Frumoasa din padurea prafuita
publicat @ 24 November 2008 in categoria > din viata...
Taguri: ANTIDROG, droguri, OMUL E PROST, propuneri
Nu ma omor sa pun pe blog filme de pe net, inafara de cazul in care fimul respectiv transmite ceva.
Da, poanta e draguta, eu vroiam sa vorbim putin despre determinare… caci asta submineaza drogul, asta omoara in tine, vointa si puterea de a face, anuleaza liberul arbitru si te metamorfozezi intr-un zombie cu un singur fix: sa bagi / sa tragi.
De multe ori am auzit fraza “Nu se poate ma, il stiu pe-ala de o mie de ani, e om normal, n-are cum sa bage in vena!“. Si totusi, la un moment dat ai dovada ca respectivul e dependent, sub crusta de om normal care merge la serviciu si-si face piata din Real la 10 seara ca n-are timp mai devreme se ascunde o carpa umana, un om care nu mai are puterea sa se lupte, decat durere mai bine abandon.
Am vazut reactiile dupa emisiunea lui Maruta, cea in care Dana (marihuana) a pierdut complet controlul. Despre ea… mie mi-e mila, am mai vazut oameni in situatii de genul asta si stiu ca drumul este aproape fara intoarcere. “Ha ha ha, ce drogata distrusa!“, “Uite-o frate cum face, e tripata toata!“, “Asa-i trebuie!“, au fost cateva dintre comentarii. Bai, ganditi-va cat de greu este sa te lasi de fumat! Dup-aia dati cu pietre in ea. Acum nu stiu ce se mai poate face pentru ea, din cate am mai vazut… nu destul.
Dar, nu mai dati cu pietre in ea, nu va ajuta si nu o ajuta nici pe ea cu nimic. Si in al doilea rand, priviti-o ca pe un exemplu: vrei sa incerci? Uite asa ajungi! Vrei sa fi cul sau cula? Uite asa ajung culii!
Despre dependenta si decadere vorbeste si clipul de mai jos…
A, am si o intrebare: cum era cu drogul care nu e drog si nu da dependenta si nici nu te arunca de la un moment dat incolo la altele mai grave? Ca si Dana, asa cum ii era si porecla, tot cu marihuana a inceput calatoria…
Buddy
publicat @08:34 25 November 2008
Cel mai usor e sa te lasi de fumat! Eu am facut-o de vreo 4 ori.
Legalizarea consumului de droguri este cu doua taisuri: consumul poate scadea, pentru ca nu mai reprezinta “fructul interzis”, sau poate creste, pentru ca e mult mai usor sa faci rost de o doza, si atunci ne trezim ca suntem atacati in casa de cei deveniti dependenti si care nu mai au banii pentru doza.
Inclin sa cred a doua varianta. Nu cunosc situatia din Olanda, unde unele narcotice sunt legalizate, poate au ei solutia de a tine consumul in frau.
Cat despre Dana, imi pare rau de ea pentru ca e (sau, cel putin, era)o persoana publica, stie ca oamenii sunt cu ochii pe ea (fata nu e proasta deloc), ca poate fi un exemplu pentru tinerii care i-au ascultat melodiile, a fost sustinuta si ajutata sa renunte la droguri, dar nu a vrut sa lupte.
Poate si numele de scena ales spune multe!
cabral
publicat @09:10 25 November 2008
@ MihaiuL – nu fi ma rau
@ Green Man – n-am fost acolo, nush’ ce sa zic.
@ krista – auliu!
@ andrey – te mai las, o sa intelegi la un moment dat
@ t3mb3 – ce bilet?
Lasa-ma sa ma gandesc…
cabral
publicat @09:14 25 November 2008
@ DjAx3l – da om, asta spuneam, demnitatea se duce de tot, chiar de e un spot au prins exact ce trebuia sa se vada
@ Mirela – da, ai dreptate, nu e asta o rezolvare. Oricat de mult te-ai gandi la ea ca la un refugiu, nu e frate!
@ Mordechai – ma bucur, sincer.
@ Nicu –
exact asta spun, decat sa te chinui sa reabilitezi 10, mai bine le explici la 100 de ce nu e bine sa se apuce.
Nicu
publicat @09:39 25 November 2008
@ Cabral
…o gluma desi poate nu e momentul si nici cazul. Dar recomandat ar fi sa citeasca Puiul de Al Bratescu Voinesti. E o pilda pe care cred ca toti ar intelge-o
Liviu
publicat @09:46 25 November 2008
@ Cabral, mersi de raspuns la comment, in primul rand. Hai sa-ti spun ceva. In problema cu Marihuana, daca suntem siguri 100% ca nu era drogata, asta ramane sa credem noi, cei care suntem de partea cealalta, a sustinerii ca ea nu era sub influenta drogului. Bun. Stim cu totii ca drogul creeaza dependenta, insa marihuana e tipul de “medicament” care, chipurile, nu “se leaga” de tine ca si celelalte, pe care nu le enumeram. Adica marihuana e pentru joaca dintre prieteni, fumata sub influenta anturajului. Amsterdam e orasul in care nu stiu cat la suta din panoplia drogurilor se consuma in mod legal. Dar ia sa ne aduce mnoi aminte de istoria Amsterdamului. Undeva, pe la 1800 si ceva, unul dintre regii tarii era atat de speriat de un eventual atac terorist/complot impotriva sa, incat a dat o lege prin care se interzicea tragerea perdelelor la geamurile caselor. A tuturor caselor. Urmarea acestui fapt a fost ca locuitorii si-au continuat activitatile casnice/sexuale nestingheriti. Turistii de pe-atunci veneau la Amsterdam sa vada filme sexy in direct, din copaci, de pe garduri etc. De atunci a ramas amprenta asta a libertinajului asupra orasului iubirii, asa cum este cunoscut. Legea asta a atras dupa sine si consumul de droguri, dezvoltarea cluburilor/caselor de toleranta in care sexul si drogul tronau. Acum concluzionez: de la marihuana adusa din import a inceput totul. Oricine a incercat-o, vroia mai mult. Si mai mult a si primit. Asa ca aviz celor cu afinitati expre spre micul si nevinovatul drog. Nu se stie niciodata cand apare dependenta.
tibi
publicat @09:49 25 November 2008
imi aduc aminte de anii ’90 cand era in voga si lumea o asculta. cred ca cei care ii erau fani si s-au simtit tradati de atitudinea ei, au motive sa arunce cu pietre. caci asta este natura omului. eu fiind neom, o sa incerc sa o inteleg!
spotty
publicat @11:00 25 November 2008
este o diferenta intre cocaina si heroina aia nenorocita , care-ti transforma viata intr-un fel de a fi asa…adica la inceput esti cool, si dupa aceea ai nevoie de ea , ca sa treci strada , ca altfel iti este frica…
ideea este ca atata timp cat am si eu vicii , sa nu ma gandesc la vecinu’?!
Pingback: TiBi Blog » Blog Archive » Marijuana si puterea infrangerii
Laura
publicat @11:10 25 November 2008
Nu am vazut emisiunea in schimb am cautat filmuletul…mi-e mila…nu stiu daca as putea sa fac ceva pentru cei care sunt deja in situatia ei dar in schimb stiu ca pot sa fac ceva pentru a nu ajunge si altii in aceeasi situatie. Pana acum nu am cunoscut vreo persoana care se droga sau cel putin sa stiu ca o face,dar de cate ori vad cate un caz dintr-asta pe undeva(TV) mi se face ‘piele de gaina’
Alexia
publicat @11:15 25 November 2008
@gc, daca nu bem si nu fumam inseamna ca nu “ne traim viata”??? Asta inseamna, si te citez, “a-ti trai viata”? A fuma si a bea constant?
Daca pentru un om a-si trai viata inseamna a manca in fiecare zi ciocolata si junk-food, daca tu nu faci acelasi lucru, inseamna ca nu-ti “traiesti viata”? Bineinteles ca nu.
Asa ca nu mai generaliza. Pentru fiecare om viata inseamna altceva.
Unii oameni, ca mine, nu au nevoie de alcool, tigari si nopti pierdute ca “sa-si traiasca viata”. O sa ajungi si tu la un moment dat sa-ti dai seama ca toate astea sunt niste nimicuri in comparatie cu viata pe care o ai.
sorin
publicat @11:16 25 November 2008
Despre Dana – Marihuana – pot sa spun doar atat – imi pare rau de fetita ei, nu cred ca este in siguranta, in starea asta nu cred ca e indicat sa ramana impreuna (cu accentul pe cred -chiar daca starea ei a fost indusa de emotii). Lupta ei cu “drogurile” , ma depaseste , nu stiu nimic despre domeniul asta. In rest nu mai sunt de acord cu ce se spune despre bautura, si vorbesc din experienta : in liceu si in facultate am consumat impreuna cu colegii mei “in prostie” (cu mentiunea ca la noi prostia nu avea nici o limita) zeama de prune, bere, votca, alcool dublu rafinat “indoit” cu apa, (pasta de dinti in apa-agitata bine -chiar dadea senzatia de pilela) si acum nu suntem alcolisti, medicii spun ca am fi sanatosi (exceptand neuronul, ala nu a fost niciodata bine). Nu sunt mandru de asta , dar nici sa nu exageram , mai ales daca nu stim ce vorbim. Tatal meu si acum face productie proprie cca 200 litri zeama de prune/an- 53-56 grade, si nu-i ajung , a fumat 35 de ani cate doua pachete de tig/zi, si este activ, nu-l consider alcolist sau drogat. Eu am fumat 16 ani cca 2 pachete tig/zi, un an pauza(cand s-a nascut pustiulica), 4 ani 3 pachete tig/zi, si in 28.11.2008 imi doresc sa redevin nefumator. Daca ar fi sa pot alege acum , as face la fel,chiar daca asta insemna sa dau dunga mai repede, nu vreau sa ma robotizez. Tigarile si alcolul sunt droguri ? Pai depinde ce inseamna droguri: jumatatea mea mai buna fiind farmacist, are cu totutl alta interpretare pentru cuvant, daca ne referim la substantele nocive pentru organism, unele implicand si starea de dependenta, atunci pot sa spun ca sunt droguri (cel putin pentru mine): coca -cola , painea alba, pasta de rosii de la magazin … Daca vorbim despre stupefiante, e altceva, nu cunosc, mai bine sa vorbesca cei care stiu despre ce e vorba.
Faninho
publicat @11:33 25 November 2008
Pentru mine cei care consuma frecvent droguri de orice fel sunt slabi, pentru ca exista si persoane care au incercat, dar doar au incercat, nu au devenit dependente. Chiar si fumatorii sau alcolistii mi se par niste oameni tinuti prizonieri de aceste vicii. Daca nu poti sa te relaxezi fara sa tragi un fum, inseamna ca esti un sclav si asta nu inseamna viata. Sau daca nu te poti simti bine la o petrecere fara sa te imbeti ca porcu’, inseamna ca nu esti in stare sa iti controlezi propria persoana si ai nevoie de ceva care sa-ti conduca viata. Nu spun ca sunt sclavi toti cei care se imbata sau fumeaza, pentru ca poate fiecare la un momentdat o sa faca lucrurile astea cel putin o data, dar cand numai asa te poti simti bine inseamna ca ai o problema si mai bine consulti un psiholog.
Fii liber! Nu te lasa condus de droguri!
sorin
publicat @11:38 25 November 2008
@Alexia-cred ca GC a vrut sa sublinieze altceva. Nu stiu ce inseamna “ne traim viata”, stiu doar ca viata mea are la baza acum -pustiulica al meu& jumatatea mea mai buna , parte din momentele de fericire au fost rezultatul consumului de zeama de prune, consumul de alcol nu are numai rezultate negative, nu trebuie blamat din start, parerea mea .
loredana
publicat @11:46 25 November 2008
De noi depind si virtutea si viciul, caci acolo unde depinde de noi sa actionam, tot de noi depinde si sa nu actionam. Si acolo unde de noi depinde acceptarea, tot de noi depinde si refuzul.
sorin
publicat @11:48 25 November 2008
@Faninho
1.defineste te rog – droguri
2.doar parte din cei care consuma alcol si fumeaza sunt “prizonierii” acestor vicii.
3.te-ai gandit macar o clipa ca e posibil ca, consumul de alcol/tigari sa aiba alte motive decat “numai asta te simti bine” ?
4.Esti sigur ca poti sa condami consumul de alcol ?
5.De acord cu “Nu te lasa condus de droguri”
dan
publicat @12:10 25 November 2008
eu nu prea cred treaba asta cu “a inceput cu marijuana si d`aia a ajuns la ac”… e o prostie maxima (din punctul meu de vedere). ca sa ajungi sa iti bagi in vena trebuie sa vrei asta. nu tu anturaj, nu tu nu stiu ce. TREBUIE SA VREI! restul… sunt doar motive si scuze pentru a-ti masca prostia. sunt de parere ca am ajuns in acel punct in care se poate legaliza drogul. toti stim ce patesti daca vei consuma heroina (de exemplu). cei care o fac isi asuma si normal este ca restul sa-i ajute. daca ei refuza… that`s it!
sorin
publicat @12:17 25 November 2008
A nu se intelege gresit – NU incurajez fumatul sau consumul de alcol, dar nici nu ma grabesc sa arat cu degetul sau sa dau cu piatra in directia fumatorilor sau a celor care consuma alcol. Unul din efectele consumului de alcol sau tigari – dependenta. Ce se intampla daca esti dependent de tigari sau de alcol?
1.a. In cazul tigarilor – poti sa dai dunga mai repede-cazul mai grav(unii si-au facut calculele si isi asuma riscul -treaba lor , plamanii lor atat timp cat nu induc fumatul pasiv)
1.b. Sa mori la 80 de ani, calcat de masina ..
1.c. Sa vrei mai mult (nu prea am auzit cazuri – sin cate stiu eu)
2.a. In cazul consumului de alcol – poti sa dai dunga …. (ficatul lor)
2.b.Devii agresiv – problema mare – urasc betivii agresivi
2.c. Sa mori la 80 ….
2.d. Sa mori la 48 – ca unchiul meu.
Cei care nu devin dependenti de alcol, dar consuma si nu sunt agresivi , merita un bolovan in cap ? Atunci eu primesc bolovanul , si mai cer inca unul in avans, in 27 am petrecere.
Little Green Lie
publicat @12:22 25 November 2008
Sunt curios cati dintre cei care au comentat s-au informat vreodata despre subiect. Sa stam de vorba la o tigara despre “droguri”, fara sa stim ce vorbim, pe criteriul “ce mi-a trecut mie pe la ureche si prin cap e si valid”… asa nu ajungem departe.
O singura observatie: sunt studii care arata ca fiind nefondata afirmatia ca marijuana este un “drog de intrare”. Generalizarea nu este mama intelepciunii; nici macar o ruda indepartata…
madison
publicat @12:26 25 November 2008
episodul cu fata asta te pune pe ganduri…
nu avem ocazia sa vedem asa ceva prea des(aproape deloc)…totusi,Dl Maruta a intins la maxim,in goana dupa senzational!
sper sa se salveze…e atat de tanara!
legea143
publicat @12:43 25 November 2008
Cabral, pentru fiecare exemplu negativ pot sa-ti dau 10 exemple de consumatori de droguri responsabili.
Te inseli daca ai impresia ca ajuti pe cineva cu atitudinea asta categorica.
Mai bine ai scrie un articol despre dependenta ta de nicotina.
MihaiT
publicat @13:11 25 November 2008
Nu vreau sa comentez despre problema Danei, sunt multi altii in situatia ei, dar macar lor nu le face publicitate si nu-si bate joc de problema lor o persoana ca Maruta pentru ca mie mi se pare ca exact asta a facut.
Intrebarea ta cu drogul care nu e drog si nu da dependenta…
Nu sunt consumator de marijuana (ca orice om am incercat acum ceva timp dar nu am facut din asta un obicei si nu am mai fumat o tigare cu marijuana de vreo 6-7 ani) si de tutun si cafea m-am lasat recent. Cu toate astea in ultima vreme mi-am facut un scop din a ma interesa cat mai mult despre planta de Cannabis si toate problemele legate de ea, pentru ca sincer mie mi se pare ca este interzisa absolut inutil si asta ma intriga foarte tare si tind sa cred ca este si o oarecare conspiratie din partea unor mari companii producatoare de tutun, alcool si alte produse care se pot fabrica din canepa si ar putea si ecologice si mult mai ieftine. Cannabis-ul este interzis in toata lumea din cauza americanilor, care in dobitocenia lor l-au interzis la ei spunand ca poti deveni paranoic si poti omori oameni. Dupa ce un anume Anslinger care avea legaturi cu oameni din companiile mai sus amintite a dus un adevarat razboi in Statele Unite, intr-o conventie a United Nations din postura influenta Statelor Unite acesta a tinut un discurs si a reusit sa interzica Cannabis-ul in toate tarile participante.
Nu au existat oameni care sa moara din cauza Cannabisului sau omorati de vreun consumator… pe cand in cazul alcoolului si tutunului exista zilnic zeci de mii de victime.
Inteleg ceea ce spui tu ca o tigare cu Marijuana ar fi primul pas… dar haide sa ne gandim ca nu ar exista aceasta planta. Crezi ca in dorinta de un drog, de o stare euforica, nu s-ar putea trece peste acest pas?
Crezi ca printre efectele sale Marijuana te-ar putea face sa-ti doresti o stare euforica mult mai puternica decat cea pe care ti-o ofera?
Crezi ca daca as afla doamne fereste ca am cancer pulmonar sau o tumoare pe creier si ca ar fi o boala terminala. Oare nu as incerca absolut tot ce se poate ca sa mai traiesc macar o zi? Crezi ca mi-ar mai pasa de legile facute cu fundul sau m-as duce direct la un tip sa cumpar cateva grame de iarba pentru ca am vazut 1000 de studii care spun ca ar face bine? In momentele alea te agati de orice speranta… de ce nu este studiata aceasta planta pentru medicina? De ce nu le este data o speranta bolnavilor? Doar din cauza ca un dobitoc la un moment dat a zis ca e rea si ca daca ai consumat Marijuana automat maine vei consuma Heroina?
S-au facut multe studii chiar si in Statele Unite pentru efectele nocive ale Cannabisului si THC-ului si nu s-a ajuns la niciun rezultat concludent. Dar nu s-au luat in considerare rezultatele acestor studii. Chiar crede toata lumea ca Olanda este o tara condusa de niste tampiti?? Eu vad ca Olanda este o tara mult peste Romania… si ma intreb… oare cei care au legalizat acolo drogurile usoare erau complete idioti sau cei de la noi sunt pentru ca nu fac asta?
Ana
publicat @13:17 25 November 2008
Offff….e un subiect tare delicat.
Eu nu ma pronunt…..nu cunosc persoane care sufera de aceasta dependenta.
Numai ce aud la tv, numai ce citesc prin ziare.
Dar ma gandesc ca nu poate fi nimic mai crunt…mai ales pt familiile respectivilor.
McGogoo
publicat @13:54 25 November 2008
Da. e bine sa iti fie mila de dana-marijuana. e omenseste sa iti pese de altii. nu uitati insa un lucru: ea a ales!!!
Suntem rezultatul alegerilor noastre. si eu si tu am ales la un moment dat… unii mai bine altii mai rau.
Orice actiune are si o reactiune… intelg sa ne fie mila de un copil precum erika… dar dana s-a nascut sanatoasa si a ales drogurile…
mila? sa fim seriosi.
Intelegere si acceptare da.
Dar nu am de ce sa ii plang de mila!!! chiar si drogata a venit la TV. sa mai apara o data pe sticla…
vedetisme… figuri… harfe…
de copilul ei trebuie sa ne fie mila. De ea nu… ii respecti optiunile ei “gustative” si gata… nu pentru ca nu merita o sansa. ci pentru ca aavut acesta sansa si a dat cu piciorul. Se lasea de droguri si a inceput iar. este ca in cazul infractorilor. Unii au dreptul la a doua sansa si merita iertati. dar daca recidiveaza platesc din urma…
sunt atatia oameni care chiar au nevoie de compasinuea noastra…
Imi pare rau ca nu sunt de acord cu Cabral si cu multi altii insa este parerea mea. Nu pot fi de acord cu asta…
Lara
publicat @14:23 25 November 2008
Emisiunea a stirnit mila pentru persoana care se drogheaza, dispret, revolta, dar frica de droguri? A simtit cineva acel horror movie feeling privind comportamentul victimei? Daca da, atunci emisiunea si-a atins scopul.
MihaiT
publicat @14:29 25 November 2008
@Lara – si-a atins scopul pe dracu`. Scopul a fost sa faca audienta cu orice pret si a facut asta profitand de problemele unei persoane. Fie ele probleme cu drogurile sau de orice alta natura. Ma dezgusta pe zi ce trece magnificul Maruta.
sorin
publicat @14:41 25 November 2008
Pnetru cei care sunt deja dependenti – nu stiu ce e de facut, pentru cei care doar sunt pe post de chibiti (momentan, maine nu se stie), cred ca ar fi bine ca dependentii sau consumatorii sa explice fenomenele. Desi sunt off-topic(oare?), ma bag la tigari,cafea si alcol.
I Tigari
1. Ce credeam despre fumatori cand nu fumam eu – vai de putza lor, eu nu voi fi asa.
2. De ce am inceput sa fumez: anturajul
3. Care sunt efectele :
a. probabil perioada de viata mai scurta(ma impac cu ideea ca e posibil sa nu prind 60 din cauza tigarilor)
b. scad performantele fizice (ma impac si cu asta)
c. cheltuieli mai mari (sa zicem ca nu-i bai)
4. Am gasit ceva bun in tigari – in anumite momente da, sa zicem ca ma autosugestionam in vederea depasirii unor momente mai grele
5. De ce vreau sa ma las (iarasi) de fumat: ca totusi sa incerc sa prind 55 – sa-l cresc pe prichindel
6. Pe cine afecteaza faptul ca eu fumez :
a.pe cei carora le sunt drag (e drept ca nu multi)
b. si pe mine daca nu prind 55
II Cafea
1. Ce credeam despre cafengii: vreau si eu
2. De ce am inceput sa beau cafea : buna
3.Care sunt efectele :
a.daca beau minim 8 cafele pe zi , pot sa fumez 3 pachete de tigari pe zi
b. habar nu am
4. Am gasit ceva bun la cafea: da , vezi pct.3.a + adorm mai repede daca beau una inainte de culcare (serios!)
5.de ce vreau sa ma las de cafea : nu e cazul
6. Pe cine afecteaza faptul ca eu beau cafea:habar nu am
III “Alcoholul”
1. Ce credeam despre cei care consumau “alcool”: io-te vaca/boul
2. De ce am inceput sa beau : anturajul
3. Care sunt efectele :
a. stare de betie – schimare de perceptie , comportamentala sau pauza/colaps
b. posibil sa nu prind 60 de ani (nu-i bai)
4. Am gasit ceva bun la “alcool” : da , in felul asta am inteles mult mai bine anumite persoane , am cunoscut oameni (inclusiv jumatatea mea mai buna), scapat de inhibitii la pertreceri (nu poci sa dansez daca nu beu),”hibernare cerebrala “(bine-i tata!!!! )
5. De ce vreau sa ma las de alcol : pai, desi am consumat cantitati industriale in trecut , nu e cazul, nu sunt dependent, nu am fost dependent de alcool, nu ma las.
6. Pe cine afecteaza faptul ca eu beu:
a. Pe cei care nu vor ca eu sa dansez, sa glumesc, sa ma copilaresc
b. pe cei carora le sunt drag – daca dau dunga din cauza asta
c. si pe mine daca nu prind 55
Concluzii ? Nu am .
Alexia
publicat @14:46 25 November 2008
@Sorin, nu blamez consumul de acool si tigari, dar nici nu sunt de acord ca, daca nu bei alcool si nu fumezi “nu-ti traiesti viata”. Cum ai spus si tu, sunt lucruri mult mai importante cum ar fi copiii si familia.
In cele mai multe cazuri, familia e “viata noastra”.
sorin
publicat @15:29 25 November 2008
@Alexia – am spus ca nu stiu ce inseamna “sa-ti traiesti viata”, dar cred ca GC prefera sa faca ceva riscant decat sa priveasca de pe margine cuminte. Nu cred ca a facut referire la faptul ca daca nu fumezi , nu bei , atunci-“nu-ti traiesti viata”, ci la faptul ca daca intri in tiparul omulaui “normal” :nu bea , nu fuma , nu preacurvi, nu face baie iarna , nu asculta muzica diavolului, nu manca prajit ….. se poate sa nu-ti ramana mai nimic de facut . Cred ca e bine sa nu fii “normal”
(eu sper sa nu fiu), asa interpretez eu . Cu familia sunt de acord , dar vezi ca nu toti au jumatatea lor , prichindel , trebuie sa ne gandim si la ce am face noi acum, daca am fi fluturasi polenizatori de floricele
ioana24
publicat @15:45 25 November 2008
stii cabral..cu timp in urma am fumat si eu dar era ptr a vedea ce se simte care e senzatia..dar nu sa apuc definitiv…am vazut si dupa ani ,,bine intre timp am facut si un copil..cum ziceam dupa anii am avut probleme in casnicie..si stii ca in acele momente groznice as fi vrut sa fumez..dar ii multumesc celui de sus ca nu am facut-o..si ma-am gandit la copil,si plus ca am avu prieteni aprope..si m-au ajutat sa trec peste..asa si cu dana ..eu cred ca nu vroia sa mai apuce acest viciu mai ales ca are si o fetita…dar probabil anturajul ei …suprarile..asta probabil a facut-o sa ia din nou acest viciu a fost mai slaba de inger..nu a avut cine sa o sprijine cu adevarat in momente dificile din viata ei si s-a refugiat in droguri..imi pare nespus de rau de ea si sper ca intr-o zi isi va reveni din asta de dragul fetitei ei.
Amalia
publicat @16:05 25 November 2008
In clasa a 9a,colegii mei spuneau ca pana intr-a 11a sigur ma apuc si eu de fumat.Acum sunt intr-a 12-a,nu fumez si nu am de gand,sub nici o forma.La fel cu alcoolul.La petreceri beau doar nectar,rar un pahar de vin.Mi se par dizgratioase fetele bete,sau cu tigara in bot.Depinde de taria de caracter a fiecaruia si de puterea de influenta a anturajului,pentru ca majoritatea se apuca de fumat si de baut(sau chiar droguri)din cauza anturajului.