Tocind papuci prin Copenhaga…

La pas vezi cel mai bine orașul, descălecând des și lăsând asfaltul să tocească talpa…

HopOn-HopOff sunt niște invenții foarte bune, te duc la cele mai cunoscute obiective, la cele mai faimoase… dar nu îți arată decât suprafața. Dacă ai răbdare să combini autobuzul turistic cu pasul personal… ai șanse să cunoști mult mai bine orașul.

Hai la o plimbare prin Copenhaga…

SONY SLT-A99V | 16mm F2.8 1/4000 ISO800

Puțin din zona Nyhavn, un fel de Centrul Vechi dar chiar vechi. Și mai curat. Și cu port inclus. Apoi Opera din Copenhaga, portul regelui și reginei, judecătoria, primăria și, inevitabil, Mica Sirenă. Care e chiar mică. Și deloc spectaculoasă. Dar faimoasă…

Plus, neapărat și de crăpelniță, la Sultan Palace vă așteaptă oamenii cu all you can îndesat la doar 99 de coroane. N-am avut curaj.

Și gata cu Copenhaga, mai târziu pun niște poze cu Malmo (între Copenhaga și Malmo stă mândru Podul Oresund, cel mai lung pod rutier și feroviar din Europa), continuăm drumul spre nord…

Sper că sunteți bine și că vă merg lucrurile așa cum trebuie!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• doina
    • 27.09.2014

superba Coopenhaga,eu am vizitat-o la inceput de iunie,vreme splendida,sa poti gusta toate frumusetile oraselor daneze

• Stefan
    • 25.09.2014

Încă un motiv să trec Copenhaga pe lista orașelor de vizitat. 🙂

• Whoabi Sabi
    • 25.09.2014

Poti sa imi spui cam cat te-a costat excursia? Ma tenteaza si pe mine, dar mi-e un pic frica de costuri si ca nu cumva sa raman fara bani pe acolo.

• Cabral Ibacka

E cam nenoroceală cu costurile. Eu n-am întâlnit orașe mai scumpe decât astea de aici. pe cuvânt. Ever.

• George
    • 25.09.2014

Si tivoli…Si ca sper eu sa intre putina frica in tine.. sa te dai in daemonen

• George
    • 25.09.2014

Sa vizitezi si National Aquarium..

• Valentin
    • 25.09.2014

Cred ca Amsterdam, Copenhaga si Oslo sunt cam cele mai frumoase orase de vizitat pe bicicleta.

• dush
    • 24.09.2014

Mi-e dor de haladuit aiurea prin ambele. Cred ca a fost primul oras in care am lasat telefonul in buzunar, am pus camera pe umar si am plecat singura sa vad si sa absorb. Atata liniste si lume calma nu am vazut. Si am mers din piata-n-piata-n-drum-n piata pana am ajuns in port unde am stat la soare, desi era un februarie ingrozitor de friguros. Apoi de nebuna, cu bagajul incuiat in aeroport am fugit in malmö pana era vremea de avion. A fost intr-o dimineata ploiasa, unde fara sa fac calcul prealabil, tot in sistemul papuc stanga, papuc dreapta am ajuns sa vad tot ce era interesant, dandu-mi seama de asta in drum inapoi in Copenhaga cand am deschis telefonul si netul ca sa vad ce se mai intampla in lume.