Sari la conținut

mire si mireasa la nunta din spateDupă ce tocmai am fost părtași cu bucurie la momentul în care un rob – prieten bun – și-a luat roaba lui, am avut o discuție cu Andreea și am decis să scriu postul ăsta despre sexul nebun din noaptea nunții…

Întreaga societate a fost viciată de povestea asta cu marele moment al împreunării fizice din magica noapte a nunții.

Că – vezi Doamne – faci tu ce faci înainte și după, dar fix în noaptea aia stelele stau altfel pe cer, ea te vrea mai mult decât de obicei, iar tu… masculul feroc, vei face un spectacol nemaivăzut de niciun crac de pijama de prin cartierul tău!

Așa că ajungem să visăm la noaptea nunții, atunci când o trecem pragul și dăm cu ea de pat, smulgem toate cârpele de pe noi și ne înfruptăm din… țeapă, fraiere, e doar marketing!

Ea spune să facem întâi nunta. Dar nu vrea o nuntă mică, de 20 de oameni. Vrea să aibă vreo 200 de invitați și trupă de cover-uri, să se joace Găina, Perinița și Hora Miresii.

Vrea și artificii, că dacă nu se vede de pe Marte că te-ai însurat tu nu poate merge Universul mai departe. Și vrea momentul tortului cu muzică și torțe, plus niște suveniruri de neuitat pentru invitați.

Și ziua începe crunt pentru tine… tuns, bărbierit, frezat, îndesat trupul în costum… un chin! Dar lasă, că atunci când se termină ziua mare frumusețe de spectacol ce-o să faci cu proaspăta soție în pat!

Organizat pe toată lumea, sincronizat rudele de la țară cu prietenii (care deja s-au pus pe machit, că e moment festiv!), ajuns la Casa de Căsătorii, îndurat acordeonistul, așteptat după cununia de dinainte, intrat și aranjat invitații în sală și trecut peste caterincile prietenilor când spui că Da!, că vrea cetățeanul să se mărite… Dar lasă, tu, nevastă, că după ce te trec pragul… mare jumuleală ce-ți primești, o să zică vecinii că m-am apucat să scot parchetul cu ranga!

Adună-i pe toți, organizează convoiul, tai-o către biserică.

La biserică așteptat, din nou, după nunta de dinainte, ochii ca pe butelie si joc de glezne sa nu zareasca preafericita ta alt picior de mireasa la orizont. Apoi intră toată lumea. Cald ca-n sufletul unui vulcan în biserică, de parcă nu ajunge că te strânge costumul de mori și că prietenii tăi deja beți își trag șuturi în fund și palme după ceafă de față cu preotul.

În timpul ăsta ea e nemulțumită ba de cum îi stă rochia, ba de cum îi stă părul, ba de cum îți stă ție costumul.

Și cald.

Și-ai vorbit cu preotul să facă varianta scurtă de slujbă… dar l-a luat pe om evlavia și-ai primit program extins, cu cântec, dans și cuvântare, au trecut deja două ore și nu mai izbăvește…

Și se termină totul și ieși în fața bisericii și te bate soarele-n cap (sau, după caz, te plouă, că cică e bogăție!), te mai ține fotograful 30 de minute, să faci poze… să-ți aduci aminte de glorioasa zi!

Dar lasă, tu, nevasto, c-ajungem noi acasă și să vezi ce poziții noi am documentat eu săptămâna asta, nici contorsioniștii de la circ nu se gândesc că așa ceva e legal!

Și iar fugă, acum către cârciumă. Și-ajungi la cârciumă și pui’te la ușă, fă poze cu toți, zâmbește larg, bea câte o cupă de șampanie, fii simpatic…

Și cald.

Și costumul deja te ține de parcă ți l-ar fi făcut soacră-ta din cuie ruginite, nu croitorul!

Și dansează Dansul și aranjează ospătarii și ia-ți-o din masă în masă și vorbește cu lumea și iar aleargă după ospătari și vorbește cu trupa și-apoi iar cu ospătarii, vezi când iese sarmaua, vezi când se pune de grătar, fii sigur că e gata tortul! Aleargă, Gogule, că tu ai vrut să te însori, că doar n-a cerut-o mama!

Și în tot acest timp tu visezi cum ajungi acasă, cum rupi hainele de pe dânsa, o ungi din cap și până-n călcâie cu frișcă și… văleleu câte chestii îi mai faci… că e noaptea nunții!

Și se face șase dimineața, vine șeful de sală cu întristarea, se numără banii și se plătește, se adună florile de pe mese și-o iei spre casă.

Și în timp ce conștientizezi că ale tale călcâie s-au sudat de pantofi, că gleznele ți s-au făcut cât niște butoaie și că nu mai ai energie nici să te dai jos din mașină… tragi cu ochiul către noua ta soție.

Și-atunci, fix în acel moment, exact în acea clipă realitatea te lovește fix în moalele capului! Te podidesc lacrimile și începi să bâzâi ca un copil înșelat de părinți când realizezi că ea mai repede s-ar arunca din mașina în mers decât să te vadă gol și în erecție la marginea patului!

Sexul în noaptea nunții e ca extratereștrii… toți spun că există, suntem convinși că undeva au fost zăriți pe bune, dar atunci când se trezește câte unul să susțină că el chiar a văzut așa ceva… suntem siguri că omul s-a pocnit la cap și că e nebun de-a binelea!

55 comentarii despre "Sexul din noaptea nunții este o păcăleală de marketing"
  1. Pirvu Cristina
    Pirvu Cristina

Doamne cat am ras…Cabral ai un stil unic de a scrie…ma binedispun de fiecare data cand citesc un post de al tau…esti demential

2. MAlina

1 mireasa nemancata de joi, din motive de nunta facuta in deplasare si lasat totul pe ultima suta de metri. 2. Mereu vei gasi cel putin o persoana (apropiata) sa iti spuna ce alegeri de rahat ai facut…si tu ca idioata crezi si stai sa iti freci creierii ce dracu ai facut. ………..2002 dupa ce s au numarat banii ii imparti pe caprarii, vezi ca nu ai ramas dator pe viata chiar dc ai salariile scoase in buzunarul.mirelui si vreo 5 carduri la indemana, respiri usurat si iti dai seama ca iti este sete si foame. 2003 mancare nimic pe masa. 2004 beutura la discretie ca mai ai vreo 5 musafiri uitati la petrecere. 2005 dupa ceva vin vin baut asa pe nerasuflate, petrecaretii se lasa plecati. 2006 este aproape ora 9 si nu iti mai simti picioarele, te gandesti dc o sa ai nevoie de un cutit sa dai jos sandalele din picioarele butuc. 2007 cu proaspatul sot in dotare mergi in camera primita cadoo de la restaurant. 2008 te ai tarat pana in camera, abia astepti sa scapi de rochie, rogi consortul sa te ajute sa dai jos rochia. 2009. Esti rupt, da rupt nu mai simti nimic. Intrebi cu juma de gura….baaa ai chef de ceva actiune, acu???(marinimoasa la inceput de drum) 2010 nu cred ca am putere nici sa dau chilotii jos. 2011 perfect ma duc sa fac dus ca in doua ore incepe ciorba de potroace de la ma-ta de acasa si tre sa fim acolo.

3. oana Pasniciuc
    oana Pasniciuc

Confirm! Eu i-am spus soțului in noaptea nuntii ca sun la politie daca ma atinge! :)

4. Florian

Am ras cu lacrimi! :)) Mai ales la faza cu cracul de pijama :D

Ai 101% dreptate! Cine neaga inseamna ca nu a trecut prin asta!

Totusi, la mine, din cate imi aduc aminte, cand s-a terminat sandramaua pe la 7 dimineata, abia asteptam sa ma intind in pat. Dupa ce m-am descaltat am simtit cum mi s-au umflat talpile instantaneu, dupa care am ajuns la bustul gol, mi-am luat in brate nefasta si am adormit amandoi ca 2 bebelusi.

Nunta am vrut, nunta am primit!

Multumim de postare!

Poate apare cineva totusi care a vazut ozn-ul… :))

5. Monica

Ha ha ha …daca te-a luat plansu’ de dimineata tot e de bine …ca al meu a adormit pe drum….ha ha ha …ce-am mai ras ! Si mireasa conducea de dimineata pe la 8’30…(.ca de baut n-a prea baut) o minunatie!

6. Mihaela

Cred ca asta e povestea universală a nunților… Proaspătul meu soț a adormit îmbrăcat, așteptând ca o invitată să „binevoiasca” sa fie condusa de el la autogara. Săracul părea răpus!

7. flory

Hmmm…acum 4 ani….fiecare dintre noi..eu si sotul am rupt hainele de pe noi..dar nu din patima dragostei ci fiindca nu le mai suportam…dar..dupa un dus rapid si fara vlaga..ne am bagat in seama sa zic asa cateva minute:))) si am cazut lati…ca in cateva ore..vreo 3..se venea la mirul fetitei..(am facut 2in1) :)) deci eu pot sa zic ca am vazut ozn ul cand trecea in viteza:)))))

8. flory

Hm..acum 4 ani..aproape am rupt hainele de pe noi..nu din patima dragostei..ci ca deja se tatuasera pe corpul nostru:)) si dupa un dus fara vlaga…ne am bagat in seama cateva minute(eu cu sotul):))) apoiam cazut lati de oboseala..mai ales ca in vreo 3 ore trebuia sa fim fresh..so luam de la capat:)) deci pot sa zic ca am vazut ozn-ul in zbor:)))

9. Teona

Nici ca se putea zice mai bine!!! Dupa nunta ma intrebau astia „Nu-i asa ca a fost asa fain ca ai mai face-o o data?” NU!!! E tortura! Pentru ambii! Si in cazul meu, la 6 se incheia nunta si la 9 eram la primarie sa-mi schimb numele in acte, ca in 2 zile paraseam tara… Ce noapte a nuntii? :))

PS: Vrem si o varianta din perspectiva femeii… convinge-o pe Andreea :D

10. Mariana

Noi stiam ce ne asteapta (am avut prieteni mai rapizi la insuratoare si maritis) asa ca ne-am petrecut noaptea nuntii cu vreo saptamana inainte… si a fost maxim!

11. Adrian

Or zbura ozn-urile da` ìo n-am vazut unu`!
    ca a doua zi la ora 7 dimineata am ajuns sa ma rog in genunchi! si nu de proaspata nevasta, ci de seful de restaurant. sa ma lase sa dorm in apartamentul oferit „kado”. i-am propus sa ii las cheia la masina gaj, numa`sa simt patul sub mine. nimic!!!! sa n-auda!
    si iacata-ne ca doi porumbei jumuliti cum ne desfaceam cu flexul hainele si incaltamintea de pe noi si cum numaram la bani sa platim „deranju`”.
    imi dau cuvantul de onoare ca am adormit numarand la bani. a trebuit sa ma misc prin camera ca sa duc la capat numaratoarea si tot nu sunt sigur ca i-am numarat pe toti corect.
    asa ca, draga cetitorule, ozn-uri d-astea, sa imi zboare pe la ureche ca nu le vad si nu le cred.

si daca imi permite gazda blog-ului, sa nu uitam de ciorba de potroace unde nefericitu`si cu roaba apar cu zambete metalice pe fata, ea cu aproape aceeasi coafura de cu o seara inainte iar el rupt in gura si inca tzapan, uitand ca nu il mai tine papionul de la gat!

hai, casa de piatra!
    ca nu am fost primii si nici ultimii!

12. Andreea

Anul asta se fac 3 ani in cazul nostru. Ai descris perfect, am ras cu lacrimi ca mi.am adus aminte de miile de poze la care a trebuit sa zambesc, desi ma strangeau pantofii de mor, rochia la fel … Trebuiam sa fim draguti cu toti, sa dansez cu oameni carw nu ii vazusem niciodata pana atunci … Ehh dar mi.a placut, as repeta experienta, a fost unic si romantic :-) ne.am simtit bine amandoi cu siguranta. Cat despre acel moment … Noi am facut nunta la cel mai mare hotel din Slatina, si am avut camera noastra oferita de ei. Am profitat de asta si am adormit bustean imediat dupa ce a reusit sotul sa imi dea rochia cu corset jos :-))) 4 ore .. Ca au venit nasii sa ne ia, ca sa ne pregatim pt ciorba de potroace…

13. vio.p

Eu cred ca mentalitatea asta cu noaptea nuntii vine de tare de mult,din trecut,cand fetele asteptau pana in noaptea nuntii sa devina femei.Nici nu vreau sa-mi inchipui prin ce traume treceau in noaptea nuntii,cand tu-l astepti pe Fat-Frumos si vine ginerica rupt de oboseala si numai chef nu are dar trebuie…Ca doar trebuie sa joci cearceaful dimineata.Eu zic ca-i mai bine acum,dormi ca un prunc si si-ti odihnesti bietele picioare torturate.Bonus Fat Frumos ramane tot Fat Frumos.

14. Dudu

Bai nu stiu ca ati vazut voi OZN-uri … Ca eu m-am urcat intr-unu …. pe toate partile …si Doamne bine a fost….

15. cornel

La noi se împlinesc 3 ani.Descrierea e perfecta,de la aranjatul tuturor și pana dimineață la numărat banii.Noi am ajuns acasa pe la ora 8,toate paturile ocupate de rudele de la tara ajunse mai devreme ne-am”tolanit”pe jos in hol in hainele îmbrăcate cu o zi înainte unde am inchis ochii vreo doua ceasuri că de petrecerea continua trei zile ca in povesti.eu OZN -ul l-am văzut dar a doua seară târziu .

16. viorel

a fost o data ca nicio data ,pe vremea cand inca se mai gaseau mirese virgine (nu toate) ,cand mirii erau luati pe sus (inainte sau dupa tortul miresei nu stiu exact), dusi in dormitor si lasati 15-20 de min ,dupa care mirele trebuia sa iasa cu cearceaful doveditor al fecioriei miresei, si bineinteles ca exista si gaina care salveaza onoarea miresei ,pt ca nu de fiecare data se lasa cu pierderi de hemoglobina, fie ea mireasa si virgina, dar oamenii voiau sa vada. nu sunt povesti , am participat cand eram mai mic ,sa fi trecut vreo 20 de ani, sunt doar obiceiuri apuse din pacate , probabil tine si de zona si pe deasupra ,nu se mai fac nunti acasa , e musai la salon .in cazul de fata vorbesc despre o zona rurala , orasenilor ramanandu-le doar varianta cortului. atunci . acum nu cred ca mai e legal sa trantesti un cort in cartier pt nunta.

• Georgi

Cearceaful miresei. Te citez pe tine „Obicei apus din pacate”.
      Din pacate pentru tine,ca barbat.
      Dar din perspectiva femeii mi se pare extrem de penibil si jenant sa se arate in fata a vreo 100 de oameni ca tocmai ti-ai „pierdut fecioria”. Da, era de laudat ca era mireasa,cuminte..vezi Doamne.
      Plus ca practic erai „fortata” sa te culci cu barbatul ,chiar daca nu aveai chef, sau poate nu il iubeai (ca mai erau si inca mai sunt casatorii fortate).
      Bine ca nu m-am nascut in vremurile alea.Si bine ca viitorul meu sot nu este prea trist ca nu se danseaza cearceaful…

17. Gigel

Fratele meu, abia acum am inteles dece nu m`am insurat pana acum. Stia el subconstientul meu dece nu ma lasa sa fac un gest ca asta :))))))

18. Andreea B
    Andreea B

Ha ha! Super tare…asta a picat ca unsa ca tot am avut nunta acum 2 zile :))) si…ai maare dreptate..cu anumite aspecte :D

19. misonik

Facut nunta…balamuc…fericire…dimineață pe la 7 am ajuns in camera de hotel…sotul nu reusea sa desfaca corsetul. Am vazut OZNul rapid si intens.

20. Raluca

:)))) al meu sot a a avut parte de o mare surpriza cand s-a vazut in sfarsit cu nevasta in camera de hotel, la 7 dimineata…nasii imi facusera nod la snurul care strangea corsetul. si dai chin sa-l desfaci, si trage de el, si baga si dintii, si roaga-l pe nod sa cedeze…urma sa ceara un cutit de la bucataria restaurantului, cand mi-a dat Dumnezeu gandul cel bun si am scos penseta din bagaj. si cu penseta a pigulit la nod inca ceva vreme, pana a reusit. apoi, a adormit ca un bebelus dupa toata strofocarea, in timp ce eu faceam dus de zor :))) Eh, dar am recuperat noi dupa.

• Cristian

Hai frate:)))))))=))))) ma tavalesc de ras….i-a facut-o sotului tau sincer:)))) chiar tare…sincer cred ca am sa o fac si eu mai departe. SI ca tot vb de noaptea nuntii…eu chiar am facut cu sotia mea dragoste. Si app eram si amandoi virgini nu mint nu glumesc. si cred ca nu am niciun motiv sa mint in acest caz. da oricum ma bucur ca nu ia trecut si iei nebunii dastea prin cap:)))

21. nwradu

Ai uitat etapa cu făcut poze prin parc, cândva între biserică și restaurant.

22. adriana

Mia placut mult descrierea ta pas cu pas.cu singuranta cand voi face nunta ma voi gandi la ce ai scris tu:)) PS:scrie mai mult si mai des:))

23. bogdan

Ai uitat de pupaturi. Minim 10-12 de persoana. La casa de casatorii la venire, stanga-dreapta, la plecare la fel. La biserica venire+plecare. La restaurant: la venire, la plecare, optional toata noaptea printre mese ca sa socializam.

24. biosvn

eeee si daca apuci sa dormi langa soata e ok, ca e posibil sa ai o suta de neamuri venite de departe si sa le oferi cele mai bune locuri de dormit….. iar tu cu soata pe unde apuci.

25. Sinziana

Foarte tare articolul! Cand m-am casatorit acu ceva timp, nu am facut nunta mare, nu am avut artificii, nici dansatoase, nici nu am fost furata, dar am facut sex in noaptea/dimineata nuntii! Dupa ce am ajuns acasa pe la 7-8(DA! cam pe atunci am terminat), dupa ce am stat o groaza sa imi scot agrafele din par, sotul meu m-a surprins prin dorinta de a face sex! Eram epuizata, dar…am zis da! Asa ca…sunt si astfel de cazuri!

26. Dan

La orice nunta mi se pare cel mai penibil cand toti invitatii trebuie sa faca poze cu maimutele. Si stau maimutele si zambesc si toti vin si te iau de brat si iti ureaza casa de piatra, etc…. de obicei femeile, barbatii nu prea..stiu ei de ce :))

Oricum mare dreptate avea tata cand spunea cat este de frumoasa noaptea nuntii. Asa de bine se doarme …

27. Irina Radu - Donighevici

Asta este pretul pe care il platesti ca ai vrut nunta. Nunta da, noaptea nuntii ba. Ce noapte a nuntii visezi cand tu ajungi acasa mult dupa rasaritul soarelui cand si gainile au obosit sa fugareasca rame? Cum sa ai noaptea nuntii in plina zi? E o nepotrivire de fus orar, mon cher :)) Singura varianta sa pupi si altceva in afara de rubedenii cherchelite in noaptea nuntii este ca in momentul in care ii scoti jarteaua sa te impiedici si sa cazi peste ea. Altfel nexam :p

28. Marius

Cabral, as vrea sa-ți urez un lucru: Speak for yourself! Eu am văzut ditai OZN-ul. Nu ma laud, întrebați-o pe nevasta. Si culmea chiar din acea noapte soața mea mi-a dăruit primul nostru copilaș, Matei. Sooo, as zice ca exista si povesti nemuritoare :)

29. Letitia

Ca sa zic asa….DA, exista sex in noaptea nuntii, da’ doar a a doua nunta, ca prima e mereu cu tam-tam si agitatie si nebunii, dar nu la corpu’ gol….:))). Da’ la a doua nunta, dom’le….altfel e cu organizarea! Stii din start la ce te bagi, stii cat sa te intinzi cu invitatii, biserica, meniul, muzica,tortul, pozele…..totul fiind deja vu nu mai e atat de obositor….da’ si cand vine noaptea…sa te tii! Eu mi-am organizat a doua nunta doar cu 11 invitati ( dintre care 2 eram noi,mirii, 2 -nasii si 4 parintii :) , am avut cununia civila si biserica in aceeasi zi, am avut rezervat un separeu intr-un restaurant unde fiecare invitat a mancat si-a baut ce-a vrut ( deh, la 11 oameni e mai simplu cu meniul si nota de plata) si pe la ora 23 era totul gata…Asa ca da, am avut o noapte a nuntii memorabila, urmata de o trezire matinala sa prindem un avion spre Venetia….Se fac 10 ani in curand si recunosc ca au trecut ca un vis!

30. Alex`andra

Toți prietenii mei care s-au căsătorit au zis că-n noaptea nunții de multe ori au adormit care pe unde au putut și că a doua zi, dis de dimineață, s-au sculat cu noaptea-n cap să întrețină rudele ce-au uitat să mai plece acasă :))

31. mihaela

Super adevarat se fac 3 ani de la nunta dar in noaptea nuntii te gandesti cum sa ajungi sa dormi in nici un caz sa mai faci altceva eu nu mai cred an asta poate daca faci nunta si tu sa fi ca invitata sa stai doar pe scaun

32. Roxana Ghita
    Roxana Ghita

Foarte tare ….evident ca am retrait totul de acum 9 ani…si in mare parte, a fost cum ai descris tu.
    De unde forta pentru asa ceva?! vorba cuiva, care a scris mai sus, am „decupat” hainele de pe noi…nu mai zic de incaltari…mai ales c-am avut sandale cu toc de 12cm.
    Nunta a fost perfecta, atmosfera la fel (au stat dupa noi, ca nu ne dadeam plecati a doua zi, la 7:00 dimineata) dar despre orice alt fel de activitate, in afara de somn, nici c-a mai fost vorba.
    Geniala relatarea!

33. Raluca

Am ras cu lacrimi , atat la povestea ta , Cabral, dar si la unele comentarii .. Sa stii ca esti cu adevarat talentat … Eu am trecut prin doua nunti si a fost la fel la amandoua.. noroc ca facusem ” rodajul” ca lumea , mai inainte .. Si uite asa , nu poti uita ..noaptea nuntii !

34. teo

Oh, da, credeam ca-s singura care dupa ce si-a dat jos cele 3 seturi de glugi a adormit pana sa mai vada ce face proaspatul insuratel….

35. ionela

Da, da noaptea nuntii !Poate dimineata nuntii cand am ajuns acasa , rupti pe bune, dupa o nunta cu 300 si ceva invitati,, nunta care jumatate a fost afara, unde a plouat toata noaptea si noi am dansat in ploaie ca nebunii!!!Da de unde cand am ajuns acasa nu mai suportam rochia, am scos-o si a inceput sa cada orezul pe care matusile binevoitoare l-au aruncat peste noi!!Al meu sot era ocupat cu lautarii sa nu le ploua instrumentele , ca s-a continuat si a doua zi!Am intrat cu prietena mea in casa si am adormit bustea!!

36. Ciprian

De departe, cea mai bună reclamă pentru un organizator de nunți. Articolul merită un share către toți care-și plănuiesc nunta singuri. Big Like, Cabral!

• Ona

N-ai nevoie de organizator de nunti. Ai nevoie de familie , cativa prieteni(cei mai apropiati),bilete de avion si cash!

37. cola

Ce-i drept in ziua de azi, tinerii nu mai fac dragoste, ci desfac plicuri cu bani:))

38. Catalin

Ar trebui sa faci o nunta la tara, la olteni, doar cu tuica si vin pe masa:), sa ciocnesti (si sa bei) ca ginere cu cel putin jumatate din invitati.
    O sa vezi ca pe la 7 mireasa cedeaza si se duce sa doarma. Iar tu, ginerica ciocnesti in continuare cu cei 10 prieteni care te tin in misto-uri despre cum te-ai lasat pacalit si te-ai insurat. Si o tii asa pana pe la 9-10 cand incepe lumea sa vina la ciorba de potroace.

39. Viorela

Bravo, Cabral !!! :)))))))))))))))))

40. Sabina

Sa intelegem ca si voi ati trecut peste. Nu de alta, dar si noi la fel…Am crezut ca ori exista doar in filme, ori suntem noi diferiti. Am avut o nunta compusa din 40 de persoane…familiile noi si prietenii…si ne am distrat in familie

• Ona

Alegerea perfecta !!! N-ai nevoie de hateri la propria nunta..

41. marius

Ai uitat sa precizezi cat timp iti raman muschii fetei incordati!Eu am zambit inca doua saptamani dupa nunta….involuntar!

42. Ona

De ce alegeti sa sarbatoriti asa ?! Din punctul meu de vedere la nunta trebuie invitate persoanele cele mai aproapiate . N-as invita ‘rude’ de care n-am auzit in viata mea sau persoane care au uitat de existenta mea pana in acel moment sau pe cei care bin din curiozitate , obligatie . Cele mai frumoase nunti sunt cele intime , ai timp sa te distrezi , sa vb cu toti invitatii , te simti in largul tau..Nunta perfecta este undeva in Santorini cu familia si cativa prieteni..Multi aleg da sarbatoreasca asa:)

43. Adela

Noaptea nuntii a fost superba :))) Eu aveam chef si inca energia de a vedea pozele facute la nunta (eram curioasa cum am iesit :D ), sotul tot zicea ca vrea ceva actiune. Dupa 5 minute dormea.
    Adevarul este ca pe noi traditia ne epuizeaza. Pentru a avea energie in noaptea nuntii avem nevoie de nunta de zi, care sa tina de la ora 12 pana la ora 18 maxim!

44. myky

Și uite de aia nemții la 2 noaptea iți dau marșul acasă. La 3 să fie și ei în pat :)))

45. mimi

Cabral, dragule, credem-ma: ca mine nu a patit-o nimeni: dupa nunta, sotiorul meu s-a dus acasa sa duca cadourle din masina care era intesata. Plecasera toti mai eram la restaurant doar eu cu soacra asteptam firma de distributie sa ia diferntea de racoritoare. Sotul meu s-a jurat ca se duca acasa sa descarce masina, unde avea loc doar el pe scaunul soferului ca sa se poata intorce dupa noi. II dadusem si pantofii mei caci simteam ca tocurile incepusera sa imi intre in calcaie si ramasesem cu niste slapi. Si dai si asteapta: 15 minute…45, 1 ora jumate si il sun pe proaspatul meu consort, care m-a luat de la 15 metri ca ce vreau, sa il lasa sa doarma ca e obosit. Am ajuns acasa intr-un final si al meu sot era infaasurat in pilota pe tot patul. asa ca ce artificii pe tavan, ce contorsionisme, ce alte povesti?

46. mada

hahaha.. exact asta era discutia si de la noi de la munca acum cateva zile, cand am vazut un cuplu care a revenit pentru „noaptea nuntii” la hotel dupa 3 zile de la nunta :))

47. Prunica

Nu mai este ce a fost si marketingul este mult mai dezvoltat acum

48. Dora

„Mitul” noptii nuntii nu este un mit. Este insa despre cei pentru care este o noutate, nu cei care sunt deja satui.

49. Nina

Dar dupa nunta ? :)) noi nici acum dupa 5 zile de la nunta inca nu avem curaj sa petrecem noaptea nuntii :)) atat de obositi nu am.fost niciodata.eu nici acum nu.mi simt degetele de la picioare :))