Cand ai caine agresiv, in locurile publice pune-i botnita si tine-l in lesa.
publicat @ 03 September 2011 in categoria > din viata...
Taguri: blog foto, blog photo, caini, caini agresivi, foto, foto blog, fotoblog, photo, photoblog, stapani de caini agresivi

Pit al nostru nu are nici 5% agresivitate cand iese din curte dar cand ies cu el in public am la mine lesa si il tin cu botnita, intotdeauna langa mine.
Asa ca mi se pare si mai important ca atunci cand ai un caine agresiv sa ai si mai multa grija. Caci daca nu-l tii in lesa si nu-i pui botnita va sari sa muste, si nu poti da vina pe caine oricat de mult ti-ar placea.
Asa s-a intamplat si azi… am iesit in parc cu fiica mea si cu Luana. L-am luat si pe Pit si ne-am trezit muscati amandoi, intai Pit si-apoi eu, de un doberman enorm lasat liber de stapanii lui.
Bine, in dulcele stil al unora… am fost ulterior si injurati, si eu si Luana, de stapanul cainelui. Ca aparem la teveu, deci meritam.
Si pentru ca eu cred cu putere ca daca vrem sa schimbam ceva trebuie sa ne implicam, am sunat la 112 si-apoi am fost sa depun plangere la sectie. Pe urma cu Pit la veterinar sa-l coasa si cu mine la bandajat si vaccinat.
Concluzia 1: daca stii ca ai caine agresiv respecta legea si respecta-i si pe ceilalti cu care imparti aerul prin parc sau prin alte locuri si… pune-i botnita.
Concluzia 2: daca apari la televizor meriti injuraturi.
A, si in caz ca va intrebati cat de departe am de gand sa merg cu plangerea aia… o sa fac la fel ca si in cazul reclamei de pe blogul asta: daca stapanul cainelui vine cu o chitanta sau un extras de cont prin care demonstreaza ca a facut o donatie pentru un leagan sau o casa de copii consider ca si-a invatat lectia si retrag plangerea. Daca nu… nu.
andrei
publicat @23:27 04 September 2011
Pe cancan http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/un-tanar-sustine-ca-a-fost-agresat-fara-motiv-de-vedeta-de-la-acasa-tv-cabral-m-a-pus-jos-si-m-a-calcat-in-picioare-182028.html scrie că l-ai fi bătut …
Cabral Ibacka
publicat @06:38 05 September 2011
Daca scrie la ziar… trebuie sa fie adevarat, nu? Partea frumoasa e ca politistii care au venit dupa ce am sunat eu la 112 au luat declaratii de la oamenii din parc. Declaratiile sunt si ele la dosar. De-aia am si refuzat sa mai dau alte declaratii, lasam legea sa-si faca treaba si vorbim dupa.
Pato Basil
publicat @09:20 05 September 2011
ottilia
publicat @10:10 05 September 2011
E si in ziarul Libertatea, la comentarii
Cabral Ibacka
publicat @10:51 05 September 2011
Sa fie. E si la Politie si la sfarsit e mai spectaculos asa. Si cel mai bine.
Andrada
publicat @00:22 05 September 2011
Asta-i viata..Daca aveai casa cu curte statea bietul caine in curte fara botnita. Tu ieseai la plimbare doar cu copilul..
Cand mi-am luat caine m-am gandit il fac de casa sau de curte?
E de ambele dar nu plimbat. Multa sanatate!!!
Ionela
publicat @04:31 05 September 2011
In alte cuvinte e vina lui Cabral ca a fost ranit si ca i-a fost atacat Pit pentru ca a indraznit sa scoata cainele din casa/curte. Imi pare rau ca trebuie sa o spun, insa cu o asa mentalitate nu vom ajunge departe.
Plus ca un caine care are curte trebuie si plimbat pentru a se dezvolta si din punct de vedere social(vezi http://www.humanesociety.org/animals/dogs/tips/). O plimbare nu doar ca invata cainele cum sa se comporte printre oameni (care e benefic pentru momentele in care ai musafiri) insa ii scade nivelul de energie si ii tine mintea ocupata cu mirosurile noi si distractiile din jur (masini, biciclete, oameni, veverite etc). Un caine care are curte va sti in cateva ore cum miroase fiecare coltisor din curtea respectiva si curtea nu va mai prezenta niciun fel de interes pentru el. Va fi doar locul unde isi face nevoile si se intinde la soare. Atat. Eu am o curte mare si doi caini. Totusi, in fiecare dimineata inainte sa plec de acasa ii scot la alergat sau la o plimbare si schimb traiectoria regulat. Un caine cu mintea linistita si energie cat iepurasul de la duracell e ca o bomba cu ceas si nu ar trebui sa te surprinda ca a ros 2 perechi de pantofi cat ai fost plecat de acasa.
Vecinul
publicat @11:33 05 September 2011
Curte, curte..dar mai scoti si tu câinele la plimbare ,,,nu ? daca stai la curte ,nu ieși din ea …? sa fim serioși daca ști ca ai cine agresiv ținel cu botniță..sau ieși cu el pe câmp
Sorina Ionete
publicat @07:11 05 September 2011
Cabral eu sunt sotia barbatului care a sarit sa te bata acum doua luni in benzinarie,dupa ce l-ai rugat sa nu mai fumeze langa pompa de benzina.Eu eram in masina si i-am spus acelasi lucru dar nu prea ma baga in seama.Am vazut atunci cum te comporti ca si chiar daca iubitul meu sot te-a impins si te-a injurat nu i-ai facut nimic chiar daca erai de doua ori cat el.Am vazut atunci ce fel de om esti si am admirat la tine ca ai putut sa-i vorbesti calm si nu i-ai dat cateva chiar daca merita(da,vorbesc despre sotul meu)
Imi pare rau pentru tine ca esti atat de binecrescut
Cabral Ibacka
publicat @01:03 06 September 2011
Am vazut ca sotul tau este nervos si ma gandeam ca le are si el pe-ale lui pe cap, isi mai iese omul din pepeni, nu-i bai.
Multumesc pentru vorbele tale si… ma bucur c-ai trecut pe-aici!
Cristian Borcea
publicat @07:17 05 September 2011
saptamana trecuta am fost muscat tot de un doberman
eu nu sunt ca tine asa ca m-am dus la masina si mi-am luat bata si l-am batut si pe proprietar si pe caine de i-am descentrat
tu ai sunat la politie si ai rezolvat nimic
Cabral Ibacka
publicat @01:04 06 September 2011
Cristi, poate ca la prima vedere ai dreptate. Dar o singura treaba-ti zic… cainele nu avea nici o vina.
Si tot cred ca ar fi fost mai bine daca sunai la 112.
ghea
publicat @07:36 05 September 2011
felicitari Cabral pt cum ai inteles sa abordezi situatia,desi in sufletul meu recunosc ca merita niste lese pe spinare ca lumea,insa felicitari ca te-ai abtinut.
Felicitari pt ca esti printre putinii stapani de animale care tin animalul in lesa si cu botnita.
am avut nenumarate incidente cu cainii lasati liberi,copii mei sunt speriati maxim de caini,si sa stii ca imi pare rau ca nu am vrut asta:dar cum pot eu sa ii conving ca de fapt cainii sunt animale ok,cand ei au asistat cand bunica lor care venea sa ne intalnim in parc a fost muscata cainii ,ea mergand pe alee linistita?
imi pare imens de rau pt incident ,un asemena lucru te seaca de energie si iti consuma nervi cu carul,insa te felicit pt comportament.
PS.apropos de injuraturi,astia care isi lasa cainii hai hui sunt extrem de dereglati…o data eram pe banca si cainele unuia vine si face pipi exact pe rucsacul meu agatat de banca…l-am intrebat daca lui i se pare normal si a venit peste mine cu un potop de injuraturi si amenintari :crede-ma asemena injuraturi nu am mai auzit…si multe incidente am avut…nu are rost sa povestesc aacum…concluzia:indivizii sunt dezaxati rau.
Cabral Ibacka
publicat @01:05 06 September 2011
Eu spun pe scurt: cainii, oricat de friendly ar fi ei, nu trebuiesc lasati liberi. Mai mult, cand ai si un caine de talie mare e nevoie de mai multa atentie. Cand stii ca-i si agresiv… apai leaga-l sau pune-i botnita, ca ceilalti oameni n-au nici o vina ca ai tu caine cu dinti mari si pofta de a musca.
Judy
publicat @08:46 05 September 2011
La fel am patit si eu cu terrierul meu in Parc la Obor. Unul a considerat ca e in regula sa-i dea drumul dinozarului sau care l-a luat la tranta pe al meu si am inceput sa urlu ca sa-si stapaneasca bestia…Ma mir cum de m-a ascultat…Il pui sa doneze la o asociatie de animale?:D
Cabral Ibacka
publicat @01:06 06 September 2011
Deja avem un pattern…
Ioana
publicat @09:18 05 September 2011
Nu stiu in alte sectoare cum e, dar in Sectorul 6, cainii care fac parte din rasele periculoase trebuie sa poarte botnita si in tarcurile special amenajate. Exemplu: acum vreo 3 luni, in tarcul din Parcul Moghioros tot venea o domn cu un pitbull care se inhaita cu primul caine care-i iesea in cale. Prima oara am chemat politia, i-a dat amenda PE LOC. A doua oara, la fel. A 3-a oara, amenda plus interdictie de a mai intra cu pitbullul in tarcul respectiv. De atunci, omu’ nu a mai pus picior in acel tarc si acum se plimba frumusel cu el cu botnita cu tot.
Acum problema-i alta. Sunt multi posesori de patrupede carora le este frica sa sune la 112 in astfel de cazuri. Nu asa se rezolva problema.
Eu, personal, nu accept ca (,) cainele meu sa fie tavalit si muscat de cainele unuia care habar nu are pe ce lume traieste si care sta si se uita la cainele lui care ataca niste caini nevinovati.
Cabral Ibacka
publicat @01:08 06 September 2011
Ca nu esti de acord mi se pare de bun simt, e normal sa-ti aperi cainele de un altul care ataca aiurea.
Cat despre faptul ca suni la 112… felicitari!
Pingback: Ştiam ca e o mizerie de ziar | Soacra .eu
bogdan
publicat @11:21 05 September 2011
cancan e de kakao
Claudia W.
publicat @13:25 05 September 2011
Buna Cabral. Intervin pentru a adresa o intrebare si anume: in Romania nu exista examen pentru posesorii de caini cunoscuti pentru potentialul agresiv?
Examinarea se refera desigur la relatia caine-stapan in urma dresajului. Daca stapanul NU este capabil de a-si controla patrupedul in ORICE situatie, atunci NU are dreptul de a-l detine si ramane fara el.
De asemenea, daca ai un caine cu potential agresiv (exista liste) nu ai dreptul de a-l trimite la plimbare cu persoane care nu detin certificatul obtinut in urma examinarii cu ACEL caine, care atesta faptul ca poti tine cainele sub control.
Practic ai nevoie de un document de posesie si plimbare a cainelui(anumite rase).
In rest, e limpede: un caine cu botnita NU se poate apara si e victima sigura a unuia fara botnita si fara lesa. Fie el si pechinez.
Cand doi caini sar la bataie, fiecare stapan trebuie sa-si potoleasca propriul caine! Prin comenzi clare , prinzi cainele de zgarda si-i comanzi sa lase. Daca nu te asculta, ai o problema!
Tu, Cabral, nu prea aveai ce face in situatia din parc pentru ca(,) cainele tau avea botnita iar cainele celalalt nu te stia de stapan. Prin interventia ta, evident ca ai riscat muscaturi. Stapanii dobermanului trebuiau sa intervina pentru a-si potoli patrupedul!
Cristina M
publicat @19:56 05 September 2011
Claudia, ideile tale nu-s rele, dar, cu tot respectul iti spun ca habar nu ai ce vorbesti.
1. Dobermannul nu se afla pe listele despre care vorbesti tu. Este un caine aflat in Grupa II si nu I !!!
2. Nu se da nici un examen de atestare pt detinerea cainilor cu potential agresiv (in Romania sigur nu exista o asemenea lege). Trebuie doar sa ai 18 ani si, daca nu ma insel, sa poti dovedi ca nu ai avut probleme cu legea (nu sunt sigura dar verific si voi reveni)
“Practic ai nevoie de un document de posesie si plimbare a cainelui(anumite rase).”
Te rog sa postezi un link catre specimenul certificatului despre care vorbesti, ca cine citeste ce scrii te crede, dar cine cunoaste legile stie ca nu este adevarat!
Claudia W.
publicat @11:23 06 September 2011
Cristina, ´´ideile mele´´ nu-s defapt ale mele si exista deja in cel putin o tara europeana si intrebam (INTREBAM!) daca exista si in Romania. Asa ca nu am ce link sa-ti pun, citeste si tu cu mai multa atentie,ok?
Cat despre faptul ca habar nu am ce vorbesc, cu sinceritate iti spun ca nu esti omul care sa-mi evalueze mie cunostintele sau contactul cu realitatea
.
Dade
publicat @21:42 14 September 2011
Grupa II trebuie declarata la Politie
Cabral Ibacka
publicat @01:12 06 September 2011
Claudia, stiu despre ce vorbesti, am prieteni prin alte tari si care detin caini de talie peste medie si sunt obligati prin hotararile primariilor oraselor respective sa mearga cu cainii la un fel de examen de agresivitate, si sunt obligati prin aceleasi parghii sa detina atestatul despre care vorbesti.
La ei primaria asa face… daca ai caine de talie peste medie sau de rasa agresiva (orice talie) iti trebuie atestatul respectiv…
Cat despre faptul ca avea botnita… a mai comentat cineva aici pe blog ca trebuia sa-i scot botnita si sa-l las sa-l faca franjuri pe celalalt. In primul rand nu as fi facut asa ceva, si in plus… oricum nu l-ar fi facut franjuri, nu e dresat pentru asa ceva.
Claudia W.
publicat @11:33 06 September 2011
Da Cabral, despre asta e vorba. Eu nu am putut scoate singura la plimbare cainele sotului meu , considerat agresiv in actele oficiale, pentru ca nu am dat examenul cu el. Nici cu botnita, nicicum.
Dade
publicat @21:44 14 September 2011
Un caine dresat corespunzator si etic- social NU sare la bataie. Urmeaza reactia stapanului. Doar daca este asmutit de catre stapan poate sari. Repet, vorbim de un caine dresat.
animaloo
publicat @13:42 05 September 2011
eu din cancan am inteles ca esti luptator k1
Cabral Ibacka
publicat @01:13 06 September 2011
Sunt doi luptatori, de ping-pong!
Am practicat arte martiale in tinerete.
Dar eu stiu de ce razi… K1 este numele unui campionat, nu al sportului in sine. E ca si cum ai spune ca joci sportul Cupa Uefa!
)
Andreea
publicat @13:43 05 September 2011
Regret ce ai patit dar astfel de intamplari ne fac sa deschidem ochii si Am ajuns la o concluzie : nu Romania este mizerabila , ci locuitorii ei. Sper ca politia sa isi faca treaba corect si sa rezolve cazul.
Toti romanii se cred “smecheri” si nu tin cont de reguli normale de convietuire. Tare mi-ar placea sa ii invete cineva minte.
Cabral Ibacka
publicat @01:15 06 September 2011
Andreea, oamenii fac locul, intotdeauna!
cat despre smecheri… le dorim pace.
Cosmin
publicat @15:10 05 September 2011
Din pacate uneori plimbarea cu propriul caine e precum iesitul cu masina. Nu numai tu trebuie sa “conduci” preventiv ci si altii. Cainele meu, un Schnauzer Urias a fost dresat pentru exemen de lucru (IPO). Nu exista sa nu aiba botnita (chiar si in tarcul de caini) si sa nu fie in lesa chiar daca am prieteni care stau in curte cu el iar el se joaca cu ei fara nici o urma de agresivitate sau tendinta sa depaseasca pragul de joc. Are 3 plimbari pe zi (2 bicicleta si una normala). Acum un an de zile, era cu mama mea in parc si la un moment dat un alt caine a venit in fuga spre ei. Nu a fost nici o problema pana cand mama a continuat plimbarea. Celalat caine a inceput sa maraie si sa se roteasca in jurul lor. Mama a strigat spre celalalt sa isi ia cainele. Moment in care acel caine l-a atacat pe al meu. Exact ca in cazul tau, l-a muscat de zgarda(norocul lui), mama a inceput sa dea in celalalt caine pana cand in prima faza a dat drumul apoi a dat sa muste din nou. Stapanul cainelui problema urla ca de ce mama ii loveste cainele. In cele din urma, cand al meu era muscat a doua oara, a reusit sa ii scoata botnita si chiar ea mi-a spus ca atunci chiar l-a lovit cu piciorul pe celalalt caine foarte tare. Kato il musca pe celalalt caine doar ca acum apare in scena stapanul cainelui care o impinge pe mama care a cazut. Kato l-a muscat fara nici o ezitare. Diferenta a fost ca imediat cum mama s-a ridicat i-a dat comanda si Kato a incetat si a venit langa ea. Totul s-a intamplat “rapind”, cam cat ii ia unui inconstient sa parcurga agale 50 de m. Amenda de la politie, scandal iscat de la muscatura, veterinar si cam atat.
Degeaba esti tu preventiv cand ceilalti sunt inconstienti si indolenti.
Cabral Ibacka
publicat @01:17 06 September 2011
IPO? Inseamna ca stie ce are de facut pe lumea asta…
Cosmin, mama ta cred ca a facut ce trebuia, alta varianta nu avea. Eu am zis ca am si m-am trezit muscat.
Cat despre preventiv… incerc sa am grija de ceilalti. Cat ii intereseaza pe ei sa aiba grija… vezi si tu.
Cosmin
publicat @22:51 06 September 2011
Mama a avut noroc intrucat putea sa fie muscata cat incerca sa desfaca botnita. Kato stie ce are de facut dar prefer sa nu fie pus in situatii reale prea des.
Sper ca totul e ok, inclusiv plangerea.
Cami
publicat @16:34 05 September 2011
Haoleu, Şăfu’, traiasca famelia lu’ matale! Că am cetitără la fiţuici (cu ocazia asta mi-am amintit de ce nu le mai citeam si .. mi-am reluat atitudinea ofensiva), că l-ai omorâtară cu bătaia si cu carabina dă la lanţu ca’nelui, pe animalu….ăăăă, ăsta… pro’pitaru lu’ animalu’ care te-a compostat, atat pă matale cât şi pă fărmecătoru’-Pit, de m-a uns la sâmţire si pă mine, şi pă famelia mea, aşa veste minunată.
Da m-am trezit iute din reverie si mi-am amintit (spre deosebire de scriberii de fiţuici), că n-ai matale sufletu’ si atâta lipsă la educaţia dă 7 ani, plus câţi or mai fi, să ridici matale mâna la animal… ăăăă, tot ăla…pro’pitar.
Cabral Ibacka
publicat @01:18 06 September 2011
Sefa… apa noi care sa sa este pe persoana fizica… sa este sanatosi! Ca in rest… multi destepti navigheaza pe lumea asta.
mogul
publicat @16:57 05 September 2011
Salut Cabral e prima data cand intru la tine pe blog . motivul e simplu . imi esti indiferent . situatia incare ai fost tu nu imi este . am si eu copii mici si am aceeasi teama ca vor fi agresati de uncaine violent . drept pentru care am ales solutia sa imi iau si eu un caine mai mare … nu stiu cum as fi reactionat eu in locul tau dar daca as fi vazut ca se repede cainele la fetita mea in mod cert numai raspundeam de faptele mele … scrie ca l-ai batut . daca aia e bataie cum arata ala in poze sa-ti fie rusine … esti o mare mamaliga . nu stiu sa-ti dau sfaturi nici tie si nici mie cum se procedeaza in asemenea situatie dar in mod cert nu trebuie sa gasim fiecare o solutie . eu o solutie o vad adoptarea unui HG in care sa se aplice ce ai spus tu mai sus dublata de masuri draconice gen eutanasierea cainelui si dosar penal stapanului . ce e prea dur ?? daca sare la un copil e tentativa de omor ? eu zic ca da … ai o voce publica foloseste-o si initiaza o strangere de semnaturi . restul nu dormiti ca maine vi se poate intampla voua …. o seara buna
Cabral Ibacka
publicat @01:19 06 September 2011
O sa tin minte comentariul tau, mai ales partea cu mamaliga. Azi m-a luat toata lumea la misto pe tema asta…
Cat despre ideea ta… deja am avut niste discutii in directia asta, s-ar putea sa iasa ceva.
mogul
publicat @10:16 06 September 2011
in primul rand sunt uimit ca raspunzi …la mine ca la mine dar vad ca raspunzi cam la toti . ori ai mult timp liber ori te-ai schimbat de cum erai in tinerete
adevarul ca dupa ce am devenit tata si eu m-am schimbat mult ..in bine zic eu 
in al doilea rand una din fetele mele cred ca e de varsta fetei tale si sincer de dragul fetei tale sper ca si tu si andreea marin care vad ca s-a raliat pozitiei tale sa nu lasati lucrurile asa … eu cu ce pot voi ajuta
PS partea cu mamaliga ramane
Cabral Ibacka
publicat @10:54 06 September 2011
In tinerete eram mai agitat si mai rapid, eram grabit sa traiesc…
Cat despre timpul liber… l-am organizat mai eficient, atat. Si da, ai dreptate cu schimbatul dupa ce devii parinte.
Si vorbind tot despre copii… sa ne traiasca fetele fericite si sanatoase!
Cat despre lasat lucrurile asa… nu e cazul. Cand reusim sa punem ceva cap-la-cap o sa anunt pe blog.
Stiu ca partea cu mamaliga ramane, m-a facut Badea si mamaliga si fraier aseara in emisiune… crede-ma, e mai bine asa, sa sunam la 112 si sa se ocupe ei.
Sanatate!
nunu
publicat @17:06 05 September 2011
Trebuia sa il bati mai bine pe XXXXXXX
Cabral Ibacka
publicat @01:00 06 September 2011
Ti-am editat comentariul, nu prea las injuraturile si cuvintele urate sa salasluiasca pe-aci pe blog…
pepe
publicat @18:01 05 September 2011
Recunoasteee… tu l-ai muscat si pe Pit si pe doberman si l-ai batut pe urma pe stapanul dobermanului cu cureaua de la ceasul de 20 000 Euro.Dar ce spun eu, 50 000 Euro. Cureaua avea si o carabina de coarda de alpinist.
Mai mare rasul. Ala asteapta ceva de la tine ca deh, e criza…
Cabral Ibacka
publicat @01:20 06 September 2011
Si-am muscat si din gard, de suparare!
Auzi, da’ stii cumva unde-am pus ceasul ala de 50.000 de euro, ca nu-l gasesc!
pepe
publicat @14:47 06 September 2011
Parca vad ” CABRAL SI-A PIERDUT CEASUL DE 50000 EURO. Vedeti in editia de seara de unde are vedeta tv atatia bani.”
Cabral Ibacka
publicat @15:05 06 September 2011
Glumesti tu, dar… poate-o vedem si p-asta!
radames
publicat @18:40 05 September 2011
Recunosc cinstit ca am aflat de incident din presa on-line, nu mai stiu care, pt ca toate aveau un fel de “breking news”, cu intimplarea ta, plus poza individului ce se dadea lovit . Vazindu-i mecla, am fost chiar incantata ca l-ai altoit, dar se pare ca n-ai facut-o, bravo tie, dar pacat ! N-am avut nici o intentie sa comentez, dar am citit comantariile , si vreau sa-ti spun ca dau dreptata100 % celor care spun ca nu exista rasa agresiva, doar stapini de caini dobitoci ! Eu, in momentul de fata am DOAr 4 catei : 2 Cockeri,un Fox Terrier si un ..Rasa de Caine , adica un tip de lup australian, metis, luat de la Casa Cainelui . Am avut si Schnauzer Urias, si Tschornii Terrier, si Airdaile Terrier. Nici unul dintre ei n-a fost agresiv, desi unii erau de talie mare, aveau 58-64 kg ! Totul depinde, ca si la copil, de educatie !Prietena mea a avut un Pitbull, mare, dar de o blandete de nedescris! Singura grija cand mergeam la ea , era sa ne ferim de pupaturile lui ! Dar n-a iesit niciodata fara botnita cu el !
Acea doamna Cristina, care ia apararea -de fapt a stapinilor cainilor- ar trebui sa uite de prietenie, sau macar sa aiba bunul-simt sa nu comenteze ! Sugereaza la un moment ca tu ai fi de vina ca ai fost capsat !
Din fericire pt mine, am curte, stau la tara, dar tot imi scot cainii la plimbare, cu lesa si botnita, pt ca pe strada se intilnesc cu cainii vecinilor, si nu stim ce reactii se vor declansa ! E drept ca o fac rar, dar vreau sa fie pregatiti daca va trebui sa mergem la doctor, sau cine stie unde !
Din pacate, una dintre chestiile “mishto” in lumea cocalareasca de azi este si sa-ti iei un caine agresiv, merge de minune cu lantul de aur ca de bicicleta de la gat, si crucea cat o troita !
Tu ai doar grija sa ramai baiatul minunat care esti, si da-le macar tu o lectie acestor netrebnici !
Cabral Ibacka
publicat @10:55 06 September 2011
Nu stii cum e… mortul e de vina, intotdeauna!
carco
publicat @19:30 05 September 2011
Habar n-am care-i treaba cu cainii (nu am si nici nu cred ca o sa am cat timp o sa stau la bloc, am “javre” la tara) dar ma bag si eu in seama:
- de ce nu ai specificat de la inceput ca ai intrat intr-un tarc (impresia initiala a fost ca potaia cealalta v-a atacat in parc, in timp ce te plimbai cu copilul)?
- daca stiai ca e o chestie aproape normala ca masculii sa se ia la cafteala, de ce ai intrat cand ai vazut ca animalul celalalt e liber si fara botnita? Nu era mai sanatos (vezi ceea ce a urmat) ca, inainte de a intra (mai ales ca ala era singur, cumva normal sa fie lasat mai liber), sa-i intrebi pe oamenii aia: ba umanilor, e sigur sa-l bag si eu pe al meu sau ii puneti botnita si dupa ii lasam sa se cunoasca?
P.S. voi va plangeti ca vi se incaiera cainii in tarcuri, dar noi astia cu copii ce sa mai zicem cand, pe strada/in parc fiind, pe langa plozii nostri trec astfel de animale, lasate libere (fara lesa/botnita) de stapani ce jura ca potaile lor nu musca/sunt cuminti?
Cabral Ibacka
publicat @21:47 05 September 2011
Carco, am caine dar in primul rand sunt tata. Si asa se explica faptul ca al meu iese numai cu botnita. Oriunde.
Cat despre intrebarea ta… in tarc e ok ca a fost muscat si-al meu si eu? Nu, nu schimba datele problemei cu nimic…
carco
publicat @06:04 06 September 2011
Doamne fereste, cum sa fie normal.
Ma gandeam ca intr-un astfel de tarc te astepti oarecum la astfel de incidente si atunci actionezi in consecinta / cu prevedere (ca la volan, chiar daca ai prioritate, nu inchizi ochii si apesi acceleratia, te uiti totusi si in stanga/dreapta dupa vreun nebun).
criserb
publicat @19:32 05 September 2011
Sincer sa fiu eu sper sa fie adevarat ceea ce scrie la “gazeta” trebuia sa ii dai si 2 in freza omului. Am patit chestii asemanatoare si stiu cum e sa te atace un astfel de caine idiot. Stiu cum se comporta si aia de ii tin fara lesa si botnita, cred ca deh, cainele lor e cel mai trare si cel mai cuminte.
Una in freza tot merita, ca banuiesc ca te-ai aparat si tu.
Fa-te bine!
Cabral Ibacka
publicat @01:21 06 September 2011
Cris, merci! Dac-ai trecut si tu prin asta stii cum e…
Oanna
publicat @22:54 05 September 2011
Si eu am patit intr-un tarc de caini din parc. Cutu’ meu s-a luat la harta cu altul mai mic pentru o minge, eu m-am dus sa-i despart, dar pana sa prind lesa mea, celalalt caine m-a muscat si a fugit. Stapanii (doi pusti de maxim 15 ani) au fugit imediat din tarc pana sa ma dumiresc eu ce si cum si nu i-am mai prins din urma. Norocul meu a fost ca era iarna si purtam o geaca pufoasa si groasa si coltii nu au patruns asa adanc. Culmea, geaca nu e gaurita, nu are absolut nimic, insa inca mai am semnele pe mana dreapta
. Normal, au urmat injectiile de rigoare dup-aia.
Cabral Ibacka
publicat @00:57 06 September 2011
Stiu cum e… mi-am facut deja una si schema de vaccinare spune ca mai trebuie sa fac inca doua… si-asa-mi place sa fac injectii si vaccinuri, de numa-numa!
Oanna
publicat @12:14 06 September 2011
Da, trei injectii si eu. Mi s-au parut mai enervante drumurile in sine pana la spital la vremea aia. Trebuia sa fug de la serviciu si sa ma incadrez in timp sa ajung si la cursuri seara. Dar cel mai tare m-a deranjat atitudinea alora doi: au fugit imediat fara sa ma intrebe nici macar daca am patit ceva. Nu aveam pretentia sa se bage intre caini. Acum, cand ma gandesc si cu experienta acumulata in timp, imi dau seama ca a fost o prostie din partea mea. Trebuia sa ii fi lasat sa se bata, insa instinctul a fost sa-l trag pe al meu de acolo, fiindu-mi frica ca se raneste. In orice caz, iti doresc sa treci cu bine peste experienta injectiilor si sper sa se solutioneze cum trebuie situatia.
sya,android
publicat @23:12 05 September 2011
Nu stiu in ce relatii esti cu Badea, dar tocmai te apreciaza cat de calm esti… si in stilul clasic.. te face fraier ca nu i-ai rupt capul lu micutu cu caine cu tot..
))
Cabral Ibacka
publicat @00:56 06 September 2011
Relatia este de respect reciproc si, ca de obicei, el ia atitudine.
Cat despre asta cu “fraier ca nu i-ai rupt capul” am auzit-o toata ziua. Spuneam si mai sus… asta nu cred ca e optiunea buna.
Daniel
publicat @23:30 05 September 2011
Cabrale, daca eram in locul tau (fost luptator de K1 ) il jucam pe ala pe cap cat sa zaca 3-4 luni in spital si dupa aia negam cu nonsalanta totul (cine euuuu?!?!?!) !
Chit ca trebuia sa platesc si o amenda de <1.000 ron.
Cabral Ibacka
publicat @00:01 06 September 2011
Daniel, nu e genul meu. Stii care-i faza? Dupa atatia ani de antrenamente si lupta in ring ti se inoculeaza ceea ce ti se spune la fiecare antrenament: e o arta martiala, care se practica numai in ring.
Inteleg ce te face sa spui asta, mi-a fost repetata toata ziua de majoritatea celor cu care m-am intalnit pe strada dar… nu-s eu asa.
Daniel
publicat @00:53 06 September 2011
Ai dreptate cu disciplina dobandita in ring. Defapt la tine, fiind mare, nici nu merge vrajeala cu “cine eu!??!?”.
Cabral Ibacka
publicat @01:22 06 September 2011
Pai nu vezi ca si cand stai si ti-o iei sare ala de ti-a dat-o si urla ca-l doare?
NAtalia
publicat @23:30 05 September 2011
Am un bulldog englez. Se stie ca in general nu este un caine agresiv. Al meu, cu atat mai mult… Sforaie si cand doarme. Totusi, cand merg in parc cu el il tin in lesa… Insa pe noi, de data asta, ne deranjeaza nu cainii mari , pe care in general, spre norocul nostru, majoritatea stapanilor ii aduc legati in parcul din Tomis 2 din Constabnta, ci ne deranjeaza numarul imens de potai fara rasa de genul pechinezilor pe care unii ii au acasa si care alearga liber prin parc pentru ca, nu-i asa?!?!?, sunt mici ai inofensivi… Tin sa spun ca acesti mini catelusi latra catre orice misca non-stop, catre mine, cainele meu, alti caini si chiar devin isteric de agresivi….
In parc se leaga cainii… Mari sau mici, indiferent de rasa sau de marime…si un caine mic gen pechinez, bichon etc sau un caine mediu gen cocker sau alta rasa poate fi agresiv si deranja printr-o atitudine zgomotoasa si posesiva asupra anumitor zone din parc unde stapanul acestuia isi petrece o mare parte a zilei ( asa cum se intampla in acest parc Tomis 2 din Constanta unde stau toata ziua foarte multi pensionari cu tot felul de caini lasati total liber toata ziua si care sar la picioarele oamenilor sau la alti caini care trec legati pe langa ei) …. Orice caine, mare sau mic trebuie tinut legat, iar botnita trebuie pusa in mometul in care cainele intra in categoria cainilor agresivi….
Cabral Ibacka
publicat @00:53 06 September 2011
Am avut buldog francez si stiu ca si englezul si francezul sunt la fel de “je m’en fiche” incat agresivitatea nu este o optiune.
Stiu ce zici si sunt de acord cu tine.
costin
publicat @23:33 05 September 2011
cabral, renunta la ideea ta de a retrage plangerea daca face agresorul o fapta buna. esti responsabil sa-l tragi la raspundere, nu sa-l educi. vreau sa ma simt in siguranta in parcuri, daca iti retragi plangerea, nu ma ajuti cu nimic. sunt satul de agresori care nu patesc nimic. multumesc anticipat.
Cabral Ibacka
publicat @00:52 06 September 2011
Costin, mi-au mai zis cativa treaba asta azi… bagat la cap.
Multumesc – eu.
Cristian
publicat @23:42 05 September 2011
Jos pălăria Cabral pentru felul în care ai procedat.
P.S. Și eu am aflat de întâmplare de la emisiunea lui Mircea Badea.
Cabral Ibacka
publicat @00:51 06 September 2011
Cristian, multumesc.
Mircea… ca de obicei, ia atitudine… ma inclin.
Pingback: Un mar pe zi tine doctorul deoparte, un cretin iti face invers
Cristina M
publicat @01:33 06 September 2011
Cabral,sa ma ierti, dar ma intreb ce fel de oameni sunt cei care te-au sfatuit “sa ii rupi capul la fraier”. Nu conteaza pentru mine catusi de putin faptul ca nu esti tu asa..wow, deci tu esti un om extrem de pasnic care are prieteni cu porniri violente si, in ciuda pacifismului intrinesc ii accepta (sperand sa se schimbe sau poate tocmai pentru ca esti pacifist?!?!). Ilar, nu? Uite, eu chiar as vrea sa aflu de la tine de unde are omul ala atatea semne pe el daca tu nu l-ai lovit. Si promit ca e ultima data cand sunt curioasa
Cabral Ibacka
publicat @01:56 06 September 2011
Majoritatea celor cu care m-am intalnit – cei cu care m-am intalnit pe strada si care au intrat in vorba cu mine. Apropos, vezi ca spuneau mai multi mai devreme si de Mircea Badea…
Uite ce e… tu ai incercat de la inceput sa duci discutia in asa fel incat sa a firmi niste lucruri. Discutia a fost discutie si am lasat-o sa curga.
Asta nu inseamna ca prin ce am trecut eu ma face mai prost, ci doar muscat si cu cainele tavalit. Cat despre semne… cred ca si tu esti constienta de circul fals.
Cum ma comport este evident, din intamplare sau nu evenimentul nefericit prin care am trecut i-au adus pe blog pe mai multi oameni cu care am intrat in contact si nu in momente neaparat placute.
Deci, ti-am raspuns. Acum te rog sa te opresti cu malitiozitatea caci nu merge.
Silvia
publicat @08:58 06 September 2011
Buna Cabral! Si eu ma intreb desigur cum poti sa fii asa de calm. Nu te-ai saturat si tu de toti astia care sar la bataie, care dau, care injura etc? Chiar nu se observa ca lumea pe strada a cam innebunit? Sofer fiind mi s-a intamplat in repetate randuri ca unul sa-mi taie fata sau sa faca tot felul de lucruri gen sa treaca printr-un stop fara ca macar sa realizeze ca e stop si eu sa-l claxonez (asta dupa ce il feresc eu, desigur) ca sa-i explic ca acolo este un indicator stop si ca daca viitoare cand o sa mai faca asta altul nu o sa-l fereasca, iar dl respectiv sa ma injure si sa-mi scuipe pe geam? Sau cand circul pe strada iar un pieton traverseaza prin loc nepermis, opresc, ca doar nu-l calc, si daca incerc sa-i zic ceva imi da cu picioarele in masina si ma injura? Sau il rog frumos pe vecinul sa parcheze putin mai la dreapta pentru ca mi s-a intamplat sa fiu nevoita sa ies prin portbagaj (in cazul unui loc platit) si el sa ma injure si sa ma ameninte ca imi taie toate cauciucurile? Si sa vezi doamnele… numai doamne nu sunt in trafic… stii cum pot sa scuipe dintr-o masina pe alta? E ceva fantastic, parca a innebunit toata lumea iar strada e de fapt un loc pentru defulare. Nu mai conteaza nimic, ce caine fara lesa, ce parc cu copii? Smecher sa fii! Si stii ce e cel mai nasol? Sa fii fata, sa ai 50 de kg si sa nu poti face nimic, sa umbli cu usile blocate la masina si cu spray-ul paralizant in geanta ca nu stii cui ce-i rasare. Si da, merita cotonogit, daca eram tu, nu cred ca stateam sa ma gandesc… Smecherii astia au ajuns sa ne conduca iar noua sa ne fie frica.. Si cred ca a fost naspa sa roage pe cineva sa il bata ca sa poata sa-ti ceara tie bani.. adica mi se pare nasol sa stai sa fii batut putin asa ca sa ai cu ce santaja.
Cabral Ibacka
publicat @10:57 06 September 2011
Silvia… iti spun simplu: asta este.
Facem ce putem pentru a schimba in bine si in timpul asta… ne bucuram de minunata normalitate pe care o ofera anul 2011…
Cristina M
publicat @09:06 06 September 2011
Malitiozitatea e o chestie care mi-e total straina, Cabral. Crede-ma, te rog! Tu in momentul asta traiesti cu impresia ca exista o sansa (mai mica sau mai mare) ca acei doi oameni sa fi facut totul intentionat pentru a te pune pe tine intr-o lumina proasta sau a castiga ceva de la tine. Eu practic sunt singura care posteaza in momentul asta pe blogul tau si nu e tocmai in tabara ta. Poate nu m-am exprimat destul de clar: nu imi pare bine deloc pentru ce ti s-a intamplat. Sunt total de acord cu reactia ta pentru a desparti cei doi caini. Pana la punctul in care interactionezi cu baiatul. Ala cred ca e cel mai putin vinovat de toata faza, cainele neffind macar al lui. Singura lui vina a fost ca a incercat sa ii puna lesa cainelui, vazand ca iubita lui e in stare de soc. Tratamentul de care a avut parte, sau hai sa zicem, spune el ca a avut parte, nu il merita. Sunt sigura ca politia va rezolva totul si iti doresc sa se termine cu bine.
PS: nu am insinuat nici o secunda ca incidentul te face mai prost. Daca consideram ca esti prost nu iti citeam blogul de atata vreme si nici nu incercam sa interactionez cu tine acum. Daca deranjez pot sa nu mai spun nimic, in fond e blogul tau si tu decizi cine sta si cine pleaca. Multumesc pentru intelegere!
Cabral Ibacka
publicat @10:35 06 September 2011
Cristina, tu vorbesti despre niste lucruri pe care nu le-ai vazut si le stii de la stapanii cainelui. Lucruri pe care nici macar ei nu le-au vazut cu ochii lor, caci n-au fost acolo, ci le-au fost povestite, si cat de corect le-au fost povestite mie mi-e foarte clar. Cat timp am vorbit teoretic despre caini a fost ok. Dar in momentul in care vii si-mi povestesti un neadevar… cred ca vorbim degeaba. Cat despre bunele intentii… eu si cainele meu am fost agresati si am sunat imediat la 112. Respectivul a sunat la presa. Mda, plin de bune intentii…
Hai s-o incheiem aici. Restul face Politia.
Blogroll