Daca ti-e lene sa faci… taci!
publicat @ 23 November 2009 in categoria > din viata...
Dupa cum probabil ati observat, nu fac politica pe blog. Am opiniile mele, parerile, convingerile, deziluziile mele… nu le flutur pe-aici din mai multe motive.
In primul rand pentru ca nu vreau scandal. In al doilea rand pentru ca imi doresc frunti descretite deasupra ochilor ce citesc ce mai buchisesc eu pe-aici, si politica romaneasca genereaza numai nervi si frustrari, deci… avem o incompatibilitate majora.
In acelasi timp… apar la teveu, si cineva mai putin avizat ar putea crede, eronat, ca sunt mai informat pe plan politic decat altcineva. Si nu e cazul, despre politica ma informez ca toti ceilalti.
Acum, vorbim de politica dar nu despre alegeri politice…
In primul rand, despre lipsa de chef si interes… am multi prieteni care spun “De ce sa ma uit, frate, la emisiunile electorale, mi-e scarba de ei, de toti!“. Da, de acord cu tine, dar oricat de mult ai vrea tu ca ei sa dispara, n-o vor face. Si unul dintre ei va ajunge sa te conduca. Lucru care, la prima vedere, nu te afecteaza pe tine, ca individ, in mod direct. Ceea ce este fals, si daca stai sa te gandesti iti dai seama repede…
Deci, pana la urma, ca-i placi sau ca nu-i placi, trebuie ar fi bine sa auzi, macar o data, cum si ce gandesc.
Apoi… daca nu ai o treaba din asta lipita de buletin, crede-ma ca ma lasa rece orice fel de opinie pe care incerci sa ti-o exprimi.
Stiu, tonul e usor cam dur, si-mi pare rau. Putem vorbi, cu drag si intotdeauna, pe alte teme, dar la subiectul asta sunt niste minime cerinte.
Am inteles, nu ai, din punctul tau de vedere, nici o varianta demna de a fi aleasa. De acord cu tine. Dar la voturi se fura, si inca la greu. Daca tu nu ai o varianta eligibila, te rog, las-o pe-a mea sa conteze si ajuta-ma astfel incat sa nu poata fi furat votul tau. Mergi la vot, si daca nu vrei a vota pe niciunul, anuleaza-ti votul, nu le lasa buletinul de vot lor!
De-aia zic, un minim interes… caci altfel iti spun simplu: nu te supara, n-ai facut chiar nimic, nu ma intereseaza ce opinie ai putea avea tu pe tema asta. Nu ma intereseaza dezgustul tau, lamentarile tale, scarba ta… daca n-ai avut interesul sa faci nici minimul ala, de ce brusc ai interesul sa vorbesti despre politica, oameni politici si alte scarbe din zona asta?!
Ati votat?

Dana
publicat @12:36 23 November 2009
Sincer, sunt foarte revoltata de faptul ca nu ti se permite sa votezi cu CARTEA DE ALEGATOR, desi e insotita de buletin! Se fac fraude “pe fata” si nimeni nu poate face nimic! E o mare magarie… Am 26 ani si sunt dezamagita ca traiesc in Romania!
L.
publicat @12:44 23 November 2009
Ce mi se pare mie ca nu inteleg oamenii care nu merg la vot este ca lucrurile nu se schimba de sus. Nu o sa apara jesus christ, fara nicio mafie in spate, si o sa candideze la presedentia noastra. Asteptam un salvator in van, pentru ca salvatorul nu poate aparea decat dintre noi. Dar daca toti preferam sa injuram cu superioritate, nu o sa apara deloc si o sa tot alegem din rele din ce in ce mai mari. Daca noi nu ne purtam cat mai bine, si din punct de vedere profesional, civic si personal, nu schimbam nimic. Daca nu ne informam indeaproap, pe principiul “e toti la fel”, e fix responsabilitatea noastra. Asta nu intelegem, ca votul este o responsabilitate, nu un moft.
Marius
publicat @12:49 23 November 2009
E fals ce spui Cabral,eu am o chestie din asta pe buletin dar nu doar de asta pot sa-mi dau cu parerea.Pot sa-mi dau cu parerea despre oricine imi administreaza si banul meu, bine?Indiferent daca votez sau nu.Contribui cu o particica la plata pensiilor,a salariilor politicienilor?Am voie sa vorbesc,deci n-ai dreptate,punct.
somerio
publicat @14:42 23 November 2009
Marius, este dreptul tau sa iti dai cu parerea pe banii tai… cum ziceai si tu. Ce-i drept, statistic vorbind, votul tau este apa de ploaie… adica fix nimic. Cu sau fara votul tau (acum vorbim numai de tine, personal), tot astea erau rezultatele. Insa daca nu te implici, daca nu te duci la vot, mi-e greu si mie sa tin cont de parerea ta scrisa pe blog, in 3 randuri. Ai facut ceva pentru a schimba cacatul in care traim? Nu? Atunci inseamna ca-ti place… mult succes !
Diana
publicat @16:01 23 November 2009
sa inteleg ca tie iti place doar sa dai din gura? Preferi sa stai si sa vezi cum “merg” treburile fara sa faci nimic? am inteles ca ai votat si te felicit, dar daca nu ai fi votat chiar crezi ca nu te-ai fi plans de cine ne conduce? sa fim totusi seriosi…
raluca
publicat @16:40 23 November 2009
oricum si daca faci tot cam aia e. exemplu: am stat aproape 3 ore la coada ca sa votez, sunt de 6 ani in Bucuresti dar nu am buletin de Bucuresti. deeeeeci am fost la Coltea si staaaaat la coada. ca sa-l votez pe Antonescu. ca sa NU iasa Geoana in turul doi. buuun. si ce-am rezolvat? sunt Geoana si Basescu acum. cred ca o sa stau si-o sa “dau din gura” tura viitoare. cu Geoana nu votez nici batuta si cu Basescu n-am innebunit ca sa votez. iar. ca acum 5 ani l-am votat. nu-i asa ca e minunat?
Cabral Ibacka
publicat @23:02 23 November 2009
@
) Marius, am inteles, pe banii tai iti daqi cu parerea.
Asa, si? Ajuta la ceva, schimba ceva datul din gura?
Imi permit sa risc putin si sa spun ca nu schimba.
Imi poti spune ca nici unicul tau vot nu va schimba ceva.
Stii care-i insa problema? Ca toti cei care au ochi sa vada ca mergem stramb spun acelasi lucru, in timp ce ceilalti… merg drepti si hotarati sa dea cu stampila. Si poate nici nu vorbesc atat de multe pe tema asta. Dar fac.
...
publicat @12:53 23 November 2009
As fi vrut sa am aia pe buletin dar daca pe aici (Paris) nu am putut vota, pentru ca lumea statea de vreo 3 ore la coada si nu ajunsese sa voteze. A plouat, a fost frig, a fost un razboi al nervilor. A fost o adevarata bataie de joc.
Cabral Ibacka
publicat @23:02 23 November 2009
Misto… seems like fun!
Gabi
publicat @12:54 23 November 2009
Marea majoritate a romanilor au o foarte slaba cultura politica.
Ma intreb cati dintre ei stiu ce inseamna parlament unicameral sau ce functii au camerele parlamentului.
Si din pacate cei care sunt cat de cat educati, nu merg la vot.
Eu am fost. Si sper ca romanii sa se educe in timp si sa mearga din ce in ce mai multi.
Poate ca pe termen scurt votul individual ne pare inutil, dar pe termen lung cu siguranta nu este!
Cristina
publicat @13:18 23 November 2009
Foarte corect ce ai spus! Dar ti se pare ca primul marinar al tarii s-a obosit sa faca e campanie de informare asupra referendumului? Ce inseamna parlament unicameral, ce implica asta…etc. S-a limitat doar in a spune ” votati DA”. Si la romani a prins…Pai de ce sa fie asa multi parlamentari? De ce sa-i platim? Am asa o vaga senzatie ca in ritmu asta ne intoarcem pe vremea Marii Adunari Nationale… O sa merg si la turul doi sa votez. O sa dau un vot anti-Basescu. Din pacate nu si pro Geoana. Dar asta e situatia. Sper ca pana mor o sa am pe cineva cu care sa votez nu doar ca sa nu iasa celalalt. Desi…
YENTELA
publicat @14:14 23 November 2009
PARDON GABI. “Si din pacate cei care sunt cat de cat educati, nu merg la vot.” Personal cred ca cei educati merg la vot, cand esti educat iti pasa, vrei sa faci ceva,cand nu, nu te intereseaza.
Razvan
publicat @17:57 23 November 2009
O ce bine ca m-ai luminat. Ce tara frumoasa si plina de lume educata avem (considerand procentajul de anul asta). Personal crezi prost. Un om educat are minimul necesar de inteligenta sa realizeze ca unul ca el nu se va baga in cloaca si cocina numita politica romaneasca. Unul ca el nu va manca rahatul pe care vanghelie, basescu, udrea, tariceanu etc etc il mananca. Pe mine nu ma reprezinta niciuna dintre “elitele” politicii romanesti. Singura mea varianta plauzibila, asa cum a zis si Cabral, este sa-mi anulez votul fiindca nu aleg raul doar pentru ca e un rau mai mic. Dar ce stiu eu… sunt un neam prost pe care, asa cum zici/crezi tu, nu-l intereseaza.
mariana
publicat @12:55 23 November 2009
Am inceput dimineata la fel de revoltata ca si tine. Am postat la nervi despre revolta mea fata de cei 81% dintre cei cu studii superioare care au preferat sa lase pe altii ( ushor manipulati de o galeata de zahar si orez ) sa ia decizii pentru ei. Si tot 81% dintre acestia se vor vaita toata ziua buna ziua pe internet de tara de c…t in care traiesc ! Ai mare dreptate ! Multumesc pentru post !
Andrei
publicat @12:56 23 November 2009
Pai cum sa iti zic, chiar daca n-am facut nimic, am dreptul sa ma lamentez sa ii injur si asa mai departe, pentru ca indiferent de opinia mea politica si de faptul ca mi-o exprim sau nu, pana la urma tot eu ii platesc.
Cabral Ibacka
publicat @23:04 23 November 2009
Bine, Andrei, si… te ajuta cu ceva?
Mda, asa credeam si eu… asta-i problema, toti dam din gura, dar cand e momentul sa si facem ceva… e dreptul nostru sa nu facem, nu?
zambet trist
publicat @13:12 23 November 2009
am votat…nu pt ca mi-as fi dorit sa votez, ci pentru ceea ce ziceai si tu…sa nu-si “ia” ei singuri votul meu…
ca sa ne fie bine ar trebui sa schimbam mentalitatea nu presedintele!
o zi frumoasa tuturor
Andreea
publicat @14:24 23 November 2009
Si eu am votat din aceleashi motive, pt a nu vota altii pt mine…
Catalina
publicat @13:15 23 November 2009
Eu am anulat votul si bonus, am desent o inimioara strapunsa de o sageata. E a fost mica mea forma de protest.
Ada
publicat @13:25 23 November 2009
Eu nu am o treaba din aia lipita pe buletin . Nu sunt indiferenta, inteleg ca trebuie sa trec peste greata pe care mi-o provoaca politica si sa ma duc la vot. Dar dupa imi infrang oboseala si stau 4 ore la coada ca sa aleg “raul cel mai mic” realizez ca din cauza organizarii execrabile nu o sa mai apuc sa votez. Si ajung, din nou, la concluzia ca romanii pot si sunt tratati in tara lor ca sclavii pe plantatie.
Cabral Ibacka
publicat @23:04 23 November 2009
Pentru ca nu vor altceva…
Alina
publicat @13:46 23 November 2009
Asta am incercat sa le explic si eu prietenilor mei. Chiar daca nu a functionat pentru toti, important este ca am convins 5 persoane sa mearga la vot intr-o dupa amiaza de Duminca cand fiecare vrea sa faca orice altceva, numai la vot sa nu mearga.
Iti doresc o saptamana frumoasa!
Cabral Ibacka
publicat @23:05 23 November 2009
Iti dai seama, asta era si dorinta mea, de mic! Sa ma duc sa votez, nu sa stau la nun cico…
Dala
publicat @13:50 23 November 2009
dupa cum ai zis….nu trebe sa comentez k nu am votat!…Nu mi a fost lene-M IA FOST SCARBA!!!!sincer…stiu k votul meu conteaza-dar sunt satula pana peste cap de minciuni si promisiuni…desarte…stiu k votul meu conteaza(ma repet)…si oricum-isi IAU EI singuri voturile-chiar dk ma duceam sau nu la vot-de dimineta eram sigura k voi merge la Vot-Dar am vazut la tv-u un reportaj in direct din Gara de Nord si oamenii au recunoscut k au fost adusi cu Masina la Vot-de cine au fost adusi?????….de Sefu’….cica!…kre Sef si el la randul lui are un…..SEF…deci????…k sa nu fii suparat pe mine promit k data viitoare merg la vot si ti trimit si poza cu stampila de pe bulitin…te pupik si te iuby in continuare….
Cabral Ibacka
publicat @23:05 23 November 2009
Dala, stai linistita, votul tau este stampilat si a fost numarat. Pentru unul dintre ei.
Dala
publicat @11:22 24 November 2009
breee…ma bucur k suntem pe aceeasi lugime de unda…de asta te iuby…
YENTELA
publicat @14:10 23 November 2009
CABRAL, nu te supara, dar multe comentarii de pe aici mi se par puerile. Pai cum atatia oameni au murit la Revolutie, pt.noi astia care acum nu vrem sa mergem la voT, nu vrem sa facem nimic,daca se poate sa ne pice ceva din cer. Era un comentariu mai sus cum ca, o pers. a vazut domni peste 90 de ani care s-au prezentat la vot. Bv lor si rusine noua. VA PLACE,NU VA PLACE GEOANA SAU BASESCU,MERGETI SI VOTATI, EXPRIMATI-VA PAREREA CA SUNTETI CETATENI ROMANI. Multumesc.
trubadurul
publicat @14:30 23 November 2009
Ce vorbe mari ? Am votat cu convingerea ca nu va conta. Si asa a fost. Mai mult am convins inca 2 persoane sa merga si sa voteze cu Crin.
Nu cred ca pot sa votez PSD. Nu am facut-o niciodata. In turul II participarea va fi mult mai slaba si tot cu mici si plocoane se vor castiga alegerile. Si poate cu 2-3 procente furt
Cabral Ibacka
publicat @23:07 23 November 2009
Da, trubadurule, dar ai votat.
Daca toti astia care nu aveau convingerea ar fi votat, totusi, poate ca era altceva…
Paul
publicat @14:18 23 November 2009
Citeam la un moment dat anul trecut, inainte de alegerile din SUA ca mai mult de 50% din femei il votau pe Obama pentru ca era dragut si dadea bine pe sticla. Nu pentru planul lui economic, nu pentru ideile lui pro sau contra razboiului. Se pune intrebarea, ii poti acuza pe acesti oameni ca au votat fals? Ca nu trebuiau sa se duca la vot? Fiecare om de pe planeta are dreptul la vot. Dreptul de a spune a sau b. Acest drept nu are legatura cu pregatirea lui intelectuala sau politica, cu faptul ca e tigan, prostituata sau alcoolic, cu faptul ca are 4 clase sau 3 facultati. Consider ca este important ca fiecare sa aiba o optiune, indiferent care este aceea. Ce se intampla mai departe cu votul, depinde de societate ca un intreg, de nivelul politicienilor si al clasei politice. Noi suntem undeva in epoca bronzului, tocmai ce am iesit din epoca de aur si ne indreptam spre evul mediu al politicii.
Cabral Ibacka
publicat @23:08 23 November 2009
Da, Paul, asa-i. Dar… Romania nu-i America, acolo, desi zguduite din cauza banilor, treburile functioneaza, rolurile presedintelui, congresului, senatului… sunt clare.
La fel si responsabilitatile.
trubadurul
publicat @14:27 23 November 2009
Salutre. Am votat Crin cu convingerea ca nu va putea invinge apratul PSD care a castigat in mediul rural ca de obicei cu primarii si cu plocoane. Din pacate asa este. In turul II nu prea avem ce vota si nu vad rostul sa merg la vor sa anulez votul. Sunt convins ca participarea in turul II va fi sub 50%
Cabral Ibacka
publicat @23:08 23 November 2009
Stiu, asa cred si eu.
Anna
publicat @10:06 24 November 2009
Nu conteaza cat va fi participarea.
Unul din ei va fi presedinte.
m1ha1
publicat @14:31 23 November 2009
ai dreptate Cabral.
n-am mers la vot pentru ca am stiut cine va iesi. N-avea rost sa imi pierd 3 ore ca prostu sa stau la coada pentru ei. Nu merita. Ca mai apoi sa te minta in față.
Dar voi merge in turul 2. Si sigur nu voi alege sa ma reprezinte Prostanacu’ !
Orice fel de coalitie s-ar realiza, Prostanacu’ nu e o optiune pentru mine !!
Cabral Ibacka
publicat @23:09 23 November 2009
De ce n-ai facut asta si in turul 1? Pentru cele 3 ore?
Anna
publicat @10:07 24 November 2009
Tare de tot !
george
publicat @14:38 23 November 2009
Barbate, esti prea dur! Desi conform post-ului tau ar trebui sa tac, nu o fac!
Nu am fost la vot, dar cu siguranta ma voi duce in turul 2. Nu sunt din Bucuresti, dar din pacate am ramas week-end-ul asta aici si cu nebunia care era la Gara de Nord sau in celelalte sectii speciale de votare, am decis sa stau acasa…
Iar daca as fi ajuns pana la urma sa votez nu as fi avut cu cine…Geoana un comunist machiat, Baselu’ un chior care sper ca s-a saturat de furat, Crin un tinerel gayzat!
Cabral Ibacka
publicat @23:10 23 November 2009
E, George, aici te inseli… caci votul tau a fost contorizat, pe undeva… si asta cred ca ar trebui sa enerveze… rau!
andreea
publicat @14:42 23 November 2009
Cabral, ai perfecta dreptate! Sunt total de acord cu tine. Chiar citind postul asta al tau, constat ca mi-ai facut ziua mai frumoasa, avand in vedere ca sunt de acord cu felul tau de-a gandi, cu privire la acest subiect. Nici nu mai am ce spune…
…acum am 

In alta ordine de idei, si eu am votat, dar aici trebuie sa recunosc, ca nu am votat de teama sa nu voteze altcineva in locul meu, ci am votat pt ca am considerat ca e bine, sa-mi asum rolul de “incepator cu drept de vot” …sa zic asa…dat fiind ca acum 5 ani cand s-a votat presedintele, nu eram majora, deci n-aveam drept de vot
si cum a spus si dl Crin Antonescu, si parerea tinerilor conteaza…
mai ales ca si eu fac parte din generatia celor nascuti in perioada revolutiei…
acum 20 de ani
somerio
publicat @14:46 23 November 2009
DA, eu m-am dus la vot. M-am trezit dimineata, am dat drumu’ la teveu. Toate posturile tv urlau de modul in care se fura voturi. De autocarele din gara de nord, de coada din voluntari si asa mai departe. M-am dus la vot, am pus stampila in asa fel incat, peste cativa ani, cand ma voi uita in oglina n-o sa am senzatia ca vad un idiot…
Sunt mandru de ce am votat… si chiar cred ca ar fi fost decizia corecta pentru Romania. Din pacate, au ramas 2 variante de cancer… alegeti-o voi pe cea mai putin rea… Tot cancer se numeste…
Cabral Ibacka
publicat @23:10 23 November 2009
Spus.
angi
publicat @15:00 23 November 2009
am fost la vot dar l-am anulat,nu stiu pe cine sa votez,toti mi se par atat de falsi incat am obosit sa mai cred ca o sa se schimbe ceva in bine in tara asta.nu stiu ce sa mai zic…
Cabral Ibacka
publicat @23:12 23 November 2009
Mai, macar am facut ceva. Cat am putut. Sau doar o parte…
Alina
publicat @15:07 23 November 2009
Am votat. Nu prea era pe cine sa votezi, dar am vrut sa ma duc, au murit oameni ca noi sa capatam acest drept. Macar pentru ei…
Anna
publicat @10:09 24 November 2009
Foarte frumos Alina.
Razvan
publicat @15:21 23 November 2009
Cabral vrei sa facem un parteneriat cu http://razvand.info . Sau un link exchange… :-”
Cabral Ibacka
publicat @23:12 23 November 2009
Razvan, nu esti atent. Hai cu un search.
virgil
publicat @15:47 23 November 2009
am fost foarte revoltata ca a trebuit sa stau 2 ore si la o coada ca sa votez…foarte….organizare asa…in ciuda plebei
Cabral Ibacka
publicat @23:13 23 November 2009
Eu am avut noroc… am tinut coada sub observatie si cand am vazut ca s-a eliberat (spre seara) am atacat frontal!
Retete de prajituri
publicat @16:07 23 November 2009
Eu am votat ca sa nu voteze altii pentru mine, si voi fi si in turul 2, si aici ar trebui sa se duca mai multi, sau cel putin cei care au puterea sa gandeasca singuri.
Dragos
publicat @16:10 23 November 2009
oricum va fi de acum incolo..se prevede o viitoare “Mare Adunare Nationala”…. pregatiti-va pasapoartele…
Cabral Ibacka
publicat @23:13 23 November 2009
Merge si cu buletinu’.
gabriela
publicat @16:24 23 November 2009
cabral…eu chiar am vrut…am stat 2 ore juma la coada ca sa imi lipesc si io o treaba d-aia pe buletin.eu si alte sute de studenti care tot mai speram ca votu nostru “will make a difference”…dar nimeni nu s-a sinchisit sa puna la dispozitie mai multe sectii d-astea speciale pt plebea din bucuresti…de la 18:20 si pana la ora 21:00 am avansat cu pasi marunti, dar n-a fost suficient.cand nenea jandarm a iesit sa ne spuna sa plecam acasa, ca s-au inchis urnele, in fata mea mai erau vreo 7 insi,iar in spatele meu vreo 100…
Cabral Ibacka
publicat @23:14 23 November 2009
Da, am auzit de chestia asta. Pacat ca nu ati reusit sa ajungeti mai devreme…
Cezar
publicat @16:49 23 November 2009
Am votat, si am votat Antonescu. Si lumea e oarba, si vrea pe Basescu sau pe Geoana. Ce-i drept, n-avem de unde alege, dar raul cel mai mic nu e nici unul din cei 2. Si uite asa, deziluzie, si inca 5 ani se duc la vale…
Cezar
publicat @16:50 23 November 2009
Poate s-ar fi dus si cu Antonescu, dar macar era o optiune diferita, noua, o alta incercare… Asta e.
Cabral Ibacka
publicat @23:14 23 November 2009
Bine zici, asta e…
io
publicat @17:11 23 November 2009
si eu am fost la vot, am stat 2 ore la coada la Consulat. Chiar am sperat ca in sfarsit romanii isi deschid ochii si fac ceva…cu tot cu furturile lor. Dar cand am vazut ca nu e asa, ca perdeaua de pe ochi e asa de groasa, m-am pleostit dar m-am si enervat. Sunt profund dezamagita. Eu votasem cu Crin, pentru ca promitea schimbare.
Acuma nici nu stiu ce sa fac. Daca Geoana face alianta cu Crin, poate o sa aiba stampila mea…daca nu, anulez votul.
Cabral Ibacka
publicat @23:14 23 November 2009
Asta spuneam… macar ai facut ceva.
dragalina
publicat @17:17 23 November 2009
salut! deci imi place cum expui .. dar o chestie ..
ar fi foarte grav sa scoti buletinul din sectia de votare …
eu am fost membru de comisiein basarabia .. am scrs date din buletin incontinuu de la 7 pina la 11 30 noaptea ..(deci acum nu pot tine pixul in miina) am numarat voturi pina la 6 .. si nu cred ca imi imaginezi ce trebuia sa facem daca lipsea vreun buletin …
asa ca .. nu mai da asa sfaturi … buletinul se poate de anulat si prin aplicarea mai multor stampile pe buletin …
Cabral Ibacka
publicat @23:16 23 November 2009
1. Hai cu atentie mai mare, te rog, la limba romana.
2. Eu n-am spus nimic despre scos buletinul din sectie. Nu?
alina mares
publicat @17:21 23 November 2009
Cabral, sa inteleg ca e prima data cand votezi? Ca vad ca ai doar o bulina lipita pe buletin… Si sa nu-mi vii cu faze din alea ca abia mi-am schimbat c.i. …
Cabral Ibacka
publicat @23:16 23 November 2009
Aha, sa nu-ti vin cu faze din alea ca mi-am schimbat buletinul ca… ce? N-am voie?!
Vezi cum iti dai tu raspunsul singurica si dup-aia te mai si dai inflamata…
Blogroll