cabral.ro

Week-end, party, nebunie…

Gata, vine week-end-ul, ne curatam gingiile cu ata, ne dam cu parfum si iesim pe strasse!

Uitam de belele si nenorociri, probleme si sarcini… tragem aer in piept si ne chinuim, in aste amarate doua zile, sa spalam cat mai bine creierul ca sa mai putem rezista pana week-end-ul viitor.

Unii dintre noi… vor bea! Ca e petrecere, nu e nimic de blamat, e de inteles si, in anumite limite, de incurajat.

Dar, vezi-tu, de la petrecere si pana la vieti distruse e foarte putin de mers, de-ai ales cararea gresita.

Ai ras cand ai vazut filmuletul de mai sus? Eu am avut tendinta sa rad si… mi-a trecut prin cap ca nenicul ala, euforic si dinamic, se suie la volan. Si pleaca el voios cu ARO-ul lui 244. Si la prima intersectie nu reuseste sa vada nici ca e trecere de pietoni si nici ca e o familie care tocmai traverseaza. Si intra in plin, fara sa fie in stare sa franeze nici 3%, omoara copilul din carucior, il omoara si pe tata si o lasa pe mama infirma pe viata.

Mai conteaza ca dupa ce face toate astea isi smulge parul din cap? Ca il omoara regretele? Ca face 275 de ani de puscarie? Fix-pix, astea sunt total inutile si, desi normale, nu mai pot repara nimic.

Mai e funny? Nu, stiu ca nu e. Si stiu ca, pentru a fi popular in 2009 nu tre’ sa te erijezi in soacra-acra ci in libertino-haosist si sa urezi tuturor sex, drugs and rock and roll. Dar, dupa cum cred ca este evident, nu ma strofoc sa fiu popular (nu ca mi-ar fi reusit…).

Ce oare ii impinge pe oameni sa conduca beti? De ce e atat de greu sa te setezi mental de cand pleci de-acasa, astfel incat atunci cand esti “pe ulei” sa lasi masina unde e si sa iei un taxi?

De ce, daca in utimele trei dati cand ai baut ai vazut ca n-ai putut sa te abtii si ai condus beat (si printr-o minune nu s-a intamplat nimic), nu realizezi ca e cazul sa lasi masina acasa din start?

Hai ca nu vreau sa fiu spargator de petrecere… hai sa ne distram ca dementii, dar luni, cand mergem la serviciu, sa fim si intregi si cu viata in ordine, fara regrete cretine.

Incercam?

43 comentarii

  1. Gikyss

    publicat @18:34 04 September 2009

    Bineinteles:))
    Eu o sa fac o mica petrecere cu fetele! Si nu,nu ne urcam la volan dupa ce vom face vin session:))
    Have fun,umanule!

    Raspunde

  2. sys

    publicat @18:35 04 September 2009

    Da, e cam rasu’-plansu’; sunt atatia inconstienti care se gandesc doar sa se simta ei bine, dupa ei, potopul! pedepsele sunt prea blande; ehei, si cati NU sunt prinsi, noi sa fim sanatosi…

    Raspunde

  3. george

    publicat @18:49 04 September 2009

    Fratioare nea “Caisa” ala nici nu merita sa traiasca. Cum frate sa pui fiola la gura si sa o dai pe spate crezand ca e cine stie ce rachiu extra? Pai panarama aia de om in fiecare dimineata cred ca bea o cana de alcool doar ca sa-si ia jocu’, nu de alta dar ii tremura mana si fasolea din lingura mai degraba o da pe jos decat sa o inghita.
    Cat despre inconstienta unor astfel de persoane care se urca la volan cu cine stie cat alcool in sange si provoaca nenorociri care mai de care mai inspaimantatoare…ce poti sa zici. Decat sa te inchini si sa spui: ” Doamne apara-ma de idioti, ca multi mai sunt pe langa mine!”
    Niciodata nu o sa inteleg omul care bea si apoi se urca la volan. Frate esti mai high daca conduci beat? Schimbi vitezele mai repede? Te vor “pizdele” mai repede in asternuturile lor?(imi cer scuze dar mi s-a urcat sangele la cap cand ma gandesc pe langa cati prosti de genul lui nea caisa de mai sus trecem in fiecare zi)????

    Raspunde

  4. Skag

    publicat @18:49 04 September 2009

    Eu am un prieten care a murit la 21 de ani, in ziua cand sora-sa avea nunta:| Tot din cauza la bautura. Asa ca mai bine lasa-ti masina acasa, ascundeti cheile, si mergeti si va distrati, cu cat mai putina bautura! Nu va imbatati ca porcii, pentru ca a 2-a zi e aiurea mahmureala.

    Pana una alta, Sex drugs and rock and roll (ca sa te citez cabral)

    Raspunde

    • Ovidiu

      publicat @21:19 04 September 2009

      Imi pare rau de prietenul tau dar, din pacate, fiintele umane sunt emotionale, nu logice. Degeaba le dai un contra-exemplu, pana nu pateste cineva apropiat, nu invata lectia.
      Daca intr-adevar vrei sa alarmezi pe cei care beau si conduc, ti-as recomanda sa povestesti intamplarea cu baiatul acela de 21 de ani cu lux de amanunte, folosind cuvinte emotionale. Nu neaparat aici pe blog ci si in discutiile din viata reala. Ideea e ca oamenii vor reactiona la lucruri dureroase (din cauza tendintei omului de a se feri de emotiile negative). Cine stie, poate cu povestea ta vei salva o viata… :)

      Raspunde

  5. aiureantramvai

    publicat @18:50 04 September 2009

    @Sys: Problema mare e ca nu e “dupa mine, potopul!” ci “mie nu mi se poate intimpla (la ora asta nu mai e nici dracu’ pe strada)”.

    Frica de pedeapsa si oleaca de constiinta s’ar mai gasi, dar increderea asta oarba in infailibilitatea personala face victime pe strazi.

    Raspunde

    • sys

      publicat @19:33 04 September 2009

      you’re right!

      Raspunde

    • dana

      publicat @20:16 04 September 2009

      alcool nu beau………dar recunosc ca am accelerat gandidu-ma ca “la ora asta nu mai e nici dracu pe strada”

      Raspunde

  6. Gikyss

    publicat @18:53 04 September 2009

    Cabrale,am si eu o intrebare..nu mai pot,ma macina: Ce intelegi prin “curva din punct de vedere spiritual” ?
    Oricat as incerca,nu reusesc sa descifrez sau sa asimilez cumva termenii!
    Chiar te rog sa-mi raspunzi…tu si altii care cred ca pot:))

    Raspunde

    • Gikyss

      publicat @18:54 04 September 2009

      Stiu ca n are nicio legatura cu post ul,dar chiar ma macina:))

      Raspunde

      • george

        publicat @20:25 04 September 2009

        Dar mai intai de toate, ce intelegi tu prin curva?
        Profa mea de romana, in clasa a-XII-a ne-a facut o “marturisire”: ” Amantul meu spiritual este Mihai Eminescu”:))=))…WOW…Stateam pe ganduri dupa ce am vazut intrebarea ta… Cred ca era “tarful ei spiritual pana la urma”:)

    • Adina

      publicat @21:05 04 September 2009

      Curva spirituala e ce as vrea eu sa fiu :) ). Sa fii vicleana, “versata”(dintotdeauna am urat cuvantul asta), sa joci dur, sa stii exact ce si cum vrei sa obtii ceva de la iubitul tau(nu ma refer la cadouri aici), sa il poti manipula(asta e un cuvant pe care prietenul Badea ar trebui sa i-l explice lui patapiecivi) ajuntandu te de farmecul si metodele tale. Sa il joci pe degete. Sa ii arati ca ai putea oricand sa il lasi pentru un altul mai bun, in niciun caz sa incerci sa ii demonstrezi ca e “the only fucking one” chiar daca tu crezi asta.
      Asta intelege umila de mine prin curva spirituala :-? ?.

      Raspunde

      • Gikyss

        publicat @11:00 05 September 2009

        Multumesc pentru aceste raspunsuri:))
        Am o dezbatere crancena pe blog=))
        !

  7. Andra

    publicat @19:01 04 September 2009

    Ai dreptate si eu ma inscriu in categoria soacra-acra ,pt 2 pahare de gin tonic las masina acasa,ursu serveste de obicei 50ml wisky nici el nu conduce dupa asta,e putin stiu,insa pretul platit poate fi enorm.

    Raspunde

  8. aiureantramvai

    publicat @19:02 04 September 2009

    Britanicii au o campanie de vreo 2-3 ani legata de numarul mare de accidente de motocicleta. Sloganul campaniei este “You’re tough but you’re not invincible!”

    S’ar aplica si la noi, pentru mai toti conducatorii auto.

    Raspunde

  9. noapteaiguanei

    publicat @19:07 04 September 2009

    Celor care conduc sub influenţa alcoolului, le-aş spune cam aşa: “există şi alte modalităţi de a vă sinucide! dar nu ucideţi şi oameni nevinovaţi!”

    Raspunde

  10. oanna

    publicat @19:22 04 September 2009

    Bre, sa ai un weekend placut !! :)

    Raspunde

  11. Raluca Hippie

    publicat @19:27 04 September 2009

    La americani exista un serviciu de taxi pe gratis pentru oamenii care au venit cu masina la petreceri si au baut acolo. Surprinzator, nu se abuzeaza de el. ;)

    Raspunde

  12. alis

    publicat @19:42 04 September 2009

    incercam :)

    Raspunde

  13. delia

    publicat @20:08 04 September 2009

    Multe accidente de genul intrevăzut de tine Cabral sunt facute de tineri fara experienta la volan si mai ales..cu aburi la volan.Lor si puştilor ce vor să impresioneze: alcoolul NU te face mare…!

    Raspunde

  14. dana

    publicat @20:22 04 September 2009

    te urci la volan beat doar din 2 motive:
    1 esti alcoolic, adica dimineata cand te trezesti nu bei cafea, bei un paharel…….
    si 2 bei ocazional dar nu esti suficient de educat sau matur ca sa gandesti si sa-ti asumi responsabilitatea faptelor, asa ca beat fiind te sui la volan

    Raspunde

  15. Jademan

    publicat @20:52 04 September 2009

    Aşa… Gikyss, ‘curvă din punct de vedere spiritual’ = fariseu. Una zici acuma, alta zici mai încolo, indiferent de motiv (extern, desigur). :)

    Raspunde

  16. airam

    publicat @20:55 04 September 2009

    pe mine sincer nu ma enerveaza altcv l pustanii d 19 ani d bani gata kre pornesc cu scartz sau conduc k niste imbecili doar k sa i atraga atentia lui d-nsoara pissy d l 3 k au masina dar cel mai dureros e k acest teribilism pe kre l gasim l orice mascul feroce face victime…..dar dak mai intervine si alcoolul tragedia e sigura si in primul rand vinovati sunt parintii si apoi statul,eu,personal nu sunt d acord sa ti se dea carnetul d soferi l 18 ani mai nou poti face scoala si l 16…….insa :-J e romania deah…

    Raspunde

    • george

      publicat @22:26 04 September 2009

      k mare dreptate mai ai…dar ai uitat ceva…fie noapte, zi, iarna, zapada de 2 m afara, nor de e mai intuneric decat noaptea…daca nu au ochelarii cei cu rame aurii (Dau la Grebla), si lantzaul la gat scos peste bluza ashea…d-nsoara pissy de la 3, cea sclipitoare cu 10 kg de fond de ten, cu buzitzele umflate, nu se mai uita la scartz-ul d-nului “jmecheras”.

      Raspunde

  17. johnelul a obosit si el

    publicat @21:24 04 September 2009

    Eu cand ma imbat reusesc sa ma motivez foarte bine, incat nu fac lucruri care nu se fac :P Numai bine si cand sunteti beti, incercati sa ganditi ! E foarte misto chestia.

    Raspunde

  18. ioana

    publicat @22:29 04 September 2009

    bravo voua,va distrati.eu lucrez:((((((((( da nu sunt invidioasa…….prea mult.:((imi pare rau ca nu am fost si eu acolo.oricum sunteti tari si acaparati tot mai multa lume.(postul acasa)am ras sa mor cand au aparut”STATE & FLACARA”.EXTRAORDINARI ACTORI.APROPO E TARE DIN PUNCTUL LOR DE VEDERE CA DUPA CE CA SE AFISEAZA CU PROSTIA SAU GRESEALA SE MAI SI MANDRESC CU EA.(MONICA COLUMB)SCZ AM DAT COMENT NEFIIND LA SUBIECTUL TEMEI

    Raspunde

  19. Adriana

    publicat @23:41 04 September 2009

    Cabral tu nu mergi la Cerbul de aur?
    Superb, Dna. Aura Urziceanu, Nico, Paula Seling, Holograf, Directia 5, si restul lumii.

    Raspunde

  20. Miss G.

    publicat @00:47 05 September 2009

    http://www.youtube.com/watch?v=POOIX_DUANk

    ma bucur ca ai adus in discutie acest aspect, este trist, dar adevarat, intr-adevar!! la noi campaniile care atrag atentia asupra acestui aspect, lipsesc cu desavarsire…in uk, irlanda, germania…guvernul si ministerele transmit constant acest mesaj…
    in schimb, nenea acesta nu cred ca se va urca la volan, cei care, din punct de vedere statistic, conduc sub influenta alcoolului sunt tinerii…e trist, dar adevarat!!
    si un alt punct pe care as vrea sa-l scot in evidenta este: fara a ne imagina ca acest nene se va urca la volan etc…eu ma gandesc si la situatia lui…noi stim doar sa condamnam oamenii care beau, dar cei care au o probleme cu alcoolul, cei care sunt dependenti, la cine pot apela? ii condamnam si spunem ca isi creeaza singuri viata asta…a fi alcoolic este ca si cum ai suferi de cancer..te poti vindeca doar daca primesti tratament si ajutor….daca nu, ramai in ochii tuturor cel mai mediocru om…

    bine punctat, ‘umanule’! :)

    Raspunde

  21. Sorin Moroianu

    publicat @00:59 05 September 2009

    Salut prietene,
    este si de ras si de plans, faza este ca scenarii se pot face cate vrem. Important este sa schimbam ceea ce tine de noi,.. asa cum graieste prin sloave acest uman:
    Asta nu e România noastră! Mulți dintre noi, cei tineri, avem ca prim impuls tendința să răspundem afirmativ la această sintagmă, nu pentru că știm exact ce înseamnă România, ci pentru că asta ne spune „stomacul”.

    Demersul unora dintre noi pentru a schimba societatea este firesc, liberal, se regăsește și în trecut, reprezentând o încercare lăudabilă a tineretului dornic să proiecteze în real idealismul său. Dar, de cele mai multe ori, demersul nu pleacă de la rădăcini reale și privește mai întotdeauna spre politic pentru a-și atinge țelul. Oare de schimbări politice avem noi nevoie înainte de toate? Cred că nu, și o perspectivă istorică e mai mult decât relevantă în acest sens, căci încă de formarea României moderne afirmăm vina politicului fără a ne întreba în ce măsură am eșuat, noi cetățenii, în construirea unei comunități civice deschise, capabilă să se organizeze eficient, să taxeze, necruțător și nonvilolent, orice sfidare a politicului. În fond, de unde provin acești politicieni și pe cine reprezintă ei dacă nu din sânul nostru și pe noi? Cât de vinovați sunt acei „…escu”, „…rea” și mulți alți „iluștrii” politicieni, când oameni ca ei pot fi zăriți pretudindeni în țară și la orice nivel social? Nu cumva state precum Olanda, Anglia, Franța, au progresat primele întrucât schimbarea a venit din cuprinsul populației, de la acțiunile acelor oameni care, călăuziți de dialogul filosofic al unor mari gânditori precum Erasmus din Rotterdam, John Locke, Voltaire etc., și-au unit destinele și s-au ridicat deasupra normalității contemporane? În cazul lor spiritul schimbării mocnea cu mult înaintea apariției marilor personalități. Dar putem afirma același lucru și despre o societate ce pare că nu-și poate defini identitatea și este incapabilă să realizeze ruptura față de trecut? Merge la noi o schimbare de jos în sus ori de sus în jos? Și dacă nu, care sunt cauzele acestei neputințe?

    Schimbarea radicală a vieții politice nu e doar greu de făcut, dar nu e nici posibilă atât timp cât noi, cetățenii, nu învățăm din trecut și începem să construim în România o societate civilă deschisă, bazată pe dialog tolerant și cosmopolit, capabilă astfel să arunce „afară” orice caricatură politică. Haideți să construim mai întâi civicul și apoi politicul va fi forțat să își schimbe năravurile, așa cum au făcut olandezii și englezii cu secole înaintea noastră, cum îndelung au luptat cetățenii americani pentru ștergerea nedreptăților consacrate în opera legislativă a „părinților fondatori”. Avem exemplul unor precursori precum H. D. Thoureau, M. Gandhi, M. L. King jr. și ne putem folosi în acțiunea noastră de munca asiduă întreprinsă în studiul nesupunerii civile nonviolente de dr. Gene Sharp.

    Esențial este să privim în oglindă, să realizăm o introspecție interioară, să vedem de unde plecăm și ce putem face pentru a ajunge acolo. Fundația României nu are în componența ei ideea de națiune politică, axată pe cooperare civică, ci ideea, limitată, de națiune etno-lingvistică, adesea lipsită de spirit comunitar. România de azi seamănă izbitor cu cea de acum 100 de ani: circa jumătate din noi trăim în mediul rural fără a beneficia de facilități considerate la oraș banale; economia a regresat și aproape că nu mai există; mulți avem o educație de spoială, făcută superficial, la fără frecvență ori la distanță; suntem copiii părinților și individualismul din noi ezită s-apară.

    Discuția trebuie purtată în jurul nostru, cei mulți, în jurul a ceea ce putem face, și nu în jurul politicului. Am aruncat vina dintr-un colț în celălalt – ocupații străine, domnii fanariote, comunism – și nu am observat unde zace reala problemă, găsindu-ne după 89 de „capul nostru”, în imposibilitate de autoghidare. Pe scurt, identitatea noastră, aflată îndelung în umbra străinului, pare azi o umbră perfidă a unei amintiri șterse, parcă inventată.

    Am ars etape introducând forme fără fond! Să zicem că erau vremuri de la sine înțelese, datorate decalajului față de Vest, dar cum se face că nici azi nu realizăm cine suntem și vrem peste noapte să avem dreptate, libertate, egalitate, neștiind măcar că democrația e o utopie abstractă. Să învățăm din greșelile ori din succesele celor din față?

    De ce să nu recunoaștem să suntem balcanici, și „inima”, parvenitismul, ciubucul, bacșișul, delăsarea, nepotismul sunt mai aproape de noi decât rațiunea, munca asiduă, răbdarea, seriozitatea, idealismul și meritocrația?

    De ce să-i schimbăm pe politicienii actuali și cu cine? Așa „potent” să fie tineretul? Liberal, radical, e dornic s-arate că are dreptate, fără carte și muncă în spate. Ce ar fi dacă am începe prin măsuri educative, simple, de bun simț, urmând o politică a pașilor mărunți, cu răbdare și sârguință? Haideți să nu mai ornăm orașele și mediul cu multiple deșeuri, să respingem campusuri studențești pline de baruri, cluburi, shaormerii, câini vagabonzi și boshetari cu punga la gură, să spunem nu trișorilor, falsorilor și șmecherilor, să punem mâna pe carte și propaganda să o combatem, să mergem afară cu gînduri de formare și întoarecere-n țară, să constituim asociații proprii fără a mai aștepta mila și condițiile „consacraților”. Sunt câteva acțiuni aparent simple, care prin fapt pot transforma progresiv și eficient mentalitatea tinerilor.

    Să ne schimbăm mai întâi pe noi înșine, și clasa politică nu va mai avea scăpare. Să devenim din obiecți subiecți, să-i răpim statului preponderența constituțională și să-l transformăm în obiect al acțiunilor noastre, și nu invers. Să nu ne încredem în dreptul de vot mai mult decât în propriile noastre capacități de a acționa unit și organizat.

    Experiența istorică, la nivel mondial, a dovedit că politicul se va schimba numai dacă civicul i-o va putea impune. (O. Lavinius G; 02/09/2009; golavinius@yahoo.com)

    Raspunde

    • Elena Popescu

      publicat @13:09 05 September 2009

      Sorin, mi-a placut postul tau, e foarte bine argumentat si impartasesc punctul tau de vedere, insa la cum se prezinta lucrurile acum, normalizarea imi pare o utopie la fel de mare ca democratia de care vorbeai. Nu stiu ce varsta ai, eu am 24 si am studiat toate teroriile la care faci referire, insa cati dintre cei mai mici decat noi crezi ca inteleg macar ce spui. Nu stiu altii cum sunt, insa eu cand ma uit la sistemul de invatamant din ultimii ani devin foarte pesimista..ce fel de cetateni vom avea in anii urmatori? Solutiile prezentate de tine sunt foarte bune, dar observ ca ne adancim tot mai mult in prapastie si nu stiu cum gasi mijloacele sa o escaladam.Toate acele tari de care vorbesti au pus si pun in continuare mare pret pe instructie,in timp ce la noi dupa ’89 situatia e din ce in ce mai dramatica, asa incat mi-e groaza de cum va arata civicul de maine si ce va impune el.
      P.S.Cabral, sper sa nu te superi ca ne-am indepartat un pic de la subiectul propriu-zis al postarii tale:)!

      Raspunde

      • Sorin Moroianu

        publicat @15:29 05 September 2009

        Buna Elena,
        si eu sunt nascut in ’85 dar in principal sunt mai mult cu facutul. Imi place sa fac ceva, oricat de mic ar fi pentru a schimba lucrurile in bine :) . Recunosc ca teoria este la fel de esentiala dar nu este “stalpul” central in adunarea mea de neuroni :) . Tipul ce a scris articolul are si el 24 de anisori iar contactul este si la sfarsitul textului :) .. (O. Lavinius G; 02/09/2009; golavinius@yahoo.com).
        O zi cat mai frumoasa.. :)

  22. Irina

    publicat @01:12 05 September 2009

    Când văd câte un specimen de-ăsta care bea şi apoi conduce îmi vine să îl iau la bătaie. Io înţeleg că poate unii sunt mai nepăsători din fire şi li se rupe dacă apucă ziua de mâine sau nu.

    Dar ca să vii tu şi să pui în pericol viaţa celor din jurul tău, mi se pare un gest atât de oribil că nu poate fi descris în cuvinte.

    Sincer, asemenea oameni îmi provoacă silă! Silă şi revoltă la gândul că poate viaţa cuiva apropiat mie ar putea vreodată depinde de un asemenea dobitoc!

    Raspunde

  23. raluk

    publicat @01:35 05 September 2009

    Ai perfecta dreptate. Dar din pacate oamenii se impart, alaturi de multe alte categorii, si in constienti si inconstienti, si dintr’o foarte mare nefericire, cei care sunt “dusi cu capul” nu ar intelege nimic din tot ce ai scris chit ca ar citi o viata intreaga. E pacat da, nevinovatii se transforma in adevarate victime, la propriu, iar vinovatii traiesc dupa o viata de cosmar…

    Raspunde

  24. Ckub

    publicat @02:06 05 September 2009

    Cea mai tare chstie cu alcooltestu am vazuto in proiect la suedezi.Mai ales in domeniul masinilor ei renumitii pentru dotari inovatoare siguranta bla blauri.
    Si stii sigur,se vorbea la volvo de faimoasa cheie in care sufli mai intai si daca nu simte alcool poti porni.
    Pai e cocalaru nostru neaos,vede pe unu pe strada:-Coaie ai baut?sa-mi sufli si mie in cheia asta…

    Raspunde

  25. mady

    publicat @02:29 05 September 2009

    intradevar foarte multe accidente din cauza alcoolului si e trist,f trist cand vezi atatia oameni inconstienti.frate vrei sa te duci sa bei sa iti rupi”ficatii”in tine lasa omule masina acasa ca te nenorocesti si pe tine si pe altii…si mai e o vorba”dc sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori”:))Cabral un weekend cat mai placut.toate bune

    Raspunde

    • mady

      publicat @02:35 05 September 2009

      oricum nici aceasta varianta nu e buna;)aveti grija de vietile voasre;);)…

      Raspunde

  26. Teo

    publicat @07:56 05 September 2009

    O fată de nici 23 de ani se întoarce de la discotecă împreună cu iubitul ei. Sunt cu maşina, el conduce chiar dacă a băut. După o manevră greşită, maşina se izbeşte violent de un copac. Amândoi sunt grav răniţi. Urmează operaţii, săptămâni de spitalizare şi un verdict prea dur pentru o asemenea vârstă: nu va mai putea merge! Cei apropiaţi nu ştiu dacă fata mai poate îndura încă o lovitură, aşa că nu-i spun că iubitul ei – băiatul alături de care vroia să-şi întemeieze o familie – a murit. Dar ea ştie. Într-o noapte l-a visat intrând în salonul ei; s-a uitat lung la ea apoi, fără cuvinte, s-a întors şi a închis uşa după el plecând definitiv.
    Şi totuşi, fata nu renunţă la luptă! Urmează tratamente, vizite la medici, terapie, speranţe…
    Au trecut vreo 3 ani de atunci. Fata merge din nou, dar numai ea ştie cât efort face pentru un simplu pas…
    Şi totuşi, durerea ei cea mai mare este că nici măcar apropiaţii n-au învăţat nimic din drama ei: rudele şi prietenii n-au probleme să se urce la volan după ce au consumat alcool!
    Oare îi va putea opri ceva/cineva vreodată?

    Raspunde

    • natalia

      publicat @11:12 05 September 2009

      trist…foarte trist….

      Raspunde

  27. andreea

    publicat @08:31 05 September 2009

    doar in Romania vezi asa ceva. Trist ca toti fug de noi…adevarul e ca o meritam. romanii nostri violeaza, fac crime, fura si ce stiu cel mai bine… cersesc…iar politia ce sa faca…se apuca sa filmeze pe nea turmentel si sa-l dea pe youtube. cica-s forte de ordine…

    Raspunde

  28. fefe

    publicat @11:39 05 September 2009

    Eu sunt antialcool in general, da’ la volan. Nu cred ca m-as urca in masina cu nimeni daca stiu ca a consumat alcool in prealabil. Acest nebunatic, numit alcool, incetineste reflexele atunci cand il consumi, asa ca cine stie cand reuseste sa apese pe frana soferul, inainte sau dupa impactul cu copacul…

    Raspunde

  29. George

    publicat @10:58 06 September 2009

    Tare mosul. De fapt, la cat de beat era, nu avea cum sa-si dea seama ca nu e o sticla cu vitriol sau mai stiu eu ce:)

    Raspunde

  30. Roxana

    publicat @11:48 07 September 2009

    Imi pare rau ca prima mea postare o fac cu referire la un caz trist. Acum un an mi-am pierdut o verisoara din cauza unuia care s-a urcat beat crita la volan. Atat verisoara mea cat si un vecin de-al ei au murit pt ca masina s-a izbit violent de un copac. Tin sa mentionez ca avea DOAR 15 ani, iar baiatul 27. Soferul traieste si in ziua de azi si cred ca nu are nici un regret din moment ce si acum bea si conduce in acelasi timp.

    Raspunde

Lasa un comentariu