cabral.ro

Pisi, sexy si mic

Azi scriam despre Marea Plantare si am dat si niste link-uri, ca asa e frumos. Printre altele am dat si catre Geo Atreides, il stiam printre comentatorii de aici si am stat de vorba si la eco-eveniment si am tot sporovait, mi s-a parut un baiat misto. E, daca nu aveam discutia respectiva astazi probabil ca as fi reactionat mai urat la postul despre care vorbim acum, postul se numeste CRETINUL ZILEI: CABRAL.

Buuun, ideea era ca eu spuneam ca Romania nu este o tara rasista, el s-a gandit ca sunt un cretin (aaaa… cred ca asta vrea sa zica textul, nu?) si a demonstrat, in opinia-i, contrariul.

Manule, asa cum iti spuneam si ieri, ca tot ce vorbiram pe tema asta, e o cretinatate uriasa sa spui ca tara asta este rasista. Problema celor ca tine este ca ei nici nu inteleg ce inseamna rasism. Se uita pe niste cifre, aud cateva vorbe de colo sau de dincolo si au siguranta ca opinia lor este legitima.

Nu mane, cand o sa intelegi ce inseamna rasismul atunci o sa te iei singur la genunchi in spate si-o sa-ti dai palme ca te-au mancat buricele degetelor sa scrii de lucuri pe care nu le intelegi.

E si un comentariu destept care zice ceva de genul “Cabral e produs al discriminarii pozitive a tabloidelor romanesti”. Esti cam prostut pisi, sunt produs media daca ma iei ca brand “maimuta de la teveu”, caci daca scrie la gazeta de mine zice “Cabral a facut X chestie”, nu ca sunt discriminat pozitiv sau negativ, bula sofistic ce esti.

Acelasi comentator spumos zice: “daca as pune zece persoane de pe strada, la intamplare, sa faca o descriere de maxim zece cuvinte persoanei “Cabral”, cam cate ar fi variatii pe tema: “ala negru de la tv?”.

Hai sa-ti explic cum e treaba aia complicata cu creierul uman: el sintetizeaza informatia si alege proprietatile cele mai evidente, incercand sa ghiceasca astfel pattern-ul ales si de celelalte creiere incluse in discutie, pentru a eficientiza dialogul. Si da, daca merg pe strada langa unul mic, unul gras si unul blond atunci oamenii vor spune “era un pitic, un gras, un blond si un negru”, asta nu se numeste discriminare ci… relatarea evidentelor. Si apropos, tu spui “ala negru de la tv”, si spunand asta incluzi si factorul notorietate, deci tocmai ti-ai dat cu firma in cap si ti-ai facu expose-ul total de hahat.

Revenind la Geo… discriminare e aia cand oricarui tigan din Romania ii este interzis sa faca ceva intr-un anume loc. Discriminare e atunci cand ti se refuza din start ceva in contextul in care altora li se permite.

Daca intr-un restaurant intra 10 tiganci in fuste, cu puradeii in brate, urland si tipand una la cealalta, vor fi date afara. E discriminare? Iti spun eu ca nu, pentru ca daca in acelasi restaurant intra 10 prosti beti care urla si tipa ei vor sfarsi impartind acelasi trotuar cu tigancile de-ti spusei mai devreme. Nu e vorba de discriminare, e fix treaba aia cu actiunea si reactiunea.

In cea mai mare parte cei discriminati in Romania sunt in situatia respectiva, individual vorbind, pentru ca au atitudini, gesturi, sustin actiuni care produc o reactie directa a celorlalti.

Daca te sui in lift cu un tigan burtos si plin de aur care se uita urat la tine, sau cu un alb imbracat frumos care transpira si da necontrolat din maini cu spumite la gura, de care ti-e frica? Iti spun eu, de albul cu spumite in coltul gurii, asta inseamna ca esti rasist, ca ai o problema cu albii?

Ti-am explicat deja prin viu grai (si ai ajuns sa-mi dai dreptate ca nu prea intelegi termenul “rasism” si ca-l folosesti cam aiurea), nu are rost sa ma repet acum, lasa studiile altora si incearca sa intelegi rasismul, nu veni cu niste grafice explicandu-mi ca ai habar despre ce inseamna asta. Imi vorbesti din carti scrise de altii intr-o limba din care te chinui sa traduci, eu iti explic din experienta unui NEGRU care s-a nascut si a crescut intr-un oras muncitoresc din Romania. Ba mai mult, un NEGRU care e la teveu de ceva ani si se uita lumea la emisiunile lui… sper ca nu spui ca din discriminare pozitiva, pisi.

Apropos: genul manele ti se pare esentialmente tiganesc, da? Pai si atunci cum mama ei de treaba avem juma’ de Romanie consumatoare de acest gen? Te-ai uitat peste vanzarile de manele? Cum iti explici, sunt astia multi si cumpara cate doua-trei albume pe zi, sau avem multi romani care se dedau la discriminare pozitiva?! Unde era rasismul ala pentru care nu dormi tu noaptea?!

A, ca exista rasism… asta e clar si evident, numai ca:

- primo / in tara asta nu este manifestat decat punctual si de cele mai multe ori la nivel de relatie directa cu o persoana;

- secundo  / generalizarea apare numai la nivel declarativ si superficial, nu la nivelul unei anumite actiuni.

Si ca sa raspund si unui alt comentatorde-al tau, ala cu “Cabral e la teveu ca-i negru”, ii spun cu drag “sa te loveasca interruptus-ul pisi, ca la cabesa e clar ca nu functioneaza. In primul rand, atunci cand alegi un om de fata te uiti la ce-l deosebeste de ceilalti. Unul are un zambet frumos, altul are ochi de belea, mai apare unul cu un corp perfect si mai vine si-un negru. In functie de ce ai nevoie iti alegi omul, numai ca asta nu se numeste discriminare, cred ca i-am putea spune si business. Dar hai sa-i spunem discriminare pozitiva ca sa-ti facem tie pe plac. Dar, vezi tu, daca ala a fost ales numai pentru ca-i negru, in cateva luni dispare si nu mai auzi nimic despre el decat la deces, daca a murit in conditii suspecte. Dar in momentul in care tocmai implineste 10 ani pe sticla, ai doua variante:

- ori omul chiar are ceva al lui care-l tine in topul audientelor;

- ori o tara intreaga este sub influenta alcolului nerafinat si se uita tamp la emisiunile lui, deci aia care conduc postul sunt multumiti;

- ori are tac’su televiziunea lui si-l tine acolo ca sa-i dea ocupatie.

Deci… mukles, pisi!

Deci da, rasismul exista si la noi, dar punandu-l in comparatie cu ce inseamna adevarata discriminare (pozitiva sau negativa), comparand manifestarile rasiste si incidenta lor raportata la marimea populatiei din Romania cu alte tari vei vedea ca, de fapt… esti prin floricele pe campii, calcand pe rasaduri de salcam.

Hai, spune-mi si-acum ca idealizez si sunt visator… pisi, sexy si mic ce esti!

(ciudat ca ieri cand ne-am vazut nu mi-ai dat o caldare de rasaduri peste ochi spunandu-mi “cretinule”! ci am discutat ca oamenii pana cand ai ajuns la concluzia ca eu si Dan avem dreptate, si tu nu, nu?)

121 comentarii

  1. ipo

    publicat @15:50 21 November 2008

    @Maria Magdalena: vezi, de aia e nevoie de oameni ca Geo Atreides. Sincer cred ca te incadrezi in tiparul extremistului roman, gargaragiu si chibit pe bloguri. Si chiar exact ce monstri ai sa nasti cand o sa-ti calce cineva sentimentele nationaliste in picioare?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  2. sorin

    publicat @16:25 21 November 2008

    @ipo – Da :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  3. valentin

    publicat @16:36 21 November 2008

    Ok. Eu am postat pe site-ul individului . Ideea e ca el nu intelege ce e ala rasism. Plus de asta este si MARE IPOCRIT ca vb. cu tine face2face si dupa aia se duce la calculator sa te jigneasca. Asta e diferenta intre cei care au o viata normala cu lucruri reale de facut si un copil care probabil nu a terminat o facultate dar crede ca le stie pe toate ca a citit pe net..
    Discrimare exista, exista si rasism dar prea putin incat sa fie mentionat sau sa reprezinte o problema pentru acest stat!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  4. Follenvie

    publicat @16:37 21 November 2008

    eu tot n-am inteles de ce a folosit termenul “cretin” , dar , ma rog..

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  5. Monica

    publicat @16:41 21 November 2008

    Inainte sa citesc acest post, ma gandeam ca suntem o tara de rasisti. Unul nu sufera tiganii doar pentru ca sunt tigani, altii nu sufera negrii doar pentru ca sunt negri, iar altii nu sufera evreii doar pentru ca sunt evrei.
    Acum, dupa ce am citit postul tau, sunt asa convinsa de contrariu, incat ma bat cu oricine pana in panzele albe sa imi demonstrez adevarul nou achizitionat.
    PS: daca m-a convins un negru sa imi schimb parerea, asta inseamna ca fac discriminare pozitiva? :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  6. Maria Magdalena

    publicat @16:44 21 November 2008

    @ipo
    am scris si sters de vreo 3 ori incercand sa formulez motive si explicatii daca romanul poate deveni brusc sau nu rasist, ii curge prin vene rasismul, dar inca nu destul ca sa faca hemoragie…inca nu stiu, dar am sa ma gandesc mult la perioada interbelica pentru ca mi se pare cea mai reprezentativa pentru romani si caracterul lor. Am facut corelari cu tiganii…nu merge, cu ungurii nu functioneaza: pana acum ne-am adaptat perfect, am preluat cultura, una pozitiva alta nu foarte.
    Am sa ma gandesc/vin in weekend cu ceva logica pe subiect.
    Dar ca o mica concluzie pot zice: VREAU SA FIU RASISTA, IMI DORESC…am sa studiez in weekend de ce nu pot. Si am sa studiez si acel posibil monstru din mine care isi doreste acest lucru.

    INTREBARE: stie cineva vreun blog de vise horror?:D

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  7. ipo

    publicat @16:48 21 November 2008

    @Maria Magdalena: Hm, nu te prea inteleg. Dar astept curios argumente. Oricum, rasismul si xenofobia nu sunt acelasi lucru, de-aia poate nu-ti iesea comparatia cu ungurii. Si de fapt aia e alta problema, mai complicata nitel. In fine, cu tiganii am avut si eu un post ci final deschis, dar nu mai pun linkuri, sa nu se supere Cabral pe mine.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  8. Amalia

    publicat @17:01 21 November 2008

    Nenea Geo ala e un ipocrit.Care nu are dreptate pe deasupra.S-a dus acasa si s-a documentat cum sa iti dea peste nas si tot nu i-a iesit.Shame on you,pisi!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  9. Maria Magdalena

    publicat @17:35 21 November 2008

    xenofoba stiu clar ca sunt, admit si nu mi-e rusine, datorita educatiei care am primit-o de la propria familie, respectiv comunisti si asa sunt majoritatea romanilor din patura de jos/mijloc, din cauza asta suntem un popor fara personalitate. Si cred ca nu pot fi rasista pentru ca din start acord sanse egale tuturor oamenilor cu care intru in contact (tiganilor cersetori nu le dau bani, nu mi-e mila, dar le spun rastit: puneti mana si munciti! sau du-te la tac’-tu si spune-i sa munceasca daca vrei bani)
    Plec de la premisa ca nu sunt, dar am sa ma supun unor experimente extreme sa vad daca iese din mine satana :D

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  10. adriana

    publicat @17:42 21 November 2008

    Stii ce … toata ziua am avut in cap numa’ negri…
    Trebuia sa-i dai individului sa asculte:
    http://www.youtube.com/watch?v=XUrJdf4PbEk

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  11. hamsia

    publicat @17:43 21 November 2008

    Rasismul este oribil, in orice sens ar fi exercitat. Cabral, da-l naibii pe individ si vezi-ti de drumul tau. te enervezi degeaba, eu cred ca esti un roman simpatic.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  12. ipo

    publicat @17:51 21 November 2008

    @Maria Magdalena: hm, mie mi se pare ca xenofobia include in ea rasismul, antisemitismul etc. Si nu vad ce legatura are cu comunistii. Din cate imi aduc eu aminte aia o dadeau cu Internationala si fratia intre popoare. Cum definesti tu xenofobia?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  13. Maria Magdalena

    publicat @17:57 21 November 2008

    @ cabral
    Ti se pare firesc si natural asocierea roman-negru sau negru-roman?
    Te simti mai negru sau mai roman?
    Sau cum te simti mai bine sa ti se zica: negru simpatic sau roman simpatic?

    Din cate am vazut cand vorbesti despre tine esti mult mai mult negru decat roman. sau cum se manifesta mandria ta de buzoian?

    *eu le despart. cultura nu permite mintii mele deocamdata sa asocieze cele 2 concepte.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  14. Maria Magdalena

    publicat @18:18 21 November 2008

    @ipo
    Mie mi se pare ca Rasismul este un derivat al Xenofobiei. Un xenofob poate deveni rasist atunci cand are convingeri si simte nevoia sa le exteriorizeze.
    Xenofobia are legatura cu comunismul, cel putin cel sovietic, pentru ca practica izolarea masei de tot ceea ce inseamna anticomunism (mai tot) pentru o mai buna manipulare. Iar datorita acestei privari de libertate se naste in constiinta colectiva o frica fata de orice, in special de tot ce inseamna nou.
    Multi si-au dorit “nou” dar cand l-au avut au reactionat haotic (vezi Romania) si pentru ca nu au inteles ce se intampla in jurul lor, au capatat o aversiune fata de acel “nou” si din cauza aceasta reactioneaza bine la instinctele primare care le promoveaza PROTV (omor, viol, papa bun, papa rau, multa iubire etc, dar fara pretentii intelectuale)

    Am sa revin.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  15. Marius

    publicat @19:19 21 November 2008

    Bai, ai reusit sa fii de-o eleganta rara pe internet, facandu l pe domnul ala de tot rasul
    auzi, PISI! muahahahahha

    articolul tau arata clar cat de bine te le ai cu argumentatia si se vede treaba ca stii si psihologie / vezi ca-ti strici imaginea! :D

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  16. Marius

    publicat @19:23 21 November 2008

    Dar vad ca si tu ai rassti aici.

    Bai iperu vezi ca bozgor inseamna jignire pentru maghiari, de ce vorbesti asa/ai o problema cu ungurii?????

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  17. Ciolanus

    publicat @19:40 21 November 2008

    noi, romanii suntem rasisti. chiar daca nu suntem constienti. depinde de fiecare cat de mult e de rasist.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  18. sorin

    publicat @21:07 21 November 2008

    @ciolanus-te rog mult nu generaliza. Nu cred ca e corect sa ma etichetezi drept rasist, nici pe mine , nici pe apropiatii mei , daramite toti romanii. Poti fi rasist “putin, pe margini sau pe fund”?
    @Marius- am eu ceva cu unguroaicele : tare faine, si-ti gatesc – ioi mama. :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  19. Geo Atreides

    publicat @21:36 21 November 2008

    Of :(
    In primul rand de ce “cretin”. Fiindca aia e o rubrica a blogului. Acolo intra de obicei oamenii care calca pe aratura sau chiar o iau rau de tot pe aratura. O am demult.
    Regret sincer ca am scris replica la acel post la acea rubrica, a fost o greseala. Am actionat, ca aproape intotdeauna, sub imperiul furiei de moment pricinuita de acel “nu exista rasism in romania”. Nici tu meriti sa fii in acea replica (dar orice post cu “nu exista rasism in ro” da) si nici nu ajuta lumea sa-mi recepteze mesajul. (Sidenote: “cretinul zilei” a debutat pe blog la mine cu greger (blog.voce.ro), ca urmare a unei furii asemanatoare, desi pe alt motiv. Dupa doua zile imi prezentam scuzele.)
    Cred ca greseala mea a fost ca am folosit o rubrica de criticat caractere/persoane pentru a critica un post.

    Da, am discutat ca oamenii fiindca esti un om (super) ok; nu acelasi lucru s-ar fi intamplat daca la salcami as fi dat, de exemplu, peste visurat. Spre deosebire de numita jivina, nu cred ca rasist sau homofob (asta din urma nu stiu sigur) sau prost. Pur si simplu avem neintelegeri la un subiect la care sunt extrem de sensibil.

    Mi-ai spus live (si aici) ca daca n-am fost discriminat n-am cum sa inteleg ce inseamna rasismul. Nu sunt de acord, nu in totalitate. Din studii, comentarii, diferite opinii personale pe care le aud, imi pot face o idee destul de buna. Iar in istorie exista destul de multe exemple de rasism si consecinte a le sale.
    Poti, mai bine, sa zici ca n-am trait experienta rasismului, iar asta imi limiteaza cunoasterea (dar nu intr-un mod decisiv).

    Spui in acest post: “…discriminare e aia cand oricarui tigan din Romania ii este interzis sa faca ceva intr-un anume loc. Discriminare e atunci cand ti se refuza din start ceva in contextul in care altora li se permite.”
    Dar am scris in postul meu despre initiativa alora din Iasi sa nu permita accesul romilor in spital fiindca sunt romi, saraci, si nu-si platesc asigurarile sociale. Am citat si un studiu asupra “employement”-ului (sorry, si azi am fost pe plantatie, sunt obosit) romilor, si despre faptul ca n-au fost angajati doar fiindca erau roma.

    Doar fiindca romanii asculta manele nu inseamna ca nu pot discrimina romii. Intr-adevar, manelele cred ca sunt percepute ca tiganesti, dar asta nu-i face pe romani sa-si schimbe parerea despre romi.

    Care parere despre romi nu vad cum ar fi influenta si de faptul ca tu esti negru si ca ai audienta la tv (si pe Madalin Voicu il plac multi, dar fara efecte asupra perceptiei romilor).

    G.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  20. krossfire

    publicat @22:10 21 November 2008

    Sincer ,ma asteptam sa reactionezi mai prompt. Eu am incercat sa fiu impaciuitori in comentarii si nush ce naiba se intampla cu mine. I’m pussying out, I’m not extremist anymore :( (

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  21. Arhi

    publicat @23:15 21 November 2008

    Geo e blond acum de la atata tzarana:)))

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  22. envi

    publicat @00:55 22 November 2008

    nu cred ca romania intelege termenul rasism. si vorbesc despre toate implicatiile sale. ar trebui sa luam niste lectii de la africa de sus, statele unite, franta, polonia sau ucraina. tot ce facem noi cu totii e sa ne pierdem intr-un amalgam de cuvinte scoase cu forta din dictionar ca sa salvam, prin aparenta cum ca tindem la plus infinit la inteligenta, un adevar crunt: suntem niste idioti care preiau termeni si-i aduc aici, ii infing fortat in context si creaza adevarate isterii! cabral e negru. cum ar trebui sa-i spun?! cabral e de ciocolata -> sunt gay, sexist; cabral e tuciuriu -> come on!!!; cabral e mulatru -> tot negru dar e mai de societate termenul…

    concluzie: vorbim despre lucruri pe care nu le cunoastem si nici n-o sa le cunoastem. confundam xenofobia cu rasismul, homofobia cu rasismul si urlam ca ne stampileaza italienii si ca-s rasisti! mhm… cititi despre america anilor ’60, despre africa de sud, despre maghrebul din franta, despre skinheads-ii din polonia si ucraina…

    rasismul e un subiect sensibil la nivel mondial. nu vreti, mai bine si pentru confortul tuturor, sa-l lasam naibii sa devina doar un termen de dictionar?! hai sa ne preocupam cu ceva unde ne putem da mai bine cu parerea. de exemplu, salamul de sibiu!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  23. bogdanic

    publicat @01:58 22 November 2008

    Good point, Cabral! Ma mir ca nu ai vazut articolul mai inainte. N-ai vazut track-back? Nici nu a fost cineva sa-ti dea de stire? Reactia lui a fost deplasata, dar sa nu negam ca discriminare exista. Gandesc la cati copii cu deficiente sunt acceptati de catre scolile ne-speciale din Romania si cum sunt ei izolati. La cum sunt priviti cei cu HIV si cum sunt fortati sa traiasca. Discriminare rasiala – nu cred sau nu vad sau nu ma pricep.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  24. Valive

    publicat @03:42 22 November 2008

    Il stiu pe Geo Atreides de ceva timp de pe o biblioteca virtuala si mi-e simpatic. Teoriile lui nu ma intereseaza prea mult si nici cat de nervos sau calm e cand scrie ceva.
    Nu stiu cati dintre noi stiu ce inseamna rasism. Sa iei oameni si sa i pui in lagare ca sa ii omori doar pt ca ei reprezinta ceva ce tu detesti? Sau sa ii bagi pe toti in aceeasi oala doar pt ca unul din ei a facut ceva care contravenea legilor? Sa ii injuri pe strada asa cum iti vinela gura pt ca e diferit prin cultura de tine?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  25. CLeO

    publicat @10:58 22 November 2008

    cat de greu poate sa fie sa pui mana sa cauti definitia rasismului? asta doar sa te convingi sau nu daca esti sau nu rasist.
    Daca Romania ar fi fost o tara plina de rasisti, ar fi revenit mineriada , revolutia.si nu glumesc,nu exagerez.Poate ca unele persoane nu-si dau seama ce ar fi insemnat sa fim rasisti,cam ce s-ar fi intamplat pe strazi …
    Faza cu “cretin” mi s-a parut o dovada clara de nesiguranta in propriile idei si persoana.asa fac oamenii slabi , jignesc!
    Mi-au placut argumentele.Si NU, Nu sunt lingusitoare.nu sunt genul!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  26. UnCopac

    publicat @13:24 22 November 2008

    @cabral: da, iti respect parerea dar nu sunt de acord cu ea. :)
    Stiam ca toate aceste lucruri sunt facute pentru mama AUDIENTA..dar inca cred, sper ca totusi se va face ceva intr-un sens pozitiv..nu pot sa inteleg cum niste oameni care isi fac audienta pe baza curvelor, manelistilor si a oamenilor care practic intr-o tara civilizata nu ar avea ce sa caute la televizor mai au tupeul sa faca dupa aceea reportaje in care atrag atentia asupra fenomenului de incultura existent. Adica, nuca-n perete? Uita-te la Zeitgeist (asta daca nu l-ai vazut deja)…raportat la fenomenul Romania, insa, pe noi mass media nu mai trebuie sa ne intoxice…nivelul a ajuns atat de jos incat ne intoxicam singuri. Stii ce ar fi totusi o revelatie? Sa incercam (sa incercati voi oameni ai televiziunii) sa educam ce a mai ramas de educat prin intermediul unei televiziuni care nu face compromisuri, sa lansam campanii care se bazeaza totusi pe adevar, sa facem emisiuni educative gen dansez pt tine care totusi inca nu aduce manelisti in emisiune! Gata, m-am ciupit, am visat ;) Cabral, pe bune, te inteleg…si la faza asta trebuie si tu sa fi de acord cu mine…tara tuturor posibilitatilor este asta…nu mai sunt patriot de pe vremea cand mi-am schimbat locul de munca intr-o alta tara si acum din pacate sunt nevoit sa petrec aici 9 luni de zile…si ma uit in jurul meu si nu imi vine sa cred..rautate, invidie, prostie..
    Te salut si iti multumesc pt raspunsul sincer!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  27. Misanthropica

    publicat @13:36 22 November 2008

    Hai sa stim toti despre ce vorbim:

    RASÍSM n. 1) Teorie social-politică care susţine inegalitatea biologică şi intelectuală a raselor umane. 2) Acţiune de discriminare rasială.

    Nu este rasism daca eu te fac hot, pentru ca esti tigan SI te vad ca furi. Sau daca esti tigan SI cersesti, prefacandu-te ca esti olog. Este rasism cand spun ca TOTI tiganii sunt hoti si ma apuc sa-i fugaresc pe strada cu pusca.

    Discriminarea pozitiva este OK pana la un anumit punct. Iar acest punct tine de rezultatele obtinute. Pana acum, au ajuns romanii sa fie discriminati in strainatate din cauza tiganilor. Si nu pozitiv.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  28. newdada

    publicat @14:03 22 November 2008

    Am fost si io la Marea Plantare, ieri!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  29. Pingback: Cristealizari » Blog Archive » MIrare: E Cabral cretin sau discriminat pozitiv?

  30. ipo

    publicat @15:13 22 November 2008

    @Maria Magdalena: Lasa…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

Lasa un comentariu