Sari la conținut

Cu motor de orice fel, să meargă tare și să fie controlabil. De-aci încolo e numai bucurie!
Că e Formula 1, DTM, WTCC, raliuri din România sau din lume, curse individuale sau campionate… nu contează, să fie!

Emanuel Gyeneș și Dakarul

Mi se pare că la nivel mondial motorsportul este pe un trend ascendent la capitolul conținut și pe un trend descendent-prăbușire la capitolul promovare/marketing/PR (mă rog, până și site-ul FIA are din cele zece știri promovate… cinci cu Jean Todt și cu cine s-a mai întâlnit el, în loc să împingă în față conținut relevant). Cei mai… citește tot Emanuel Gyeneș și Dakarul

Drive Tribe, aplicația Top Gear. Pardon, Grand Tour! Ăăă… aplicația Clarkson, Hammond şi May!

Toți anticipau acum ceva vreme o rețea de socializare bazată pe pasiunea pentru table și motoare. Sigur, tehnic vorbind mai mulți puteau face asta, dar pentru a reuși ceva mai mare ar fi trebuit ca inițiativa să plece de la cineva cu influență în zona asta. Ei bine, Clarkson, Hammond şi May par a fi oamenii care să… citește tot Drive Tribe, aplicația Top Gear. Pardon, Grand Tour! Ăăă… aplicația Clarkson, Hammond şi May!

Motorsportul în România. ACR versus FRAS. Și invers. Și de-aia nu merge treaba.

Scriu articolul acesta pentru cei pasionați dar care n-au avut timp să înțeleagă în amănunt situația. Probabil că va fi unul dintre cele mai plicticoase articole de-ale mele, îmi asum asta. Totuși, pentru unii ar putea fi interesant. În România avem motorsport. Unii dintre piloți au calități reale, merg într-adevăr bine. Concursurile naționale de la… citește tot Motorsportul în România. ACR versus FRAS. Și invers. Și de-aia nu merge treaba.

De ce-am urlat la Titi Aur

O să vorbesc în articolul ăsta folosind ideea de ”noi am făcut”. Ca să vă dați seama cum e cu acest ”noi”, o să încep cu bancul cu elefantul și cu șoarecele: Elefantul și șoarecele treceau împreună peste un pod de lemn. Și-ți dai seama, pod de lemn cu un elefant pe el… trosnea de… citește tot De ce-am urlat la Titi Aur

Ce e de capul Loganului

Întotdeauna m-au amuzat băieții ăștia care sunt specialiști în curse, racing, tuning… Oameni care spun de orice mașină sub 300 de cai că-i un bidon obosit. Bărbați din ăștia de se înfoaie în pene când pleacă tare-tare de la semafor (cu toate sistemele de siguranță ale mașinii pornite) și depășesc un Golf 3 trecut pe… citește tot Ce e de capul Loganului