Sari la conținut

Am zis de prune și mure pentru că de vreo două săptămâni familia prietenului Irinel s-a transformat în dealer de prune și mure, mic trafic de DN1… ne-au adus până acum câteva găletușe de mure din alea bio, fresh, proaspete și gustoase de plescăim la ele ca niște copii mici. Așa că… mulțumiri familiei Marghioala! :)

Să revenim la prunele și murele Facebook… colegii lui Mark numără foarte atent ce se întâmplă la ei pe platformă, dar atunci când vine vorba de monitorizări pentru lin-urile externe numără din doi în șapte…

Stai că mă explic: în timp ce vorbim de sute și zeci de mii la categoria impact și interacțiuni, la click-uri spre blog Fb n-a numărat decât… două.

fb saptamanal

Asta în condițiile în care Google Analytics numără mult mai multe.

Ciudi-woody…

7 comentarii despre "Când Facebook-ul nu numără decât prune, iar noi avem mure"
  1. Catalin

    Acea contorizare se refera la click-urile spre site-ul tau, insa link-ul acela care il ai pus in sidebar, in partea dreapta a paginii :)

    răspunde
  2. Ionut

    „Ciudi-uâdi” se scrie corect. E vorba mea :))

    răspunde
  3. adelina

    da da, am observat si eu acelasi lucru, dar Analytics nu minte niciodata :D
    nu prea inteleg de ce nu indexeaza mai bine click-urile facebook-ul, adica nici in avantajul lor nu e, poate doar sa te faca sa treci pe un boost post mai mare, daca e cazul.

    răspunde
  4. Petre

    Facebook numara doar click-urile date pe link-ul din sectiunea About a paginii de FB, Analytics masoara traficul, care provine in mare parte din click-urile date pe postari, necontorizate.

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *