Unu’ cu vise
publicat @ 11 July 2009 in categoria > despre altii...
Taguri: manele, MUZICA, no fun, Paulica de la Roman
UPDATE: M-am uitat peste comentarii si am ramas mut. O buna parte a citit pe diagonala si-apoi s-a aruncat sa comenteze avand convingerea ca a inteles.
Am bolduit partile de text pe care ar fi trebuit sa le vedeti (da, va stiti voi care sunteti) de la inceput, astept sa postati cate un comentariu sub cel initial, macar acum sa fie evident ca v-ati prins c-ati dat cu bata in balta.
A, si asa cum spuneam in incheierea acestui post, n-am pariat deloc gresit, reactia a fost fix cea la care ma asteptam. E simplu, nu? “Ha-ha-ha, ce prost e ala!”
Hai, uita-te la clipul asta si apoi stam de vorba.
Ha- ha – ha, ce prost, nu? Te-ai grabit sa spui asta? Si daca nu e asa?
Nu vorbim de muzica, de… tot, ci de intentie. Nu vi-l dau drept exemplu. Nu.
Dar daca va intreb acum, pe rand, de visele voastre vom vedea ca unii visau si viseaza sa devina cantareti, dar viata, jobul actual, conjunctura i-a facut sa abandoneze.
Vom vedea ca altii visau sa picteze, sau sa plece intr-o calatorie in jurul lumii, sa se faca designeri ambientali sau… aviatori. E, tuturor celor ca noi, oameni cu vise nerealizate si neincercate, Paulica de la Roman ne este in fata.
Ne mangaiem singuri in cele cateva secunde in care ne imaginam cum am fi cel pe care-l speram, oftam in gol a “ce sa-i faci, viata te duce unde vrea” si ne infundam din nou ochii in monitoarele astea, butonand cu furie intr-un excel, sau facand nu stiu ce altceva…
Da, este adevarat, nenea asta nu canta cu filarmonica in spate, nu e pe aceeasi scena cu Sting, nu are videoclipuri ca ale Madonnei… dar omul a avut curaj.
N-am stat sa caut dar banuiesc faptul ca-l voi gasi pe cel putin 10 bloguri cu texte scrise in deradere, cu comentarii de genul “a-ha-ha, ce prost!” si cu multe “lol”-uri. De ce? Pentru ca ne este mai usor sa radem de miscarea scenica dezordonata a lui Paulica, in loc sa ne gandim ca omul a avut curajul sa-si incerce visul. Pur si simplu, sa incerce. Sa se arunce.
Dar noi, noi ce vedem? A-ha-ha, ce prost…
Gata, am pus eticheta, inchidem tab-ul asta si trecem mai departe plescaind multumiti ca am mai gasit inca unul care-i mai praf decat noi.
Daca am pariat gresit pe reactia asta, poti sa ma contrazici oricand. Baga un comentariu.
Denisa
publicat @14:34 12 July 2009
Completely off-topic: http://remusphoto.blogspot.com/2009/06/frenetici.html
dede
publicat @15:00 12 July 2009
Hmmm…ai dreptate intr-un fel….dar nu poti scuza toate animatoarele ca au ramas animatoare desi au visat sa devina prim-balerine. Viata mai e si cum ti-o faci, dar trebuie sa iti cunosti limitele si sa nu iti faci rau. Din clasa a 7-a am visat sa devin jurnalist, am mancat pamant am facut facultatea am lucrat pe covrigi pana am ajuns acolo unde trebuia, apoi soarta mi-a dat doua peste bot si sanatatea m-a pus pe camera, apoi mi-a mai dat una si m-a pus un pic la pamat. Deocamdata astept sa imi rezolv problemele si ca sa le rezolv lucrez intr-un domeniu total diferit, dar cu un program care sa ma ajute sa nu mai cad din picioare. e o chestie temporara, dar in tot timpul asta, inca mai scriu materiale de presa, inca mai fac gratuit comunicate de presa pentru diverse evenimente mai ales caritabile, inca mai tin legatura cu presa, inca mai ofer cazuri sociale postului tv pentru care am lucrat. Sunt momente si momente in viata, ori esti sus ori esti jus, important e sa ai valoare. Omul asta da dovada de curaj dar ar da dovada de bun simt daca ar face mai mult de atat. Nici Oana Zavoranu nu are voce, dar la lansarea primului ei album a facut show, nu a iesit pe piata pana nu s-a pregatit un pic cu un profesor. Visul ei a fost sa cante, dar a facut-o cu bun simt, in fond, determinarea are nevoie de curaj si de bun simt!
Lucian
publicat @16:07 12 July 2009
@gadmadream: mai simpaticule:))
n’o sa mai insist, ca tot degeaba…
se pare ca nu poti, sau nu vrei, iar asta ti’o spun cu destula compasiune:))
n’ai inteles, desigur, nimic…imi pare rau, dar asta e!
NU este loc de comparatie intre Lincoln si Paulica…speram ca macar atat sa pricepi…e vorba doar de o anumita ATITUDINE care se numeste CURAJ,curajul de a incerca, si care te poate duce la esec, sau la succes… dar in fine…
God bless you…si am incredere ca o va face, nu de altceva dar iubeste pe “cei saraci cu duhul”:)
apropos, laudabila intentia:”Deoarece n-am sa mai adaug nimic, de acum incolo…”
sper sa te tina:)))
gadjo
publicat @17:28 12 July 2009
Nici nu-i dau drumul pt ca ascult Romania Muzical dar sunt sigur ca daca il dai pe mana unui producator bun il faci star in 2 luni.. are cineva 500.000 de coco sa-i cumpere niste melodii made by Timbaland? Doar asa experimental…
Ciupanezul
publicat @18:54 12 July 2009
Toti avem vise, toti visam sa devenim cineva, dar trebuie sa ne intindem cat avem plapuma. Nu ca el, nu ca Fernando, nu ca Roxxy. Trebuie sa nu ne mai supraevaluam. Trebuie sa fim realisti, sa cerem pareri … in stanga … in dreapta. Daca ne supraevaluam riscam sa picam, ca si in cazul de fata in sfera penibilului. Cu asta am spus tot.
Carmen
publicat @12:50 16 July 2009
EXACT!!!
Isolda
publicat @18:56 12 July 2009
Eu cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa aibe simtul ridicolului. Evident, nu se intampla asa .
Te contrazic ,mai ales ca Ro este plina pana la refuz de astfel de specimene care isi urmeaza din pacate visul de a fi vedeta.
Cred ca in Ro altundeva se rupe firul , si anume acolo, unde cei care ar trebui sa descopere si sa sustina adevaratele valori, dorm in post.
Adica ar trebui sa existe comisii bine organizate care sa taie tara-n lung si-n lat , prin scoli, institutii etc pt a descoperii adevaratele genii, ( care de cele mai multe ori provin din familii cu situatii precare), sa le sustina si sa le scoata in fata, acolo unde le este locul. Asa cum se intampla in tarile civilizate si unde valoarea primeaza.
NU , NU sunt de acord sa aud, vad , intalnesc muzicieni, actori,ingineri inchipuiti peste tot doar pt ca vor si ei sa-si urmeze visul si pt ca pot, pt ca doar s-au nascut in tara unde principul de baza e ” Paine si circ” .
Ramona
publicat @19:17 12 July 2009
hmm.. ma faci sa ma gandesc putin mai mult la aceste cazuri. Inteleg… visul e vis! Nu trebuie sa te opresti pana nu il vezi realizat! Dar asta inseamna ca “le dam apa la moara“ unora ca Paulica. Daca omnul si`a indeplinit visul nu trebuie sa si`l posteze pe internet. Acusica il vedem pe Fernando de la Caransebes inregistrand cd`uri,nu? Trebuie sa stopeze cineva toata chestia asta..
papa
publicat @21:32 12 July 2009
depinde ce vise ai. Trebuie sa vezi si penibilul in cest caz. Si eu mi-as dori sa-mi fac o formatie de rock, dar nu cataloghez asta ca un vis pentru ca sunt constient ca niciodata nu voi putea avea o formatie pentru ca nu am voce si nici sa cant la vreun instrument nu stiu. Daca ma arunc asa in cap, sa ma vada lumea, asta nu inseamna ca am curaj, ci inseamna ca nu mai cunosc limitele si nu pot vedea diferenta intre a incerca sa fac ceva care imi place si pot face sau ceva de care toata lumea sa rada…parerea mea:)
Lucian
publicat @22:38 12 July 2009
@gadmadream:si inca ceva amigos…
am intrat din nou pentru a ma convinge ca nu ai mai “cotcodacit” ceva pe aici…si asta pentru ca mi’ai parut FALS si nedemn de incredere…
dar lecturarea tuturor elucubratiilor tale(aka comment’uri)la acest post-mda,stiu, pierdere de timp da’ noh-m’a plesnit cu violenta unei revelatii…
TOATE, dar absolut TOATE “cotcodacelile” tale au o tenta vadit rauvoitoare si subversiva la adresa postului…adica suna a “sabotaj”:
1)”…discutand atat despre…NIMIC.
CHIAR NU MAI AVEM CE FACE?”
2)”… SI PROBABIL,PE UNDEVA …
CABRAL RADE DE SE PRAPADESTE”..(te inseli, el isi iubeste “ciorile”)
3)”DEJA PE BLOGUL LUI CABRAL, DATORITA LUI, PENTRU CA A OFERIT ACEASTA TEMA SPRE DISCUTIE, INCONSTIENTUL PAULICA A DEVENIT…VEDETA!MAI CONTINUAM MULT CIRCUL CU DESPICATUL FIRULUI IN PATRU, ACOLO UNDE NU ESTE CAZUL?NU MERITA SA NE IROSIM TIMPUL CU ASA CEVA!!”
so Gogule, nu exista decat 2 posibilitati: ori esti schizoid-asta pentru ca afirmi mereu ca discutia e fara sens dar postezi compulsiv, bineinteles pentru a indemna sa nu se mai posteze(s’c), sau..este invidie de cea mai joasa speta! in primul caz, te deplang, in cel de’al doilea….lasa’neee…lasa’neee…ca ni se apleaca!
vancica
publicat @23:42 12 July 2009
lucian: corect!!!!
Lucian
publicat @23:46 12 July 2009
Gand_licitat
publicat @14:42 13 July 2009
luciene…. iar am ras
ultima faza cu ” lasa’ne ca ni se apleaca ” mi-a amintit de un post: ” nu pofti ca ti s-apleaca ”
Gand_licitat
publicat @14:42 13 July 2009
asta era replica data la intrebarea : poftim?
raspuns: nu pofti ca ti s-apleaca
Razvan
publicat @23:07 12 July 2009
pai si Fernando din Caransebes intra in aceeasi categorie?
Gand_licitat
publicat @14:47 13 July 2009
deja il jignesti pe paulica….
pepe
publicat @23:35 12 July 2009
Eeeee, Cabrale, stii ca exista un vechi proverb englezesc, care suna cam asa ” Daca n-ai ce iubesti, iubeste ce ai “. Bine, ca nu merge tot timpul dar te poate scuti de multa suferinta. Si nu intotdeauna e usor sa iubesti ce ai ( si nu se refera la persoana de langa tine , acolo nu trebuie facute compromisuri)
Ramona V.
publicat @23:39 12 July 2009
In lumea lui poate avea succes mai mare decat alti cantareti de soi. Suntem departe de lumea lui, asa cum e el departe de lumea noastra. Pe vremea cand lucram in fabrica, eram colega cu un tip care canta la un instrument de suflat (asa vrea sa zic taragot dar nu cred ca era taragot, taragotul lui Farcas suna altfel). Mi-am auzit colegul cantand – canta destul de fals. Si, totusi, sambata de sambata (mai putin in perioadele posturilor) canta la nunti. Uneori canta intr-un bar. Avea si-o trupa. Stiu ca faceau repetitii. Nu am avut onoarea sa ii ascult: nu participam la aceleasi nunti.
Carmen
publicat @00:06 13 July 2009
Recunosc un vis aici. Visul romanesc…bani multi, celebritate si munca deloc. Eu vad exemple de-astea in fiecare zi la tv si in ziare. Nimic nou.
luciana
publicat @07:03 13 July 2009
bine zis:) fooarte bine sintetizat:) visul k visul bre,dar cu munca ce tre’ s-o depui sa INCERCI sa ti-l indeplinesti cum ramane:-?
Daniela Cojocaru
publicat @01:54 13 July 2009
Stiam clipul. Mai are unul facut pe la o televiziune locala sau intr-o inchipuiala de studio. Parerea mea este ca cineva i-a luat bani ca sa profite de iluziile lui. Asta ma enerveaza. Este un mester si pe aici prin Iasi care ia bani de la parinti si se preface ca le produce albume muzicale copiilor lor. Omul acela e atat de mizarabil incat ia bani pe asa-zise ore de canto pana si de la un baiat orfan de 18-19 ani care isi castiga singur existenta. Situatia de fata este inca o dovada a mizeriei umane.
Paulica a visat si a existat cineva sa profite de visul lui. Dezgustator!
Erika
publicat @03:47 13 July 2009
Fiecare visam, pe unii ii vedem doar daca privim in sus…si spunem : nu sunt romani…le e mai usor, astia muncesc, astia au talent, astia au bani. Privim in jur si vedem oameni incatusati, cu zambete molipsitoare care sugereaza un rictus acut. Privim in jos si radem. Da, si pe mine m-a bufnit rasul, stiind ca asa voi simti racoarea catuselor , imi va trezi fiori de placere..si concluzia:apartin unui mediu normal.Nu sunt nici pe pitzipoanca.org, nu sunt nici pe “sticla”, sunt si atat, si asta pentru ca am avut grija sa imi ironizez de una singura visele. Celor care au realizat ceva maretz, le cautam defectele. Celor care au curajul sa ne expuna visele lor, mai mult sau mai putin cizelate , desi frumoase pt curajul de a prezenta visul lor intr-o forma bruta, ii ironizam. Si ne bufneste rasul, acum nu pt ca ne-a dat o lectie cabral. Dar maine vom rade iar la simpla vedere a unui vis intr-o forma bruta. Cabral apreciez videoclipul ales, daca era vreo “diva” care vede in muzica un simplu mod de a-si ridica cota cred ca nu iti digeram articolul. In schimb acest Paulica crede in visul lui si a trecut peste scuza ca e nascut in Romania. Iti spun asta tie ca un secret, dar daca maine voi revedea videoclipul acesta impreuna cu prietenele mele, cel mai probabil voi rade.
Alter Ego Blog
publicat @06:57 13 July 2009
Lasa-l si pe el sa se bucure ca doar nu ia painea de la gura nimanui…
Corina
publicat @07:00 13 July 2009
Ai dreptate Cabral..omul asta chiar crede in faptul ca poate canta si e multumit de el ca a ajuns sa cante…Iar multi dintre noi nu avem CURAJUL nici macar sa incercam sa ne atingem visele…Bravo lui…
Gand_licitat
publicat @12:25 13 July 2009
cred ca aici intervine altceva…. eu n-as numi “curaj” ce a facut el… eu mai degraba as numi “doza de nebunie” …
din nebunie, se pot face multe. dar tot din nebunie, cazi in penibil in 2 timpi si 3 miscari.
pt a face uneori anumite lucruri spectaculoase in viata, nu-ti tre curaj, iti tre doar nebunie. in doza mai mica sau mai mare.
curajul intervine atunci cand iti cunosti valoarea, iti cunosti nivelul, te accepti asa cum esti insa, te auto-provoci. si prin auto-provocare, incerci sa-ti depasesti limita impusa de tine. atunci ai curaj. cand esti perfect lucid la minte de capacitatile tale, cand recunosti propria-ti limita dar spui: imi fac curaj sa ma auto-depasesc. daca reusesc, inseamna ca… pot si mai mult. daca nu reusesc, revin la starea mea de echilibru.
dar cand… intervine ideea de “grandoare” si te crezi mai mare si mai tare decat esti, cand parerea despre tine insuti nu e nici pe departe cea corecta, nu se pune problema de curaj, ci de nebunie
( ce am zis, nu am zis neaparat referitor la paulica. nu stiu daca omu isi cunoaste sau nu limitele… era doar un exemplu dat in general ) …
Mira
publicat @08:51 13 July 2009
Eu chiar il felicit!
Pentru curajul de care da dovada…
geretus
publicat @09:20 13 July 2009
Bre… si eu sunt unul din aia care in loc sa fac muzica… am ajuns sa fac ASE…
Nu-mi pare rau acum daca ma uit in urma… Pentru ca genul de viata pe care as fi avut-o lucrand in bransa asta nu ma satisface absolut de loc…
Cat priveste visele… afla ca ca mi le-am urmat indeaproape in toti anii astia ( cand la pian de la 7 ani, si nu m-am oprit pana acum)… Mi-am facut un mic ( mare) studio in casa ( unde e ca la muzeu de ceva vreme incoace – de, cand ai un copil mic nu prea-ti mai arde de cantat) si imi fac mendrele acolo de cat ori am timp si mai ales dispozitie ( timp mai faci rost… da dispozitie mai rar)…
Buuun…
Una peste alta… referitor la Paulica crede-ma ca e deplasat ( ca sa nu zic altfel)…Stiu, stiu, urmeaza-ti visul… da daca nu te pricepi de loc ( basca faptul ca la muzica tre sa ai talent in primul rand) te apuci de pictura etc…
Faptul ca vrei tu sa canti… nu presupune ca si poti… si saracii din jurul tau, n-au gresit cu nimic sa te asculte…
geretus
publicat @09:21 13 July 2009
erata
cand la pian … trebuia sa fie cant la pian..
Gand_licitat
publicat @11:18 13 July 2009
canti la pian? me too… cand bagam ceva la 4 maini? …
si hai ca pe ala micu/aia mica… o cooptam in echipa. probabil sigur canta mai bine decat paulica
geretus
publicat @12:24 13 July 2009
aia mica ar sta deja numai in studio ( are 1 an si 3 luni)…
Cand vrei tu bagam un 4 maini…doar ca am impresia ca e oares’ce distanta intre noi
Gand_licitat
publicat @12:28 13 July 2009
apoi nush ce distanta o fi…
( tu ai posibilitatea sa afli pe unde stau , insa eu nu
) …
mi-e ca daca de pe amu sta in studio, nush ce-o sa faci cu ea pe la 4 ani. garantat o ia pe cleopatra
si n-ar fi rau , macar ne mandrim si noi romanii cu ceva “bun” si de “calitate”
daca e vb de o aia micaaaa….atunci e perfect.
la 1 an si 3 luni, iti canta bestial de bine…
Simache
publicat @09:22 13 July 2009
Bravo lui ca a avut curajul sa incerce sa cante , ce daca nu are voce , el se simte bine in ceea ce face , sunt din ce in ce mai putini oameni care fac ce doresc ei fara sa le pese de ceilalti , restul le este rusine sau frica sa o faca. Parerea mea.
catalin
publicat @10:04 13 July 2009
Este prima oara cand iti scriu si chiar ma intristasem cand am vazut post-ul acela deoarece am crezut ca nu vei mai continua, de ce? pentru ca blog-ul acesta, este unul “mind opening” ca sa nu spun doar open minded
), genul care iti merge la suflet si revii mereu pe el. Ce pot sa spun despre Paulica, despre postul tau… ai dreptate, dar…poate nu. In felul acesta (al lui Paulica), ne putem indeplini toate visele de-o viata, intr-o singura zi, dar sunt ferm convins ca atunci cand visele tale sunt marete nu vei ramane decat cu un gust amar. Asa cum vad eu lucrurile, scopul viselor este de a fi foarte greu de atins, in felul acesta evoluezi. Cred ca acesta este scopul viselor, de a te impinge in fiecare zi de la spate, tot mai sus, tot inainte…
Ank
publicat @10:30 13 July 2009
Nu-mi place, e jalnic, am inteles unde bati, Cabral, dar sunt satula de romanii astia cu 3 clase care se bataie pe manele la toate varstele…daca asta e visu lui..e de tot..rasu’. Numai bine.
catalina
publicat @10:51 13 July 2009
Cabrale le-ai luat mintile. Care dintre voi i-ar cumpara la modul sincer cd-ul astuia? C siguranta cineva l-a incurajat si pe el si i-a luat banii pentru acest “videoclip”. Poate stau copii si nevasta-sa nemancati d 3 zile acasa ca si-a facut el videoclip. II place sa cante? Foarte frumos! Sa cante la el acasa in oglinda. Ca daca ii tot incurajam asa roxxy manelista devine superstar ca muzica e viata ei!
Alex A
publicat @11:11 13 July 2009
talentul nu este totul! munca, ambitia, pasiunea cantaresc de multe ori mai mult, iar sansa face diferenta intre o madonna si un paulica de la roman. sansa de a avea un dascal care sa te invete teoria si cum sa o imbini cu talentul tau astfel incat sa ai rezultate excelente, sansa de a fi vazut de cine trebuie, sansa de a aborda un stil care sa placa si publicului si apoi sansa de a cuceri publicul astfel incat sa iubeasca ceea ce faci tu si peste 5, 10, 20 de ani. costel busuioc a avut mare parte din aceasta sansa, dar n-a avut sansa de a raane in sufletul publicului….pentru ca publicul de cele mai multe ori ceva comercial decat ceva cult.ma bucur pentru paulica, are un vis si nu-l lasa sa moara, lupta pentru el, chiar daca sansa lui e mica si firava
.
geretus
publicat @12:27 13 July 2009
Bre ALEX…. crede-ma pe cuvant cand iti zic ca daca n-ai talent in muzica e mai bine sa faci altceva…
Conteaza si munca ( pasiune nu va fi, daca nu ai talent, pentru ca nu poti face pasiune pentru ceva ce nu-ti iese) dar fara talen vei ajunge eventual ( dupa ani de chin – munca de care vorbeai) un instrumentist/vocalist mediocru spre bun ( nimic deosebit, poate mai meticulos, mai exact – dar arta adevarata nu inseamna asta)
Gand_licitat
publicat @11:14 13 July 2009
comic
nu-i rau sa ….visezi
Lucian
publicat @11:56 13 July 2009
de acord:)……dar daca esti in “catalepsie” onirica(cazul Paulica), oare nu ar fi indicat sa te “scuture” cineva?!?…poate sunt sanse sa’ti revii!
Gand_licitat
publicat @12:16 13 July 2009
si crezi ca… o sa dea vre-un rezultat “scuturatul” ??? tind sa cred ca nu.
am eu o vorba ( imprumutata ) : nu cere de la un om mai mult decat poate oferi.
asa ca, pe unii ii accepti asa cum sunt, cu cat pot ei oferi. nu te obliga nimeni insa sa ti-i faci apropiati. ii tolerezi doar. si te tii departe, in caz ca nu vrei poluare fonica/ vizuala
Lup Alb
publicat @11:18 13 July 2009
Nu trec mai departe ca e prost, ci ca e penibil.
Pentru ca e de prost-gust.
Pentru ca e nesimtit.
Pentru ca e marlan.
Pentru ca nu are pic de respect pentru cel care-l va privi.
Tu care faci televiziune sti ce inseamna sa vi cu textul nepregatit, cu miscarea scenica varza, sa canti fals.
Ghiolbanul asta putea sa repete acasa pana isi varsa matele si iesea bine.
Apoi sa inregistreze.
Asa ce este??
Doar un imputit din categoria “Lasa ca merge si asa.”
Ma mir cum camera ( care probabil are ceva pedigree) nu a varsat pe el.
bia
publicat @11:46 13 July 2009
Cand am vazut ‘si daca nu e asa?’, apoi am auzit ce canta (inainte sa citesc in continuare textul)eu am perceput un fel de ironie, adica e ca si cum vorbeste un smecher mic dar autentic despre niste smecheri mari care dau tunuri si sunt mult mai nocivi decat smecheru mic. Deci inerent o critica la adresa smecherilor in sensul ‘nou’, arivist, nesimtit si care nu fac ‘combinatii’ prin cartier ci dau tunuri la nivel national.
Cred ca mi s-a parut totusi. Ar fi fost prea subtil.
Iar asta cu visul pe care tinea sa il realizeze nu ma impresioneaza…Deja sunt prea multi care fac exhibitionism cu fantasmele personale doar pt ca isi permit financiar.
Ioana Zob
publicat @11:49 13 July 2009
O my god!!!
) ).
Incurajez pe toata lumea sa-si urmeze vislele, inclusiv pe mine:D; dar imi pare bine ca Paulica nu si-a cumparat mitraliera – visul lui putea fi si acela de a lupta in Irak.
Nimeni si nimic nu ar trebui sa ne opreasca atunci cand dorim sa ne indeplinim visle, nimic in afara de simtul ridicolului.
Mi-o si imaginez pe bunica-mea urmandu-si visul de a deveni dansatoare de cabaret, chiar daca are 72 de ani (si pana la aceasta varsta nu a reusit sa-si urmeze visele pt ca a avut de cresut puzderie de nepoti pe vremea lui Ceausescu si de sapat hectare de pamant la colectiv, da acuma sigur ii in forma si are si timp pt. vise) ; cred ca i-ar veni foarte bine rochia rosie cu corset, pantofi cu toc si pojartiera.
A… si bineinteles ca noi, familia ei, am sustine-o mortis ca doar bunica are si ea visele ei; si bunicu, Dumnezeu sa-l ierte, ar fi foarte incantat sa o vada pe buni facand sfoara.(Jessus
Oricum, in cazul in care acest Paulica chiar “vrea sa devina cantaret” ma bucur ca a avut curajul sa cante, sa-si urmeze visul, dar cati dintre noi ar vrea sa-l vada la MTV sau sa-l asculte la radio? Ha??…
Gand_licitat
publicat @12:33 13 July 2009
deci ioana, am ras cu lacrimi la ce ai scris. tare bine ai mai punctat…. chiar asa, sa stii ca si eu as vrea sa o vad pe buni a ta la cabaret…
si pun pariu ca bunicul tau ar fi chiar mandru si incantat. ar avea cu ce se lauda
varza
publicat @12:09 13 July 2009
Inteleg ce ai vrut tu sa exprimi prin articolul asta, dar totusi…
Lucian
publicat @12:54 13 July 2009
@Gand_licitat:mda, de acord si cu asta…uite ce bine ne intelegem:P;)…
dar totusi… nu e toleranta oare masca ipocriziei?! adica, “te accept, dar nu vreau sa am de’a face cu tine!?!”
sa fie non-combat-ul cea mai buna strategie?? oare atitutinea corecta nu ar fi : te ajut sa te autocunosti, daca’mi sta in putere, te apreciez pentru curajul de a’ti trai visele, dar daca rezultatul e kitsch, pseudovaloare, sa imi rezerv dreptul de a-l contesta cu argumente??
pentru ca, vezi tu, oamenii normali sunt frumosi- cu visele lor cu tot…chiar daca unele dintre ele sunt utopice;)
Lucian
publicat @13:21 13 July 2009
@Gand_licitat: si da, “scuturatul” s’ar putea sa nu dea niciun rezultat in cazul lui Paulica…cu asta am stabilit ca suntem de acord:P..da’nici macar in cazul bunicii cu vise de cabaretista?!?:-/..chiar asa pesimista esti?!?
Gand_licitat
publicat @14:07 13 July 2009
mai, cred ca in cazul bunicii, la 72 de ani, s-ar putea sigur sa aiba rezultat
cred ca…anii de experienta de viata, ar ajuta-o sa ia decizia corecta si cred ca nu prea va fi nevoie de “scuturat” mult
…
eu pesimista??? nu recunosc nimic
Gand_licitat
publicat @14:03 13 July 2009
mda, ne intelegem f bine
uite ca m-ai pus pe ganduri cu ipocrizia… oare chiar toleranta e ipocrizie? … mmm, eu prin ipocrizie inteleg : vai ce frumos si destept esti…( pe din fata ) si thuamne ce tampit si prost e asta, si ce urat cu crengi ( pe din spate ). eu cam asa vad ipocrizia. s-ar putea sa gresesc. si sa vad doar o anumita latura a ipocriziei. :-S
)
prin toleranta , inteleg diplomatia. adica, pe pamantul asta suntem sortiti sa traim cu totii. si buni si rai. si sa accept asta, pt ca, nu am alta varianta. insa, am o singura varianta: accept sa-mi fii vecin, insa nu accept sa-mi fii prieten si sa-mi treci usa pragului casei.
cam asa vad eu cele 2 dimensiuni, insa, asa cum ziceam mai sus…m-ai pus pe ganduri. inca….meditez! ( Nu de alta, dar urasc ipocritii
Blogroll