cabral.ro

Nu, mai, nu!

Update: ca sa sintetizez: visul lui e naspa. Dar macar are curajul sa incerce macar sa-si implineasca visele. Acum e mai clar?

Asa, puneti-l la zid pe Paulica, dati cu el de pamant, sa moara! Asa, v-ati dat seama unde este calitatea si atunci starpiti orice urma de non-valoare.

DeMaio, ai scris superb, asa cum faci de obicei. Am citit de doua ori, la fel cum un oenolog insista cand se-ntalneste cu un buchet intens.

Faci insa o greseala: lasi orice urma de toleranta deoparte. Stii care-i stilul? Ala e bun la strung, sa mearga la strung! Ala e bun la ciocanit, sa mearga la ciocanit! Ala mi-a vorbit urat, sa mearga la canal! Pe unul dintre astia care vorbea asa il chema simplu: nicolae ceausescu (rasuci-s-ar!).

La fel faceti si voi. Ati fixat limita calitatii undeva, orice este dedesubt merita starpit. Si nu-i asa, nu-i asa deloc.

Asa cum nu le poti cere tuturor sa citeasca numai Cioran, cum nu le poti cere sa aprecieze un Bacovia, nu le poti cere nici sa fie toti blonzi si cu ochii albastri (il chema Hitler, remember?) si nici sa cante numai Bach.

Ce-am spus mai jos, sustin: Paul a avut curaj. Si daca n-ati mai citi pe diagonala, daca ati incerca, macar putin, sa vedeti ce-am zis, o sa va dati seama ca n-are nici o legatura cu Paulica. Are legatura cu voi. Cu noi. Caci ne este frica sa incercam, ne tinem cu mainile inclestate de balustrada pe care am apucat-o acum nu-stiu-cati-ani si de-atunci, inainte sa adormim, ne visam asa cum ne-am dori sa fim.

Pentru ca noi avem curaj sa mergem numai la castig: incerc ceva numai daca stiu ca voi reusi. Chiar spuneau cativa dintre voi: daca incerca ceva si avea succes atunci se justifica incercarea. Si va contrazic, auliu da’ ce va mai contrazic! Aprecierea unei incercari nu se face dupa rezultatul ei, ci pentru chiar existenta incercarii!

Si da, asta spuneam: pentru el, total subiectiv vorbind, Paulica este mai fericit ca multi. Pentru ca a incercat. Ca el crede ca a reusit, ca el crede ca in gura are gustul succesului… asta-i treaba lui.

Apoi, mergand mai departe, pentru cei care stau prin alte tari si sunt scarbiti de cercopitecii nostri: alo, nenea, vezi ca au si ei, vesticii, strainii, stralucitorii, pe inventar fel de fel de ornitorinci penibili, daca tie ti-e rusine cu ce avem noi pe inventar… e problema ta. Si problema se pune simplu: stiu ca ne-ar placea sa fim cu totii mandri ca avem numai savanti si academicieni, muzicieni de geniu si pictori apreciati dar… nu se poate! Oricand, oriunde, orice tara va avea cel putin un Paulica. Daca nu mai multi… Si nu, nu e nici o alinare ca au si ei, e doar o contra-greutate la parerea amara ca “suntem praf”. Caci nu suntem.

Revenind on track: ce va mai place sa va dati elitisti… ce va mai place sa sustineti, cu spatele drept, epurarea de orice fel. Ce va mai place sa fixati criterii si sa judecati oamenii dupa ele…

And back 2 Paulica. E praf. Nu se misca. Aia nu-i muzica. Mesajul e total reprobabil. Da, toate astea-s adevarate. Asa, si? “Nu vi-l dau drept exemplu. Nu.” Asta spuneam in postul precedent, dar n-a contat. Ati citit pe diagonala, ati tras concluzii pripite si-ati ridicat repede piatra. Pe cine-ati lovit?

- pe Paulica? Nope, nu citeste cabral.ro, se delecteaza cu presa de scandal, citeste cu nesat, poate se gaseste pe sine pe-acolo (vezi, pana si eu sunt rautacios cand ar trebui sa nu fiu);

- pe mine? Nope, n-ai cum sa ma lovesti cat timp eu spun una si tu intelegi alta, cand eu intreb ceva si tu raspunzi cu raspunsul pentru alta intrebare;

- pe tine? Daca erai mai calm, daca erai atent la nuante… atunci probabil ca te-ai fi putut atinge. Dar nu, nu e cazul, tu tragi concluzii rapide si in viteza in care te desfasori n-ai timp de cugetari adanci, nu poti fi ranit.

Hai, celor care-s noi pe-aici le urez “Bine ati venit!” si sper ca pe viitor sa citeasca pe orizontala cu dorinta de a intelege mesajul. Sau, daca nu… pe bune, nu mai cititi deloc, nu avem spor decat daca ne intelegem mesajele.

Celor mai vechi pe-aici… dupa cum va spuneam, am nevoie de o pauza. Am pus postul cu Paulica pentru ca a trebuit sa intrerup cumva valul de comentarii care ma chemau inapoi. Era aiurea, stiu ca mesajele erau din suflet dar, pentru cei care nu erau asa implicati, arata a circ ieftin. Si nici eu nu sunt genul de bagaret in seama, nici voi nu sunteti genul de lalaiti molateci si plangacioase. Sunteti umani misto!

O sa revin cu un post mai pe seara.

Aveti grija de voi!

76 comentarii

  1. Lucian

    publicat @16:28 17 July 2009

    @Cabral: ;) )

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  2. anna

    publicat @16:32 17 July 2009

    Problema noastra este ca apreciem intensitatea succesului in numarul de priviri admirative indreptate spre noi. Traim intr-o lume in care nu ni se permite sa invatam din esec, daca incercam ceva intodeauna trebuie sa fim siguri dinainte ca macar intr-o anumita masura va reusi. “Incercarea” a fost inlocuita in vocabularul nostru de “reusita”. Poate ca Paulica ar fi fost mai apreciat daca intr-un anumit moment al incercarii sale ar fi spus stop, nu merge asa si ar fi constientizat ca nu e locul lui sa fie cantaret. Poate am fi zis “bai, omu’ a incercat nu a mers si asta e, dar macar a incercat.” Numai ca penibilul de care a dat dovada a fost mult prea puternic ca sa ne ai lase sa apreciem efortul, dorinta si increderea lui in visul pe care il are…
    PS: am vrut sa postez si la articolul trecut, dar am aruncat un ochi pe comentariile de acolo si cum toti isi exprimau parerea ca e un prost un nu stiu ce tot avantu’ s-a risipit fiindca m-am gandit ca or sa spuna ca nu vreau dact sa ma dau mare ca eu am inteles ce ai vrut tu sa spui

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:07 17 July 2009

      Pai… “Paulica ar fi fost apreciat”…
      Nope, try again. Nu “ar fi fost apreciat”, ci “este apreciat pentru ca a incercat”.
      Nu pentru ce-a facut dupa, nu pentru ce-a iesit, nu pentru…
      Pur si simplu, pentru ca a facut ceva. Probabil inainte era zidar, zidar e si acum, poate unul bun, sau poate mai putin bun… nu conteaza daca a reusit sau nu decat pentru el, ideea era ca nu Paulica era exemplul, era doar o idee.
      Dar oamenii in loc sa se uite la idei, s-au uitat la Paulica.
      Si nu asta era ideea.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • anna

        publicat @21:11 17 July 2009

        1 nu am zis eu ca am inteles ce ai vrut sa spui, am zis ca asa s-ar fi presupus
        2 ca paulica nu era exemplul mi-am dat seama era evident, doar ca ideea era atat de umbrita incat a fost mai usor sa il vedem doar pe Paulica.
        3 si visele se pot urma si fara sa faci ceva absurd sa faci ceva ce nu poti, nu stii si nu vei fi niciodata in stare sa faci ca poate si eu as vrea sa fiu campioana mondiala la balet da’ daca am 100 kg si nu am dansat balet niciodata ar fi absurd sa incerc sa imi urmez visul, nu?
        4 si as preferea de 1000 de ori sa vad esec dupa esec din care sa invat ceva decat o “reusita” ca a lui Paulica
        sau a multora ca el.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  3. ketherius

    publicat @16:43 17 July 2009

    Orice batjocorire a altuia le reaminteste ca ei sunt mai presus de cat el. Orice referire la standarde mai ridicate decat ale lui Paulica reprezinta o mangaiere pe ego-ul propriu si o afirmare a propriului elitism.

    Pentru ca, nu-i asa, suntem animale sociale, de grup, iar existenta si functionarea grupului se bazeaza pe o ierarhie si toti vrem in varf. Adica scopul nostru in viata este sa ne (re)afirmam superioritatea in fata a cat mai multi.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:08 17 July 2009

      Da, da, la varf! In rest… sa moara toti!
      Aici ne e greseala, vrem doar Cioran si Arghezi. Si cand colo… full of Guta!

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  4. McGogoo

    publicat @16:45 17 July 2009

    man iarasi vin cu argumentul meu: geaba e vointza daca nu e putirintza.

    una e sa vrei si alta este sa poti.

    Paulica NU poate. nu am nimic cu muzica lui. Sa cante (de fapt sa asculte) ce vrea: manele, bach , rock… dar SA POATA!
    daca facea ceva la care se pricepea nu ziceam nimic.
    am sa continui argumentatia:
    nu am nimic nici cu Minune nici cu Gutza…
    cand canta muzica lautareasca, veche ii ascult cu placere. nu le ascult manelele decat intamplator.
    dar si Guta si Minute POT. Au cu ce… au voci (indiferent ce ar spune DeMaio).

    Paulica saracu’ de el este un impotent la capitolul muzica.
    punct.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:01 17 July 2009

      McGogo – la tine ma asteptam sa pricepi.
      Hai, incearca sa mai citesti o data.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • McGogoo

        publicat @13:37 20 July 2009

        Eu cred ca am intels cel mai bine. Am fost si eu un paulica. am incercat sa fac ceva. nu am mai vrut sa fiu un bodiguard la porci. am terminat liceul facultate, master…
        si?
        sunt in aceeasi situatie de atunci.
        9 ani din viata pierduti…
        acum cred ca mai bine faceam 9 luni o scoala de zidari.
        in concluzie: m-am avantat intro competitie pe care am pierdut-o. tiom in care puteam sa fac ceva cu adevart constructiv. pentru mine si pentru cei din jur…
        de ce? ca si Paulica, nici eu NU POT mai mult…
        de ce trebuie si Paulica sa fie un looser?

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  5. ladybird14

    publicat @16:46 17 July 2009

    eu cred ca daca ai fi scris postul cu paulica acum aprox. un an, cand nu se imbolnavise chiar toata massmedia de “OTVtita”, altfel ar fi reactionat lumea.Dar in momentul de fata sunt(em)atat de scarbiti incat a fost suficient sa vedem “videoclipul” si sa o luam pe carari. De obicei urmaresc toate comentariile dar de data asta nu am facut-o si nu stiu exact ce cred cititorii dar pot sa banuiesc si cred ca pot sa ii si inteleg. Poate altele ar fi fost reactiile daca ar fi urmarit filmuletul abia dupa ce au citit ideile tale.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:09 17 July 2009

      PAi vezi. de-asta nu mai am eu cablu… sa nu ma scarbesc prematur.
      Si pentru asta am ochi, sa citesc ce scrie prostu’, ca daca vroiam beleala mondena intram la cancan, daca intru pe blog caut ideea.
      Nu?

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • ladybird14

        publicat @18:50 17 July 2009

        Corect! Dar cred ca e putin de vina si reclama(de care stiu sigur ca nu era nevoie) care s-a facut blogului tau in urma “incidentului”. Au aparut musafiri grabiti sa comenteze, neobisnuiti cu stilul tau si prea putin interesati de idei. De fapt grabiti suntem aproape toti si observ si eu ca lumea citeste printre randuri si se pripeste, judeca gresit pentru ca, citind, omite o propozitie, un cuvant sau chiar o virgula care conteza mult atunci cand ne exprimam in scris.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

    • Andreea

      publicat @18:16 18 July 2009

      Nu cred ca are legatura TV-ul cu felul de a fi al romanilor: suntem nascuti cu prejudecati si suntem foarte foarte critici!
      Come on, ce scuza…OTV-ul ma omoara, normal ca judec pe toti oamenii din jur daca mi se pare mie ca nu intra in standarul pe care il impune societatea!!!

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

    • Andreea

      publicat @18:17 18 July 2009

      si inca ceva: alta ar fi fost reactia daca oamenii ar fi citit ce a spus Cabral acolo…

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  6. Simache

    publicat @16:51 17 July 2009

    Cabral fiecare om cu parerea lui si convingerile lui. Afara bate vantu cred ca vine ploaia …. hai sa schimbam subiectu si sa incepi sa postezi si lucruri care ne fac sa radem , sa ne pese de altii , ca de schimbat ceva in Romania nu prea cred ca are cum o mana de oameni care iti posteaza aici.
    Eu incerc pe zi ce trece sa schimb ceva in viata mea , in jurul meu dar cateodata nu merge.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:10 17 July 2009

      Eu incerc sa schimb cate ceva in viata mea in fiecare zi. Cand nu merge… insist.

      cat despre schibat tara asta… putin cate putin.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Simache

        publicat @17:17 17 July 2009

        Cred si sper ca in cativa ani oamenii sa isi dea seama in ce hal am ajuns si sa incepem sa cladim ceva , dar doar sper.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Crox

        publicat @17:58 17 July 2009

        Sper sa fie indeajuns de molipsitor optimismul tau!

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  7. volent

    publicat @16:57 17 July 2009

    nu chiar toti au citit pe diagonala… eu am inteles mesajul tau si-ti multumesc pentru asta. odihna placuta!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  8. AnuK

    publicat @17:18 17 July 2009

    :) S-a facut rau…Intrezaresc o schimbare… :D
    Stii vrea bine ca cine trebuia sa te inteleaga, te-a inteles mult prea bine!
    Si da, imi place ca esti rau…Spune lucrurilor pe nume ca sa putem schimba ceva la oamenii din jurul nostru!
    Din pacate nu pot si, poate, nu vor sa inteleaga!
    E usor sa spui nu stiu, nu ma intereseaza, nu pricep…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @18:41 17 July 2009

      Nu, nu sunt rau, doar le spun la linie.
      Stii, tot-pufos nu merge…

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  9. sorin

    publicat @17:20 17 July 2009

    Nu Cabral, nu ai dreptate. Este penibil. Daca ar fi incercat sa cante o melodie normala si nu o manea obosita cu smecheri, masini si bani, poate ca ii apreciam curajul si dorinta de a canta.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @18:41 17 July 2009

      Nope, tot n-ai inteles, dar desen nu fac.
      Uite, mai citeste o data… nu era vorba de Paul! Nu despre el, ci despre noi!

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  10. fleurdulys

    publicat @17:45 17 July 2009

    Cu toata stima, dar de ce trebuie -musai- sa apreciem ‘incercarile’? Ca sa dau si eu un exemplu, pentru ca vad ca il pomenesti pe mustacios: si Hitler a incercat sa faca o Germanie mai buna.
    Ca i-a iesit, ca nu i-a iesit, e de apreciat incercarea nu? Si comunismul a incercat multe, hai sa apreciem incercarea.
    Of.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @18:46 17 July 2009

      Heh, a venit in sfarsit si asta, mai greu decat ma asteptam dar a venit…
      Hitler. daca citesti cu ce a inceput Hitler o sa vezi ca e de apreciat. Bine, la cat am citit despre ce-a facut animalul probabil ca am un avantaj in contradictia asta, dar il poti anula, de vrei.
      cat despre comunism… nu merge comparatia, noi vorbim aici de optiuni personale.
      Si comunismul, sa stii, ca ideologie este superb. Doar ca devine utopic atunci cand bagi in ecuatie un factor neglijat pe hartie: omul.
      Cat despre ce comunism am gustat noi, cubanezii, chinezii… scuza-mi tupeul dar ala nu se numeste comunism. E o corcitura scarboasa.
      Iti dai seama… utopie + totalitarism atroce. Urat copil!

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • ketherius

        publicat @19:05 17 July 2009

        Hitler era bolnav psihic. Hai sa nu il luam ca etalon. Oricum, norocul nostru ca Hitler a fost nebun, pentru ca nebunia lui a cauzat multe infrangeri importante. Cu un conducator german intreg la cap, germanii ar fi castigat razboiul si acum am fi vorbit nemteste.

        De ce nu zice nimeni nimic de Franco? Alt om violent, care a inceput un razboi, dar care a renuntat la putere si tara ii este recunoscatoare acum.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Cabral Ibacka

        publicat @20:42 17 July 2009

        Heh, deja am alunecat rau… eu vorbeam de noi, de oamenii normali, de vieti normale si de variante de a iesi din custile in care ne bagam singuri.
        Atat.

        VN:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • fleurdulys

        publicat @23:21 17 July 2009

        Cabral, nu vreau sa avem o discutie despre Hitler sau sa ma bag in mocirla numita comunism (care, pe hartie sau nu, tot mocirla e). Eu voiam doar sa spun ca nu se pot aprecia -toate- incercarile, in -orice- fel.

        Mai e o vorba : drumul spre iad e pavat cu intentii bune. ;)

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  11. normancboy

    publicat @18:44 17 July 2009

    …jos prostitutia,sus virginele(btw, io unde mai regulez?)

    …jos maneaua,traiasca bach(io ce mai cant cand mi-s bat?)

    …jos carnea, sus vegetarienii(de anu nou o sa manc sarmale cu lucerna?)

    Hai cu morala, fiti toti supusi, fericiti ai saraci cu duhul, traiasca conducatorii si patria…hai la multi ani

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • normancboy

      publicat @18:47 17 July 2009

      traiasCACOonducatorii(acu vaz)..limba noastra-i o comoara…

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  12. Claudia

    publicat @19:01 17 July 2009

    Tot respectul pt Paulica si probabil nu e vina lui ca avut un astfel de vis, in lumea in care traim,unde maneaua bate orice e normal sa viseze asa, doar nu ar visa ca scrie o carte.Oricum nu e de pus la zid.Recunosc ca si eu am avut un vis de a ajunge model si nu m-am lasat pana nu am ajuns in miezul poblemei sa vad cu ce se mananca.Si am plecat de acasa cu valiza tocmai in Bucuresti.Normal ca nu a iesit mare lucru, dar am incercat.Multi fugeau cand simteau aer de provincie si nu de Bucuresti.Asta e!Am facut cateva sedinte foto, am trait acolo singura, am invatat sa ma descurc necunoscand pe nimeni, dar fiind clasa a 12a parintii nu mi-au dat voie sa ma transfer la un liceu de arta acolo, si mi-au taiat aripile cand ele abea dadeau sa creasca, spunanand ca cel mai important e sa am scoala facuta si apoi restul.Acum iar au luat decizii pt mine sugerandu-mi fortat sa ma duc la drept.Si acolo voi face tot un nimic pentru ca toti se duc la drept si pana termin facultatea imi rod unghiile de la picioare ca tot pe spatele lor traiesc.Deci, la batranete le voi spune nepotilor ca in adolescenta am dat cu stangul in dreptul si nu am avut voie la un vis.Ma tot gandeam acuma daca as pleca de acasa si i-as suna spunandu-le ca sunt iar in Bucuresti si ca imi reiau activitatea de model, oare ce reatie ar avea?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @19:50 17 July 2009

      Pai, de ce te gandesti la ce vor spune ai tai in primul rand?
      Gandeste-te daca asta te-ar face fericita. Apoi ia in calcul si restul.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Claudia

        publicat @02:16 18 July 2009

        Stii de ce?pentru ca in acest moment ei ma intretin, si pentru ca atunci cand eu in fiecare saptamana eram chemata la Bucuresti mergeam pe banii lor nu pe banii agentiei.Nu ajunsesem la nivelul acela de a castiga bani, ma chemau pentru a ma trimite la castinguri, pentru a ma promova.Concluzia:nu am nici un Iri, nici parinti cu mintea deschisa, deci stau acasa si ma pregatesc invat pt facultatea asta idioata de drept.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  13. normancboy

    publicat @19:08 17 July 2009

    @clau: so what?

    daca esti dajteapta, iti termini frumos facultatea, strangi bani pt o viata decenta si rezerva de zile negre fara sa iti faci credite pt orice plasticaraie zornaitoare, iar cand vei fi pe picioarele tale te apuci si de modelling(poti face asta in 5 6 ani)..
    just look at za bright side

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Claudia

      publicat @02:23 18 July 2009

      M-am gandit la mai multe variante, si sunt sigura ca nu peste mult tot fac ceva si tot imi iau zborul de acasa,dar probabil trebuie ca ei sa vada ca m-am maturizat cat de cat si ca sunt instare sa-mi port singura de grija si sa ma intretin.Probabil atunci vor prinde mai multa incredere in mine.Categoric in momentul in care voi fi independetan financiar nu imi vor avea treaba.Acum caut un job ce-l pot face si in timpul facultatii, ma tot gandesc ce ar fi mai ok mai ales ca am terminat liceul de arta si partea buna e ca am un atestat luat.Sper sa-mi gasesc cat mai repede in acest domeniu.Multumesc din suflet pentru incurajari>:D<

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  14. GabiR

    publicat @20:26 17 July 2009

    Cabral, stiu ca este curtea ta aici. Faci ce vrei. Spui ce vrei.
    Dar nu crezi ca te-a luat putin valul si propui opiniile si credintele tale ca adevaruri absolute?
    Fii TU tolerant, asa cum ne ceri noua, si accepta faptul ca unii dintre noi au alte opinii. Poate chiar am citit ce scrii tu cu foarte mare atentie, pe orizontala, litera cu litera. Dar ramanem la aceeasi opinie/parere/credinta, tinem la ea si ti-o comunicam sincer.

    Mie nu mi-a picat bine ca ne-ai bagat pe toti in aceeasi oala, ai amestecat bine si apoi ai aruncat cateva scurte si taioase ironii.

    Sper ca e doar o stare trecatoare. O fi canicula de vina. :D

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @20:36 17 July 2009

      Nu, nu e stare trecatoare, asa-s de la ziua 1 a blogului.
      Si nu, de data asta, cel putin, n-ai citit cu atentie. Pentru ca, de-ai fi citit, ai fi simtit separarea pe care am facut-o.
      Ba, am facut chiar 3!
      Si daca intr-un post nu spun “Asta e valabil pentru cei imbracati in tricouri roz cu verde” nu inseamna ca nu reiese asta destul de clar in postul respectiv.

      cat despre toleranta… eu insist doar in ideea ca oamenii sa treaca prin filtrul logic ce se spune pe-aici, posturi si comentarii deopotriva.

      Daca eu spun “Nu vorbim de Paulica, vorbim de ideea de a incerca” si comentariul spune doar “Paulica e prost, e penibil, canta groaznic!” inseamna ca omul respectiv n-a inteles ce incerc eu sa zic.

      Vrei sa ma contrazici? Foarte bine, dar ca sa ma contrazici trebuie sa intelegi, in primul rand, ce am zis.
      Nu e vorba de toleranta aici, e vorba de faptul ca un om spune una, si altul vine si-l contrazice pe alta tema, avand pretentia ca si-a dat seama.

      Una e sa sustii ceva, alta e sa uiti discutia si sa vorbesti de fructe proaspete atunci cand subiectul este fizica cuantica. Este?

      Deci, reciteste si-atunci vei vedea ca se sustine tot ce ti-am spus in acest comentariu.
      De nu… da vina pe mine si pe canicula. ;)

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @20:38 17 July 2009

      Mai mult, vad ca deja te erijezi in lider sindical: “avem aceeasi parere, tinem la ea…” etc. Nu multimea conteaza aici ci parerea individului.

      Si mai mult, eu nu va cer sa fiti toleranti. Nu va cer nimic. Dau si nu cer nimic in schimb.

      VN:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • ketherius

        publicat @22:08 17 July 2009

        “avem aceeasi parere” – mie imi suna a “mi-am gasit multimea in numele careia sa vorbesc si in fruntea careia sa ma asez” :D Adica si-a gasit omul grupul caruia sa ii fie lider. De ce esti invidios, Cabral, pe leadershipul lui? :D

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • GabiR

        publicat @16:48 18 July 2009

        Ei, aici chiar esti rautacios. Nu am facut decat sa utilizez acel “voi” generic pe care tu l-ai propus.

        Ce spui tu nu este atat de abscons incat sa nu inteleg. Dar nu are sens sa ma tot explic. Solutia e simpla. Daca comentariile mele deranjeaza, nu le mai scriu.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  15. 0limpiu

    publicat @21:50 17 July 2009

    Pai Cabral draga; oricum citesti postul ala …tu spui ” Ai curaj , urmeaza-ti visul ” frumos , ne dai aripi , ne dai speranta ne facem curaj si ateptand luminita de la capatul tunelului …. ne trezesti la realitate cu Paulica !
    Serios , Paulica ala vine ca o maciuca in moalele capului . Fara sa vrei te intrebi : “Oare sa am curaj sa mai visez , oare nu o sa nasc si eu un monstru ?”
    Asta era problema cu nenea ala …..puteai sa o pui si tu pe Susan Boyle !

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • normancboy

      publicat @22:26 17 July 2009

      de cand e monstru paulica? mie-mi pare doar un mosulica haios…

      zau asa, in constiinta comuna e adanc inradacinata ideea ca abaterea de la normele sociale consacrate duce la haos…NOT.

      Aveti exemple cate vreti despre astfel de tentative nehaotice: renasterea, hippies, revolutia franceza…

      ideea de baza e urmatoarea: nu abaterea de la norma produce haosul, ci modul cum gestionezi acea abatere(si de-aici frica de incapacitate in a gestiona noile carari deschise, i.e. frica de haos)

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • 0limpiu

        publicat @22:39 17 July 2009

        ce abatere de la normele sociale ???? e pur si simplu PENIBIL ! e penibil si pentru strungar nu numai pentru aia culti.deci lasa-ma cu frica de haos e frica de PENIBIL .

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  16. deyaya

    publicat @23:28 17 July 2009

    sfrrrr…cabral acid ?!? parca nu merge asa .ca sa nu te simti ofuscat…de ce nu ne “traduci” ce-ai vrut sa zici in postul cu paulica. la urma urmei , tine de interpretare, nuanta, subiectivitate…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  17. limpede

    publicat @00:17 18 July 2009

    Am citit postarea cu Paulica si explicatia postarii data aici. Nu sunt de acord cu acel nefericit om pentru ca el nu un vis si-a implinit, sau a incercat sa-si implineasca, ci o toana de om dus cu pluta. Nu sunt rautacios dar un vis nu e doar o simpla fantezie de moment a unui inconstient ci o tema care urmareste ani intregi un om in deplinatatea facultatilor mintele. Nu te poti arata lumii intr-un exhibitionism ieftin ca sa-ti implinesti o dorinta de o viata decat daca iti lipseste simtul penibililui. Omului ii lipseste. Si multora ca el. Daca aflam ca toata viata a spalat geamuri in intersectie ca sa stranga bani sa-si plateasca orele de canto, cu toate ca nu avea un pic de voce, aveam toata stima. Asa insa omul nu e un erou ci doar un alt Nicusor de la Braila in plus pe Youtube. Nu sunt de acord sa-i ucidem pe astia dar nici sa facem emisiuni tv cu ei atasandu-le particula de “vedeta” pentru ca pot face prozeliti si asta e tot ce ne mai lipseste in tara asta unde valorile sunt amestecate de media intr-o combinatie ciudata cu nonvalorile.

    Dar sunt de acord cu tema ascunsa in spatele acestui exemplu. E adevarat ca din comoditate, dintr-un simt al penibilului exagerat sau de teama esecului, de cele mai multe ori cautam sa facem lucruri pe care le asociem cu un mare procent de reusita. Niciodata nu facem o nebunie sau ceva ce ne-am dorit toata viata sa facem. Deci sunt nebunii facute de oameni sanatosi pe care nu trebuie sa le confundam cu chestiile inconstiente facute de clientii psihiatrilor.
    Eu nu consider ce face asta nici macar demn de o revizualizare, fie si ca studiu de caz, in schimb daca aflu ca un contabil a vrut sa faca alpinism la 60 de ani pentru ca era o dorinta mai veche neimplinita inca, in fata acelui act nebunesc imi scot palaria. Ala e exemplul care poate evidentia cel mai bine morala acestui subiect si nu nefericitul Paulica.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  18. vancica

    publicat @02:33 18 July 2009

    Ca orice om de pe pamant, Michael Jackson a avut zeci, poate mii de vise. Unul din ele a fost sa devina si anume, alb. Si pentru ca avea bani si l-a realizat. O fi fost bine, o fi fost rau? Merita intrebat.

    PS: Tu ce vise ai??? Spune ce visezi ca sa-ti spun cine esti!

    1. Domnule Cabral, suntem judecati dupa fapte. Si realizari. Incercarea nu e o virtute asa de mare prcum incerci sa ne/te convingi. Daca eu visez ca ma pot caca imprastiat, este numai problema mea. Este stupid sa spun lumii: Eu am reusit, incerca si tu!!!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Lucian

      publicat @16:20 19 July 2009

      care sa fie legatura dintre MJ,- frustrarea sa de a fi negru-… si subiectul in discutie?!? :-/greu de inteles d-nul vancic’:D… sa fie o aporie?!?(dificultate de ordin rational, greu sau imposibil de stabilit)…greu de conchis!… sa fie o anagramare?!?(=amestecare a literelor unui cuvant sau fraze pt a se obtine alt cuvant sau fraza?!?:-/..sa fie o exprimare “agramata”?!(=adik fara resp regulilor gramaticale sau ortografice)..deci mult prea “subtila” incat sa o pricepem??!…, iarasi greu de stabilit…cert e un singur lucru..frustrarea!!! ..frustrarea fata de “performantele” altora, in cazul de fata… mai inchisi la culoare!!!=))) ..and btw..exemplul dat cu…imprastiatu’..e total pe langa, si tine de psihopatologia autorului exemplului dat :D …noi vorbeam aici de oameni relativ normali, cu vise relativ normale!!!

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  19. ironics

    publicat @08:57 18 July 2009

    ne tine pe loc teama de ridicol, desi lumea e plina de ridicol. si da, de cele mai multe ori punem semnul egal intre incercare si rezultat. daca nu ai fi ridicat problema, nu m-as fi gandit la resorturile care l-au impins in fata camerei. dar nu pot sa trec peste rezultat, imi pare rau, oricat as accepta rational ceea ce spui… sunt elitista, recunosc.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  20. mina

    publicat @10:25 18 July 2009

    frica de penibil e foarte dezvoltata la cei mai multi dintre noi. dar frica asta e, cred, o dovada de lasitate. poate din cauza asta avem tendinta sa-l judecam pe paulica asta. pentru ca a dat in penibil. probabil ca sunt o gramada care ar vrea sa-si urmeze visele si le e frica. bravo lui ca a reusit. asta e de apreciat. ai dreptate cand zici ca sunt o garamada care se vor elitisti dar de fapt cred ca e o mare ipocrizie pentru ca e usor sa stai deoparte si sa faci judecati de valoare. e normal sa vrem valoarea maxima , mai ales in arta, dar iti dau dreptate, subiectul nu era despre a avea talent ci despre a avea curaj.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  21. adi

    publicat @10:48 18 July 2009

    Intr-adevar… de apreciat curajul lui Paulica. Desi poate nu e curaj… ci inconstienta. Dupa cum ai zis si tu, el crede in succesul lui, fara a-si pune problema ca poate fi penibil. Se multumeste cu ce are… ramane in limitele lui… nu incearca mai mult… Sa nu ma intelegi gresit, nu am citit pe diagonala, dar nu stiu daca asta e exemplul cel mai bun de om cu vise. Poate ca nici nu visa sa faca asta, dar o face de nevoie. Sau poate ca e constient ca e anti-talent si incearca reteta de succes patentata de Fernando de la Caransebes sau Roxi Manelista…

    Un exemplu mai bun de om cu vise, care m-a impresionat, mi se pare asta: http://www.youtube.com/watch?v=hnsz8Uc3enE

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • ladybird14

      publicat @12:02 18 July 2009

      Intr-adevar, mi s-a zburlit pielea cand am realizat ca baiatul nu foloseste carja pe post de accesoriu:| dar probabil ca al nostru a incercat ceva dandu-l exemplu tocmai pe Paulica. Stim cu totii ca il duce capul, daca ar fi vrut sa ne arate un caz uimitor ar fi reusit cu siguranta dar probabil ca a vrut sa faca un mic expriment, sa vada cati dintre noi mai suntem capabili sa nu ne abatem de la ideea lui fara sa ne pierdem incercand sa judecam.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  22. eme

    publicat @13:11 18 July 2009

    Mai, mai, mai…se presupune ca, pe acest blog, Cabral se adreseaza unor oameni cu judecata, oameni ce se cunosc foarte bine pe ei insisi si isi cunosc limitele.
    Dar mai departe de aceste limite exista dorinte, idei, pe care unii (majoritatea) niciodata nu le vor realiza, din teama, comoditate, “imposibilitate”.
    Ei, bine, acestor oameni, Cabral le spune descatusati-va, aveti puterea si curajul de a va urma visele, oricare ar fi acelea, rupeti lanturile si indrazniti, hotarati-va odata si nu va mai complaceti in nefericirea pe care v-o aduce sentimentul de plafonare!
    Si ar mai fi ceva: Ati vazut The Bucket List?Sa spunem ca Paulica tocmai si-a bifat primul lucru de pe lista lui.

    Cam greu sa vrei ca cineva sa vada un peisaj in toata splendoarea lui, daca-l pui sa priveasca printr-un cristal opac!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  23. Din Copilarie

    publicat @13:21 18 July 2009

    Suntem oameni…normali..elitele sunt cu treaba lor…fiecare(de orice speata) are visele lui…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  24. Ancu

    publicat @14:53 18 July 2009

    Ok, fara suparare!Imi pare rau sa amintesc de faza asta, da’ totusi…toti de aici i-am criticat aspru pe cei care pun etichete, dar nu ne-am dat inapoi de la ,a eticheta’ noi insine.si cumva am ajuns sa fim penibili(unii)din punctul asta de vedere…Pana la urma Paulica indrazneste, nu?De fapt multi il critica pentru ca sunt prea lasi sa recunoasca faptul ca n-au reusit sa-si duca visele la indeplinire tocmai datorita lipsei lor de curaj.Si nu mai spuneti ca nu!Nu va mai ascundeti in spatele lui Paulica pt a justifica faptul ca NU VRETI sa indrazniti!Scuze daca sunt prea dura,puteti sa va ganditi ca ma apuca la ore fixe si imediat e 3:). Cu siguranta toti am avut, avem sau vom avea un vis care multora o sa li se para nebunesc si sunt si mai sigura ca o sa existe voci care sa spuna ,,n-o sa reusesti”. O persoana foarte importanta in viata mea imi spunea ca nu exista ,,nu pot”, exista doar ,,nu vreau”.Si nu mai dati exemple de vise care ,cu siguranta nu pot deveni realitate’.Daca ai un vis care n-o sa duca lumea la distrugere, daca speri si crezi in visul tau si daca mai si faci ceva pentru realizarea lui,daca au vointa, cu siguranta o sa fie un Cineva acolo sus care sa te ajute.Si de ce sa nu ne implinim visele de teama parerii altora?Mereu o sa existe si un grup de ,haters’(ca sa folosesc si cuvinte pe engleza, ca vad ca suna bine:))pt ca nu putem multumi pe toata lumea(asta cred ca e singura situatie in care ,nu pot’ nu inseamna ,nu vreau’)Oricum, ceilalti vor avea mereu alternative:vor putea sa asculte sau sa nu asculte, sa admire sau sa urasca, e alegerea lor, la fel cum noi putem alege sa vrem sa implinim un vis sau sa-l expediem in portiunea aia a mintii cu ,lucruri pe care vreau sa le fac, dar pe care nu le voi face niciodata’.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  25. Andreea

    publicat @18:19 18 July 2009

    Cabral, eu sunt curioasa sa vad daca reusesti sa schimbi mentalitatea romanilor.
    Eu mi-am luat o gramada de suturi pe tema asta si inca le iau. De aia nici nu mai planuiesc sa fiu mult pe plaiurile noastre (dap, coward dar la un moment dat parca as vrea sa fiu oriunde altundeva decat la noi…).
    Dar bafta in demersul asta al tau, te sustin…moral!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  26. pitica

    publicat @23:43 18 July 2009

    Am eu o vorba, daca omul si-ar vedea doar de viata lui,ar fi mult mai fericit.Si ma refer aici, la “capra vecinului”, la paiul din ochiul altuia si apoi barna din ochii nostrii.Imi place foarte mult cum gandesti.
    Offtopic- am citit ceva mai vechi de al tau,legat de id-ul de messenger:la mine e numele meu :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  27. Cardreader

    publicat @09:58 20 July 2009

    Mie mi-e teama de ridicol, iar atunci cand vreau sa fac ceva inedit, ma chinui, ma strofoc, ma gandesc cum sa iasa mai bine in asa fel incat sa iasa bine. Si daca nu iese chiar bine, macar sa iasa cu un “merge”, daca fac ceva pt prima data. Dar in niciun caz cu prost, penibil etc. Pentru ca nu-mi permit asta in Romania.
    Daca eram intro tara nordica sau vestica poate imi permiteam si chiar radeam cu prietenii de o incercare lamentabila. Aici nu pot.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  28. mopje fruncea ardealului de sud

    publicat @12:21 20 July 2009

    Sincer tu ai multi cunoscuti “care stau prin alte tari si sunt scarbiti de cercopitecii nostri”? Ma refer la platitori de taxe stabiliti in strainatate,jmekerii mankatziash care face un ban cinstit ies din discutie.
    As face o paralela intre faza asta,cazul unui ilustru cablist care se plangea ca are in lista de ymess dubiosi si un alt ilustru oripilat saptamanal ca pe blogu-i mirific ajung adusi de google “cercopiteci”.
    Cred ca problema e in alta parte.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  29. geretus

    publicat @14:35 20 July 2009

    Bre… am citit postul asta de fo 2 ori … si tot nu te inteleg…
    Acu’ nu vb in numele celorlati care au comentat “laudativ” la adresa personajului, dar parerea mea pot s-o spun…

    Ce zici tu aici, ar avea sens doar daca ai baga mana in foc ca visu lu’ Paulica dureaza de cand avea el 5 ani, si toata viata si-a dorit el sa cante, asa ca un ideal maret… Nu mai comentam stilul, genul ( asta e mediul in care traieste, manelele sunt miezu acolo)…
    Problema e ca visul lui e in proportie de 99% sa fie si el un interpret de manele care sa faca un ban cinstit ( si nu putin) pe la o nunta doua.. Ca de, Gutza, Copilu minune fac asta….de ce n-ar putea si el…Nu conteaza ca nu se pricepe, n-are talent, arata ca un distrus etc… Ce? Ceilalti arata mai frumos… si iete cati bani au…
    Si pentru asta, isi face el frumos videoclip, negativ etc si se produce pe net… maine poimaine la OTV, Taraf etc

    Daca mergem pe rationamentul tau ca tre’ sa-si urmeze omu visu, ajungem fix la ce avem in ziua de azi – o gramada de looseri care au fost mai norocosi ca Paulica, si si-au urmat visu, si ne ZGARAIE NOUA TIMPANELE ( nu ma refer doar la manelisti – intamplator, ei cel putin canta live)…
    Daca asta vrei… eu ma retrag din ecuatia asta pentru ca pur si simplu nu rezonez…
    Din toate comentariile negative la adresa prestatiei lui Paulica eu am inteles , ca cel putin cititorii tai au mai mult decat cei 2 neuroni singuratici care populeaza cutiile craniene ale unei majoritati de populatie prezenta din nefericire in tara asta…
    Am inteles si mesajul tau… desi mai greu… Dar cred ca cu exemplu asta ( Paulica adica) ai cam dat-o in bara…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Monica P

      publicat @21:56 21 July 2009

      Trebuie sa recunosc ca sunt de acord cu ceea ce a spus “geretus”(Dar cred ca cu exemplu asta ( Paulica adica) ai cam dat-o in bara…)
      Sunt de acord cu formularea idealista ca ar trebui sa ne urmam, sau cel putin sa incercam, sa ne implinim idealurile, dar, daca toti traim cu fata spre ideal, cine mai face si lucrurile simple, pe care nimeni, dar nimeni nu vrea sa le faca(eg. dus la extrem, lucratorul la saluritate, de care, toti avem mare nevoie, chiar daca nu este idealul nimanui, daca suntem sinceri).
      Si ca sa ma iau un pic de tipologie, as fi de acord cu tine si cu acest paulica daca prin acel ideal ar vrea sa devina mai bun, folositor pentru mizeria in care traim….cantand “smechere” nu cred ca a facut a better world, nici macar prin incercarea, nereusita, de a-si implini idealul(daca asta este al lui intradevar).
      Cred in idealuri si cred in implinirea lor, dar mai cred, ca dand astfel de exemple nu ajuti la dezvoltarea nimanui, tu fiind un deschizator de minti prin acest blog. Maine poimaine, in extrem vorbind, ai putea transmite pe blog o inregistrare de pe youtube a unui care omoara intr-un anumit fel si care, in nebunia lui(daca imi permiti asta) considera ca isi traieste idealul si ne vei cere sa vedem in spatele gestului abominabil. Cred ca totusi ar trebui sa fie un filtru, in primul rand al tau, pentru o responsabilizare sociala inainte de a vorbi despre alte “idealuri”.
      Multumesc.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  30. ACIDUZZU

    publicat @17:15 20 July 2009

    Nene Cabral,
    Maestre,

    Da-mi te rog,ragaz o secunda ca sa ma explic ! Nu, n-am citit pe diagonala, nici eu nici confratii mei care suntem “inversunati” impotriva promovarii nulitatilor absolute intr-o societate in colaps si cu un imens vid de cultura.
    Si nu este nici vina d-tale ca te-ai prea cabrat (opintit)sa ne “inversunezi”
    impotriva paulicilor si a viselor lor geniale de afirmare…Astfel d-ta,scriind, ai calcat pe o coaja de banana in putrefactie, ti-a fugit pixul pe hartie si ai scris in diagonala fara sa-ti dai seama despre ce scrii. Noi am citit ce ai scris d-ta si degeaba te justifici tardiv, explicandu-ne “la doi neuroni” ce intentie omeneasca ai avut. Deci, noi am citit corect.
    Apropos ! D-ta inca nu invatase-si sa umbli biped (homo erectus) cand,timp de cinci-
    zeci de ani ne-au fost aratate pilde de genii fruntase si cu carnet rosu… si acum, dintr-o data, ne dai o lectie de democratie si psihologie sociala, indemnandu-ne vehement sa-l adulam pe Paulica, sa-i apreciem calitatile temerare de a se afirma in toata splendoarea nulitatii sale. Sau poate,
    futurist cum esti, ne vei acuza de…rasism (pentru ca tot aduse-si vorba despre Hitler…)!
    Pana la urma, cred ca scopul domniei-tale este de a-l aseza pe Paulica la …”Povestiri adevarate”
    intre d-ta, maestre si stralucitul Solcanu M.(aro) de Voronet…
    Cu respect petru toata stradania irosita
    moca cu nevinovatul Paulica,
    (Vinovat esti 100% d-ta ca l-ai scos din anonimat si l-ai facut celebru …)

    Acelasi ACIDUZZU

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Maestrul Zen

      publicat @21:26 20 July 2009

      Cred ca o gramada din cei care citesc acest blog, cu predominanta partea cu Paulica nu inteleg defapt esenta videoclipului, daca pot sa ii zici asa. Nu a incercat nimeni sa il judece sau sa il faca celebrul pe Maestrul P. Va dau un exemplu…acum cateva zile am fost pe litoralul romanesc si am ramas ingrozit de calitatea oamenilor de acolo, dar in acelasi timp m-am bucurat ca intre acei oameni pe care ii vezi acolo sunt si persoane care se simt fericite cand vad tigania de pe digul din Neptun. Dar ei nu vad ce vad si eu…ei sunt fericiti ca au un dig luminat si e langa apa(si atat).O spun cat se poate de sincer ca sunt foarte mahnit de cei care judeca o persoana dupa aparente. Sincer nu at trebui vreodata sa judeci pe cineva. Prejudecatile sunt o forma de catalogare cat se poate de primitiva, toate pleaca de la nivelul nostru de asteptari fata de celalalt. Nu ai idee pe cine judeci si cat de mult rau ii faci si tie si lui. Oare cine e mai fericit…eu ca vad toate defectele si judec fiecare cm2 de litoral sau cel care se bucura ca vede un litoral care prin prisma lui arata superb. A fost o experienta care m-a trezit, auzint un baiat simplu din provincie cat de fericit era de felul in care se vad luminile din Neptun. La prima vedere…la fel ca si la Paulica eram tentat sa spun ca inteligenta lui e putin ciobita si ca acum a iesit din ou ca toate hahaturile i se par bijuterii Faberge. In momentul ala mi-am dat seama ca aveam nevoie de o lectie pe care am primit-o de la cineva despre care credeam ca ii sunt superior. Dar cu cat incercam sa avem mai putine asteptari de la altii cu atat vom avea mai mult de castigat de la noi si de la cei din jur.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

Lasa un comentariu