Sari la conținut

În primul rând… la mulți ani! Să aveți an nou bun și frumos, cu multe zâmbete și voie bună!

Apoi… am stat de vorbă cu mai multă lume zilele astea și mi se pare că la segmentul nostru de vârstă a revenit lumea la bairamurile alea clasice.

Adunarea în casa unuia dintre umani, niște sticle de vin, niște beri, ceva salata de boeuf șutită de la părinți, niște porc la tavă, câteva răcituri… și cam asta fu.

Și lista de invitați s-a scris pe o simplă coală dictando, nu s-a mai lungit pe tabele nesfârșite cu reguli de selecție tip nuntă.

S-au adunat oamenii, au mâncat ceva, s-a băut ceva, câteva poze, multe îmbrățișări… și las-o așa!

Eu am avut puțini care s-au îmbrăcat frumos și-au ieșit pe la restaurante. La cluburi… cu atât mai puțin.

Și nu, nu cred c-a fost vorba de economie, mi se pare că a fost vorba de dorința de a fi doar între prieteni, cu inside-jokes și nu stresați de ospătar, cu înșirarea tuturor scaunelor din casă în jurul unei mese prea mici și nu cu midiile sărind isteric prin stomac de la basul prea puternic din club.

Mi se pare mie sau de revelionul ăsta am revenit la vechile bairamuri care făceau scările de bloc să tresalte pe vremuri?

Tu cum ai petrecut?

42 comentarii despre "Mi se pare mie sau de Revelion am revenit la bairamurile între prieteni?"
  1. Ioana

Absolut! Eu si prietenii mei intre 23-27 de ani am ales acelasi lucru- cheltuiala putina, muzica aleasa de noi, batai de cap=0. Nu stiu de ce nu am facut asta in fiecare an, parca te inghesui sa nu te simti in largul tau la restaurant/club ca sa te afli in rand cu lumea.

2. Ionut

Bairam, toți peste 35, cu copii :) E al șaselea an ;)

3. Ionela

10 prieteni buni adunati in casa finilor mei ( ca nu degeaba si-au facut casa, zic :) si fiecare a venit cu friptura, salata boeuf sau prajitura la purtator. Toata noaptea am jucat Taboo, ceea ce a dus la un haos si o nebunie generala cu hohote de ras care intr-un apartament ar fi fost similare cu recentul cutremur sau in cel mai bun caz cu vizita politiei la usa, desi era Revelion. Deci… Distractia a fost maxima, sper ca bichonul lor nu va avea nevoie de terapie, ca e mai sensibil, na…

4. AlinaV

Având copil mic de 2 ani si 10 luni am preferat să stăm acasă. Ne-am urat de bine pentru anul ce vine si somn . Unde mai pui că pe aici nu se practică isteria pocnitorilor și a fost liniste .

• AlinaV

La mulți ani ! Cabral . Un an fix așa cum vi-l doriți. Uitasem de urări :))

5. Denisa

La multi ani, Cabral!
    Mie mi se pare ca bairamurile de apartamentu nu au murit niciodata; cel putin nu printre ai mei. In fiecare an aud de doi-trei-cinci care fac Revelionul acasa.Pana la cei 27 de ani ai mei, am facut 3 astfel de petreceri in noaptea dintre ani si toate au fost ratate.Asa ca raman la varianta club/bar/pub, asa cum am facut si anul acesta. Si m-am simtit tare bine :)
    Mie insa mi se pare crescanda tendinta Revelionului la Club Plăpumioara…cu maratoane de filme si persoana iubita alaturi (sau blanosul iubit)…Pe aceasta n-am experimentat-o insa..but never say never! :)

6. DaeHan

Hmm..pe 29 faceam bagajele pt Predeal.
    Pe 30 dimineta ajungeam cu copilu de 3 ani la victor babes- boli infectioase cu varicela (varsat de vant)
    despachetat, intrat in carantina, pierdut sejur de vreo o mie si de euro…
    si asta nu e partea proasta . partea proasta e ca nu am facut in copilarie boli d’astea. Las ca fac acu,. la 30+

Bafta !

7. Ana

Subscriu si eu la asta, la ai mei 23 toate revurile au fost facute fie cu ai mei acasa (cand eram un ghem de om), fie cu prietenii la un apartament unde erau fie cazati, fie cu nefestele :)) dar asta a fost primul rev in care am ajuns la 8 acasa, nimeni nu s’a imbuibat, toata lumea s’a omenit, dansat, distrat. Anul asta suna promitator. La multi ani si sa fie cu lucruri frumoase de sufletel fericit! Va pup si pe voi si pe blanosi !

8. Georgiana

La multi ani!
    Si in grupul meu de prieteni, si chiar printre cunostinte- cam trei sferturi au petrecut intr-o casa/apartament, cu oameni apropiati.
    Iar grupul meu este undeva intre 28-35 ani in mare parte. Iar dintre cei ce nu au fost intr-o casa, jumatate erau pe undeva pe partie, sau precati in excursii in afara tarii, deci un foarte mic procent a ajuns in baruri/restaurante. Sicer pana anul asta nu am remarcat asta, dar acum a fost o tendinta evidenta.
    Si nu cred nici eu ca a avut legatura cu banii, dar am ajuns la varsta la care aparentele conteaza mai putin, si vrem o atmosfera mai relaxata.

9. cory

la multi ani! un an nou cu sanatate (ca-i mai buna ca toate)! exact asa am petrecut si eu revelionul; a fost tare fain, am ras, am glumit, am mancat etc.
    toti am fost relaxati, nu ne-a tinut rochia, pe baieti nu i-a tinut costumul…elegant, cat de cat:)
    va pup cu drag:*

10. Marius

Acasa sau la casa cuiva intotdeauna. Niciodata in carciuma. Carciuma e pentru zilele normale :D

• Eido

:)) true.
      Acasa la altcineva, fara scaune, mancare la bufet suedez, karaoke, dans, gratar …

11. m0fo

Da pai:
    – oamenii: stii clar cine a intrat, cu cine se cunoaste si ce „antecedente” are. Astfel nu te trezesti cu vreun „boss” caruia i se pare ca te holbezi la „printesa” lui.
    – costuri: cu 50-80 lei de persoana faci super petrecere acasa. La restaurant costa de pe la 250-300 lei de persoana.
    – varietate: un grup de oameni se pot intelege asupra muzicii pe care o vor si cat de tare sa fie. La restaurant… mai scapa maneaua, mai tipi sa te auzi cu al’ de langa. Daca adaugam si faptul ca fiecare isi poate aduce ce vrea sa consume si nu e fortat nimeni sa aiba un meniu „fix”…
    – comoditate: avand in vedere ca in cluburi nu se fumeaza iar in noaptea de revelion se consuma cafea si alcool (factori ce cresc dorinta de fumat), nu cred ca sta nimeni sa faca drumuri „du-te – vino” afara si inapoi. Mai ales ca iti lasi haina la garderoba (sau nu si apoi plangi ca „ti-a disparut de pe canapea”) si tre’ s-o ceri de fiecare data
    – transport: de la un punct privat pleci mult mai usor atat cu Uber cat si cu taxi. In jurul punctelor publice (baruri, restaurante, zone de genul Centrul Vechi) ai de asteptat iar tarifele cresc simtitor

Pana la urma party-urile din cluburi incep miercurea si se termina duminica dimineata. In fiecare saptamana. Chiar vrei sa suporti absolut toti betivii in jurul tau inclusiv in noaptea de revelion? Poate sunt eu stricat ca la 26 de ani nu o ard la modul asta, dar grupul meu de prieteni (tocilari sahisti* cu varste intre 25 si 35 de ani) chiar nu agreaza astfel de treburi.

PS: turismul in luna decembrie este prostie curata DACA nu pleci cu o mega oferta. Tarifele la zboruri si cazare cresc, orasele destinatii turistice au preturi mai ridicate in perioada sarbatorilor, aglomeratia e in floare si colac peste pupaza mai sunt si atentate prin Europa in perioadele astea. Daca vrei turism, iti rupi 4-5 zile de concediu si pleci imediat dupa ce se termina nebunia. Undeva pe la inceputul-jumatatea lui ianuarie. Majoritatea si-au terminat deja banii in perioada asta si pana prin februarie e mai liniste.

12. Nzouandoki Stellar Larsely
    Nzouandoki Stellar Larsely

Poate ca au înțeles ce înseamnă pana la urma fericirea …Care este valoarea adevărată a vieții ..Și ce ne riduca la rangul de umani ..De ce . ….Ei ne fac sa sram printre străini cu compatrioți sau conaționali și sa fim reci în suflet ..Aici a simțit Romanul Crăciunul ..Aici a simțit Romanul adevaratul sens al uniunii și al sentimentului …Și acum …iubesc felul în care au petrecut cu totalitar vorbind și toți ..Cred ca au plecat cu părere de rau ! Eu unul sunt mândru ca sunt Roman și vreau sa rămân dacă nu mă vor face de rușine ….Cei ce sunt mult mai viabilitatea decât un roman de rand ! MULTĂ SANATATE ȘI ÎNȚELEPCIUNE ! LA un an cu câți mai multi romani ce au sa spună ..Ce spun romanii !! Din păcate sunt tot mai putini ..☝❤❤❤❤❤

13. andreeaw

La mulţi ani! Da, s-a revenit la vechile petreceri de apartament. Eu am făcut o seară de filme cu niște amici, cu ceva de-ale gurii, pălincă, vișinată, bere, șampanie. Ne-am simţit bine!

14. CabanaLaCovrig - Bistra Muresului

La multi ani! si un an plin de realizari!

De revelion am petrecut aproape ca in fiecare an, alaturi de oameni faini (a se citi prieteni dragi), la cabana.
    Am avut parte de zapada din plin ce scartaia de la frig, voie buna, langa foc afara, iar pe 1 am stat pe langa un ceaun ce a fiert (bolborosit) la foc mic 4-5 ore.

15. Constantin Ferseta
    Constantin Ferseta

Adevar graiesti.

16. Laura Alexandra
    Laura Alexandra

Bună Cabral și la Multi Ani! Sa știi ca ai dreptate, stiu ca majoritatea puținelor persoane pe care le cunosc au preferat sa petreacă acasa trecerea dintre ani. Și ma bucur. Eu și familia mea de obicei facem asa…suntem o familie numeroasa și ne place sa ne strângem toți la zile de sărbătoare. Numai bine

17. Madalin

La multi ani! Eu sunt de parere ca revelionul este frumos oriunde il petreci , atata timp cat esti alaturi de persoanele pe care le iubesti. Eu am petrecut cu prietena in aer liber la concert in Sibiu si ne-am simtit excelent.

18. Liviu T

Fix la asta ma gândeam si eu dupa revelion, parca a revenit moda majoratelor la apartament, doar ca nu mai ținem bautura in cada, la rece. :)

19. Alex

Eu cred ca legea ant-fumat, corelata cu frigul de afara si preturile destul de mari i-au făcut facut pe oameni sa stea in casa.

20. Alina

La multi ani! Un an nou vesel!
    Si revelionul meu a fost tot in apartament. Atat de bine ce-a fost: oameni dragi, mancare buna, vin si sampanie la miez de noapte. Am ras si am tras cu coada ochiului la maratonul GoT. Eu la petreceri prin restaurante/baruri/cafenele/cluburi de anul nou nu mai merg de ceva timp. Cred ca nu mai am rabdare. Plus, la miezul noptii vreau sa fiu inconjurata de oameni dragi mie.
    Noi organizam tot felul de petreceri acasa: de la game night la bday party si nu, nu e vorba de economie ci pentru ca e tare bine sa fim noi intre noi, sa ne putem auzi unii pe altii si sa putem face ce ne trece noua prin cap fara sa deranjam si fara sa fim deranjati.

21. Marina

Subscriu! Acasa, cu cativa prieteni buni.

22. Marina

La mulți ani, Cabral!

23. Vali

La multi ani! Sincer am fost plecat pe la munte. Dar nu a fost asa bine cum am crezut, totusi cred ca ai dreptate era mult mai bine sa ne strangem toti prietenii acasa, cred ca iesea mult mai frumos.

24. Alexandra

Bună seara,Cabral! Am descoperit o postare de a ta unde ai zis ca vrei sa te lasi de fumat . Ai reusit? Si eu vreau si daca se poate sa imi dai sfaturi ceva sau sa mai faci un post despre experienta. Multumesc!

25. Stefian

Fix la fel! Am luat trenul si ne-am oprit la Sibiu un prieten de pe vremea caminului studentesc. A fost super! La multi ani!

26. Sorina

La multi ani, om frumos si bun!

27. Aurelia Mihai
    Aurelia Mihai

Nu mai au farmec cum era cu ani in urma ,mai rar !

28. Pingback: Cum am petrecut revelionul, blog de Timișoara - Zgomotul Gândului

29. andreea

Pavlov? Pavlov? Esti chiar tu, Pavlov?

30. Alex

La multi ani, Cabral!
    Am vrut sa scriu si eu despre acelasi lucru, dar nu o puteam spune mai bine ca tine. De revelion am petrecut alaturi de cativa prieteni vechi. La fel ca mine au facut si alte cunostinte.. Am observat si eu ca au revenit la moda bairamurile facute acasa, in defavoarea cluburilor si a restaurantelor.

31. Lavinia

Ei bine, prin cercul meu de prieteni, nu a disparut moda lor niciodata. Insa, in acest an, au revenit pentru altii (ei au confirmat), din cauza legii anti-fumat! Cine e fumatorul care vrea sa mearga sa se distreze pe undeva si dupa 3-5 sarmale sa se ridice de la masa si sa iasa afara, sau sa se zbenguiasca vreo doua ore si sa iasa afara?
    Multi dintre cunoscutii mei, adeptii acestor tip de iesiri, au preferat sa se retraga intr-un apartament, doar sa poata fuma linistiti si in legea lor.

P.S. recunosc, nu rupeam eu cluburile, daca am fost de 10 ori in ultimii 10 ani, dar de cand cu legea lor, nici ca mai sunt sanse sa aterizez, fapt pentru care evit si alte locatii si s-au dublat/triplat petrecerile de apartament, nu doar la o ocazii.

32. Daniel

Fix asa am petrecut si eu…
    Olt time „bairam” cu prietenii la mine acasa :)
    A fost super.

33. Anca

Anul asta am adormit la 00:05. As fi adormit la 21:05 daca as fi putut…. dar cum am bebe proaspat in casa imi face el mie program! De 4 ani imi promit ca revul viitor nu mai stau acasa in pijama… si tot de atatia ratez! Dar la anu’ ma duc in fitza de restaurant, cu fitza de rochie in care acum nu incap, cu fitza de fitza etc. Am spus!

• costin

Amin :)
      Anul trecut dormeam de la 9 vai ce bine a fost…auzeam prin vis focurile de artificii
      Anul asta am muncit dar cand ai bebe acasa nu vrei decat sa doorrrrmi si sa dooormi
      Are aproape 2 ani soricelul dar la 5 dim este tot timpul in picioare/…

34. cosmin

Cu prietenii, acasa la oricare dintre noi. Asa am petrecut revelionul de cand ma stiu si asa o sa-l petrec mereu. Prietenii sunt cea mai buna companie pe care o poti avea, pe langa familie. In plus, nu mai vorbesc de economia de bani pe care o faci.
    N-as suporta sa petrec revelionul la un restaurant.

35. cris

in casa noua cu jumatatea :) cel mai frumos revelion din ultimii ani.

36. Mihai

La multi ani!
    Acasa cu prietenii. Am petrecut, si ce-am mai petrecut!, incat nici de mancare nu ne-a prea ars. Ne-am adus aminte de melodiile noastre, una dintre ele fiind 2 brothers on the 4th floor – Come take my hand, care se auzea prin discoteci, mama, mama! A fost un Revelion revitalizant, iar reactia copiilor mei de pe 1 mi-a adeverit cele spuse: Tati, mai facem si astazi un Revelion?
    Un an bun sa avem!

37. zoltybogata

Ca în fiecare an la Cabana Plăpumioara. În fiecare an îmi zic, poate la anul mă invită cineva într-un loc fain. Multă sănătate

38. Gabriel

La multi ani!!. Adevarat, au revenit vechile obiceiuri de intalnirii cu multi prieteni la cineva acasa, dar nici mancarea servita parca nu s-a schimbat din meniu. In toata aceasta socializare se creaza grupuri, copii intr-o camera, domnii in sufragerie si doamnele la bucatarie. Este placut sa faci socializare face – to – face, decat prin facebook si whatapp. Mai spui o gluma sau depeni amintii, e tare placut. Eu m-am simtit minunat intr-un astfel de „club de familie”.