Dansul patrupedului.
publicat @ 31 August 2010 in categoria > din viata...
Taguri: Bucuresti, caini, caini maidanezi, caini vagabonzi, FUN, hingheri, hingheri Bucuresti, in cartier, maidanezi, OMUL E PROST
- Daaaa, si simpatic! Dar unde-o fi mama lui?!
- Nu stiu, cred c-au luat-o hingerii… hai sa-i dam ceva de mancare. O sa-i spunem… Negrutzu!
Trece un an, Negrutzu mai vine si mai pleaca, incepe sa latre cand se apropie cineva de masinile din fata scarii blocului – ceea ce este apreciat de toti cei din bloc – primeste in continuare mancare cand, dupa inca ceva vreme…
- Ajuuutoooooor, ma mananca! Negrutzule, da-te la… aoleu, ma nu ma musca! Ajuuutoooooor!
Pana la urma faza se calmeaza, asta muscata il ocoleste pe caine pentru tot restul vietii… dar ceilalti vecini sunt convinsi ca e vina omului, ca acel caine n-ar face rau nimanui.
- Saariiiiiti, ma mananca! urla mamaica de la 3, cu Negrutzu agatat de fusta inflorata…
Dar nu e gata aici… totul se termina dupa ce Negrutzu musca de fata un copilas, fix in fata scarii blocului…
Se face consiliu de bloc si se hotaraste ca Negrutzu sa fie dat pe mana hinghierilor! Sa fie linsata! Nu se mai poate! Si usa blocului scartaie usor, se aud niste sunete ciudatele, toti intorc capul incet, isi ridica privirea si… 7 Negrutzu mici se impleticesc de colo-colo sub ochii lor…
- Vaaaai, ce mici sunt!
- Daaaa, si simpatici! Sunt a lu’ Negrutzu?! Toti sunt negri!
- Nu stiu… hai sa le dam ceva de mancare. O sa le spunem…
—
Cunosti povestea?

Mihai
publicat @13:39 31 August 2010
Din pacate da…:(
Trebuie sa intelegem ca avem nevoie de o solutie radicala in legatura cu aceasta problema. Mi se pare absurd sa traim sub imperiul fricii cainilor fara stapan inca 5-10-15 ani, “ca sunt castrati si o sa moara ei de moarte buna”. Nicaieri in lume nu se mai intampla sa ceva. Si cei ce spun ca este o solutie cruda sa se duca sa explice asta mamei copilului muscat de fata….Sau celor din sala de asteptare pentru vaccinul antirabic de la spitalul Colentina (cateva MII de oameni pe luna)…
Cabral Ibacka
publicat @23:50 31 August 2010
Vezi-tu, de-aia ma rog sa nu cumva s-o muste pe fiica-mea, ca atunci chiar dispar maidanezii din partea asta de oras…
Cristina
publicat @13:40 31 August 2010
Am inteles. Esti pro ecarisaj, anti caini comunitari. Cazurile in care un caine se repede la o persoana care trece indiferenta pe langa el sunt extrem de putine. Cainii actioneaza asa doar cand sunt in haita. In general ceea ce simtim noi cand trecem pe langa un caine comunitar este ceea ce il determina sa muste. In 34 de ani de viata nu m-a muscat nici un caine, desi latrata am fost de nenumarate ori. O fi din cauza atitudinii?
Daniel
publicat @20:03 31 August 2010
ai dreptate poate fi datorita atitudini, si pe mine ma latra si nu ma musca dar am 39 de ani insa ce stapanire de sine poti cere unui copil de 9 ani cand il latra 3 – 4 caini? O sa tipe, o sa fuga si ce crezi ca or sa faca cainii? Eu zic ca or sa atace.
Asa ca cine vrea caine sa si-l tina acasa, sa il ingrijeasca, nu am nimic impotriva insa cainii comunitari sa fie adunati ca m-am saturat sa steau cu teama ca iese copilul afara la joaca si vine muscat sau mai rau desfigurat.
Nu am nimic cu animalele dar daca e sa aleg intre copil si caini ghici ce?, o sa aleg copilul oricum m-ai cataloga tu.
Cabral Ibacka
publicat @23:55 31 August 2010
Da, Cristina, poate fi atitudinea, ai dreptate. Eu la 32 de ani am atitudinea potrivita si daca ma ia vreunul in vizor… si-a luat belea cu mine.
Dar un copil ce atitudine sa aiba? Asta o data…
Si-apoi tu spui ca ataca numai in haita… pai astia numai in haita stau!
emy
publicat @13:59 31 August 2010
doamna si vagabontu???
Serginho
publicat @14:12 31 August 2010
si mie tot asta mi-a venit in minte.
)
Ielena
publicat @18:39 31 August 2010
vagabon’d'ul
Ionut Staicu
publicat @14:18 31 August 2010
Story of my stupid neighbours!
Încă n-au mușcat vreun copil, dar latră la oricine îndrăznește să intre în bloc…
avl
publicat @14:21 31 August 2010
Ce am inteles eu este ca daca pui nume masculin unei femele, aceasta o sa muste oamenii din fata blocului
.
Mona
publicat @14:29 31 August 2010
Exagerezi..si de cele mai multe ori este vina omului.Majoritatea cainilor comunitari agresivi au fost la randul lor agresati de oameni (fiind explicat comportamentul cainesc agresiv la adresa lor)Poate exagerez si eu sa ii apar atat insa este de vina si sistemul nostru drag romanesc si asa zisa “protectie” a animanelor, acestea fiind lasate sa cutreiere strazi si sa se inmulteasca exagerat.De-ar exista adaposturi decente si la noi, nu “inchisori” pentru aceste patrupede.Oamenii sunt sursa raului.Chiar azi un boschetar a lovit puternic o pisica in burta. pisica nu ii facuse nimic. Era doar dansul in trecere si ce si-o fi zis, hai sa ii trag una ca sunt smecher..halal oameni.
Ildiko
publicat @14:30 31 August 2010
simpatic!
Mona
publicat @14:30 31 August 2010
animalelor*
laura
publicat @14:31 31 August 2010
poate daca oamenii ar fi incercat sa afle care era adevaratul motiv pentru care acel catel latra si sarea la oameni, nu ar mai fi reactionat asa. isi apara puisorii, fara ca cineva sa stie de ei. omul nu vrea sa caute sau sa afle ceva, ci pur si simplu vrea ca absolut totul sa fie ca el. tot omul are tendinta sa nu inteleaga decat nevoile lui nu si ale alora… as putea scrie foarte multe aici…
Cabral Ibacka
publicat @17:33 31 August 2010
Laura, ti se pare tie ca celor de la Jilava a stat cineva sa le afle motivele pentru care au facut… ce-au facut?
Te inscrii in societate… bine. Daca nu… esti ras.
lorena
publicat @20:18 31 August 2010
imi pare rau sa te contrazic, dar Da!…sunt judecatori care tin cont si de motivul din spatele faptei…pe aceeasi idee de ‘circumstante atenuante’…d-aia sunt unii scapati pe motive de abuz in copilarie sau nebuneala temporara…probabil ca pe acelasi motive ar putea fi intelesi si cainii
Law
publicat @14:33 31 August 2010
ecranizarea idoteniei “maidanezilor” si meltenilor.
- Se poate face si un film
Life of a homeless dog in Romania!
laurra
publicat @14:35 31 August 2010
Rar exista bloc fara un caine prin oras…
alexandra
publicat @14:36 31 August 2010
Concluzia pe care ar trebui sa o tragem cu totii este ca, in momentul in care “adoptam” (chiar daca adoptia inseamna doar sa ii aruncam din cand in cand un codru de paine) un maidanez,ar trebui sa ne responsabilizam si, sa il si castram. Totusi, eu nu am vazut caine care sa muste fara un motiv. Poate ca traiesc eu intr-o lume mai….buna.
Cabral Ibacka
publicat @17:36 31 August 2010
Scuza-ma, Alexandra, tu mergi cu bicicleta?
Incearca… dar asteapta-te sa ti se naruie lumea aia… mai buna.
alexandra
publicat @14:39 01 September 2010
Si…da! Merg si cu bicicleta! Chiar nu vreau sa intram in polemici. Mi-esti drag, intotdeauna te-am gasit aproape de sufletul meu. Mi-ai parut o persoana sensibila si…imi pari in continuare. Desi..vad ca in privinta cainilor comunitari nu impartasim aceleasi idei. Eu nu sunt genul de persoana care da de mancare cainilor din fata blocului. In schimb am salvat destule suflete (pentru ca asta le consider eu- SUFLETE) pana acum dandu-le spre adoptie sau..adoptandu-le chiar eu.
Nermal
publicat @15:25 31 August 2010
Ai mei la bloc sunt Fetita si Tomita. Altii prefera sa-i zica baiatului Rex. La un bloc departare e Shere Khan si o alta Fetita.
) De vreun Labus nu am mai auzit din nouazeci si ceva…
ttt
publicat @15:37 31 August 2010
Dansul patrupedului aka INCETATI SA MAI HRANITI CAINII MAIDANEZI!! sau ma rog daca tot le dati de mancare luati-i in casa !
Gia
publicat @15:41 31 August 2010
Ai cuvantul meu ca nu inteleg: de cand sunt n-am fost atacata/amenintata de vre-un caine fara stapan. Am trecut si in Bucuresti printre ei, fara sa-mi faca altceva inafara de a ma privi sau mirosi. Nu am nici un prieten/cunostinta care sa fi patit ceva. Avem o droaie de bagabonzi din astia pe la blocuri iar copiii se joaca fara probleme pe langa ei. Doar in presa gasesc povesti terifiante cu atacuri. Si in continuare cred ca atacurile nu sunt fara motiv…
Mickey
publicat @16:52 31 August 2010
Si cam care crezi ca este motivul??? Sau ce trebuie sa faci ca sa meriti sa fii muscat de un caine?? Ai impresia ca cei muscati de caini au meritat-o?? Un copil care este muscat de un caine merita sechele pe viata? Ibesc cainii care au stapan mi se par niste animale superbe si inteligente. In schimb eu as culca pe viata toti maidanezii, asa nu vor mai avea motiv sa atace.
De ce sa-mi fie frica sa trec prin cartier pe la tine? Te-ai gandit ca le ofer motiv sa ma atace doar pt ca trec prin teritoriul lor? Sunt niste animale salbatice care nu au ce cauta intr-o societate civilizata…
Gia
publicat @09:44 01 September 2010
Zilele trecute am salvat 4 pisoi de la moarte, din mainile unor nevinovati de copii care vroiau sa le suceasca gatul de amuzament. Copiii sunt printre cele mai crude fiinte asa ca nu-mi veni mie cu texte.
Si de ce ti-ar fi frica sa treci prin cartierul meu, cata vreme cainii de acolo nu-ti fac nimic. Desi, scuza-ma, intentia ta de a-i “culca pe viata” pe toti, spune muuulte despre cine esti.
Dan
publicat @17:12 31 August 2010
Gia, tu ești dintre cei pe care câinii îi plac, dar pe mine mă cam latră fără să le fac nimic. (Probabil simt că îi urăsc pt că e plin de căcații lor peste tot).
La urma urmei eu am dreptul să trăiesc în orașul ăsta, iar ei nu, pt că eu plătesc taxe și nu îmi fac nevoile pe stradă.
Gia
publicat @09:50 01 September 2010
Pai, daca e asa, hai sa ucidem toate animalele ca nu platesc taxe si-si fac treburile pe unde apuca. Pe urma, hai sa ne ucidem copiii, din aceleasi motive. Si batranii, ca ne consuma oxigenul si banii cu pensiile lor…
Cainii aceia sunt acolo din vina noastra, nu pentru ca asa au ales.
Si precum bine ai spus, da, ma plac: pentru ca simt ca nu vreau sa-i extermin, ci le inteleg suferinta. La fel cum inteleg oamenii care au ajuns pe strazi din diferite motive si acum incearca sa supravietuiasca. Si pe ei vrei sa-i elimini pt ca nu platesc taxe si isi fac nevoile pe strada ?
Nermal
publicat @10:28 01 September 2010
Gia, cred ca ai avut destul de mare noroc daca pana acum nu te-a muscat nici un caine. Sa nu te sperii prea tare cand o sa vrei sa hranesti unul si te apuca de mana si asta nu din cauza ca se grabeste sa infulece de foame orice vede, doar ca asta e reactia lui la tine. Apropo de copiii aia fara suflet, eu as zice ca nu gandesc prea mult si mai preiau din casa, sau de pe strada, depinde unde cresc. Presupunand ca ai copil si e foarte bine crescut, i-ai insuflat dragostea asta fata de animale, pe care tu o ai nemarginita si e muscat de Bobita pe care l-ai crescut cam din acelasi timp cu copilul. Ce o sa crezi, ce o sa mai spui de caini? O sa cocolosesti cainele si certi copilul, desi stii ca nu ar provoca cainele? Mi se pare ca vorbesti pe langa subiect. Nu ai patit tu sau dintre apropiatii tai, ceea ce e bine. Ati avut noroc si sper sa-l aveti in continuare. Apropo, felicitari daca le-ai gasit pisoilor camin, daca nu, sper sa-ti dai seama ca nu ai reusit sa faci ceva.
Gia
publicat @14:50 01 September 2010
Da, le-am gasit pisoilor camine in 2 zile, dovada ca sunt oameni carora le pasa si care fac CEVA.
Nu cred ca tine de noroc, avand in vedere faptul ca am stat si in Bucuresti, si la tara, si in ceea ce capitala numeste provincie. Cred ca tine de atitudinea pe care o ai. Cum se face ca niciunul dintre copiii de la blocurile unde stau acum nu a fost nici macar latrat de un caine vagabond ? Stand sa analizez bine, mi-amintesc ca am fost destul de latrata si eu, dar de cainii de curte pe langa a caror casa treceam. Ba chiar aseara, iesind pe balcon, cainele de rasa al vecinului a sarit sa-si faca simtita prezenta cand am iesit la aer. In Bucuresti treceam seara printre cainii de la bloc fara sa am alta reactie din partea lor inafara de ridicarea capului.
Imi sustin parerea: nu e vorba de noroc, ci de atitudine. Asemeni copiilor, animalele de companie sunt cum le crestem/invatam…
Oana
publicat @15:43 31 August 2010
Din partea mea poate sa moara toti cainii…. de fapt toate animalele de companie care nu iti aduc nici un beneficiu decat o cheltuiala in plus si o grija….
Adriana-ploiesti
publicat @15:47 31 August 2010
vai de capu’ tau
Sid
publicat @17:07 31 August 2010
Pana cand se angajeaza nici copiii tai “nu iti aduc nici un beneficiu decat o cheltuiala in plus si o grija…”
AdrianaG
publicat @17:29 31 August 2010
Cata prostie pe fata asta…Ft corect..ci copii ei sunt la fel.
Oana
publicat @14:30 01 September 2010
Draga sunteti nu ca idioti …extraordinari de cretini…..Ati comparat niste caini cu niste copii…Apoi scuzati-ma mey retardatilor dar prefer un copil decat un rahat de caine care nu stie decat sa scheaune ca un animal ce este…cu ce m-ar bucura Doamne o astfel de fiinta….Nu mai zic de faptul ca toata lumea isi ia caine dupa care il abandoneaza oare de ce???? Oare de ce lumea da paine la un caine si nu da la un copilas care plange de zor pe bordura ghiraindu-i matele de foame rugandu-va din tot sufletelul lui sa-i dati un ban de mancare si voi ii spuneti “dute acasa sa-ti dea ma-ta!!! dute la scoala” La judecat sunteti primi si pt niste javre sunteti sensibili. Dk tu ca om nu iti iubesti rasa cainele in nici un caz nu o sa o faca sau alt animal de companie….
alexandra
publicat @14:45 01 September 2010
suntem idioti, dar macar am invatat limba romana..Scuza-ne!
Oana
publicat @14:48 01 September 2010
te rog sa te corectezi….Cretini!!! Dk stiai limba romana stiai sa si citesti!!!!
Gia
publicat @14:55 01 September 2010
D-ra (…presupun) Oana, ai o mare problema. Pe langa scrierea corecta a limbii romane si personalitatea joviala (presupun ca ti-ai facut o multime de prieteni astfel, nu ?!), mai si dovedesti o mentalitate pur neaderthaliana. Google search pentru caracteristici specifice…
Apropos, niciodata nu am vazut/auzit pe cineva sa ii spuna unui copilas mort de foame pe bordura sa “mearga acasa la ma`sa” sa ii dea de mancare. Sincer, imi pare rau de comunitatea in care traiesti.
alexandra
publicat @14:59 01 September 2010
Sper ca macar esti constienta ca esti o cauza pierduta…
Oana
publicat @15:11 01 September 2010
Nu sunt o cauza pierduta dragele mele….noroc cu voi ca ma scoateti din lumea asta intunecata in care traiesc….. Ce ma faceam eu fara voi…Promit ca am sa mai studiez limba romana pt linistea voastra sufleteasca. Ma bucur ca intalnesc niste fete istete asa ca voi. Domnisoara/ doamna Gia (uite ca am scris si cuvantul intreg de teama sa nu cumva sa prescurtez gresit
) Poate imi lasi adresa ta de mail si cand o sa am timp si pentru tine am sa-ti trimit o filmare cu ceea ce am afirmat mai devreme….Asta pentru ca auzi numai ceea ce iti convine ….
Gia
publicat @17:11 01 September 2010
Precum scriam mai sus: sincer imi pare rau de comunitatea in care traiesti. Nu o sa-ti dau adresa de e-mail pentru ca prefer sa am de-a face doar cu oameni care consider ca au atins un anumit nivel de intelegere. Iar mentalitatea ti-ai dovedit-o inca o data prin comentariul-replica.
Oamenii printre care ma invart eu prefera sa cumpere acelui copil ceva de mancare in loc sa-l inregistreze/filmeze. Am si eu o poza cu o fetita care ducea gunoiul de la diferite magazine pentru un banut de mancare… dar si amintirea faptului ca am cautat apoi acel copil ca sa-l ajut. Da, inclusiv am fost pe la autoritati. Tu ?
Oana
publicat @18:31 01 September 2010
Draga mea Gia, nu este surprinzator sa vad cat de gresita esti, dar nu te condamn fiecare cu piticii lui, nu ti-am cerut in nici un caz mailul ca sa vb ca “fetele” sau sa ma inveti tu de ale “vietii” vroiam sa demonstrez doar ca exista oameni care dau de mancare cainilor si nu copiilor, bineinteles ca nu am sa-ti explic ce gesturi caritabile fac eu cu copii de pe strada ca oricum tot pampaloaica ramai….si n-are rost si apropo de lumea in care traiesti adik la nivel ridicat dk ar fi asa un om inteligent se poate cobora la orice nivel….tu nu prea ai reusit….se pare ca nu esti la un nivel asa ridicat, nu crezi? Hai k m-am distrat cu tine!!!!
Gia
publicat @10:35 02 September 2010
Incredibil cat de mult poti stalci propria limba: semantica iti este complet straina, punctuatia undeva la limita absurdului. Ca sa nu mai spunem ca ti-ai confirmat varsta extrem de frageda (cel putin mental) in prea multe moduri.
Imi pare rau ca m-am angajat in acest conflict deschis cu tine. Imi pare rau pentru timpul irosit si amara convingere ca un prea mare procentaj al tineretului actual are lacune absurde din punctul de vedere al oamenilor decenti. Sper doar ca intr-o zi sa cresti.
Oana
publicat @11:18 02 September 2010
Draga Gia oricum scopul tau a fost sa arati lumii cat de isteata esti si in ce lume traiesti , animalele de companie putin au mai contat in conversatia noastra …esti plina de tine…. nici nu stiu cum te mai suporti…Oricum nu o sa-mi mai pierd timpul cu tine sau cu celalalt “prieten” al meu pt ca sunteti niste gresiti ….si nu intelegeti ca eu mi-am spus doar parerea si atat….Iar voi cu ati sarit precum cainii in “haita”!!! Ma gandesc acum ca pe degeabea unii dintre noi avem creier dk il tinem la pastrare.
Oana
publicat @10:52 02 September 2010
Draga DeMaio, chiar ma incearca o lacrima dupa tot ce ai scris tu!!!!Pe langa faptul ca ai salvat tu un pisoias gingas si jucaus(adik lucru mare, ai salvat omenirea cu asta) acele nenorocite de animale iti aduc zambetul pe buze….foarte tare esti frate….ba mai mult esti chiar realizat dk stau bine si ma gandesc. Acum dilema mea foarte mare este ca nu stiu unde am gresit eu? E ca si cum imi impui sa-mi placa animalele de compania pt ca tie ti-a adus zambetul pe buze sau mai stiu eu ce…. Wow!!!Eu nu am spus ca fac rau animalelor sau dk le-as vedea pe strada le-as chinui pur si simplu dk nu ar fi existat era mult mai bine….pt ca omul deabea are grija de el dar sa mai aiba si grija de un animal e deja cam mult si dk nu este este asa cum spun eu atunci nu ar mai fi cainiii vagabonti si nici aceste asociatii care ofera adaposturi nu? Deci in concluzie oi fi eu paralitica dar prietene draga pe langa faptul ca eu nu imi bat joc de animale traiesc incontinuare cu zambetul pe buze si fara animal de companie…..
Mihai
publicat @15:55 31 August 2010
Din pacate oamenii nu invata ca daca hranesti un caine chinuit nu-l faci fericit. Doar ii prelungesti chinul. Aia-i viata…?
BlueM
publicat @16:06 31 August 2010
pt cei care zic ca nu au avut probleme cu maidanezii, va recomand o placuta plimbare prin herastrau sau cu bicicleta prin oras..mai vorbim dupa.. si multa forta la pedalare
Gia
publicat @14:57 01 September 2010
Am fost. Acelasi rezultat.
BlueM
publicat @16:23 01 September 2010
inseamna ca ai avut noroc..sfatul meu e ca a doua oara sa nu-ti fortezi norocu
)
Judy
publicat @16:24 31 August 2010
Nu cunosc povestea, dar nu-s de acord cu cainii lasati liberi…
abi
publicat @16:28 31 August 2010
saracul ” negrutu ” musca oamenii pentru ca avea pui …. si ii apara de fapt
sau cel putin eu asta am inteles
abi
publicat @16:29 31 August 2010
si oamenii au grija de animale doar cand sunt mici , pufoase si dragute .. .apoi cand cresc uita de ele … si nu le mai pasa ce se intampla cu ele …
Guestus
publicat @16:44 31 August 2010
Spune Cabral sincer aici in fata natiunii)))…esti pentru ciinii vagabonzi sau contra lor? Dar stiu ca nu ai curaj pt o opinie clara.
Agu
publicat @16:56 31 August 2010
,,Gradul de civilizatie al unui popor se masoara dupa grija si afectiunea pe care o are fata de animale ” … spunea cineva mai intelept decat mine !
Cardreader
publicat @17:04 31 August 2010
Da, damn it!
scorpio
publicat @17:08 31 August 2010
da bineinteles ca aceasta poveste suna cunoscut,doar avem si noi o ,,negruta”..(de fapt aveam),care era asa dragalasa,pana a inceput sa muste pe toti cei care treceau prin parcare..
cand au luat-o hingherii..au ramas exact sase ,,negruti”..care acum rup tot ce trece.
Sergiu
publicat @17:27 31 August 2010
Povestea e trista, daca nu luam niste masuri la momentele potrivite ajungem in situatia lui negrutzu.
Sorin
publicat @17:31 31 August 2010
O stim da. Si solutia?
Ubercool
publicat @18:03 31 August 2010
Am si eu o catea la bloc, de mult vreau sa o calc pe cap, dar nu sta a naibii. Latra la toata lumea, sare de sub masini la picior, dar cand te dai spre ea fuge. Fuge atat timp cat te dai spre ea, dupa ce continui sa iti vezi de drum, iar dupa tine, pe la spate, sa sara la picior. Intr-una din zile tot o prind…
evergreen
publicat @18:15 31 August 2010
da, cam asa se formeaza haitele de caini de la blocuri.
CristiMe
publicat @20:35 31 August 2010
Eu unul deja m-am obisnuit , de cate ori am fost muscat de cainii din scarile blocurilor,din curtea liceelor si alte locuri,a devenit ceva normal la noi pe strazi,daca nu te musca primul al 2-lea sigur sare sa te muste,si mai sunt si cate 5-6 sub masini si dupa garduri.
Cabral Ibacka
publicat @23:24 31 August 2010
Haita… deh.
Blogroll