cabral.ro

Unu’ cu vise

UPDATE: M-am uitat peste comentarii si am ramas mut. O buna parte a citit pe diagonala si-apoi s-a aruncat sa comenteze avand convingerea ca a inteles.

Am bolduit partile de text pe care ar fi trebuit sa le vedeti (da, va stiti voi care sunteti) de la inceput, astept sa postati cate un comentariu sub cel initial, macar acum sa fie evident ca v-ati prins c-ati dat cu bata in balta.

A, si asa cum spuneam in incheierea acestui post, n-am pariat deloc gresit, reactia a fost fix cea la care ma asteptam. E simplu, nu? “Ha-ha-ha, ce prost e ala!”

Hai, uita-te la clipul asta si apoi stam de vorba.

Ha- ha – ha, ce prost, nu? Te-ai grabit sa spui asta? Si daca nu e asa?

Nu vorbim de muzica, de… tot, ci de intentie. Nu vi-l dau drept exemplu. Nu.

Dar daca va intreb acum, pe rand, de visele voastre vom vedea ca unii visau si viseaza sa devina cantareti, dar viata, jobul actual, conjunctura i-a facut sa abandoneze.

Vom vedea ca altii visau sa picteze, sau sa plece intr-o calatorie in jurul lumii, sa se faca designeri ambientali sau… aviatori. E, tuturor celor ca noi, oameni cu vise nerealizate si neincercate, Paulica de la Roman ne este in fata.

Ne mangaiem singuri in cele cateva secunde in care ne imaginam cum am fi cel pe care-l speram, oftam in gol a “ce sa-i faci, viata te duce unde vrea” si ne infundam din nou ochii in monitoarele astea, butonand cu furie intr-un excel, sau facand nu stiu ce altceva…

Da, este adevarat, nenea asta nu canta cu filarmonica in spate, nu e pe aceeasi scena cu Sting, nu are videoclipuri ca ale Madonnei… dar omul a avut curaj.

N-am stat sa caut dar banuiesc faptul ca-l voi gasi pe cel putin 10 bloguri cu texte scrise in deradere, cu comentarii de genul “a-ha-ha, ce prost!” si cu multe “lol”-uri. De ce? Pentru ca ne este mai usor sa radem de miscarea scenica dezordonata a lui Paulica, in loc sa ne gandim ca omul a avut curajul sa-si incerce visul. Pur si simplu, sa incerce. Sa se arunce.

Dar noi, noi ce vedem? A-ha-ha, ce prost…

Gata, am pus eticheta, inchidem tab-ul asta si trecem mai departe plescaind multumiti ca am mai gasit inca unul care-i mai praf decat noi.

Daca am pariat gresit pe reactia asta, poti sa ma contrazici oricand. Baga un comentariu.

263 comentarii

  1. Andreea

    publicat @13:00 13 July 2009

    Nu ai pariat gresit, foarte corect ai spus-o.
    Si scoti in evidenta un MARE defect al nostru, al romanilor: sarim imediat sa ii judecam pe oamenii cu care intram in contact, mai ales daca (si scot in evidenta aspectul asta), mai ales daca sunt FERICITI.
    Ei, incepem sa le gasim tot felul de “defecte”: e nebun, e penibil, vai de el…omul e fericit, isi indeplineste visele, noi suntem looserii in final, traim o viata decenta in fata calculatorului cu excelu’/powerpointu’ in brate, ne imbracam frumos si iesim in lume, la fel de decenti si judecam pe aceia care-si baga picioarele in decenta noastra si isi urmeaza visele.
    Apropos, folosesc “decent” intr-un mod ironic.
    Ar fi cazul/timpul sa ne oprim din judecat si sa trecem la trait…
    Din nou sunt total de acord cu tine si abordarea ta pentru subiectul de mai sus. Stii sa spui lucrurilor pe nume…

    Dar, la urma urmei e alegerea noastra…sa traim, sa ne aruncam putin in “penibil” (asa se defineste cam tot ce iese din decenta de care vorbeam) si sa spunem peste vreo 30 de ani “bai, am trait!” sau sa traim decent pana cand ne dam seama ca suntem miserable si am condamnat niste oameni care poate incercau sa ne arate ca putem fi fericiti fara sa traim in normalitatea asta banala.

    Off Cabral…welcome back! :-)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  2. Princess

    publicat @13:55 13 July 2009

    Daca vrei sa canti…fa-o in baie…e adevarat multi vrem sa ajungem pe Luna..e si asta un vis nu? Dar de la a visa pana la a te face de ras plecand pe luna cu Oltcit-ul tunat cu doua chestii din alea de la racheta…nu o sa ajungi decat undeva la 3 metrii sub pamant..plin de aur…ca doar ai fost “jmecher”…ai vista ai avut curajul sa incerci…si in loc sa ai grija sa dezvolti talentele pe care chiar le ai….te joci de-a cantaretul.
    Mama mea cand am terminat clasa a 8 a m-a intrebat ce vreau sa lucrez in viata asta…si i-am zis ca habar nu am…mi-a dat un sfat: ” Fata mea, si menajera daca vrei sa te faci…si nu ai talent la dat cu matura, renunta. Alege-ti ceva ce te copleteaza si ce stii ca te pune in valoare…Dezvolta-ti talentele pe care le ai, si nu incerca sa faci ceva cu talentele altora.”
    Eu zic sa mearga sa faca ceea ce stie sa faca …nu bine…ci foarte bine…si sa lase muzica celor care stiu sa o faca…
    Aviz si “starletelor-pseudo-cantereto-actrite (si la masculin daca nu ti se incurca limba), care cred ca muzica se face din fund si tate nu din talent si munca asidua…Si spun asta ca una ce a studiat pianul 8 ani de zile…si a renuntat datorita lipsei de talent…si cat mi-ar fi placut sa fiu Claidermanita ;)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Princess

      publicat @13:59 13 July 2009

      erata: metri, visat, completeaza,asiduua,

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • misszag

        publicat @18:37 13 July 2009

        asiduua nu exista, dar poti opta pt asidua

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  3. Iulia

    publicat @13:56 13 July 2009

    mda, ai dreptatea ta dar numai in parte..nu ma pot hlizi de visul omului in schimb mesajul lui nea’ Paulica e de toata jena! asa ca scuza’ma ca nu pot spune hotarat “respect pentru nea’ Paulica, la mai multe initiative de acest gen!”
    mi’as dori tare sa se promoveze un alt tip de divertisment, cu alt mesaj..nici muzica sinfonica la tot pasul dar nici asta.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  4. Francesca

    publicat @15:24 13 July 2009

    De accord cu tine referitor la incercarea de a ne atinge visele. Dar de aici pana la a fi penibil in incercarea asta e o linie fina – aceea a grotescului. Din pacate sunt putini dintre noi care au bine dezvoltat simtul penibilului si se opresc inainte de a cadea in grotesc.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  5. bogdan

    publicat @16:36 13 July 2009

    A incercat si a iesit o piesa direct proportionala cu IQ-ul sau.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  6. malpraxis

    publicat @16:56 13 July 2009

    mda l-am vazut pe cocalari mai de mult si speram sa nu-l mai vad inca odata :) ) mosul e “mare om”. ati observat ca are multe haine?? pe bune e bogat ca are tinuta schimbata de multe ori in clip =))))))

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  7. Pingback: Dacă aşa zice Cabral… « Creussa

  8. Heraphim

    publicat @18:14 13 July 2009

    Am stat o secundă şi m-am simţit vinovat, că şi eu am văzut filmul şi-am râs. Dar mi-am dat acum seama ceva: e ok să-ţi urmăreşti visele, dar uneori trebuie să-ţi cunoşti limitele si să cânţi doar la duş. Uneori trebuie şi să-ţi menţii demnitatea, pentru tine. Ce rost are să-ţi urmezi visele când lumea va râde de tine? Şi nu-mi spune că “nu contează ce zice lumea”, pentru fiecare “lol” care l-a văzut în legătură cu video-ul lui o parte din el a murit. Nu e ok.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  9. adidas

    publicat @18:23 13 July 2009

    plin de cocalari frate…am intrat intr un bar unde erau numai ca dumnealui si cantau si radeau si dansau …aproape ca eram gelos pe starea lor de spirit ..nu aveau nici o grija oamenii

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  10. Alecs

    publicat @20:41 13 July 2009

    Daca si-ar fi ales o altfel de muzica, mai putin promovatoare de non-valori, poate l-as fi apreciat pentru ce a facut. Pana atunci, nu se dfeosebeste cu nimic de c”vele care se preteaza toata ziua in fata micilor ecrane.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  11. Devirusare

    publicat @21:00 13 July 2009

    Cand l-am vazut pe Youtube acum vreo 2 luni am ras cu lacrimi :) )

    Mai trebuie sa faca un remix cu Roxy Manelista si s-a terminat toata muzica.

    De maine ma apuc si eu de astfel de scenete, ca videoclip nu pot sa-l numesc.

    p.s.: Sunt smecher de cartier =))))))

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  12. care este tara mea?

    publicat @21:00 13 July 2009

    Ce toleranti mai sunteti, mai romanilor, mai sufletistilor, mai :)
    Ce vise, dragilor? Nenea asta, daca baga in baterie si ceva alcool, va injura de va ia dracu, pe toti, pe rand. Pun ramasag ca sare si la bataie, ca putina smecherie nu strica.
    M-am autoeducat astfel incat sa nu dau sansa prostiei. Prostia nu are drept la visuri, la teluri, prostia este sortita pieririi, daca si doar daca, se trezeste inteligenta din somn.
    Cabral este un tip foarte ok, de admirat, un tip care incearca sa ne arate ca esti frumos si-n lucruri urate, ca exista moral si-n imoral, ca totul este relativ. Ei, nu-i chiar asa. Nenea asta este un prost. Corect. Nenea asta, beat mort, iti va da un par in cap. Nenea asta actioneaza din impuls, din instinct. Nenea asta este un animal. Nenea asta nu are drept la sansa. Nenea asta s-a nascut asa si va muri asa, pentru ca atat a dobandit prin nastere. Si, fara alte sanse, cum ar fi educatia, stiinta, fara un alt mers al lucrurilor, acest stimabil domn reprezinta doar un exemplu negativ. Un exeplu demn de eliminat. De ce nu punem un filmulet cu un orfan inzestrat cu un anumit har, de ce nu punem un filmulet cu oameni plini de handicapuri, dar care au vise reale? De ce nu punem un filmulet cu un copil sarac dar cu o inteligenta aparte? De ce manea? de ce prostie?
    Asa, ma gandesc sa trimit o simpatie tutoror manelistilor, ca asa mi-s de dragi cu cantecele lor, cu averile lor, cu mafia lor. Vreau sa trimit o simpatie tuturor criminalilor, tuturor violatorilor si hotilor. Fiecare dintre ei a avut un tel, un vis, indiferent ca a constat in razbunare, intr-un portofel sau o ejaculare intr-o pasarica. Se numesc viseeee taica, teluri, de admirat ca au luptat pentru ele.
    Mi-as dori de la Cabral, o tema : moral-imoral, cu exemple, cu povesti, cu situatii….sunt curioasa care sunt procentele printre care ma scald zilnic, pe strada, la serviciu, in grupuri…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Ioana Zob

      publicat @11:34 14 July 2009

      Foarte adevarat ce ai spus despre nenea asta cu visele lui; un alt adevar (dureros) este cel referitor la toleranta romanilor.
      Imi vin in minte versurile
      “Si asa-mi vine cateodata
      Sa dau cu cutitu-n piatra”…..
      Sau mai bine lasa…..:))

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  13. Clara D

    publicat @21:25 13 July 2009

    nu are legatura cu subiectul,dar nu ma pot abtine sa ma bag in seama:am sunat az
    i-dimineata la SEA BREEZE si intr-adevar
    e 170 camera.mult pentru un bugetar amarit ca mine.asa ca o sa stau suminte acasa(si anul acesta)si o sa stept cu nerabdare povestirile voastre despre vacanta.
    te pup,te ador si te respect Cabral.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  14. care este tara mea?

    publicat @21:55 13 July 2009

    Hai sa va amuz un pic. Locuiesc in Buciumesc, patria Romania. Si, edilii primariei sectorului 2+1 mi-au pus o banca chiar sub geamul dormitorului. In fine, povestea-i lunga, in fiecare vara se repeta, toti sunt prosti. Insa, aseara nu am dormit. Deloc, desi lucrez si ma trezesc zilnic la ora 7. Anyway, am ascultat printre multe pul* si pi***, o chestiune foarte interesanta, poate singura chestiune venita din gura unor manelisti, ce m-a facut sa rad si nu sa plang. Imaginati-va doi manelisti, beti crita, cu varste 30-35 ani, scheleti cu mustati, discutand despre probleme existentiale. I-am inregistrat :)
    “- Bea mah bere, multa bere ca asta curata toti dracii din tine.
    - Bah, beau bere, am auzit ca cu ficatul nu e gluma. Te rupe. Eu am probleme.
    - Ba, am auzit ca grefa e buna. Iti spun eu, sa te caci in gura mea daca nu te faci tu bine. Asculta : ia grefa, bea sucul de la grefa si seara, culca-te numai pe partea dreapta. Sa ma faci tu pe mine prost, de nu ai ficat de bebelus. ”
    Toate ca toate, dar daca, nu te culci pe partea dreapta, sigur te ia dracu…anyway, mie mi-a parut haios :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  15. Atzunida

    publicat @22:55 13 July 2009

    Ai mare dreptate in ceea ce spui, legat de etichetele pe care le pun oamenii in general… iar curajul lui Paulica este de admirat, intr-adevar, dar acum sincer, (parerea mea doar) nu putea totusi sa incerce cu alt cantec?… dar ma rog, acum stii cum e cu gusturile omului… Te pup, take care!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  16. Corina

    publicat @22:56 13 July 2009

    … ai dreptate… as fi ras, dar nu de curajul omului, ci de stilul muzical abordat:))

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  17. Lucian

    publicat @23:55 13 July 2009

    Pfff…ma prapadesc de ras! Esti paradoxala, logica si contradictorie…si toate in acelasi comment! O performanta greu de egalat, right…:))
    “Nenea asta este un animal. Nenea asta nu are drept la sansa. Nenea asta s-a nascut asa si va muri asa, pentru ca atat a dobandit prin nastere…Un exemplu demn de eliminat.” Daca asta nu e “eugenie” in forma ei cea mai pura atunci nu stiu care dracu’ mai e!.Pai uite, iti propun ceva: sa’l castram ce naiba mai asteptam!?:))Sau stii…, oare Hitler e mort cu adevarat?!?:-/ Daca nu , sa’l aducem in Romanica, te’ar putea ajuta sa’ti vezi cel putin visul asta realizat.:D Mai are rost sa’ti pomenesc de NY 1948, de Helsinki 1975, de drepturi inalienabile, cum ar fi dreptul la viata, la fericire? Ma indoiesc sincer. Si nu, nu te grabi sa ma contrazici, te rog. Stiu, stiu prea-bine – alea nu sunt drepturi pentru animale…=))Iar peste toate astea,.. esti aici, la Cabral..asta da paradox:))..da macar esti simpatica:D
    “Nenea asta nu are drept la sansa… Si, fara alte sanse, cum ar fi educatia, stiinta, fara un alt mers al lucrurilor, acest stimabil domn reprezinta doar un exemplu negativ.” Pai cum naiba sa aiba sansa(e) daca tu nu vrei sa’i dai?!? Hotareste’te my dear, da sau ba?:))Si sa nu aud scuza aia penibila, ca “stii uneori femeile sunt contradictorii si ilogice”..Nu tine!:D
    Ei, si acum vine partea care’mi place cu adevarat : “De ce nu punem un filmulet cu un orfan inzestrat cu un anumit har, de ce nu punem un filmulet cu oameni plini de handicapuri, dar care au vise reale? De ce nu punem un filmulet cu un copil sarac dar cu o inteligenta aparte?”
    Da, logica si de bun-simt intrebare…atat de logica de’mi vine sa strig: “That’s my girl!”:))
    Pentru ca totusi… exista un pericol. Iar el apare atunci cand ridicam standardul de fericire al Paulicilor la “rang de model”. Nu, nu’i castram pe “Paulici”, dar nici nu ne “Paulicizam” cu totii. :) )

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Lucian

      publicat @23:58 13 July 2009

      erata:@care este tara mea;)

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • care este tara mea?

        publicat @01:31 14 July 2009

        Te-am amuzat, da, sunt o simpatica.
        Una care considera ca ne nastem, cu totii, animale. Si ajungem sa ne diferentiem prin involutie/stagnare/evolutie in toate formele, in timpul etapelor vietii. Iar eu imi asum dreptul de a-l judeca. Lui, de exemplu, nu i-as oferi dreptul sa ma judece. Pentru ca se muleaza pe un anumit tipar, un tipar pe care eu il reneg, unul pe care nu-l accept, nu-l tolerez. Intre incercarea de a indrepta un nene ca el si incercarea de a indrepta un copil, care consideri ca are izbanda?
        D-asta nu vreau sa-i dau lui o sansa. Da-i tu si da-mi de veste ce ai dobandit.
        Si, de ce ar trebui sa tolerez oamenii? De ce m-ar tolera oamenii pe mine? Eu am ales sa merg mai departe, chiar daca m-am nascut si saraca, si bolnava. Zic ca am reusit fara sanse dobandite la nastere sau pe parcurs, si vreau sa continuu. De ce as alege sa ma intorc la o origine nesanatoasa, si anume la a accepta un om, un stil, un curent nesanatos? Risc sa repet, dar acceptandu-l pe el, o accept si pe prostituata ca vrea sa-si creasca pruncii, il accept si pe hot ca vrea sa-si faca palate, si pe interlop ca vrea sa domine, si pe violator, si pe asasin – hai sa-i acceptam pe toti, sunt oameni, au drept la sansa, la fericire, la vise. Am citit zilele trecute o chestiune care pare-mi-se ca spune tot : nu exista supravietuitori, ci doar invinsi si invingatori.
        In plus, elementarul naturii lui ma duce cu gandul la animalic. Ori, treaba asta nu ar avea de ce sa-mi inspire mila. Pentru ca, sansele ca el sa savarseasca un act imoral sunt foarte mari. Si-atunci, s-ar duce dracu lumea mea perfecta.
        Glumind sau nu, un Hitler nu este bun. Daca vrei tu, adu-l pe Antonescu.
        Da-mi si mie acele exemple contradictorii din mesajul meu, pentru ca le omit din motive obiective.
        Suntem atat de ipocriti. Hai sa ne luptam in commenturi, sa demonstram diverse, hai sa-i acceptam pe blog si sa-i scuipam/batem/injuram afara – ca deh, cat timp nu ne ating aici, nu ni se par a fi oameni rai. Ok, putem presupune ca omul asta are o inima mare, dar sigur are o minte mica. O prietena de-ale mele a murit ucisa de un individ care, se pare avea o inima foarte mare, si vise, si sperante, si multa multa smecherie. Varul meu a murit strivit de masina unui smecher cantaret ca nenea. Exemple am zeci.
        Trista mea concluzie este ca noi chiar nu stim sa facem diferente si sa alegem binele. Dar ne place sa fim morali si sa-l sprijinim pe Paulica. Trist…

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  18. FataVerde

    publicat @01:42 14 July 2009

    Lasand la o parte penibilul care il declanseaza ritmul si vocea domnului cu pretentie de cantaret, ce vis si-a implinit el? Acela de a mai castiga cateva mii de euro in plus (facand praf timpanul si stomacul celor care il asculta mai mult de 10 secunde)? Acela de a castiga popularitate sau mai stiu eu ce in ochii iubitorilor de gen?
    Da, e demn de invidiat ca a avut posibilitatea (financiara) de a-si imprima “melodia” si a-si filma videoclipul… Presupun ca pentru asta nu si-o fi vandut DACIA sau garsoniera mizera…
    Cred ca problema nu e bine pusa… Nu si-a implinit niciun vis… cred doar ca e un alt talamb, fara voce, care s-a vrut a fi pe sticla… Si cum RO e tara tuturor… nazbatiilor, si aceasta a fost posibila!

    Haught!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  19. Sorin Moroianu

    publicat @02:22 14 July 2009

    interesanta abordare, ..mmm .. io cred ca tu o sa faci ceva mari schimbari in viata pe care vrei sa o traiesti de acum inainte :) . Oricare ar fi ele, sper ca va ramane scrisul pe blog :D .. hai sa ne traiesti >:D:D<

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Sorin Moroianu

      publicat @02:23 14 July 2009

      continuarea :(
      cat despre nenea.. apreciez curajul, dar nu imi place restul produsului..

      Toata stima.. >:D<

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  20. Cardreader

    publicat @09:17 14 July 2009

    Uoff…viata mea…in Romania…

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Gand_licitat

      publicat @13:39 14 July 2009

      lasa nu ofta… a altora e si mai grea :) :P

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  21. bubutza

    publicat @12:33 14 July 2009

    Cine nu are vise, nu are prea multe…
    Dar cine indrazneste sa-si urmeze visul, cine are curajul asta, e un om fericit….parerea mea!
    Decat sa te duci sictirit la birou, sa completezi hartii, sa ai intalniri, sa vb la telefon tot timpul, sa fii sunat in timpul liber sau in weekend de colegi pt ca nu se descurca fara tine….mai bine sa fii linistit si fericit, nu?

    Cati dintre noi nu si-ar dori sa fie in alta parte facand altceva? Si cati au curajul sa faca macar primul pas pt a fi fericiti?

    Demn de laudat curajul de a incerca sa-ti indeplinesti visele!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  22. Tavi

    publicat @13:35 14 July 2009

    Cabral,
    Ce zici daca alti zece Paulici din Piatra Neamt sau Husi il vad pe Paulica (The Real Paulica) si prind curaj, isi “trag” un “videoclip” la fel de curajos ca cel de mai sus dupa care, pe fondul unui act de curaj nemaintilnit, Acasa TV sau Antena 3 il invita o (dez)afectata emisiune in cautarea ratingului pierdut. Trei zile mai tarziu, apare in The Sun ilustrand Romania, THE LAND OF F***ING CHOICE. Da, prefer sa inchid tab-ul, sa strang din dinti si sa tac pentru ca nu vreau sa mai inghit carnatul de scursuri pe care mi-l ofera cu atata generozitate acest pamant sfant peste care urineaza cu bolta oricine, oricand.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Carmen

      publicat @12:42 16 July 2009

      Tavi, sunt total de acord cu tine… Am scis si eu un comm dar nu cred ca a aparut pentru ca de 3 zile apare “Your comment is awaiting moderation.”
      Oricum ziceam ca dupa mine e vorba de curaj fara simtul ridicolului, teama penibilului, cunoasterea valorii calitatii, cele mai mici notiuni despre ceea ce tocmai s-a avut curaj sa se faca, constientizarea propriilor limite si fara cultura si educatie (in domeniu). Noi nu de curaj de asta avem nevoie…

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  23. Carmen

    publicat @15:21 14 July 2009

    Cred ca aici este vorba de tipul acela de curaj lipsit de:
    - simtul ridicolului
    - teama penibilului
    - cunoasterea valorii calitatii
    - cele mai mici notiuni despre ceea ce tocmai s-a avut curaj sa se faca
    - constientizarea propriilor limite
    - cultura si educatie (in domeniu).

    Adica exact acelasi gen de curaj de care au dat dovada atatia altii (nikita, roxy manelista, marian valorosu, sexy braileanca, fernando de la caransebes, etc.) de care suntem satui pana peste cap tocmai pentru ca cei care i-au ajutat sa iasa in fata nu au avut ADEVARATUL CURAJ de a le spune in fata ca singura lor calitate este de a-i face pe ceilalti sa rada (de ei), sa se simta mai norocosi, mai inteligenti, mai frumosi, mai buni, mai talentati, mai fericiti.

    Promotorii non-valorii ar trebui sa inteleaga ca prin atitudinea lor fata de acesti “curajosi” nu fac altceva decat sa dinamiteze ceea ce am vrea sa reprezinte patrimoniul cultural si artistic al Romaniei.

    Desi nu e de mirare ca s-a ajuns la chestia asta: http://www.youtube.com/watch?v=91LC2K3oNwI eu tot ma minunez si nu-mi vine sa cred!!!! In ce tara de toata jena m-am nascut?????

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  24. Roxana

    publicat @16:43 14 July 2009

    Tavi : si daca apare asa , ce ? The Sun e vreo mare smecherie ? Romania e vreo mare smecherie ? : )) Cred ca avem probleme mai mari , ca si tara…
    Cabral: atitudinea atat de romaneasca , “foamea de bani” e mai mult decat oripilanta si , din pacate , nu mi-a exprimat curaj , devotament pentru un vis , ci pur materialism / tzoparlanism.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Tavi

      publicat @17:02 14 July 2009

      Roxana, nu e vorba de The Sun. Puteam scrie Wall Street Journal. Poate acum te-ai prins de idee. E vorba e reflexia noastra in ochii lumii. Eu unul, roman, m-am saturat sa fiu asociat cu toti retardatii. Traiesc in strainatate si in fiecare zi incerc sa ridic tara asta in ochii tuturor prin faptele si vorbele mele. Marunte, cum or fi, nu conteaza. Iar Cabral mi-l da exemplu de curaj pe acest individ. Da-mi voie sa ma revolt. Tu zici: Romanie e vreo mare smecherie?. Nu Roxana, pentru tine nu e. Pentru mine e tara in care m-am nascut.

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

  25. Lucian

    publicat @17:14 14 July 2009

    @care este tara mea?
    Mda,grava nota commentului tau, si nu, nu ma mai amuza. Dar..ce putem face?!? “Din pacate” Auscwitz’ul e dezafectat de “ceva” vreme iar alta locatie “functionala” nu cunosc in zona. Si… cu toata bunavointa de care as putea da dovada, atitudinea asta a ta, pentru mine, se numeste DISCRIMINARE. Cum sa numesc altminteri atitudinea celui care nu accepta diversitatea?!? Pentru ca tu… nu doar nu tolerezi(=acceptare+admiterea anumitor neajunsuri)…tu nici macar nu accepti anumite tipare: “Pentru ca se muleaza pe un anumit tipar, un tipar pe care eu il reneg, unul pe care nu-l accept, nu-l tolerez” Da, trist,… cu adevarat trist! Si chiar daca toleranta ar fi o masca pentru ipocrizie, pentru ca unii “o traduc” doar prin acceptare, adica “te accept dar nu vreau sa am de’a face cu tine” iar in acest caz e falsitate, fatarnicie, e totusi mai mult decat NIMIC. Si da, mi se pare aberanta arogarea unor drepturi care depasesc conditia umana si “reclama” prerogative de “zeu”: “…nu vreau sa-i dau lui o sansa” .Chiar asa sa fie, pe vrute..e dupa bunul plac?!? Daca bunul meu plac ar fi , ca de maine, sa nu mai dau nicio sansa rasei galbene, sau rasei negre, sau celor cu un IQ<140, pentru ca, vezi doamne,ar fi inferiori si NU VREAU?!? Ei, iti dau poate o veste proasta, nu merge chiar asa! De acord, te poti astepta la lucruri nu tocmai bune din partea Paulicilor, dar pana la “proba contrarie” beneficiaza si ei de “prezumptia de nevinovatie”.Si nu, nu astept proba contrarie.Cei care au dat’o deja, intra in alta categorie, aceea a infractorilor. Imi place sa cred ca,la nivelul lui, poate si are dreptul sa fie om! Pentru ca e tot om, nu’i asa?(=NU, NU e animal, chiar daca unii cred asta) Asa e logic si uman sa fie, ca tot suntem aici intre “umani”. Iar “rezolvarea” adversitatii pe care o ai fata de “tiparul” Paulicilor, ca “gen proxim” incearca sa o faci printr’o “diferenta specifica”: renunta la contradictia de a fi constienta de faptul ca “alte sanse” umanizeaza, au puterea de a’l schimba in bine, dar cu toate astea nu le dai, pentru ca, nu’i asa, “Nenea asta nu are drept la sansa” si fa diferenta: acorda’i'o , fa “lucrurile sa mearga altfel”, schimbandu’ti ATITUDINEA. Incearca sa vezi omul, si nu tiparul, tipologia. Pentru ca la nivelul lui, si Paulica, ca oricare dintre noi, are dreptul de a fi FERICIT.
    and btw:tot simpatica mi’ai ramas;)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

    • Lucian

      publicat @17:16 14 July 2009

      mdea,right:*Auschwitz

      VA:F [1.9.13_1145]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      Raspunde

      • Lucian

        publicat @17:29 14 July 2009

        yeah..si *”prezumtia de nevinovatie”

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • care este tara mea?

        publicat @03:11 15 July 2009

        Si tu mie, la fel de simpatic….mai ales ca pe noi, animale fiind, ne deosebeste cate ceva : o judecata, o educatie, o ura, o atractie, un temperament, un caracter, un vis, o sansa. Pe ultima nu o dau. Pentru ca am o intuitie mult prea sanatoasa, si stiu cine merita acordul meu si cine nu. Stiu ce vreau sa valorific, sa sprijin. Stiu ce este etic si ce nu, stiu ce reprezinta acest Paulica pentru Romania si pentru strainatate.
        Trebuie sa recunosc ca esti un om pur, militezi pentru drepturile noastre, ale tuturor, te felicit….not! Eu sunt o extremista, un om rau, inrait de tot ceea ce inseamna non-valoare in jurul meu, de o lume murdara, bolnava, ahtiata, avida, o lume seaca, o lumea care involueaza – vezi tu, sunt o frustrata, o prizoniera a unei lumi care nu constientizeaza adevarata-i valoare. Si, eu discern ce inseamna valoare si ce este non. Iti respect parerea, dar crede-ma, mai mult o respect pe cea a subsemnatei.
        A propos, in lumea sa, Paulica este fericit, stiai? Multi il compatimesc, dar el a facut performanta pentru conditia sa, si-asta il face fericit. Ala este dreptul lui, atat cat il duce judecata – pentru ca fericirea nu pleaca din inima, sufletistule, samariteanule. Din pacate, inima are o functie vitala. Sufletul, bla bla bla si asta. In schimb, judecata, construieste si distruge. Eu, nu-i acord decat refuzul meu de a trai in mediul sau nesanatos. Ah, cate as scrie, cate rautati adevarate ma incearca la ora aceasta. Dar, s-a oprit ceasul si adorm. :)
        Cred ca tu ai simtit culoarea ochisorilor mei si ai tresarit, vrei
        sa-mi ceri prietenia si nu stii cum ? :)

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

      • care este tara mea?

        publicat @03:18 15 July 2009

        PS : daca voi considerati ca trebuie apreciat, in special, curajul acestui om, nu cred ca ati inteles multe.
        Pun ramasag ca Paulica nu a fost nici timorat si nici n-a stat in cumpana , nu s-a gandit de doua ori inainte de a actiona, smechereste :) El s-a lasat purtat de valul ignorantei, al prostiei, al anturajului, si iata rezultatul. Fericirea lui Paulica…inca o caramida pentru baza unui viitor intunecat, pentru noi, inimosii.

        VA:F [1.9.13_1145]
        Rating: 0 (from 0 votes)

  26. banel

    publicat @17:39 14 July 2009

    O leapsa?

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  27. adina

    publicat @18:25 14 July 2009

    N-am putut sa vad “videoclipul” pana la capat si nici sa citesc toate comentariile dar am reusit sa observ ambele atitudini: cea de incurajare a … individului si cea de revolta. A question remains: care o fi fost visul omului? Ca ce face el acolo nu se cheama “muzica”, “cantat” sau orice altceva ce implica note muzicale si o oarescare armonie. Frumos gandul lui Cabral, mi-am dorit sa fiu de acord cu el, dar pana la urma Jmekerul lezeaza atat conditia de OM cat si ideea de muzica. Iar sa mai vorbim si despre vise, nu cred ca Paulica jmekerul poate cuprinde sensul, poate doar daca e vreun vis jmeker cu lant de aur imprumutat de la vecini si vreo Dacie din ’87 tunata si cu insemne de Renault (vorba celor de la Parazitii). Mai jos veti gasi ceva ce chiar merita vazut si auzit:

    http://www.youtube.com/watch?v=yjbpwlqp5Qw

    Enjoy!

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  28. fabw

    publicat @18:44 14 July 2009

    Este totusi o diferenta intre a-ti urma un vis si a deveni penibil. Oricum, este de laudat intentia lui, in timp ce multi altii inca mananca seminte in fatza blocului.
    Si consider ca trebuie sa ne punem cu totii, din timp, o intrebare foarte importanta de viata: INCOTRO?”

    http://fabw.net/incotro/

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  29. cristina

    publicat @19:33 14 July 2009

    !!!!!CABRAL:|ai uitat sa mai postezi mailu de la prietenu tau Nelu!!!!Ce s-a intamplat?Macar mentioneaza ceva,zii ceva…nu mai suport tensiunea:)).o zi buna.

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

  30. gadmadream

    publicat @20:03 14 July 2009

    DEZBATEREA PE ACEASTA TEMA SEAMANA IZBITOR DE MULT CU “FENOMENUL ELODIA” AL CELOR DE LA OTV.

    DRAGA CABRAL,
    TOTUL RISCA SA SE TRANSFORME INTR-O ADEVARATA TORTURA, NUMITA” PICATURA CHINEZEASCA”. :( :( :(

    NU CRED CA ACEASTA TI-AI PROPUS!

    NU CREZI CA FANII LUI PAULICA SUNT CAM MULTI( CANTITATIV VORBIND )?
    IN LOCUL TAU EU AS FI INGRIJORAT. :)
    GLUMEAM :)

    ASTEPTAM VESTI NOI DE LA TINE! :)

    VA:F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Raspunde

Lasa un comentariu