Sari la conținut

Mi-au spus oamenii că au lansat versiune nouă a aplicației și m-au invitat să o testez.

Sigur, eu am abonamentul pe firmă, deci variantele pentru mine sunt ceva mai limitate. Dar și eu pot efectua operațiunile care mă interesează… de exemplu să-i alimentez cartela lui Codreanu, dacă cumva se întâmplă să-mi apară în cadru de nebun…

Dacă ești abonat persoană fizică atunci sunt mai multe chestii de făcut direct în aplicație.

Vezi câte minute, mesaje și MB de net mai ai pe cartelă sau abonament.

Vezi factura detaliată – cu numerele cu care ai vorbit, câte minute ai vorbit și când.

Poți activa bonusuri și noi optiuni:

Și dacă ai abonament pentru familie, controlezi datele principale pentru mai multe numere…

În esență, scenariile în care folosești aplicația sunt multe, toată treaba este să-ți setezi contul iar apoi totul merge strună.

Sigur, variantă disponibilă și pentru Android și pentru iOS (eu am testat pe iOS).

11 comentarii despre "Ce știe să facă noua aplicație MyVodafone"
  1. Alin Manea

    Aplicatia MyVodafone de rahat nu mai functioneaza pe ios de aproape o luna si vad ca nu au de gand sa o faca functionala dar ei o promoveaza intens pe toate blogurile.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Cred că ar fi bine să-ți iei pastilele, omule.
      Ai mai sus un film tras acum două zile, cu aplicația funcționând de zor și fără nicio problemă.
      Cred că înainte să jignești munca unor oameni, ar fi bine să înțelegi tehnologia.

  2. Alin Manea

    Cred ca ar fi mai bine sa nu iti jignesti cititorii. Nu te-am jignit pe tine. Esti unul dintre putinii pe care ii urmaresc la tv pentru ca esti diferit, sau cel putin asa te consider eu. Eu am un iphone se cu ultimul ios iar aplicatia nu se deschide. Probabil pe iphone 6, 7 etc functioneaza dar pe se nu. Am sunat si la ei si stiu de problema cu iphone se, 5, 4 si au spus ca o rezolva de peste o luna.

    răspunde
    • Matei

      Posesor de SE. Functioneaza…doar ca fiind pe firma functionalitatile sunt super limitate. Nu inteleg cum pot promova o aplicatie care discrimineaza clientii.

    • Cabral Ibacka

      @Matei – așa-mi apare și mie, cum ziceam și în articol. Nu cred că e vorba de discriminare, doar de niște funcționalități care au fost gândite pentru genul de client care ar folosi mai des așa ceva. Nu știu sigur, speculez…

      @Alin – Dacă îți pun o filmare cu aplicația mergând, iar tu îți permiți să spui că mint… nu te aștepta să cânt la harpă.
      Că te uiți la ce emisiuni mai fac… îți mulțumesc. Dar dacă te uiți ai să vezi că nu mint. Și nici nu permit cuiva să-mi spună că mint… dacă nu mint.
      La mine… ce e-n gușă… și-n căpușă.

      Apoi, dacă ție nu-ți merge de o lună, e una.
      Că “nu merge de-o lună”… e altceva.
      Apoi… că nu merge de-o lună pe SE… e o altă minciună/exagerare/cum vrei tu. Nu de alta dar am un SE pe care-l țin exclusiv pentru muzică. Și, ce crezi?! Merge și pe el aplicația.
      Și vezi că mai sunt doi comentatori care spun că lor le merge.
      Dacă te apuci să spui de munca unor oameni că e de rahat… așteaptă-te să-ți iei înapoi replici la același nivel. C-așa e-n viață.

  3. Luminita

    iphonu’ e de vina :)) aplicatia merge

    răspunde
  4. Tudor

    Reîncărcarea cartelelor prepay nu funcționează. Nu știu dacă a funcționat vreodată pe aplicația cea nouă.

    răspunde
  5. Mihai

    Si pana la urma de unde era problema? Era de la enduser sau din aplicatie?

    răspunde
  6. Gaby

    Ce este drept interfata este frumoasa, au facut reparatii la aplicatie merge ok, cade mai rar, dar e spre bine. La cost suplimentar nu am vazut sa functioneze. Am facut incarcare pentru un numar de pe abonamentul meu, au trecut zece zile si nu s-a intamplat nimic. Inca sper ca vor face acest lucru posibil sa functioneze si in timp real.

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *