Homosexual sau homoafectiv?
publicat @ 10 December 2010 in categoria > dezbateri
Taguri: gay, homoafectiv, homosexual, relatii homosexuale, relatii sexuale, sex, sexualitate
Recent, o parte a comunitatii LGBT romanesti, sustinuta de o parte din media LGBT si de numerosi bloggeri, a demarat o campanie de inlocuire a termenului homosexual cu cel de homoafectiv si implicit schimbarea ideii de orientare sexuala cu cea de orientare afectiva.
Buuuuun, asta de mai sus este o parte a comunicatului pe care l-am primit pe mail.
Care vrea sa zica asa: nu mai e homosexual ci e homoafectiv, pentru ca nu e orientare sexuala ci e una afectiva.
Mie mi se pare ca e aceeasi treaba cu “nu ne mai numim tigani, acum suntem rromi – gata! nu mai suntem rromi, suntem iar tigani“.
Deci… homoafectiv.
Voi ce spuneti?
Loading ...
Apoi… eu tin foarte mult la sinceritate, atunci cand vine vorba de o dezbatere. In comunicat se spune ca demersul este sustinut de catre numerosi bloggeri. Din intamplare (huh?!) citesc multi bloggeri romani, caci sunt multi care scriu bine. Si nici printre cei mai putini cunoscuti, nici printre cei mai cunoscut (si, sa zicem, mai populisti dpdv al temelor) nu am gasit dezbaterea asta. Deci… unde sunt numerosii bloggeri? Piticule, ai zis ceva? Arhi, ai luat atitudine? Costele, tu mai? Zoso? Domnu’ Morar? Sa se fi implicat Mordechai? Sau poate Epurele sa se fi agitat pe tema asta… Sau poate gasca vedetilor/bloggeri sa fi atacat asta? Mircea? Tudor? Serban? Mihai? Eu n-am gasit. Asa ca… poate va faceti timp si comentati pe tema asta, daca-i dezbatere… dezbatere sa fie!
Offshore
publicat @13:46 11 December 2010
Da f bine in ziua de azi sa spui ca subiectul e dezbatut pe bloguri. Marketing si nimic mai mult.
Nadir
publicat @16:12 11 December 2010
Sa fim seriosi,asta suna ca si cum homosexualii ar oferii mai multa afectiune si nicidecum relatiile lor nu ar presupune sex.Atunci ai sa inlocuim sex cu afectiv sau afectiune:)).
Dana F
publicat @16:44 11 December 2010
Nu suntem in masura sa judecam pe nimeni pentru ceea ce este , pentru ceea ce simte si pentru ceea ce iubeste. Homosexual si homoafectiv , sunt doi termeni care descriu foarte bine sufletul si sentimentele unui om . Sunt femeie , maritata cu un barbat multi ar zice ca asa este si normal, dar cine suntem “NOI” sa decidem ce este normal si ce nu? cum este corect sa iubesti?….cand iubim cu adevarat nu ne intrebam de ce iubim sau de ce iubim o anumita persoana….IUBIM pur si simplu si este atat de frumos si atat de placut incat orientarile sexuale nu au granite…asta este doar umila mea parere
O zi buna va doresc!!!
YUM
publicat @12:58 12 December 2010
WORD!
jademan
publicat @19:39 12 December 2010
frumos spus! 10!
andreea
publicat @22:16 12 December 2010
cine suntem noi sa decidem? suntem parte din societate, suntem cei care vor suporta schimbarile, suntem cei ce creeaza o societate morala/ imorala pt copiii si nepotii nostri. e dreptul nostru sa luam atitudine, atat timp cat marsurile si le programeaza pe bulevard si nu in dormitor!
carioca
publicat @16:38 13 December 2010
nu vreau sa va jignesc sau sa va supar si, daca va voi face sa va simtiti astfel, imi cer scuze. ganditi-va la un cunoscut. poate chiar la un prieten bun. un prieten drag. aveti in fata ochilor chipul lui? ei bine, acum cand va ganditi la el, aflati ca este homosexual. ce faceti? alegeti sa il renegati sau marsaluiti alaturi de dansul, pe bulevard si nu in dormitor?
((Gabriel))
publicat @12:02 28 September 2011
Cine suntem noi să decidem? Simplu: copiii lui Dumnezeu, făcuți după Chipul și Asemănarea Lui! Deci, homosexualitatea este și va rămâne veșnic un păcat grav!!!
Un bărbat nu poate iubi așa cum iubește o femeie decât pe o femeie, fie la nivel sentimental, fie fizic. (Aici fac o paranteză și spun că și bărbații care fac sex anal cu femei sunt tot la același nivel cu homosexualii)
Dumnezeu, când a creat lumea, a creat ființele în 2 forme: mascul și femelă, bărbat și femeie. Doar așa poate exista înmulțirea, deci binecuvântarea lui Dumnezeu în creație.
Și a zis Dumnezeu: „Să facem om după chipul și după asemănarea Noastră, ca să stăpânească peștii mării, păsările cerului, animalele domestice, toate vietățile ce se târăsc pe pământ și tot pământul!”
Și a făcut Dumnezeu pe om după chipul Său; după chipul lui Dumnezeu l-a făcut; a făcut bărbat și femeie.
La om, bărbat+femeie+copil = chipul Sfintei Treimi, adică familia umană se aseamănă cu Dumnezeu (care este și el „o familie” alcătuită din 3 persoane, care sunt Unul).
Homosexualitatea, la fel ca și celelalte devieri de comportament (fizic, psihic), este o eroare provocată de ceva ce nu ține de genetică (așa cum se justifică mulți homosexuali, spunând că nu e o alegere, ci te naști așa), ci de trăiri/experiențe/gândiri necorespunzătoare firii umane.
Așa cum nu poți spune că te naști cu diabetul, nu poți spune nici că te naști cu homosexualitatea. Cel mult, o dobândești pe parcursul vieții. Însă, a o asuma și a o trăi, crezând că ea este parte din tine și te reprezintă este o greșeală mortală.
Nu judec, ci vreau să vă fac să înțelegeți că este o problemă gravă. Este unul din păcatele pentru care cei murdăriți de ea nu vor intra în Împărăția Cerurilor (în Rai, adică nu vor trăi veșnic în fericire, alături de Dumnezeu, cu toate binecuvântările Lui fără sfârșit), ci vor ajunge acolo unde i-a târât „celălalt” (în iad, unde e chinul veșnic, fără posibilitate de regret sau de schimbare a sentinței).
„Nu știți, oare, că nedrepții nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu? Nu vă amăgiți: Nici desfrânații, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomiții,
Nici furii, nici lacomii, nici bețivii, nici batjocoritorii, nici răpitorii nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu.
Dumnezeu nu azvârle oamenii în iad, ci ei singuri își aleg finalul. El tot strigă neîncetat către ei să se întoarcă pe calea cea dreaptă, să poată să îi vindece, să îi ridice din mocirlă, să îi curețe. Și e atât de simplu: tot ce trebuie să faci este să îți deschizi cu adevărat, din tot sufletul, mintea, inima și să îi ceri să te ajute să îți revii.
Și așa erați unii dintre voi. Dar v-ați spălat, dar v-ați sfințit, dar v-ați îndreptat în numele Domnului Iisus Hristos și în Duhul Dumnezeului nostru.”
Iisus Hristos, cel prin care suntem iertați de ORICE păcat din lume, a purtat și a fost pedepsit și pentru păcatul homosexualității. Pe cruce, El a simțit totul: rușinea, neputința, durerea, neîmplinirea, stigmatizarea și chinul.. aduse de homosexualitate și asta pentru ca cei care sunt prinși în această patimă să fie iertați de Tatăl Său, iar prin Duhul Lui să fie readuși la starea de oameni demni de Dumnezeu.
Deci, Dumnezeu a făcut deja totul pentru ca homosexualii să poată fi iertați! Însă, ei trebuie să își recunoască vina și să se întoarcă la Dumnezeu, să ceară iertare și să renunțe DEFINITIV la acest păcat cumplit.
Eu am să las un link, unde veți găsi câteva rânduri despre ce înseamnă homosexualitatea și cum este ea văzută de Cel care a creat oamenii, și am încrederea că vă va ajuta.
http://www.orthodoxphotos.com/readings/trupul/homosexualitatea/credinta.shtml
Daniela
publicat @20:09 12 December 2010
http://catalinfudulu.blogspot.com/2010/12/gala-campionilor.html#comments … esti urmarit de un barbat insurat
si fudul
Iulia
publicat @03:17 13 December 2010
Etimologia cuvantului “homosexual” a luat nastere prin unirea a doua cuvinte din limbi diferite: prefixul grec „homo-“ și radicalul latin „sexualis“.
În altă ordine de idei – ce blog frumos ai Cabral! E frumos că o persoană cunoscută de la noi îşi oferă din timpul atât de preţios ca să scrie o vorbă bună cuiva care are NEVOIE.
, O apariţie cel puţin interesantă pe culoarele Pro TV-ului.
Şi ce înalt eşti
Iulia
publicat @03:19 13 December 2010
Vroiam să spun că termenul “homosexual” a luat naştere… Îmi cer scuze pentru gafă!
BlueM
publicat @08:43 13 December 2010
tiganu e tigan…iar homosexualul va ramane homosexual..e ft clar,nu trebuie prea multe discutii
avl
publicat @11:02 13 December 2010
Si pe necrofili sa-i numim mumioafectivi … sau pe zoofili ovino-bovinoafecitivi.
Nu stiu cum naibii toate prostiile si oligofrenismele se muleaza perfect societatii noastre si le acceptam fara sovaire. Idei bune nu sutem in stare sa imprumutam din tarile mai civilizate.
Intr-o tara unde aurolacii sunt o normalitate si in mijlocul capitalei maidanezii umbla in haite noi o dam in balarii cu discutii aberante, ca sa ne mintim singuri ca suntem deschisi la minte si cultivati…
Cat despre unii dintre blogarii aia pe care i-ai enumerat multi dintre ei au ajuns sa aibe o opinie si culmea sa fie luata si in seama pe premisa “orice prost isi gaseste un prost mai mare care sa-l admire”
EstNordEst
publicat @16:10 13 December 2010
Evident. Faza aia de ma enerveaza pe mine. Aceeasi atitudine care-i face pe poponari sa iasa in strada la parada… de parca ar trebui sa-i ia cineva drept exemplu.
Eu cred ca termenul corect pentru ei este “poponar”… este cel mai potrivit…
Liandra
publicat @12:29 17 December 2010
Si femeilor gay (lesbiene, termenul unanim acceptat) cum le spui?
carioca
publicat @16:12 13 December 2010
eu una cred ca cei care au lansat acest demers au o problema. termenii referitori la orientarea sexuala sunt identici in toata lumea, fie ca e limba romana, franceza, engleza, germana samd. si nu se supara nimeni. e, probabil, doar un alt semn ca societatea romaneasca nu a atins inca acel grad de maturitate si, poate, civilizatie, pe care ni-l dorim. in Germania e liniste, nimeni nu-si bate capul cu asa ceva. ministrul de externe Westerwelle e unul dintre cei mai respectati politicieni nu doar in Germania, ci in lume. cat despre primarul Berlinului – sa fie sanatos, detine aceasta functie din 2001. deci, care-i urmatoarea tema de discutie?
carioca
publicat @16:18 13 December 2010
of Doamne. ce ma enerveaza. cateodata am alte asteptari de la compatriotii nostri. George Michael si Freddy Mercury, homoafectivii.
Robintel
publicat @16:34 13 December 2010
=)) În relațiile “adulte” nu întotdeauna este vorba despre afecțiune. Asta așa, ca să mă exprim elegant! Deci, clar, nu putem vorbi despre homoafecțiune.
andra
publicat @20:38 13 December 2010
cred ca unii nu au ce face cu timpul lor si se gandesc ce sa mai inventeze…ca deh..plictiseala e mare nu?! daca o luam pe calea asta acusi apar si lesbienele ca nu mai vor sa fie numite asa samd. oare sado-masochistii cum s-or numii atunci:))
Claudiu
publicat @21:44 13 December 2010
Acu’, ma gandesc si io, comunitatea gay din Romania nu are probleme mai mari decat asta ??!! As zice ca intoleranta romanilor fata de homosexualitate e o problema mai mare decat daca sa ne numim homosexual sau homoafectiv. Adica: http://www.frontpress.ro/?p=2383 , de exemplu. Jeez, oamenii astia nu stiu sa-si aleaga oameni care sa-i reprezinte.
Andreea M.
publicat @22:55 13 December 2010
Homosezual.
1. pentru ca restul sunt heteroSEXUALI, nu heteroafectivi
2. pentru ca partea de SEXUAL din cuvant tine de sexul=genul celor cu care este impartasita “afectiunea”, fie ea fizica sau si psihica.
Simplu.
Andreea M.
publicat @22:56 13 December 2010
cu X. Graba strica treaba
Corectare: homosexual*
ioana
publicat @23:35 13 December 2010
Homosexual sau homoafectiv? Termene diferite, dar tot acelasi lucru este, adica finalitatea este aceeasi – doi barbati nebuni unul dupa celalalt, adica sex, dragoste pasionala sau cum vrei sa-i zici. Niciun termen nu este poate 100% potrivit. Sunt oameni ca si noi, oameni normali si nu toti umbla in fuste si au gesturi de femeie in ei. Sunt gay care se poarta perfect normal, de nici nu-ti dai seama ca au alta orientare sexuala. Nu ar trebui sa se produca atata agitatie in jurul subiectului, pentru ca orice termen s-ar folosi, procesul ramane acelasi
Eu propun sa incercam sa-i privim ca pe oameni normali si sa ne uitam putin la ce au in cap si in suflet, pentru ca atata timp cat nu suntem in patul lor, nu ar trebui sa ne intereseaza cine se afla de fapt acolo, daca este un barbat sau o femeie.
calu lu fat frumos
publicat @18:39 14 December 2010
Si de ce l-ai scos pe zoso din bloglist?
Ubercool
publicat @15:19 18 December 2010
Mai bine poponar, bulangiu, lache…
yellow
publicat @00:46 20 December 2010
bine ca in toata lumea se numesc “homosexuali” doar la noi sunt mai cu motz….vor homoafectivi. hai sa fim seriosi.
si faza cu orientarea afectiva? da scuza-ma, homosexualii nu fac sex si de placere, nu au si ei parte de one night stend-uri? te pomenesti ca si atunci e o chestie afectiva, nu e deloc sexuala.
da na….asa e romanul, in loc sa se intrebe ce tre’ sa facem sa o ducem mai bine, sa punem pe picioare economia si sa nu mai fim nevoiti sa fugim in tari straine pentru un trai decent, romanul se plictiseste si se gandeste “ia sa ma mai iau un pic de gay ca e subiect inca destul de tabu in romania si sigur o sa vrea toti sa vada despre ce e vorba, sa isi dea cu parerea…”
Alin Nila
publicat @18:29 26 December 2010
Mda…cum am spus sunt lucruri si mai idioate la ora asta decat traducerea numelul lui Florin Salam pe google translate.Bai ce vor astia sa faca aici sa ne induca pe noi in eroare?Nici o sansa.Cine e destept e destept pana la moarte.Deci hai sa punem punctul pe i.Deci romanii nostri stiu mai multe cai prin care sa se distreze.Mda…adevarul e ca suna mai bine homoafectiv decat homosexual,dar nu vad la ce anume se refera cand decalara o stupizenie ca asta.Adica hai frate sa fim si noi seriosi…pai ori suntem golani ori numai suntem.
In concluzie sunt frumos surprins de cat de multe sinonime pot gasi romanii nostri la cuvinte ca acestea.
P.S:Sa inteleg ca merge si varianta:lesbioafectiv sau lesbiafectiv…dar suna mai bine lesbioafectiv,nu???=))
Costin
publicat @02:13 30 December 2010
Eu, ca tiganul, dupa 3 saptamani (am avut niste saptamani mai pline, m-ai prins aiurea in ziua respectiva, acum mi-am adus aminte
).
Revenind, eu am votat homosexual. Restul sunt cacaturi pe care le inventeaza niste oameni care au prea mult timp liber. Ca si manifestatiile, care numai bine nu le fac. (my 2c)
Insa cred ca am votat gresit. De aici si comentariul. Votul meu ar fi trebuit sa mearga catre “Deci… care era urmatoarea tema de discutie?”, pentru ca nu prea ma intereseaza ce face fiecare in casa/pat la el.
Deci… care era urmatoarea tema de discutie?
)))
nikolae
publicat @22:27 05 January 2011
adica..heteroafectiv ar fi …normal!?!?!?!?
LUCIAN
publicat @10:17 17 January 2011
Daca este o problema hormonala,asta e,asa ne nastem,in schimb pentru ceilalti este o problema psihica deci sa consulte un doctor.
Costin
publicat @04:34 21 January 2011
Cu toate ca este o problema hormonala de la nastere nu pot sa vad cu ochi buni treaba asta…indiferent cum ar fi corect sa-i numim…imi pare rau.
dudi
publicat @11:30 31 January 2011
Iar Cabral, tu, cu un coleg gay, ar trebui sa combati mai mult prejudecatiile privind homosexuali pentru ca sunt convins ca nu vezi in colegul tau un poponar si un prieten si un coleg, si stii prea bine ca e la fel ca orice alt om si barbat. Cred ca ai o obligatie morala ca persoana publica si indragita sa faci un act de caritate si un bine comunitatii gay si sa ii sustii drepturile pentru ca stii si tu prea bine cat au de luptat gayii din romania pentru un drept fundamental, la libertate si de a nu fi discriminat
nikolae
publicat @10:34 01 February 2011
Bine zici…mereu au luptat pentru un drept FUNDamental, cred ca nu ar avea nimeni nimic cu ei daca nu ar tine mortis sa-si manifeste public orientarea sexuala!
nikolae
publicat @10:34 01 February 2011
Bine zici…mereu au luptat pentru un drept FUNDamental,… cred ca nu ar avea nimeni nimic cu ei daca nu ar tine mortis sa-si manifeste public orientarea sexuala!
Cabral Ibacka
publicat @10:37 01 February 2011
Obligatie morala? Nu, nu e nicio obligatie, se numeste vointa de a face.
Si daca am colegi/prieteni gay nu sunt eu in masura sa apar binele comunitatii gay, pentru ca nu sunt parte din fenomen.
Tu-mi spui mie sa apar binele comunitatii gay dar comunitatea gay isi trage strampii roz, pune o bustiera a la Madonna si o fusta pana la fund, doua boa-uri roz si pleaca la manifestatie pe strada, ca sa faca circ. Si tu vrei sa apar eu ceva?! Si spui ca mai am si o obligatie…
Iar despre homosexual si homoafectiv… e o prostie, daca tot ai intrat in discutie. Caci eu nu sunt heteroafectiv, ci sunt heterosexual.
Asta cu sentimentele e buna… numai ca sentimentele se propaga in relatiile interumane indiferent de sex, termenele de homosexual si heterosexual sunt date exclusiv pentru a desemna orientarea sexuala.
Irina
publicat @23:14 12 February 2011
Eu nu cred ca ai vreo obligatie morala, dar recunosc ca (si) eu am fost dezamagita de lipsa ta de de reactie/pozitie vis-a-vis de subiect si comentariile de aici.
Nu toata comunitatea gay isi pune strampi roz si face circ, ca sa te citez. Mi se pare un dublu standard – pe unele minoritati ne ceri sa nu-i judecam in masa, sa nu avem prejudecati, in schimb comunitatea gay este luata de-a valma si ii este aplicata o asemenea stampila…
Cum spuneam – dezamagitor.
Cabral Ibacka
publicat @00:10 13 February 2011
Irina, (si) tu ai fost dezamagita, e un fel de-a spune.
Daca vrei sa ne raportam la ceva sigur, scoate parantezele, si-asa avem o discutie.
Ma lasa rece de dezamagirea unuia care imi cere mie sa fac – ca asa are el impresia ca trebuie – in timp ce el nu face nimic.
O mai spun inca o data: comunitatea gay poarta o mare parte din vina acestei “probleme”. Pentru ca, in primul rand, s-a declarat comunitate.
Prin insasi “noi suntem altfel” si-a gasit critici si dusmani.
Apoi, disensiunile si panaramele care ies in sanul comunitatii, alt pustiu de bine facut de insasi membrii ei.
Si ca sa inchei… in general comunitatile fac si ceva pozitiv, constructiv, pentru alte categorii sociale sau pentru alte comunitati, mai putin puternice.
Nu am auzit de niciun gest constructiv, altruist, facut de comunitatea gay.
Asa ca, pana sa ma afecteze dezamagirea oricui fata de reactia mea fata de acest subiect… am de ajutat copii, batrani, de schimbat mentalitati fata de comunitati care chiar nu se pot apara.
Cabral Ibacka
publicat @00:12 13 February 2011
A, Irina, si ca sa nu uit treaba asta… comunitatea gay o sa primeasca ajutor atunci cand o sa dea ea semne ca vrea sa fie ajutata, si mai mult, ca incearca sa se ajute si singura (vezi-tu, oameni tineri, in putere, care pot schimba ceva, se ascund in spatele discriminarii… se numeste lene si dezinteres).
Punct.
Irina
publicat @01:08 13 February 2011
Cum se spune…punct si de la capat. As vrea sa lamuresc cateva lucruri, pentru ca mi-e teama ca ai inteles gresit.
In primul rand, am pus o paranteza pentru ca aveam impresia ca la fel gandea (si)dudi de mai sus.
Am spus de la bun inceput ca nu cred ca ai vreo obligatie morala si spun acum ca nu cred ca “trebuie” sa faci ceva.(Parerea mea e ca faci foarte mult in o gramada de alte directii si pentru asta chapeau!). Dar tu ai deschis subiectul.
In privinta a ceea ce fac eu – daca e vorba strict de “comunitatea gay”, nu fac parte din ea, dar in ceea ce o priveste si in altele, nu ai de unde sa stii ce fac. Asa ca eu cred ca ar trebui sa functioneze prezumtia de nevinovatie.
Cat despre partea vizibila a comunitatii gay – sunt de acord cu tine, ca isi fac rau singuri si ca sunt niste oameni care se pot ajuta si ei, spre deosebire de altii.
Dezamagirea mea – care te lasa rece – a fost generata de faptul ca, citindu-ti blogul si opiniile, nu ma asteptam sa fii genul care judeca oamenii in masa sau o comunitate/minoritate dupa cele mai “neinspirate” exemplare ale ei.
Cabral Ibacka
publicat @04:36 13 February 2011
Organizatiile de aparare/protectie/samd a rromilor: au ca varfuri oameni care au dobandit respectul comunitatii (a se citi majoritatii). Inafara de problemele pe care le creeaza comunitatea insasi, au voci care le fac cinste si care fac ceva pentru oamenii lor.
Ce se intampla cu varfurile comunitatii gay? Care este vocea, care sunt vocile care promoveaza partile bune ale comunitatii? Exista vreo fata cunoscuta care sa-si fi asumat ceva de genul asta?
La vedere nu este niciunul care sa faca ceva. In schimb, “prin spatele casei” si-au facut case si masini din fondurile europene.
Irina, stiu mult mai multe decat las sa se vada, si trag concluziile in cunostinta de cauza.
Tu imi spui de exemplare neinspirate… eu iti spun ca aceasta comunitate (in care gasesti oameni extraordinari, dealtfel) se imparte in trei: cei care mimeaza implicarea si nu fac nimic, cei cu strampii roz si cei care ar putea sa faca ceva dar isi traiesc viata egoist si aleg sa nu se implice.
Acum mai vorbesc “la gramada”? Nu, nu cred…
Revenind un paragraf mai sus… care ar fi segmentul comunitatii care ar trebui aparat?
Primii n-au nevoie, si-au asumat treaba asta pentru bani. Ceilalti se multumesc cu circul. Iar categoria a 3-a… isi merita soarta pentru ca nu se implica, de-asta trebuie – de cele mai multe ori – sa se ascunda.
Acum intelegi de ce ma lasa rece contestatiile de genul asta? Nu e vorba de tine sau de cineva in special, vorbesc per ansamblu…
Irina
publicat @16:11 14 February 2011
Sunt perfect de acord cu tot ce-ai spus.
Din punctul meu de vedere insa, lipsa unor varfuri ale comunitatii gay care sa vorbeasca in numele lor se datoreaza pe de o parte diferentei fundamentale de perceptie – rromilor nu li se cere sa-si schimbe etnia (lucru evident imposibil), in schimb comunitatii gay i se dau indemnuri ca cele citite in comentariile de mai sus – si pe de alta parte, unei istorii in care recunoasterea apartenentei la aceasta comunitate se sfarsea in puscarie.Dar asta e o alta discutie.
Poate ca ei nu merita aparati, din motivele corect enumerate de tine mai sus – de altfel nici nu ti-am cerut asta – dar macar sa nu-i bagam in aceeasi oala (sau trei) pe absolut toti, pentru ca atunci nu mai putem spune ca nu avem prejudecati sau ca ca ele pot fi selective.
Si nu era vorba de nicio contestatie – totul a pornit din apreciere, nu din dorinta de a demola ceva/pe cineva.
Blogroll