Sari la conținut

In timp ce scriu randurile astea stau cu telefonul in fata, pus pe speaker, asteptand sa ma preia un operator uman al DPD Curier.

Stau eu asa, in nemiscarea prostului, pentru ca astept sa-mi livreze DPD Curier o saracie de colet, un PIN al unui card bancar.

Am primit notificare de la DPD Curier inca de pe 9 decembrie, cum ca PIN-ul va fi livrat in termen de 24-48 de ore, intre orele 10:00-18:00.

Deja ridic o spranceana. Toata lumea livreaza in Bucuresti de pe o zi pe alta. DPD Curier are nevoie de 24-48 de ore pentru a livra un plic. Misto.

Intervalul orar de livrare este 10:00-18:00. Sper sa nu creada ca stau doua zile acasa, de la 10:00 la 18:00, ca sa-i astept pe ei, zic.

Totusi, stau cuminte luni, 10 decembrie. Cand plec de-acasa o rog pe Andreea sa stea, cand nu poate ea vorbesc cu sor’mea sa stea in locul meu. Castelul e pazit, asteptam DPD Curier sa vina cu livrarea.

Ieri n-a venit. Asta este, o fi plicul greu…

Vine ziua de azi. Ne organizam intalnirile si treburile in functie de curierul vietii, ajungem sa ne punem pe foaie ca sa fim siguri ca nu ratam curierul. Totusi, printr-o neglijenta criminala ajungem sa ne dam seama ca intre 16:15 si 18:00 nu e nimeni acasa. Panica!

Pun mana pe telefon, sa incerc sa aflu pe la ce ora vin oamenii.

Raspunde o domnisoara, ii explic, imi zice ca trebuie sa fie cineva acasa.

– Perfect, dar oricum deja mi-ati dat un interval orar care se intinde 8 ore pe zi, doua zile la rand… au ramas doua ore, credeti ca puteti fi putin mai specifici?

– Stati sa vorbesc cu curierul.

Stau cuminte.

– Curierul nu raspunde. O sa mai incerc la el si revin cu un telefon sa va spun clar.

– Multumesc.

Imi anulez o intalnire, plec mai devreme de la alta si reusesc sa ajung acasa la 17:30. Zic, totusi, sa sun la ei, sa nu care cumva sa…

Asa ca acum astept sa raspunda cineva…

[and waiting…]

Imi raspunde Cristina. Asa se recomanda la ei, Cristina. Nu Popescu, nu Georgescu, doar Cristina. Ca la barul de pe plaja, la Costinesti.

– Buna seara. In sistem imi apare ca s-a incercat livrarea dar ca nu era nimeni acasa.

– ?!… am vorbit cu o colega si…

– Nu stiu ce ati vorbit, daca vreti veniti sa luati PIN-ul de la biroul nostru, sau maine stati acasa intre 10:00-18:00 ca sa-l asteptati pe curier. Sau veniti sa-l luati de la sediul nostru.

– Pai de ce-am mai platit curier, domnisoara, ca sa vin tot eu sa iau plicul?!

Am multumit si-am inchis, ce era sa mai zic…?

Misto. Deci voi sunteti o firma atat de buna incat aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra o saracie de plic din Bucuresti in Bucuresti. Pai inseamna ca cei de la Tribul, care livreaza intr-o ora dand la pedale, sunt niste eroi!

Dupa ce ca aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra un plic, nu sunteti in stare sa va organizati in asa fel incat sa restrangeti asteptarea clientului la macar 2-3 ore, nu la 8!

Si dupa ce ca nu sunteti in stare nici sa livrati in mai putin de 48 de ore, nici sa restrangeti asteptarea la sub 8 ore pe zi, nu puteti nici sa dati un amarat de telefon sa-l anuntati pe prostul care asteapta coletul cam pe la ce ora ajungeti.

Si-acum variantele sunt sa mai astept inca 8 ore maine sa vina cineva de la ei, ori sa ma duc la sediul lor si sa ridic plicul.

Asa e, aveti dreptate, sunteti misto. Si aici nu e vina nici a curierului (din punctul meu de vedere el si-a facut treaba), nu-i nici vina Cristinei (si cum o mai cheama pe dansa). Este vina unei firme care a crescut avand organizarea unei echipe de fotbal din liga a 4-a. Diferenta dintre fotbalistii echipei din liga a 4-a si DPD Curier stand, totusi, in faptul ca DPD Curier ia bani pentru serviciul asta.

Si-acum hai sa ti-o spun pe-aia finala… asta este a doua oara cand astept PIN-ul asta de la DPD Curier. Da, trebuiau sa-mi livreze acelasi PIN si acum doua saptamani, dar… la fel ca si acum, au venit ca si cresterile de salarii la bugetarii romani… nu i-a simtit nimeni, apoi au trimis notificare ca au venit.

Atunci am spus ca e o scapare, ca asta este, cerem re-emiterea PIN-ului si e pace in lume.

Dar dupa a doua experienta in cascada mi-e clar… DPD Curier, stai cu miloaga dupa el.

O sa va intrebati cum am rezolvat situatia: am solicitat de la banca un alt PIN, livrat cu un alt curier.

Pentru ca DPD Curier are niste servicii jalnice. Dar nu toate… doar astea cu livrarile.

109 comentarii despre "DPD Curier, cu miloaga dupa el."
  1. vladinho

    de ce nu folosesti tribul?

    răspunde
  2. Me!

    :)) n-am avut probleme cu DPD-ul si mie imi trimit pachet din tara in UK :)) au venit mereu la timp, daca nu eram acasa imi lasau bilet la ce ora vin a doua zi, mereu a fost ok

    răspunde
    • Popescu

      Stai un pic sa ne intelegem . In afara tarii DPD este o firma respectabila si corecta, numai ca in Romania au cumparat o fosta afacere numita Pegasus Curier – acum DPD Romania si normal ca la noi treaba se face de maintuiala si le mai si strica numele firmei mama.

    • Valeria

      Popescu, poate in UK sunt respectabili si OK… In olanda sunt la fel de varza… cheama clientul sa isi ia coletul la vreo 2 orasele distanta (colete de zeci de kg greutate)

  3. Popescu Pompiliu

    Cred ca CFR-ul ajungea mai repede.

    răspunde
  4. iuliana

    o veste proasta: cei de la DPD au bunul obicei sa nu vina deloc dar sa treaca in foaia de parcurs ca nu a fost nimeni acasa sau, in cazul “fericit”, cu toate atentionarile referitoare la celebrul telefon de verificare ca este cineva acasa (ca nu stam tintuiti de usa), nu suna, vin direct la usa si ca sa explice de ce nu s-a facut livrarea, suna dupa ce pleaca :) (faza a doua este verificata :)). oricum, “destinatarul e de vina” :). succes!

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Iuliana, eu nu pot sa confirm din experienta cele spuse de tine.
      Dar daca e asa cum zici… e naspa rau. :(

    • luminita .p
      luminita .p

      Asa am patit si eu, am asteptat 3 zile…si tot nu au ajuns. Iar cea de la dispecerat tot pe mine ma certa ca nu am fost acasa. Culmea nici nu am plecat in acele 3 zile, am fost racita. Sa nu mai aud de ei

    • Andy

      Exact așa au făcut ieri și azi și cu livrarea ce trebuia făcută ieri. Am stat acasă toată ziua – nimic. Dar în sistem scria ca nu a fost nimeni acasă. Azi, vreo 6-7 încercări de a contacta DPD telefonic fără succes. Când în sfârșit a răspuns cineva “îi părea rău ptr cele întâmplate dar în sistem deja scrie ca au fost doua încercări de a livra pachetul ” ceea ce nu este deloc adevărat. Nimeni nu a fost la ușă sau să sune la telefon. Mâine ce o mai fi…
      Dacă ar fi după mine așa alege orice firma dar nu DPD

  5. Razvan

    Soc… Eu primesc frecvent prin DPD si ma suna de fiecare data, vin la timp, etc… Ce-i drept sunt colete mari si vin din afara… A… Si nu mai stau in Bucuresti :) poate si aici e o diferenta!
    Dar este o atentionare buna si o sa-i evit… Mai ales ca ultima data m-a sunat curierul sa ma intrebe cam pe unde e strada pe care stau, cam a doua ca importanta in (noul meu) oras!

    răspunde
  6. Cristi

    Imi pare rau de patania ta ! Ce iti pot spune este ca si Fan-ul iti da tot 8 ore ca si interval de livrare (09 – 17, deci vrei nu vrei trebuie sa-ti iei liber in ziua aia), drept ca doar o zi :-p, si se intampla si acolo sa ”te caute si sa nu te gaseasca”. Oare s-au vorbit toti ? Chiar asa greu le-o fi sa aproximeze un interval mai mic de timp pentru livrare ? Le-am sugerat acest lucru dar … cred ca nu au auzit :)

    răspunde
    • Cabral Ibacka
    • Anca

      Si cu Cargus si cu Fan am patit chestii similare. Problema pleaca de la selectia resurselor umane si merge pana la trainingul lor si apoi la monitorizarea si motivarea lor. Chiar si in seara asta un curier a venit la birou si cand a vazut ca are de ridicat 12 colete (de dimensiunea doua carti mai groase fiecare) a ridicat tonul si a dat din maini spunand ca el nu mai poate, ca el cedeaza. De la management pleaca tot din pacate. Acum ceva timp le-am adus la cunostinta ca intamplarile mele nefericite cu curierii lor si si-au cerut scuze dar cam atat.

      http://ancagilca.com/povesti-despre-curieri-fara-happy-end/

    • victoras

      mai cristi daca ti ar da tie cineva sa livrezi 70 de adrese(colete) intr un bucuresti infect si n clienti cu n toane si n cereri tu ai putea sa aproximezi un interval mai mic ?
      Iti spun eu : NU ! nu ai cum . Am vazut topicul asta si nu am putut sa nu va impartasesc ca nu este o firma de curierat rea deloc . am colaborat cu ei o lunga perioada de timp si sunt foarte ok dar sunt foarte multi factori care influenteaza procesul livrarii unui colet iar mai mult de jumatate din acesti factori sunt in stransa legatura cu destinatarul .
      In concluzie incercati sa fiti si voi mai maleabili deoarece este o meserie grea si nu mai aveti impresia ca , curierul este angajatul vostru la orice ora si in orice conditii sa va serveasca
      CIUS

  7. Lex

    Eu zic ca ai dat tu de un curier care nu are chef de munca sau a vazut numele destinatarului si nu a vrut sa te viziteze :P

    răspunde
  8. T

    Eu i-am asteptat fix 7 zile.
    FANu a ajuns in mai putin de 24 ore.

    răspunde
    • rechinu

      Vezi ca si FAN-UL in anumite perioade are probleme !

    • Georgian

      FAN-UL?! Pffff… Ultima oara cand am comandata niste produse de la Emag, am asteptat 2 sapt dupa un colet. Dupa n telefoane la Emag, vizite personal la Emag-ul din Crangasi, in fine, la a 2-a vizita, ii suna pe cei de la FAN, si ce credeti?! Ca le-as fi comunicata eu ca o sa-mi ridic coletul personal…

  9. Andrei

    recomand cargus. salariul curierilor e la comision si cel putin pe zona mea sunt foarte amabili si prompti..

    răspunde
  10. Andreea Toncu

    Mi s-a intamplat si mie, tot cu DPD, tot cu un PIN, in Ploiesti. Le-am mai si zis exact cand sunt acasa, ca sa nu avem discutii ca au venit degeaba. Pana nu m-au amanat pe a doua zi zici ca nu s-au simtit bine!

    răspunde
    • 1lucian

      Salut, lucrez la dpd,oamenii muncesc, își comanda acasă și vor dupa ora17 sa le duc pachete,nu știu. ..20 la suta din ei, mă străduiesc sa le dau ca sunt la comision,e vina mea ca nu e ca în Germania? ?sau ca lumea a 3 a ca și a noastră nu înțelege ca și noi suntem la serviciu și ca atunci când dai romanului puțin malai pe tine ca și curier te,terfeleste în toate noroaiele cu sintagme, ,vii când vreau eu ca eu te plătesc? ??vorbim de România, te respect, și. …hai sa creștem ca nație și nu ca imflamație!

    • Cabral Ibacka

      Omule, hai să vorbim de situație. Că așa, în general, nu iese mare lucru.

  11. Orlando

    Wow, super. Eu comand periodic fructe deshidratate din Râmnicu Vâlcea și mi le livrează în mai puțin de 48 de ore la cerere. Ei ar fi livrat în 24 de ore, dar am preferat eu 48, plus că mă sună înainte și-mi dau o marjă de eroare de maxim o oră. Le-am spus să facă livrarea după ora 16, au venit la 16:30.
    Dragon Star este curierul, n-am auzit de ei până acum.

    răspunde
  12. Cristi M.

    Ar fi misto dupa atatea “aventuri” sa iti aduca PIN-ul gresit. :))

    răspunde
  13. Nicoleta

    La fel se recomanda, cu prenumele, la Saga (cred ca cel mai folosit program de contabilitate). “Elena…Elena si atat – sunt singura de aici). Eterna si fascinanta Romanie.

    răspunde
    • Dragan Marius Florin
      Dragan Marius Florin

      nu inteleg de ce va deranjeaza treaba cu prenumele !?

  14. Madalina

    Eu comand frecvent produse de pe un site care are contract cu ei. Au venit 2 colete in aceeasi zi de la ei si mi-au luat transport pt ambele colete. Aceeasi situatie cu Urgent, de pe 2 site-uri diferte, am platit 1 singur transpot…

    răspunde
  15. andreea

    am lucrat la firma 3 ani cu DPD-ul si nu am avut probleme. veneau de pe o zi pe alta si daca le trimiteam eu ceva agentilor si treceam nr de tel pe plic ii sunau inainte de livrare…s-or fi prostit intre timp ;)) desi, anul trecut la vreo 2 sapt de la Black Friday imi spunea tipul ca nu fac fata, au putini curieri, si mai aveau de livrat inca 2000 de colete in Cluj…

    răspunde
  16. Mihaela M.
    Mihaela M.

    Nu vreau sa le iau apararea, dar oamenii astia lucreaza si dupa un orar, ca noi toti de altfel. Eu primesc colete de la mai multe firme, inclusiv DPD si sincer ii inteleg, pentru ca uneori chiar eu ii plimb sa se muleze pe programul meu :) deja s-au obijnuit cu mine, uneori vin cand le spun, alteori nu si ma enervez. Cred ca firmele de curierat trebuie sa ofere un interval mai scurt, dar daca il dau si nu esti atunci, iar nu e bine. adevarul e undeva la mijloc. imi pare rau pt ce ai patit, sper sa se rezolve cu bine…

    răspunde
  17. Ticu Ramona
    Ticu Ramona

    Nu sunteti singurul de asteapta de atata timp masina de la DPD Curier. Eu una mi-am comandat mai multe produse de la o firma si am asteptat curierul aproape 1 saptamana si comandasem produse de o suma maricica. Si totusi dumneavoastra stati in Bucuresti si nu a ajuns. Eu una stau in Pitesti. Iar cand l-am intrebat de ce a ajuns asa de greu mi-a raspuns ca a avut alta treaba mai importanta decat coletul meu. Dar oricum mult succes si sunt sigura ca o sa primiti sigur maine PIN-ul.

    răspunde
  18. Ioana

    Am incercat cam toare firmele de curierat, perfect de acord cu tine e jale cu DPD-ul… eu insa de 1 luna cam la 3 zile astept colete (sunt insarcinata in ultima luna si e mai greu cu deplasatul)…sunt acasa toata ziua deci nicio problema cand aduc coletul…Insa se pare ca am dat peste firma minune, printr-o ironie a sortii cam toate comenzile mele sunt aduse de CARGUS, ajung la timp suna cu 2 ore inainte sa verifice daca cineva e acasa…eu stau si ma intreb de ce nu am apelat pana acum la ei..Chiar si in call center, raspunde cineva in maxim 3 minute din momentul initierii apelului ceea ce mi se pare super decent…Eu pana la proba contrarie recomand cu mare drag CARGUS-ul.

    răspunde
  19. maria

    Pobabil au avut ceva cu tine in mod special!:))

    răspunde
  20. Cris

    Din pacate majoritatea firmelor de curierat ofera un interval cam mare in care trebuie sa le asatepti…dar macar sa il respecte daca tot stai dupa ei. Eu recomand otr-curier (site-ul cu acelasi nume .ro), e firma micuta dar eu am mai lucrat cu ei si sunt multumita :)

    răspunde
  21. Adriana Tk

    Hello,despre curieri in general astia din Romania sunt neprofesionisti pana iei atitudine. La inceput, absolut toti curierii de la toate firmele, o baga p-asta: doamna, nu putem urca pana sus, veniti jos, doamna noi urcam doar pana la 3… ca asa ne lasa de la firma …( eu stau la 7! :) ), nu v-am gasit acasa, veniti la sediu… O ”doamna” care era curier, mai avea putin si ma lua si la bataie,:))) ca m-a sunat, mi-a spus ca o cheama Mari si atat, si eu i-am vorbit la per tu dar politicos…si cand a venit la usa, mai mai sa imi darame usa, nervoasa, imi zice: mai fetito da mai stau mult cu pachetul asta dupa tine si vezi ca eu sunt doamna…! :))) Mult insemna ca ma sunase odata dimineata, nu am raspuns ca dormeam si am sunat-o la 2 ore diferenta si a venit sa il aduca.:))) E mult! Si, tu esti om, vrei sa ii intelegi, ca nu vin sus ca au masina plina de bani si sa nu ii fure, ca iti vorbesc urat ca sunt stresati in ziua aia… etc. Dar tot ca om ai o limita, si atunci faci reclamatii, dar nu lor. Adica nu tot firmei de curier, ca dai de managerul care iti spune ”hai doamna, ca si dumneavoastra… ati intrecut masura… lasati ca stim noi cum e cu astea.” E si atunci faci reclamatii direct la cei de la care ai comandat produsul si au trimis prin ei. Sa vezi atunci promititudine si profesionalism de zici ca te-ai mutat in State si nu ti-ai dat seama. Asa e pe aici, daca nu ”tipi” la ei, nu se misca!

    răspunde
  22. Adriana Tk

    Iar a se misca inseamna sa te sune, sa stabileasca cu tine o ora si o zi potrivita pentru ambele parti, sa urce la usa si sa vorbeasca politicos. E mult? Nu! Numai bine ca astia de afara s-au gandit la o metoda super inteligenta, si probabil peste 200 si ceva de ani o sa ajunga si la noi, astfel stresul curieratului o sa ne ramana o amintire.:)) Daca apucam ziua. – http://news.cnet.com/8301-1023_3-57614166-93/amazon-testing-octocopter-package-delivery-drones/

    răspunde
  23. Ionut Bajescu

    Si eu am maine sa-mi primesc SSD-ul de le emag. Si ca un om normal mi-am dat ziua peste cap ca sa fiu alea 8 ore acasa, acum judecand dupa ultimele mele intamplari cu ei voi sta si-i voi suna din 5 in 5 minute.

    răspunde
    • Ionut Bajescu

      Dupa cum spuneam, se pare ca nu mai primesc astazi coletul.

    • Chitescu

      in loc sa te plangi aici mai bine ai pune mana pe telefon si ai suna sa ceri detalii, fara suparare dar ziua nu s-a terminat si nu vreau sa devenim toti paranoia. in rest nu comentez pentru ca exista exceptii si exceptii. eu nu am avut probleme cu nicio firma de curierat si deci nu ma plang

    • Ionut Bajescu

      @Chitescu: I-am sunat de mi-au spus ca nu mai vine azi, sau crezi ca dadeam cu banul si vedeam care cafea imi arata daca vine?

      UPDATE: M-au sunat ei si mi-au spus ca vine intr-o ora.

  24. Sorin Blotor
    Sorin Blotor

    Haaa, stai ca nu-i nimic. Anul acesta mi-am facut din timp calculele si calculici vis-à-vis de Mos Nicolae pentru familia mea. Am ales unul dintre mai marii intr-ale online-ului si am platit. Deoarece intreaga factura era subiectul a 2 vanzatori, m-au anuntat de la inceput ca livrarea va fi rupta-n doua. Ok, am anuntat familia. Vine prima livrare, undeva pe la ora 21:00… nu m-am impacientat ca livrarea nu este intreaga, fiind atentionat de la debut.
    Trec 3, 4, 5 zile. Intreb si eu ca tot omul magazinul vanzator. Pai vedeti ca livrarea a fost facuta. mi-i se dau detalii. Ok, intru pe fir sa fac un tracking, si descopar ca, carausul, in speta FAN COURIER, a cam falsificat neshte documente. Hait, stai sa vezi.
    Dintr-o intamplare, sunt unul dintre cei care cunosc foarte bine sistemul, si ma simt ca un gradinar printre castraveti sa zic. Am trimis vorbele corecte, am subliniat unde trebuia subliniat, si lucrurile au ajuns la usa. Daca era unul care nu avea habar de ce se intampla? Pierdea omul banii, produsele si mai strica si sarbatorile celorlalti. Asa ca oameni buni, chiar daca nu sunteti familiarizati cu anumite servicii, faceti-va timp sa va documentati asa incat sa combateti furnizorul de servicii cu propriile lui arme.
    Una peste alta, ma bucur ca esti cum esti Cabral.
    Fa posibil sa ramai acelasi Cabral, si vei fi cu siguranta un exemplu de urmat.
    Sarbatori fericite tuturor!!!

    răspunde
    • Ovidiu

      Interesant comentariul tau, dar cred eu ca ar fi fost bine sa ne spui si noua cateva dedesupturi, ce ai vorbit? ce ai subliniat in mod special?
      Ca si ceilalti sa procedeze la fel.
      Numai bine !

  25. dilu

    Relatii bune am avut cu:
    Cargus, FAN, Sprint, Urgent, DHL, TNT.
    Pe astia i-am pastrat, daca am avut probleme cu unii, pur si simplu nu am mai lucrat cu ei, Am comandat livrare prin curierul cu care am eu contract si gata, ma lipsesc de aia 10 lei.

    răspunde
  26. Bogdan

    Asa am patit si eu cel.ro. Am luat ceva de la ei, in prima faza mi-au trimis un laptop fara cdrom, iar apoi cand s-a stricat mi-au dat un numar de la dell romania care e apelabil doar din romtelecom si mi-au spus sa ma descurc. Zilele trecute am comandat o baterie despre care pe site scria ca e originala dell numai ca era made in china imitatie. Asa e cu romanii, iti iau banii si apoi daca ai probleme descurca-te nene, ii doare in fund!

    răspunde
  27. Valy Enache
    Valy Enache

    De ce nu ti-a pus plicul direct in casuta postala din bloc ? Eu stau in Norvegia si ei au avut “curajul” sa imi trimita permis de conducere in plic in casuta postala, la fel si pin-ul la fel si cardul bancar.La noi de ce nu se poate ? Stia cineva ca tre’ sa primesti un PIN si statea la panda sa iti sparga casuta postala ?

    răspunde
  28. Bea

    Interesant ca s-a rezolvat pana la urma. Din pacate, ne-am obisnuit sa mergem pe principiul ” las-o, ba, ca merge-asa”. Domnul care te-a contactat este Business Development Manager in cadrul firmei. Anyway, sistemul de customer care in Romania este inca in fasa. Mai avem muuulte de invatat, iar pana atunci, din pacate, va trebui sa ne descurcam cu amenintari si batut cu pumnul in masa.

    răspunde
  29. Pyuric

    N-am avut probleme cu DPD-ul so far, mi-au livrat mereu la timp (uneori chiar și în aceeași zi – București-București). De fapt, dacă stau să mă gândesc, n-am avut probleme până acum cu nicio firmă de curierat, și primesc zilnic minim 3 colete… just my luck, huh? :)

    răspunde
  30. Carmen

    Aceeasi problema, cu PIN si curier am avut-o si eu. Pana la urma nu a mai existat predare personala, ci predare la receptia locului de munca!! Fara telefon inainte, fara respectarea orelor de livrare scrise pe plic! Desigur dupa 72 de ore de asteptare…

    răspunde
    • CUCU

      Niste imbecili cei de la banci si cei ce gestioneza sisteme IT din RO niste necajiti …. se poate trimite pinul prin SMS sau MAIL si sa poata fi schimbata combinatia de la bancomat din taste . Se folosete pinul numai pt schimbarea combinatiei lui nu pt extragere numerar. Pt semianalfabeti digital iese cineva din personalul din banca (sant obligati prin fisa postului sa consilieze clientul) si il ajuta pe prost cum se intampla si acum cu prostii sau semianalfabetii cu card. ….. ff simplu.

  31. Partocea

    Anul trecut am cumparat la reducere de pe un site din Germania niste scule pentru atelier si livrarea s-a facut prin DPD, si ce sa vezi !? au tocmit un localnic de pe langa Bucuresti care avea masina personala(3,5 tone) sa imi aduca paletul cu marfa… iar soferul s-a bucurat la europaletulmeu si m-a pus sa iau marfa de pe el, acolo in fata blocului, unde era adresa de livare.

    răspunde
  32. chriss

    Niste incompetenti , stau la doua strazi de mine si au nevoie de 48 de ore sa-mi trimita un colet . Nu vin dimineta , vin cand li se scoala lor. Am sunat la serviciul clienti … nu au vrut nici macar sa-mi dea un numar de telefon de la Pitesti , ca cica nu au voie. Ca sa astept. I am zis doamna nu stau toata ziua acasa mai am si job…si mi a zis ceva de genul asta e situatia.

    răspunde
    • popa marian
      popa marian

      si eu am aceeasi problema cu DPD…de o saptamana nu VOR sa mi dea coletul…..am sunat si la Bucuresti si de acolo iti da cu flit…cica au multe colete si nu fac fata….eu lucrez in domeniu si stiu exact despre ce e vb…cei mai prapaditi….sa va feriti cand comandati ceva de pe net si ei asigura transportul…..eu de acum incolo inainte sa comand verific cu cine trimite….Aici in Pitesti la DPD e un sef f arogant….zici ca e patron la cine stie ce companie gigant….vai steaua lui

  33. Diaconescu Atena
    Diaconescu Atena

    astept un colet din Belgia de ceva timp….ar fi trebuit sa ajunga pe data de 27…am sunat acolo…ei l-au trimis…deci problema este cu DPD…un nr de telefon altul decat 0212506390 mai exista? nu gasesc nimic pe internet.

    răspunde
  34. Diaconescu Atena
    Diaconescu Atena

    am gresit nr de tel cand l-am scris 0212509360….sun la ei si ma lasa in asteptare si apoi dupa circa 2 minute se inchide apelul si imi apare retea ocupata…….

    răspunde
  35. Turcu Vasile
    Turcu Vasile

    Am gasit aceasta firma pe internet, am o fiica studenta in Danemarca Odense si am vrut sa ii trimit pachet. Am citit tot ce scrie despre aceasta firma si am avut incredere ca sunteti seriosi, dar pe langa ca luati mult mai mult la pachete ca alte firme si nici macar nu inapoiati banii atunci cand pachetele nu sunt primite de persoanele carora au fost trimise, mai si mintiti spunand ca daca un pachet intarzie sau ceva, primim banii inapoi. Sunteti cea mai neserioasa firma pe care am gasit-o. Pachetul nici macar nu a ajuns in Odense, a ajuns intr-un oras apropiat si apoi s-a intors inapoi spre Romania, iar in pachet a fost umblat si de fiecare data cand sunam la firma la sediul din Bacau, mi se spunea ca ei nu stiu despre ce e vorba si sa sun la sediul mare de la Bucuresti.
    SUNTETI NISTE NESRIOSI, NU SE MERITA SA DATI BANII ACESTEI FIRME DE HOTI.

    răspunde
  36. Catalin

    Eu am comandat de la emag niste componente pentru un calculator. Au ridicat coletele de la emag in data de 25.11.2014 si nu am primit inca acele produse. Am sunat la ei de foarte multe ori. Am fost personal pana la ei (au sediul la Buftea) pe benzina mea, pe timpul meu sa imi spuna ca nu mai gasesc unul dintre colete. Am depus deja plangere si la ANPC. Sunt foarte neprofesionisti. In trecut am mai avut probleme cu aceasta firma de curierat DPD iar in momentul cand am plasat comanda prin emag eram aproape sigur ca voi avea probleme cu livrarea.
    De fiecare data cand sun la ei astept cate 15-30 de minute pana raspunde cineva, iar atunci cand raspund, mi se spune ca atunci cand vor gasi coletele ma vor anunta.

    răspunde
  37. Antonel

    Eu astept o comanda din data de 27 Nov, Astazi este 7 Dec ( am avut confirmare pe e-mail cu livrare in data de 04.12.2014) si pauza pana astazi ….. nici macar la telefon nu mi s-a raspuns.
    Vai de noi si serviciile ptr cetateni. Am vrut sa fie un dar de Mos Nicolae dar se vede ca m- am inselat amarnic. Asa ne trebuie.
    PS nu mai zic ca timp de 40 de minute in data de 4 Dec ,,AM ASCULTAT MUZICA ….si mesajul important ptr noi”

    răspunde
    • Adi

      Am facut o comanda la ei pe data de 24.11.2014. Am platit-o anticipat cu cardul, am primit email de confirmare cum ca o sa fie ridicata in aceiasi zi. Nici pana azi (10 Decembrie) nu m-a sunat vreun curier, in conditiile in care, repet, eu le platisem deja comanda!
      Am sunat de zeci de ori la numerele de telefon, am trimis si cateva emailuri (in care am vorbit frumos) dar nu a raspuns nimeni nici la telefon nici la email. Ultima solutie o sa fie o plangere la ANPC, sa imi pot recupera banii.
      Le doresc falimet urgent!

  38. Octav C

    Salut! Eu astept un colet din Bucuresti in Ilfov de o sapt:))). Coletul e ramas undeva la ei in depozit si la fel mi au zis..ca pot veni sa l iau de la sediu.pff

    răspunde
  39. Sex Shop

    Eu am expediat prin DPD un colet care a fost livrat la timp iar bani ramburs i-am primit a doua zi. Insa m-am lovit de o problema cand am incecat sa ii contactez telefonic pe numarul afisat pe site..fara sa exagerez am asteptat 45 de minute. Poate intr o buna zi o sa ofere un serviciu mai bun.

    răspunde
  40. Mihaela P

    Am primit ieri un colet dupa 5 (cinci) saptamani. Da, 5 saptamani….si care nu era complet. Nu am stiut ca firma care-mi trimetea coletul pune fiecare produs in cutia lui, asa ca nu am verificat de fata cu distribuitorul. L-am sunat si I-am spus situatia si a ramas ca atunci cand ajunge la sediu se intereseaza si ma suna. Nici vorba. La telefonul lor de la sediu nu se poate vorbi…e tot timpul ocupat. Deci astea sunt serviciile lor…dupa mult timp, pret intreg si colet incomplete. Verificati cand primiti coletele.

    răspunde
  41. calota mihaita
    calota mihaita

    Astia sunt aburitori din nascare.Te anunta ca in intervalul 12-16 ajung cu jalba la tine , tu astepti mireasa cu gura uscata iar dupa 3 zile cand suni la firma spun ca si in ziua curenta ,adica astazi nu ai fost de gasit si nu mai pot ajunge -ora comunicatului 11:33.. Apoi spun sa vii la sediul lor sa-ti ridici ce ai de ridicat. Sper sa ajunga someri cat mai curand si sa astepe invitatii la vreun loc de munca in aceleasi conditii pe care le acorda dumnealor.

    răspunde
  42. Andrei

    Aveti o adresa pentru reclamatii DPD
    Astept de 2 sapatamani sa imi ridice un colet din Anglia
    Ii sun zilnic dar nu face nimeni nimic nesimtire mai mare ni cred ca exista
    Poate daca fac o reclamatie vede cineva care poate schimba ceva

    răspunde
  43. barbu madalin
    barbu madalin

    e nenorocire cu astia de la dpd. am stat 9 ore dupa ei, intr un sat cu 4 strazi, si la final, cica nu m-au gasit. dar nici n au dat un telefon.traim in timpurile in care un minut pe mobil nu mai costa o avere, dar in care comoditatea, lenea, nepasarea si nesimtirea sunt in top.

    răspunde
  44. IONELA

    aceleasi probleme intampinate si de noi cu DPD; cei mai incompetenti si mincinosi

    răspunde
  45. Adi

    trebuiau sa ne livreze un colet din Franta si l-au inapoiat in Franta la expeditor in loc sa ni-l aduca spunandu-ne ca nu a adresa corecta (adresa a fost foarte corecta atat pe colet cat si pe awb); niste mincinosi

    răspunde
    • Doina B.

      Ar trebui sa infiintam o asociatie sau in ONG ca sa putem pune la punct DPD Romania!Primesc citeva colete annual din UK,din pacate compania de la care cumpar au conract cu DPD,sa fim bine inteles:DPD UK,cu totul altceva decit DPD Romania!Pe scurt:comanda 30.11.2016 in UK,pe 01.12.2016 se livreaza o parte dein comnda care ajunge in Buc pe 5.dec 2016,a 2-a parte pleaca din UK pe 2.12.2016,ajunge in Sibiu pe 5.12.2016 dupa care se plimba intre Sibiu si Budapesta de 2 ori pina pe 13.12.2016.Incerc sa sun pe 13(atunci am urmarit traseul) NIMENI NU RASPUNDE(intra pe robot dupa care se intrerupe)Trimit email cu reclamatie………..nimic(chiar daca amenint cu ANPRC) trimit email UK primesc raspuns in 20min ca se vor ocupa de problema(cu scuze din partea lor) dar stupoare……….coletul era deja in UK pe motiv ca nu m-au gasit!!!!!!!!!!!!!
      Voi vedea ce urmeaza,dar va rog pe toti cei care mai aveti problem cu ac.firma sub orice criticsa,sa faceti reclamatii chiar daca nu vor fi luate in seama,probabil ca,la in moment dat se vor lua masuri!Eventual contactate televiziunile!
      Sarbatori fericite!

  46. Teodor Parvu
    Teodor Parvu

    Salut,

    Citesc ce scriai acum 2 ani, dupa o scurta cautare pe google folosind cuviintele cheie ANPC si DPD si tin telefonul pe speaker in speranta ca voi reusi sa intru in legatura cu DPD-ul sa doar, doar o sa reusesc sa intru in posesia cauciucurilor de iarna inainte de venirea urgiei albe. In dau seama ca nimic nu s-a schimbat, DPD-ul e la fel ca acum 2 ani, asa ca am facut o reclamatie la ANPC. Nu ma astept sa se intample mare lucru, dar poate totusi conteaza.

    BTW: Sper sa ne revedem la Adancata la un trackday. :)

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Sper să se rezolve repede, să nu să te uiți la mașina parcată degeaba printre nămeți…

      Pe Adâncata am tot fost, Insomnia Track Days și ROTAC. ;)

    • Gbriel

      Salut tuturor,

      Ma alatur celor “in suferinta” din cauza acestor carausi amarati. Daca pt Bucuresti au zis 24-48 de ore, spun ca e mare performanta in ce-i priveste si sigur au transpirat pe toate partile sa se tina de cuvant, pentru ca eu astept in Oradea un colet ajuns la depozitul de aici in data de 11.12.2015 si azi suntem in 18.11.2015 si nu l-am primit!
      Dupa “umile interventii telefonice” primesc sms la ora 11:50 sa stau acasa intre …10:15 – 12:15 (!) pentru primire, … dar evident ca a fost o farsa proasta din partea lor ca nu a venit nimeni!
      A doua zi dimineata, adica azi, surpriza … sms ca se remite coletul ca na-m fost gasit la livrarea de la ora … 18:43 si 19:03 !!!!! Sa nu-I strangi de gat sau de altceva cand ii vezi la usa ta !? Dar … au tupeul sa spuna ca au fost cand … chiar eram acasa intre aceste ore … mult dupa programul facut de ai la pranz.
      Concluzia este ca firma DPD este o jalnica parodie de curierat national, iar firmele care-si fac de lucru cu ei nu stiu in ce se baga, pe deasupra isi asociaza propia imagine cu acesti mascarici de doi bani!

  47. Marian

    Man acceasi problema o am si eu ! de 2-3 zile astept sa imi livreze un amarat de telefon si nimic! Incerc sa dau de ei si stau ca prostu cu telefonu in mana!

    răspunde
  48. gabriela

    sunt jenibili. noi am trimis fetitei care e studenta in Scotia un colet (caiete, cana preferata, farfurii, haine etc ca orice parinte). surpriza le-a primit pe toate sparte, stricate totul stricat. reactia fetei…nu mai vreau colete! sunt cioburi peste tot! si am avut grija sa le protejam bine tocmai pentru a nu se sparge :(

    răspunde
  49. Nico

    Aceeasi situatie jalnica si in 2016… Nu s-a schimbat nimic.

    răspunde
  50. Andrei

    Salut!

    Am aceeasi problema si eu. Marti trebuiau sa imi livreze un colet si au spus ca adresa este gresita, fara sa ma sune sa ma intrebe nimic. Ii sun joi si vorvesc cu ei, imi spun ca vineri o sa relivreze. Cand am verificat AWB-ul vineri vad ca pachetul meu e tot in depozit. Ii sun si imi spune ca a avut loc o eroare si ca nu a ridicat nimeni pachetul, ca toti curierii sunt iesiti pe teren si nu are cine sa il ridice la momentul respectiv si tot o tin pe a lor ca adresa de livrare e gresita, cand eu primesc zilnic colete la aceeasi adresa de la alti curiei. nu mai zic ca ascut melodia aia cate 10 minute pana reusesc sa intru in direct cu un operator.

    răspunde
  51. pitesti

    Si eu am probleme cu DPD la pitesti de fiecare data fie cu expeditii interne fie externe din europa. Mereu invoca ca adresa este gresita, desi pentru alti curieri este buna, nici macar nu trimit o notificare prin sms ca am un colet sau expeditie, trebuie sa investighez mereu cursul expeditiei ca sa aflu ca este la DPD pitesti, si bineinteles arogantul de angajat de la Pitesti te incita sa il pocnesti peste dinti cu ce iti vine la indemana.

    răspunde
  52. Sabin Teican
    Sabin Teican

    DPD – catastrofa din toate punctele de vedere.
    Desi mi-au trimis o notificare ca livrarea se face azi intre 10-18, m-au facut sa stau in casa toata ziua si nu au binevoit sa vina.
    Am sunat eu si dupa ce am asteptat 10 minute la robot mi-a raspuns d.ra Tutunaru, care mi-a spus ca nu au adresa complete, nici macar nr.de telefon, iar coletul este la ei in depozit.
    Va sfatuiesc: NU apelati la DPD, sunt niste diletanti si micinosi pe deasupra.

    Sabin Teican
    Bucuresti

    răspunde
  53. Gabriel

    Hehe…cautam pareri despre DPD si am ajuns aici.
    Am patit si eu ceva asemanator: Aveam de primit un coleg din Bulgaria. Firma ce l-a trimis mi-a spus ca sambata se va livra.
    Corect. Sambata, coletul era in Constanta (orasul unde stau). Pentru ca nu am primit nimic, luni pe la amiaza sun la ei.
    Imi raspunde o cucuoana faptul ca packetul este la ei de sambata dar nu l-au prins in sistem si ca nu pot sa il livreze. Imi spun ca marti debea il voi primi. Eu eram deja packet de nervi pentru ca produsele trebuiau instalate la un client si promisesem serviciul activ ASAP. In fine, marti dimineata, primesc un SMS: coletul se va livra azi orele 9-17 si un nr de tel.
    Sun la acel nr si intreb ora mai exacta pentru a fi cineva acasa sa preia coletul. Curierul imi spune: dupa ora 17!
    La ora 17 a trebuit sa il sun din nou, sa il intreb unde este si sa ma duc dupa el pentru a imi recupera coletul. A fost incredibil. Uzual refuz coletul daca nu mi se aduce exact cum au zis dar aici aveam urgenta nevoie de colet asa ca am luat coletul si am plecat la client sa il instalez…
    PS: Cei de la Fan Courier Constanta ma suna inainte, ca sa nu vina degeaba si sa le refuz coletul pe pretext ca nu au venit in orarul specificat:))))

    răspunde
  54. Claudiu

    Cei mai nesimtiti si mincinosi DPD…Te mint in fata pur si simplu,eu unul am facut reclamatia la furnizor,anuland si comanda si specificat motivul…ca la ei degeaba am trimis reclamatie pe reclamatii@dpd.ro .

    răspunde
  55. Daniel

    DPD e o firma de rahat. Eu am trimis din Romania in Polonia un server si a ajuns serverul cu unele placi cu condensatoarele rupte. Falimentul sa va manance DPD.

    răspunde
  56. yony

    DPD e mai degraba o firma de carutasi dacat de curierat…si eu am comandat ceva haine de la Reserved pe 2 septembrie iar firma cu care colaboreaza acestia e tocmai DPD azi e 14 septembrie si nu am primit nimic…DPD ul baga de 3 zile aceleasi scuze jalnice cu adresa netrecuta pe colet+ numar de tel gresit…ca sa vezi coincidenta…. pe 12 septembrie le dau adresa corecta si ne despartim cu promisiunea ca a adoua zi voi primi negresit coletul….
    vine ziua cea mare(13 septembrie), trece, se face ora 15 ….ii sun …si imi spun ca se pre ca solicitarea facuta cu o zi in urma nu a fost inregistrata…sa astept putin in telefon ca va suna in depozit…astept doar ca sa imi spuna ca nu s-a putut lua legatura cu depozitul si ca o sa solicite din nou livrarea pentru ziua urmatoare ziua urmatoare,azi 14 sptembrie, la fel nici urma de colet la usa mea…ii sun si timp de 30 de minute nu raspunde nimeni… sun la firma Reserved care chipurile reuseste pana la urma ia legatura cu DPD si imi spune ca le-a solicitat sa imi trimita maine,15 septembrie, in regim de urgenta coletul :))dar a mentionat ca daca nu primesc nici maine nimic sa ii sun din nou pe ei la Reserved…Inca astept ZIUA CEA MARE si ma minunez cum de mai exista pe piata aceasta firma neserioasa…

    răspunde
  57. Andreea

    Acum sunt in aceeasi situatie, astept un colet de vineri, iar azi e miercuri deja… curierul raspunde, imi spune ca vine, dar de fapt nu vine! Imi vine sa-l strang de gat, stau acasa de la 10:00 la 17:00

    răspunde
  58. Mihai

    Am fost clientul Dpd iar senzatia este ca esti umilit…Astepti la telefon pana imbatranesti sa intri in contact cu un centralist care iti da numarul de tel. al curierului si surpriza curierul nu iti raspunde la tel. si asta in conditiile in care am cerut sa fiu anuntat cu 3 ore inainte de livrare ptr. ca le-am spus ca tb. sa ma invoiesc pt. a prelua coletul. Sunt mai inceti ca posta romana!

    răspunde
  59. Delia

    Am comandat niste boxe audio de masina pe Amazon. Din U.S.A. prin Londra au ajuns în 3 zile iar DPD Romania îmi spune ca defapt a livrat coletul însă eu nu am primit pachetul . Coletul fiind livrat totusi cuiva, aparand si la Aramex si Amazon ca livrat dar nu stim cui fiindcă nici acum nu am primit numărul si numele curierului care teoretic mi l-a livrat mie ! Clar DPD o sa insist sa nu mai imi livreze nimic niciodata. A mai patit cineva asa ceva? Eu ma gandeam sa sun la protectia consumatorului si sa imi caut avocatul.

    răspunde
  60. Alex

    Asa livreaza DPD in 2016 de la eMag pana la depozit si apoi in Bucurestii noi:
    http://imgur.com/SV4c8Ia

    răspunde
  61. Florin Budica

    La fel am patit si eu cu DPD, In plus in mementul cand m-a sunat curierul sa-mi spuna ca vine sa livreze coletul m-a certat ca eu nu-mi cunosc zona unde stau si ca daca eu nu stiu zona cum as vrea ca el sa poata sa imi livreze coletul….
    Si evident mi-a inchis telefonul in nas. PROFI!!!!
    Poate niste reclamatii in masa la ANPC le-ar da un imbold..

    răspunde
  62. Dan

    DPD imi pierde coletul meu mic de 1.5 x 1m prin depozit de vreo 3 zile. Dupa ce in prima zi a mintit curierul ca m-a sunat si ca a vorbit cu “mine” si, culmea, am refuzat livrarea. In conditiile in care numarul initial pe care m-a sunat era un abonament activ care este pe un SIM intr-un sertar. Si la a 7-8-a conversatie telefonica cu o domnisoara pe care am rugat-o exasperat cum putem totusi sa ajunga coletul la mine mi-a comunicat ca nu am cu cine sa vorbesc mai sus si ca o sa puna o notificare sa se livreze maine, dar daca nu scria asa pe colet, nu o sa livreze. In conditiile in care nu costa nimic in plus livrarea sambata si in care stau acasa de 5 zile dupa ei. Bataie de joc e asta.

    Le-am facut reclamatie la ANPC, o sa ii dau nitel in judecata pentru incalcarea conditiilor de livrare pe care chiar ei le fac publice pe site si am comunicat vanzatorului de la care am cumparat sa imi dea banii inapoi si ca nu mai iau in viata mea nimic de la el cat colaboreaza cu ei. Multe succese DPD si la cati mai multi clienti ca mine!

    răspunde
  63. Lorena

    Te admir foarte muuuult Cabral ! :-* <3 Astept si eu de 4 zile lucratoare ( 6 total) sa -mi livreze un amarat de colet si nu reusesc sa-i dau de urma pentru ca nu raspund la telefon si serviciul de tracking nu functioneaza corect. E o tampenie faptul ca am primit e-mail acum 6 zile ca voi primi coletul ziua urmatoare si tot astept de atunci !! Am reusit sa iau astazi legatura , sa imi spuna ca il trimit maine :-)))
    In orice caz am sunat in 3 zile diferite la *serviciul clienti * si de fiecare data mi-au raspuns dupa cel putin 30 de apeluri, si pana sa ma preia un operator am asteptat cam 5 minute.

    răspunde
  64. Alex

    Eu astept de 12 zile un colet, evident ca am incercat sa dau de ei si nimic :). Trebuia sa fie un cadou de Sf. Andrei pentru cineva dar datorita DPD trebuie sa ma orientez sa cumpar altceva. “Multumesc“ DPD !

    răspunde
  65. Gheorghe Panait
    Gheorghe Panait

    DPD este o firma de curierat de toata jena. Cei mai slabi si jalnici oameni. Produsul meu se afla la ei in depozit de 11 zile. Numarul de contact pur si simplu nu functioneaza, ti se inchide pur si simplu, iar in acest timp am trimis 2 email-uri si nu am primit nici un raspuns.

    Sunt niste inapti si se pare a fi cea mai josnica firma de curierat. Inainte sa comandati ceva de pe net mai bine intrebati cu ce firma de curierat lucreaza. Si nu platiti inainte cum am facut eu. Dar nu trebuia sa platesc cu cardul refuzam pachetul daca nu il primeam in max 5 zile, dar au trecut 12 zile lucratoare de cand am comandat de pe acel site.

    Filtre: DPD neseriosi, DPD tzeapa, DPD intarzieri, DPD inapti.

    răspunde
  66. PITEA v

    Jalnica firma si pe deasupra mai e si germana !
    De toata rusinea ,asa prost serviciu nu cred ca mai face vre-o firma de curierat !

    răspunde
  67. Daniel

    Incredibil cat de nesimtiti pot fi!! Cine? Cei de la curierat…. comanda facuta de pe 18 noiembrie, din Buc.in Buc, abia in data de 05.12.2016 mi-au adus comanda, si surpriza…. Comanda a fost impartita in 3 pachete, au adus 2, pe al treilea l-au facut pierdut… pe site-ul lor in traking apare ca mi-au livrat toate cele 3 pachete!! La tel.nu raspunde nimeni, la email nici atat… am deja 3 sesizari scrise la Emag, Anpc-ul este in vacanta… Din ianuarie daca tot nu raspunde nimeni nimic, o sa-mi iau o luna de concediu ca sa-i iau la rand: Emag, Dpd, Anpc, Politie, Instanta…. Ca sa fie totul complet, la prima intentie de livrare nici macar nu a venit la adresa, spunand ca el este parcat la 200m, si nu poate pleca de acolo :)
    Frustarea este maxima, de aceea am sa arunc cu noroi in ei pe unde am posibilitatea, inclusiv la sediul din Mogosoaia….

    răspunde
  68. Costin Red

    Buna ziua! Nici mie nu-mi place sa primesc coletul de la DPD. Suntem in decembrie 2016. Cei de la o anumita firma imi trimit ca primesc coletul joi, iar DPD mi-l livreaza vineri sau cand au ei chef. Cargus era mai bun. De ce DPD-istii astia inlatura tot ce e mai bun, nu stiu.

    răspunde
  69. sabina

    O FIRMA DE TOT C…..ATUL astepti coletul 5 zile si la final iti spun ca au multe transporturi de efectuat ,la ei ca la nimeni si ti-se vorbeste si urat din partea celor de la Deva

    răspunde
  70. Laur

    NESIMTITI. M-a sunat curierul si m-a intrebat daca este cineva acasa. I-am zis ca da. Imi zice daca poate sa-l ajute cineva ca este greu coletul. I-am zis ca nu, ca este in varsta persoana respectiva si dupa 16:30 sunt eu acasa. A zis ok ca incearca. Ajung acasa intr-un suflet si astept. Intru pe site-ul lor la tracking pe la 18:00 – refuz livrare client – Retur colet. Dupa aproape 3 saptamani de asteptat. Sun azi cica sa scriu la reclamatii: reclamatii@dpd.ro – frectii cu spirt la picior de lemn.

    PS. Tie nu are cum sa ti se intample d-astea ca stiu ca-i dai in gat si lumea are incredere in ce le zici tu. Asa ca evita sa faca d-astea cu persoane cunoscute.

    răspunde
  71. coatache andrei
    coatache andrei

    Dpd ce.a mai jalnica firma de curierat ma tit duc cu zaharelul de pe o zi pe alta..ba ca nu au adresa corecta si completa ba ca au avut o eroare,ba ca e pe drum coletul si cand îi sunii inapoi sa intrebi dc nu a venit coletul.ce sa vezi curierul nu e de gasit si te duc cu zaharelu dupa o zi pe.alta…sunteti de tot rasu.sa va fie rusine

    răspunde
  72. Balauta Daniel
    Balauta Daniel

    Acelasi lucru cred ca l-au patit mult mai multi oameni . Am dat comanda de un telefon , de pe un site apartinand unei cunoscute firme de telefonie mobila de la noi din tara . Se pare ca firma respectiva , lucreaza cu DPD . Duminica la ora 17 am dat comanda de telefon , primesc e-mail luni la ora 17:48 prin care ma informeaza ca produsul va fi livrat in 24-48 ore . Marti nu a venit nimeni , nu a sunat nimeni . Astazi ( miercuri ) verific si eu starea comenzii sa vad daca imi ajunge astazi sau nu , deoarece nu primisem nici un mesaj prin care sa ma anunte cineva ca va veni astazi . Am incercat sa sun la numarul lor 0318-8249090 imi intra robotul anuntand ca in cel mai scurt timp voi fi preluat de un operator si brusc apelul se inchidea ( apelul dura maxim 6 secunde ) . Am intrat pe site-ul lor sa verific care sunt problemele si am aflat ca adresa mea , nu este corecta . Ce nu inteleg eu , de ce doar la ei adresa nu este corecta si la firma de cablu tv , gaze , electricitate etc este corecta ?
    Saptamana trecuta am primit 2 colete din partea celor de la Fan Courier si spre deosebire de DPD , am primit mesaj ca in ziua respectiva se va lira coletul iar soferul a fost suficient de dragut sa fie de accord si cu intervalul orar mentionat de mine , in jurul orei 17 .
    DPD Curier , o firma de tot rasul cu o organizare jalnica .

    răspunde
  73. Balauta Daniel
    Balauta Daniel

    Astazi trebuia sa primesc coletul , ii spun curierului ca voi fi dupa ora 16 acasa , nu a fost nici macar o problema . La ora 16 cand termin munca incerc sa il sun , acesta are telefonul inchis .
    Sun la celebrul numar info , imi raspunde o domnisoara ii explic toate cele si imi zice ca a fost returnat coletul pe motivul de “lipsa destinatar” . Deci astept mai bine de o saptamana sa imi vina un amarat de telefon din Bucuresti in Bucuresti .
    Nu vreau sa ma gandesc daca stateam in alt oras , cate luni ar fi durat .
    Ma simt deja scarbit de aceasta firma infecta lipsita de profesionalism si seriozitate .

    răspunde
  74. Gaman

    In ultimi ani tot am primit pachete prin DPD.In luna decembrie trebuia sa soseasca un nou pachet,fiind lusti cu diferite treburi nu ne-am dat seama ca trebuia sa soseasca pachetul.In perioada craciunului dam un telefon la firma DPD si intrebam daca avem un pachet ,baiatul de acolo spune ca a avut o livrare la adresa mea in urma cu 2-3saptamani dar nu era nimeni acasa asa ca acum au trimis pachetul inapoi.Nu am primit nici un telefon nici un AVB dar ei spun ca au fost de doua ori la adresa .Asa ca DPD sunteti jalnici .

    răspunde
  75. Sebastian

    Am avut 3 experiente neplacute:
    1. Colet livrat in 4 zile
    2. Coletul meu a fost trimis la Constanta in loc de Bucuresti… au spus ca a gresit banda
    3. Am asteptat 7 zile pt un ramburs, 7 zile. Era perioada Sarbatorilor dar 7 zile de la livrare?!!!

    răspunde
    • Gabi

      Ești fericit. Eu m-am luptat, la propriu, sa îmi recuperez coletul timp de o luna.
      Si daaaa, am reușit. Bine ca mai aveam cu ce sa ma spăl ca daca stăteam o luna fara sa ma spăl…

  76. Ionela

    Dar ce mi se intampla mie cu aceasta firma e si mai si! Ptr faptul ca i am cerut restul, nu mai doreste sa mi livreze mie coletele!!!!! Trebuie sa fie altcineva acasa! Mentionez ca expeditorul are contract cu ei si nu depinde de mine sa nu mai colaborez cu aceasta firma.

    răspunde
  77. Gabi

    Cabral, asta pătrat si eu cu DPD. De când mi-a schimbat curierul de pe zona am parte de un cr_tin care nu vrea, pt ca nu vrea el, sa îmi aducă coletele. Culmea, am înțeles ca de sărbători au fost foarte aglomerați dar aproape in fiecare luna. Culmea, eu comand produse de la o companie, Am_au, care are contract cu ei pt cateva zeci de mii de consumatori.

    Dar, așa e DPD, nu rezolva situația decât daca sun la firma mai sus menționată.
    Iar cr_etinul respectiv inca e angajat chiar daca nu își face treaba. Bun venit in club, Cabral. Sau eu sunt binevenit? Oricum, sunt ‘fericit’ ca suntem multi in acest club si putem sa socializam. :-)

    răspunde
  78. Viorica

    Ma aflu , deci , in spatele a sute de oameni care au de suferit de pe urma “serviciilor” acestei firme de curierat ! S-au implinit 7 zile de cand astept un colet ,despre care vanzatorul m-a asigurat ca a fost confirmat in depozitul DPD din localitatea mea. Toate incercarile de a lua legatura telefonic cu ei au esuat : pur si simplu nu raspunde nimeni la numerele de contact !!! Stam acasa ca nebunii de 7 zile si asteptam curierul care nu ne baga in seama. Ma intreb , cand exista atatea intamplari cel putin neplacute daca nu chiar pagubitoare legate de seriozitatea acestei firme,nu se intrerup contractele cu ea??? Oare o sesizare la Protectia consumatorilor i-ar putea determina sa-si indeplineasca obligatiile ? Am sa incerc si aceasta varianta .

    răspunde
  79. Calin

    Sunt in vacanta in Romania si astept ca DPD sa-mi livreze un pachet de la o firma din Bucuresti in Bucuresti.
    Pe tracking-ul lor a ramas in tranzit la Mogosoaia de 2 zile.
    Au desfiintat aproape Posta Romana care avea si infrastructura si oficii postale.
    In schimb au aparut 1001 firme de curierat care ofera servicii jalnice.
    Cine poate sta acasa 2-3 zile la rand de la 10 la 18? Ce eficienta are societatea?
    Locuiesc in vestul Europei si totul se comanda pe net insa nu mi-am luat liber de la serviciu ca sa astept pachete ca fraierul.
    Exista posibilitatea sa alegi livrare la usa dupa ora 18 sau daca nu pachetul este trimis ori la oficiul postal ori la anumite puncte de colectare din magazine alimentare de unde le poti ridica in decurs de o saptamana.
    Primesti SMS/email cand poti ridica pachetul.La fel si cu retururile (am returnat o pereche de pantofi si in 5 minute primesc mail de la magazinul de pe net care ma intreaba motivul returului). Deci se poate cand lucrurile sunt facute cu cap

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *