cabral.ro

Feminismul, cea mai mare teapa trasa femeilor de catre barbati!

Era o vreme cand oamenii stateau in pesteri. Nu, nu prea aveau conditii dar se descurcau cumva.

E, in acele timpuri, pentru ca pe-afara se plimbau slobozi fel de fel de dinozauri, crocozauri si brontozauri, femeile au realizat ca pe-afara-i foarte periculos. Si i-au convins pe barbati ca ele sunt firave, delicate si sensibile. Si ca ar fi mai bine sa stea ele in pesteri in timp ce ei ies sa vaneze (vorba-vine, ei erau aia alergati, dar cateodata se mai impiedica cate un T-Rex si astia-i dadeau cu silexu’-n cap).

SCOR: FEMEI 1 – BARBATI 0

Si secolele au trecut, si oamenii n-au mai stat in pesteri… dar scorul a ramas la fel. Femeile sorbeau ceaiuri si concasau prajituri, trebaluiau prin case si cresteau plozi… in timp ce barbatii isi rupeau carcile (o carca, doua carci) pe ogoare, in mine sau prin paduri.

Si barbatii au muncit. Si au muncit. Si-au mai muncit putin. Si-apoi s-au oprit si s-au gandit: Tiiii, ne-au rupt astea cocoasele! Trebuie sa facem ceva caci in ritmul asta avem speranta de viata cu minus in fata!

- Ce sa facem, nu vezi ca nu le urnesti din jurul casei?! Ia sa-i spun io nevestei mele “Iubita, du-te tu in mina azi, stau io cu copilu’!. E gata, sunt mort de la primul cuvant!

- Nuuu, nu asa! Nu trebuie sa vina de la noi! Trebuie sa vina de la ele!

Si stand ei de vorba in noaptea, in hambar, departe de urechile femeilor, au facut un plan:

Etapa 1-femeile sunt prea slabe ca sa poata trai fara barbati! (ne bazam pe orgoliul lor nemasurat).

Etapa 2-femeile pot face orice! (ne bazam pe parerea proasta pe care o au despre barbati)

Etapa 3-marguerita! (ne bazam pe sezlonguri si pe fundurile noastre, ca muncesc muierile!).

Si barbatii s-au pus pe treaba… in prima faza au ales cativa barbati extrem de guralivi care le sustineau pe femei. Nu, pe bune, femeile sunt firave. Serios, femeile sunt niste icoane. Da-claar, femeile nu pot face mai mult decat plozi si curatenie.

Si pentru ca femeile erau la fel ca si acum (greu de multumit, usor de iritat)… s-au iritat! Si s-au trezit cateva mai infipte:

- Cum, adica, noi suntem prea firave?! Adica barbatii sunt mai buni decat noi?! Adica noi nu putem?!

Si-asa a inceput miscarea feminista… care a luat amploare. Care le-a conferit femeilor dreptul la vot. Si dreptul de a merge la munca, la razboi, in mine… peste tot! Acum suntem in plina etapa 2.

Si, avand in vedere ca avem cancelari de sex feminin, vice-presedinti de natiuni puternice, ministrii ai dezvoltarii sau ai internelor, avem militari, politisti, astronauti si buldozeristi… femei, deja imi pregatesc marguerita! (si sa vedeti voi, fetelor, daca se va supara vreun barbat atunci cand se va spune Barbatii nu sunt buni de nimic, inafara de marguerita, bere si sex!).

109 comentarii

  1. alexibad

    publicat @15:32 27 July 2010

    Post-ul asta e bun de pus vinerea pe la ora 12:00 ca pana luni la ora 9:00 o sa ai comentarii de la fete. Da’ comentarii d’alea ultra feministe :) )

    Raspunde

  2. aiurea

    publicat @15:46 27 July 2010

    Deja ma simt fraiera !!!
    Gata cu feminismul :) ))

    Raspunde

  3. cata

    publicat @16:05 27 July 2010

    Foooooartee adevarat…pacat ca feministele sadea atotstiutoare nu cred ca citesc blogul tau….

    Raspunde

    • Lo

      publicat @06:59 30 July 2010

      uite k mai citim …

      Raspunde

  4. Hou

    publicat @16:20 27 July 2010

    Feminismul e doar o creatie artificiala, poate din egoism. NU putem trai fara barbati, cum nici barbatii nu pot trai fara femei.

    Dar intr-un fel e bun si acest feminism, duce la discutii, adeseori constructive.

    Raspunde

  5. Fifi

    publicat @16:25 27 July 2010

    Cred ca interpretam putin gresit inceputurile…femeile stateau in pestera si mai apoi stateau doar pe langa casa deoarece fara de ele barbatii nu puteau asigura perpetuarea speciei (nu ca femeile ar putea face asta singur…chiar daca cercetarile arata ca in 100 mii ani barbatii vor disparea si femeile se vor autoreproduce). Sa revin…femeile stateau in pestera si pe langa casa deoarece purtau in pantece generatia urmatoare…si e drept ca in afara pesterii era plin de aminintari (vezi T-Rex) care ar fi amenintat perpetuarea speciei.
    Cu trecerea timpului insa…datorita reducerii pericolelor din afara pesterii (a se citi si casa) femeile isi dau seama ca a sta pe langa pestera nu mai este suficient pentru perspetuarea speciei…deoarece exista din ce in ce mai putin vanat la dispozitie…si barbatul nu aduce suficiente prazi pentru a hrani copilul..zis si cel care duce specia mai departe.

    Raspunde

    • claudiub

      publicat @14:14 29 July 2010

      care cercetari? unde? Astea sunt vrajeli. Daca dispare cromozomul X nu inseamna ca o sa dispara barbatii. O sa fie YY pt femei si doar Y pt barbati.

      Raspunde

      • azi

        publicat @14:59 05 August 2010

        femeile au cromozomi X , barbatul are XY.Cromozomul Y se deterioreaza in timp pt ca nu are cu cine sa se recombine.

  6. Cristian Ion

    publicat @19:42 27 July 2010

    Un articol frumusel dar e mai mult umoristic. Femeile nu au incetat sa faca ceea ce vor. Este doar o impresie ca barbatii au reusit ceva..
    O seara minunata iti doresc

    Raspunde

  7. Dan

    publicat @21:32 27 July 2010

    Este off topic stiu dar, trebuie sa aflu cu orice pret care este numele Dj-ului care a cantat inainte de Cut Copy la concertul Mika. Daca stie careva va rog raspundeti.

    Raspunde

  8. capriola

    publicat @22:13 27 July 2010

    Sa fii om inseamna sa ai calitati si defecte, si am intilnit femei si barbati pe lumea asta (am vazut cam jumate din ea) cu aceleasi calitati si defecte fara deosebire de sex. Cu joburile cred ca e cam aceeasi chestie. Fiecare face cit si ce il duce capul si daca pe o femeie o duce capul si o tin nervii sa fie presedinte, de ce nu? De ce nu putem sa apreciem un om pentru ce poate si nu pentru ce fel de corp are?
    In ceea ce priveste istoria, nu stiu cum era in epoca de piatra dar bunica mea s-a spetit muncind si nu a stat doar pe linga casa cum spune amuzantul text de mai sus. Credeti ca procurarea hranei cadea doar in grija barbatului??? Intr-adevar bunicul a lucrat in mina si pe urma in fabrica dar in acest timp bunica lucra singura pamintul sa aiba ce minca iarna, si stia sa creasca cinepa si in si sa faca din ele fir sa poata tese pinza din care sa faca haine si de ce mai aveau nevoie. Nu aveau pe atunci nimic oamenii, munceau cot la cot sa supravietuiasca si nu statea nimeni sa isi bata capul ca cine ii firav si neputincios sau nu iti permiteai sa stai cu margerita in mina pe plaja. Daca erai firav si neputincios nu supravietuiai. Si moartea nu se uita daca esti femeie sau barbat. Cu aceeasi coasa taie pe toti :-)

    Raspunde

  9. I

    publicat @22:26 27 July 2010

    Oare cand se vor sfarsi discutiile pe tema femei versus barbati? E patetic, cu totii suntem pur si simplu oameni, asta-i tot, e atat de greu de inteles?
    Din punctul meu de vedere e una dintre cele mai neinteresante teme de discutie, secatuita demult.

    Raspunde

  10. mery

    publicat @23:11 27 July 2010

    buna cabral!
    vreau si eu sa imi raspunzi la o intrebare,doar ca nu are legatura cu postul si nu stiam unde sa iti scriu.ai avut azi in emisiune invitatii din Iubire si Onoare.Era acolo un baiat in albastru ce purta ochelari si nu gasesc niciunde numele lui…ai putea sa imi spui tu cum se numeste te rog ? :D .multumesc.

    Raspunde

    • Ildiko

      publicat @23:30 27 July 2010

      ADRIAN TAPCIUC se numeste.ESTE REGIZOR.

      Raspunde

      • mery

        publicat @01:05 29 July 2010

        Multumesc.Eram sigura ca l-am vazut undeva inainte si nu stiam de unde sa il iau.Oricum,foarte tare omul! :)

  11. Bogdan

    publicat @00:09 28 July 2010

    Sarisi cam brusc de la pasu’ 2 la 3. Stai asa ca nici ele nu ‘e’ proaste. Ele pot face dar vor? Pana acum nu cer decat drepturi nu si munca…

    Raspunde

  12. whiterose

    publicat @00:17 28 July 2010

    ce bine e sa fii femeie :) )))

    Raspunde

  13. Cosmin

    publicat @00:25 28 July 2010

    Toti suntem egali. Femeile sunt diferite de barbati dar la fel de bune. Consider ca asta s-a intamplat si din cauza ca barbatii adevarati sunt tot mai putini si astfel femeile adopta rolul asta.

    Raspunde

  14. Luca-Matei

    publicat @00:28 28 July 2010

    Salut,

    Ai fost in Laptaria lui Enache la stand-ul comedy cu Teo din fosta trupa Deko? Luni seara pe la 21.00 a fost show-ul.

    El a debitat pe un brief propus de Bergenbier. Inceputul este identic. Coincidenta este prea mare. Nu stiu cine s-a luat dupa cine ( in functie de ore ), dar e mai amuzanta situatia decat gluma.

    Seara placuta

    Raspunde

  15. adix

    publicat @00:50 28 July 2010

    interesaaaaaaaaaaant , foarte interesant ;) )

    Raspunde

  16. CALU LU FAT FRUMOS

    publicat @11:24 28 July 2010

    Gresit! Cum sa le insinuam noi feminismul femeilor? Adica cui ii convine sa vina acasa dupa o zi de cacao de la servici si sa vada ca nevasta e inca la birou sau in nu stiu ce meeting sau brainstorming si ca ajunge la 9? Fa-ti singur salata, incalzeste-ti singur ciorba sau deskide-ti singur conserva de ton in ulei ca incepe filmu si n-ai timp de ikebana culinara. Dupa film trebuie sa-ti calci singur camasa, sa-ti speli nespalatele si pot s-o tin asa pana vineri. Asta daca n-ai copii deci inca e bine. Nu mai zic ca-ti ia masina exact cand ai mai mare nevoie de ea si mai mult, face parcarea laterala din prima :D Deci nu! Nu noi suntem raspunzatori pentru miscarea feminista da?

    Raspunde

  17. Mihai

    publicat @11:44 28 July 2010

    Dragut..si faza 4? Apocalipsa?

    Raspunde

  18. farabarbati

    publicat @14:02 28 July 2010

    Cunosc suficienti barbati care, decat sa stea cu copilul prefera sa munceasca in mina.

    Raspunde

  19. utsy

    publicat @16:09 28 July 2010

    Da, buna strategie! Pacat ca n-au apucat sa isi vada planul pus in aplicare. Martiri le zicem, domnilor, martiri!

    Raspunde

  20. Bogdan

    publicat @16:22 28 July 2010

    Sunt de acord cu titlul, nu sunt de acord cu logica.

    In primul rand de ce ai vrea sa-ti asumi rolul de om care produce bani in casa cand poti sa nu faci asta si implicit sa nu te stressezi (prea mult)?. Eu unul nu inteleg de ce foarte multe femei din ziua de azi isi doresc o cariera? Ca sa fie independente (material) fata de barbatii lor? Se bazeaza pe stupiditatea barbatului care merge pe logica: “eu aduc bani eu sunt sef?”. Asta numesc eu “prostie barbateasca!” pentru ca nu esti niciodata lider bazandu-te pe chestii materiale, ci pe alte calitati, de cele mai multe ori innascute, pe care eventual le ai. A fi lider inseamna in primul rand sa ai capacitatea de a te face auzit, ascultat si urmat fara sa folosesti sentimente negative precum teama sau alte constrangeri, fie ele si materiale…

    Din punctul meu de evedere “femeia de cariera” este o atrocitate naturala atata timp cat natalitatea in randul acestor persoane este undeva intre 0 si 1 maxim.

    Spuneam ca nu sunt de acord cu logica, mai degraba cu premisa… Faptul ca femeile sunt mai firave. Aici este vorba de o adaptare naturala de-a lungul evolutiei omului. Daca ne uitam in natura sunt foarte multe specii (ex hienele) unde femelele sunt mult mai puternice decat masculii. Deci logica e inversa: femeile om sunt mai firave pentru ca n-au muncit si nu: barbatii sunt mai puternici deci trebuie sa munceasca…

    Raspunde

  21. aris

    publicat @17:14 28 July 2010

    Din pacate nu sunt chiar o feminista si raspund astfel:
    -Ce ar fi lumea fara femei sirete si barbati orgoliosi?
    Fiecare din noi isi are rolul sau si intelepciunea de a-si ajuta destinul…Raspunde Domnule Cabral, umileste-ma si demonstreaza-mi ca nu am dreptate…

    Raspunde

  22. m z

    publicat @18:20 28 July 2010

    Din pacate femeile din ziua de azi sunt mai de graba feministe decat feminine. Din fericire sunt si exceptii. Ce credeti ca prefera un barbat?

    Raspunde

    • micromitzi

      publicat @11:56 29 July 2010

      Sunt de acord cu tine !!

      Suntem egali in DREPTURI, dar suntem foarte DIFERITI. Simtim si ne exprimam diferit si asta este liantul dintre noi! Cand o sa fim cu totii la fel o sa devenim HERMAFRODITI !

      Raspunde

  23. fata

    publicat @20:01 28 July 2010

    Stii ceva?!Eu,ca FATA m-am simtit foarte aiurea citind textul.
    Nu sunt cine stie ce critica a rubricilor de pe bloguri…
    Inceputul mi-a placut…dar sa stii:”In spatele unui barbt puternic…se ascunde o femeie si mai puternica!”

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @11:57 29 July 2010

      In spatele unui barbat puternic se ascunde wc-ul!
      Va tot repetati fel-de-fel de prostii din astea si apoi aveti pretentia ca sunteti stapanele adevarului.
      Si daca te-ai simtit aiurea imi pare rau… ca nu apreciezi ironiile si ceva glume, caci asta este postul de mai sus.

      Raspunde

      • Lo

        publicat @07:07 30 July 2010

        =)))))

  24. corina

    publicat @20:35 28 July 2010

    Exceptional post.Mi-a placut.
    Dar,altceva am sa-ti spun:frate,m-ai facut praf aseara la Povestiri. Nici acum nu mi-am revenit. Tu esti constient de cum te uitai aseara la Andreea?! Am innebunit. N-am vazut asa ceva nici in filme. Nu stiu ce sa zic,cuvintele sint sarace….
    M-am culcat cu gindul la voi,recunosc putin verde de invidie.
    Ce sa mai zic?!Va doresc multa fericire,intelegere…..si in fiecare zi sa o privesti …asa ca aseara.Cel putin.
    Te pup si ne mai “vedem” pe aici.

    daca am fost incoerenta…scuze….nu prea sint in apele mele. de obicei ma exprim foarte bine romaneste.

    Raspunde

  25. algocalmin67

    publicat @21:08 28 July 2010

    e prima oara cand rad tinandu-ma cu mainile de burta!!!
    si rad si citesc iar si rad iar :) )))
    cabral sau cine esti dumneata, meriti trambitat pe tot netul!!! imi vine sa te pup. am ochii in lacrimi :) ))
    imi aduce aminte de un “zis”. cica cea mai mare realizare a diavolului pe pamant este ca a convins oamenii ca nu exista. :) ))

    Raspunde

  26. Michelle

    publicat @22:57 28 July 2010

    Feminism? ” Barbatism?” Offff…
    Oare cand terminam lupta si cand incepem sa ne bucuram unii de altii (barbat – femeie)? Inca nu am inteles ca lupta asta nu aduce nimic din ceea ce am dori? Nitica intelegere mai profunda, se poate? Dar neste apreciere (si unii si altii) se poate? Respect? Ma obraznicesc deja,nu? Sorry, dar mi-ar place tare de tot!
    Pupici!

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @11:54 29 July 2010

      Daca ti-ar placea… sa fie, atunci!
      Cat despre meciul etern… noi pe-aci glumeam, dar multe dintre fete au luat-o in serios.

      Raspunde

      • Michelle

        publicat @21:50 30 July 2010

        Să fie!Mulţam! :)
        Şi na,am comentat mai serios,fiindcă feminismul aista îi boală grea…:D
        Postu-i fain şi am râs, doar că mi-a amintit de momentele în care râd cu hohote la perlele pe care le citesc în sesiune.Perle ale unor oameni care vor să se îngrijească de sănătatea semenilor. Aşadar, râdem noi, râdem, dar, cum bine spune românul: scroafa-i moartă-n coteţ…

    • LoLy

      publicat @07:13 30 July 2010

      voi chiar nu v-ati prins k e o legenda…o poveste ,o gluma buna???? uffff cata dezbatere..si dureri de cap:))

      Raspunde

  27. Medusa

    publicat @09:53 29 July 2010

    Bună, Cabral
    Mă tem că eşti într-o eroare şi că, la fel ca majoritatea concetăţenilor mioritici, nu ai nicio idee ce e cu feminismul şi ce a făcut el. Nu-i de mirare, trăim încă într-o lume dominată de bărbaţi, iar realizările istorice ale femeilor sunt frumuşel ascunse.

    Să-ţi spun pe scurt cum trăiau femeile din România înainte de mişcarea feministă de la începutul secolului al XX-lea. Adică pe vremea lui Eminescu aşa, e bine? Pe atunci femeile erau, conform legii, asimilate cu minorii şi debilii mintali. Nu aveau drept să facă nimic fără aprobarea soţului sau a tatălui (dacă erau necăsătorite). Nu puteau vinde bunuri, încheia contracte, nimic. Nici măcar nu puteau călători în străinătate fără aprobare de la soţ/tată (nici măcar nu aveau paşaport propriu – poţi să vezi la Muzeul Naţional de Istorie un astfel paşaport de familie).
    Cel mai grav era că nu aveau drept la educaţie în aceeaşi măsură cu bărbaţii. Existau nişte şcoli de fete, unde se alfabetizau cele din familiile burgheze, dar nu cine ştie ce. În schimb bărbaţii mergeau la studii la Paris, Viena, deh, la universităţi de prestigiu unii dintre ei, apoi se întorceau p-aci şi scriau că femeia are “minte scurtă, poale lungi” (Eminescu) sau că femeile sunt “nişte nulităţi simpatice” (Cioran).
    Câteva femeie deştepte şi bărbaţi curajoşi au militat pentru egalitatea în drepturi între femei şi bărbaţi. Ăştia sunt numiţi feminişti/feministe. Mişcarea a pornit iniţial în ţările anglo-saxone apoi s-a propagat în toată lumea civilizată, ajungând şi la noi. Pe la începutul secolului al XX-lea, femeile au obţinut prin revendicări dreptul de a fi admise în facultăţi, deşi nu şi dreptul de a profesa. De pildă feminista Ella Negruzzi n-a putut profesa ca avocată deşi terminase Dreptul întrucât legea cerea avoacţilor să aibă drept de vot, iar femeile n-au avut acest drept până în 1938.
    Era bine pe vremea când femeile erau lipsite de drepturi? Eu cred că nu. Ne putem uita la ce se întâmplă cu femeile din Arabia Saudită în zilele noastre, unde femeile n-au drept la educaţie superioară, nu pot munci, nu pot lua decizii pentru ele, nu pot nici măcar conduce maşini. La fel ca româncele odinioară, arăboaicele nu pot călători în străinătate fără aprobarea soţului. Acolo feminismul mai are mult de muncă.

    Cred şi sper că ai înţeles un pic care a fost rolul mişcării feministe. Nu poţi spune simplist că a fost “inventat” de bărbaţi pentru a le pune la muncă pe femei. Gândeşte-te, e muncă grea şi cea din propria casă, la creşterea copiilor, îngrijirea părinţilor în vărstă, a rudelor bolnave, muncă pe care o prestează şi în prezent româncele fără prea mult ajutor de la partea masculină.
    Feminismul a militat pentru egalitatea între femei şi bărbaţi, la început pentru egalitatea în drepturi, în zilele noastre pentru egalitatea de şanse, dar asta e altă poveste, poate cu altă ocazie o să-ţi explic şi ce mai facem noi azi.
    Cele bune,
    Medusa

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @11:53 29 July 2010

      Medusa, draga, n-ai inteles nimic.
      Te-ai pornit in gol, noi faceam misto pe-aci… dar asta dovedeste, inca o data, ca va luati viata prea in serios.
      Cele bune,
      C.

      Raspunde

      • Medusa

        publicat @14:54 29 July 2010

        Mea culpa, la unele miştouri nu râd doar pentru că râde toată lumea.

      • Mihai

        publicat @14:56 29 July 2010

        @Medusa: Da, dar nici nu esti obligata sa citesti/iei in serios!

    • micromitzi

      publicat @12:01 29 July 2010

      Draga Medusa,

      Ca sa castigi, nu este nevoie decat sa inveti regulile jocului, nu sa le schimbi! Prinsa fiind in furia de a schimba tu regulile o sa pierzi frumusetea de a-ti arata maiestria! Ai toate atuurile: esti femeie!

      Raspunde

    • Sorin

      publicat @14:45 29 July 2010

      Dna. Madusa, sunteti cu siguranta informata, si judecand dupa blog-ul pe care il tineti, poate chiar bine de tot, pana la nivel de activista.

      Pentru asta respectul meu, dar as avea o rugaminte. Viata mai trebuie sa fie si distractiva si un articol trebuie inteles asa cum e menit sa fie, de a distra. Atat.

      Dar cum sustin de cand ma stiu, femeile sunt mai mult sentimentale decat rationale, pe cand la barbati raportul este invers. D-aia intelegem diferit acest articol. Dumneavostra incercati sa ii gasiti un inteles logic folosind ratiunea inimii, poate fara sa constientizati, sau poate fara sa puteti cumva controla la maximul acest lucru, el fiind scrijelit in adn-ul nostru. Si rezultatul vadit va fi diferit.

      Raspunde

      • Mihai

        publicat @14:48 29 July 2010

        Sorin, asta a spus si Cabral, dar trebuie sa recunosti ca dupa un text ca asta orice femeie ne-ar linsa (chiar si pe negru indiferent ca-i mare:) ) deoarece la fel cum ai spus si tu pun mai mare pret pe sentimente decat pe ratiune. Ne va linsa indiferent daca va avea ceva de castigat din asta sau nu.Ca asa le place lor.

  28. Radu

    publicat @12:21 29 July 2010

    E atotstiut faptul ca miscarea feminista a inceput atunci cand SUA a dorit sa dubleze numarul platitorilor de taxe…deci va dam dreptul la munca, libertate, etc. dar pt asta platiti taxe si impozite…de ce oare nu prea vedem inca femei in posturile de varf? Probabil pt ca barbatii si-au luat destule masuri atunci cand au inventat miscarea feminista…:)

    Raspunde

    • stefan

      publicat @03:35 30 July 2010

      atat de true radu :) ))) bravo!

      Raspunde

  29. george

    publicat @07:20 31 July 2010

    Ha,ha! Zuuuuuuuuuuuuper!

    Raspunde

  30. Alexandra

    publicat @19:48 31 July 2010

    Pentru ca actiunea sa se desfasoare conform “planului in 3 etape”, barbatii care au elaborat metoda erau absolut geniali.

    Stie cineva unde si cand s-au pierdut genele respective, care ii confereau masculului speciei Homo Sapiens doza necesara de “feminitate” (spontaneitate, umor, creativitate, imaginatie – la superlativ – si ceva siretenie, desigur)?

    Barbatii de la acea data (neprecizata de autor, dar anterioara aparitiei “feminismului”) se comportau in viziunea d-lui Ibacka, cu iscusinta, folosind forta inteligentei in loc de cea bruta – adica exact cum procedeaza orice femeie normala, zi de zi.

    Iar femeile de la acea data erau extrem de ingaduitoare: ii lasau pe barbati noaptea in … HAMBAR!
    Si picau, bietele musculite, in plasa de minciuni tesuta de barbati!

    E ceva anapoda in toata povestea asta.

    Noroc ca e doar o poveste, ce ne-am face, fetelor, daca ar fi adevarat?

    Raspunde

Lasa un comentariu