Sari la conținut

Nu-s genul de client care să caute cârcotă. Nu-s genul de partener care vrea să se dea lovit și să se vaite.

Nu-s genul de cumpărător care la prima greșeală să sară de fund și să umple netul de bălăcăreli zgomotoase.

Ba chiar din contră… consider că oamenii au și dreptul să greșească. Cred cu tărie că nimeni nu e perfect. Și mai cred că a sancționa aspru și sonor fiecare nefericeală nu ajută pe nimeni.

Ei bine, am pățit mai multe chestii neplăcute cu firmele de curierat.

– Alo, sunteți la adresă? Ajung în 15 minute. A ajuns după 1,5 ore. Venisem din Victoriei până în Berceni doar și numai pentru asta. Și-a cerut omul scuze. I-am mulțumit și-am sunat mai departe, să-mi anulez ce mai era de făcut.

– Coletul Dvs. va fi livrat în următoarele 24-48 de ore, în intervalul 10:00-18:00. Mă dau de ceasul morții să fie cineva acasă, păzim castelul ca pe Farul din Constanța… pe furtună. Nu vine nimeni. Primesc mesaj: S-a încercat livrarea, nu erați acasă. Dacă mai vreți coletul veniți să-l ridicați.

– Bună ziua, am încercat livrarea de trei ori astăzi. Fusesem acasă.  O întreb pe domnișoară la ce adresă. Nu știu. Dacă vreți coletul veniți să-l luați de la noi de la sediu. Îmi mușc limba și întreb politicos cum fac asta. Vă fac legătura. Îmi bipăie un ton în telefon, începe o melodie imbecilă. Aștept. Și aștept. Și aștept. Închid și mai sun o dată. Bună ziua, ați sunat după încheierea programului, reveniți luni. Week-end plăcut!

Și mai am din astea. Din păcate.

Nu scriu asta ca să arăt cu degetul pe cineva anume.

Dar văd cum se adună la mine comentarii la articole pe tema asta vechi de luni și chiar ani, am citit pe Facebook cred că zeci de comentarii spurcate la adresa mai multor firme de curierat.

Bănuiesc faptul că nu e un business ușor. Problemele, sunt sigur, se adună și la ei.

Până la urmă, totuși, poate că ar fi mai interesant să crești prețul livrării de la 14 la 16, 18 sau 20 de lei ca să ai loc de îmbunătățiri și să fii relaxat că lumea te laudă pentru cei 16, 18 sau 20 de lei… decât să te înjure de 14 lei.

Apropo… scrie într-un comentariu dacă ai avut și ce probleme ai avut cu o firmă de curierat de la noi. Dacă vrei să specifici numele… bine. Dacă nu… nu. Cred că e mai relevant să vedem problemele decât să arătăm cu degetul…

114 comentarii despre "Firmele de curierat din România. Suntem cam la pământ…"
  1. Amy

    Desigur, cred ca toata lumea a intampinat probleme la un moment dat! Am scris si eu aici despre experienta mea cu Urgent Cargus http://happyamy.ro/curierul-rapid-nu-mai-este-rapid/

    răspunde
  2. dani

    Eu am avut probleme cu Urgent Cargus. Comandasem anul trecut un cadou de Craciun, pe 10 Decembrie. Pe 17, am primit mesaj ca se livreaza la birou. Pe 23, am ajuns la ei, la depozit… am stat de la 11 pana seara, pe la 7. Nu l-au gasit. Intre timp, au mai venit oameni care asteptau masini de spalat, cuptoare incorporabile… SURPRIZA.. nici pe alea nu le-au gasit.

    Coletul meu a aparut. Pe 17 ianuarie. I-am rugat sa il depoziteze in propriul lor posterior. Eu nu mai aveam nevoie de el, dupa o luna.

    răspunde
  3. lilni

    Am comandat o husa pentru telefon de pe emag. Husa a costat 24 de lei, curierul a costat 15 lei (nu e prea convenabil, stiu). Am vrut sa selectez optiunea de a ridica husa de la un centru emag sau sa imi aduca la posta coletul, insa se pare ca optiunile astea nu sunt valabile pentru fleacuri.. Aia e, voiam husa aia, nu prea gaseam pentru telefonul meu.

    La mine e tot timpul cineva acasa. Doua saptamani nu am primit niciun semn, iar intr-o zi primesc un mandat postal cum ca ma asteapta frumos un colet la oficiul postal. Asta pentru ca (cica) nu a gasit pe nimeni acasa (ei, as!). Intotdeauna am fost sunata sau am primit mesaj ca urmeaza sa primesc coletul. Nu si de data asta.

    A, si sa mai zic ca am platit curierul chiar daca am luat pachetul de la posta? Cargus ftw!

    răspunde
  4. Radulescu Titian
    Radulescu Titian

    Eu am avut probleme cu DPD, dar in Germania…scriu aici, pentru ca eu cred ca multe probleme sunt generate de oameni, aici marea majoritate a soferilor sunt romani…

    răspunde
    • Silviu

      Salut. Sunt in Germania si lucrez ca si curier. Daca ajuta, poti incerca cu Hermes. Nu promit ca o sa fii mai multumit, pentru ca da, 85% din curierii din Germania sunt romani. Iar cu DPD, daca ai un pachet “mai fragil”, risti sa nu ajunga prea intreg, iar dupa cum probabil stii, pachetul nu poate fi desfacut inainte de semnatura.

  5. Loredana

    Zilele trecute,am avut ultima experienta neplacuta cu cei de la DPD..i-am sunat,sa vina sa imi ridice un colet de acasa,mi-au confirmat ca totul este in regula,in ziua urmatoare,urmand a mi se ridica expeditia. Au trecut 8 zile de atunci…nici urma de curier,nici urma de DPD…

    răspunde
    • Iulia

      same thing here..doar ca pe parcursul a 10 zile i-am chemat de 2 ori sa ridice acel pachet prin cerere de retur pe magazinul online si de 2 ori prin apel la magazinul online. Inca nu a venit nimeni.

  6. Mariana

    De departe Urgent Cargus e cea mai slaba firma de curierat. Am patit-o de trei ori: 1. Am trimis un colet cu ramburs si nu mi-au trimis rambursul pana nu i-am sunat 3 zile la rand, pt ca un curier a scris nr strazii gresit…m-au invitat in Otopeni sa vin sa imi ridic rambursul. 2. Am trimis un colet care a ajuns dupa 4 zile( nefiind black friday), cu Posta ar fi ajuns in 3 zile. Am facut comanda sa se ridice un colet, mi-au confirmat comanda cu ridicare pana la ora 18 30. Am mai sunat o data sa confirmam ca vine curierul, au zis ca da. La 18:20 am sunat din nou si mi-au spus ca nu mai are curierul timp sa vina. Asadar daca nu aveti timp si bani de pierdut, va sugerez sa nu apelati vreodata la ei. Livreaza mai greu ca posta la costuri duble.

    răspunde
  7. Dana Tintas
    Dana Tintas

    Până acum nu am întâmpinat nici un fel de problemă. ..nici cu Fan Curier, nici Cargus….ba chiar au fost prompți. ..probabil depinde de persoana care livrează cât chef de munca are în ziua respectivă. ..

    răspunde
    • Denisa

      Depinde foarte mult de zona si de oamenii,aaa si de sefi. De exemplu in Satu Mare cei de la Fan Curier sunt o gasca de oameni faini si seriosi,niciodata n-am avut probleme cu ei. Ehh,dar la Cluj nu mai e aceeasi treaba. Foarte neseriosi! Am comandat un frigider nou de pe emag cu optiunea de a-l ridica pe cel vechi.E colac peste pupaza,am asteptat 2 saptamani sa imi livreze acel frigider,am sunat la cei de la Fan Curier si mi-au zis ca l-au trimis inapoi deoarece nu am fost acasa sa-l livreze. Culmea,ca in doua saptamani nu am fost sunata de ei deloc si nici mesaj de livrare nu am primit. Nici-o problema,am sunat la Emag,frigiderul meu deja era in drum spre Bucuresti,nici macar la sediul din Cluj.Dupa alte doua saptamani a ajuns si frigiderul la mine,iar cand le-am zis ca trebuie sa preia frigiderul vechi au marit ochii la mine si erau pregatiti sa se certe. Acolo a fost picatura care a umplut paharul,am scos frumos hartiile de la Emag si le-am aratat aceasta conditie,am sunat si la ei la sediu si n-au mai avut ce face ,l-au luat.Evident ca le-am facut sesizare,dar cam aia a fost. Din pacate si acuma astept un colet si culmea tot ei trebuie sa faca livrarea pentru ca alta varianta nu a fost. Tare curioasa sunt ce se va intampla!

  8. Andrei

    Cred ca subiectul este destul de epuizat si ca si tine, ne-am cam saturat toti, nu numai de serviciile lor, dar si de ranting despre serviciile lor (ca pleaca agajatii in masa – Cargus, ca nu ridica daca n-ai contract, Fan Courier, ca intarzie si au oameni neseriosi, ca spun ca vin si nu vin cu zilele si baga nasoale ca nu erai acasa dom’le etc..).
    Ce vad aici totusi, este o oportunitate tbf, o oportunitate pentru cineva sa faca lucrurile cum trebuie, chiar daca este doar la nivel local (intr-un oras mic/mare si poate chiar si consacratii dezamagitori vor apela la tine pentru ca faci treaba super bine si la timp.

    Si OK, ne luam pachetele singuri, dar poate dintr-o retea de Lockers (https://www.amazon.com/b?node=6442600011) care exista peste tot, prin toate statiile de metrou in Bucuresti, mall-uri, shopping centres etc

    răspunde
    • Andrei

      mi-am amintit un caz funny de-al unui prieten. A comandat doua seturi de creioane colorate (speciale sau nush ce) de la eMAG, in aceeasi comanda etc… Le-a primit pe rand la o zi distanta :):). Daduse cu ridicare de la posta ca nu suporta sa stea dupa curieri.

  9. Luminita

    Comanda mea plasata pe 18 noiembrie am primit-o azi, 13 decembrie. De comandam din China si tot ajugeau mai repede produsele :).

    răspunde
  10. Paul Zimbru
    Paul Zimbru

    În perioada black Friday am comandat de la Orange un Fast wireless charger pentru un S7. Preț bun, mai aveam puncte thank you. În total 54 lei cu tot cu transport. Dar, la asemenea sumă nu puteam să am pretenții la o livrare rapidă. Cargus. Livrare în Pașcani. După o săptămână intru pe Facebook messenger și scriu către Orange România: “Bună ziua. Am făcut o comandă în magazinul online Orange duminică, pe 20.11.2016. Pe site-ul Orange îmi apare status comandă aprobată, livrare estimată în curs de validare. Îmi poate spune cineva dacă mai ajunge coletul la mine anul acesta?”. Primesc răspuns: “Salut, Paul,
    Colegii nostri de la magazinul online ne-au comunicat ca a fost ridicata de catre curier comanda ta. Numarul AWB al acesteia este…. . Urmeaza sa fii contactat de catre curier pentru a stabili detaliile livrarii.
    Daniel – Orange Facebook Team.”. Într-un final am ajuns la sediul lor. Nu știau nimic… Am cotrobăit împreună cu doamna de acolo ca să-mi găsesc pachetul. Greu…

    răspunde
  11. Stefania

    Am avut un colet trimis de catre banca prin firma de curierat Cargus. Am primit mesaj ca in ziua respectiva va veni curierul si imi va aduce coletul, l-am asteptat, dar nu a mai ajuns. A doua zi primesc mesaj sa ma duc sa il ridic de la sediu. Incerc sa sun la ei, stau 20 min, efectiv, in telefon sa ma preia cineva si nu imi raspunde nimeni. Imi caut coletul dupa AWB pe site-ul lor si la ei scria ca, curierul s-a prezentat la adresa de livrare, dar ca nu m-au gasit acasa, in conditiile in care l-am asteptat toata ziua si nu a aparut. A doua oara, cu aceeasi firma de curierat, am sunat curierul care s-a fastacit spunandu-mi ca nu vom reusi sa ne vedem nicicum sa-mi dea coletul. Intr-un final am acceptat si am plecat eu dupa el, sa-mi ridic coletul.

    răspunde
  12. Pascu Daniel Madalin
    Pascu Daniel Madalin

    Un exemplu recent (e drept ca voi vorbi despre Amazon.co.uk): comanda ieri la ora 9 – valoare comanda 18 lire + taxe livrare 5 lire => rezulta un total de 23 lire. Toata operatiunea facuta prin aplicatia lor. Astazi la ora 15 coletul a fost livrat la usa prin UPS, iar pana a ajuns secretara sa-mi spuna (aproximativ 3 min) primisem deja notificare in aplicatie ca, coletul fusese livrat.
    Sunt constient ca vorbesc de un “mamut” al industriei insa tot impresionant ramane.

    răspunde
  13. Bogdan

    Salut,
    In prezent am contract cu Nemo Express si pot spune ca in general treaba merge ok. Mai apar probleme dar de obicei se rezolva destul de rapid. Anul trecut aveam contract cu cei de la Urgent-Cargus si am intampinat niste situatii de-a dreptul incredibile.
    – Colet trimis catre un client de-al meu care trebuia sa coste 9 lei + TVA il vad la sfarsit de luna pe factura taxat cu 114 lei. Cer lamuriri pe mail si mi se transmite ca destinatarul a solicitat redirectionarea coletului catre o alta localitate, unde se taxeaza 84KM externi.(Asta fara sa se ceara acordul meu, desi acest lucru este specificat clar in contract).
    – Alta problema, aceeasi firma. Decembrie 2015. Trimit colet cu ramburs 350 lei prin Urgent Curier, urmaresc decontarile si vad ca anumite rambursuri nu apar. Inregistrez reclamatie la ei si mi se raspunde ca firma a fuzionat cu CARGUS si trebuie sa iau legatura cu ei pentru rambursuri. Sun la Cargus si cade ”bomba”: imi spun sa iau iar legatura cu cei de la Urgent pentru ca ei au preluat doar baza de clienti si rambursurile trebuie decontate tot de catre Urgent Curier pentru ca ei le-au incasat. Reclamatii inregistrate in mod repetat, nici o solutie pana azi la un an de la probleme. Bonus. Persoana care se ocupa de contractul meu a demisionat din firma. Cu toate ca nici pana azi nu mi-au decontat anumite rambursuri, lunar o domnisoara draguta isi face timp sa ma sune sa imi spuna ca nu le-am platit factura. La fiecare apel inregistrez o noua reclamatie si totusi nici o solutie.
    Dupa cateva luni de la problema, agentul din zona mea, de altfel baiat de treaba imi spune ca seful lui vrea sa discute cu mine pentru ca nu le-am platit factura. M-am intalnit cu persoana respectiva, i-am inmanat o lista cu toate AWB-urile cu probleme si i-am spus ca poate sa opreasca valoare facturii din acele rambursuri si sa imi returneze diferenta. Nici pana azi nu am mai primit nimic de la el si nici macar la telefon nu mai raspunde. Agentul mi-a spus ca seful lui ia transmis ca nu are solutie pentru problema si caut persoana care era responsabila de contractul meu.(Persoana care nu mai lucreaza in firma).
    As putea sa mai continui cu multe alte probleme intampinate dar ar fi prea multe de spus. Cert este ca eu sunt cel inselat de catre Urgent-Cargus, dar ei sunt cei care au grija sa ma sune sa le platesc factura.

    răspunde
    • Dan

      Urgent-Cargus sunt pe butuci. Cred ca managerul a fost pus de concurenta, a distrus 3 firme de curierat care au fuzionat (Urgent Curier, Cargus si Otto).
      Lista oraselor pentru care nu percep KM suplimentari a scazut. Nu poti trimite cu ramburs in cont colector daca nu ai contract cu ei. M-am intors la Fan Courier cu care jurasem sa nu mai lucrez :))

  14. Stoian Flavius
    Stoian Flavius

    Nu mi se pare normal ca eu să fac pe “curierul”. Dacă nu ești acasă în momentul în care te sună, băieții făcând-o cu 5 minute înainte de a ajunge și pleacă din zonă (rămânând în cartier) trebuie să pleci tu în căutarea lor că ei nu se mai întorc.

    răspunde
  15. Poteras Catalina
    Poteras Catalina

    Mda, am patit-o si noi! Am comandat un frigider-greu-nimic de zis! Si am stat, si am asteptat si am tot asteptam! Sunam la curier: aaa pai nu il livreaza nimeni, e prea greu, avem nevoie de 4 oameni sa il aducem! Frumos nu???

    răspunde
  16. Dan

    DHL Romania sunt un dezastru total. Imi ajung coletele in 3 zile din California la Otopeni si stau 7 zile pana sa faca ei vama. Asta in ultimele 4 luni, pana atunci vama dura 3 zile. Am un colet in fiecare luna.
    Plus schimburile de email-uri care sunt din filmele cu prosti:
    “coletul contine 7 lentile de contact cu dioptrie” reply “lentilele sunt cosmetice sau cu dioptrie?” re-reply “cu dioptrie” re-re-reply “cate lentile sunt in colet?”
    Daca nu ma crede cineva ii dau forward la mail-uri.

    răspunde
    • Requinu`

      La faza asta mergea să le citezi din Adi Despot! ;)

    • Mia

      e prea tare asta :))) ca faza cu Despot cu “3 in… mea”. da fww la mailuri te rog sau un print screen ceva :))

  17. Alina

    Personal nu am avut niciun fel de problema cu vreo firma de curierat si comand mult.
    DPD, FanCourier, Urgent Cargus au fost impecabili!

    răspunde
  18. Maricel

    Una buma de la mine, cred ca greseala e de la curier in mare parte; dadusem comanda de un smartwatch de pe emag, vine sambata la mine, ma joc putin cu el, nu se incarca bine(probabil un contact slabit inauntru) dau sa fac cererea de retur duminica, totul bine, primesc mesaj cum ca ma contacteaza curierul in 2 zile. Bineinteles, nu m-a contactat, si joi primesc urmatorul mesaj de la emag: “Produsul returnat a ajuns la noi si verificam daca el respecta conditiile de retur”. Am ramas mut, iar acum cand mi l-au luat e in tranzit de vreo 6-7 zile lucratoare..

    răspunde
  19. victor

    singura problema a fost ca nu s-au tinut de promisiune sa ridice coletul in intervalul si ziua respectiva in saptamana de dupa Black Friday , multa lume spune cand comanzi sa comanzi cu ramburs caci atunci si firma cre trimite e disperata sa ia banul si curierul nu are cum sa te rateze :) si sa te trimita la agentie .

    răspunde
    • Angi

      Chiar si atunci tot in nesimtire o da!:)) comanda mea a plecat pe data de 20 noiembrie de la emag si a ajuns la mine pe data de 8 decembrie:)) deci se poate si cu ramburs!

  20. manciu cristina
    manciu cristina

    Eu am experiente negative cu Fancurier si Doar cu ei. Livreaza dupa o saptamana, cu AWB si tot nu stiu ce trebuie sa livreze, in conditiile in care coletul era in depozit la mine in oras, ei ma intreaba pe mine ce trebuie sa imi aduca, nu mai spun de clasica intrebare: poate cineva sa coboare? Reclamatii le- am facut si nu am primit raspuns. A ajuns coletul dupa 4 zile in care a stat in depozit la mine in oras. Horor!

    răspunde
  21. ildiko

    eu am patit- cu prioripost..am de primit un colet imi trimit mesaj ca in ziua respectiva primesc coletul..stau toata ziua si nimic..primesc un nou mesaj ca din cauza greveie d ela posta vin a doua zis cu coletul..iar astept toata ziua nici urma de colet..sun la ei si imi spun ca nu stiu cand s etermina greva si toate coletele sint blocate…le spun ca fac coletul retur nu mai am nevoie de ele dupa osaptamina….surpriza a doua zi ma cauta sa imi livreze coletul..eu fiind plecata de acasa am uitat telefonul acasa..cand vin acasa vad 20 de apeluri de la prioripost..sun la ei sa vada despre ce e vb imi spun ca m-au cauta sa imi livreze coletul..le explic ca ma facut retur imi spun ca nu stiu nimic de retur..sun la firma de unde am comandat ei imi spun ca la ei s-a inregistrat returul..sun din noi la posta ei spun ca nu stiu de retur….dupa doua saptamina ajunge coletul returnat si ii recuperez si eu banii pe colet

    răspunde
  22. one_guy

    Valencia – Timisoara = 16 Ore
    Craiova – Timisoara = 6 zile
    Q.E.D.

    răspunde
  23. Sandu florentina
    Sandu florentina

    Am și eu,printre alte probleme pe care le au și restul cu firmele de curierat, una mica: eu locuiesc în comuna pantelimon,județul Ilfov. ..site ul de unde facem des comenzi cunosc adresa noastră, la fel și fan curier cu care lucrează magazinul…primesc sms ca în cursul zilei vine coletul…aștept vreo doua zile..Și sun înapoi la ei..În încheiere. ….Ei ajunseseră cu coletul meu în comuna pantelimon, județul Constanța :)))))

    răspunde
    • Mia

      hai ca m-am binedispus dupa o zi de marti 13:)) sunt haioase tare pataniile voastre

  24. Bea

    Tocmai s-a intamplat. Buna ziua, aveti un colet, coborati in fata blocului! … Cred ca am doua colete, nu ii asa? … Nu, aveti doar unul. … Va rog sa mi-l aduceti sus. OK. Ajunge peste 45 de minute. Era frumos sa astept in fata blocului :). Deschid usa, lasa coletul si pleaca. (plata online am avut) Domnu, domnu! Nu semnez nicaieri? Pai… sa aduc si coletul si hartiile, bine… coboara si urca din nou, intretimp ma uit pe colet scrie 1 / 2, adica am 2 colete. Ii arat, pai… eu nu am avut decat unul in depozit. O sa ajunga si celalalt. Zic, ok, dar eu am platit online O comanda, care mi s-a ambalat in DOUA colete, am primit unul dintre ele si nici nu semnez pentru el. Cum ii asta? Pai … asa. Ca in Romania :D

    răspunde
  25. Mircea Daniel
    Mircea Daniel

    Salutare tuturor.

    1) Fan Courier.
    Am comandat de la eMag o masina de spalat vase si am vazut in casa ca usa frontala este indoita spre exterior, (agatata probabil cu stivuitorul) totusi ambalajul era de nota 9/10…Am dat comanda retur si mi-au adus alta. Desigur, aceasta avea ambalajul de nota 2/10 si i-am rugat sa ne uitam direct in camion, sa vedem daca era OK. Si aceasta avea usa indoita, de data asta era agatata din coltul opus. Am refuzat coletul si am cerut suma achitata retur, n-am mai avut rabdare sa vad cum vine si a 3-a comanda :)

    2) UPS
    Prima oara s-a intamplat undeva prin 2008 parca. Am primit niste acte, iar Firma care mi-a trimis acele acte platise deja returul actelor si impreuna cu acestea au pus in pachet si un plic de retur, deja cu toate datele expeditor/destinatar scrise de catre ei. M-am prezentat la sediul UPS sa le dau plicul, iar acestia au refuzat sa-l trimita si mi-au cerut mie sa platesc expedierea…am refuzat fiind totul platit de catre expeditorul din USA…nu aveam cu cine discuta pe aceasta tema, fatuca de la primiri pacheye o tinea pe a ei…
    Am mers la DHL, le-am povestit ce am patit la UPS, iar acestia au preluat plicul fara probleme, fara ca eu sa platesc ceva. Plata o facea destinatarul in USA.

    3) Anul acesta tot UPS.
    Am primit 3 colete si la toate am specificat faptul ca interfonul nu functioneaza si i-am rugat sa fiu contactat la numarul de telefon, inainte de a se livra coletul. In toate cele 3 cazuri curierul lasa notificare ca a fost la adresa, dar nu am fost gasit. In 2 din cazuri, pentru a nu astepta sa livreze a 2-a zi, am plecat eu dupa ei pe trasee sa-mi ridic coletele…

    3) Prin TNT am primit diferite colete. Nimic de reprosat, chiar eram sunat de 2 ori inainte de livrari sa fie siguri ca sunt acasa.

    4) Posta Romana
    Daca esti “dragut cu Postarita”, ti le aduce ea acasa, daca nu, te ia capu’ cat timp pierzi pe la ei…Imi aduc aminte si rad ca prostul: Anul trecut, in ditamai nametii, am rugat toata coada, sa descarcam noi masina care a adus colete, cred ca daca nu am fi facut acest lucru, in loc de o ora, as fi pierdut (si eu si coada), toata ziua si tot nu am fi reusit sa primim/trimitem una alta…

    Cam atat, o seara buna tuturor :)

    răspunde
  26. Mihai

    Fan Courier… Long story short, a trebuit sa trimit un motor de masina de 150 kg de la Brasov la Cluj. Mi-au pierdut motorul (da, scriu inca o data, avea 150 de kg). Sediul Fan Courier Cluj e locul in care nu vrei sa ajungi vreodata, pentru ca sti din start ca o sa-ti pierzi de la 30 de min la 3, 4 ore stand la rand… Intr-un final l-au gasit (adica eu l-am gasit) prin halele lor de depozitare, dupa ce l-am cautat ceva timp. Era un domn acolo caruia i-au pierdut un semineu, si care in fiecare zi mai venea acolo pentru ca i-au mai gasit o piesa din el…

    răspunde
  27. Cristina

    Am sunat firma de curierat pentru detalii suplimentare legate de livrare si dupa sonorul enervant ce a durat mai mult de 10 min mi s-a spus ca pachetul va fi livrat astazi pana la ora 16 si mi-au dat nr de telefon al curierului. Sun curierul la 16:30 sa vad ce se intampla si imi spune ca programul pe ziua respectiva s-a terminat, urmatoarea zi nu lucreaza … asa ca am primit coletul peste alte 4zile ….

    răspunde
  28. Adn de Femeie

    Comanda plasată în data de 5 decembrie 2016. Depozitul în același oraș, comanda nu a ajuns nici azi 13 decembrie 2016. Firma de curierat: DPD

    răspunde
  29. Stefi

    Pana acum nu am avut probleme cu firmele de curierat , dar am avut o problema mai mare cu dragul magazin Media Galaxy am asteptat dupa un frigider si o hota 2 luni si 3 saptamani

    răspunde
    • ingrid

      buna! eu am lucrat la ei un an si jumatate;) i-am sfatuit pe toti cunoscutii sa cumpere din piata de la Rahova, ca e mai sigur;)
      Bafta! Sper sa nu mai intampini astfel de probleme!

  30. Leonora Avram
    Leonora Avram

    De 2 ani apele doar la tnt si dhl , am avut experiente neplacute cu restul firmelor. Sunt scumpi dar profi. Ma suna pentru o ora si marja de eroare niciodata nu a fost mai mare de 30 de minute

    răspunde
  31. Ana

    Dupa aproape 10 ani de vandut produse prin intermediul on line ului si lucrand cu aproape toate firmele de curierat din tara, am ajuns la concluzia ca indiferent cu ce firma lucrezi, intalnesti aceleasi probleme: intarzierea livrarii coletelor, distrugerea coletelor, pierderea coletelor si nesimtirea curierilor. Sa mai zic ca dupa verificarea banilor virati in cont de catre firmele de curierat, lipsesc bani? Sau ca acesti asa zisi curieri, care reprezinta firmele de curierat pe teren, nu stiu ce trebuie sa faca? Sau ca nu suna destinatarii?
    Ceea ce face o mare necinste firmelor de curierat este ca din lipsa de personal, se angajeaza la gramada. Si in gramada asta intra si nesimtiti care si bat joc de munca altora.
    Asta este marea problema defapt! Lipsa de respect.
    Cand vom avea respect, atunci ne vom face treaba asa cum trebuie. Pana atunci… Rezolvam ce se poate rezolva. In rest, inghitem.
    Spor la inghitit!

    răspunde
  32. Adina I

    Eu am făcut comanda de 4 anvelope de Black friday pe 17 noiembrie..unul dispăruse…cei de la firma de unde le cumpărasem mi-au spus ca fusese predat, iar cei de la curierat m-au anuntat ca nu exista în baza de date…am așteptat pana pe 30 noiembrie și am mai făcut comanda de un alt cauciuc (așteptat and același preț ca de Black friday – mare reducere apropo) și mi-au promis ca mi-l livrează pe 3-5 decembrie.
    Pe 8 decembrie s-a întâmplat minunea…s-a găsit cauciucul lipsa și l-am primit într-un final iar cel comandat în plus am primit telefon pentru el abia pe 10 decembrie…

    răspunde
  33. Narcis Iordache
    Narcis Iordache

    Citind comentariile de mai sus si punand si ”experienta”mea in legatura cu livrarile, cred ca cea mai buna solutie este ca intotdeauna comanda sa se plateasca cu ramburs. Ma gandesc ca, la plata cu cardul, ei isi iau banii si nu mai sunt chiar atat de interesati de livrare. Pe de alta parte, platind cu ramburs, trebuie sa ”alerge” dupa bani. Poate pare o teorie idioata.
    Cat despre mine, nu comand foarte mult, sa zic 5-6 comenzi pe an, insa intotdeauna cu ramburs. Am avut de a face cu diverse firme, insa niciodata cu probleme, chiar daca stau la 50 de km de Pitesti, undeva la tara.
    Singurul ”inconvenient” daca pot sa ii spun asa, ar fi ca trebuie sa merg 200 de metri pana la strada principala, sa nu cumva sa se rataceasca curierul pe aici.
    Pe de alta parte, singura ”problema” de care imi aduc eu aminte ar fi o comanda de la elefant, livrata cu fan-ul. Comanda de 56 de lei, formata din 2 produse de 4, respectiv 52. Mi-a livrat saptamana asta cartea de 4 lei, urmand ca saptamana viitoare sa imi livreze si produsul de 52. Insa asta e mai degraba greseala elefantului, deoarece ei orice produs il ambaleaza in colet unic.
    Am comandat si din Anglia, haine de pe woomie (care este omologul sportsdirect). Ce-i drept, perioada de asteptare este de 2 saptamani, insa nu am avut absolut nicio problema cu ei, vreodata.
    Ce mi-a placut mie foarte tare, este ca pe zona mea e repartizat la DPD, un curier foarte tanar, probabil ca mine (eu am 22 de ani), extraordinar de politicos si profesionist, cu care e o placere sa interactionezi.
    Cu respect!

    răspunde
  34. Ionut Simion
    Ionut Simion

    Salut,
    Eu am avut probleme cu mai multi curieri de-a lungul timpului. Cativa nu erau prea fericiti sa urce patru etaje (FANCurier si nu numai), unul n-a vrut sa urce pentru ca zicea ca l-ar durea spatele (de la DHL) si nu putea cara coletul (se prea poate, coletul avea 7-8 Kg), toti postasii spun ca nu au gasit pe nimeni la adresa, dar intotdeauna este cineva, pentru ca avizul il gasesc atunci cand plec, de obicei (ii inteleg ca nu au chef sa urce patru etaje, dar ar putea sa sune la interfon si cobor eu sau coboara cine este acasa).
    Ultima problema am avut-o cu Nemo. Am comandat patru anvelope de undeva din tara, am trecut toate datele corect, am luat masina dupa mine la serviciu pentru a le putea cara acasa si nimic, desi in datele de tracking aparea in livrare comanda. Pana la urma, dupa doua zile, is sun si aflu ca a incercat sa ma contacteze curierul de trei ori, dar am avut telefonul inchis. De fapt, cei de la Nemo scrisesera numarul gresit (sau a format curierul gresit). L-am intrebat daca poate sa le aduca in ziua respectiva si mi-a zis ca nu, pentru ca a incarcat trei sferturi de duba peste ele. Normal ca am anulat comanda. Pana la urma am cumparat anvelope de la un magazin care, am aflat dupa ce am platit, lucra… tot cu Nemo :). Nu pot decat sa sper ca lor le livreaza in cantitati mari si nu pun aragaze peste anvelopele pentru ei.

    răspunde
  35. Roxana

    Dear God, de unde sa incep? DPD CURIER. Sunt cei mai incompetenţi si nesimţiţi din tot business -ul ăsta. Metro are contract cu eu, aveau si cei de la EMAG. Domnii de la DPD nu sunt autorizaţi sa depoziteze nimic(in special alimente), insa mi-au tinut Apa si Laptele formula pentru bebeluşi in depozitul lor, Dumnezeu stie in ce conditii, până cand am trimis mailuri dd ameninţare la Metro in Germania si pe toate adresele de e-mail oficiale si neoficiale la Emag si la ei. Nu mai zic ca nu am acceptat primirea laptelui. Daca comanzi 3 produse, domnii se grabesc atât de tare sa le ridice de la furnizor incat le iau unul cate unul si dupa ce le-au ridicat pe toate nu ti le livreaza ca nu le-a zis nimeni ca e completă comanda. Si nu Poti sa le zici tu, ca nu conteaza cuvantul tau, trebuie sa duni furnizorul si sa ii zici sa dea mail la cretinii de la DPD, si numai asa fac livrarea. Mai tare e ca masinile cu care fac livrarea nu sunt ale firmei, de foarte multe ori sunt ale angajatilor/colaboratorilor, si evident ca nu intrunesc niciun standard. De termene de livrare nu mai zic, astepti si cate o saptamana in plus. Cei de la Cargus sunt oarecum mai seriosi, desi si aia uita sa te anunţe ca vin sau uita sa iti aduca ceva, dar se remediaza. Cu cei de la TNT(care livrează pentru CORA) si FAN nu am avut niciodată probleme.

    răspunde
  36. Monique

    Curierii care nu au niciodata rest sau te suna cand sunt in fata casei iar tu esti la ani lumina distanta de casa…d`astea

    răspunde
  37. Ioana

    Din ce observ, nu sunt singura care are ceva de reprosat lui URGENT Curier.
    Printre neplacerile pe care le-am resimtit de la ei enumar cateva:
    1. trebuia sa primesc colet din afara tarii, pe care era specificat clar adresa. Desi aparea ca este in depozitul lor de mai bine de o saptamana, livrarea a durat 2 saptamani. Urmarind statusul coletului, doua dintre acestea m-au bulversat total: primul a fost acela “colet nepredat – adresa incompleta” (dupa ce am primit coletul, am facut o sesizare in care am atasat o poza cu eticheta de pe colet, in care se vedea cum statusul lor era aberant) ; al doilea era “apelat destinatar – nu a putut fi contactat” (din nou aberant, dat fiind ca eram in Buc, cu acoperire maxima a semnalului, baterie full, dar nema apel)
    2. primesc sms ca va fi livrata in ziua x coletul. Curierul nu vine atunci. Sun a doua zi sa intreb cand va livra. Curierul nu numai ca nu stia sa raspunda la intrebarea de ce nu a livrat in ziua respectiva, dar nici nu stia unde era coletul pe care el trebuia sa il livreze (“nu stiu unde este, o fi in depozit” a fost raspunsul lui)

    răspunde
  38. Florin

    Chiar daca ziceai de firmele din Romania, nu mi-e rusine nici cu cele din “afara”.
    Caz concret: Franta 2016. Comand de pe un site din Germania cu livrare in Franta, ma anunta ca livreaza cu UPS.
    In 2 zile a ajuns in zona unde locuiesc in Franta, in depozit (aveam traking number si am putut verifica).
    In urmatoarea zi nu se intampla nimic, apoi reverific si vad ca au incercat sa livreze insa nu m-au gasit. Ciudat pentru ca lasasem nr de tel, in plus dadusem si numele portarilor care pot prelua coletele si care sunt tot timpul la adresa (un ansamblu rezidential).
    Sun la ei (apel taxabil) si imi spun ca mai incearca maine pentru ca deja coletul s-a intors in depozit. Le spun ca e in regula, le dau din nou nr de tel si numele portarilor.
    Surpriza a doua zi, verific pe site, incercasera livrarea, iarasi nu ma gasisera acasa. Sun din nou la ei (apel taxabil), ma cearta ca nu stau acasa si ca mai bine vin sa ridic coletul de la depozit (15 km de mine). Ii intreb de ce nu m-au sunat pt ca le-am lasat de 3 ori nr de telefon, raspunsul m-a lasat fara cuvinte: agentii care livreaza nu au telefon de serviciu.

    răspunde
  39. Andreea

    Buna, Cabral! Ti-am trimis un mesaj pe facebook acum ceva vreme..sper sa iti poti face timp sa il citesti :)

    răspunde
  40. Roxana

    Doar din ultimele 2 luni:

    1) Comandat de pe site din străinatate. Ajunge în Ro după 2 zile. Stă în depozitul UrgentCargus 5 zile, apoi primim mesaj că va fi livrat în următoarele 24-48 de ore. Verificăm AWB-ul în perioada asta, dar ce să vezi, nu ne-a găsit curierul acasă. Mergem să-l ridicăm de la sediu, stăm la coadă o oră, timp în care una dintre angajate nu se mai oprea din înjurat colegii curieri. Toți cei care stăteau la coadă erau într-o situație similară cu a noastră. Să nu mai spun că e imposibil să-i contactezi telefonic, au cel mai idiot sistem.

    2) Comandat frigider de pe Emag. Fancourier îl livrează dupa 2 săptămâni, invocând că nu au oameni care să-l care. Când au găsit, în sfârșit, oameni, aceștia nu se mai opreau din apropouri cum că e prea greu și ca ar mai merita niște bani în plus. Bineînțeles că le-am dat.

    3) Comandat bicicletă de pe Emag într-o joi. Livrare în 2 zile. A ajuns dupa 5 zile, deși scria mare, pe cutie, ca trebuia livrat sămbătă.

    4) Comandat produse din străinătate pe 5.07. Preluate de Fan pe 7.07. Atât apare pe site-ul lor la verificarea AWB-ului. Am sunat in fiecare zi, de-abia azi am reușit să dăm de ei. Pachetul e în depozit, rătăcit pe undeva.

    Lista e lungă, din păcate, la fel ca în cazul tău și probabil al multora. Singurul aspect pozitiv este ca Fanul are curieri foarte de treaba în Cluj, cel puțin pe zona noastră. La fel și DPD-ul. În schimb, cei de la UgentCargus sunt niște nemernici.

    Fanul are momente și momente, uneori sunt foarte prompți, alteori îți vine să-i spânzuri. Am apreciat însă ca de Black Friday au făcut livrări inclusiv duminica.

    răspunde
  41. Ioana

    Fan Courier, acum o săptămână. Am trimis comanda online, am primit răspuns de confirmare, iar mai târziu un mail în care mi se spunea că e posibil să dureze mai mult timp până să fie ridicată, din cauza perioadei aglomerate. Le-am dat reply și am spus că nu e nicio problemă, aștept…pentru că aveam 15 colete destul de greuțe și mi-era dificil să mă duc la sediul lor. Primesc mesaj în care mi se spune să nu mai aștept, să mă duc la sediu, altfel nu se poate, pentru că perioada e nedeterminată și îmi anexează un excel în care scria că e anulată comanda mea. Ok până aici, nici eu nu sunt genul care să fac scandal pentru că tuturor li se mai întâmplă. Dar în următoarele zile a venit un domn să ia o altă comandă de la firmă și l-am rugat să o ridice și pe a mea (deși știam că nu se poate așa, dar mi-am încercat norocul). Tonul și aroganța cu care mi-a spus să fac comandă, că asta nu e treaba lui, m-a făcut să las acum, aici, comentariu. În fine, m-am cărat cu cele 15 colete la un sediu de-al lor, unde iar am avut un gust amar din cauza băieților extrem de plictisiți de numărul mare de colete.

    răspunde
  42. ionut bogdan
    ionut bogdan

    Fancourier, astept o comandata de 1 luna, se afla in depozitul firmei din oras(Galati), nu raspund la telefon, iar cei de la Bucuresti nu stiu nimic……intr-un cuvint nu am cu cine sa vorbesc ……

    răspunde
  43. Marius S.

    Singura firma, cu care am avut probleme, a fost Fan Courier. Ma suna sa-mi ma intrebe daca sunt la adresa, pe ntru livrare, si ii spun ca sunt disponibil dupa ora 16, imi spune scurt ca nu mai poate sa revina si sa merg la sediu. Se intampla asta de 2-3 ori si intr-o zi cand vin de la sediu cu, coletul, el era la 50 m de blocul meu. Data urmatoare cand ajung la sediu, le spun celor de acolo ce se intamlpa, ca nu accepta sa vina dupa ora 16 si ma trimite la sediu, desi el inca livreaza la ora aia si cea de acolo imi spune sec: “Asa este el” . De fiecare data cand eram acasa, nu oprea in fata blocului ci la 50 de metri, inainte sau dupa. Celelalte firme mai vin si la o alta adresa, in caz ca nu esti la cea de pe colet, Fan Courier nu se deplaseaza nici 5 metri in plus.

    răspunde
  44. Alina Ionescu
    Alina Ionescu

    Scurt si la obiect:)
    3 saptamani, colet din Bucuresti in Bucuresti, cu Urgent Cargus.
    Mai nou, cand comandam ceva sunam sa vedem cu ce curier se trimit produsele.

    răspunde
  45. Alex

    Sunt probleme mari cu toate firmele de curieri. Fan courier are probleme foarte mari pe zona Cluj, Arad, Timisoara. Majoritatea livrarilor se fac cu intarzieri de 2-3 zile desi coletul este in sediu in 24 de ore. De multe ori curierii refuza sa livreze la timp coletul. De cele mai multe ori ajung la domiciliu fara sa contacteze inainte telefonic destinatarul. Cat despre Cargus/Urgent e aproape imposibil sa dai de un colet. Trebuie sa suni intr-un sediu central ca apoi sa sune ei in alt sediu, ca apoi sa te sune altcineva, ca apoi sa vezi unde e coletul. Am fost surprins placut anul acesta ca cei de la fan courier au livrat mult mai rapid coletele din black friday si nu au avut intarzieri mari fata de anul precedent. Cel mai bine e ca atunci cand dai comanda sa ceri AWB si apoi sa incepi sa pistonezi curierul tu si sa nu astepti sa ajunga el.

    răspunde
  46. Alina

    Cu Cargus nu am avut niciodata probleme inainte sa fuzioneze, insa de cand a fuzionat este o regula ca imi trimit coletul inapoi in depozit cateva zile la rand pana sa mi-l livreze, fara sa ma contacteze.

    Fan Curier la Cluj e o oroare, si toata lumea stie asta.

    Dar cireasa de pe tort sunt cei de la DPD, nu credeam ca poate exista asa ceva si mai practica si preturi peste medie. Imi tineau un colet in depozit dupa o incercare de livrare nereusita fara sa ma contacteze vreun curier, iar dupa mai multe incercari nereusite de a-i suna mi-au comunicat asa cu lejeritate ca nu a mai avut timp curierul sa livreze coletul, si mi-l tineau in depozit de o saptamana probabil asteptand sa ii sun sa le transmit ca eu inca il mai vreau si ar trebui sa se deranjeze sa mi-l livreze. Cei mai incompetenti pe care i-am intalnit.

    Chiar ma intrebam zilele trecute daca mai exista vreo firma serioasa..

    răspunde
  47. Andrei

    Buna seara, am avut probleme foarte grave atat cu Fan cat si cu Urgent Cargus. De la distrus colete pana la furt efectiv demonstrat prin proba video in zona Cluj dar acolo am inteles ca sunt probleme si mai mari, personal am un prieten care a fost batut in depozit pentru ca a venit sa isi ridice singur coletul. De o intarziere nu ne plangem pentru ca e ceva normal pentru Romania…

    răspunde
  48. Oana

    Eu am o problema și cu Fun Curier și cu Urgent Cargus: cât am stat în Brașov toate bune îmi trimiteau mesaj îl aduceau la ușă treaba mergea bine.
    După o perioada m-am mutat într-un oraș mai mic lângă Brașov unde domnii ma suna sa ies în parc (cca 100m de bloc ) sa îmi ridic coletul.Am avut de carat covor, baxuri de pampers,cutii întregi de lapte praf etc, toate astea cu un copil în brate.
    Am trimis e-mail la sediu pt ca la telefon ma trimiteau de la unul la altul și am primit un email automat (zic eu) “ne cerem scuze pt întârzierea coletului” deci total pe dinafara de problema mea.
    Momentan am hotărât sa nu mai ies afara și în momentul în care se face retur o sa explic fiecărei firme în parte de ce am comandat și nu am ridicat comanda.

    răspunde
  49. florin

    Colet de la brasov. Eu stau in constanta. Trec 4 zile, coletul nu ajunge. Sun. Nu se gaseste coletul. M-am dus la ei la sediu. Ora 10. Nu stiau nimic. Poate l-a luat curierul. Sunat curierul. Coletul nu e la el. Dupa verificari profunde in sistem rezulta ca….coletul e in depozit. S-a dus in depozit sa il caute. La ora 11-40 se intoarce. Nu l-a gasit. Probabil l-a luat cineva. Sunat toti agenti. Nu e luat de catre nimeni. Ora 12. Sunt invitat politicos sa ies afara pentru ca e pauza de masa si sa revin peste o ora. Am innebunit. Nu vroiam sa ies. Au chemat agentul de paza. Acesta amabil, de altfel. Am iesit si am plecat. Am vrut sa fac reclamatie. Dar….telefonul suna, intra robotul si atat. Muzica de rigoare. Am zis ca o fi pauza de masa si la call center. Renunt si imi vad de treaba. La ora 15-30 ma suna ca a fost gasit coletul si sa ma duc ca sa il iau. Am zis ca eu platesc pentru acest colet ca sa imi fie livrat la adresa. Mi s-a spus ca daca nu merg ca sa il ridic va fi returnat la destinatar. Am innebunit din nou. M-am duc ca sa il iau. Am de platit 25 de lei. Am intrebat de ce, pentru ca nu a fost livrat acasa. Mi-a spus ca nu e vina ei si ca daca il vreau trebuie ca sa platesc. Asta e. Am platit.
    Multumesc urgent cargus, sunteti cei mai buni!!!

    răspunde
  50. Silvia

    Probleme….Urgent Cargus intarzie mult si bine cu actele iar de Fan Courier….cred ca as scrie un roman….de la o comanda facuta la emag si ajunsa intr-o saptamana dupa ce au fost sunati de 3 ori, habar nu aveau ce produse le venisera la depozit si ce nu….a treia zi am sunat la emag iar a doua zi dimineata, la 9:30 erau la usa, cu comanda in dinti…..ultima faza s-a intamplat de Black Friday….a fost comandata o masina de spalat de la Emag cu optiunea bifata ca cei de la Fan Courier sa o ia pe cea veche….au venit cu cea noua, i-au lasat-o femeii in fata blocului si nu au luat-o nici pe cea veche, ca….”nu e treaba lor” desi pe comanda scria clar ca trebuie luata….nici pana acum nu a venit nimeni sa o ia insa de data asta o familie amarata se va bucura de cadou…in aceeasi ordine de idei, a observat cineva ca mai nou curierii nici macar nu se mai dau jos din masina si te pun pe tine sa iti iei pachetul? Ca sa nu mai spun de cei de la aeroport..cu oglinzi facute bucati la trusa de machiaj sau bagaje pierdute prin Londra….

    răspunde
  51. Nicu

    Observ că mulți dintre voi care ați comandat un produs online dați vina pe curier pentru primirea tărzie a acestuia. Da’, de cele mai multe ori, nu e vina curierului. Exemplu:
    Pe 18 noiembrie (de “blac fraidei”) prietena mea a cumpărat un produs de la Flanco (fizic, din magazin). La întrebarea “dacă produsul poate fi returnat” i s-a răspuns că produsul poate fi returnat în maxim 48 de ore da’ nu își va primi banii înapoi ci un alt produs de aceeași valoare sau mai scump (plătind diferența, bineînțeles) la schimb. În fine, luni am mers să ne luăm banii pe produs și, după câteva contre cu niște angajați total nepregătiți și nesimțiți, am ajuns la șeful magazinului care ne-a spus că produsul nu poate fi returnat, că asta e regulamentul lor de Black Friday bla, bla, bla. Ne-am lăsat păgubași, am plătit diferența și am cumpărat o combină frigorifică care trebuia să ne fie trimisă acasă în următoarele 2-3 zile.
    Vineri (după 4 zile) nici urmă de produs. În aceeași zi am sunat la ei și mi s-a spus că produsul comandat a fost ridicat de către curier de la ei și că în decursul zilei respective sau a doua zi (sâmbătă îl voi primi). Vineri nimic, sâmbătă nimic, luni la fel…
    Luni sun din nou la Flanco. Aceeași poveste, frigiderul a plecat de la ei, este la Fan Curier.
    Sun la Fan Curier, sun la Fan Curier local, nimic. Nu există la ei așa ceva.
    Din întâmplare, am avut drum (în aceeași zi) la magazinul Flanco de unde cumpărasem produsul. Cei de acolo pământ (să aștept sau să sun la numărul de pe site).
    A doua zi, marți sun din nou la Flanco, le explic problema din nou (pe un ton mai neplăcut; “de la dumneavoastră a plecat, la curier nu e, unde mă-sa e, s-a evaporat?”) și după ce aștept vreo 8 minute, mi se cer scuze, mi se spune că dintr-o greșeală pe care nici ei nu și-o explică frigiderul nici măca nu a fost trimis spre curier. Primesc asigurări că firma de curierat va ridica frigiderul în ziua respectiva din depozitul Flanco urmând ca în 2 zile să-l primesc (era marți). Le spun că aș fi mulțumit dacă l-aș primi până de Crăciun, că-s neserioși și le închid.
    Miercurei, joi, vineri nimic.
    Vineri seara, având drum prin zona magazinului fizic, merg la dânșii. Le explic problema (cap coadă). Surpriză! Știau despre ce e vorba. După ce aștept vreo 10 minute, primesc două soluții: îmi vor trimite frigiderul expus în magazin în două zile (care era lovit și pe care l-am refuzat, bineînțeles) sau să aștept curierul (la începutu săptămânii următoare ar trebui s-ajungă). Încă o surpriză: banii îi pot primi înapoi doar când sosește curierul și eu refuz produsul. Degringoladă totală.:)
    La cât așteptasem, ce mai contau câteva zile-n plus?
    Drept urmare, marți, 6 decembrie (la 15 zile de la comandarea și plata produsului) a venit curierul… Și nu știu cătâ vină a avut firma de curierat în această poveste…

    răspunde
  52. silvia

    In aceeasi masura, am comandat cosmetice din Olanda, oja si chestii care se pot sparge…A facut mai putin timp cu DHL de acolo decat la noi….Macar au ajuns intregi, mi le-a adus Urgent Cargus in brate, direct :) Intamplator, am ajuns la un interviu la ei…Sute de cutii care asteapta pe ambele parti ale holului…iar unii angajati au un chef de munca…ca sa nu mai spun ca desi i-am zis tipei de la colete ca am venit pt un interviu, nu m-a bagat in seama dupa care am mai stat inca 40 de minute sa intru la interviu, desi venisem la timp…..Si aici ma refer la tot ce inseamna serviciile din Constanta.

    răspunde
  53. Eliza

    Urgent Cargus, de 3 ori, totul tine de persoana, de cand m-am mutat la o alta adresa, tot aici in oras,nu am mai avut probleme cu livrarea coletelor.
    In ideea ca nu ne sincronizam cu programul, diferente de cateva ore, dar totusi in programul lor de livrare, nici in apropiere de sfarsitul programulului lor. Ca si idee, intr-o zi 2-3 persoane nu sunt acasa la ora 10,dar ajung dupa 16, ar fi o chestie sa aiba in vederere si asta, adica sa aiba o rezerva de timp pentru a reincerca.
    Daca tu intarzii 10minute, pa colet.
    Si mai nou nu mai trimit mesaje, suna telefonul(in 10 min ajung la adresa).
    Daca nu esti acasa cand el trece pe strada ta, pa comanda. Si recomand, sa treceti toata familia la persoana de contact, in cazul in care trebuie ridicat de la sediu. Ca parca se duce cineva sa imi ia coletul meu.

    răspunde
  54. Anamaria

    Fan courier, comand plita și cuptor electric de pe eMAG, cuptorul ajunge după 2 zile cu dpd iar plita nici după 2 săptămâni nu am fost sunata (în februarie) am comandat altă plita pe alt nume și în 3 zile a ajuns. Mentionez ca plita a fost preluată de fan dar nu am fost contactata deloc…

    răspunde
  55. gaby

    ca persoana care lucreaza in fiecare cu ei va spun ca cea mai buna solutie este teroarea telefonica. suni pana i se inroseste telefonul.

    răspunde
    • Nicoleta

      Gaby, sunt zile cand nu iti raspunde nimeni la telefon o zi intreaga. Si ma refer aici la DPD.

  56. Alex

    Cred ca Urgent Cargus e TOP la buleli. Nu vin sa-ti livreze coletul, trebuie sa alergi tu prin oras dupa ei sau sa mergi si sa astepti la sediul lor ore intregi pana iti gaseste coletul aruncat printr-un cotlon :)

    răspunde
  57. Alexandra

    In Cluj, nu am avut niciodata probleme cu Cargus sau Fan, baiatul de la Cargus de pe ruta mea ma suna, trimite mesaje, suna la usa si de doua ori pe zi, daca cumva nu sunt acasa, iar la Fan, exact aceeasi poveste, plus ca vine si a doua zi sa ma intrebe de sanatate, cu tot cu colet. In schimb, Nemo… De 3 ori am facut greseala sa comand prin ei, in ultimii 2 ani. De 3 ori, fie au inventat incercari de livrare, in situatia in care eram acasa si soneria functioneaza foarte bine, fie au inventat reguli, cum ar fi faptul ca, daca nu raspunzi de prima data la telefon, ei nu mai livreaza coletul, fie pur si simplu nu aveau chef sa livreze nimic cu saptamanile, ca mai apoi sa ma sune magazinul de unde am cumparat mai stiu eu ce, sa ma intrebe de sanatate. Nu mai comand absolut nimic online pana nu stiu cu ce firma de curierat se lucreaza, daca mentioneaza cuvantul Nemo, am inchis orice discutie. E tare ciudatel sa te gandesti ca o simpla comanda online poate rezulta intr-un scandal, zile si nervi pierduti degeaba.

    răspunde
  58. Nicoleta

    Dezamagirea mea e legata de DPD si s-a repetat de doua ori. De fiecare data asteptam livrarea si am primit un telefon cu “Ajung in 15 min, sunteti la adresa”? Asta dupa ce operatorul de la call center m-a asigurat ca primesc sms in dimineata livrarii. A doua oara nu am avut nici macar cu cine sa vorbesc, dupa ce isi spunea robotul poezia cu “toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri, va rugam asteptati” se intrerupea pur si simplu conversatia, ca sa nu zic ca imi inchideau telefonul in nas.
    Prima interactiune cu ei a fost insa una buna, cu sms dimineata, cu sofer care mi-a raspuns la telefon si mi-a spus ora aproxiamativa. Ca uneori e cam greu sa stai acasa de la 10.00 la 17.00. Si parca nu vrei la birou un colet de 15 kg pe care il folosesti acasa.

    răspunde
  59. Bosco

    Ce m-ai nimerit!
    De mai mult de o saptamana ma cert cu cei de la DPD pentru coletul care a sosit în țară pe 2 decembrie. E pe undeva pe la ei.. Era mancarea cateilor…cei de la zooplus mi-au refăcut astăzi livrarea, din pacatetot cu ei. Ma intreb daca va ajunge, fiind plătită deja.
    AWB 17035018899244
    Am făcut plângere la ANPC pentru asta.

    răspunde
  60. Alexa

    Urgent cargus…cei mai neseriosi de pana acum. Am dat o comanda, m au anuntat pe mail la 9 seara ca ajunge ciletul a doua zi…am dat mail uri inapoi sa le spun ca s a modificat adresa si nimic…a doua zi n am fost contactata, am zis sa nu sun dat fiind ca era 1 dec…insa at cand am sunat vineri si am dat de un operator a zis ca el nu se ocupa cu asta, ca am apasat butonul de plasare comenzi si m a redirectionat catre robot care mi a dat un sms sa ma anunte ca au coletul meu…am primit coletul abia sapt urmatore, asta dupa ce le am scris si pe fb si am facut o postare publica cu toata patania

    răspunde
  61. Spaimel Curierescu
    Spaimel Curierescu

    My story @ Urgent Cargus (“Povestea Decembrista”):
    Comand de pe un anume site de la noi un produs pe 25 sau 26 noiembrie (valoare mica).
    28 noiembrie: coletul este predat curierului
    1 decembrie:( da, acel 1 decembrie!): primesc mesaj pe la 8:30 cum ca voi primi coletul in acea zi.Suna telefonul pe la 11:30 si rog politicos curierul sa il amane pentru data de 6 decembrie cand voi fi acasa.Zice ca e perfect asa si inchide.
    2 decembrie: Suna din nou telefonul.Acelasi text.Ii spun ca m-a sunat si ieri, spune ca a fost altcineva pe zona ieri.Zic ok, ramane pentru 6.Zice si el ok.Inchide
    6 decembrie: nimic, nici telefon nici mesaj
    7 decembrie: sun eu la Relatii cu Clientii Cargus sa intreb despre comanda, mi se spune ca au facut solicitare catre baietii din Timisoara (adica aici, unde trebuie sa ajunga) si ca urmatoarea zi (8) iese sigur la livrare.
    8 decembrie nimic
    9 decembrie nimic, si sun din nou.Aceeasi poveste.”Iese sambata la livrare, o sa-l trecem cu livrare weekend pentru maine si il primiti.Daca nu cel tarziu luni – ieri, 12 decembrie)
    12 decembrie: nimic.Pe la 5 sun din nou la ei.”Vine maine”
    12 decembrie.Ma suna cei de la magazin daca mai ridic coletul.Le povestesc si lor.Incepe tipa de acolo sa rada si ca va trimite si ea mail si va suna la UrgentCargus.
    12 decembrie am tirmis si o notificare din formularul online ANPC
    Azi, 13 decembrie coletul tot nu a venit, primesc mail cu inregistrarea sesizarii mele la ANPC (sa mai spuneti ca nu functioneaza insttutiile statului :)) ).Am mai sunat odata la UrgentCargus, “Vine maine!Le-am trimis mail sa vina urgent maine”

    Deja nu mai sunt deloc suparat sau ceva, desi obiectul facea parte dintr-un cadou pe care trebuia sa il dau pe 9 decembrie.

    Si da, oamenii gresesc, companiile gresesc, dar va spun drept ca nu e singura poveste de genul cu UrgentCargus.S-a intamplat sa fac o comanda telefonica de trimitere colet la 9 dimineata si mi s-a spus ca pana seara la 6 vine cineva sa ridice….M-a sunat dupa PATRU ZILE “Mai aveti acel colet de trimis…?” (trimisesem intre timp cu o firma concurenta si imi primisem si banii inapoi pe colet).

    răspunde
  62. Laurentiu

    Stiu ca o sa imi sara lumea in cap dar nah o zic si p asta. Tnt sau Dhl sunt singurii in care iti poti pune baza. Sigur ca au preturi mai mari decat restul dar alea sunt preturile reale. Fan Dpd Cargus se bat in preturi mici dar se zbat intr o mocirla greu de descris. D asta calitatea serviciilor este cea pe care o stim cu totii. Servicii pe masura banilor.

    răspunde
  63. Irina

    Comandat TV de la Flanco pe 18 nov, pe site scrie livrare estimată 25 nov. Dimineața zilei de 21 nov primesc sms că voi fi căutată pentru livrare, le transmit că nu va fi nimeni la adresă, să reprogramam. Pe scurt, TV a putut fi ridicat pe 2 decembrie din magazin după ce curierul nu a răspuns la telefon niciun moment (nici mie nici “centralistei” Cargus), reclamații la Flanco etc.
    Pe 8 decembrie sunt sunată de alt curier care…surpriza surprizelor, avea să îmi livreze UN TV!!
    Cargus never again

    răspunde
  64. Ciciu

    După 5 săptămâni de la comandă urmatorul status: frigider livrat la timp, cuptor livrat cu 1 sapt întârziere, plită livrată cu 5 sapt. întârziere, hotă pierdută de negăsit(grav fiind plătită on line), pat pierdut/de negasit(din fericire plată la livrare, comandat altul venit în 2 zile cu livrare specială).

    Comenzile au fost făcute cu 2 săpt. înaintea black friday și tot au dat-o de gard.

    Complain telefonic? Un exercițiu/test de anger management,

    Comunicare si interacțiune cu agenții de livrări? Argument forte să-i compatimești, oamenii-s ca soldații în linia întâi: carne de tun.

    Momentul în care te duci personal să-ți ridici coletul? Umilește orice popă la slujba de duminică, pentru că în 4-5 ore pomenești de 10 ori mai mulți sfinți și apostoli + minim alți 50 inventați pe loc și canonizați pe loc prin puterea cu care ai fost investit de Sfânta Așteptare și Preacucernicul Consum Psihic.

    Pace ție curieruleee! ….. Și duhului tău fraiereee! Aleluia aleluia! În numele dezamăgirii preafericite expeditorule binecuvânteazăăăă!

    răspunde
  65. Andreea

    10 zile a durat o livrare bucuresti-bucuresti prin urgent cargus. La call-center nu a raspuns nimeni in perioada aia.

    răspunde
  66. Isabel

    Deci nu ma mir ca nu vad plangeri si pe Sibiu !

    Au toate firmele de curierat niste baieti exemplari!

    Ori imi par mie toti simpatici (caz in care greu imi pica bine o persoana straina:)) )

    Ori sunt eu prea amabila si draguta si ma face iubitul degeaba scorpie ( cateodata asa cand isi permite cate’o glumita )

    Sa o zic asa serios, mesaje nu primesc tot timpul ce-i drept
    Dar curierii mereu ma suna din timp , vin la usa, dupa ce ajung sa-i cunosc ( fac comenzi destul de des) daca se grabesc ma roaga amabil daca pot sa cobor eu ca e vai de steaua lor
    Ori patesc sa nu fiu acasa si merg eu dupa ei cand am timp
    De black friday credeam ca imi iau teapa… a trecut ora de livrare ,plec linistita de acasa, asta e, vine maine.. dar ma suna bietul curier ca ajunge si la mine, ca au multe colete si stau peste program!
    Nu pot zice acelasi lucru despre doamnele “simpatice” de la sediu !
    Stau la rand, imi vine randul, in acel moment intra o alta “dansa”dupa mine, si fara pic de jena o serveste direct pe “dansa”
    Adica HELLOWWWW , ma uit in spate, ma uit la mine, sunt mai prost imbracata? Prea mica de inaltime???!
    Norocul meu, tot cu un curier, ma vazu-se saracul ca m-am schimbat la fata si efectiv puteai citi pe fata mea cate spovedanii ii facusem pe mut “doamnei” , si ma serveste el asa simpatic cum sunt si restul:))) ( FAN )

    In rest respect curieratelor de pe raza Sibiu!
    ( mai ales ca se dau bine pe patinoarul nou amenajat pe sosele , bravo primariei )

    răspunde
  67. Ionut

    Locuiesc in Londra de cativa ani si vreau sa-ti spun ca nici aici nu-i mare branza! Aici nu te suna nimeni sa te intrebe nimic! Am asteptat livrarea unui tricou o luna, livrare din Londra in Londra, nu vorbesc de peste mari si tari. Si mai frumos am primit un biletel dupa 3 saptamani cum ca s-a incercat livrarea dar nu a raspuns nimeni la adresa; asta cand eram acasa! E la fel si la case mai mari, nu imi e rusine cu Romania!

    răspunde
  68. Andreea

    M-am mutat de un an in SUA. Am fost asa de panicata la inceput cand comandam ceva de pe amazon, ca nu e nimeni acasa, ca cine il ridica, daca mi se fura.. nu mi s-a intamplat niciodata. Curierul, indiferent ca e privat sau de stat, lasa coletul la usa sau in scara. Nu il atinge nimeni. Uneori il iau vecinii de pe scari si ti-l pun la usa. Nu conteaza ca zace acolo 2 zile, nu se atinge nimeni de el. Sunt sigura ca difera si de zona unde locuiesti, dar nimeni nu se streseaza. Acum ca citesc toate comentariile, imi amintesc cat stres era sa comanzi la noi. Chiar si ridicatul de la sediu era o problema. Si curieri care te anunta ca ajung in 30 min, faci tot posibilul sa ajungi acasa, astepti 3 ore, pleci, si te suna ca au ajuns si nu ai fost acasa..motivul pt care nu trimit colete acasa, prefer sa le primeasca cei dragi cateva luni mai tarziu dar in siguranta, direct din bagajul meu. Poate totusi vom reusi sa ajungem mai bn din acest punct de vedere.

    răspunde
  69. Ana

    URGENT CARGUS…Am comandat pe 18 nov de BF un apart foto de pe E-mag…in 25 parca primeam mesaj ca-si cer scuze, aglomeratie mare, dadeaun termen de livrare 25-26….acum in decembrie, printr-o cunostinta care lucreaza acolo am aflat ca un curier a fugit cu mai multe colete, printre care si al meu :))…Ghinion…Oricum daca suni pe numarul lor, ocupat non-stop. Acum refac comanda la E-mag, imi pastreaza pretul de BF, dar mai dureaza pana-l primesc…..

    răspunde
  70. ole

    am o multime, dar una din ele e cu vestitul DPD. comandasem un suport pt uscat rufe, din ala ce se prinde de perete. L-au adus, achitat, toate bune. Peste 2 spt suna unul de la ei:
    ” ca sa va aducem coletul”
    “Ce colet?”
    ” de la magazinul asa si asa…”
    ” Pai…l-ati adus deja”
    ” Nu, de unde, imi apare nelivrat”
    ” Pai hai la mine sa il vezi montat daca nu crezi”
    ” Pai cum asa, cine vi l-a adus?
    ” Voi”
    ” Imposibil, apare nelivrat” si tot asa vreo 15 min…

    răspunde
  71. Stefan

    <<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>
    Livrare Next Day, raspuns genial :
    No Comment
    <<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>

    Sesizari
    25 iun.
    către mine
    Ref. CGS70982552C
    Nr. inregistrare 187047/ 23.06.2016
    Stimate Domnule Lazar,
    Permiteti-ne sa incepem prin a va prezenta scuzele noastre pentru inconvenientele create in cazul expedierii nr. CGS70982552C. Totodata, dorim sa va asiguram ca neregulile semnalate au fost aduse in atentia Managementului Operational Urgent Cargus si vor fi luate masurile necesare in vederea evitarii situuatiilor similare pe viitor.
    Expedierea nr. CGS70982552C colectata in data de 22.06.2016 a fost livrata in data de 24.06.2016, datorita unor erori de sortare aparute in depozitul nostru, ce nu au putut fi corectate in timp util.
    Referitor la solicitarea Dvs. de despagubire, conform Termenilor si Conditiilor de transport, va informam ca nu putem da curs acesteia, deoarece, conform art. 13.2.2. Pierderile sau daunele indirecte (piederi de profit, de venit, de dobanzi, piete de desfacere, licitatii, de reputatie, de oportunitate, etc) generate de intarzierea, pierderea, distrugerea, livrarea viciata sau nelivrarea expedierii, nu ne sunt imputabile chiar daca vina este a noastra sau daca ni s-ar fi adus la cunostinta ca asemenea pierderi se pot produce, sau pentru orice alte pierderi speciale sau subsecvente, rezultand din incalcarea contractului, neglijenta, act de vointa sau vina.”
    In speranta ca vom beneficia de intelegerea Dvs, iar parteneriatul existent intre companiile pe care le reprezentam nu va fi afectat de aceste incidente, va multumim anticipat si va asiguram de intregul nostru suport si intreaga noastra implicare in vederea derularii transporturilor Dvs. in cele mai bune conditii. Ramanem in continuare la dispozitia Dvs.
    Cu respect,
    Aurelia Petcu
    Customer Care Advisor

    răspunde
  72. Lenard Istvan
    Lenard Istvan

    Fan Curier.
    Am comandat si achitat in avans prin banca 4 anvelope de iarna. Se trimite din Satu Mare in data de 24.11.2016 . Dispare coletul la Cluj 2 saptamani. am stat de 7 ori cate 1 ora minim la coada la sediu poate a aparut expeditia ori ceva minune…
    In data de 10.12.2016 sunt sunat ca la sediu a aparut coletul , si sa binevoiesc sa ma duc sa ridic. Inca 1 ora de stat la coada!
    -Macar am intrat in posesia la ce am comandat
    -NU mai doresc colaborare de NICIUN fel cu Fan Curier
    -Am achitat ptr acest serviciu ca si cum mi s ar fi livrat in 24 de ore nu 2 saptamani si cateva zile
    -am pierdut aprox 10 ore stand la cozi la sediul lor

    Merita sa colaborezi cu Fan Curier?

    NUUUUUUUUUUUUUUUUu

    răspunde
  73. Bela Ionut

    Cel mai mult depinde de agentul care preia coletul . El decide daca are chef sa livreze sau sa treaca direct ca nu ai raspuns la telefon sau ca nu e nimeni la adresa. Apoi depinde de oamenii de la depozit daca au grija cand selecteaza coletele. Eu am colaborat cu Urgent Cargus 2 ani si m-am saturat de problemele aparute foarte des. Am si acum colete pierdute sau disparute care nu au fost platite conform contractului. Problema cea mai mare e ca ei nu rezolva reclamatiile si nu evolueaza deloc . Am decis sa colaborez cu Fan Courier si nu mai am probleme. Poate doar unele mici cu anumiti agenti de teren care sunt mai comozi. Dar per total Fan Courier este de departe cea mai buna firma de curierat din Romania .

    răspunde
  74. Cosmin

    Eu am avut probleme cam cu toate firmele. Pe toate le pot arata cu degetul. Ma izbesc mereu de raspunsul: Sunt pe strada cutare, hai sa-ti ridici coletul. In plus, atitudinea curierilor lasa de dorit. Inteleg ca au salarii mici si nu sunt motivati in niciun fel sa-si faca treaba cat mai bine dar nu e vinovat clientul pentru asta.
    Acum astept de 2 saptamani 2 imprimante. Stau saracele si asteapta in depozitul fan-ului.

    răspunde
  75. Sorana

    Nu are neaparat legatura cu firma de curierat, eu am avut probleme cu Mediashop. Am comandat 2 produse de la ei pe 8 noiembrie. Aveam nevoie sa ajunga la mine pana pe 25 noiembrie. Pe 22 si 24 i-am sunat si le-am reamintit ca este musai sa ajunga la mine produsele pana pe 25. De fiecare data mi s-a promis ca se face tot posibilul. Pe 25 am anulat comanda via email (la care mi s-a raspuns pe 30 noiembrie) , cumparand produsele din alta parte. Luni, pe 12 decembrie, primesc mesaj de la un curier GLS ca au sa imi livreze doua colete de la Mediashop. I-am trimis inapoi de unde au venit.

    răspunde
  76. Elena

    Ok, curierii au salarii mici, cu asta sunt de acord. In acelasi timp, stiu curieri care fac bacsis 100 de lei pe zi, chiar mai mult. Am mai auzit de angajatii de prin depozite care fac lucrurile “sa dispara” si scot profit pe Olx sau pe alte platforme. Mai stiu ca daca scrii “fragil” pe pachet, baietii il iau drept piñata si il muta de colo colo , cu picioarele. Cert este ca suntem la mana lor. Cand ai nevoie urgenta de ceva esti nevoit sa apelezi la ei. Si pe asta se si bazeaza, pe nevoia noastra si pe faptul ca nu prea avem alternative.

    răspunde
  77. Florin

    Urgent Cargus: Comandat pe un site 4 anvelope iarna in data de 18.12.2016, adica acum aproape o luna… Coletele predate catre curier de vendor la 4 zile dupa comanda. Dupa 2 saptamani si putin primesc 3 din cele 4 anvelope, curierul luase din greseala din depozit o alta anvelopa total diferita, adresata altui client. Se jura ca mi-o aduce a doua zi si pe a patra, a mea! :)
    De atunci nu l-am mai vazut iar la telefon nu poti da de nimeni de la Urgent Cargus.
    Acum… a venit iarna, cu zapada si alte-alea prin Bucuresti iar eu stau si ma uit la cele 3 cauciucuri care ar fi trebui sa fie deja pe masina alaturi de surioara lor, cea de a patra… :)

    răspunde
  78. Andreea

    Comand destul de des insa n-am avut niciodata probleme; probabil depinde si de oras, de cat de sictiriti sunt curierii! Eu am fost norocoasa, doar barbati-miu are ceva probleme cand apar la usa :)))

    răspunde
  79. Swiby

    Acum ceva timp trebuia sa primesc niste salate. Sunt absolut convins ca numai din vina serviciului de curierat nu am primit mail…

    răspunde
  80. Cristian

    Fan Curier!!! Ii urasc pe oamenii aia. Imi da estimare de 2 zile, intre 10 si 18. Vor sa ii astept acasa timp de 2 zile, nu conteaza ca lumea se mai duce si la munca. Suna cand ajung in fata blocului:
    -“Am ajuns!”
    -“Pai cum, n-am primit niciun mesaj, nimic. Nu sunt acasa, veniti maine”
    -“Nu stiu daca vin maine, suntem aglomerati”
    Inchid telefonul, primesc mesaj de la Fan Curier: “Comanda va fi livrata astazi.”

    răspunde
  81. G

    – top manager(s) : “atat timp cat merge treaba nu ma intereseaza ce se intampla mai jos”
    – manager de zona sau pe acolo (middle) : “atat timp cat merge treaba ,imi scot bonusurile si ma am bine cu seful nu ma intereseaza ce se intampla mai jos”
    – curier – a) “la cat sunt platit, la cum se poarta cu mine managerii,la cata incarcare am nu ma intereseaza care e treaba cu bunurile transportate si nici nu ma intereseaza relatia cu clientii .. .(in plus trebuie sa imi pazesc spatele de mancatoriile din firma daca vreau sa am ce pune pe masa acasa ) ”
    – curier – b) “mie ce imi iese ?”

    poate multi curieri ar fi oameni de treaba daca :
    – raportul salarizare/conditii/volum de munca ar fi decent
    – ar avea instrumentele necesare pentru carat colete grele (faza reala – fotoliu ikea adus de curier prin rostogolire ca nu a avut cum sa il aduca altfel – noroc ca avea ambalaj dublu (parca se asteptau la asta ))
    – nu ar fi oameni nedetreaba (cuintentiiascunse) ;-)

    răspunde
    • G

      (erata – am uitat curier -c)
      – curier -c) “imi fac treaba cum stiu mai bine (asa am invatat de la ai mei … daca respect sunt respectat) .. nu ma intereseaza cine pe cine mananca … nu socializez mai mult decat trebuie cu colegii/sefii”

  82. DianaF.

    Buna ! Hai ca m-ai provocat cu post-ul asta. Cred ca in perioada asta cu Black Friday toate au probleme(soft-ul e de rahat, nu se sincronizeaza nimic, merg pe principiul ca mai bine ducem pe rand colete , decat o comanda intreaga). Cred ca de fapt iti inchid gura , pt ca urmeaza sa astepti 15 zile si sa mai spele pacatele. De departe cei care au probleme indiferent de vreme si vremuri sunt cei de la DPD , NEMO si Urgent Cargus, insa …bonus au aparut unii de curand cu care lucreaza in perioada asta Emagul si sunt praf….Someday…nume predestinat…din categoria ‘asteapta ca-ti aducem someday’:))

    răspunde
  83. Iulia Alexandra
    Iulia Alexandra

    De cateva ori mi s-a spus ca nu am fost acasa, desi nu am fost anuntata pe nicio cale ca urmeaza sa primesc produsul. Asta deja mi se pare ca seama cu scuza din generala “mi-am uitat caietul acasa” atunci cand nu iti faceai tema :)))

    Dar cel mai tare motiv mi l-a comunicat o doamna din call center. Aparent, coletul meu era prea mare, asadar curierul a preferat sa ia mai multe colete mai mici in ziua respectiva, chiar daca am fost anuntata prin mesaj ca urmeaza sa fiu contactata pentru livrare. Nici nu mai are rost sa spun numele firmei, atat de penibil mi s-a parut.

    răspunde
  84. Alin

    Cea mai frustrantă experiență privind comerțul online
    În seara de 11 decembrie descopăr “noaptea albă a reducerilor pe elefant.ro”. Reduceri fabuloase de până la 80%. Îmi frec palmele de bucurie că voi scăpa ieftin cu darurile de Crăciun şi comand vitejeşte mai multe parfumuri, pentru cei dragi. Dar fericirea mea se dovedeşte de scurtă durată. Verific ieri adresa de mail şi găsesc un mesaj spam, un status de la elefant prin care mă informează că nu-mi vor livra comanda din cauza unor erori tehnice în afişarea prețurilor produselor. Un fel de “uite reducerea, nu e reducerea”. Bonus îmi oferă un voucher în valoare de 50 de lei. Întâmplarea mi-a amintit de faptul că, dorind să achiziționez o maşină din Germania, constat faptul că, în parcul auto prețul era mai mare cu 1000 de euro față de cel afişat online. Dar neamțul îmi vinde maşina la prețul de pe site, spunând că e eroarea lor, nu stă să se tocmească cu mine. Deh, clienții sunt respectați acolo… Această pățanie mi-a lăsat un gust amar…încă unul.Românica noastră chiar este țara tuturor posibilităților…

    răspunde
  85. O.

    Am avut experiente placute cu DHL – din pacate, recent, au desfiintat serviciul de livrare nationala :(
    La coltul opus: Urgent Cargus, Sameday.
    Am asteptat aproximativ 3 saptamani sa mi se livreze un colet de catre Sameday, desi am fost informata ca va fi livrat in 24-48 de ore din momentul plasarii comenzii (ce-i drept, dupa Black Friday). Am sunat in fiecare zi la compania de curierat si mereu mi s-a transmis ca va fi livrat a 2a zi. Pana la urma, am fost nevoita sa ma duc sa il ridic de la sediul lor.
    Urgent Cargus…nu mai e nimic de comentat…colete pierdute, incurcate, livrate partial…

    răspunde
  86. Dana

    Eu am trimis pachete din Germania spre Romania cu DPD si GLS .Au ajuns bine , in 4 , cel mult 5 zile .Baietii de la livrari foarte draguti , au adus de fiecare data pachetul Pina la etajul 3 la bloc fara lift .Si pachete mari de cel Putin 15-20 kg .
    Maica-mea a comandat la emag frigider , Masina de spalat rufe etc.
    Au fost livrate prin Fan curier in maxim 2 zile , din Bucuresti in Bucuresti .
    La fel baietii draguti si amabili , luau la plecare si ambalajele cu ei .
    Binenteles ca de fiecare data si parintii mei au fost la fel de “draguti ” in ceea ce priveste bacsisul .
    In schimb posta romana este o catrastrofa .
    O scrisoare recomandata din Germania spre Romania a facut pe drum 18 zile .
    De la intrarea pe teritoriul Romaniei Pina a fost inregistrata in sistemul postei romane a durat 9 zile .

    răspunde
    • Dana

      Trebuie sa specific ca parintii mei sint pensionari si au timp sa astepte acasa curierul si o zi intreaga .
      Cind vad in Internet ca pachetul e in livrare le zic sa stea acasa .
      Stau acasa de dimineata , chiar daca pachetul ajunge seara .
      Pentru cine are serviciu sau este legat de un program este dificil sa stai toata ziua acasa si sa astepti sa te sune curierul .

  87. Cosmin C.

    Star post !!ca sa vezi cate probleme sunt cu firmele de curierat . Daca ma apuc eu sa scriu cred ca ma apuca dimineata .din pacate serviciile firmelor de curierat au luat o turnura spre prost in ultimii 2 ani. Nu ca inainte erau perfecte .

    răspunde
  88. Alex

    Cele mai neplacute experiente le-am avut cu Urgent Cargus. Sunt sub orice critica. Nu raspund la telefon oricat insisti, la email ai noroc sa-ti raspunda la 4-5 zile, si atunci niste tampenii: mi-au dat 3 AWB-uri diferite pentru acelasi transport, niciunul nu era bun … dupa care nu mi-au mai raspuns deloc. A fost singura data cand am facut plangere la ANPC si ANCOM. Nivelul serviciilor, in general vorbind, este la pamant in tara asta.

    răspunde
  89. Eli

    “Dragon Star” – nu auzisem in viata mea. Cutia sfisiata, obiectul dinauntru indoit, soferul nervos ca nu stia adresa (a propos, ati citit cum se ia examenul de taximetrist la Londra?). Am pozat tot din toate unghiurile, noroc ca n-am avut probleme cind am anuntat returul la firma.
    Cu cei traditionali, sa zic asa, niciodata n-am avut probleme. Ba chiar de ris: ma duc la sediu la una din firme sa pun ceva urgent in strainatate – scump otrava. Nu era prea multa lume si baiatul de acolo imi spune: “Stati un pic, doamna, ca vorbesc eu cu un prieten la alta firma care e mai ieftina.”

    răspunde
  90. Cristian

    Cand am vazut postarea ta chiar ma gandeam…ia uite bai, fac atatea comenzi online si nu am avut nicio problema cu firmele de curierat.

    Pana acum cateva zile. Pe 8 decembrie am comandat cateva produse de pe sportsdirect.com, din UK. Pe 9 decembrie coletul a fost ridicat de DHL din Leeds, iar pe 15 decembrie a ajuns la Bucuresti, in depozitul DHL. DHL Romania, din cauza volumului mare de comenzi, l-a pasat unui partener, Urgent Cargus. Si de acolo s-a rupt totul.

    AWB-ul DHL nu mai e valabil si pentru Cargus, iar Cargus nu are alt AWB. DHL nu mai stie nimic de colet si nu au niciun contact cu Cargus. Iar mie nu imi raspunde nimeni la Cargus. Nu e incredibil ?!

    răspunde
  91. Alex

    About DHL Romania,
    Patania lui Cristian nu e unica. Patita cu cu niste colete mai voluminoase, 10 kg volumetric bucata. Peste noapte coletele au ajuns de undeva din Europa, la hubul Bergamo, iar apoi la Bucuresti OTP. Acolo s-a rupt filmul. Destul de greu am aflat ca externalizarea a fost facuta catre FAN. Preluat de FAN pe 21 dec, dupa pranz. In loc sa ajunga la mine. Apoi .. Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Bucuresti spre hub-ul de destinatie in data 23.12.2016, in puterea noptii. Apoi… gata. Nimic in plus.
    Da, am numar de AWB FAN dar la ce-mi foloseste ? Evident ca nu raspunde nimeni la 021 9336.
    Le-am sarit la beregata celor de la DHL… pai bine mai … daca nu sunteti in stare sa prestati door 2door over the night cum fusa vorba cand ati luat banul…. de ce nu ma anunatati ? Ca veneam la OTP de 15 ori si imiluam singur jucariile. Pai nu e nimeni la secretariat. Nu are cine sa va caute coletele …. Buha ! Dar cum va permiteti sa înstrăinati catre terti coletele mele ? Muma ei de externalizare !

    DHL Romania a devenit varza, cu tarife nesimtite (mult mai scump din Bucuresti in Europa decat din Europa la Bucuresti, pe aceeasi ruta). DHL Romania e o companie comoda, nu ies masinile pe traseu decat o data pe zi, dupa ce vine avionul de la Bergamo, chiar daca coletele au ramas nelivrate din ziua anterioara.

    răspunde
  92. Alex

    LE: Dubios mi se pare ca DHL a incredinta catre terti trimiteri la gramada, cu containerul, nu la bucata. Dubios mi se pare ca masina cu incriptie OTTO livra pentru TNT. Dubios mi se pare ca FAN a redus intervalul orar intre care se pot plasa comenzi prin intermediul aplicatiei selfawb. Iar daca nu ai contract cu ei, te rogi 3 zile la rand sa vina sa ridice coletul, la fel ca la Urgent-Cargus. Externalizari la a 3-a mana, probabil zunt zone in care se livraza cu caruta lui Badea Gheorghe.
    Cuma fost sistat servicul RED CODE la nivel de Cluj si apoi la nivel national e alta poveste.

    răspunde
    • Bogdan Drăgotoiu

      Salut Alex,
      Nu este numai dubios, dar nici nu acceptăm așa ceva la TNT. M-ar ajuta foarte mult detalii legate de livrarea TNT cu mașina OTTO și aș aprecia foarte mult să îmi scrii în privat, mă găsești pe LinkedIn sau FB.

  93. Liviu

    In realitate in tara tuturor ridiculitatilor este posibil orice.
    Timpul se dilata pur si simplu…colet urgent din Taiwan cu DHL a ajuns in firma in 42 de zile.
    Plimbat “pe tot mapamondul…” 9 zile si restul de 33 zile la Bucuresti.
    Toate devin o apa si un pamant…pe ce punem mana “romanim”…usor-usor ii facem de petrecanie si Europei.

    răspunde
  94. Costa B.

    In teorie, ar trebui sa fie rarute cazurile in care coletul zace/putrezeste in depozit, pt toate situatiile exista(in teorie la toate firmele de curierat, in realitate doar la cele ce se respecta) o procedura, urmata de codificarea in cauza :fermo depozit, retrimitere, re_delivery, giacenza/stoc magazie, colet abandonat, rupt/distrus etc Si cum status urile tuturor coletelor se reinnoiesc zilnic (chiar de mai multe ori),n-ar trebui sa (mai) existe situatii de acest gen.Anyway, cine are pe mana sortarea si-n general gestiunea magaziei raspunde de tot ce misca acolo (coordonatorul echipei de sortatori, operativii, seful de tura).

    răspunde
  95. Gabriela

    Am comandat din strainatate un tricou pentru copil ,greseala mare ca am platit on line ,firma de curierat URGENT CARGUS a trecut in evidente ca mi-a livrat coletul ,Tot incerc ca spun ca nu am semnat nici un document si nu am primit nici un colet dar fara nici un rezultat,ei sustin sus si tare ca mi-a fost livrat coletul. Dupa ce am citit pe site ,sunt sigura ca voi ramane cu paguba.

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *