Cand prostul are impresia ca lumea se invarte in jurul lui… vai si-amar de lume!

In trafic. Opriti de semafor, eu al 5-lea la rand. Se face verde. Trec 5 secunde… nu misca nimeni. Dau un flash. Nimic. Mai trec cinci secunde, adica zece in total… nu misca nimeni. Mai dau un flash. Nimic. Mai trec cateva secunde pana dau un claxon scurt, apoi al doilea. In sfarsit cel care era primul din rand ridica piciorul din frana.

Si-apoi inceeeeet, inceeeeet, se pune in miscare. Dar incet, tata, ca nu-i graba. In alte 5 secunde a reusit sa ajunga in mijlocul intersectiei. Cel din spatele meu claxoneaza preluuuung. Cel din fata mea se simte bagat in seama si da nervos din mana, cu ochii in oglinda. Ii fac semn ca nu-i vorba de el. Mai da o data nervos din mana.

Primul de la stop trece – in sfarsit! – de intersectie, noi ne strangeam sperand sa nu ne prinda iar semaforul. Cel din spate claxoneaza iar.

Ce face asta din fata mea? Pai ce sa faca? Boulica s-a simtit deranjat, de parca era in singura masina de pe strada aia, pe singura banda de circulatie din oras, singurul cu carnet categoria B de la scara lui de bloc… si s-a gandit sa ne pedepseasca, el fiind convins ca toate claxoanele din lume i se adreseaza lui, miezul! Ce-a facut monumentalul? S-a aruncat cu amandoua picioarele in frane si-a incremenit masina in mijlocul intersectiei, asta a facut!

Asta e o lectie care se invata din prima zi la scoala de pilotaj, franare scurt pe drept, eschiva stanga-dreapta scurt de volan, treci pe langa si-ti vezi de drum, lasi prostul in prostia lui.

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • joyflint
    • 24.03.2012

    Un om blocat in intersectie pune avariile sa se inteleaga, sa detensioneze situatia…
    Daca pune frana ostentativa este conducere agresiva ? Parca asa…
    Cu ce care abuzeaza nu este bine sa riscam sa-i facem corecti.
    Dam telefon la politie si gata. Ne vedem de treburile noastre. credeti-ma, este mai elegant asa. Si sanatos.

    răspunde-i
  • Marian S
    • 23.03.2012

    E bine să ai claxon diferit, zic. Eu aşa am scăpat de o bătută zdravănă.
    Un claxon lung din spate, pentru un gipanist din faţa mea, se dă jos din dreapta unul de doi metri înălţime, doi lăţime şi încă doi adâncime. Şi vine spre mine, că eu eram primul în spatele lui: ce aia a mea vrei, bă? Inspirat, claxonez abia atunci şi îi arăt capota, apoi urechea: vezi, al meu sună altfel! Mă lasă în pace, se face verde, trec pe lângă el, în spatele meu deja era încăierare în toată regula.

    De-aia e bine să ai claxon diferit, zic. 🙂

    PS: În autobuzele RATB rulează un clip promoţional, cu unul care se enervează pe un maidanez ce se repede să îi ia locul de parcare. Când să iasă pirpiriul la atac, se blochează in centură!!! Apoi vocea poliţistului: alege viaţa. Adică, vezi Doamne, centura l-a salvat. Nici o vorbă despre maidanezul ăla cu două picioare… merită văzut clipul, parol!

    răspunde-i
  • […] Cabral are o intamplare misto din trafic. Ce bine ca n-am […]

    răspunde-i
  • maria
    • 23.03.2012

    la intrarea in rm valcea este. si parca la sb am mai vazut. parerea mea despre claxon este ca ar trebui folosit strict pt a atrage atentia gen ba vezi ca ma lovesti, in niciun caz ca pedeapsa, cum se mai gasesc unii destepti sa claxoneze pietonii care traverseaza aiurea, cate 30 de sec asa.

    • 1nu
      • 25.03.2012

      Când claxonezi un pieton care traversează prin loc nepermis se cheamă că-l avertizezi că vine o grămadă de fier de vreo o tonă spre el. 🙂

    răspunde-i
  • Radu
    • 23.03.2012

    Ideea principală e că toate claxoanele și țipetele nu trebuie să se adreseze celui din fața ta ci primului din șir. De ce să claxonezi p-ăla din față, care e, la fel ca tine BLOCAT?

    Sau, de ce să te simți claxonat dacă nu tu ești cauza ambuteiajului așa cum a fost cazul expus de tine

    răspunde-i
  • RBoy
    • 23.03.2012

    Ce-i mai trist la asemenea specimene că nu învaţă absolut nimic din astfel de întâmplări. Data viitoare vor face exact la fel. 🙁

    răspunde-i
  • vali
    • 23.03.2012

    am văzut asta in budapesta şi viena. nu şi in .ro.

    http://i.imgur.com/DoYgY.jpg

    răspunde-i
  • maria
    • 23.03.2012

    in toate orasele cred ca e interzis claxonatul. in general sunt placute indicatoare(sau cum se cheama) la intrarea in localitate

    • Chaika
      • 24.03.2012

      În toate orașele din ce țară, Maria? Dacă vorbești de străinătate, te asigur că nu e așa. În unele țări sunt într-adevăr zone rezidențiale în care apar acele indicatoare… însă claxonatul nu are cum să fie interzis într-un oraș ÎNTREG. :-/

    • Cabral Ibacka
      • 23.03.2012

      Serios?!

    răspunde-i
  • sya.android
    • 23.03.2012

    Cu tot respectul,

    Daca ma prinzi intr-o zi naspa si imi dai flash-uri sau ma claxonezi acolo mori! Urasc chestia asta si mi se pare foarte urat.
    Ce e drept nu dorm la semafor.. dar patesc de multe ori sa fie strada blocata.. eu la mijlocul coloanei si dobitocul din spate simte el ca se poate merge si claxoneaza… ce rezolvi cu asta?
    Calm si rabdare ne trebuie in trafic.. si multa eficienta 🙂

    Nu era interzis sa claxonezi in Bucuresti? ( pentru cine nu stie legea sa se abtina de la comentarii )

    • basic_instincts
      • 24.03.2012

      si ce preferi?…doua palme?
      e ciudat ca tot necioplitii par domni intr-un final. vezi-doamne ei n-au facut nimk. sunt calmi in nesimtirea lor, scotocind pe mobil universul. iar tu ai navalit cu faruri si clacxoane.

    • Cabral Ibacka
      • 23.03.2012

      Eficienta asteptand dupa unul care se uita la telefon in loc sa stea cu ochii pe semafor?
      Pai nu prea se poate…

    răspunde-i
  • vali
    • 23.03.2012

    e mai uşor să scoată toate timerele de la toate semafoarele din bucureşti decât să suspende nişte permise dobitocilor care noaptea folosesc timerele pentru curse. doar in bucureşti.

    răspunde-i
  • Loading...

Acest web site folosește cookie-uri pentru a furniza serviciile și pentru a analiza traficul, detalii.