cabral.ro

Decalogul unui curvar de bun simt

Uite, am vorbit cu fete. Am vorbit cu baieti. Si-apoi iar am vorbit cu fete. Ba chiar si cu Doamne.

Atunci cand am vorbit cu baietii despre barbati-cuceriri-cuceritori a reiesit o atitudine gen  “Asa e treaba, e normal.”

Ce m-a uimit a fost insa atitudinea partii frumoase a sexului (nu domnilor, nu va invartiti brontozaurii in ideea ca gasiti partea aia frumoasa), fetele au spus ca “Asta e, asa-s barbatii. Nu porci dar tot niste animale…“.

E, mergand pe filonul asta am incercat sa gasesc totusi niste reguli, agreate de amandoua sexele, care sa defineasca linia unui cuceritor modern, dar de bun simt. Si, o sa radeti, fetele au contribuit mult la diminuarea numarului de puncte si transformarea in decalog, pentru ca pana sa intervina ele era… lista celor 100 de reguli!

Asadar, domnule curvar, iata ce nu ai voie sa faci:

- nu minti. Decat sa invarti 5 fete pe degete mintindu-le, mai bine spui adevarul si ai doar 3 care sa te accepte asa.

- nu folosi te iubesc!“. Niciodata! Spune-le ca tii la ele, ca te intereseaza, ca te simti bine cu ele dar nu spune “Te iubesc!”, asta e din alt film.

- nu flirta cu altele cand esti cu una dintre ele. Chiar daca ea stie ca nu e singura, nu o face sa se simta prost. Gasesti alte momente in care sa definitivezi alte… aranjamente.

- daca le folosesti, lasa-te folosit. Da-le ce vor, fa-le sa se simta bine, nu uita ca toate se intampla in amandoua sensurile.

- nu fi egoist. Daca una dintre ele vrea sa se desprinda… las-o. Tu stii cel mai bine ca merita mai mult si mai bine decat tine.

- nu promite nimic mai mult decat ceea ce poti da. Nu promite un viitor, nu promite nici macar amintiri frumoase, poti sa promiti, poate, un prezent frumos.

- nu rupe ritmul. Nu-i da socuri, fii constant, daca o obisnuiesti cu ceva tine-te de acel ceva. Daca oferi mai mult… o vei obisnui asa, si amandoi stim ca nu vei putea sa oferi mai mult pentru o perioada mai lunga.

- lasa gelozia, n-ai dreptul sa-ti permiti luxul asta. Daca tu iti dai singur dreptul de a gusta din mai multe … da-i-l si ei.

- las-o sa traiasca. Nu-i esti iubit, esti doar o parte a vietii ei. Da-i aer, oricum ai timp sa te vezi cu ea din-an-in-Paste, nu o tine sub control, nu o sufoca cu mesaje, las-o sa aiba prieteni, sa iasa, sa traiasca…

- foloseste, bai Casanova, prezervativul!

Bun. Acestea ar fi cele 10 reguli pentru ca tu, Cuceritorul, sa nu fi Ion Futilescu ci o prezenta agreabila, de bun simt, cel care cauta dar si ofera placere.

Daca tu, uman-comentator pe-aici, ai si alte idei… baga comentariu cu incredere. Daca ti se pare prea mult… spune-mi ce ai taia din decalogul asta.

203 comentarii

  1. george

    publicat @12:30 13 August 2009

    Daca barbatul este curvar si femeia este o curva. Este o vorba mare, nu-mi mai amintesc exact acum cine a spus-o, e si o povestioara pe tema asta, care suna cam asha: “Toate femeile sunt niste curve mai putin mama si sora mea. Totusi ele sunt femei!”
    “Foloseste, bai Casanova, prezervativul!”- genial! Bravo!

    Raspunde

    • ioana

      publicat @13:40 13 August 2009

      Napoleon spune ceea ce ai scris tu:-) si nu inteleg de ce e ata de normal ca un barbat sa aiba 10 de femei si toata lumea ii scuza “asa’s ei”.ei sunt felicitati ca au 10, noi femeile suntem curve daca avem 10. urat! pana la urma suntem egali de ceva timp.

      P.s.: Buna Cabral:-)

      Raspunde

      • lorena

        publicat @14:57 13 August 2009

        discutia e interminabila si dureaza de cand lumea…barbatii se vor considera mereu superiori, femeile se vor simti intotdeauna ranite si dezamagite de asta…o femeie va fi intotdeauna curva, un barbat va fi exemplu demn de urmat de catre semenii lui…ca femei, n-ar trebui sa ne atace treaba asta…noi stim mai bine!!

      • george

        publicat @20:35 13 August 2009

        Ashea…Napoleon..ca mi-am stors neuronul, ca doar unul am desi nu sunt blond, o zi intreaga:)…
        Iar vizavi de faptul ca un barbat care are 10 femei este felicitat, iar femeia care are 10 barbati este curva…nici pe departe gandul meu la asa ceva!

    • Andrei

      publicat @17:53 13 August 2009

      Napoleon a spus replica aia.

      Raspunde

  2. Christiane

    publicat @12:49 13 August 2009

    interesant… si totusi, asa de teoretic si atat de putin pus in practica.
    este prea mult sa le ceri barbatilor sa analizeze o relatie. pentru ei, intai e “exercitiul” si apoi povestea, flirtul, etc…
    si da, sunt perfect de acord ca vesnicul “te iubesc” a devenit asa un mare cliseu incat incepe sa nu mai fie crezut nici in momentul in care chiar este spus din toata inima.

    Raspunde

  3. Maria Magdalena

    publicat @12:59 13 August 2009

    Foarte frumos spus.
    Multumesc in numele femeilor pentru invataturile de mai sus.

    Femeia este o fiinta sensibila capabila de prea multe sentimente fata de ce poate ea suporta…din aceasta cauza este vazuta un monstru si nu este respectata si inteleasa.
    Ce am zis mai sus le-a rostit un prieten bun. Recunosc ca nu am ajuns la concluziile astea singura.

    Nu sunt de acord insa cu:

    - te iubesc. E frumos sa iubesti. Rostesc asta oamenilor din juru pe care simt ca ii iubesc si nu ma sfiesc sa o zic. Femeilor le confera o siguranta psihica. Azi te iubesc, maine daca m-ai jignit nu te mai iubesc. A iubi nu este un sentiment vesnic cum il inteleg foarte multi. e simplu si valabil pentru toata lumea.

    - promisiunile pentru viitor. e bine sa promiti pentru tine in primul rand…eu consider ca asa evoluezi. Iti exprimi sentimentele pentru un viitor care ai vrea sa se intample. Fazele de genul azi vreau, maine nu vreau e pentru dezorientati.

    Raspunde

  4. dara

    publicat @13:26 13 August 2009

    barbatii au ajuns sa nu respectele punctele mentionate mai sus pu ca isi permit…pu ca le permitem noi…si fetele care accepta sa fie a “n” femeie o face cu gandul ca il va schimba…pacat ca nu este asa…

    Raspunde

    • Fozzie

      publicat @19:02 13 August 2009

      Femeia intra intr-o relatie cu gandul ca EL se va schimba cu siguranta… doar ca el NU se va schimba niciodata.

      In schimb barbatul intra intr-o relatie scontand pe faptul ca EA nu se va schimba niciodata, insa ea se va schimba cu siguranta.

      Asta este de fapt realitatea si de aici dilema, doamnelor… Va respect si ma inclin.

      Raspunde

  5. petro

    publicat @13:28 13 August 2009

    Voiam si eu sa ma opinez la postul “International. Complimente.”, dar nu se poate la acea sectiune, deci ma voi opina aici: sunt femei care nu au incredere in ele insesi, nu se apreciaza pt ceea ce sunt. Se subestimeaza, si nu e greu, avand in vedere ca sngura calitate exacerbata in societatea romaneasca este aspectul fizic.
    Pe de alta parte, normal ca orice barbat care face un asemenea compliment are (cu o probabilitate variabila, poate fi chiar sincer frapat) un mesaj subliminal, un subter-mesaj, daca pot spune asa, dar o fata/femeie trebuie sa accepte conventia, ca asa interactioneaza umanii, e stereotip, cliseu, de aceea si functioneaza, de aceea se numeste cliseu.
    Romancele nu prea stiu sa se comporte ca femei, stiu sa fie obiecte, menajere, bibelouri, papusi gonflabile; si nu e amuzant. Iar daca ceva se va schimba in aceasta privinta, trebuie sa porneasca din/de la ele insesi. Un barbat va face ce i se cere, daca se stie cum sa i se ceara. Spre ex, daca o femeie vrea sa nu fie considerata menajera, atunci nu desfasoara actiuni caracteristice, daca apar repercursiuni urate, isi ia talpasita (poate un ex. mai nefericit, dar nu vreau sa ma intind exagerat la comentarii)

    Raspunde

  6. oana

    publicat @13:40 13 August 2009

    Nu am ma+i scris pe blog, dar decalogul asta m-a facut sa pun mana pe taste. Fara vreo intentie de a jigni pe cineva, dar…mie mi se pare ca decalogul e facut pentru cei care traiesc relatii si nu povesti de iubire. Mai conteaza cine e curva si cine curvar? Eu zic ca e mai important sa demonstram gramul ala de respect fata de celalalt chiar si cand nu traim povestea de iubire. Pentru mine, decalogul asta e gramul de respect pe care il areti omului de langa tine, indiferent ce vrei de la el. Sunt curioasa cum arata regulile pe care treubuie sa le respecte o femeie :P

    toate ce bune

    Raspunde

  7. Ada

    publicat @13:52 13 August 2009

    Uof, foarte tare postul asta! Ca de altfel, toate din ultimul timp! Parca toate cuvintele astea ti-au iesit asa din adancul sufletului fara sa le poti opri. Asa ma cuprinde un dor nebun, …, ma face sa visez frumos, sa iubesc mult…

    Esti cumva in cautari? Ah, nu?! Macar un frate ai si tu? Geaman, daca se poate?

    :) ))

    Raspunde

  8. Littlemirela

    publicat @13:59 13 August 2009

    @Petro,
    1. ele insele, nu ele insesi.
    2. “Romancele nu prea stiu sa se comporte ca femei, stiu sa fie obiecte, menajere, bibelouri, papusi gonflabile”. Asta e cea mai urata jignire pe care am auzit-o vreodata. E un pic aiurea sa spui ca eu ca femeie ma tratez singura ca o papusa gonflabila, din asta reiese ca nu am nicio ambitie, nicio opinie, decat vreo cateva gauri, folosite la nevoie. Gresit! Majoritatea femeilor sunt tratate ca atare, dar asta nu inseamna ca toate accepta sau ca impartasesc ideea asta. In momentul in care barbatii o sa vada in femeie in primul rand un alt om, si nu o continuare inevitabila si normala a penisului, atunci lucrurile se vor schimba. Da sunt si femei care au o personalitate influentabila, la fel cum sunt si barbati, dar e incorect si nu e normal sa consideri ca majoritatea femeilor se comporta ca bibelouri sau ca menajere. Daca un barbat ar desfasura cum zici tu “actiuni caracteristice unei menajere” l-ai considera menajera?! :)

    Raspunde

  9. flori

    publicat @14:03 13 August 2009

    corect e “ele insele”
    “ele insesi” zgarie timpanele, care este!

    Raspunde

    • petro

      publicat @20:03 13 August 2009

      da tu ai consultat vreo gramatica sau doar timpanul tau, care este?

      Raspunde

  10. Corina S.

    publicat @14:50 13 August 2009

    E perfect decalogul, nimic de sters, nimic de adaugat. Cele mai importante “porunci” mi se par: “nu minti”, “nu promite nimic mai mult din ceea ce poti da” si mai ales, “foloseste prezervativul!”. Dar FOARTE putini sunt aia care iau in serios un astfel de decalog. Ca sa te zapaceasca de cap si sa obtina ce vor de la tine, majoritatea promit marea cu sarea, de ai impresia ca te vor si lua de nevasta in curand. Si nici de prezervativ n-au auzit, ca nu le pasa nici de sanatatea lor, darmite de a altora…

    Raspunde

  11. geretus

    publicat @15:01 13 August 2009

    Bre… io nu ma incadrez in categoria dezbatutat aici… asa ca nu-mi pot da cu parerea…Oricum, parerea mea e ca se vede de la o posta un barbat care vrea o relatie ( sexuala sa-i zicem)de 1-2-3 luni si unul care vrea si altceva in plus…Asadar, femeile care cad in plasa lui, ar trebui sa vada cu cine are de-aface de la o posta…si se actioneze in consecinta, respectiv accepta situatia din start ( din diverse motive, poate aceleasi ca si ale tipului) sau nu…Asa ca riscurile sunt asumate dinainte… Sigur, unii stiu sa se poarte in astfel de situatii altii sunt marlani…dar astia din urma se exclud singuri, deci nu vad rostul decalogului…Ca nu e ca si cum treaba asta tre sa se intample obligatoriu (fiecarei femei) si hai sa facem niste reguli sa fie mai putin dureroasa situatia…

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @15:37 13 August 2009

      Uite, din ce ai spus tu m-as opri la partea aia cu “femeile care cad in plasa lui”.
      Daca:
      a) asta e fix relatia pe care si-o doresc?
      b) nu e plasa ci e… propunere onesta de “afaceri”?

      Raspunde

      • geretus

        publicat @11:53 14 August 2009

        a) Daca asta e relatia pe care o doreste… Astea sunt riscurile pe care si le asuma… Adica sa fim seriosi, cam ce-ai putea astepta de la astfel de relatie? Plus de asta, sunt putine femeile care isi doresc astfel de relatii… Majoritatea isi doresc o relatie stabila care sa duca undeva ( nu toate, dar asta e in firea femeii, asa e ea construita – comentatoarele de genul feminin pot confirma sau nu)
        b) propunerea onesta de afaceri se face cu stabilirea conditiilor inainte :) Prin urmare poate sa puna conditii ( gen decalogul de mai sus, sau altele)..

  12. Maria Magdalena

    publicat @15:24 13 August 2009

    oing oing :) ))))

    auzi Mirela?!?!…las-o balta. romancele noastre nu sunt mare lucru…o noapte merg.
    de barbatii romani …no comments…niste minunati. Daca as fi D-zeu (norocul lor ca nu-s) le-as da 3 joburi :) )))…mai departe intelegi voi

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @15:37 13 August 2009

      Tot razboinica…

      Raspunde

    • somerio

      publicat @16:09 13 August 2009

      Doamne, cat imi place faza asta cu “barbatii romani sunt de cacat”. O aud din ce in ce mai des si ma oripileaza. Apropos domnita, Cabral e roman ;)
      Mai mult d-atat, mi-a fost dat sa intalnesc in viata asta (nu foarte lunga)tot soiu’ de persoane, unele mai interesante decat altele. Am cunoscut fete impecabile fizic s-atat… care spuneau mereu “barbati straini”. Alegeau barbati mult mai in varsta decat ele si musai straini. De ce crezi ? Stii tu mai bine, pentru bani. S-atunci… va permiteti sa spuneti ca barbatii romani sunt de porc ?
      Macar de v-ar fi putina rusine… fiecare primeste ceea ce merita… iar mosu’ strain cu bani va muri… sau va saraci… sau mai rau, “ii va muri”… n-aveti decat sa zburati la alta crenguta… IN alta floare ;)

      Raspunde

    • Littlemirela

      publicat @18:14 13 August 2009

      @Maria Magdalena “romancele noastre nu sunt mare lucru…o noapte merg” Deja imi creste tensiunea, apoi mai fata, tocmai te-ai bagat singura in oala de care ziceai. Pari neaosa dupa vorba, nu-mi vine sa cred ca ai o parere intr=atat de proasta despre tine. Eu una tind sa cred ca pot mai mult decat a fi o soseta de schimb pentru un barbat. Acum – din nou zic- fiecare cu opiniile, ambitiile, optiunile sale.

      Raspunde

      • Maria Magdalena

        publicat @21:27 13 August 2009

        eu nu stiu ce sariti asa ca arsi…ca noi sunt putini…ati stat cu restul? aia sunt majoritatea…la aia se targeteaza spre ex. Media Pro.
        de ce au prins manelele, haosul de dragoste, Vacanta Mare, tutz tutz? ca avem cultura…vai de “popoul” nostru :) ))))

        eu daca as fi englez mi-as lua sigur o romanca…de ce? pentru ca spala, calca, face mancare buna, sex e zeita etc.
        dar nu sunt englez…sunt roman, vreau sa intretin cu partenerul o discutie…astfel sa zic: da dom’le…simt ca traiesc.

        @somerio – stii cum e cu romanul…e cam puturos…nu si-ar misca tartitza. el se gandeste cum sa il tepuiasca pe ala de langa el.

        ehehe…maica…

  13. Sarai

    publicat @15:45 13 August 2009

    E tare rau:)). Bine gandit mai Cabral. Da’ io personal nu inteleg faza cu “te iubesc”-ul…adica,de ce sa nu-i spui? Pierzi ceva? Nu te leaga cu nimic. Ba mai mult,cred ca defapt castigi:)

    Raspunde

  14. somerio

    publicat @16:11 13 August 2009

    si pentru ca ne-am abatut de la subiect… eu nu sunt genul de persoana care sa aiba mai multe in acelasi timp… fie si doar pentru distractie. Nu-mi place sa-mi bat joc… cum nu-mi place ca altcineva sa-si bata joc de mine. Consider ca fata din viata mea va fi mereu si unica !

    Cei interesati pot urma decalogul… eu n-am s-o fac pentru ca nu asta urmaresc :)

    Bafta !

    Raspunde

    • Lullaby

      publicat @16:55 13 August 2009

      Subscriu! (la feminin :) ).

      Raspunde

  15. Lullaby

    publicat @16:23 13 August 2009

    Intr-adevar,pt un curvar e de bun simt decalogul.
    Dar de ce alegi sa fii curvar?

    PS: vad ca nimeni nu a indraznit sa te corecteze, dar ‘nu fi egoist’ si ‘fi constant’ se scriu cu doi ii.

    Raspunde

    • somerio

      publicat @19:16 13 August 2009

      Prietene,

      “fii constant” se scrie intradevar cu dublu i insa “nu fi egoist” este corect cu un singur i

      in loc sa faci observatii mai bine ti-ai vedea de treaba ta ;)

      fara suparare…

      Raspunde

      • somerio

        publicat @19:20 13 August 2009

        nu stiu daca esti fata sau baiat dar m-am adresat cu “prietene”:))

        O zi buna !

    • Cabral Ibacka

      publicat @20:12 13 August 2009

      Chill, greseala e greseala, pax 2 za uorld…
      Modified. Thx.

      Raspunde

  16. Tusca

    publicat @16:31 13 August 2009

    De ce se lasa femeile folosite in acest hal? nu vad de ce ar accepta o femeie acest decalog, constienta fiind ca poate si ca merita mai mult: un barbat care sa o vrea doar pe ea.

    Cand eram doar o fetita, mama mea m-a invatat urmatorul lucru: “Barbatii sunt precum copii: cum ii cresti asa ii ai!”

    In rest, e foarte bine scris articolul! Bravo Cabral!

    Raspunde

  17. ZuZu

    publicat @16:33 13 August 2009

    Eu aş mai băga din seria ce ai voie sa faci nişte: Fii atent la detalii mici(De ex. “Văd că ţi-ai schimbat cerceii”)

    şi surprinde-o când nu se aşteaptă.

    Raspunde

  18. alis

    publicat @16:38 13 August 2009

    am descoperit cartea ‘He’s Just Not That Into You’ ,o avem si noi pe piata sub numele de ‘Tu il vrei, el nu te vrea’. e destul de interesanta si spune multe despre comportamentul unui barbat.

    Raspunde

  19. cookie

    publicat @16:38 13 August 2009

    Caterink decalogul :D
    Macar daca toate persoanele carora le lipsesc notiunile astea ar intra si-ar citi 8-}
    Cu ce nu sunt foarte de acord sunt punctele cu ritmul si cu gelozia…in sensu’ ca astea nu cred ca ar trebui sa fie reguli…in functie de ce si cum prefera si femeia respectiva (sau barbatul respectiv, caci DA, sunt si femei care “o ard” asa :D

    Raspunde

  20. elga23

    publicat @16:56 13 August 2009

    De departe asta este cea mai interesanta postare din ultima vreme.
    Nu contine politica, criza si efectele ei, ministrisi fauna de Dorobanti.
    Si imi plac cele zece “porunci”, mai ales, “Lasa gelozia” si “Las-o sa traiasca”.
    In fond, daca tot te vezi cu cineva doar din motive hormonale, de ce sa incarci momentul si sa o sufoci cu iluzia unei “relatii” si aia bolnava?

    Raspunde

  21. ionn

    publicat @17:12 13 August 2009

    Curvar de bun simt?
    eu cred ca s-ar mai gasi citeva”conditii”…dar sa facem si un mic chestionar si pt ELE? ba chiar 2: unul de “bun simt” si altul “din popor”
    PS:
    care e cea mai “veche” meserie din lume?

    Raspunde

  22. rebirth

    publicat @17:32 13 August 2009

    @ionn
    nu stiu de ce, dar am vaga senzatie ca, in ciuda parerii ‘specialistilor’, prima meserie din lume a fost cea de vanator.

    legat strict de decalog, mie imi pare chiar OK. da, nu e o chestie buna sa te porti asa, dar daca totusi o faci poti macar sa fii un gentelmen si nu un nesimtit cras.
    plus ca, am eu o intrebare pentru toti cei ce condamna curvarii (dar strict pe cei in sensul mentionat de cabral): daca ati avut doar relatii de la 3-4 luni in sus, atunci luati piatra si aruncati-o. pana atunci… mai usurel. parerea mea..

    Raspunde

  23. Anca

    publicat @18:02 13 August 2009

    @ Petro
    O sa iti dau dreptate cu privire la ceea ce ai scris despre romance, desi poate ar fi fost mai potrivit sa fie “femeile”.
    Asa e, frate, asta fac femeile. Se lasa folosite si calcate in picioare, se lasa folosite ca menajere si papusi gonflabile, dar mereu sare una in sus cand spui ca este asa. E inutil sa dezbatem interminabila discutie femeie-barbat pentru ca tot va iesi la suprafata misoginismul si feminismul din noi. Daca este sa fim realisti, barbatul este superior. Este ! Pentru ca poate avea o ascensiune sociala fara a i se cere servicii sexuale, asa cum femeile sunt proaste ca se presteaza si accepta. Barbatul gandeste mai rece, stie cat poate pierde si ce merita sa riste. Femeia …nu gandeste mereu! Si nu, nu e generalizare ! Chiar nu am de ce sa mizez pe o egalitate intre sexe cand majoritatea femeilor ne trag in jos sexul. Exista exceptii, intr-adevar, dar sexul feminin, in ansamblu este inferior.

    Raspunde

  24. korinna9

    publicat @19:04 13 August 2009

    ai cam pus punctu’ pe niste i-uri…io am trimis link tuturor amicilor/ prietenilor de sex masculin ca sa mai ia neshte lectii, chiar daca majoritatea se regasesc in cateva din cele 10…”porunci”…;)

    P.S. am ras la “serviti, va rog”…pfoahahaha…esti cu capu rau, baietzel…!!:))

    Raspunde

  25. adriana

    publicat @19:40 13 August 2009

    Si fidelitatea o fi pentru alte specii,nu pentru noi oamenii,ca de!tre’ sa fii la moda cu vreo doua,trei amante ,daca te tine buzunarul si “madularul”!
    Am zis!

    Raspunde

  26. dana

    publicat @19:42 13 August 2009

    la noi se zice” nu exista boli, exista bolnavi” asta ca sa nu uitam ca desi toti suntem oameni si avem multe lucruri in comun unii cu altii in acelsi timp suntem diferiti.
    asa ca wake up……nu toti sunt porci, nu toate sunt curve; asa ca nu poti sa zici ca romancele sunt papusi gonflabiel si menajere etc……eu nu ma incadrez si sunt romanca……..o expimare mai corecta ar fi” in cercul meu de cunostinte cei mai multi sunt……..
    ps: decalogul e ok, si-mi place mai ales ca nu reiese ca femeia e 1:ori curva ori 2:o victima inocenta a unui barbat care obligatoriu tre sa-si bata joc de puritatea ei

    Raspunde

  27. andy

    publicat @20:21 13 August 2009

    Felicitari pentru inca un post bine scris. Imi plac posturile pe teme de genu asta. Ce ai zice sa scrii si un post despre “Friend Zone”. Sa ne spui parerea ta despre asta …

    Raspunde

  28. carmen

    publicat @20:40 13 August 2009

    dk iesi o sapt in bucuresti , inclusiv in club de luni pana duminik ai sa vezi k sunt aceleasi fete care incep luni sa iasa cu niste baieti si duminik termina cu alti…mey fetelor??…kum vreti sa v aprecieze un barbat si sa va iubeacsa knd voi va afisati ca sa nu zic tot tacamul cu tot orasul??…si ma refer in special la cele care vin sa invete in BUC si dau de viata de noapte….uofff…m ingrozesc yo…si toutsi sunt FATA! …

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @21:02 13 August 2009

      E, vezi-tu, aici cred ca aici gresesti… cand spui “cum vreti voi sa fiti apreciate si iubite”.
      O sa ramai uimita dar… poate nu cele spuse de tine sunt dorite de ele.

      Raspunde

  29. carmen

    publicat @20:43 13 August 2009

    si dk am ajuns yo …sa am parerae asta despre femei…e grav!..dar asta e realitatea..se vand!!sau cn stie cateodata krd k le si place asa..anyway…e viata fiecaruia nu am yo dreptul sa judec pe nimeni…am simtit k ar trb sa spun si parerea mea…sunt scarbita knd le vad ranjite si bete….plimbanudu.se in cluburi de la o masa la alta….e f greu in conditiile astea s gasesti cu adevarat persoana kre sa t aprecieze si sa t iubeasca sincer…

    Raspunde

  30. Silvu

    publicat @21:57 13 August 2009

    Ca sa ma afirm in lumea blogurilor, dau si eu cu parerea, ca deh, e democratie ( asa sustin unii, ca e democratie in “Za land of choice” ).
    Poate pentru ca nu sunt din aceeasi categorie sociala cu voi, imi provoaca un pic sila subiectul: Cum adica curvar? Cum adica curva? De ce ni se par niste lucruri ok? De ce exista astfel de persoane? Sigur, nu pot spune ca am lipsit din randul celor cu fantezii cu 2 (doua) dar totusi! Una nu-ti ajunge frate? ( Si cand zic “una” cred ca si fetele si baietii gasesc un substantiv vulgar de care sa o lege si sa raspunda la intebare ).Cu asta cred ca am rezolvat primele 9 reguli. Ultima, pai ultima e un must cand zboi din floare in floare, ba chiar si atunci cand zbori in aceeasi floare. Din neferice pentru noi, in ultima vreme am observat ca setea unora le tradeaza dezinteresul pentru viata, sanatatea si fericirea celor din jur. Parerea mea umila, daca vrei sa fii curvar sau curva, nu ai ce cauta in regnul asta, marsh la plante!
    O zi buna!

    Raspunde

Lasa un comentariu