cabral.ro

Help the people in Haiti

Am vazut un documentar filmat inaintea celor mai recente cutremure. Haiti era prezentata drept o tara care si-a secatuit toate resursele naturale, in care oamenii traiau din nimic, fara locuri de munca, fara speranta, fara nimic.

Acum, c-au fost loviti si de nenorocirile astea, si c-am vazut atatea imagini recente si live cu amaratii de-acolo, ma uit cu si mai mare mila.

Totusi, ii vad pe-ai nostri, cele cateva mii de suflete ce se tarasc ofilite si parasite pe asfaltul oraselor sau prin colbul satelor. Degerati prin ghene de bloc, ciupind cateva ore de somn pe podeaua unui tramvai sau morti literalmente de frig. Si aici nu ma refer la cersetorii din Romana sau Unirii care la sfarsitul zilei platesc comisionul unui burtos cu mustata care conduce un  S-Klasse alb si merg catre casa lor cu centrala cu tiraj fortat si Digi, ma refer la cei care literalmente mor pe strazi. Ma refer la procentul care intruchipeaza Haiti-ul romanesc.

110 comentarii

  1. ral

    publicat @21:28 26 January 2010

    Trist este ca nu pot decat sa sustin constatarea . Datorita unei afectiuni am fost nevoita sa consult o multime de medici pana sa il aleg pe cel in mainile caruia sa las rezolvarea.Posibilitatile financiare admiteau si ipoteza unei clinici particulare dar cel pe care l-am ales profesa intr-un spital de stat(nu stiu daca pot scrie numele). Toti mi-au spus ca o sa fie groaznic spitalul dar am considerat ca medicul este mai important decat conditiile.Din fericire operatia a fost o reusita( un medic de exceptie) dar descrierea spitalului :
    1.dotarile salilor de operatie as putea spune mai mult decat rudimentare;
    2.masa pacientilor niste macaroane ordinare de care toti bolnavii(batrani si oameni saraci cu diferite interventii grave) se bucurau ca de cea mai mare prajitura;
    3.pe sectia de chirurgie nu exista macar un paracetamol( in timpul carantinei de gripa porcina).
    Asta a fost o descriere scurta dar nu pot sa va descriu senzatia de neputinta pe care am avut-o in fata saraciei oamenilor si a sistemului sanitar. Paradoxal este ca in pofida conditiilor de munca medicii( nu ma pot pronunta decat in privinta sectiei de chirurgie)si asistentele de la reanimare sunt de pomenit. A mi-am mai amintit ceva care sunt sigura o sa vi se para greu de crezut. La reanimare erau cam 70% batrani in stare critica pai sa vedeti ce fugeau asistentele printre ei si ce frumos le vorbeau de parca ar fi fost proprii bunici, eu care eram mai binisor eram ochi si urechi si am suprins o discutie in coltul asistenteleor care spuneau ceva de genu: “Cum sa ii iau bani lu tataica ala sa ma bucur de bani din pensia lui ma vede Dumnezeu, nu am putut sa accept.” Ei va vine sa credeti ca mai exista oameni asa acum cand pt orice intrebare trebuie sa dai spaga si portarului.
    P.S. :D e ce sunt inca societati care nu doneaza cei 20% din impozitul pe profit institutiilor sanitare?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • aradean

      publicat @10:45 29 January 2010

      …da si un plus de respect si pentru personalul de pe ambulante!Pana acum am intalnit doar oameni minunati!Jos palaria!

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

    • cineva

      publicat @17:26 29 January 2010

      Voi dupa comentarii, sigur sunteti doctori sau asistente medicale.Eu in Romania, cand am fost la fundeni la oncologie,desi aveam trimitere de la medicul de familie, nu am fost primita la consultatie, pt ca nu am dat SPAGA la asistente.Nu m-au lasat sa intru la doctor.Pana la urma, am urcat pe la etaje, am dat peste un chirurg, i-am zis de respectivele, si m-a programat la el la consultatie.Asistentele medicale sunt cele mai spagarese.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • ral

        publicat @11:14 30 January 2010

        Nu am nici cea mai mica legatura cu sistemul sanitar.Am scris cele de mai sus tocmai pentru ca au fost o exceptie de pomenit acei oameni care isi faceau treaba ,fara spaga, in niste conditii rudimentare , pentru ca medicul meu nu a primit nimic decat dupa operatie si la asitentele de la reanimare toti pacientii ajungeau inconstienti si nu auzeai sa tipe sau sa repeada pe vreunul, iar lor spun drept ca nu le-am dat 1 leu pt ca nu aveam bani la mine si eram si buimaca de la anestezie.Dupa cum ai observat nu m-am pronuntat decat asupra medicilor sectiei de chirurgie si asistentelor de la reanimare pentru ca in rest ori erau exemplar tipic(spagar)ori nu am intrat in contact cu ei sa pot face o afirmatie .

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  2. Raluca Mateas

    publicat @21:35 26 January 2010

    La batranii care implora cu ochii aproape in lacrimi, pe frigul asta 1 leu, la ei ma gandesc, si sunt furioasa pe mine insumi ca nu ii pot ajuta cum as vrea, ca un 2-5 lei de la mine azi( cand am) nu inseamna rezolvarea problemelor lui. Ma gandesc si la domnul in varsta, extraordinar de decent, care primeste gratuit ziare cu tematica financiara si apoi le vinde la un leu in fata la ASE, si amorteste de frig..si ma mai gandesc si la bunica mea..ce s-ar face fara noi, si ma simt neputincioasa!…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Adrian

      publicat @00:33 27 January 2010

      pai batranul de la ase incearca sa intinda o mana de ajutor. ca daca erau interesati studentii de ziarele economice azi nu le mai primea el gratuit si poate le vindea la o taraba chiar si primea si un salariu. Eu tot cred in tara asta.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

    • cris

      publicat @03:03 27 January 2010

      Uite d-aia am plecat din nenorocita aia de tara si nu-mi doresc sa ma mai intorc vreodata. De neputinta, de tristete, de frustrare, de durere pentru fiecare batran, copil, animal abandonat pentru care eu nu reusesc sa fac nimic.Nu de saracie. Mancam decent imi plateam facturile la timp si aveam propriul acoperis deasupra capului.Asta nu insena ca TRAIAM decent.Simteam ca se rupe sufletul in mine cand vedeam batranii de care vorbesti la metrou si pe strazi ca mai apoi sa simt ca innebunesc de furie si scarba asociata cu frustrare cand vedeam cum isi etaleaza luxul peste tot prin ziare toti pestii si curvele neplatitori de impozite. In niciuna din tarile in care am fost nu a vazut atata nepasare,rautate,neputinta,dusmanie si ura gratuita. Pentru asta nu-mi doresc sa ma mai intorc vreodata in Romania ca sa traiesc acolo. Pentru motivele astea imi este rusine ca sunt romanca si cred ca stramosii nostri s-ar rasuci in mormant daca ar vedea ce fel de natie a devenit in marea ei majoritate natia romana.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • aradean

        publicat @10:25 27 January 2010

        1.Doamna italienii au lasat sa moara omu’ langa ei numa pt ca era roman,faceau plaja linistiti langa cadavrele unor fetite de etnie rroma ASA CEVA NU VEI GASI NICI O DATA IN ROMANIA!UITE SI LINKUL:http://www.cotidianul.ro/italieni_la_plaja_alaturi_de_cadavrele_a_doua_fetite_video-52402.html

        2.rusine ar trebui sa iti fie ca,dupa atata timp cat ai trait in “nenorocita aia de tara” nu ai reusit sa cunosti pe cei de langa tine si pot sa iti dovedesc prin o gramada de exemple ca,gresesti dar cel mai usor ar fi sa-l citesti pe acest om :) apoi sa iti dai cu parerea!

        http://www.cabral.ro/din-viata/rahat-turcesc

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • aradean

        publicat @09:44 28 January 2010

        draga Cris iti recomand calduros postul lui Cabral intitulat “rahat turcesc”.Ai de invatat multe de acolo!Sa-ti fie rusine nu pt ca esti romanca ci pentru ca atat cat ai stat in “nenorocita asta de tara” nu ai stiut sa cunosti oamenii de langa tine.Nu cred ca in Romania orice roman indiferent cat de insensibil ar fi ar putea face plaja linistit langa cadavrele a doua fetite(vezi cazul din Italia)sau ar sta langa un muribund fara sa anunte o ambulanta doar din cauza ca e strain!NU CRED!Nu stiu ce oameni ai cunoscut in tara atat cat ai stat eu te aisgur ca exista mult mai multi oameni minunati decat lepadaturi!Saraci au toate tarile si pt documentare iti recomand periferiile oraselor din sudul Italiei(in special Napoli) si dupa 10 min de mers pe jos Ferentariul ti se va parea minunat prin comparatie asta daca reusesti sa termini acea plimbare si daca mai ramai cu ceva prin buzunare!Eu unul am ramas socat ca in 2009 am putut vedea asa ceva!Credeam ca sunt povesti!

        Am totusi 2 intrebari!Acum ca ai plecat din cauza ca nu puteai face nimic pt “pentru fiecare batran, copil sau animal abandonat”,ai parasit “nenorocita aia de tara”…acum esti implinita?Acolo unde esti poti face ceva pt ei?

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Cris

        publicat @15:53 28 January 2010

        Salut,

        Nu, in continuare nu pot face aproape nimic pentru ei. Defapt ce zic aproape nimic…nu pot face nimic..datul de pomana cand si cand nu cred ca le schimba viata in bine semnificativ. Dar macar nu-i mai vad.Pot sa-mi “ingrop capul in nisip”, sa-mi ingrop fortat amintirile si sa-mi continui existenta.Da ma simt vinovata si da de nenumarate ori m-am gandit ca am fost lasa fiindca n-am stat acolo sa incerc sa fac o lume mai buna.Romania insa nu merita sa sacrific nici viitorul copiilor mei, nici restul vietii mele.
        2 – Mi-a luat 2 ani ca sa ma acomodez aici dar da, nu sunt doar implinita, sunt fericita aici.Nu am doar confort financiar ci si psihic.Lux pe care nu-l aveam in ro din cauza mitocanilor care eclipseaza minoritatea de oameni decenti care au mai ramas.
        Mie mi sa pare ca posturile lui Cabral laudative la adresa Romaniei se refera in mod deosebit la partea turistica …super munti, super delta, tara in sine splendida(nu sunt ironica)…pacat ca e locuita. Am trait in ro 24 de ani, mi-am tocit coatele vreo 16 ani prin scoli si in general am incercat sa exist cu grija sa nu-l deranjez pe cel de lnga mine.Dar stii ce…mi-a ajuns pana peste cap de nesimtirea majoritatii romanilor..contrazice-ma daca poti! Mi-a ajuns ca imbecilul de la 9 sa-si alerge javra la 6.30 in fiecare dimineata in capul meu, ca nesimtitul 3 case mai incolo de mine sa bubuie maneaua la 11 noaptea in capul meu weekend de weekend(am locuit si in capitala si in provincie), m-am saturat sa se chiorasca vanzatoarea de la supermarket cand eu ii zambesc politicos, sa ma umileasca functionarul care asteapta spaga inainte de buna ziua. M-am saturat sa stau la coada sa platesc impozit la timp pt care nu simt ca primesc nimic inapoi, m-am saturat sa gasesc tone de gunoaie pe Valea Azugii in locuri retrase unde speram sa pot sta sa ma bucur de natura cateva ore si multe, prea multe altele.Spune-mi ca n-am dreptate!Zi-mi hai ca sunt carcotasa si defapt lucrurile astea nu exista.Zi-mi ca natia romana e defapt una cu bun simt, civilizata in majoritatea ei si ca in ro muncind CINSTIT si platind taxe cinstit poti duce un trai civilizat(s-ar putea sa intelegem lucruri diferite prin civilizat).
        Am stat in ro si n-am stiut sa cunosc oamenii de langa mine…oo si cum i-am cunoscut inca. Si cu putine exceptii majoritatea sunt o apa si-un pamant…din pacate. Nu stiu care e siuatia in Italia,Spania.Am fost acolo doar in vizita.Eu locuiesc in UK.Zone extreme exista PESTE TOT.Eu ma refer la o majoritate, o mentalitate majoritara in care eu nu ma regasesc deloc in ro.Ai dreptate romanii nu ar face plaja langa 2 fetite moarte pe plaja..si-ar lasa in schimb generatii intregi de pensionari sa inghete in case iarna sau sa moara de foame literalmente,romanii ti-ar fura din buzunare si de prin masina cand tu te chinuie sa repiri dintre fiare pt ca tocmai ai avut un accident rutier(experienta personala din pacate),romanii te-ar lasasa zaci in propriile fecale ziua intreaga in spital daca nu ai “cotizat”, oooo si cate si mai cate.In Ro am trait si-n in Bucuresti, cativa ani, si-n provincie.Am vizitat destul de mult din tara aia iar senzatia mea de repulsie s-a format in timp. Marea diferenta intre traiul in Ro si cel de afara este ca afara pot vedea luminita de la capatul tunelului.In Ro nu mai aveam nicio speranta.Daca nu ai tupeu, nu dai coate, te straduiesti sa fi corect si sa-ti faci partea ta de treaba, nu ai cultul spagii sau al pupatului de fund in Ro nu ai cum sa cresti ca si individ, sa existi in mod civilizat.Dar poate tu imi poti aduce dovezi ca ma insel..poate tu imi poti arata muntele de oportunitati pe care l-am ratat.Pana atunci insa am sa continui sa exist unde simt ca ma identific cu majoritatea si bunele sunt net mult mai multe decat cele rele, fiindca n-am avut niciodata pretentia ca strainatatea e perfecta.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • aradean

        publicat @22:27 28 January 2010

        @cris:

        te pot contrazice:)
        Cabral vb de cei care vb urat de aceasta tara in special nu de turism.Coruptia din tara,manelistii,maidanezii,curvele si pestii nu sunt ROMANIA.Fac parte din peisaj.E drept.Intrebarea e de ce?Sunt de vina cei multi sau cei care nu aplica legile existente?Sau crezi ca englezul a invatat singur sa nu arunce gunoi pe spatiu verde?S-a nascut educat?NU!A FOST EDUCAT!PRIN LEGE!A facut,a platit si a platit sa-l usture apoi s-a mai gandit!Crezi ca unui englez nu i-ar conveni sa dea 50-100 de euro sa nu-i salte militia permisu’?Crezi ca educatia il opreste?Sau mentalitatea?Romania are nevoie de de 2 “chestii” : un FISC adevarat si un minister a l internelor adus cel putin la 70% cu cel de afara si apoi iti garantez ca in 2 ani vei vedea o alta Romanie!

        Eu nu te-am criticat pt ca ai plecat.Si nici nu te vreau inapoi.:)) Nu vreau nici sa iti arat oportunitatile pe care le-ai ratat.Ai plecat…Iti doresc trai fericit.
        Ma deranjeaza insa expresii de genu’ “tara aia?”,”tara de rahat”!Ma irita ca nimeni nu vb atat de urat de tara lor asa cum o fac romanii plecati “dincolo”!Mi-e sila!Toti sunteti obsedati sa va uitati inapoi si sa ne scuipati,poporul,tara,traditiile tot.De ce?Va e mai bine daca o faceti?Va place sa barfiti cu altii de tara voastra zicand “tara aia”?Da,draga Cris avem spitale de toata jena,copiii invata inca,multi foarte multi in scoli insalubre,DA romanul e sarac si fura!DA de o mie de ori DA dar atunci cand insulti acest popor sa nu uiti ca din el fac parte acei copii care a luat medalii la patinaj viteza se antreneaza pe placi de placaj sau pe role,ca cel care a luat locul opt mondial la saritura in apa se antrena pe saltele pt ca nu aveau bani de apa in bazin…ca,canotoarele noastre se antreneaza in locuri neamenajate si castiga titlul european cu 400 de lei pe luna,desi au lipsuri multe multi dintre copiii romani INCA sunt printre primii la olimpiade pe banuti de nimic.ASTA SPUNE FOARTE MULT DESPRE MENTALITATEA ROMANULUI!Si nu o spun din populism!Sincer!

        Sigur avem si gauri mari…una e lipsa culurii generale care e majoritara si dovada care m-a distrat cel mai mult a fost acum la referendumul de la alegeri…au votat ca oile scaderea numarul de parlamentari,institutie care este intr-un stat democratic PUTEREA LEGISLATIVA si au pupat in fund PUTEREA EXECUTIVA CARE NU A APLICAT LEGILE DATE DE CEA LEGISLATIVA.NU E MINUNAT?:)))DA SI ASTA E ROMANIA! :) )

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • Cris

        publicat @03:05 29 January 2010

        Salut,

        “Ma deranjeaza insa expresii de genu’ “tara aia?”,”tara de rahat”!Ma irita ca nimeni nu vb atat de urat de tara lor asa cum o fac romanii plecati “dincolo”!Mi-e sila!Toti sunteti obsedati sa va uitati inapoi si sa ne scuipati,poporul,tara,traditiile tot.De ce?”
        Nu reusesc sa identific foare clar si ca atare nu-ti pot raspunde exact de ce.Nu cunosc situatiile celorlalti romani plecati afara, dar in cazul meu nu a fost deloc usor.Am urat faptul ca nu pot sa traiesc cum vreau, sa-mi duc viata linistit la mine in tara si trebuie sa o iau complet de la cap in alta parte.Am urat sistemul, neoamenii etc etc.Pentru mine plecatul afara e definitiv.Eu sunt aici sa raman nu sa fac bani si sa ma intorc in ro.Si ca sa pot sa fac asta mental a trebuit sa incetez sa mai exist in ro si sa fiu 200%prezenta si implicata aici. Am plecat din ro cu senzatia pregnanta de frustrare, neputinta,care intre timp s-a cristalizat in repulsie,criticism dus la extrem. Probabil ca asta face parte din procesul meu de “vindecare de Romania”.Fiecare discutie cu oameni ramasi acolo care accepta resemnati viata(ma refer la oameni tineri pana in 45 ani) are pentru mine finalmente un efect purificator, eliberant..e o reconfirmare ca sunt defapt unde trebuie sa fiu..Nu stiu daca intelegi ce vreau sa spun, nu prea reusesc sa explic in cuvinte.Nu m-am nascut urand Romania,si i-am acordat n sanse inainte sa hotrasc ca nu mai pot.Dezamagirea ca nu mai pot continua acolo s-a transformat treptat in ura.Cred ca odata ce voi fi consumat ura asta am sa trec in ultima faza a relatiei mele cu ro, si anume nepasarea/indiferenta.Nu urasc traditiile si NICIODATA nu am barfit Romania cu strainii.Daca un strain zice ceva de rau de ro sunt prima care-i dau un contra exemplu si-l contrazic atat cat am argumente.Ai inteles gresit…nu urasc traditiile autentice romanesti si spatiul romanesc in sine=tara, ba din contra.Urasc mentalitatea furacioasa a majoritatii romanilor, situatia nemernica in care se complac, lipsa crunta generala de respect fata de omul de langa tine si fata de legi etc etc.Daca unui strain ii gasesc argumente 100 sa-l contrazic cand vorbeste Ro de rau unui roman nu-i pot tolera nicicum atitudinea de “ptit gunoiul sub pres”.Cineva imi zicea ieri ca sunt eu prea pesimista si vad numai relele..asa o fi oare?!..sau relele astea au constituit o realitate care ma sfideaza ori de cate ori am contact cu ro.Vorbesti de copiii exceptionali, de sportivii performanti..toate astea sunt o fractie abia din ceea ce reprezinta defapt societatea romaneasca.Sunt o gura de aer curat care sa nu o sa existe la nesfarsit fara sustinere.Sunt, pentru mine cel putin,cumva in categoria “batrani,copii, animale abandonate”.Fac parte din cei care ar merita tot sprijinul si pentru care eu iarasi nu sunt in stare sa fac nimic.In fine cred ca asta o sa fie ultimul meu comentariu pe subiectul asta.Am lungit-o si asa prea mult cu relatia/parerea mea vis a vis de ro si pana la urma face fiecare ce poate si cat poate.Mi-a facut placere schimbul de opinii, si-ti doresc sa-ti fie bine oriunde vei trai.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

    • Adrian

      publicat @01:18 28 January 2010

      Completez. Un fapt total adevarat la care am fost martor ieri in numitul ASE. Eram la biblioteca invatam pentru examenul de azi si in sala intra doi oameni in varsta. Dupa cateva minute tipa de la xerox a venit sa le atraga atentia ca trebuie sa paraseasca sala pentru simplul fapt ca nu sunt studenti si nu au acces in incapere. Doamna a spus ca nu deranjeaza cu nimic si ca doar sunt acolo pentru ca trebuie sa astepte pe cineva si in biblioteca era cat de cat mai cald decat pe holuri. Tipa de la xerox n-a inteles si a inceput sa se panicheze. Urmare a acestui fapt peste 10 minute lucratoarele de la biblioteca au venit cu agentul de paza de la poarta cladirii pentru a-i invita afara pe cei doi batrani. Acestia au refuzat initial dar agentul a recurs la amenintari cu forta fapt ce i-a determinat pe cei doi sa iasa. Cand am iesit dupa vreo doua ore cei doi erau pe o canapea in fata bibliotecii probabil inca asteptau si acolo era extrem de rece.
      Acum nu mai stiu ce sa inteleg. Oamenii aceia erau cel mai mare rau care se putea intampla ASE-ului ieri. Cu siguranta fata de devastatori de biblioteci ori piromani nu aveau si nici linistea nu o perturbau. Pe langa asta erau destule locuri in sala si chiar daca n-ar fi fost eu as fi preferat sa-i las pe ei sa se odihneasca acolo inainte nevoii mele de a invata pentru un examen.
      Daca tot e moda cu eschimosii se pare ca si in materie de tratament al persoanelor in varsta procedam la fel: cand teoretic devin inutil ii lasam in frig.
      Romania TE IUBESC!!!

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  3. mugur

    publicat @21:48 26 January 2010

    off topic: (sper sa lasi linkul) situl asta chiar da un premiu si de 3 zile nu avem nici un castigator. se baga cineva:
    http://stimtot.ro/concurs-de-miezul-iernii-100-ron.html

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  4. vero21

    publicat @23:50 26 January 2010

    off topic: daca ai vedea ce fata de copil speriat ai in momentul acesta :) ))) esti foarte haios:)))) saracutul de tine :-s …sa nu incepi a plange te rog :) ! Te am pupat lasa k iti dau drept premiu pt ce ai suportat un “ceolofant” :P !

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  5. NuPrivi-Sunt Desene Animate

    publicat @23:53 26 January 2010

    vreau si eu in jamaica:)) sa traiesc din stiti voi :) ) lasai pe cei din haiti

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  6. aleyna

    publicat @00:01 27 January 2010

    Prefer sa tac,ca iar ıncep sa vorbesc şi mi-e ca n-o sa ma mai opresc!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  7. ioanaDE

    publicat @01:47 27 January 2010

    salut. Stiu ca pare crud ce spun, dar oamenii si-au facut-o cu mana lor…nu au stiut sa inlocuiasca resursele …si astfel s-au terminat. asa se va intampla rand pe rand cu noi toti daca nu vom stii sa pretuim planeta asta si sa mai si dam inapoi nu numai sa luam, sa o protejam un pic si sa o mentinem curata.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  8. catalin_nstrd

    publicat @03:11 27 January 2010

    te referi la documentarul “Home”? Ai putea sa lasi un link cu filmul ala aici pe blog…fiindca ar trebui sa-l vada cat mai multa lume, m-am uitat a viewuri si fernando de la caransebes are mai multe decat documentarul asta care mi se pare printre cele mai tari ever

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  9. richard

    publicat @11:27 27 January 2010

    Off topic. Aparent, siteul Luanei este infectat cu un Trojan Iframe IK.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  10. multzam

    publicat @12:26 27 January 2010

    eu sunt de acord sa ii ajutam cu bani, cu doctori, cu voluntari sau ce mai putem si noi …dar sa ne apucam sa le plangem atata de mila si sa facem din asta subiecte de stiri, e prea mult… chiar si cu infiatul copiilor haitieni mi se pare o tampenie… Concluzia: cine vrea si poate sa ii ajute pe sarmanii din haiti sau din haiti-ul romanesc sa o faca…IN LINISTE!!!!!!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  11. evergreen

    publicat @14:17 27 January 2010

    :( daca fiecare din noi am incerca sa schimbam situatia, poate s-ar treansforma haiti-ul romanesc in ceva mai bun

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  12. somerio

    publicat @14:41 27 January 2010

    aia macar au niste motive… cum bine zici si tu “si-au exploatat toate resursele”… si acum au mai venit si cutremurele devastatoare…

    La noi?
    Avem resurse pentru toata europa… cand ma gandesc la bijuteria numita “delta dunarii” imi vine sa turbez ca suntem codasii europei din toate punctele de vedere.

    La noi, un cutremur d-ala ne-ar sterge de pe fata pamantului… si nu inteleg de ce nu mai vine o data… si cum ne mai suporta natura asta… la cat de infecti suntem…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • corinan

      publicat @03:39 29 January 2010

      Ai grija ce-ti doresti, ca ……

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  13. Design Interior

    publicat @16:50 27 January 2010

    Aceasta campanie tine pana la sfarsitul lui februarie,deci putem sa contribuim inca!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  14. mihai t

    publicat @18:57 27 January 2010

    mda

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  15. M

    publicat @04:03 28 January 2010

    Pt cei care vor mai multe informatii despre adevarata istorie a Haiti-ului…
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=17191

    http://www.truthout.org/an-open-letter-david-brooks-haiti56199

    Cat despre mila … oamenii aceia nu au cerut mila noastra.
    Ar fi putut fi altfel daca erau lasati…Multe lucruri nu s-au spus iar acum dintr-o data au devenit demni de mila mondiala. Timpul ne va arata de ce…
    @Cabral: Marturisesc ca pentru prima oara de cand frecventez destul de des blogul tau (si e important acum sa mentionez ca e de la postarea dedicata fiicei tale) nu inteleg scopul postarii tale… Speram ca vei scrie ceva inca de acum 2 saptamani iar acum citesc ce ai scris si ma intreb ce vrei sa spui (sau poate nu vreau sa inteleg).
    Eu una ajut cat pot in Romania dar ajut si in asemenea situatii. M-a surprins si tonul raspunsului initial oferit lui Law, parca nu e stilul lui Cabral…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  16. Pingback: Mircea Badea si Elena Udrea, record de vizitatori pe blog in 2009 | trafic blog

  17. happy_varza

    publicat @21:28 28 January 2010

    Categoric exista un Haiti “romanesc” care cu foarte multa greutate va putea fi “rezolvat”….

    @ral,
    intr-adevar exista si asemeanea personal medical, insa el este, cum s-ar spune, “rarisim”

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  18. corinan

    publicat @23:24 28 January 2010

    Doamne fereste de o ”zguduiala” si pe la noi ! …. Sa vezi atunci ”Haiti romanesc ” !!!!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • aradean

      publicat @10:43 29 January 2010

      Daca spui asa ceva spune in soapta!:))Nici sa nu ne gandim…iti dai seama cate apartamente sunt modificate,adica au spart peretii de sustinere pt camere mai mari…sau farmaciile si magazinele deschise la parterul blocurilor unde au inlocuit peretele de sustinere cu termopan!?!?!

      Ma gandesc cu groaza ca,daca ar mai fi un “4 martie 1977″ nu ar mai ramane in Romania decat casa poporului!

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  19. reactoru'

    publicat @01:47 29 January 2010

    Mda…in curand o sa vezi reportaje pe CNN cu ajutoare umanitare pentru romanii care o duc mai rau ca pe vremea lui Ceasca.Dar nu o sa intervina nimeni , o sa se invoce democratia si faptul ca ai nostrii conducatori au fost votati in mod democratic. Galetile electorale nu se pun.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  20. RB

    publicat @21:53 29 January 2010

    Sa stii ca ma apuc sa il descos eu pe Gelu daca nu ii publici urmatorul episod! asta se numeste privare de drepturi! Dreptul lui Gelu la notorietate si dreptul nostru la distractie :)
    Dar sa nu te simti presat de solicitari. Nu e nici o graba… :) )

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  21. Marius

    publicat @01:44 01 February 2010

    Sh*t happens everytime…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  22. sigilii

    publicat @08:41 24 April 2010

    am trimis la sms de vro 10 euro |:| poate din putinu meu ajuta

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

Lasa un comentariu