cabral.ro

Visez.

<a/h/ref/ comanda de la seful gruparii Purificatoare/grad de acces zero/cod ***** / anihileaza toti manelistii. End of command.

In ultimele ore Creatia a primit multe linii de comanda. Pana in momentul rescpectiv liniile de comanda erau simple, rutinele se parcurgeau simplu si erau de efectuat operatiuni simple. De oprit cate o revolta ici-colo, de schimbat cate un lider, cateva chestii legate de biserica, nimic deosebit. In ultimele ore insa, liniile de comanda s-au succedat rapid. Dupa prima linie de comanda, ca un facut, au venit si urmatoarele sapte:

<a/h/ref/ comanda de la seful gruparii Rock forever/grad de acces zero/cod ***** / anihileaza toti rapperii. End of command>

<a/h/ref/ comanda de la seful gruparii Jazz for all/grad de acces zero/cod ***** / anihileaza toti rockerii. End of command>

<a/h/ref/ comanda de la seful gruparii Rap it baby/grad de acces zero/cod ***** / anihileaza toti ascultatorii de muzica clasica. End of command>

<a/h/ref/ comanda de la seful gruparii Classic is everything for all/grad de acces zero/cod ***** / anihileaza toti rockerii. End of command>

Creatia a executat toate comenzile in secunda in care le-a primit, a afisat pe display-uri un intermitent “Command succeeded” si apoi, dupa cate un ping catre fiecare terminal, a trimis mesajul:

“Waiting next command.”

N-a mai primit raspuns, nu mai era nici un om viu pe Terra care sa-i mai poata raspunde.

=========================

Visez la o lume mai buna.

O lume in care toata lumea sa asculte muzica buna. Muzica pe care o ascult eu e buna, e muzica de calitate, ti-o pot demonstra oricand. Deci… visez la o lume in care toata lumea asculta muzica mea.

O lume in care toata lumea sa conduca bine. Eu conduc bine, dau semnal cand schimb banda, ma asigur la fiecare intersectie, acord prioritate la pietoni. Deci… visez la o lume in care toata lumea sa conduca la fel ca mine.

O lume in care toata lumea sa se imbrace cu bun gust. Eu ma imbrac misto, in felul meu mai ciudat ma imbrac misto. Sau… cel putin asa cred. Deci… as vrea o lume in care toti sa se imbrace ca mine.

O lume in care oamenii sa fie eleganti si bine crescuti. Eu sunt bine crescut. Dau binete, salut pe toata lumea, las doamnele sa treaca de usa inaintea mea, ajut intotdeauna o femeie cu un copil in brate cand are nevoie. Deci… visez la o lume in care toata lumea sa se comporte ca mine.

O lume in care oamenii sa citeasca numai carti bune. Cu autori respectati, care scriu lucruri deosebite, din care sa extragi o esenta buna. Eu cred ca esenta buna reiese din cartile pe care le citesc eu, cred ca autorii pe care-i degust sunt foarte buni. Deci… visez la o lume in care toata lumea sa citeasca ce citesc eu.

As putea spune ca, de-ar fi asa, ar fi o lume perfecta, nu? As putea spune ca mai mult nu se poate. Ca mai bine nu exista.

Pot spune asta?

NU, PENTRU CA AR FI LUMEA MEA, PERFECTA PENTRU MINE.La fiecare intalnire cu elevii si cu studentii asta incerc sa arat, subiectivismul individului este foarte bun cat timp i se alica numai lui, numai lumii lui. Daca eu consider ca R. Kelly e un cantaret foarte bun, cel mai bun (nu, nu consider asta dar deja e alta discutie) atunci, in lumea mea, in masina – casa – mp3 player-ul meu portabil, el si numai el va fi cel care va canta. Dar numai in lumea mea, nu i-l bag nimanui pe gat, cu toate ca, pentru mine, el e muzica de calitate care ar trebui ascultata.

Vezi-tu, eu am criteriile dupa care-mi judec viata. Dupa care-i judec pe ceilalti. Asa si ceilalti, cu totii avem un ordin de marime, cu totii avem un “bine” si un “rau” bine conturate.

O lunga perioada am crezut ca fiecare om cu ceva creier in cap ar trebui sa lupte pentru o lume mai buna. Si-apoi a venit intrebarea “Mai buna pentru cine?“. Si incercand sa definesc insasi binele asta mi-am dat seama ca e binele asa cum il vad eu.

Si-atunci am ajuns sa visez la o lume mai intelegatoare. Mai toleranta. O lume in care oamenii sa-si inteleaga aproapele, sa-l tolereze in limite normale (da, si manifestarea acestui “normal” este tot subiectiva), sa inteleaga ca nu exista lumea lor… exista lumea noastra.

E frumos sa lupti pentru lucrurile in care crezi. Sa nu te opresti, sa te ridici, cu voce tare, sa nu lasi lucrurile sa mearga de la sine – sau de la altii, catre directii pe care le consideri gresite.

Dar in momentul in care vrei sa impui ceva, oricat de bun este acel ceva, ai esuat. Pentru ca este binele tau, bun pentru tine. Pentru ca nu ai dreptul sa impui.

Uite, ai mai jos cateva melodii din stiluri total diferite. O Primavara de Vivaldi, un Hotel de-al lui R. Kelly, ceva manea, un Machine de Queen si un jazz. Care-i mai buna?

Gasim oricand o multime de oameni care sa sustina ca una, sau o parte dintre acele melodii ar fi trebuit sa nu se nasca. Dar niciodata nu va fi aceeasi lista de “refuzate la import“, tot timpul, de la om la om, acea lista va varia.

Si atunci, in loc sa spunem ca nu ar fi trebuit sa existe una sau mai multe melodii din lista asta arbitrara, n-ar fi mai bine sa spunem “imi place melodia X” si-atat?

Obiectivi nu putem fi. Ne sta in fire sa nu putem fi obiectivi. Atunci, daca tot suntem subiectivi, cred ca am convietui mai bine de-am accepta ca nu exista “bine absolut”, ci doar “bine personal”. Si cand spun “bine personal” nu ma refer la “bine pentru noi, individual” ci la “ce consideram noi ca-i bine pentru toti, pentru o lume intreaga“.

Ar fi bine daca am accepta ca nu exista “bine absolut”. Si daca n-am incerca sa impunem, sa cerem, sa decretam binele personal drept absolut valabil.

Asta cred eu ca-i bine. Dar… sunt subiectiv si eu, nu?

120 comentarii

  1. delia

    publicat @11:32 23 July 2009

    Observ cum..(dupa un post incitant,in care cu adevarat problemele care se ridica,merita ridicate)te retragi cabrale…si nu-ti mai bati gura.
    E drepul tau.
    E blgul tau.
    Sa inteleg oare ca esti de acord cu ultimile pareri?
    Fii @domn pana la capat si continua te rog comentariile.Simt nevoia sa le citesc..exact cum simti tu nevoia sa ma ignori acum.Te provoc stiind ca esti obosit de la munca. Hai sa vedem,ma bagi in seama?
    In alta parte… nu as incapea!
    Zilele astea functionez dupa sistemul:
    mai bine sa-mi para rau ca am incercat decat sa-mi para rau ca nu am avut curaj.
    Te salut cu respect!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @14:59 23 July 2009

      Auzi, uneori nu inteleg de ce au oamenii porniri de genul asta… I dare you, zici tu. You dare me sa… ce?!
      Rabdare. Si tutun.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  2. carmen

    publicat @12:23 23 July 2009

    Off topic: Nu te supara ca te bat la cap, dar INCA astept rezultatul concursului cu Fuckbook.
    Nu te-ai hotarat inca?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @13:34 23 July 2009

      Aveam de gand un add-on si inca astept un raspuns. Nu mai dureaza mult.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  3. mina

    publicat @12:30 23 July 2009

    imi place asa mult blogul tau. il accesez in fiecare zi. problemele pe care le dezbati ma fac tot timpul sa meditez. lucrez intr-un mediu care din pacate ma face sa ma plafonez. lumea mea perfecta ar fi daca toti am medita o ora pe zi la lucruri spirituale, la esenta nu la forma.Lumea MEA ideala ar fi daca nimeni nu ar judeca pe nimeni, daca am realiza toti ca un lucru privit de zece oameni are zece forme diferite.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • sabina

      publicat @13:15 23 July 2009

      Radu Beligan spune,intr-un interviu,”Eu m-am mutat de mult in “Beligania”.
      “Lumea mea” e construita doar din mine,sau din tine,sau din el,sau din ea.
      Atat!In momentul in care sunt si altii “Lumea MEA” se transforma in “Lumea noastra”.
      Cine sau ce te impiedica pe tine sa-ti construiesti lumea TA perfecta?
      daca vrei sa fie lumea TA,doar tu trebuie sa meditezi,sa nu judeci etc.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @13:36 23 July 2009

      zece forme, gusturi, mirosuri… dar oamenii se lafaie in ipostaza de a-si decreta gusturile uber alles…

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  4. Bizi

    publicat @13:03 23 July 2009

    Cabral, n-am spus ca exemplele alese ar reprezenta opinia ta, am spus doar ca nu mi se par bine alese pentru a-ti exemplifica opinia, pe care, de altfel, am inteles-o. Imi pare rau ca te-am deranjat, n-o sa se mai repete.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  5. adidas

    publicat @13:21 23 July 2009

    fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • geretus

      publicat @13:31 23 July 2009

      … daca nu deranjeaza pe nimeni… In momentul in care deranjeaza… s-a terminat libertatea lui si incepe a celuilalt…

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Cabral Ibacka

        publicat @13:38 23 July 2009

        Bine, ai si aici o thin line… pentru ca sunt deranjati care sunt ofuscati si se vaita ca sunt agresati numai pentru ca exista si e in viata unul ca Adi Minune, ca mine, ca Plesu… parerile sunt arbitrare dar zgomotos exprimate.

        VN:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Andreea

        publicat @13:54 23 July 2009

        Acum mie mi se pare totusi exagerat sa spunem ca suntem deranjati in gura mare de Adi Minune si compania, si ei ne strica noua societatea.
        Sincer nu aud de aceste personaje decat in masura in care ascult/citesc anumite lucruri. Nu este chiar greu -in ziua de azi- sa ignori lucrurile care te deranjeaza.
        Ideea cu libertatea se traduce in felul urmator: fiecare este liber sa faca ce vrea cu viata lui, atata timp cat nu ingradeste libertatile celorlalti.

        Si in final…toti judecam, comentam si ne dam cu parerea. Majoritatea decide. Daca majoritatea o sa impuna pe minune ca si cultura, asta este regula.
        Asta inseamna in final libertatea…exista majoritati, minoritati, regulile sunt facute de cei mai multi. Pentru ca trebuie sa avem reguli…

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • geretus

        publicat @09:52 24 July 2009

        @Cabral… Ma refer strict ( cum am facut si in celelalte comentarii ale mele pe marginea subiectului Paulica) la situatia in care deranju’ se manifesta real, palpabil..
        Mai concret… cand de ex am un vecin care nu poate asculta manele decat la maxim, pe nervii mei… Nu ma deranjeaza ca exista Adi Minune ( de fapt cred ca sunt foarte putini extremisti din astia)… Ma deranjeaza cand il ascult cu forta…Conform teoriei tale cu toleranta, ar trebui sa-l tolerez?! Sa stii ca deranjul meu s-ar manifesta la fel daca respectivul ar asculta orice de la rock la muzica clasica la un volum care ma isterizeaza…Intamplarea face ca cei care prefera sa asculte la astfel de volume, asculta de fapt manele… Ura principala a celorlati e asociata visceral cu exhibitionismul lor muzical ( si nu numai) si nu e asocitata cu genul muzical, cu preferintele lor, cu rasa, cu culoare pielii etc…

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Cabral Ibacka

        publicat @19:15 24 July 2009

        Nu geretus, cand iti este dat ceva cu forta nu se numeste toleranta, se numeste umilinta.
        Si daca stai… nu esti tolerant, ci (scuza-ma) prost. Suni frumos la 112, de 15 ori pe zi daca e nevoie…

        VN:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  6. gina bajanaru

    publicat @13:39 23 July 2009

    :)
    mare pacat ca o mare parte din omenire nu gandeste asa….nu-si traiesc propria lor viata doar pentru ca isi ocupa timpul, care este atat de pretios,judecandu-i pe altii si incercand sa le faca ordine in viata.
    eu….inca mai cred si mai sper ca va veni ziua in care ne vom vedea fiecare de vietile nostre….iar copii nostri vor creste in liniste si armonie fara a auzi la fiecare colt de strada….”bagam…….”

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  7. Andreea

    publicat @13:46 23 July 2009

    Dar te-ai gandit ce plictisitor ar fi sa traim in omogenitatea asta de mai sus? Cred ca am fi cea mai sictirita rasa!
    Ideea e sa traiesti si sa lasi si pe ceilalti sa traisca. Sa fim liberi fara sa ingradim libertatea celorlalti. La urma urmei cine sunt eu sa impun standarde de cultura si alte cele, si cine imi asigura mie ca am dreptatea si realitatea mea este the right one?
    In fine exagerez putin dar ideea asta e: nu suntem mai buni decat ceilalti doar pentru ca ne incadram intr-o majoritate/ dupa caz intr-o minoritate (e.g. urasc manelele, asta ma face o persoana superioara fata de Gutza, manelistul ala nenorocit…).
    Oricum exista o teorie conform careia doar 10% din oamenii de pe planeta sunt de fapt inteligenti si aduc evolutia societatii. Pariez ca fiecare dintre noi se regaseste in acei 10% dar nu sunt sanse prea mari sa fim…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @13:54 23 July 2009

      Da, interesanta teorie. Si daca ar fi cazul sa ne punem singuri pe lista aia… iti dai seama ce aglomeratie, ce scandal, ce contestatii!

      Cat despre discutia despre minoritate/majoritate si drepturile lor, se lungeste pana la nesfarsit. Problema adevarata este ca oricare majoritate poate deveni minoritate daca schimbi, chiar si cu putin, criteriile adunarii.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Andreea

        publicat @13:59 23 July 2009

        Da Cabral, acum putem discuta despre schimbare si asta e o discutie care poate fi ceva mai practica (indeed, asta cu majoritati/minoritati se poate extinde forever).
        Am ajuns de fapt la ce e important: hai sa ne impunem punctul de vedere, fara sa ii punem la pamant pe restul. Adica noi traim cu impresia ca suntem culti si consideram ca o anumita atitudine inseamna bun simt, cultura etc.

        Hai sa ne impunem. Sa ii convingem pe restul. Ditamai munca, dar mai stii, poate reusesti, chit ca o sa castigi 1 acolit din 1000! Si eu zic ca se merita…
        Nu stiu daca am face lumea mai buna dar macar vietile noastre sunt mai interesante! :-)

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Cabral Ibacka

        publicat @19:13 24 July 2009

        Intr-un fel ai dreptate. In alt fel… nu.
        Tu spui “hai sa ne impunem”. Eu spun… “hai sa dam un exemplu, si daca cineva vrea sa-l urmeze… s-o faca linistit.
        Daca nu, cine-s eu ca sa-l schimb pe X sau pe Y?
        Cine? Un nimeni…

        VN:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

    • Adrian

      publicat @00:33 24 July 2009

      Dar daca majoritatea care face regulile e cea hotaratoare, si ea in general cam greu isi depaseste conditia, trebuie sa fie cativa, macar din cei 10 la suta despre care vorbeai, care sa ia de cap majoritatea asta si s-o duca pe culmi mai inalte…Nu?
      Altfel mediocritatea naste mediocritate.
      Iar daca astia care trebuie sa apuce o natiune si s-o salte nu se fac suficient de auziti, inseamna ca nu au nici o sansa…

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Cabral Ibacka

        publicat @19:19 24 July 2009

        Mai, daca ma intrebi pe mine, eu, la o cafea in spatele blocului, iti spun ca da, ca singura sansa este ca cei 10% sa ia restul si sa-l scoata la lumina.

        Dar iar apare intrebarea: lumina din punctul cui de vedere? Al nostru? Cu siguranta ca da, pentru mine, pentru tine, pentru inca ceva lume aia e lumina.
        Dar pentru restul… nu e.

        Cum o rezolvam?

        VN:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  8. laurra

    publicat @14:27 23 July 2009

    Lezati sau nu de ce se intampla in jurul nostru, majoritatea incercam sa ne conturam o lume a noastra. A mea e perfecta…pentru mine. Numai ca moare incet de cate ori: fac greseala de a deschide televizorul si de a ma uita la stirile noastre macabre, vine weekendul si cei din blocul vecin fac gratare, beau, asculta manele si noaptea isi bat copii si nevestele si o fac bine “sa te auda tot cartierul cum urlii, curvo!!” (imi cer scuze pentru limbaj), intru intr-o instutie a statului si sunt tratata ca un animal, si unde bineinteles au intaietate cei care-si opresc “jeepanele” in fata, de cate ori suntem tratati in ultimul hal in strainatate numai pentru ca suntem romani, de cate ori… de cate ori…
    Solutia: toleranta. (Atentie! Nu sa te lasi calcat in picioare se semenii tai ci sa tolerezi!)
    Trebuie sa stim ca viata ne-o facem frumoasa numai noi!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @19:11 24 July 2009

      Eu nu pun egal intre toleranta si umilinta.
      E mare diferenta.

      Si daca ceva te deranjeaza, evita. Lasa-l sa existe, nu-i pentru tine dar e pentru altcineva.

      De-aia n-am cablu, am un teve legat la un DVD. Probabil c-o sa-mi pun cablu pentru meciurile de fotbal, imi vin prietenii la gratare si ma injura ca vad meciurile in masina. Dar atat, cablu pentru altceva nu-mi trebuie.
      A, ba da, pentru Tele-enciclopedia si Discopery.

      Si revin, multi spun “daca suntem toleranti atunci suntem umiliti”. Asta e o prostie, e o toleranta prost inteleasa.
      Nu, cand ceva te deranjeaza, cand drepturile altuia ti le capca pe-ale tale in picioare… 112. Nu sta!

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  9. Doina

    publicat @15:08 23 July 2009

    cred totul tine pana la urma de gusturi.. care nu pot fi bune sau rele; pot fi doar compatibile sau nu cu ale noastre. Cu siguranta “BINELE” meu nu e compatibil cu al lui Naomi. Pana aici nimic rau, am invatat sa respect si sa tolerez orice nu mi se aseamana.
    Dar ma gandesc.. este un lucru bun sa fie promovat mai mult un anumit tip de “BINE”? Oare ce inteleg copiii nostri care se uita la TV si percep acel “BINE” ca fiind general valabil?
    Cate sanse au ei sa afle de Vivaldi daca este mai bine promovat concertul lui Guta?
    Cum sa ii sugerezi sa citeasca o carte buna daca el vede peste tot ca e BINE sa citesti cancanuri?
    Care este BINELE pe care ai vrea sa il aleaga copilul tau?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @19:08 24 July 2009

      Tot despre relativitati vorbim. Toti se vaicaresc cu “ce se promoveaza”. Nu se promoveaza nimic, se pune pe sticla ce vrea omul sa urmareasca.

      Unde scrie ca televiziunea are rol educativ? Unde apare responsabilitatea ei? Platesti vreun leu? Nu, nu platesti.

      Daca vrei sa comentezi vreunui post teve, ai dreptul, drept vorbind, sa faci scandal TVR-ului. Atat. Pentru ca acolo dai bani. Restul sunt posturi comerciale, trebuie sa faca bani. Si nu de la tine.
      Inainte sa te pornesti intr-o dizertatie furibunda cauta sa vezi ce-am scris pana acum pe tema asta.

      Mai departe: cate sanse au copiii nostri?! Ai nostri?!
      Nu, scuza-ma, e copilul meu, e copilul tau, e copilul lui sau al ei. Ca doar nu-i crestem in crescatorii, sa fie ai nostri.
      Si daca e a mea nu are treaba cu teve-ul, nu are treaba cu filme cretine si nici cu lucruri pe care le consider eu nocive. Are treaba cu o parte din desenele animate, cu documentare, cu jocuri interactive, cu enciclopedii… pentru ca asa cred eu ca e bine.

      Pentru ca asta-i problema, copiii cresc debusolati, nu se mai ocupa nimeni de ei, putrezesc in fata televizoarelor mestecand floricele la microunde si Coca-Cola.

      Si nu-i sugerez un Vivaldi, ii dau play. Nu-i sugerez o carte, i-o pun in brate si fac in asa fel incat s-o atraga.

      Si pana va fi mare va creste dupa modelul meu de “bine”.

      Si daca ea, mare fiind, isi va crea un “bine” al ei, o voi lasa in pace. Caci e viata ei.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Doina

        publicat @12:51 29 July 2009

        da dom’le… daca ai dreptate ai dreptate.. asa e cand te ia valu’ sa-ti spui OF-u’ si uiti ca rezolvarea e la tine :)
        Iti multumesc Cabral!

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • POLIXENIA

        publicat @20:30 02 August 2009

        Cabral , am si eu o curiozitate ,pe fetita ta o cheama Inoke -inseamna ciupercuta? oricum ,nu asta este intelesul cuvantului dar este un soi de ciuperca mica ce creste in manuchiuri…
        In alta ordine de idei ,imi place ca esti firesc ,natural ,direct, sincer si sigur inteligent caci fara asta nu te-ai simti confortabil in pielea ta …esti si altruist si curajos caci iti trebuie curaj sa abordezi orice subiect ,risti de multe ori sa culegi ce n-ai semanat tu…

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  10. Arch_Taistelu

    publicat @16:10 23 July 2009

    stii doar ca nu o sa existe o lume mai buna niciodata, nu? de visat poti sa visezi dar hai sa privim realist asta. ar trebui sa ne multumim odata cu lumea asta imperfecta si sa nu ne mai plangem. asta suntem noi oameni, niste imperfecti.

    cat despre muzica pe care o asculta X sau despre cum se imbraca Y, chiar nu ma intereseaza, sau in orice caz ma intereseaza foarte putin, ptr ca in viziunea mea lucrul acesta n-ar trebui sa reprezinte o problema.

    da, sunt subiectiv dar incerc sa fiu obiectiev dar totusi nu prea imi iese, probabil ca sunt foarte incapatanat, mandru, orgolios. asta e!

    doar nu exista un judecator care sa spuna ca de fapt metalul e cel mai bun gen de muzica. sau exista? :) )
    ar fi tare.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Arch_Taistelu

      publicat @16:17 23 July 2009

      de obicei ma uit la blogurile lui Mircea Badea, Ciutacu, Bendeac si la tine si vreau sa zic ca imi place ca raspunzi la comentarii, ceea ce e foarte bine.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  11. delia

    publicat @17:26 23 July 2009

    Auzi, uneori nu inteleg de ce au oamenii porniri de genul asta… I dare you, zici tu. You dare me sa… ce?!
    Rabdare. Si tutun.

    ….de obicei rabdare si tutun se spune cand trebuie sa stai de vorba cu un om prost. Nu trebuie sa raspunzi daca nu ai chef…provocarea era daca raspunzi ORICUI la mesaje. Se pare ca da,raspunzi.
    Asadar…nu m-ai bagat nicaieri.
    Te asigur, deşi tu nu ai nimic de cîştigat sau de pierdut, că-ţi urmăresc blogul, poate cu un ochi din ce in ce mai critic.Şi felul în care te îmbaci şi cel în care vorbeşti..tot ce e pe sticlă. Mai departe nu e treaba mea şi de fapt a nimănui…te urmărim sub aspect profesional dupa cum fiecare are un servici pe care il face pentru bani sau din nefericire, caci sunt foarte puţini,din pasiune şi patimă.
    Să nu uiţi niciodată că prin atitudinea şi felul tău,în urmă se formează caractere..chiar dacă tu nu vrei asta. Cei tineri au nevoie de modele în viaţă iar dacă părinţii nu le sunt aproape….se uită în jur. Mă uit în jur şi te vad pe tine (deşi nu eşti singurul).Mă bucur pentru asta.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  12. Oana

    publicat @19:49 23 July 2009

    Presupun ca nici bataia aia naspa de azi noapte din Le Gaga nu prea te-a bine dispus chiar daca nu erai implicat in nici un fel. Te-am vazut pt prima oara in realitate si ai o personalitate care emana veselie, totusi…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @19:52 23 July 2009

      N-am vazut nimic, eram la Dj sa-mi schimb bateriile la microfon…

      Cat despre veselie, daca m-as fi lasat cocarjat de toate scarbele vietii as fi fost un trist. Dar nu ma las, trag cu dintii!

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  13. Skag

    publicat @19:51 23 July 2009

    E clar ca toti suntem diferiti! Ca fiecare are standardele lui, fiecare are parerile lui.

    Dar ar trebui ca toti sa ne raportam aceste standarde la unele universale!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  14. Alecsandra

    publicat @00:57 24 July 2009

    Crede-ma!
    Cu totii visam la o lume mai buna:-j
    :*:*

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  15. silvia

    publicat @01:33 24 July 2009

    well, tocmai aici e totul: diferenta dintre noi; personal imi place rock-ul, dar si muzica clasica; daca ar fi sa ma iau dupa prima parte a postului, as spune ca se bat cap in cap……dar uite ca nu e asa :) oamenii sunt un mix de lucruri si paradoxuri; fiecare din noi este subiectiv cu sau fara voia lui, mai mult sau mai putin ;)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  16. Alle

    publicat @11:44 24 July 2009

    Am pus articolul si pe FTW
    http://ftw.ro/Filozofie/Visez_la_o_lume_mai_buna

    merita citit, luat aminte.
    :)
    nu stiu…
    eu sunt asa uimita si ma simt minunat ca am acces, la astia 14 ani ai mei, la asa scrieri, asa invataturi

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  17. Isolda

    publicat @16:33 24 July 2009

    @ Cabral

    Eu as vrea sa “aud ” ce raspuns ai avea pt Doina, daca se poate .
    Merci !!!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  18. koma

    publicat @01:38 25 July 2009

    cred ca un bun inceput ar fi stabilirea unor idei profitabile. ex: imi place sa fac bani! asta imi asigura si masa si casa, nemaivorbind ca fac ce poftesc :)

    ca o consecinta imediata, lumea si-a dat seama ca aceasta placere ascunsa, de a face bani, este si unica prin care poti sa-ti achiti facturile, ratele, scolile, visele.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  19. Sorin Moroianu

    publicat @23:46 30 July 2009

    Eu deja simt ca te inalti la un nivel ce, pentru mine, este undeva acolo pe un piedestal la care visez sa ajung si eu intr-o zi :( . Oricum dreptatea este de partea ta si sper ca tot mai muulti oameni sa inteleaga ceea ce incerci sa transmiti catre neuronii nostrii..

    Toata stima.. >:D<

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

Lasa un comentariu