Sari la conținut

De motoreta sunt multe de spus. Dar putine. Adica multe de bine si putine de rau.

Vorbim in primul rand de motor? Pai 2 cilindri, 1170cc, 125 de cai. Un boxer cu un suflu foarte bun, care stie sa traga tare pe forestiere si alte off-road-uri, dar te duce la fel de comod ca un tourer pe sosele sau pe autostrazi. In acelasi timp mie mi-e bun si la mersul prin oras, cu toate ca gagiul e maricel.

Cabral Ibacka R1200GS-1Suspensia activa face toti banii, stie sa ridice fundul la inaltimea necesara pentru a cara un motorist, un motorist cu bagaje sau doi motoristi. Deci, functie de greutate se schimba problema. Si in functie de inaltimea motoristului, la fel, poti regla motorul pe inaltime.

Franele sunt, din punctul meu de vedere… citeste restul articolului pe CeRecomand.ro.

Foto: Alex Chelba.

Editare: D-Studio.

 

 

10 comentarii despre "Prietenul meu, GS-ul. Motoretul."
  1. Ovidiu

    1 Superba poza, siner e oauu
    2 Imi place R1200GS sau o Yamaha XS V1 2007 ;) stiu e prototip da imi place enrom..
    3 Sa inteleg ca DS 4 nu mai exista in viata ta de mult, dar cu toate ca e dragut R1200GS… nu ne spui ce ai in garaj pe 4 ROTI ? (mai ales ca a si fost tema discutata pe blog) Nu stiu de ce da sunt tare curios DS4 cu ce a fost inlocuit.
    R1200 GS sa iti aduca doar bucurii, stii doar „multe de spus” si la cat mai multe astfel de poze !

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      1. Da, Alex Chelba e foarte bun. Ma bucur ca-ti plac pozele.
      2. True! :)
      3. Am raspuns la topicul respectiv, nu vreau s-o flutur pe-aci, ca intelege lumea ca ma laud. Si nu e cazul…

      Mersi pentru urare, sper sa pui aici poze cu noua ta XS V1 (sau, si mai bine, cu GS-ul tau)!. ;)

  2. Tiptil

    Te urmaresc de muuult timp si asteptsa recomanzi o porcarie-ceva care nu merita recomandat.de fiecare data ma enervezi ca atunci cand spui ceva de un lucru….acel lucrumerita laudat.

    am probat gs in primavara si si acum stiu ca ai dreptate-este un motor pe cinste!

    răspunde
  3. Cosmin

    Faina mobra, insa nu stiu de ce toata lumea trebuie sa exacerbeze acele calitati pe care nu le are sau pe care daca le are la nivel ipotetit, nu vor fi exploatate niciodata cu o mobra asa mare.
    Ma refer la look-ul off
    Asta e mobra de touring, punct.
    Se zice ca primul model e posibil sa aibe „bube”, tie cum ti se pare?
    Eu as schimba-o pe-a mea la anu sau peste doi ani. Astept sa vad ce schimbari si sau imbunatatiri mai apar la modelul asta (actuala e din 2006).

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Pai vezi ca la Zarnesti au tinut-o cateva zile numai in off, nu in touring. Si-apoi… am vreo doua iesiri cu ea, cramponata. Si la iesirile astea n-a fost deloc touring.
      Vezi ca-s filme pe youtube cu diversi care au facut Europa-Asia sau Europa-Africa, doar calare pe ea. Si in afara de ceva sosele, toate imaginile sunt cu indivizii calarind noroaie imense si drumuri nepavate, din alea de enduro curat.
      De-aia se numeste enduro.
      Tu cred ca te gandesti la cross, trial, sau alte nebunii…

      Si de-aia nu se numeste touring, ca altfel GTL-ului cum i-ai spune? ;)

    • Cosmin

      Nu mai zic nimic de off :D avem pareri diferite.
      Dar ma interesa cum ti se pare noua mobra, mai ales daca o poti compara cu modelul vechi.
      Racirea pe apa, e o trecere care a luat pe multi prin surprindere.
      In felul asta s-a mai micsorat …sau cel putin asa mi se pare.
      Mie imi place enorm noua carena, cel putin in comparatie cu modelul meu, e mai „dura”.

  4. nenea popa

    Enduro touringul pare tot mai mult ceea ce se vrea de la motoare. Oricum astept un drive test serios cu un Ducati Multistrada :)

    răspunde
  5. Miere Sabadus

    Toate la timpul lor. Degeaba iti bagi doua roti sub fund la 60 de ani, dar nici la 18 cand ai fluturi in cap.
    Daca iubesc si am iubit ceva, ii senzatia din curbe.

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *