Sari la conținut

Întotdeauna m-au amuzat băieții ăștia care sunt specialiști în curse, racing, tuning…

Oameni care spun de orice mașină sub 300 de cai că-i un bidon obosit.

Bărbați din ăștia de se înfoaie în pene când pleacă tare-tare de la semafor (cu toate sistemele de siguranță ale mașinii pornite) și depășesc un Golf 3 trecut pe gaz, dar băieți pe care dacă-i duci pe un circuit dau cu frunțile de toți parapeții posibili și imposibili.

Am mai spus-o… limitele mașinii sunt aproape întotdeauna cu mult peste limitele șoferului.

Un demo scurt cu ce poate face un Logan:

N-are pedigree… e adevărat. De-aia are nevoie de un bărbat cum trebuie la volan, nu de-o găină gonflată. În pene.

15 comentarii despre "Ce e de capul Loganului"
  1. Rafi

    Normal, problema la majoritatea e intre volan si tetiera!
    P.S. sunt niste gagici in VTM, care dau gaz bine

    răspunde
  2. Bogdan
  3. theAwesomeDev

    @Cabral: Loganul este o masina rezistenta, e facuta pentru Romania si drumurile de aici. Totusi, cred ca loganul din video are ceva modificari :)

    @Bogdan: Foarte tare pilotul :) Stie meserie!

    răspunde
  4. Sergiu

    Bun soferul :) in ideea ca Loganul, la testele de elan, s-a rasturnat la 65km/h. Bine, asta a fost acum 10 ani..

    răspunde
    • tudor

      S-a dovedit ulterior ca a fost un fake rasturnarea masinii. S-au reluat testele si surpriza! Nu s-a rasturnat.

  5. Catalin

    Singura problema cu acel “Logan” e ca nu e Logan, ci o masina de 50.000 de euro.

    răspunde
  6. Cristiana O

    Cupa Dacia e o demonstrație de motorsport autohton de bună calitate. Și din 2016 i s-a alăturat Loganului și Dacia Sandero cu motorul 0.9 TCe pregătită de curse – specificațiile sunt pe http://www.cupadacia.ro

    E o platformă ideală pentru a lua startul în automobilism: sunt sportivi de 17 ani, debutanți la 40 și ceva de ani, foști campioni naționali la două roți motrice (Raul Badiu) și chiar și un echipaj 100% feminin.

    răspunde
  7. Cori

    Da foarte bine, este o masina modesta cam pentru toate buzunarele si chiar bunicica, insa in urma unui impact urat,accident, mie de ex nu mi-a sarit airbagul..impact frontal 70 km/h, centura pusa – rezultat ruptura de piramida nazala si corneta nazala distrusa, masina schimbat tot in fata in afara de motor care era mutat vreo 10-15 cm, poate fi ea usor de intretinut poate fi accesibila, dar viata are prioritate iar cand viata iti trece prin fata ochilor nu merci, vazusem si o poza pe net Logan – no airbag, we die like a real men….cam asa am patit eu. P.s. cumparata de noua.

    răspunde
  8. Darael

    Poveste reala, seaca…. despre Logan:
    Stau langa o Dacia Service si am prins o zi in care descarcau Loganuri de pe platforma. Ma uit de jos sub masina si intreb reprezentantul: “E adevarat ca masina e sub 10k euroi ?” “Sigur raspunde el, va putem da mai multe variante….” “Atunci imi confirmati ca vindeti rugina la acest pret ?” i-am intrerupt eu entuziasmul aratandu-i cu degetul ditamai rugina sub masina de pe platforma (Logan nou venit sa fie livrat cuiva)…..

    Credeti-ma, privirea acelui baiat a fost priceless, vorba francezului.
    In rest, in ziua de astazi calitatea unei masini (orice firma) nu prea mai conteaza, important e sa fie prezentata bine. Ambalaj cu fundita pentru ca se stie, reclama vinde. Chiar, isi mai aduce cineva aminte de scandalul VW ? Batista pe tambal tovarasi…. chiar asa.

    răspunde
  9. Bogdan

    Eu inca raman la parerea ca Daciile au un pret prea mare in raport cu calitatea. Da, Logan-ul este poate cea mai ieftina masina din segment, dar este poate si cea mai proasta si cea mai urata. Detinatorii de Logan ma pot injura, insa si eu am avut Logan si chiar mi-a prins bine, dar din pacate nu m-as mai intoarce la marca aceasta. Renault se foloseste in mod clar de Dacia pt a face profit!

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *