Al catelea esti?
publicat @ 03 September 2009 in categoria > din viata...
Taguri: barbati si femei, femei si barbati, relatii, sex, sexualitate
Discutie intre baieti:
- Ba, la mine e bine, nu era neatinsa dar nici n-a trecut p-acolo Regimentul 14 Rosiori… sunt al treilea…
- Mda, eu n-am probleme din astea dar, ca sa fie treaba clara, mi-a zis ca-s al doilea.
- Bine, la a mea situatia e altfel… a avut o relatie din liceu, a durat aproape 5 ani, apoi a avut ceva pasager… ceva de cateva luni si apoi am venit eu. Tehnic sunt al treilea dar ala al doilea oricum n-a contat, deci sunt al doilea…
- Ce chestie… si eu sunt tot al treilea!
Ultimul baiat din gasca era foarte preocupat, parca prea preocupat, de bricheta lui cea noua, incerca sa-i faca zob mecanismul de protectie impotriva folosirii ei de catre copii. Toate privirile se focusara pe el, altul din gasca plescai ostentativ pentru a-i atrage atentia, toata frasuiala de la masa se linistii ca intr-o invitatie intru “share”-uiala ce trebuia sa fie completa.
- Hai ma, cat poate fi de rau?!, exploda unul dintre ei…
- Pai… pai… eu sunt al zecelea!
Vestea ii fulgera pe toti cei de la masa, unul dintre baieti isi puse mana la gura de parca tocmai fusese palit cu un arac din gard peste fata, altul brusc avea de cautat ceva prin telefon, ceilalti ramasera cu gura cascata, cu niste moace buimace si far’ de cuvinte…
- Ce, frate, asta e, o iubesc, ma iubeste, mi-a zis ca numai cu mine a avut atatea orgasme intr-o singura noapte, ne intelegem incredibil in pat…
Si baietii se pornira…
- Cum, frate, al zecelea?! Pai n-are 24 de ani?! Cand a avut timp?
- Hai, frate… zece?! Pai… e Gara din Ciulnita?!
- Ce-ai ba, esti nebun, zici ca-i poligonul de trageri al armatei! Zeeceee?!
Asta, al zecelea, se apara si el cum putea…
- Pai stati ba, n-a omorat pe nimeni, a fost sincera…
- Da ba, sincera… pai dac-au fost noua, si cu tine zece… stii tu ca nu au fost mai multi?! Poate nici nu-si aduce aminte!
Discutia continua, se termina indecis, are felurite alte mici continuari in saptamana ce va sa vie si, dupa aproape o saptamana, “al zecelea” depuse armele si se desparti de fata respectiva.
Dupa cateva saptamani o alta parte a gastii iesi in club si un amic de-al lor avu noroc. Cu una dintre fetele cuminti, fu ce-l de-al patrulea. Cat timp al treilea era inca “titular de contract”, dar in delegatie. Aflara toti. Cei doi se despartira in flacari. Una dintre celelalte fete cuminti fu gasita, intr-o seara, pe un site pe care se inchiriau placeri cu ora. Nu le venira sa creada si pusera alt prieteni s-o cheme “pe dormitor”. Era ea. Alta despartire cu flacari si taciuni aprinsi. Celelalte doua inca rezista…
Se nasc mai multe intrebari:
De ce, aproape intotdeauna, baietii care tocmai leaga o relatie intreaba ce numar au pe tricou?
De ce, aproape intotdeauna, afla ca sunt ba “al treilea”, ba “al patrulea”?
De ce conteaza atat de mult cate click-uri au primit mouse-urile fetelor pana sa apara bluetooth-ul respectivului?
Ella
publicat @07:46 05 September 2009
Ce importanta are ce nr porti !!!??? Si de ce ai intreba????? Ca sa citesti km din bord???? De ce???
Open your mind lumeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
Tashy
publicat @10:49 05 September 2009
Stii care-i ideea? Mai bine sa-ti iei un Logan nou-nout decat un BMW din 1988, forjat, rupt in gura, toba sparta, interiorul jegos etc.
Casatoria e cea mai importanta investitie pe care o faci in viata. Daca si atunci te zgarcesti si iei la mana a doua, cu milioane de kilometri la ora, atunci la dracu te-ai mai chinuit in viata – sa inveti, sa muncesti, sa devii cineva …
Sper ca metafora sa fie inteleasa de pitzipoance sau alte guralive, si le raspund de acum : Nu, nu compar femeile cu masinile, dar e o metafora buna, care te ajuta sa intelegi mai usor cum sta viata.
marmotzel
publicat @16:04 05 September 2009
m-am amuzat teribil citind ceea ce ai scris, asa metaforic cum ai putut si tu. Gresit insa. Ca sa gasesti printul trebuie sa saruti multe broaste, si din pacate unele cu mentalitatea ta. Adica ce? o femeie nu munceste, nu invata, nu devine cineva. De ce trebuie sa se opreasca la primul venit doar pentru ca este primul? Tu te-ai oprit la prima femeie din viata ta? Nu cred. Oricum ar fi, in locul tau as opta pentru tehnologia germana, s-ar putea sa fii placut surprins … daca intelegi metafora
annyya
publicat @00:35 06 September 2009
corect
o fata
publicat @23:07 05 September 2009
sunt perfect de acord cu parerea ta!!! Asta am zis si eu…La ce te chinui o viata sa invati, sa-ti faci o cariera, sa fi bine vazut in societate daca acasa ai o ….
iskander
publicat @04:29 06 September 2009
esti feminista convinsa
) si eu care credeam ca numai unii dintre noi gandesc asa … tu te-ai ( te vei ) casatorit cu 1mu ? daca da e trist .. basmele sunt foarte plictisitoare si cu sfarsit asteptat ( nepotrivire de caracter)
un mar
publicat @13:20 08 September 2009
Retard! Si femeile invata, muncesc, devin cineva. Si pt ele casnicia ar trebui sa fie cea mai importanta investitie pe care o fac in viata, nu? Dupa logica ta, ar trebui sa dea o sansa numai barbatilor virgini? Pentru ca ceilalti sunt uzati, cu milioane km la ora?
Ma intristeaza sa vad ca mentalitatea parintilor si bunicilor nostri conform careia “o femeie atinsa de altul e murdara” e inca vie. E pur misoginism!
Tashy
publicat @10:50 05 September 2009
kilometri la bord* scuze
Tashy
publicat @10:53 05 September 2009
Aaa si inca ceva… Ea isi bate joc de corpul ei toata tineretea, se sterg “jmecherii” la cur cu ea, iar eu o sa ma sterg cu ea la gura? Hm! No change with me! Nu zic ca nu o sa gaseasca unul, dar de ala o sa rada tot alaiul care a probat-o!
George Pogo
publicat @14:06 05 September 2009
N-am intrebat-o si nici nu am de gand, nu de alta dar nu ma intereseaza ce a facut cat timp eu ma simt bine cu ea (si nu numai in pat). La ce imi foloseste sa stiu al catalea am fost? Sau de fapt sa o intreb, ca poate o sa minta.Doar nu se vede cand i-o tragi ca esti al 50-lea
) . Trecutul e trecut. De unde regula cu 3? Am un prieten care vrea neaparat sa fie virgina, desi el la tinerete (nu ca acum ar fii prea batran, are 25 de ani) a ars cam tot ce a prins. Si ca nu o lasa sa ii faca oral, ca “ce e curva? ” .
).
Asta e din cauza educatiei sexuale inexistente sau prost date/intelese cred eu. Plus ca mai am o intrebare pentru unii: Daca tu te simti bine cu ea (aici excludem sexul, ca o relatie nu inseamna numai sex, cel putin pentru mine) si aflii ca ai fost al zecelea chiar o parasesti ca a fost sincera si o consideri curva din pricina unui numar
Julie
publicat @14:12 05 September 2009
Poate ca 3 e un numar magic. ( in povesti)
Dar totusi nr 10 este capitan de echipa si coordonator de joc,
intotdeauna cine are nr 10 pe tricou e cam lider in formatie. De exemplu:
Hagi
Mutu
Si multi altii.
Cert e ca cel care poarta 10 pe tricou e al mai mare.
stelistul07
publicat @15:58 05 September 2009
Tashy zice bine: isi bat joc de corpul ei, toti trag in ea ca in poligon.
legat de comentariul de mai sus: asta e parerea mea, nu ca sunt inchis la minte.
legat de curve, romancele sunt cele mai curve din europa… peste 2 milioane de romance sunt direct sau indirect prostituate.
si inca ceva: aproximativ 70% dintre barbati au aceiasi parerea ca mine… degeaba se tot caca unele pe ele.
” vai eu nu sunt curva, experimentez cu multi barbati diferiti”
white rose
publicat @16:58 05 September 2009
exista o diferenta intre curve si prostituate..prostituatele sunt cele care sunt platite pentru “favorurile”lor..iar o femeie care este curva este cea care isi lasa sotul acasa cu 2-3 copii si cauta distractie si placere in patul altor barbati..
sa te intreb asa:consideri ca o femeie care a avut o relatie de cativa ani buni si a esuat..apoi a inceput o relatie cu o alta persoana si a durat cateva luni bune apoi s-a sfarsit..si dupa ceva timp a inceput o alta relatie..se numeste curva..?
Tashy
publicat @17:11 05 September 2009
Prieteni bun, hai s-o luam altfel: De ce nu doreste nimeni, cu patos, sa se insoare cu o prostituata? Din cauza ca au tras toti in ea.
O sa vina pudibontele sa spuna: ” vai eu nu sunt curva, experimentez cu multi barbati diferiti” ! Nu ,tot curve sunt. Barbatii se sterg cu ele la cur, si au pretentia sa fie luate in serios. O femeie folosita, tot plina de cacat este. Daca intelegeti aluzia – hartie igienica-femeie folosita!
Profa
publicat @19:07 05 September 2009
Foarte subtilă metafora maestre !
white rose
publicat @19:35 05 September 2009
tind sa cred ca ai avut o dezamagire in dragoste care te-a marcat..mi se pare ca urasti femeile..
Tashy
publicat @20:31 05 September 2009
Nu, din contra. Nu prea imi place sa vorbesc despre viata mea personala, dar am o prietena de peste un an de zile. Sunt un om foarte orgolios, care se agata de orice ca sa-i reproseze omului ceva, iar ei nu i-as putea reprosa niciodata nimic.
Sper ca s-a inteles subtilitatea mea. Repet: vorbesc foarte rar despre viata mea personala.
Tashy
publicat @20:35 05 September 2009
Poate oi fi eu de moda veche, dar mi-ar placea sa ma insor cu o fata serioasa, careia sa nu am ce sa-i reprosez niciodata nimic.
Sa mergem de mana amandoi pe strada si sa nu-i fie rusine si sa stea cu capul in pamant cand or trece fostii care au tras in ea.
Ok! A fost ultimul mesaj al meu legat de aceasta postare.
In rest, felicitari lui Cabral pentru subiectele abordate. Chiar sunt de interes.
Mirunika
publicat @23:20 05 September 2009
Si ce-o sa faci cand virgina aia cu care o sa te insori, o sa se plictiseasca de tine si o sa se intrebe “oare cum o mai fi si cu altu’?” Chiar daca acum pare neprihanita, oamenii se mai schimba…poate de de gustul…placerilor carnale, ca sa zic asa. Te-nseala cu fratele tau/vecinul/colegul…Nu mai bine una care te-a ales din 10, pt. ca esti cel mai bun, ca OM, pt. ca te iubeste si vrea sa-si petreaca viatza cu tine, pt. ca ea considera ca ai fi cel mai potrivit tata pt. copii ei?
Sincer, imi pari un frustrat, educat la tzara…Mai umbla si tu, iesi din judet, din tzara, geeze! Sincer, sper ca ai peste 35 ani, refuz sa cred ca un tanar poate gandi in halul asta. La cat de incuiat pari, ma mir cum de citesti blogul asta.
Laura
publicat @18:24 05 September 2009
Luand lucrurile logic, reiese ca fetele ar trebui sa se coasa, pentru a fi virgine in fata fiecarui nou partener. Da, pentru casatorie preferati o fata care nu are prea multa experienta, sau chiar deloc. Cat de repede, nemultumiti de prestatia ei, veti cauta favoruri sexuale in alta parte? Din acest motiv, toate declaram: “Esti al 3-lea”…
Robintel
publicat @20:24 05 September 2009
Dacă eşti bărbat normal la cap nu te întrebi şi nici nu te interesează pentru că dacă spune adevărul e naşpa iar dacă minte e iarăşi naşpa. =))
Aşa că mai bine te bucuri de viaţă.
white rose
publicat @20:51 05 September 2009
@Tashy..nu am vrut sa te supar..ti-am raspuns la comment doar pt ca mi s-a parut ca ai fost putin cam dur..cred ca sunt multe fete care citesc acest post al lui Cabral care au avut o relatie esuata sau chiar doua asa ca nu cred ca merita sa folosim acest cuvant urat..asa cum am mai spus..Curva o poti numi pe cea care isi lasa sotul acasa cu copii si cauta placere in patul altor barbati..
in rest iti doresc ca tu sa nu ai niciodata ce-i reprosa prietenei tale si nici ea tie(si eu sunt orgolioasa deci te inteleg)..si numai bine..
Pescarita
publicat @21:11 05 September 2009
Hahahaha,incerdeibil cati tampitei mai exista inca! si ince hal! desteptilor, femeile mint! Duuh!!! toate amicele mele le povesteau actualilor (neintrebate chiar) ca ei sunt nr. 2 (pe vremea mea fetele “serioase” aveau doar doi, se pare) si numai eu stiu cati mai auzisera asta inaintea lor.. Eu ori n-am dat informatia ori am fost sincera.. da’ pe de alta parte am si stiut ce sa aleg, nu dobitoci de-astia inapoiati..
Mirunika
publicat @23:21 05 September 2009
iti sta mintea-n loc cand citesti, jur…bine le-ai zis
liv
publicat @22:19 05 September 2009
Sunteti incuiati daca va intereseaza kilometrajul. Pe de alta parte…daca tot se facea comparatia cu masinile…pt placerea mea personala, as vrea sa fie rodata de altul…altfel ma chinui eu sa o invet de toate.
Adelina
publicat @23:32 05 September 2009
Dumnezeule mare! Cati retardati inca in tara asta, in vremurile astea! Cred totusi ca, oricat de scoliti/educati ar fi barbatii, chiar si in secolul asta, din pacate, un dram cat de mic de misoginism tot ramane…este in codul lor genetic.
Adelina
publicat @23:34 05 September 2009
Tashy esti un distrus! Du-te si impusca-te, frate! Vei face o mare favoare femeilor din jurul tau.
Tashy
publicat @23:52 05 September 2009
Off Doamne! Cabral daca vroia sa ne duca pe un drum, isi exprima opinia lui si nu ne mai invita sa dezbatem in jurul subiectului. Dar romanul nu stie sa dezbata, sa respecte opinia altuia si injura orice nu e in concordanta cu sistemul sau de valori.
Eu mi-am exprimat optiunea, iar eu nu vreau sa fiu cu un “poligon de trageri”. Asta nu are legatura cu plecatul din tara sau din oras etc. Vorbiti despre oameni pe care nu-i cunoasteti. Voi nu stiti nimic despre mine dar emiteti judecati de valoare.
Daca ati fi observat comentariile mele, eu am vorbit in abstract, nu v-am jignit, nu am spus vreun nume.
Eu v-am citit opiniile, vi le-am respectat. Nu am zis ca gandirea mea este mai buna decat a voastra sau invers. Pur si simplu mi-am exprimat opinia invitat fiind de postarea si subiectul destul de interesant initiat de Cabral!
E chiar asa de greu sa dezbati fara sa jignesti persoanele? Se pare ca da!
Miha3lla
publicat @00:18 06 September 2009
Aici iicam dau dreptate lui Tashy! Sunt multi care vorbesc cu atata aroganta si suficienta, de parca stiu ei adevarul absolut. Poate asta e defectul societatii romanesti. Societatea romaneasca este cu foarte multe defecte, de aia am ajuns sa se fereasca toata Europa si Lumea de noi … dar noi dam sfaturi la oameni, suntem suficienti, suntem aroganti …
In loc sa ne vedem lungul nasului si sa invatam cat mai multe, si de la francezi, nemti etc…. noi spunem: “Lasa ma, noi suntem smecheri, noi suntem tari, noi suntem mari!”
In realitate rade toata Europa de noi. De ce credeti ca vin strainii la noi in tara? Sa se distreze cu usuraticele noastre romance si dupa aia sa le scuipe mai departe.
Cabral ne-a lasat sa dezbatem, dar noi suntem aroganti si nu lasam oamenii sa-si spuna punctul de vedere, imediat il atacam, il injuram etc… doar ca a vrut omul sa-si spuna punctul de vedere.
Parca au murit multi tinerei in 89 ca toti sa avem dreptul la opinie sa ne exprimam liberi.
Cenzuram exprimarea unora care nu gandesc la fel ca noi, injurandu-i!
Asta e poporul romanesc si nu mai are scapare!!! Asta e clar
monixa
publicat @00:39 06 September 2009
Corect! Am 40 de ani sunt profesoara de romana si am vazut multe la viata mea.
Traim intr-o societate mizerabila, in care fetele se dezvirgineaza inca de copile, 11,12,13,14 ani…societate in care marile valori sunt sexi braileanca, monica columbeanu si toate usuraticele.Toate vor sa fie actrite porno, toate se marita pe interes.
Cu toate astea, ele au ajuns vedete datorita tupeului.Cam asta se intampla si pe site si o completez pe doamna/domnisoara din comentariul de mai jos.
Traim intr-o societate bolnava, in care valorile sunt ierarhizate invers, decat naturalul.
Corect! De ce nu facem arogante cu nemtii sau cu italienii sau spaniolii etc, adica societati mult mai dezvoltate ca noi? Facem arogante numai intre noi, prostii intre prosti.
Interesant! Cei care sprijina ca fetele sa fi fost cu 100 de barbati sau 50 sau 10 … aia inseamna ca provin dintr-o familie destramata, unde educatia asa s-a cladit…fa-o cu cat mai multi ca sa-i arati sponsorului ca stii meserie.
O femeie e mai mult decat sex…e si creier, e si comunicare !!
Mik@
publicat @09:35 06 September 2009
@Miha3lla : Profesoara de romana?? Daca e real, atunci…fara nici o intentie de a supara pe cineva…e vai de steaua invatamantului romanesc!!
whiterose
publicat @13:54 28 September 2010
Te intreb eu Tashy..dca ai fi femeie..ai avea o relatie cu un baiat pe care il cunosti la 16 ani..dupa 7 ani..el te inseala in cel mai josnic mod..se vinde unei doamne..te umileste..si asta pt ca stie ca-i singurul barbat din viata ta..ca ai demnitate..ce ai face..??ai ramane alaturi de el sa nu fii considerata o curva..???nu judeca inainte sa cunosti..
marmotzel
publicat @15:11 06 September 2009
Uite Tashy…eu dezbat cu tine…
Si problema se pune in felul urmator…
Ca sa nu zici ca sunt o “incuiata” am intrat pe blogul tau sa vad si eu cam care-i treaba cu tine…am vazut ca ai 23 de ani…multi inainte. Totusi sunt foarte curioasa ce o sa te faci cu mentalitatea ta peste 5-10 ani… si cum o sa mai vezi tu treaba cu “poligonul de trageri”…atunci cand nu o sa o iei din gradinita, atunci cand vei vrea o femeie matura ca tine si care daca si-a inceput (ipotetic vorbind) viata sexuala la 18-19 ani si a avut numai relatii serioase sa zicem care au depasit doi ani… tot va avea in spate 6-7 indivizi. Ce o sa te faci atunci? O sa o consieri curva? Nu ai motive sa gandesti asta despre ea…A avut relatii nu aventuri de-o noapte… O vei echivala cu multimea vida doar pentru ca nu a avut sansa sa gaseasca pe “the one” din prima?? Nu vei putea tine capul sus pe stada??? Nu o vei considera demna de a fi mama copiilor tai???
una oarecare
publicat @15:52 06 September 2009
se pare ca e foarte greu, Tashy, sa te abtii sa numesti femeile curve, jignindu-le, doar pentru ca nu le-ai lua de nevasta. decat un barbat ca tine, e preferabil un cui in talpa.
daca tot ai o prietena careia nu ai ce sa-i reprosezi, presupun ca o vei duce la biserica virgina si va veti casatori, ca asa ar fi corect, nu? va doresc o noapte a nuntii fericita si o viata si mai fericita.
sincer, sper ca vrei doar sa primesti putin trafic de la cabral.ro.
suzi
publicat @22:01 06 September 2009
mai tashy, cati ani ai? Cred ca nu ai mai mult de 25, provii din mediul rural sau un cartier periferic, fara studii superioare si nu ai iesit niciodata din tara. Este imposibil sa ai o viziune atat de limitata asupra vietii.
liv
publicat @01:08 08 September 2009
Ceea ce pretinzi tu e echivalent la masini cu a avea garantie.
Poti avea o femeie trecuta prin multi dar care sa stie sa te faca fericit pe toate planurile, exact ca si o masina care nu are garantie (sh) poate sa te duca muulti km fara probleme. Pe de alta parte, poti sa iti iei o virgina care nu stie sa gateasca, sa creeze un climat propice unei familii..si in mod sigur nici sa faca sex, la fel cum poti lua o masina cu garantie si sa stai numa in service cu ea (daca tot ai facut comparatie BMW-Logan).
Si mai era un banc cu Iticajuns la 30 de ani burlac: Il intreaba tat’su de ce nu s-a insurat cu rachela(si ea cam pe la aceeasi varsta). El: “Tata, era virgina” Ta’su: “Ai dreaptate fiule, ce nu le-a trebui altora, nu ne trebuie nici noua”
sidryane
publicat @01:00 06 September 2009
Studiez in Danemarca de mai bine de un an.
Aici, ca de altfel in toata Europa de Nord/Vest (si pentru cei care isi dau cu parerea cum e cu lumea civilizata cand ei n-au trait decat in Romania, un “hai mars!” din toata inima), baietii si fetele isi incep viata sexuala pe la 14-15 ani (15 ani este cam tarziu de fapt), iar pana la 18 au suficienta experienta cat sa va dea pe spate pe toti.
Si se duc la scoala (liceu, facultate) si daca vad un tip/o tipa mishto se gandesc automat “i can have him/her” si isi intorc gandul la ceea ce zice profesorul… de unde si nivelul de inteligenta si de trai… Si ei se casatoresc si fac in medie 3 copii fara probleme.
Nu sunt neaparat adepta unui astfel de stil de viata, insa in mod evident, nu asta conteaza. Fiecare isi vede de viata lui si stie sa isi vada de viata lui.
Si ca sa citez din Friends: “I had Richard, you had her…” – calitatea inainte de toate!
Georgiana
publicat @02:10 06 September 2009
ok .. ne apucam toti de filme porno acum ca si-asa nu conteaza trecutul, cu cati te-ai culcat. e bine asa?
jucand in filme porno, si facand trotuarul capeti atat de multa experienta incat dam pe spate pe toti… ok?
sidryane
publicat @13:53 07 September 2009
Ce am zis eu, ce ai raspuns tu…
Pescarita
publicat @04:22 06 September 2009
Ba problema noastra cea mai mare este mentalitatea inapoiata, de fapt, mai clar, prostia crunta, crunta, crunta!! Aia care ii face pe unii sa strige dupa copiii cu tenul mai inchis “ciori”. Sa eticheteze si sa jigneasca total aiurea, pentru ca ei poseda maxim un neuron sau deloc! Si in fata genului asta de oameni, fara suparare, da’ – eu,cel putin – nu prea pot sa am rabdare si calm..
Asta e cu “libertatea” asta de opinie.. Cam prost inteleasa!
Pescarita
publicat @04:28 06 September 2009
Si inca ceva.. Se cam divagheaza pe aci, nu vorbea nimeni de tarfulite care si-o trag in stanga si in dreapta sau de copile care isi incep viata sexuala la nu stiu cati ani! Era vorba despre mitul ala ca femeia tre’ sa fie virgina… bine, acum pana si ultimii giboni au trebuit sa admita ca nu se mai poate, deci s-a convenit ca tre’ sa aiba un nr. de maxim 3 amanti la activ, si ca daca a “intalnit” mai multi atunci clar e curva!
morar
publicat @09:59 06 September 2009
O God! =)) Cate prostii spui pe centimetru patrat =)) Si daca e prea urata si nu gaseste pana la casatorie 3 amanti, iese pe bulevard si le da barbatilor bani ca sa “inscrie” de trei ori, doar sa-si atinga cota =))
Ai hotarat tu ce e bine si ce e rau in viata. Esti Dumnezeu si ai tras tu linia moralitatii la 3 =)) Super tare!
Trebuie toti sa admitem ca societatea in care traim este una bolnava, perversa, imorala, indecenta. Si daca o sa continuam drumul asta, o sa ajungem precum cei din filmul Idiocracy, in care persoane precum Elena Udrea o sa ne conduca… De ce? Ca lasam tarfele cu ‘jde barbati la activ, cu putin creier, dar cu mult spate asigurat de futalaii care le sponsorizeaza.
Sa schimba societatea asta si sa ne pretuim corpurile mai mult… Prea usor ne punem pe tava corpurile si dupa aia ne miram de ce ne numesc curve si spun baietii pe la colt: Hai frate ca am numaru lu una care ia la muie. Hai sa trecem pe la ea ca sigur dam in ea!
De ce nu vorbesc baietii asa de josnic despre fetele serioase si cuminti?
Pescarita
publicat @00:30 07 September 2009
esti dobitoc! Pune mana si citeste mai bine inainte sa comentezi..
morar
publicat @10:00 06 September 2009
sa schimbam societatea asta, pardon
andreea m.
publicat @10:11 06 September 2009
am dorit sa comentez si eu. dar dupa ce am citit mesajele…Metafore si intelepciune din popor. Eu le urez barbatilor sa fie mereu in top 3, ce sa mai zic altceva. Asta vor, asta vor avea. Femeile vor invata sa minta mai bine.
camelcutza
publicat @10:45 06 September 2009
commentariile baietilor care zic ca s-ar casatori cu prima iubita sunt scrise de copii de 15 ani,pentru ca un om sarit de 20 stie ca asa ceva e nerealist.faza adevarata:cand mi-am inceput viata sexuala,in aceeasi perioada,si-au inceput-o mai multe prietene.Nici una dintre ele nu mai este cu primul,pentru ca sansele de a-ti gasi jumatatea din prima sunt aproape nule,iar firea umana e curioasa si experimenteaza.Ce mi se pare mie dezgustator din commenturile de aici sunt baietii “eu pot sa f*t sute,dar pentru ea sa fiu primul si ultimul”.LOL.Eu de exemplu nu as fi de acord,vreau pe cineva de experienta apropiata,numai voi sa fiti de rahat sa emiteti judecati?
camelcutza
publicat @10:49 06 September 2009
nu zic ca e normal la 20 de ani sa fi facut sex cu 20,dar pana in 10 e rezonabil,cunosc o fata care si-a inceput viata la 13,pana acum a facut cu vreo 60,acum are 25,e casatorita a 2a oara,are si 2 copii,si sotul nu a intrebat-o niciodata nimic-si asta in romania
Bogdanel
publicat @11:38 06 September 2009
camelcutza, se pare ca tu esti una din fetele care pana la 20 ani a facut sex cu mai mult de 10 baieti. Inseamna ca problema este la tine, ca nu stii sa-ti alegi partenerii sau preferi sa faci sex fara sa tii la o persoana. Ca baiat, eu iti spun ca as fi ramas cu prima partenera pe care am iubit-o enorm. Dar n-a fost sa fie. Apoi a urmat inca una, si inca una si…
camelcutza
publicat @12:18 06 September 2009
@bogdanel
de unde din ce am scris eu ai dedus ca am facut sex cu mai mult de 10 parteneri?toata discutia a fost la modul ipotetic,si am spus ca,la fel ca tine,motivul principal pt care nu se ramane cu primul partener este “n-a fost sa fie”.am zis ca daca potentialul partener a f***t sute,nu il vreau pt ca vreau ceva apropiat mie k experienta
Mary Jane
publicat @12:55 06 September 2009
Si voi sunteti culmea, pentru cei care vor ca viitoarele neveste sa fie virgine, sa mearga sa la creasca din gradinita. Eu zic ca e mai grav sa fi avut numai unul, sa ai 18 ani si un copil. E muuuuult mai grav, mai ales nemaritata. Mai bine ai avut mai multi (ha ha) si ai facut-o cu cap. Decat ca mironosita din postul asta, mai bine cu kilometraj lung.
Mary Jane
publicat @12:57 06 September 2009
A, si baieti, nu ma arata nimeni cu degetul pe strada ca: uite ma, pe asta am f…-o. Dar aici deja e o chestie de bun simt si de persoane cu care umbli si nu cu smecherii de care va tot bateti voi gura
Bogdanel
publicat @14:10 06 September 2009
@camelcutza
Pentru ca ai zis ca ar fi rezonabil pana la 20 ani sa ai 10 parteneri. Mie nu mi se pare ok. Inseamna ca pe undeva este o problema cu acea fata. Eu nu judec pe nimeni, am invatat sa ii accept pe cei din jur cu defecte si calitati. Dar, la fel ca si tine, as prefera o fata cu experienta asemanatoare mie. Cu toate ca experienta nu se masoara in numarul partenerilor. Este o diferenta intre o femeie care s-a culcat cu 10 barbati cate o luna si a stat doar pe spate si alta care a stat 2 ani cu un singur barbat si a experimentat foarte multe.
@Mary Jane
Deminitatea unei femei sta in discretia altor barbati
Gabby
publicat @18:41 06 September 2009
de acord cu tine – experienta nu se numara in nr partenerilor.
camelcutza
publicat @14:16 06 September 2009
@bogdanel
uite aici nu sunt de acord cu tine.daca ai o relatie de lunga durata,nu inseamna ca asa capeti experienta.e posibil ca tu si partenerul sa nu aveti experienta si de aceea singurul lucru cu care te alegi e ca faci sex,dar nu inveti nimic in plus fata de ceea ce stiai.de-aia ca sa devii bun la capitolul asta trebuie sa ai o relatie la un moment dat cu cineva experimentat care de la care sa inveti cate ceva,chiar daca e vorba doar de a nu “sta mereu pe spate”.
nahu
publicat @14:28 06 September 2009
E ciudat ca toata lumea se raporteaza doar la numar. In realitate calitatea oamenilor pe care ii poti numi fosti si durata relatiilor este mult mai relevanta.
Ai umblat cu 3-4-5 insi in relatii serioase de cativa ani..?.esti demna de tot respectul(nu ai intalnit inca persoana potrivita, dar esti evident o persoana care cauta stabilitate).
Ai deja 10 pe lista dar nu ai stat cu niciunul mai mult de 2 luni?…e clar deja ca ori te intereseaza doar cotaiala, ori esti PROASTA si in nici un caz nu ai cum sa fi privita de un barbat ca “femeia alaturi de care vreau sa-mi petrec restul zilelor”
Cat despre fetele care sustin sus si tare ca baietii vor ca ele sa aiba exerienta le garantez ca intr-un an de zile cu un singur partener acumuleaza mai multa decat in 20 de “one night stand”.
Bogdanel
publicat @21:18 06 September 2009
perfect de acord cu nahu. conteaza calitatea relatiilor, nu cantitatea lor..
Mika
publicat @15:10 06 September 2009
Ce mentalitate inapoiata…
Mi-e mila de copii vostrii care probabil vor gandii la fel..:)
Vreau totusi sa cred ca sunteti “specimene pe cale de disparitie”
Blogroll