Ba nu, DeMaio, ba nu! Pentru ca la sfarsitul vietii nu mai poti cere sa mai bagi o fisa.
publicat @ 22 July 2009 in categoria > din .ro
Taguri: bate, blog, blogocearta, blogosfera, DeMaio, idei, jihad, mentalitati, opinii, parerea mea, pareri
Orbitor al lui Cartarescu… “Corpul”, “Aripa stanga” si “Aripa dreapta”… 14+ ani de munca, o trilogie puternica ce… dar stai, ca asta citesti tu!
Eu citesc acum… “Statia orbitala a lumii de jos”, C.J. Cherryh…
Si deja avem o prapastie. In timp ce tu citesti o trilogie profunda, grea, in care bijuteriile literare sclipesc la fiecare pas, eu imi masez creierul cu un S.F. obosit, despre nave spatiale si eroi ce nu vor mai fi sa fie. Nu conteaza ca a primit Premiul Hugo in “92, e SF, e… manea. Nu e la nivelul stabilit de tine pentru calitate. Merita sa moara!
Vezi-tu, faci o singura greseala: iti pui criteriile in fata ratiunii. Tu ai vrea sa dispara tot ce nu e calitate, calitate inteleasa prin criteriile tale. Singurele pe care le lasi sa existe.
Pentru ca tu spui “fa calitate! Uite criteriile, respecta-le!“.
Eu spun “as vrea sa vad oameni fericiti! Lasa ce zice lumea, ai o singura viata, la sfarsit nu poti spune ca mai vrei sa bagi o fisa.“.
Tu spui asta pentru ca iti doresti sa traiesti, egoist, intr-o lume bazata pe criterii exigente, populata exclusiv cu intelectuali, literati si critici de arta. Vrei o lume perfecta pentru tine.
Eu spun asta pentru ca imi doresc sa traiesc intr-o lume de oameni fericiti. Caci, lumea aia perfecta a ta este fix lucrul de care mi-e cel mai frica, DeMaio. O lume perfecta in care individul, asa cum este el – bun sau prost, destept sau mai putin destept – este constrans sa-si regleze asteptarile, dorintele, visele in functie de “ce trebuie” si nu in functie de “ce simte”.
Si, vezi tu, nu de lumea ta mi-e frica, pentru ca mi-ar placea sa traiesc in ea. Mie mi-e frica de faptul ca inteleg cu fiecare celula ca e o utopie. Si ma gandesc ca, la un moment dat, un alt DeMaio sau chiar asta va incerca sa aplice utopia asta. Caci au incercat si altii utopii aplicate, si-au suferit oameni. Oamenii aia pe care-i vroiam eu fericiti.
Vezi-tu, DeMaio, asta e diferenta dintre noi doi, in timp ce tu ai chinui un om pana ce l-ai face sa traisca o viata dupa criteriile tale (elevate si verticale, nu zic nu)… eu l-as impinge de la spate sa inteleaga ce l-ar face fericit si l-as incuraja s-o faca. Si, te rog, hai sa nu exageram, cred in libertatea individului dar pana acolo unde nu incalca libertatea altui individ (stim amandoi, DeMaio, ca nu-s vorbele mele).
Demaio, mi-a placut postul tau. Cu toate ca, de data asta, e scris cu creierul si nu cu sufletul, asa cum m-ai obisnuit. Cu toate ca deja faci politica, si nu diplomatie. Cu toate ca te erijezi in lider sindical… deja esti din comitetul de cenzura. Deja exista un “noi si voi”, nu mai e o discutie intre mine si tine. Capitalizezi imagine?
Spuneam ca mi-a placut postul tau, DeMaio, cu toate ca… m-au deranjat doua lucruri. Astea:
“La Paulică [...] pe care şi tu, Cabral, ni-l vinzi” / “Una peste alta, Cabral, Paulică al tău[...]“.
Stim amandoi ca nu il vand nimanui, si mai ales ca nu-i al meu. Teoretic inocent, practic urata acuzatie, DeMaio.
Caci, vezi-tu, sunt doua variante, ori eu nu stiu sa scriu si sa ma fac inteles, ori tu nu stii sa citesti. Ori nu vrei sa stii.
Si asta inseamna ori ca ar trebui sa lasi Orbitor deoparte pentru moment, ori ca ar trebui sa incep sa-l citesc si eu, poate invat o data pentru totdeauna sa ma fac inteles! Dar ce ne facem daca… las’, ne laudam alta data cu lucruri ce nu-s de lauda.
Pentru ca Paulica nu-i al meu, eu… dar stai mai, ca tu ai inteles perfect, acum faci altceva. Un manifest, o ruga, o declaratie in piata mare.
Iti mai rezerv un post, putin mai tarziu. Sper sa poti sa tii trairea in usa sinceritatii, cand veni-va momentul raspunsului.
lorena
publicat @13:58 23 July 2009
nu, privesti gresit problema…trebuie sa tolerezi pentru ca esti om, si cel considerat de tine deranjant tot om este…d-aia…asta nu tine de europenizare, globalizare & co..tine de tine ca om…prea avem idei preconcepute…mai lasa de la tine cateodata…crede-ma, daca ar fi dupa mine, eu as rade de pe fata pamantului o anumita minoritate…dar unde am ajunge daca am proceda asa?!
krossfire
publicat @14:33 23 July 2009
Nu TREBUIE sa faci nimic, ce-i atat de greu de itneles ?
Tocmai pentru ca esti om, esti o maimuta agresiva si teritoriala, una care nu TREBUIE sa tolereze nimic. Ahh, ca o facem pentru binele nostru si al societatii, e altceva, dar nu e o obligatie umana. Sa crezi asta e putin pueril.
Stii unde-am ajunge daca am procedat ”asa” ? Am ajunge la stabilitate si iti garantez ca 2-3 minoritati vor fi rase de pe fata pamantului pana sa ajungem la echilibru.
FiicaBucurestiului
publicat @14:32 23 July 2009
A TOLERA -1) (persoane) A accepta admițând în apropiere și făcând abstracție de neajunsuri; a suporta; a suferi; a răbda. 2) (fapte supărătoare nepermise) A admite în mod conștient și tacit; a suporta; a suferi; a îngădui. 3) med. (tratamente, medicamente) A suporta fără reacție de respingere. /<fr. tolérer
credeti ca noi suntem tolerati de foarte multe tari din Europa? nu. pentru ca, prin faptul ca toleram aici, devenim intoleranti afara.
FiicaBucurestiului
publicat @14:37 23 July 2009
*netolerati* pardon again.
doru
publicat @15:42 23 July 2009
“pentru ca la sf vietii nu mai poti cere sa mai bagi o fisa” cabral nu stiu de unde ai scos-o in aceasta forma, daca e de la tine cu atat mai bine, dar chestia asta ar trebui sa apara scrisa pe toti peretii deaspra tuturor salilor asa cum statea odinioara portretul unuia, aceasta propozitie face 1000000000 de randuri de ganduri de idei de dezbateri de tot ce vrei, este de ajuns sa o spui si sa te retragi din aceasta discutie nu e nevoie de nimic mai mult nu e nevoie sa-i faci pe unii sa inteleaga ce altii au inteles de mult, lasa-i sa-si dea seama atunci cand vor ajunge in clipa aceea cand vor cere o alta fisa si nu o vor mai primi sau probabil nici atunci nu-si vor da seama de ce nu vor mai primi o alta fisa pt ca ei au fost niste oameni puri pe pamant ei nu au acceptat nimicul din jurul lor ei au acceptat doar ce e frumos si bun si sanatos ei ar trebui sa mai primeasca inca o fisa, dar din pacate nu o vor mai primi cel putin nu au dreptul asa cum cred ei ca il au.. “pt ca la sf vietii nu mai poti cere sa mai bagi o fisa”
Arch_Taistelu
publicat @15:58 23 July 2009
sincer n-am vrut sa supar pe nici un fan Manowar, n-am spus ca e o formatie proasta ci mediocra si supraapreciata. imi plac destule melodii de la ei: Kill With Power; Thor; Black Wind, Fire and Steel; Hail and Kill; etc etc. in general ma vad ascultand Hail to England/Sign of the Hammer ca albume, cel mai mult.
oricum, n-aveam ce face si am vrut sa ma bag in seama tocmai ca am vzt ca se vorbea de ceva rock/metal.
ca idei de formatii, incercati : Metal Church, Diamond Head (primul album), The Lord Weird Slough Feg, Mercyful Fate/King Diamond (daca nu va place vocea, ascultati riffurile, e atat de simplu!), Helloween.
iperu
publicat @20:32 23 July 2009
Daca toti am fi melomani nu stiu cine ne-ar mai cara gunoiul…
Una dintre calitatile omului este faptul ca ii place sa se adune in grupuri care au aceleasi scopuri/pasiuni/interese/etc, colegii de grup devin frati de cruce, iar cei care nu fac parte din cercul respectiv sunt tratati ca niste sub umani.
De parca nu e de ajuns ca s-a distrus suficient de mult in jur…
Din punctul meu de vedere “Paulica” traieste intr-o lume paralela, nu vorbesc ca el, nu bem aceleasi lucruri, nu ne imbracam la fel, de muzica nu mai vorbim. Dar cu toate astea il tratez cu acelasi respect cum il tratez si pe vreun artist, un popa, sau oricare alta persoana.
Am fost si in situatia lui DeMaio si in situatia negrului, asa ca va inteleg pe amandoi. Nu exista bine si rau ci doar ce te face fericit sau nu, iar in cazul acestei discutii cred ca nici-unul dintre participant nu este satisfacut de rezultatul acestei dezbateri.
Cabral Ibacka
publicat @13:17 24 July 2009
Manule, vezi-tu, ai avantajul faptului ca ai experimentat ambele ipostaze. Eu nu pot. Nu pot sa spun ca X mi-e inferior pentru ca… si aici pot aparea milioane de criterii de departajare.
Pur si simplu nu pot.
Faza simpatica e ca cineva de mai sus spunea ca o simpla comparatie intre Morrison si manele il face sa vomite. Stii ce-i tare? Ca vom gasi cel putin la fel de multi oameni care sa spuna exact contrariul. Nu iau partea niciuneia dintre parti, dar intreb: cine e mai in masura sa judece? Unii sau ceilalti?
Eu raspund simplu: fiecare pentru el.
Tu vorbesti de Paulica si de lumi paralele in care traim. Asa-i, numai ca tendinta nu e ca oamenii sa fie multumiti de treaba asta, multumirea ar veni daca ar stii ca singura lume existenta e cea a lor.
Si nefericirea lor vine de la faptul ca asta… nu se va intampla niciodata! A aratat-o si istoria atat de bine… cand incepi o epurare pe un anumit criteriu e doar o problema de timp pana acel criteriu se modifica. Si modificand in continuu… ajungi ca, in final, sa razi tot.
Cabral Ibacka
publicat @13:29 24 July 2009
@ isolda – draga mea, daca te amuz, asta n-are decat sa ma bucure.
Insa, in ceea ce spui… eu cred ca gresesti.
Tu spui ca un om evoluat spiritual nu va judeca niciodata un om dupa culoarea pielii.
Eu iti spun ca esti “in fals”, rau. Sunt extrem de multi oameni “cu carte” care propovaduiesc rasismul. Extrem de multi. Pe o parte, o mica parte, i-am intalnit. Si am avut discutii interesante, nu zic nu. Dar atat.
Cat despre toleranta lui pentru prostie… si aici avem o problema. Pentru ca prostia, de la nivelul lui, se vede intr-un fel. Si am putea intra cu totii, sau oricum, foarte multi, sub aceasta umbrela a prostiei, din punctul lui de vedere.
Si sa vezi atunci cat de bine te simti ca vei vedea ca cineva incearca sa te starpeasca, pentru ca te considera mai proasta decat el…
Si ca incheiere, ca sa vezi ca trebuie sa repet de X ori pentru voi ce care aveti ochi sa cititi numai pe diagonala… NU L-AM DAT EXEMPLU PE PAULICA! AM SCRIS SI-N POST, CE NAIBA!
“Nu vi-l dau exemplu” scriam in postul ala.
Ce sa fac data viitoare ca sa intelegeti, sa pun si-un desen?!
Isolda
publicat @15:45 24 July 2009
Uffffffff !!! nope, nu eu am nevoie de desen . Dar e evident ca vb limbi diferite .
1) N-are nicio legatura omul de spirit cu omul care are carte .dimpotriva, stim cu totii cum e cu prostu’ care are scoala .
) este unul dintre cei mai inteligenti oameni , ever .
Din sfera internationala, ca sa ma fac mai bine inteleasa, om de spirit este Dalai Lama , Bill Gates si altii ca ei.
Omul de spirit vede si intelege altfel viata, totul ,indiferent de cata scoala are sau ce treapta sociala ocupa.
A propos, putini stiu ca Bill Gates n-a absolvit in viata lui nicio facultate .Si cu toate astea ( culmea, nu ?
2) cei care pe viitor NU o vor considera pe fetita ta o femeie frumoasa si-o vor striga “cioara” sunt exact cei carora, zici tu , vrei sa le acorzi toleranta .
, parol )
NU , n-o s-o insulte Cristi Tabara , fii convins de asta ….o vor face insa multi dintre aceste creaturi ( prosti pur si simplu sau prostii cu scoala ) si vor fi , din pacate, exact aceia pe care tu-i indemni sa-si urmeze visul , chiar daca asta inseamna sa se cace-n mijlocul drumului, atata timp cat asta-i face fericiti .
Pot sa vb pe marginea acestui subiect un secol dar nu vreau sa fiu obositoare .
Pot sa fac in schimb ” un desen ” cu visele / visurile mele ( visez la treaba asta si cu ochii deschisi da’ si inchisi
Visu’ no1 : Vreau sa-l clonez pe TEPES !! da’ vreau musai .
Visu’ no2 : vreau sa infiintez un soi de asociatie a haiducilor moderni . la treaba asta m-am gandit sa-l cooptez si pe DeMaio c-am inteles c-are si el vise de genu’
Visu’ no3 : vreau sa dau foc tuturor televiziunilor din Romania , redactiilor de hartie igienica & Co
Visu’ no4 : vreau sa dau foc gropii de gunoi de la Glina si dupa ce totul va fi ars vreau s-o reumplu cu gunoaiele din clasa politica din Ro , si apoi sa dau foc din nou , of course !
Visu’ no5 : vreau sa-l spanzur de coaie in Piata Revolutiei pe Adrian Nastase
Visu’ no6 : vreau s-o tarasc pe Esca de par prin tot Bucurestiu’ , apoi s-o bat cu biciu’ peste manini dupa care s-o pun sa scrie de 14.576 ori cuvatul : DEONTOLOGIE !!!
Ordinea nu este prioritara ci aleatorie
Ok, sunt si eu un biet pamantean cu visele / visurile mele . ce zici, pui si tu umarul la indeplinirea lor ?? Just kiding , am inteles ca esti pacifist si ai tendinte mesianice dar stii ce-i culmea ?? tocmai visele/ visurile mele are face o lume mai buna si mai dreapta .
Fuck, avea dreptate neica Einstein asta : totu-i relativ !!!
PS : NU trebuie sa faci nimic special pt a face un prost sa fie fericit, el va fi intotdeauna mai fericit decat tine oricum !
” Un OM cu cat e mai prost cu atat e mai FERICIT !”
Si da, oricat de destept ai fi intotdeauna va fi unul si mai destept decat tine ….Am ajuns de unde am plecat…..totu-i relativ….
Cabral Ibacka
publicat @19:29 24 July 2009
Visez… visez… visez…
Vise, taica, vise.
Dupa ce ai infaptuit unul dintre visele alea din lista ta, aia, atat de revolutionara, vei avea dreptul sa spui vorbele pe care le-ai spus.
Revolutionari de net… sunt multi.
Diferenta este ca eu incerc sa pun in aplicare visele pe care le am. Pentru ca, vezi-tu, visele mele sunt constructive, si mai mult de-atat… sunt pasnice.
Ca, de dat cu bata in cap poate orice cercopitec.
Isolda
publicat @20:21 24 July 2009
@Cabral
WOW !!!…. voi avea DREPTUL sa spun vorbele pe care le-am spus ???
Nu stiam ca pt a-mi exprima opinia am nevoie sa-mi dai TU dreptul asta.
AI momente in care esti mai mult decat PENIBIL !!! da, stiu ca-ti vine greu sa crezi.
N-ai de unde sa stii tu cine sunt eu si daca fac ceva realmente pt indeplinirea acestor vise/visuri . Ai putea fi surprins.
Infatuarea e o trasatura specificica stim noi cui iar pt cineva care se bate cu pumnii in piept pt toleranta ai o mentalitate cam dictatoriala, my friend !!!
Invata sa accepti ca NU toata lumea este obligata sa fie de acord cu tine.Si daca ti-ai facut blogul asta doar ca sa fii curatat de scame ma inclin si- imi cer scuze de deranj .
NU, nu e nevoie sa ma conduci.Trag eu usa dupa mine .
Cabral Ibacka
publicat @00:57 25 July 2009
Vezi… limba romana este, pentru multi dintre vorbitorii ei, inca o chestie absconsa. Nu am spus ca-ti dau eu dreptul. Am spus ca atunci o sa ai dreptul.
Dar deh, tu crezi ca vise si visuri “o ard sinonim”.
Pana atunci, pana cand vei face ceva din lista aia, vei ramane o pereche de maini revolutionare pe tastatura. Nu un nume, un om, o fapta.
Ci nick-uri, vorbe goale si pompoase si actiuni marete cu “enter” la final.
E plin netul. Asta se numeste lest. Nu incarcatura ce conteaza.
“Visez sa dau foc, sa distrug, sa rup, sa sparg, sa…”. Ai mai vazut pe cineva pe-aici cu astfel de idei si aspiratii?
Nu te potrivesti. Sunt convins ca si kkk are un site, un blog, pe undeva.
Drum bun.
Isolda
publicat @14:18 27 July 2009
Iti arogi drepturi pe care inca nu ti le-ai castigat, domnule Cabral !! ( doar sefu’ de la etajul superior are acest drept ) .
Da, nu poti nici macar sa mentionezi ca-o sa am dreptul . Cine esti tu sa-mi spui asta mie sau oricui altcuiva care un drept intr-o situatie X sau Z ??
Eu am inteles foarte bine. Cineva insa sufera de mania contradictiei….
NU sunt o pereche de maini revolutionare pe tastatura. NU ma cunosti , habar n-ai cine sunt dar mergi probabil pe principiul : nu apare la teve (?) in mod clar nu-i atat de important/a ca si mine ( sau altii din aceesi tagma ) Eu sunt o vedeta si oricine n-are aceleasi idealuri ca si mine in mod clar citeste pe diagonala , NU INTELEGE CE ZICE EU AICEA deci e un cercopitec . Imbatabila logica !!!
Ce te surprinde, domnule Cabral ??? ca INCA mai exista oameni care au astfel de idealuri?? ca vor sa faca din tara asta o tara mai buna, mai civilizata, fara furturi la tot pasul si fara coruptie ?? ca nu toata lumea viseaza sa-si arate curu’ prin telenovele tiganesti si sa-si castige existenta moderand emisiuni unde este promovata incultura prin specimene gen loredane, lorete si alte trompete de aceeasi talie ???
Asa cum zicea si DeMaio ( si nu numai el. citeste-ti cu atentie comentariile, domnule !!) AM FACE ceva daca am gasi mai multi care sa sprijine aceasta actiune .
Dar cei care vrem sa facem astfel de lucruri ” ridicole si reprobabile ” in viziunea ta, suntem PREA PUTINI !!! restu’ sunt ocupati sa se uite la fotbal sau la telenovele cu tigani .
NU cred ca Tepes era un cercopitec care dadea cu bata in cap . Nici Avram Iancu …nici cei care au iesit in strada in ’89 …cercopitecii sunt cei ca tine care rad in nas celor care indraznesc sa vrea mai mult, care dispretuiesc cele 2 mari curve ale Romaniei : mass-media si clasa politica !!!
O lume mai buna fara legi drastice si fara ingaduinta pt cei care le incalca nici macar ISUS n-a putut face .Pana si pe el l-au omorat cu toata bunatatea de care a putut da dovada !!! VISEZI c-ai putea-o face tu ??? Ma faci sa rad !!!
Civilizatia se castiga cu “biciu ” !!
” OMUL ESTE CEL MAI CRUNT ANIMAL !!” zicea nenea Nietzsche si mii de ani stau marturie ca avea dreptate . si el tot un cercopitec e ???
NIMENI nu se naste civilizat. Tarile ultra dezvoltate si-au obtinut civilizatia “cu biciu’ ” cu amenzi usturatoate, care chiar erau APLICATE , CU LEGI DURE NU cu mangaieri pe crestet.
Stiu ca te doare-n palarie de parerea mea , nu-i bai ,nici pe mine nu ma intereseaza de-a ta . Totusi , am sa mentionez ( din intamplare poate-ti ramane pe “retina ” mintii ) :
TU esti un om pozitiv, cu un suflet generos ( asa cel putin te percep eu de la distanta ) , un om cu simpatic si cu simtul umorului, un tata implicat si devotat fiicei lui . Un OM care se implica cu sufletul , cred, in campanii umanitare si intinde o mana multora atunci cand poate.
DE ACEEA oamenii te plac , de aceea si eu te plac . PT SUFLETUL TAU !!!
NU pt IDEILE TALE .
Deci fa ceea ce stii sa faci mai bine si lasa filosofiile in grija celor care se pricep .
high0ctane
publicat @13:38 01 August 2009
Du-te si manifesta-te vehement in alta parte, EMO girl
Arch_Taistelu
publicat @10:24 25 July 2009
Isolda tata, vad ca esti frustrata, du-te si loveste un sac de box sau ceva pana te calmezi.
Isolda
publicat @14:23 27 July 2009
@Arch_Taistelu
Multumesc pt sugestie, domnu’ !!
Si tu ai putea sa faci ceea ce faci de obicei : o laba !!!
Arch_Taistelu
publicat @21:29 27 July 2009
pai vezi ca e buna si laba asta la ceva…
Sorin Moroianu
publicat @22:25 30 July 2009
Salutare Cabrale,
(. Trist dar adevarat..
. Oricum ideile pe care le-ai asternut in postarea aceasta, sunt inaltatoare pentru umanitate.
.
si cece spui tu este utopic, deoarece vorbim de omenasi .. care, dupa parerea mea nu suntem atat de evoluati
Tot respectul pentru tine fratioare, M.Gandhi ar fi mandru de tine
silviu
publicat @17:43 31 July 2009
noah scuze ca imi dau cu parerea asa tarziu dar mie imi pare ca simpla precizare a “conceptului” de toleranta implica existenta a ceva ce trebuie tolerat..ceva intra in spectrul tolerantei cand deja nu ne-a placut. Vreau sa spun ca inainte de a tolera ceva trebuie ca acel lucru sa nu ne placa, pentru ca ceva de tolerat sa existe. Apoi cred ca ceva intra in spectrul perceptiei noastre, pentru a il tolera sau a nu il tolera, in mometul in care ne intereseaza, si lumile noastre capata autonomie si datorita acelui lucru, fara de care nu ar fi lumile noaste.
cireasa
publicat @21:06 04 August 2009
Tarziu, dar abia acum l-am gasit
http://www.220.ro/A87waS2LKg/Metallica-Sucks
(ti-as fi dat direct pe twitter, dar aparent nu esti acolo
)
Cabral Ibacka
publicat @01:22 23 July 2009
Man… iau citate din cele spuse de tine si-ti raspund punctual.
Cat despre SF, nici nu-mi faceam griji ca nu ai (asta-i o vorba de-a mea) “macar doua carti citite pana acum.
Incercam s-arat altceva… era vorba de criterii de epurare.
Revenind…
Tu spui:
“cu cât ești mai pregătit din punct de vedere intelectual, cu atât ești mai ironizat și separat de restul”
Eu raspund: iarta-ma, dar cand ajungi destul de bine pregatit intelectual atunci vei intelege ironiile si separarea, le vei accepta si vei face in asa fel incat sa nu se mai intample asa. Sau, dimpotriva, te vei retrage in munti.
Tu spui:
“Dar aș face pasul acesta dacă aș ști că mâine mai sunt câteva persoane care se trezesc din marasmul în care sunt băgate ca într-un cocon.”
Eu raspund: nu cred ca-i vorba despre trezeala dar te-as urma. Cat timp vei reveni la stadiul de despot luminat si nu vei aluneca spre tiranie. Dar, si asta stim amandoi, iti va fi greu sa te abtii.
Tu spui:
“Poate așa s-ar termina cu sutele de emisiuni jenante, cu pseudo-vedete date de exemplu, cu toate.”
Eu raspund: cine considera ca emisiunile sunt jenante, ca oamenii aia sunt pseudo-vedete, tu?
Nu ma intelege gresit, sunt fix de aceeasi parere cu tine, dar… cine suntem noi ca sa coplesim o lume cu concluziile noastre?
Tu spui (si ma inclin pentru apreciere):
“Ci pentru că tu, un om pe care-l consider egalul meu, mă acuzi că vreau mai mult, pentru mine, pentru ceilalți.”
Eu iti raspund: nu, nu te acuz ca vrei mai mult pentru tine si pentru noi.
Iti acuz lipsa de intelegere, de toleranta. Iti acuz dorinta de a impune.
Si eu vreau mai mult, mai bine. Dar nu ma mai gandesc sa impun. In cel mai rau caz… sa influentez.
Si te acuz pentru ca nu vrei sa accepti ca ai gresit. Nu ti-am dat un exemplu, am ilustrat un exemplu. Si te acuz pentru ca, desi stii asta, interpretezi altfel pentru a putea lovi intr-un nefericit al soartei, prin mine.
Sau, mai bine zis, intr-unul pe care noi il consideram un nefericit al soartei. El stie cum e, judecandu-se dupa criteriile lui, caci pe-ale noastre face caca zilnic.
Cat despre intepatura ta de final… ti-o inteleg.
FiicaBucurestiului
publicat @13:49 23 July 2009
ah, da. sorry.
FiicaBucurestiului
publicat @13:54 23 July 2009
Anvil nu e cine stie ce ca trupa, insa eu v-am recomandat un film documentar despre o trupa. Si este pe subiectul care se tot dezbate aici.
FiicaBucurestiului
publicat @14:33 23 July 2009
Eu am fost de tata, dar uite in ce hal a ajuns.
McGogoo
publicat @15:36 23 July 2009
man nu ai inteles un lucru. nu exista cultura ci CULTURI.
manelele sunt hulie si injurate?
cum erau priviti hipiotii acum 4o-50 de ani?
jim morrison a fost interzis iar acum este catalagat poet al Americii.
cum era catalogata muzica Hip-Hip acum 20 de ani?
fiecare generatie, fiecare categorie sociala are propriile valori, propria cultura majoritara. astazi la moda sunt manelele.
poata vor dispare in tim0p poate peste 50 de ani vom asculta tot manele… asta e viata.
exact cum ti-am spus sin comentariu la tine: toleranta.
btw: ce ar fi sa obligi sa asculte rock un mahomedan fanatic?
Arch_Taistelu
publicat @16:36 23 July 2009
oricum eu ascult mai mult thrash : Dark Angel, Exodus, Overkill, Kreator, Destruction, Sarcofago, Anthrax, Megadeth, Metallica, Carnivore, etc etc.
dar si doom : Candlemass, Paradise Lost, Anathema, MDB, Katatonia, Cathedral, Pentagram etc etc.
si rock,heavy : Black sabbath, ozzy, Alice Cooper, The Doors, Pink Floyd, Rainbow, Billy Idol, Nirvana, Alice In Chains.
doru
publicat @16:59 23 July 2009
da exact f bine spui, ia tu cola dar sifonul de alaturi lasa-l in pace nu-l arunca la gunoi, e si ala o gura de respiratie pt unii care nu s-au nascut atat de privilegiati ca noi, da tu din cola ta la cat mai multi dar nu varsa sifonul pe drum, doar ca sa ramana cola ta, lasa lumea sa aleaga, in final si cola si sifonul se va termina si alta fisa nu vei mai primi.
Arch_Taistelu
publicat @19:00 23 July 2009
eu am inceput cu Therion (death metal), Moonsorrow (melodic black/folk), Deicide (death metal), Carcass (grind;melodeath) si alte duritati de genu’. deci thrash metalul ptr mine e soft
)
anyway… acuma am inceput sa ascult chestii underground, chiar mai underground decat death,black metalul.
funeral/atmospheric doom metal, cateva exemple:
http://www.youtube.com/watch?v=I5bL0lzkvvQ
http://www.youtube.com/watch?v=nZ1EN-QaCQg
http://www.youtube.com/watch?v=KvuOiQop_xY
http://www.youtube.com/watch?v=3qNwJkZuhFU
sludge/atmospheric doom metal
http://www.youtube.com/watch?v=il-tZvyEWNA
stoner doom metal
http://www.youtube.com/watch?v=FoVtkzUUyeg
http://www.youtube.com/watch?v=Xe7OQpUlanE
calitatea sunetului este mai proasta pe youtube.
FiicaBucurestiului
publicat @20:51 23 July 2009
iata ce reactii frumoase am starnit pomenind de Anvil.
Isolda
publicat @21:23 23 July 2009
1) Simpla comparatie dintre Morrison si manelele mioritice ma face sa vomit ! parol !
2) Idem pt faza cu hippioti ….ca si rockerii etc ei alegeau sa-si exprime intr-un mod nonconformist propria personalitate insa NU promovau POSTIA SI ANALFABETISMUL .
3) “btw :ce ar fi sa obligi sa asculte rock un mahomedan fanatic?”
Ce legatura are asta cu primaria ???