Sari la conținut

S-a incheiat, prietenul Alex Filip s-a clasat bine, Citroenul C2 R2 si-a facut treaba bine, noi am avut o dup-amiaza reusita.

Interesant este interesul publicului pentru eveniment, parca mai mare decat in alti ani.

Maine ne dam si noi cu Citroenul pe superspeciala (daca nu scot timp bun ma duc iar la scoala).

In foto e prietenul Berti Panaiot impreuna cu Mettinen, castigatorul raliului.

A, sa nu uit… bravo tuturor, raliul a fost extrem de greu, extrem de dur. Cine a terminat merita aplauze… bravo Marisca, bravo Gartofan, eu inca sunt convins ca in sportul asta conteaza constanta…

11 comentarii despre "Raliul de la Sibiu."
  1. Vlad

    Buna masina C2-ul asta :D

    răspunde
  2. SiBlondeleGandesc

    hm… deci e nevoie de un raliu ca sa te aduca la Sibiu!
    Bun, mai aranjez eu vreo cateva.. are mama pile la DoamneDoamne :p

    răspunde
  3. Biggy

    felicitari castigatorilor :D

    răspunde
  4. KooKooL

    Eu nu inteleg : Tu vrei sa te dai in CNR pe Logan sau pe circuit ?

    Pe ce Ps-uri ai stat la sibiu, ca nu te-am vazut ? :) sau ai stat in loja V.I.P ? :)

    răspunde
  5. johanna

    fuse super… oameni primitori…soare (doar vineri a plouat un pic), masini tunate, munte, aer curat, masini super (ne plimbaram si noi cu c2 si am decis ca posibil sa imi iau si eu asa ceva, nu de alta dar de lenesa ce-s), radulescu, dani, tu si … iubita ta, amindoi frumosi si curajosi pe pista..ce sa mai zic…organizatori de organizatori, un berti cald ca piinea calda, un hotel de super stele (sa recuoastem ca ramada e f. ok!)… mai multe o sa scriu pe blog. :)

    am vazut ca erai cu trebi si de aia nu te-am salutat. sper sa nu imi porti pica.

    răspunde
  6. Silviu

    Si bravo Claudiu, nu?:)

    răspunde
  7. silviu

    In citiva ani cred ca vom vedea si masini hibride pe circuite, ca astea de raliu cam consuma 60-70l/100 km.:))..si se maresc costurile mult..:)

    răspunde
  8. electirc man
    electirc man

    Traiasca Federatia si Campionatul National de Raliuri Dunlop 2008!

    Caci daca n-ar fi, nu s-ar mai povesti.

    răspunde
  9. mugurel

    cabral!
    Cum fu cu c2-ul oltenesco-francez? ma intereseaza direct opinia ta, fiin’ca din niste experiente anterioare mi se pare mai cool tractiunea fata decat aia integrala. adica iti trebe mai mult sange rece la F2 decat la 4×4. senzatiile sunt cu adevarat pure.
    astept opinii.e unuia care se pricepe si la covrig si la scris!
    mugurel

    răspunde
  10. mugurel

    cabral!
    Cum fu cu c2-ul oltenesco-francez? ma intereseaza direct opinia ta, fiin’ca din niste experiente anterioare mi se pare mai cool tractiunea fata decat aia integrala. adica iti trebe mai mult sange rece la F2 decat la 4×4. senzatiile sunt cu adevarat pure.
    astept opinii.e unuia care se pricepe si la covrig si la scris!
    mugurel
    p.s. try this: autorally.ro/forum

    răspunde
  11. Silviu

    Cu tractiune 4×4 masina e mai stabila si o poti controla mai usor. Daca ai numai tractiune fata trebuie sa fii “profesor” sa o tii pe drum la viteze mari si mai ales pe drum cu praf. Asa e senzatiile sunt mai puternice cu o masina cu tractiune fata :)

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *