Sari la conținut

Am două mașini pe care aș sări ca râma-n stâncă… dacă n-ar trebui să vând casa ca să le iau.

Nu sunt cele mai bune mașini din lume. În funcție de ce caută fiecare la o mașină ai putea găsi variante mai bune. Sau mai frumoase.

Am zis două, da?

Una dintre ele este S-Klasse Coupe Cabrio. Este… este… o chestie trimisă pe Pământ de către cineva foarte rău doar pentru a-mi face mie în ciudă. Păcat că n-au mers cu numele pe care-l merita, adică CL.

Cealaltă e ceva mai veche pe piață, cu toate că modelul ăsta este nou. Și… la fel… incredibil și incomensurabil de enervant că există și că n-avem cu toții câte una. Măcar.

Mă refer la Seria 6 de la BMW.

Am avut-o într-un test anul ăsta, în vară. După ce am dus-o înapoi am început să văd ce variante SH găsesc. Și după ce-am văzut că sunt dureros de scumpe și alea second hand… am luat harta cartierului la mână, să identific ce sucursală de bancă poate fi jefuită mai ușor. M-a prins nevastă-mea și revenit la gânduri mai bune. Cu toate că măcar o farmacie de-aș ataca… probabil că de-un avans la leasing aș face rost.

Acum faza e așa… n-o să mă apuc să înșir date tehnice despre Șesarul ăsta cabrio, nu cred că despre asta e vorba atunci când vrei să-l iei acasă.

Dacă ai întrebări tehnice… sunt șanse foarte mari să le știu răspunsul, spune cu încredere într-un comentariu și-ți răspund cu drag.

Uite despre ce vorbesc…

Un coupe-cabrio spectaculos. Echilibrat. Spațios și ergonomic.

Un utilaj care se conduce ușor și care răspunde la comenzi foarte bine. Sigur, suspensia este setată pentru o țară în care banii nu se fură ci se bagă în autostrăzi. Pe asfalt denivelat mașina rămâne la fel de ușor controlabilă, dar nu la fel de confortabilă.

Interiorul este… prietenos. Materiale de foarte bună calitate, suprafețe îngrijite și care te răsfață, detalii care te fac să te simți important. Dacă mașina e a ta. Dacă nu… nu. :)

Varianta testată de noi era un 640. Diesel. Și cu toate că eu n-aș împerechea un cabrio cu un dizăl… nu pot spune că a fost neplăcut. Ba chiar din contră…

Probabil că ați observat că am vorbit la plural. Desigur, pentru că un test nu poate fi echilibrat decât dacă ai doi pocniți care să-și dea cu părerea… l-am avut alături pe minunatul, talentatul, viteazul, neînfricatul și campionul pilot de motociclete turbate… Cătălin Cazacu!

Imagine cu minunăția:

Așadar… dacă sunt întrebări… shoot cu încredere. Dacă pot răspunde o fac cu drag. Dacă nu… caut răspuns la cineva care știe.

Alte imagini:

16 comentarii despre "Mașina de dambla. Astăzi… 640D Cabrio."
  1. Catalin

    La ce banca te-ai hotarat?Facem un hold-up?
    2 intrebari simple..

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      :))))) Vezi că dacă se întâmplă ceva, Doamne ferește!, suntem primii luați la întrebări.
      Încearcă să petreci următoarele zile undeva în public, cu mulți oameni de față. Un sistem de supraveghere video ar ajuta… :))

  2. Andrei

    Nu inteleg de ce faci recalama la nush (in afara de plata banuiesc). Am incercat sa ma inregistrez si pauza mail de confirmare (desi am dat si retrimitere). De contactat n-ai cum, linkul pentru formular de contact e cu #…so, da, inteleg de ce le merge asa bine din 2014 si pana acum.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Cătălin Zălog, vezi că ne ceartă omul.
      Leșinăm și noi problemele?

    • Catalin Zalog

      @Andrei, mulțumesc pentru feedback.
      – pentru confirmare, trebuie să verifici și spam/junk
      – ai dreptate, pagina de contact lipsea; am reparat

      Nu e nevoie să mă cerți. Poate era mai bine să te întrebi de ce genul ăsta de siteuri nu funcționează la noi sau câți oameni sunt în spatele platformei :)

    • Cabral Ibacka

      Hai că răspund eu: unul? :))
      Dar are dreptate Andrei, oare de ce fac eu reclamă la nush.ro, Cătălinule? :))

    • Andrei

      Ei ceartă, feedback contructiv :)
      @Cătălin, să știi că m-am uitat, chiar mă uit in toate si nu este. Am dat si retrimitere ieri tot nimic. M-am mai înregistrat azi cu alt user și o adresă de mail de pe serverul meu, unde nu e nici un span/junk filter. 5 min later, nada. Sorry.
      La nivel de intrebări, arata foarte bine, curat, ca design so nu m-am gândit ca e doar 1 guy behind it.
      De ce nu merge in RO putem sa vorbim multe, dar poate si niste campanii pe Facebook sa afle lumea de el?

      nush, zic si eu (pun intended).

    • Catalin Zalog

      Mulțam Andrei, verific și revin. Da, ar fi o treabă cu campaniile, dar e temporară.

      Cabral, nush :) M-am tot gândit că e aiurea. Ori ne repliem, ori fac campanii.
      Dar mai întâi să văd de ce zice Andrei.

  3. Bogdan

    știu eu o farmacie la parter, pe Brâncoveanu… :)))

    răspunde
  4. Adrian

    Mai ce sa zic…bafta in a primi o mostenire de la o matusa milionara de care nu stiai :).
    Masina asta sta cel mai bine pe un drum de faleza sau prin cinque terre.
    La noi insa nu cred ca ai atrage cele mai bune priviri pe litoral, tinand cont cine conduce astfel de masini pe la noi…

    răspunde
  5. Catalin

    Pustiule,cum iti spune un prieten(Bobirica),urmatoarele zile imi fac selfiuri prin banci si farmacii,pun facebook si te etichetez..:))))

    răspunde
  6. dilu

    Un coleg de birou si-a luat Mustang cabrio.
    Pretul de nou, undeva pe la 35.000 EURoi din Nemtia.
    Motor civilizat la taxe, de 2,3 turbo, 300+ cai.
    Peste vreo 4-5 ani o fi pe la 15.000 ?
    Eu nu mi-as lua, dar vine momentul ala, cand esti la stop in orice masina cu acoperis, si alaturi opreste o cabrioleta.
    Si atunci intelegi de ce:
    A avea o masina decapotabila e ca si cum ai avea o prietena stripteuza.
    Cei mai multi te critica, dar toti te invidiaza.

    răspunde
  7. Radu

    Am prins un 640i cabrio de la Sixt in State si cand l-am returnat parca s-a rupt ceva in mine. Masina aia e fenomenala: pe cat pare de agresiva pe atat e de gentila cand o conduci prin oras. Mai mult de atat, e foarte practica: incaput 2 geamantane si un rucsac in portbagaj (cu acoperisul sus). Imi mai place si faptul ca o poti conduce in modul ECO, deci nu tot timpul e nevoie sa o auzi tipand…

    răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *