cabral.ro

Buna, eu sunt Cotlette.

Nu, n-am zis frantuzescul Colette, am zis Cotlette, care vine din romanescul “cotlet”. Ar mai fi putut veni si de la “fleica”, dar n-am putut sa transform fleica  intr-un nume propriu elegant…

In societate, comunicarea dintre indivizi se bazeaza in foarte mare parte pe semnale. Semnale complicate, din categoria “dupa vorba”, dar si semnale simple din categoria “dupa port”. E, eu as vrea sa vorbim putin de cea de-a doua categorie, “dupa port”.

Hai s-o luam stiintific:

a) daca o doamna/domnisoara/cucoana/duduie merge pe strada si striga in gura mare “Maaa manancaaaaa!” ce reactie credeti ca va starni? Din partea celor cu bun-simt o stanjenita mutare a privirii, din partea celor mai dezinvolti o gluma mai mult sau mai putin sarata, iar din partea obiditilor – deja clasicul – Haideeee faaaaaa!;

b) daca o doamna/domnisoara/cucoana/duduie iese intr-un loc public, in nudul pustiu (n-am vrut a folosi licentiatul cur gol), ce feedback va primi? Din partea celor cu bun simt aceeasi mutare stanjenita a privirii, din partea dezinnvoltilor ceva priviri staruitor-atente, iar din partea… celorlalti frematatoare aprecieri  gen “Ce te-as $%@#$, faaaa!“;

c) daca o doamna/domnisoara/cucoana/duduie merge la o intalnire, mai mult sau mai putin formala, cu un vibrator in mana, ce reactii va primi? Aici va las pe voi sa improvozati…

Bun, acum haideti sa aducem exemplele la un nivel pe care-l avem in fata in fiecare zi…

a) daca doamna respectiva e toata mulata, cu carnea compactata de niste materiale care scot in evidenta fiecare linie, cu sfarcurile indreptate catre public ca un avertisment gen “Mainile sus!“, mesajul receptionat de catre ceilalti nu va fi ca cel pe care l-ar transmite daca ar urla in gura-mare  “Ma manancaaa!?…? Si atunci oamenii nu vor reactiona ca atare?

b) daca doamna respectiva iese in oras, intr-un club – de ex. – cu fundul infasurat intr-o minuscula batista si avand pe sani doua nuiele legate la spate, poate fi cineva acuzat ca i s-a parut ca respectiva crestina e in nudu’ gol? Si atunci nu primim din nou reactiile de care vorbeam la punctul “b” de mai sus?

c) daca la intanirea de afaceri, sa zicem, doamna are pe ea o fusta pana sub fund, o camasa descheiata pana la nivelul sutienului si un laptop (asta cu lap-ul am bagat-o pentru atmosfera), se va gandi cineva ca poate are niste Excel-uri bine structurate (in laptop sau in creier), sau se va gandi pofticios ca si-ar dori s-o vada chiar pe ea rastignita intr-un Power Point?

Pentru ca, semnalele pe care femeile le transmit prin imbracaminte sunt, de multe ori, interpretate de catre barbati ca pe niste propozitii, nu ca… fashion, ba!

Iar barbatii vor reactiona, in functie de educatie, varsta, nivel al “statutului” ca atare.

Pana la urma, mesajul meu e simplu… degeaba esti desteapta, degeaba ai ceva in cap, degeaba poti sustine o discutie la un nivel misto daca incepi propozitia cu “Ma mananca!”, fie ea si propozitie rostita de hainele tale, pentru ca atunci cand vine vorba de cotlete nimeni nu se gandeste la un dialog elegant ci la… pofta de carne!

Si am pornit postul asta de la o intamplare de ieri, cand la stopul de pe Kogalniceanu (colt cu Brezoianu) a traversat prin fata noastra o domnisoara imbracata in… chiloti. Nu exagerez, avea o fustita minuscula si o scurta de piele, dar fusta aia era atat de scurta ca puteai sa evaluezi epilarea inghinala direct din Universitatii. E, cand ne-a trecut fata asta prin fata, omul cu papucul alb care oprise la stop langa noi, un domn dealtfel, a tras un claxon zdravan si prelung, insotit de niste ragete prin crapatura geamului (cretin de porcos). Evident ca am deschis geamul si l-am intrebat “Asa, si acum ca ai claxonat si ai urlat ai trecut-o pe lista f _ _utelor?“, omul si-a sters zambetul de pe moaca si a baguit ceva… Dupa ce-am plecat de la stop, prietenul cu care eram, om de bun-simt si cu multa carte dealtfel, mi-a zis molcom “Cabral, cu toate ca n-a zis nimic, domnisoara aceea l-a intrebat foarte explicit pe acel domn ce ar dori sa-i faca…“. Ce sa-i zic, pan’ la urma avea dreptate…

Tu ce zici?

L.E. Nu stiu cum se face dar sunt unii care parca se forteaza sa nu inteleaga. Eu vorbesc in postul asta despre manifestari cretine si claxoane isterice in strada si vad in comentarii ca sunt cativa care au inteles ca vorbim despre… viol?! Huh?! Violul presupune o oribila acuplare prin folosirea fortei+groazei, eu vorbesc de claxoane si urlete. Chiar nu se vede diferenta dintre subiecte?!

113 comentarii

  1. adriana

    publicat @16:09 11 March 2010

    Buna Cabral
    Cred ca imbracamintea tinerei de care vorbesti nu are nimic cu fashion-ul.In ziua de azi majoritatea tinerelor cauta sa socheze prin felul cum se imbraca.Nu conteaza ca le sta bine sau rau,ele trebuie sa se imbrace socant.Nici fetele de la tara nu mai sunt ca altadata.Acuma nu zic ca trebuie sa aiba fustele pina in claciie si cu batic pe cap,dar parca sunt prea deochiate.De asta si baietii (barbatii) reactioneaza asa pentru ca prin atitudinea lor nu fac decit sa-i incite.Si cum intr-una din zile vorbeam cu profa mea de engleza,nicaieri in lume nu vezi oamenii imbracati traditional.peste tot e aceeasi moda!

    Raspunde

  2. cristi

    publicat @16:33 11 March 2010

    complet de acord cu cele scrise de catre tine. Eu de mult imi puneam problema de exemplu… pe diverse siteuri de socializare de la noi sau din afara (facebook, hi5, neogen, etc..etc) vezi de multe ori profile ale unor respectabile domnisoare/doamne cu poze care nu ca te intreaba… dar iti pun pistolul la tampla numai sa le zici ce ai vrea sa le faci… si vor o lista intreaga nu 2-3 vorbe… (poze foarte…foarte ispititoare unele din ele) si care in descriere ii blameaza (ca sa nu zic ca ii fac albie de porci) pe toti badaranii si nesimtitii care isi permit sa faca aprecieri exagerat de pozitive asupra fizicurilor lor.. sau a unor parti doar… si care nu cauta decat pe cineva serios… pentru care nu conteaza numai fizicul unei persoane (pai sufletul prin decolteu si de sub asa zisa fusta din cate stiu eu nu se vede)… deci asta ce e? prostie, ipocrizie…? ce e? e din categoria asta dai asta oferi… ca daca si-ar pune o poza in care sa aibe o aparitie eleganta, notabila prin finete si bun gust cred ca nu ar mai atrage genul ala de abordari… dar o poza in chiloti facuta in sufragerie cu juma de trusa de make-up pe fata… nu poate sa atraga decat asa ceva… si corectati-ma daca gresesc

    Raspunde

    • cristi

      publicat @16:35 11 March 2010

      asta dai asta primesti… corectare pentru postul de mai sus

      Raspunde

  3. Laura

    publicat @16:51 11 March 2010

    Stai putin, pe la voi nu e frig? Ce facea duduia aia in fusta? Da, uneori parca intra-adevar suntem unii de pe Venus si altii de pe Marte…

    Raspunde

  4. Cosmin

    publicat @18:16 11 March 2010

    Fiecare sa se imbrace cum poate, dar sa nu aiba pretentii mai mari decat procentu’ de piele acoperit.

    Raspunde

  5. bogdan

    publicat @18:28 11 March 2010

    hai ca vin eu in ajutor si dau un raspuns, bine, nu eu ci Seinfeld.
    Uite: Men are not subtle — men are obvious. Women know what men want. Men know what men want. What do we want? We want women! It’s the only thing we know for sure: we want women! How do we get women? Oh, we don’t know that. After that first step, we have no idea. This is why you see men honking their car horns, yelling from construction sites; these are the best ideas we’ve had so far.
    PS. nu avea rost sa o traduc,isi pierdea din farmec:)

    Raspunde

  6. lara

    publicat @18:52 11 March 2010

    Oricum, romanii sint copii inocenti comparati cu altii.

    Caut filme si romane aventura cu actiunea in Egipt. Daca cineva stie s a-mi dea citeva idei.
    Intimplator am gasit si ceva REFERITOR la postul lui Cabral. Urmariti scena si ce sugereaza o egipteanca (banuesc care stie ea ce stie) in comentariul de sub video. http://www.youtube.com/watch?v=A91QX6TwXtI Videoul 3 e si mai elocvent.

    Raspunde

    • lara

      publicat @21:14 11 March 2010

      Ce-ar fi daca sub acesta Burka femeile, la nivelul fundului si-ar aplica curse de prins soareci, sau un aspirator, sau un barbat: ar incapea lejer. .

      Raspunde

      • lara

        publicat @21:21 11 March 2010

        Nu pot crede ca stau potoliti. In lipsa de femei dezbracate se multumesc si cu cele in Burka.

  7. Filme Online Gratis

    publicat @18:58 11 March 2010

    Stai sa vezi cum e in UK… Cautati ceva poze, jale, dezbracate la minus grade!

    Raspunde

  8. rosoiu

    publicat @19:17 11 March 2010

    Gradina e mare si de-o parte si de alta si gasesti in ea amestecate. Si mai verzi si mai uscate. Cu toate sadite si crescute de…noi.

    Raspunde

  9. babbytes

    publicat @19:29 11 March 2010

    Mama m-a invatat ca “nu-i frumos ce e la moda, e frumos ce-mi vine bine”, iar tata m-a invatat sa las putin loc imaginatiei, ca “nu e frumos tata sa-i arati tot, ca isi pierde interesul”… asa ca nu ies dezbracata din casa… Ce te faci insa cand esti perfect imbracata si tot ai parte de mitocanisme?!?!
    Acum cateva zile plimbam cainele pe la ora 9 seara (pe bulevard!!!). Afara frig, deci eram foarte imbracata: blugi, pulover pe gat, haina, sapca pe cap (nimic sexy, gandesc eu). Tipul care venea din fata mea s-a oprit in dreptul meu, s-a aplecat putin, mi-a luat o fesa intr-o mana, a strans putin (de parca ar fi evaluat-o… ca atunci cand cumperi rosii) si a plecat mai departe. Eu am scos un “iiiii” si as fi vrut sa mai spun un “tampitule, cretinule, onanistule”…ceva, dar eram intr-o stare de soc avansata, deci am tacut.
    Intrebare: care a fost…. stimulentul?!?!?

    Raspunde

    • d3nisa

      publicat @20:42 11 March 2010

      depinde ce caine ai. :) )

      Raspunde

      • babbytes

        publicat @21:16 11 March 2010

        :) ) Unul alb-negru… :) )

    • corinan

      publicat @23:25 11 March 2010

      Si cainele n-a ” zis ” nimic ? :)

      Raspunde

      • babbytes

        publicat @23:40 11 March 2010

        N-a zis… nu era “pe faza”… mirosea un bloc. Il doare drept in varful cozii de mine. :)

  10. andreea

    publicat @19:34 11 March 2010

    Eu nu pot sa-mi dau cu parerea referitor la fata, deoarece nu o cunosc….si nu-mi place, consider ca e urat sa judeci un om dupa, “ambalajul” sau….
    daca fata era in fusta minuscula, chiloti cum ai zis….probabil se incadreaza in vreo categorie, din cele spuse de tine, sau poate nu….poate fata vrea doar sa para interesanta, ceea ce nu e, sau alte motive mai mult sau mai putin personale…..sincer, nimeni nu poate stii cu exactitate ce e in mintea fiecaruia. poate doar psihologii :P :) )))
    dar, Cabral, o intrebare: tu in momentul in care vezi o fatuca din aceasta, gen tipa respectiva, sau poate altfel…care e imbracata intr-un anume fel, sau face niste gesturi neconditionate, care ies in evidenta si care nu dau chiar bine, intr-un cuvant, o fatuca, care iti sare in ochi….si nu chiar de bine. ce crezi despre ea? exista sanse sa crezi ca e o ….fata desfranata? am spus desfranata, sa nu spun chiar, t****…..sorry, chiar daca intrebarea mea ti se pare stupida, daca imi vei da un raspuns, o sa apreciez. nu de alta, dar eu te admir mult si apreciez, si as dori sa stiu ce gandesti cu privire la acest subiect :)

    Raspunde

  11. Cami

    publicat @19:39 11 March 2010

    Aveti dreptate!
    Felul in care ne imbracam si ne aranjam este o forma de prezentare personala, aceea care genereaza o prima impresie.
    Este vorba de atitudine, exprimare non-verbala…
    Are legatura cu respectul de sine si cu respectul pentru ceilalti.

    Mereu vor exista cei 2-3 “barbati” care vor “claxona”, indiferent de circumstante. Insa, privirea inainte, pas apasat si zambetul indiferent: “omule, nici macar nu existi!”.

    Raspunde

  12. Carmen

    publicat @19:43 11 March 2010

    hehe, cateii nu alearga dupa catelele care nu ridica coada (ca sa fiu o doamna si sa nu zic ‘javrele’)

    Raspunde

  13. Simache

    publicat @20:01 11 March 2010

    se mai intampla sa claxonez si eu , dar nu lung si nu cu urlete doar asa un claxon pentru un zambet , dupa care trag un zambet si revin

    Raspunde

  14. a_r_i_e_s

    publicat @20:11 11 March 2010

    Eu nu pot sa-i inteleg pe astia care claxoneaza femei pe strada. Ce dracu o fi in mintea lor? Au impresia ca respectiva o sa inceapa sa alerge catre masinile lor strigand in gura mare “foote-ma, foote-ma” ? Ce distrusi!

    Raspunde

  15. Dana

    publicat @21:41 11 March 2010

    eu cred ca orice barbat are aceeasi reactie -dorinta – in fata unor privelisti asa de explicite. cum ziceai, in functie de nivelul de educatie se si exteriorizeaza , dar nimic nu-i da dreptul de a jigni sau atinge.
    acum de ce ar umbla donmnisoara in chiloti- ar fi mai multe cauze- profesia i-o cere; ii place sa provoace; din nesiguranta in capacitatile intelectuale etc.

    Raspunde

  16. Darth Glacious

    publicat @22:14 11 March 2010

    Vorba veche din romani: daca te bagi in troaca, te mananca porcii. Din pacate, nimeni nu le-a invatat pe adorabilele donsoare intelepciunea mostenita din stramosi.

    Raspunde

  17. iana

    publicat @23:46 11 March 2010

    Pai cum sa nu se imbrace asa Cabral??
    Am vazut ceva timp in urma la stiri iubita nu stiu carui fotbalist.. ziceau la stirile de la ora 19.00 bomba sexy a lui X… cind am vazut-o ma intrebam daca nu cumva au incurcat ora de difuzare. ca fata era numai buna de arata dupa miezul noptii.

    Raspunde

  18. rocsana

    publicat @00:12 12 March 2010

    eu cred ca toti avem in viata noastra un moment in care simtim nevoia sa fim teribilisti si atunci purtam tot felul de haine, adoptam diferite comportamente, chiar cu riscul de a fi tratati foarte urat. partea proasta e ca sunt niste specimene care abia asteapta sa prinda “prada” in momentele astea slabe ca sa profite…
    ca sunt anumite persoane carora le place sa se dea in spectacol mereu, asta e partea a 2-a, insa este urat ca din cauza lor au de suferit si persoanele cuminti (daca pot sa le spun asa).

    Raspunde

  19. fractalgirl

    publicat @00:30 12 March 2010

    Sunt din generatia fostilor pionieri. Asta nu ma caracterizeaza in nici o masura de fapt. Ceea ce am in amintire legat de copilarie insa este de exemplu Corina Chiriac. Am crescut cu slagarele ei si ale generatiei ei. In lipsa unui spectru mai larg muzical sau poate al varstei fragede am avut in copilarie un adanc respect pentru Corina Chiriac. Nu ma dau in vant sa urmaresc “Sa ne amintim duminica”, asa cum nu privesc nici “Surprize, Surprize” nici “Duminica in Familie”. (Macar nu fac discriminare!!!). Sunt fan infocat Mircea Badea si asta cred ca spune tot.
    Sa revin insa la Corina Chiriac pe care spuneam ca am respectat-o pana nu demult. Pana intr-o zi de curand cand in cadrul unei emisiuni a povestit o intamplare personala cum pe vremea “intunecata” cand nu se gaseau nici de unele la alimentara, domnia sa mergea la aprozar sa cumpere unt si in timpul tranzactiei comerciale, vanzatorul o ciupea de partea posterioara. As fi continuat sa o respect pe Corina Chiriac daca in cadrul povestirii cu pricina ar fi condamnat gestul. Am ramas interzisa sa constat declaratia ei conform careia gestul i-a facut placere, a flatat-o si a facut-o sa chicoteasca. (Ma asteptam la mai mult decat atat)
    M-a scarbit povestea pana intr-atat ca prefer sa parasesc camera decat sa stau vreo secunda in prezenta imaginii domniei sale pe ecran. Prefer sa fac stanga imprejur fiindca reactionez mai repede decat sa caut telecomanda si sa apas pe butoane fapt ce cu siguranta ar dura 2-3 fractiuni de secunda mai mult decat mai pot eu suporta din personalitatea ilustrei persoane.
    De ce povestesc acest lucru?
    Poti de fapt sa te imbraci si normal. Pulovere lungi si largi, pantaloni, geci si pardesie pana in pamant, bocanci si pantofi sport. Barbatii tot vor incerca sa te hartuiasca, indispuna, enerveze, vor fluiera pe strada a mitocani si vor face comentarii porcoase. De ce, pentru ca exista si unele ca Corina Chiriac care in loc sa se intoarca si sa-l scurt-cicuiteze pe badaran cu un dos de palma, ele chicotesc!!!
    Asta e viata. eu stiu de ce parte ma aflu si nimic nu ma va face sa trec dincolo. Voi unde stati?

    Raspunde

  20. basic instinct

    publicat @01:44 12 March 2010

    papa freud stia el ce stia :)

    Raspunde

  21. Oanna

    publicat @03:05 12 March 2010

    Domnisoara nu intreba niciun domn nimic, ea voia doar o raceala la ovare. Probabil ca daca voia si una la plamani, nu mai purta nici macar scurta de piele. :-)

    Raspunde

  22. Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com)

    publicat @12:32 12 March 2010

    Este extraordiar postul acesta :)

    Raspunde

    • lara

      publicat @17:13 12 March 2010

      Interesant globul pamintesc vazut asa dar s-ar putea ca homosexualii barbati sa invadeze Romania

      Raspunde

  23. cez

    publicat @23:25 12 March 2010

    Cabral, nu ai dreptate cu post-ul asta. stiu ca sunt multe tipe care se imbraca f sumar in Romania dar nimic nu justifica mitocania exarcebata a multora din barbati romani, mitocanie pe care n-am mai intalnit-o in nici o alta tzara (poate doar in Italia dar exista mari sanse sa fi fost tot d-ai nostri). eu am fost de f multe ori hartuita pe strada in ro, cu toate ca sunt o tipa abolut obisuita si eram imbracata cat se poate de decent (ok, nici in sac dar nici in petice). iar o data era chiar sa-mi iau o mama de bataie de la un grup de smecherashi pentru ca am “indraznit” sa-l fac pe unul dintre ei nesimtit dupa ce mi-a pus mana pe fund. in schimb in Belgia, unde locuiesc acum, mi s-a intamplat o sg data. si guess what, i-am auzit dupa aia vb in romaneste. asa ca astept un material de la tine pe tema asta dupa ce iti faci niste operatii si ajungi o tipa la 1.60 si la vreo 47 de kile. :o ) seara faina

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @00:14 13 March 2010

      Cez, din pacate nu ma contrazici decat formal in comentariul tau.
      De ce? Pentru ca eu nu am spus ca ceva scuza comportamentul cretin al unora dintre barbatii de la noi.

      Eu am spus altceva: daca stim ca avem multe animale, de ce sa le starnim?

      Deci… ;)

      Raspunde

  24. cez

    publicat @23:31 12 March 2010

    mno, deci era “a multora dintre barbatii romani” pentru ca acum vad ca am scris ca o varza ;o)

    Raspunde

  25. Andra

    publicat @00:55 13 March 2010

    Mama si tata m-au invatat :”respecta-te ca sa fi respectata”.Cam acelasi lucru se aplica si la postul de mai sus.Cat se respecta ele cam tot atata respect primesc,nu-ti imagina ca-s vreo vulpe care zice ca-s strugurii acri numai pt ca are 3 copii, inca ma respect din toate punctele de vedere si zic eu ,inca arat bine,dar nici cand aratam f bine despuiata n-am mers pe strada si in general incerc sa impun prin tinuta nivelul la care doresc sa fiu tratata,ca mai sunt si mitocani recunosc insa is raruti si in general am asa o limba otravita ca prea multe nu mai au de spus dupa o replica de-a mea.

    Raspunde

  26. elena

    publicat @15:32 13 March 2010

    Buna Cabral
    Ce ma socheaza in articolul tau precum si in reply-urile postate este atitudinea romaneasca “si-o merita, e curva etc”. Eu cred ca intr-o societate toleranta fiecare se poate imbraca cum vrea, cu chiloti sau fara chiloti. e problema lor.
    Nu mai traiesc in Romania, dar vad adesea pe strada tinere domnisoare imbracate asa.
    Nu exista nici o atitudine curva, respect , n…tuta,nici priviri libidinoase sau pline de dispret. Sincer cum treci granita spre Budapesta nici un barbat nu va mai face comentarii deplasate, nu va plescai si nu va mai injura. Asta se cheama respectul fata de om ( nu neaparat femeie, ca sunt si o groaza de gay sau transsexuali) si o societate toleranta, care ofera dreptul la o libera exprimare.
    Romania este extrem de departe de asa ceva, iar asemenea posturi dupa parerea mea nu fac decat sa ne indeparteze si mai mult, iar situatia femeii in general oricat de bine situata financiar sau social ar fi este patetica.
    Orice pantalon in sufletul lui oricat de bine educat, 10 surori acasa ar fi avut cumva se crede mai bun decat o femeie si merita mai mult.
    Trebuie sa invatam sa ne respectam reciproc, pentru ca cu totii suntem in primul rand OAMENI, iar prin acest respect colectiv castigam FIECARE din noi extrem de mult.
    Drept concluzie, postul asta este o dezamagire, pentru ca imi pareai un tip tolerat si nu vreau sa fie un cliseu “open-minded”, iar majoritatea comment-urilor demonstreaza inca o data conditia femeii in societatea romaneasca

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @15:56 13 March 2010

      Draga mea, socata sau nu, nu prea ai inteles ce spun eu aici.
      Daca aveai rabdare sa citesti comentariile, asa cum spui c-ai facut-o (evident este ca nu), am sintetizat ideea articolului de mai multe ori, ca raspuns al altor cateva concluzii pripite, ca aceasta a ta.

      Doar cu 3 comentarii mai sus am scris asta:
      “Pentru ca eu nu am spus ca ceva scuza comportamentul cretin al unora dintre barbatii de la noi.

      Eu am spus altceva: daca stim ca avem multe animale, de ce sa le starnim?”.

      Poate asta va anula socul si vei intelege ce-am avut de zis…

      Raspunde

  27. Viorel

    publicat @16:14 13 March 2010

    Din punctul meu de vedere(care poate fi eronat) lucrurile stau simplu:diferenta dintre ce transmit femeile si ce percep barbatii…unui maniac sexual care are in cap doar sex poti sa il duci in locurile cele mai elevate cat tot la sex ii va sta mintea.Am citit undeva despre fete care se imbraca extrem de sexy si totusi dorm cu ursuletii si sunt foarte copilaroase desi in societate par sexy si stapane pe ele,poate aceasta e imaginea pe care si-o afiseaza.Adevarul este undeva la mijloc poate nici ea nu trebuia sa se imbrace in felul acela dar totusi si atitudinea domnului a fost urata cu claxoane si rasete subtile.Multi gresesc cand vad o fata frumoasa sau sexy prin faptul k o privesc ca pe o bucata de carne(un cotlet daca vrei :) ) ) si nu o trateaza cu respectul cuvenit.Pai scuza-ma nene cum vrei ca ea sa se dezbrace si sa faceti hatza hatza daca tu nici macar nu te poti concentra atat de mult incat sa ii tii minte numele.

    P.S: sper ca nu v-am plictisit cu mesajul meu lung….fata de cei plictisiti ma revansez cu bancuri :D doar un mail sa imi dati :D

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:13 13 March 2010

      De acord, Viorel.
      Numai ca nu vorbim despre dezaxati, ca sunt stricati care violeaza femei in varsta (si aici in vine in minte aia a Parazitilor, cu “era prea buna baba”).
      Aici vorbim de “average”. Si o parte din average se simte starnita de carne dezgolita in exces. Atat.

      Raspunde

      • Viorel

        publicat @19:56 13 March 2010

        He he primul reply la comentariile mele :D ,asa acum revenind la subiect majoritatea suntem starniti de carne(e un instinct animalic) problema este in felul urmator din punctul meu de vedere unii isi controleaza chestia asta altii nu,si eu ma uit dupa fete frumoase problema este ca o fac discret nu salivez ca la o bucata de…cotlet :) ),o fac in asa fel incat ele sa nu se simta stanjenite.Cam asta e ideea unii isi controleaza instinctul animalic altii nu…

  28. elena

    publicat @16:24 13 March 2010

    “Dupa ce-am plecat de la stop, prietenul cu care eram, om de bun-simt si cu multa carte dealtfel, mi-a zis molcom “Cabral, cu toate ca n-a zis nimic, domnisoara aceea l-a intrebat foarte explicit pe acel domn ce ar dori sa-i faca…“. Ce sa-i zic, pan’ la urma avea dreptate…”
    Pui problema gresit. Nu ea trebuie sa se fereasca de animale, ci animalele trebuie sa abtina de frica legilor sau sanctionarii sociale.
    Iar intreg articolul are un iz misogin din pacate.
    Singurul motiv pentru care postez aceste comment-uri este motivul ca parea ca vrei sa make a difference. De obicei daca vrei sa make a difference, you go all the way through si nu exista motivul: sunt animale, sa nu le starnim. Sunt animale, sa le explicam asta, sa ii izolam social, sa ii pedepsim.
    Dar hey it’s just my opinion.

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @17:10 13 March 2010

      “Trebuie”?! Animalele trebuie sa se abtina de frica legilor?!
      Draga mea, si oamenii trebuie sa nu mai ucida, trebuie sa nu mai fure, trebuie sa nu mai polueze, trebuie sa…
      Ce facem aici, ne facem ca ploua si pretindem lucruri, sau incercam sa tragem o linie?

      Tu vezi misogin? Sorry, eu stiu ce-am spus, ce vrei tu sa vezi e cu totul altceva.

      Eu spun “sunt animale, hai sa nu le starnim”.
      Tu spui “hai sa le starpim!”. Aoleu! Si ce sa le mai facem???

      Eu vin cu un sfat practic, pentru anul 2010, tu vii cu ideologisme. Cum ar trebui sa fie nu este egal cu ce este. Si mai repede-mi vine sa dau un sfat, acelasi pe care i-l dau si fiica-mii, decat sa urlu la Universitate ca lumea trebuie sa fie asa si pe dincolo.

      Nu facem politica, aici vorbim de real-life.
      Pana la urma asta vrei tu sa sanctionezi aici, un post pollitically-incorrect. Nici n-am spus c-ar fi, doar ca ar fi cazul sa constientizam cum sa ne aparam la nivel individual.
      Think.

      Raspunde

    • Sasha

      publicat @13:17 17 March 2010

      E ca si cum ai invata lupul sa nu manance caprioara,leul zebra samd.Oricat am coti-o barbatul e vanator,femeia vanat.Cand vanatoare e cu “consent”-ul ambelor parti,its fun.Poate lupului nu-i e foame ca tocmai s-a intalnit cu caprioara.Da’ daca apare alta care-i zburda “evidenta” si i-o flutura pe la nas.va asteptati ca lupul sa zica:”Sunt satul!”?
      Nu vad nici o urma de misoginism .

      Raspunde

  29. oana

    publicat @17:24 13 March 2010

    buna,

    eu cred ca este atitudinea pe care o intalnim de la cele mai joase clase sociale pana la cele mai inalte.

    vara trecuta una dintre colegele mele (top management) la birou,avea o pereche de pantaloni prin care i se vedeau chilotii si se vedea si tatuajul cu care este dotata pe una dintre fese.
    cred ca asta este una dintre atitudinile care iti asigura un anumit fel de succes in viata si in cariera.

    Raspunde

  30. Pingback: Cotlette revine. « cabral.ro

Lasa un comentariu