Ce inseamna brandul? O garantie. Ai nevoie sa fii un brand.

my brand

Cine era Cabral Ibacka? Un negru din Berceni. Ma rog, mulatru, dar asta e o discutie tehnica… 🙂

Ce a devenit in timp? A devenit un brand (nu ma laud ca tuta, citeste mai departe si nu mai da ochii aia frumosi peste cap :p).

Pentru emisiuni TV brandul iti garanteaza zambete si conversatii spumoase, iti garanteaza veselie si buna dispozitie.

Pentru evenimente brandul Cabral iti garanteaza ca totul va merge bine, ca informatiile pe care le vrei livrate audientei vor fi livrate eficient 100%, elegant si cu zambetul pe buze, intr-o atmosfera prietenoasa si propice bunei dispozitii.

Pentru show-uri brandul garanteaza ca vei avea un public cocotat sus pe tavan, topaind cu gura pan’ la urechi si impins catre party pana dimineata.

Ce inseamna cabral.ro? In timp a devenit un brand, la inceput era un domeniu chior.

cabral.ro a devenit un brand din momentul in care oamenii au inceput sa simta ca au garantia ca aici primesc ceva misto. Ca e ceva de ras, ca-i ceva de gandit, ca-i ceva de simtit… ai garantia ca nu vei ramane indiferent.

Si, bre, in postul asta nu ma laud, ca nu ma ajuta cu nimic in cazul asta, in postul asta eu vreau sa vorbim despre garantia asta a brandului, oricare brand ar fi el.

Pentru ca brandul, din punctul meu de vedere, inseamna o garantie. Iar pentru garantia asta muncesti de-ti sar ochii din cap.

Ca sa fii luat in seama, ca sa fii platit la un anumit nivel, ca sa ai relaxarea sa ceri bani frumosi pentru ce faci… trebuie sa fii un brand. Pentru ca in spatele brandului respectiv vor fi toate actiunile, toate treburile facute corect, toate sacrificiile facute in numele calitatii.

Si toate lucrurile care vor sta in spatele brandului tau vor garanta ca si de-atunci incolo tu vei mentine calitatea la nivelul respectiv.

Asta trebuie sa faci si tu. Oricine ai fi tu, orice ai face tu, in orice domeniu ai activa tu.

Eu am in jurul meu numai branduri. Si stiu ca acum tu te gandesti la brandurile cu care te intalnesti in fiecare zi. Eu nu ma gandesc numai la ele, pentru ca pentru mine brand este si Pepsi dar si Marian Instalatorul.

Ce brand este Marian Instalatorul? Cel mai bun vrajitor de-al instalatiilor din care am intalnit eu vreodata! Si in spatele acestui brand stau lucrarile pe care le-a executat la colegul Ivanov, la prietenul Victor dar si toate lucrarile, mai mici sau mai mari, pe care le-a facut pentru noi. Si asa el si-a construit un brand. Un brand care garanteaza ca lucrarea va fi terminata repede, bine si la un pret decent – nu mic, dar decent.

Brand este pe cale sa devina si Mierea Sabadus. L-am cunoscut pe Sabadus anul trecut, m-a dus la el la magazin in Satu Mare si mi-a vorbit 2 ore despre mierea lui. Dupa ce a vorbit el si m-a cucerit cu pasiunea si respectul lui pentru miere, m-am apucat sa-i explic eu ce ar trebui sa faca cu magazinul pe care il are si cu mierea foarte buna pe care o vinde. I-am vorbit 2 ore despre ce brand ar putea sa creeze de-am crezut c-o sa-i inceapa saracului om sa-i sangereze urechile.

Si a facut, cu toate ca incepusem sa cred ca nu se va misca. Si de acum ceva timp brandul Miere Sabadus creste, si va avea in spate toti clientii multumiti de mierea, de energizatele naturale si de celelalte nebunii pe care le face.

Branduri? E plin de branduri in jurul nostru, doar ca nu le percepem ca atare decat pe cele care au S.R.L. sau S.A. in coada numelui lor.

Tu esti un brand. La servici, la scoala, in cercul tau de prieteni, tu esti un brand.

Toate faptele tale din trecut sunt in spatele acestui brand.

Daca in cariera ta ti-ai facut treaba, daca ai facut bine tot ce-aveai de facut, daca toti oamenii cu care ai lucrat te apreciaza pozitiv… atunci brandul tau este unul puternic, unul misto. Si de-acum incolo vei incepe sa culegi roadele brandului personal pe care l-ai construit.

Daca nu e asa… inseamna ca ar trebui sa incepi sa-ti repari brandul, sa-l ridici, sa-l faci apreciat.

Si asta inseamna munca. Inseamna interes. Inseamna preocupare.

Dar cand vei reusi sa-ti faci brandul personal sa fie unul premium… iti promit ca atunci tot efortul tau va fi rasplatit.

Atunci nu va trebui sa promiti ceva, pentru brandul va promite in numele tau din start. Nu va trebui sa convingi pe cineva ca esti bun, pentru ca brandul tau il va fi convins deja. Nu va trebui sa impui cuiva sa te respecte, pentru ca brandul tau isi va impune singur respectul celorlalti.

Ce-ai facut bine pentru brandul tau saptamana trecuta? Ce ai de gand sa faci saptamana asta pentru el?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Cristian
    • 18.03.2013

    Brand este un cuvint pretentios , inainte cind un comersant nu era serios se zicea ca isi da singur cu firma in cap. In ziua de astazi este foarte important sa fii ceea ce pretinzi ca esti altfel risti sa fii luat drept om neserios , asta presupune ca trebuie sa iti cladesti reputatia plecind de la un fundament sanatos iar promisiunile pe care le faci trebuie sa le respecti precum litera legii .

    răspunde-i
  • miere sabadus
    • 18.03.2013

    Sunt lasat fara cuvinte din nou.
    Imi amintesc cu placere cum a trecut timpul in noaptea cand primeam informatiile pretioase de la tine.
    Nu intru in detalii cat de greu mi-a fost sa pun in aplicare aceste informatii primite, pt ca nu intereseaza pe nimeni, oamenii vor sa vada rezultate si au dreptate. A fost foarte greu (cel putin pt mine) sa combin munca din stupina cu … tastatura.
    Multe lucruri mai sunt de facut si sper sa fie rezolvate intr-un timp decent.
    In acest moment, cand privesc in urma de unde am pornit si unde am ajuns, trebuie sa-ti multumesc din tot sufletul.
    Daca fata de tine nu o sa reusesc sa ma revansez, pt cititorii tai, prelungesc oferta de aici http://www.mieresabadus.ro/reduceri-pana-la-149-de-lei-si-transport-gratuit/, + un sirop de catina BONUS din partea … Cabral.ro.

    răspunde-i
  • calin daniel
    • 18.03.2013

    Salut Cabral; eu is de parere ca nu trebuie sa faci ceva special pentru tine, pentru brandul tau, ci asa trebuie sa te comporti TOT TIMPUL; altfel, zic, devii brand numai pentru cine vrei tu, si asta nu mai este bine; personal, nu am facut nimic special pentru brandul meu saptamana trecuta, si nici nu voi face nici saptamana asta; doar, imi voi face treaba/meseria cat de bine pot, ca si pana acum; eu ma ocup cu reparatii/vanzari de calculatoare in pitesti, primul meu calculator cumparandu-mi-l eu singur, acum undeva 10-12 ani; si pot spune ca sunt destui oameni in Pitesti care ma cunosc ca sunt meserias, dar nu sunt ieftin; unii clienti care vin la mine pentru prima data, chiar imi zic asa: Domne, mi te-a recomandat un amic, si a zis ca esti scump, dar faci treaba buna; uite am si eu nevoie de ….
    Asta, in general, fiind vorba de reparatii, fiindca acolo se face bini di tot diferentele de meserie, nu la procentul adaosului unui produs nou sau sh.
    Si sunt multumit de cum stau lucrurile, si au trecut multi ani de cand imi construiesc brandul meu, si de multe ori ma preceda, asa cum si trebuie, dealtfel, si tin foarte mult sa fiu platit asa cum cer = nu foarte scump, dar, zic eu, decent.
    O zi super iti doresc.
    PS. Stiu ca folosesc mult punctul si virgula, asta e :p

    răspunde-i
  • Andreea
    • 18.03.2013

    Serviciu*:)

    răspunde-i
  • Andrei
    • 18.03.2013

    Cum dai dumneata speranţă umanilor, dom’le! 🙂

    Cu răspuns prompt, cu fărâme de mici iluzii de promisiune 🙂

    Scriem “Fata lui Cabral” ÅŸi citim “FaÅ£a lui Cabral”? Nu, contextul nu e suficient să clarifice intenÅ£ia mesajului.

    • Cabral Ibacka
      • 18.03.2013

      Daca vorbim de un mesaj scurt, sec, ambiguu… ai dreptate, contextul nu este suficient.
      Daca vorbim, insa, de un context dezvoltat suficient, asa cum sunt posturile de pe blog, atunci nu mai avem problema in discutie.
      Mai mult, daca dintr-un context in amanunt detaliat – asa cum se intampla pe blog, un individ, oricare ar fi el, nu intelege situatia, atunci vorbim clar de o lipsa de sincronizare a frecventelor emitator-receptor, si in cazul acesta mai bine se opreste comunicarea respectiva. Este? 😉

    răspunde-i
  • Andrei
    • 18.03.2013

    De acord! Cabral Ibacka este un brand, muncit, ÅŸlefuit, lucrat.

    Putem să cerem mai mult? Sigur că da, de cerut putem, de obţinut, însă, rămâne de văzut.

    AÅŸadar, cerere “către conducerea brandului Cabral”: vă rugăm cu respect să scrieÅ£i cu diacritice.

    🙂 Nu e glumă, deşi poate părea.
    Vei fi surprins câţi îţi vor urma exemplul.

    • Cabral Ibacka
      • 18.03.2013

      Stiu problema, partial sunt de acord.
      Sunt, insa, probleme de implementare, SEO, organizare interna dar si altele, multiple chestii care impiedica, cel putin pentru moment, implementarea diacriticelor.
      Sa nu crezi ca nu-mi sta si mie pe cap…
      Mersi.

    răspunde-i
  • Cristi
    • 18.03.2013

    Ajuns la un anumit nivel, e logic sa te branduiesti. Momentan nu detin un brand si nu stiu daca se va intampla asta prea curand, depinde de realizarile pe care le voi avea.

    răspunde-i
  • Bogdan N
    • 18.03.2013

    Ai perfecta dreptate: Inca un articol interesant pe care l-ai dus in cadru general si te-ai intors intr-un exemplu specific- de unde ti-a venit ideea. Si acesta este talentul tau: sa explici lucruri complexe prin puterea exemplului. Personal pentru Redactia4fun, brand-ul meu, am facut urmatorul lucru: l-am avut invitat la “interviurile 4fun” pe Mydas- semifinalistul de la Romanii au Talent. Mai mult ne facem o emisiune online, dar nu zic mai multe sa nu zici ca imi fac reclama prea mult la tine pe blog :)) si moca

    răspunde-i
  • jocuri
    • 18.03.2013

    Foarte interesant articolul. Hmmmm si mi-ai facut pofta de miere…
    Legat de brand, cand oferi ceva de calitate, fie el din orice domeniu, poti sa devii un brand mare rapid!

    răspunde-i
  • stefi
    • 18.03.2013

    Macar 25% din politicienii nostri sa fie “brand-uri” si ar merge treaba mult mai bine in tara.
    Pana atunci.. ne vedem noi de-ale noastre 🙂

    răspunde-i
  • Loading...