Dezbatere: triunghiul sentimental / sexual
publicat @ 10 June 2009 in categoria > dezbateri
Taguri: clubul de dezbateri, intrebari
Premisele sunt astea:
Doi oameni au o relatie. Ca sa nu ii incrucam, o sa-i spunem ei “A.” si lui “B.“.
Deci A. si B. au o relatie. Se iubesc, se simt bine, toate merg bine si frumos.
In timpul asta se iveste la orizont o alta fata, sa-i spunem “C.“, ea avand o atractie nebuna pentru “B.”.
A. il iubeste pe B., are incredere in el, toate merg bine dar la un moment dat ea trebuie sa plece, pentru o perioada numai.
C. vede ca ar putea face ceva, s-ar putea apropia de B., ar putea sa-i spuna ce simte, ar fi sanse sa ajunga impreuna.
Ce sa faca C.?
a) sa lase omul in pace, caci are deja o iubita, sa-si infraneze dorinta, sa-luite.
b) sa incerce sa se apropie de B., sa-i spuna ce simte, sa-l vrajeasca.
c) sa-l lase pe B. sa decida, dupa ce ii lasa de inteles ca ea ar vrea.
Ce cred eu? Cred ca barbatul fidel e cel care refuza atunci cand i se ofera sansa sa insele, atunci cand tentatia e la o vorba distanta si el se intoarce si pleaca. Nu cred ca fidel este barbatul care nu inseala pentru ca nu i se ofera ocazia, sau care nu cauta sa insele.
Deci, cred ca benefic pentru toti trei ar fi ca C. sa incerce sa-l seduca pe B.
Daca B. refuza, atunci A. va avea langa ea un barbat care intr-adevar o merita si in care se poate avea incredere (evident ca B. ii va spunei iubitei ce a incercat C.).
Daca B. nu refuza si se cupleaza cu C., atunci A. (cu toate ca nu-i va veni bine la inceput), nu-si va mai pierde timpul cu un barbat care n-o merita si va cauta mai departe. Atat si B., cat si C., vor fi fericiti, macar pentru o perioada.
Ce sa faca C.?
- Sa-l lase pe B. sa decida daca o paraseste pe A. sau daca se intoarce catre C. (57%, 598 Votes)
- Sa-l lase in pace, ca nu-i frumos sa te bagi intre alti doi oameni! (27%, 285 Votes)
- Sa-l vrajeasca frumos si sa-l ia acasa. (16%, 158 Votes)
Total Voters: 1,041
Pingback: De sufletel, intermezzo. « cabral.ro
Jademan
publicat @13:40 10 June 2009
Să sune pe A să-i zică că-i place de B şi că s-ar coţăi cu el, măcar cât e ea plecată.
Aia iubire adevărată!
Crazzy
publicat @13:42 10 June 2009
eu as incerca, dar nustiu daca l`as duce acasa. este mult de vorbit pe marginea acestui subiect
Jademan
publicat @13:44 10 June 2009
Că dacă-i spune ce-are de gând, atunci B nu mai înşeală, că ştie şi A de treabă. Părerea mea!
Problema, însă, ar putea fi alta: B să iubească pe D – probabil de acelaşi sex cu el sau ceva – şi toantele să nici nu ştie!
Crazzy
publicat @13:47 10 June 2009
si tie iti zboara gandul la “patratul” conjugal? deja este prea veche aia cu triunghiul
)
Teo
publicat @13:47 10 June 2009
imi place la nebunie varianta ta =))
u are geniously
eu tot pe varianta in care C incearca sa vrajeasca merg
Alina
publicat @13:51 10 June 2009
Daca gandim rational, B. este cel care trebuie sa decida daca o paraseste pe A., daca se intoarce catre C. sau daca sta cu amandoua.
Sentimental vorbind, A. va trage cu dintii sa pastreze relatia cu B. inainte de a se gandi ce e benefic pentru toti trei.
Cabral Ibacka
publicat @13:52 10 June 2009
De acord.
Follenvie
publicat @11:25 11 June 2009
nu`s fata dar am fost in locul lui A si am rugat pe B (care in povestea mea e fata) sa se hotarasca daca vrea cu C (alt barbat) sau cu A (respectiv eu) . B a vrut sa continue cu A , numai ca acum increderea lui A in B e la un nivel foarte scazut si A inca se intreaba daca a facut sau nu bine ca si-a urmat sentimentele si nu ratiunea.. , Tare aiurea situatie.. asa ca am votat ca C sa aiba bun simt si sa nu se bage pentru ca e posibil sa se arda si el/ea (cum a patit C din povestea mea) nu numai A
papa
publicat @13:52 10 June 2009
Cu toate ca nu-i frumos sa te bagi in viata omului, ar fi bine sa fie totusi pus la incercare…macar asa afla si B daca o iubeste cu adevarat pe A:)
Sadd
publicat @13:54 10 June 2009
Posibil ca A. sa se intoarca cu un A1…de la personajul D. ..sau asta e alta discutie…deci…C. poate sa incerce sa il ia acasa…sa avem si putina adrenalina in poveste
dush
publicat @14:22 10 June 2009
dar exista si ca a+b+c sa traiasca frumos impreuna, fara sa existe nebunisme…
V
publicat @14:30 10 June 2009
Vorbesti naspa.
Si aici nu e loc.
Cabral.
doggy
publicat @14:39 10 June 2009
Daca B. refuza… Pai daca refuza poate are motivele lui… poate nu accepta, nu din cauza ca tine prea mult la A si pt. ca e fidel, ci pt. ca C nu il atrage la fel de mult ca A sau C este cu mult sub A. Adica nu e relevant. Pentru ca o poate refuza acum pe C dar sa raspunda la semnalele de mai tarziu ale lui Y.
Dodolino
publicat @14:41 10 June 2009
si daca A intalneste acolo unde e plecata un anume D??? Il mai merita ea pe B dupa ce acesta refuza tentatia???
lorena
publicat @16:46 10 June 2009
problema nu e daca il mai merita sau nu, si nici macar de merita nu e vorba
..daca B cedeaza, n-o mai merita pe A? daca C makes a move, nu mai merita pe nimeni ptr ca e o…care distruge relatii fericite si roz? ntz
Dodolino
publicat @22:53 10 June 2009
sa inteleg ca nu iei in calcul varianta dintre A si D… oare de ce?
teresa
publicat @14:48 10 June 2009
mai, da de poligon n-ati auzit? ala e tare… sau “poligon stelat”…
ce triunghi, patrat, liniuta…
Crazzy
publicat @23:49 14 June 2009
se poate si asa? este loc/timp pentru un “poligon stelat” ?
ruxxa
publicat @15:06 10 June 2009
nu iti pierde timpul cu cineva care nu e dispus sa isi piarda timpul cu tine…
si nimeni nu se intoarce in trecut pt un nou viitor…dar…prezentul iti ofera sansa de a te razgandi oricand pt un viitor nou…
un mar
publicat @15:10 10 June 2009
Sa pornim de la presupunerea ca B este un barbat bine intentionat, care o iubeste pe A si nu i-a mai fost infidel (deci nu este un barbat care ar arde tot ce poate!)
In acest caz:
C ar trebui sa flirteze, sa fie glumeata, sa faca aluzii mai in gluma, mai in serios, apoi…sa-l invite ca din intamplare la o cafea dupa serviciu, sau sa pretinda ca nu-i merge calculatorul si are nevoie de ajutor si-l stie pe el mai priceput (dar asta nu in scopul de a face sex, ci de a crea o anume intimitate, de a-i induce intrebarea fireasca “femeia asta ma place? femeia asta vrea ceva de la mine?”
Pe masura ce aceasta intrebare se aprinde in mintea lui, placuta vanitate de a se crede dorit, il va face sa fie in mod inconstient mai atent la cum arata, ce face, ce spune C.
Acum exista 2 posibilitati
)
1. B o considera pe C neatragatoare si atunci se va purta la fel ca pana in prezent sau va deveni mai rece
2. B o considera pe C atragatoare si atunci ea are toate sansele..
Ii povesteste ce a mai facut ea, avand grija sa-i arate ca e o persoana activa, duce o viata interesanta, calatoreste, are un grup mare de prieteni, ba chiar si cativa admiratori (se stie ca cea mai frumoasa bijuterie pt o femeie este privirea altui barbat).
Vorbind despre ea va avea grija sa-i puna in acelasi timp si lui intrebari “Dar tu? Ce ai facut in weakend? Cum ai petrecut? Tu ai fost la piesa asta? Nu? Stii de cand vreau sa merg? Sau.. si tie iti place Sting? Ar trebui sa mergem. Le iau si pe Adriana si Cristina- (prietene care pe ultima suta de metri nu mai pot ajunge
Tot vorbind cu el va afla mai multe si despre relatia cu A, despre eventualele nemultumiri.. Va avea grija sa para impartiala in sfaturile pe care poate i le va da, dar sa se situeze drept opusa lui A in chestiunile care pe el il deranjeaza. El va gandi “Uite cu C n-as avea problemele astea. Uite C ce libera, ce lipsita de griji e! De ce nu poate fi si A asa ca C!”
Exemplu: Daca lui B ii place sa danseze, sa iasa cu prietenii in cluburi, iar A este mai nesigura sau nu-i place zgomotul si fumul din localuri… cu prima ocazie (la o zi de nastere sau petrecere de firma) C va dansa lipsita de griji impreuna cu B pana dimineata
indepartat!), ce surprize le pregatea iubitilor
Daca B e mai nonconformist, vrea aventura cand vine vorba de sex, iar A este mai timida, mai demodata, vrea doar in pat, cu lumina stinsa… C va avea grija sa-i povesteasca (in treacat, nu detalii) ce nebunii a facut ea in trecutul (
Daca lui B ii plac femeile f ingrijite, C va avea grija sa fie atragatoare, sexy etc.
Daca A nu se poate descurca in chestiuni minore fara ajutorul lui B si asta il exaspereaza… C ii va povesti cum a rezolvat ea cine stie ce problema.
Etc, etc..
Treptat, treptat se va crea intre ei o anumita intimitate, conversatia se va purta pe ton de flirt… cine stie poate ca C nici nu va trebui sa-i spuna pe sleau lui B ce simte, poate ca primul pas il va face B!
artistu
publicat @15:56 10 June 2009
Deci bine zice istoria ca marul este ISPITA goala si ii mai si merge minte! Voi propune sa fii pedepsit pentru infractiunea numita GANDIRE LOGICA!
lorena
publicat @16:48 10 June 2009
nu stiu daca esti fata sau baiat, dar ai pus punctul pe i…
Simona Stan
publicat @20:09 10 June 2009
C deja a facut primii pasi, B poate sa fie primul care face fizic si concret ceva, spre exemplu un gest intim..Si aici vorbim de o C tacticoasa si inteligenta, dar C va trebui sa aiba intotdeauna in vedere ca daca ea va deveni o A pentru B, oricand ar putea aparea o alta C pe care B sa nu o ignore.
Crazzy
publicat @23:59 14 June 2009
daca C a devenit A prin tactica/inteligenta ei, cred ca poate avea grija sa nu existe o alta C. Dar in cazul in care se iveste o alta C ea va sti sa treaca peste B si sa`si refaca viata (chiar daca va fi greu)
dana
publicat @15:14 10 June 2009
mie un patrat mi se pare ideal. A+B= Love apoi A +D =ce vrea A si B+E= ce-i lipseste lui B din rel cu A……….si atunci toata lumea e fericita…..
Giuliano
publicat @15:50 10 June 2009
aha deci asa faci tu
esti tare fidela … si va mai mirati de ce sunteti cam toate…… sti tu ! exista multe jucari erotice pt a satisface un partener . si nu e neveoie sa il /o inseli !
Crazzy
publicat @21:13 10 June 2009
=)) te`ai atacat?
dana
publicat @20:16 11 June 2009
stii si jucarii -se scriu cu 2 de i
Dodolino
publicat @15:15 10 June 2009
Nu mai bine domnisoara C isi traieste clipa? oare invers s-ar pune problema la fel???
cris
publicat @15:26 10 June 2009
majoritatea au votat sa-l lase pe B sa decida. Sunt partial de acord.
Eu cred ca si C are un rol foarte important, asta in conditiile in care isi doreste o relatie serioasa cu B.
Daca B este intr-o perioada de vulnerabilitate?…C profita de aceasta situatie, nu? C este constienta de situatia lui B, stie ca A este plecata…
Eu zic ca iubirea se mai si invata!
MARIA
publicat @15:38 10 June 2009
CAT AM FOST SINGURA, 1AN SA ZICEM, NU A APARUT NICI UN A., NICI UN C. SI NICI MACAR UN D.
ACUM, CA A APARUT A., APARE SI C., DUPA FOARTE PUTIN TIMP.
dana
publicat @20:21 11 June 2009
da, stii ca se simte destul de usor cand cineva are incredere in el; tu acum fiind implicata intr-o noua relatie, normal ca te simti mai sigura pe tine, decat atunci cand erai singura si cautai…deci nu te mira ca a aparut si un C.
daca imi permiti sa-ti aduc aminte un vechi proverb:”cine alearga dupa 2 iepuri nu prinde nici unul”
iuliaaa
publicat @15:47 10 June 2009
eu zic sa se iubeasca toti 3, in acelasi timp, …..si o sa fie toata lumea satisfacuta si multumita……ce e asa mare filozofie?
sau acu nu a mai auzit lumea de manage-a -trois??:)
explorish
publicat @16:11 10 June 2009
interesant de ce ai zis ca C. e fata. probabil de la un caz real, dar faci o mica neechidistantza
.
eniuei, daca C e prieten/a cu amandoi, zic ca ar trebui sa le spuna la amandoi. si sa nu astepte pana A. e plecat/a ca sa o/il lucreze pe la spate. parerea mea.
lorena
publicat @16:50 10 June 2009
hai sa fim seriosi, u te-ai duce la A sa-i zici- stii ceva, imi place de prietenul tau? nu cred
explorish
publicat @00:01 12 June 2009
eu i-as lasa in pace. m-am pus insa in situatia lui A, si prefer sa mi se spuna in fata. e singurul mod in care snt sanse sa nu-i port pica lui C, indiferent de ce se va intampla.
aiureantramvai
publicat @16:46 10 June 2009
Daca imi permiti, cred ca problema este putin gresit pusa. Fidelitatea (asa cum o definesti tu indirect) nu este o conditie necesara unei relatii. Infidelitatea, insa, este o circumstanta agravanta pentru o relatie. Mai direct… fidelitatea nu are nevoie de probe. Evident, daca e probata e si mai frumos. Dar nu necesar.
Acum sa ne intoarcem la C. Pai e dreptul ei/lui sa incerce. Cum era aia cu “pursuit of happiness” la americani? Ramine la latitudinea judecatilor ei/lui morale daca se baga sau nu intre A si B. Criteriile cred ca sint mai degraba conjuncturale decit generale (A e o scorpie, B e nefericit, A si B nu se mai iubesc de mult da’ sint prea lasi sa faca ceva si asa mai departe)
Si, putin mai in gluma, cred ca cel mai bine e ca A si B sa o/il invite pe B intre ei. O prietenie care se mai lasa si cu placeri nu strica nimanui
Baby
publicat @17:24 10 June 2009
Daca totul merge bine intre A si B niciun C de pe lumea asta nu ar putea sa intervina in vreun fel. Asta e prima situatie si cea mai optimista.
Daca A il ignora pe B si-l ia drept un bun personal (e al meu si gata) C are toate sansele sa poata sa intervina cu succes. A doua situatie.
Daca B s-a saturat de A, C iar are sansele de partea ei sa aibe succes.
Daca B chiar o iubeste pe A (sau o respecta, ca dupa nspee ani de convietuire, nu mai e iubire nebuna si pasionala cu nopti nedormite din cauza de…uitat la stele) atunci C iar incearca degeaba.
Daca A cu B sunt nefericiti impreuna, atunci C ar putea veni ca o mana cereasca pentru ambii.
Si situatii de genul asta…ar putea fi enumerate pana maine.
Parerea mea personala este ca nu putem simplifica lucrurile atat de mult (recte A, B si C). Experienta fiecaruia ne-a demonstrat ca pot fi si alti factori implicati in hotararile lor (vezi familie, copii, prieteni, constrangeri de viata, s.a.m.d).
Lup Alb
publicat @17:33 10 June 2009
Da’ ce valoare are o parere despre o situatie ipotetica si inexistenta??? N-o stiu pe A. Il stiu pe B. N-o cunosc pe C.
Si atunci ,despre ce vorbim??
exilat
publicat @17:35 10 June 2009
si altii au problema asta? am fost si eu C…
am pendulat intre a), b) si c). eram complet confuz.
cel mai naspha imi era ca mah simteam aiurea atunci cand incepeam sa mah simt bine. pe mine mah speria idea ca desi sunt C o sa fiu un nou A.
stii sfatul ala bun care zice :”Nu te insura cu femeia/barbatul care e dispus sa isi insele nevasta cu tine.”
imi amintesc cu gust amar , o replica geniala dintr-un film :”Voi 3 faceti un cuplu asa de frumos.”
oricum problema asta are o mie de culori si zece mii de nuante. pentru mine e genul de relatie in care nu lipseste placerea (pentru ca de aia te risti) dar lipseste complet comfortul.
trist.
pitik77
publicat @21:27 10 June 2009
Sper doar ca oricare ar fi rezultatul “C” sa aibe puterea sa treaca peste toate si sa fie fericita.Oricum eu l-as lasa pe “B” sa actioneze,dar asta e alta poevste pe care ti-am lasat-o intr-un alt comentariu la un alt post.
Laura
publicat @03:22 11 June 2009
eu as zice ca C trebuie sa se uite inainte, la litere ca D,E,F,G… si nu inapoi la A si B.
A si B s-au gasit, se simt bine, se iubesc, sa le fie de bine si la mai mare.
daca se uita inapoi, la B si se cupleaza cu el, atunci s-ar putea (la un moment dat) sa apara o D care sa faca aceeasi chestie pe care a facut-o ea cu B, adica sa se cupleze cu B.
si sa zicem ca nu o sa fie asa, numai gandul ca s-ar putea sa se intample asa, nu o sa o lase pe C sa fie linistita si fericita.
chestia cu “what goes around,comes around” e valabila.
Laura
publicat @10:32 11 June 2009
asta cu daca faci asta cuiva ti se va intampla si tie mi se pare f trasa de par. pentru ca 1. tu nu faci nimic nimanui. sunt toti trei adulti. a si b nu-si apartin unul altuia pentru ca formeaza un cuplu, sunt fiecare maturi si ai lor insisi. deci nu vine c si “fura” pe b. ca b nu e o obiect. sa ai libertate de decizie in orice moment al cuplului, asta mi se pare cu adevarat un cuplu puternic, care ramane impreuna, alegandu-se unul pe altul in fiecare zi.
si in plus ok, c si b sunt impreuna, dupa o vreme apare d. nu e in firea lucrurilor? om fi noi bombardati cu imaginea de happily ever after dar ea nu exista in mod real decat intr-un procentaj extrem de mic. restul sunt casatorii nefericite, frustrate, amarate si preferate unei singuratati probabil mai apasatoare. realitatea e ca oricand intr-un cuplu poate aparea in exterior altul mai potrivit la momentul acela nevoilor unuia dintre ei. corect e sa-si asume si sa-si implineasca acele nevoi, eu una asta consider.cred ca prea ne-am obisnuit cu nefericirea ca mod de viata.
Laura
publicat @21:48 11 June 2009
traducerea era mai degraba sau decat “daca faci asta cuiva ti se va intampla si tie” si este o metafora, nu o lege din codul civil sau penal.
A si B poate ca nu-si apartin unul altuia, dar daca se iubesc, se simt bine, toate merg bine si frumos, de ce are impresia C ca A si B au nevoie de o schimbare? Si daca C are “cojones”, de ce nu-i convoaca pe amandoi, A si B, la o sedinta de “familie” in care sa le spuna: oameni buni, aveti nevoie de o schimbare, io-s nebuna dupa B si nu mai pot sa traiesc fara el, hai sa facem o rocada. Da, as fi de acord cu asta, cu o declaratie pe fata, cu toate literele (A, B si C) prezente. Dar in momentul in care C vrea sa-l ia pe B sub aripa ei ocrotitoare, profitand de faptul ca A nu-i acasa, nu mi se pare corect. Din nici un punct de vedere. Capisci?
Laura
publicat @21:50 11 June 2009
ziceam, mai degraba “ce dai, primesti” sau “ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”
Sony
publicat @11:31 11 June 2009
sa traiasca toti 3 fericiti impreuna. Cam greu dar cred ca e o varianta fericita pentru toti. Mai ales B
geretus
publicat @11:52 11 June 2009
Cred ca varianta propusa de tine e cea mai reala si cea mai buna…
Fiecare ar sti cum sta…
Pentru cei care cred ca cel mai bine e ca C sa nu se bage ( crezand ca in felul asta s-ar putea pastra echilibrul intre A si B, ei fiind probabil in situatia lui A si B logic ingroziti de persectiva asta)le spun ca nu pot avea incredere in partener si se vor perpeli toata viata doar doar gandindu-se ca astfel de scenariu se va putea intampla.
Prin urmare, dupa mine, prefer sa se intampla cum ai zis – C sa-si incerce sansa, pentru ca doar in felul asta vei afla ( tu, A sau B) cum stai…Sigur ca ne simtim mai safe daca nu s-ar intampla asta… dar nu poti sa opresti astfel de situatii ( care se vor intampla acum sau altadata oricum) si decat sa stai cu frica-n san, mai bine stii foarte clar cum stai si actionezi ulterior in consecinta…
Sigur, in realitatea, sunt mii de variante, care mai de care mai complicate care nu fac alegerea asa usoara…
Eu pot doar sa va zic ca am fost in situatia lui C si mi-am incercat norocul si am iesit castigator…Idee e ca daca o relatie poate fi rupta ea va fi rupta oricum, indiferent daca intervii tu sau altu… Iar daca tie iti place persoana si crezi ca poate fi ceea ce cauti ( la mine asa a fost… avem deja 5 ani impreuna plus un copil) de ce sa nu incerci… Daca nu merge, asta e… inseamna ca relatia e beton si poti fi impacat cu tine ca ai incercat…
Dodolino
publicat @13:20 11 June 2009
Draga C, incearca sa te gandesti si la tine. Asa ca lasa ce e in jurul tau, si daca tu crezi ca B te poate face fericita, si tu pe el, atunci ia-ti inima in dinti, si spune-i ce simti pentru el. O viata ai si trebuie sa o traiesti. Daca te vrea atunci asa sa fie, iar daca nu, atunci cauta-ti o alta motivatie astfel incat sa uiti de el!
Blogroll