cabral.ro

Rusine, noului prim-ministru Ungureanu!

Cum adica, de ce? Pentru ca a spus ca “e inadmisibil ca militarii sa munceasca la deszapezire, in timp ce localnicii stau in case, la caldurica”, de-aia!

Am citit asta pe fb, intr-un comentariu. Ia hai sa ne potolim putin si sa stam de vorba…

La mine pe strada au trecut cei de la deszapezire de 2 ori in ultimele 2 saptamani. Am vazut ca pe bulevardele principale ale cartierului asfaltul e curat (eu zic ca Piedone si-a facut treaba bine si anul asta), se aduna zapada cu buldo-excavatoare si se cara cu camioanele.

Totusi, la mine pe strada nu au trecut decat de doua ori.

Stau in casa si cu nasul lipit de geam scriu pe twitter si fb ca “e inadmisibil!”? Nu, ies frumos, infofolit de zici ca-s Yeti, si pun lopata la munca. Si la fel ca mine… majoritatea vecinilor mei (ca sa fie clar, nu-s cel mai harnic din cartier, am niste vecini care au curatat partea de strada din dreptul lor pana la asfalt).

Am inceput cu locul de parcare, am dat ceva de pe trotuar, am facut o minima cale de acces. Apoi… din ce in ce mai mult. In fiecare zi. Iar vecinii mei au facut la fel, sau chiar mai bine.

Era treaba autoritatilor sa faca treaba asta? Cred ca da. Dar am facut si noi cat am putut pentru ca altfel… nu merge.

Si-apoi citesc comentariul din titlu, continuat de primul paragraf al acestui post.

Are dreptate “vocea” respectiva?

Nu stiu, caci n-am fost acolo, sa vad situatia la care facea referire primul-ministru.

Daca oamenii stateau in case, in timp ce militarii erau la lopata, apai nu-i corect. Pentru ca esti dator sa faci tu, in primul rand, si-apoi sa ceri de la altii.

Desigur, daca oamenii aia s-au luptat cu zapada timp de-o saptamana, iar acum zac epuizati prin case… situatia se schimba. Sau daca s-au imbolnavit.

Dar altfel… nu mai cere de la STAT sa faca totul, pune si tu mana.

Sau daca nu… tu esti primul care va suferi.

106 comentarii

  1. Ovidiu

    publicat @13:51 12 February 2012

    Mai toti sunt zmei in fata zapezilor, in fata viscolului si a conditilor extreme de temperatura. Iar dupa ce ai rabdat frig, foame, sete, etc dupa ce te-ai luptat cu nametii si ai fost infrant sa vina unu si altul sa iti dea sfaturi este cred cel mai bun lucuru. Te unge la suflet nu de alta ;)

    Am citit aici comenturi cum, ca prim-ministrul ce om bun este.. Si stau sa ma intreb DE CE?
    Ca asa cum a mers dansul in vizita si eu pot sa ma duc, asa cum vorbeste dansul si eu pot sa o fac…. + ca daca tin cont ca e doar de cateva zile in aceasta functie…

    Raspunde

  2. Pingback: Coplata la deszăpezire

  3. calu lu fat frumos

    publicat @14:07 12 February 2012

    Corect. Si bravo tie pentru echilibru si ca ai curajul sa si spui asta ca dupa cum vezi lumea e plina de ura la orice spune sau face guvernul. Pe de o parte e o lupta si mizerie politica sa instigi lumea impotriva a tot ce vine de la guvern. Apoi e rastalmacirea si prezentarea stirilor pe alese. Ungureanu nu s-a referit la batranii blocati, la babutele de 70 de ani. Sunt multi tineri si barbati care nu sunt blocati si care isi vad de ale lor. Sunt tot aia care-si beau cinzeaca cu apa pana la genunchi la inundatii. La astia se referea Ungureanu. Si la autoritatile locale care asteapta lamele de la centru. Cine n-a fost acolo nu stie ce dezastru e. Cate milioane de fadrome iti trebuie sa dai la o parte zapada aia in 3-4 ore? Cine poate asa ceva? E o cantitate imensa. Natura e natura. Vedeti la tsunami-ul din Japonia. Le-a trebuit 1 an sa curete. Oricum presa a pus tunurile pe Ungureanu si orice face si spune e negativ din start.

    Raspunde

  4. onis

    publicat @14:38 12 February 2012

    Daca am pune pasiunea cu care comentam ce face sau ce nu face X in a face ceva concret, fiecare pe metrul lui patrat, cred ca ne-ar fi mai bine tuturor….. si sa nu uitam, totusi, ca Statul asta care e bun cand ne da si rau cand ne ia sau ne cere, nu este o entitate cu viata si vointa proprie….

    Raspunde

  5. venera

    publicat @16:25 12 February 2012

    SUNT COMPLET UIMITA ! AU ARATAT CLAR CE A ZIS SI CUI A ZIS>DACA VREI SA SCOTI DIn CONTEXT , O SA PRIMESTI CE TREBUIE. Premierul nu ii poate clinti pe barosanii din PRIMARII si un pic a dat semnalul de CURATENIE…Au inteles ce au vrut, fiecare este liber sa inteleaga ce poate si ce i se permite politikkkk…Intr-o tara de inocenti …e grava o astfel de gandire ! Inseamna ca de fapt nu suntem….Ma bucur ca vad destule comentarii drepte, cel putin considerate de mintea mea astfel.

    Raspunde

  6. DanM

    publicat @18:00 12 February 2012

    Cineva spunea ca suntem o natie de “hateri”, era si un banc pe treaba asta cu iadul si masurile de siguranta la cazan. Germanii paziti strasnic pentru ca sunt “inventivi”, polonezii paziti la fel de bine ca sunt “solidari” iar romanii lasati liberi la cazan pentru ca atunci cand se ridica unul din cazan ii trageau ceilalti inapoi! Cam asa arata treaba

    Raspunde

  7. velu

    publicat @18:35 12 February 2012

    Titlul asta e de fapt un test de atentie cu subtilitati ;-) . La prima vedere as fi vrut sa-ti zic vreo doua, da’ dupa ce-am citit nu pot decat sa fiu deacord cu tine. Suntem o natie de “para malaiata”, asteptam sa ne pice ceva, daca se poate sa nu facem nimic in sensul asta e ideal. Imi aduc aminte de inundatiile din Neamt Bacau si de anul trecut, cand oamenii nici macar nu si-au curatat santurile de scurgere din fata caselor, dar au stiut sa defriseze intr-o veselie toti versantii din aproppiere, ca sa fie siguri ca daca vine torentu’ sigur ii ia pe toti. Apai statul sa faca si sa dreaga.

    Raspunde

  8. pingu

    publicat @19:08 12 February 2012

    foarte bun textul, echilibrat si cu un mare adevar. romanii, in marea lor parte, stiu doar sa ceara, nu sa si dea

    Raspunde

  9. sieupeaci

    publicat @21:13 12 February 2012

    E mai usor sa stam sa ne vaitam decat sa ne implicam. Sunt multi batrani care intr-adevar nu mai au puterea sa dea la lopata, mai ales pe timp de viscol. Problema e la cei care pot si nu vor, in primul rand autoritatile locale. E mai mult decat normal ca in asemenea zone de camp unde viscolul nu iarta in nici o iarna sa existe o perdea de salcami de protectie care ar opri tonele de zapada pe care se chinuie acum jandarmii sa le dea la o parte. Daca localnicii ar intelege necesitatea iar primaria ar organiza lucrurile, ar scapa de asemenea probleme pe viitor. Numai bine tuturor, si multa intelepciune. Stiu ca e mai usor sa stai si sa strigi huo dar asa nu ajungem nicaieri.

    Raspunde

  10. Irina

    publicat @22:25 12 February 2012

    Povestea astăzi un prieten de familie, medic veterinar, ce a crescut in Brăila, despre iernile de la el de acasă, că atunci când se strângeau în casă seara, bunicul lor se uita pe geam, și văzând că ninge și viscolește le spunea celor mici să bage lopețile în casă, ca să poată face drum prin zăpadă dimineața. Nu vreau să critic săracii oameni care sunt în situațiile alea, dar oare, chiar toată zăpada aia a apărut din senin? Ne-am obișnuit să dăm vina pe alții înainte să punem mâna să încercăm măcar să schimbăm ceva….

    Raspunde

  11. Ina

    publicat @22:29 12 February 2012

    As invita cativa curajosi la mine la tara in Baragan sa deszapezeasca vreo 2 saptamani la -15 grade si vant de 70 km la ora care spulbera tot.
    Off topic: am fost intr-unul din trenurile care au stat blocate mai bine de 24 de ore pe ruta Lehliu-Bucuresti si asta pentru ca un marfar nu a putut fi mutat in 24 h!!!!!!
    Unde era proaspat numitul domn Ungureanu atunci?
    de ce nu ne-a trimis si noua un elicopter? sigur nu ar fi ajuns doar unul, eram 500 de persoane.

    Raspunde

  12. andreea

    publicat @22:48 12 February 2012

    Buna tuturor…Sunt o ardeleanca care lucreaza in Vrancea de cativa ani…Ca orice ardeleanca ii desconsideram pe cei care erau din alte regiuni…Cum indrazneste acest domn Ungureanu sa dea vina pe oamenii din a caror taxe el s-a plimbat cu elicopterul dintr-un loc in altul? In Focsani, capitala de judet, acum 2 saptamani a fost o prima ninsoare, nu s-a pus sare, nu s-a pus nisip, nu s-a curatat zapada… A doua ninsoare s-a depus peste prima care intre timp devenise gheata…A doua ninsoare a incetat luni la 12.00…Nu s-a dat cu sare, cu nisip, nu s-a curatat zapada (nici cand a inceput sa ninga, nici in timpul nici dupa)…Lumea isi curata trotuarul cat poate, parcarea cat poate, in fiecare zi atat cat poate fiecare, dar sunt munti de zapada…Unde pot pune zapada? Tot spatiul verde care nu e mult e deja cu zapada pana la fereastra celui de la parter…jumate din trotuar e cu zapada mai sus decat pubelele de gunoi…Oamenii sunt obligati sa mearga pe mijlocul strazilor, dar cu multa atentie pt. ca sub a doua ninsoare se afla gheata de la prima…Si te rogi cand trece o masina pe langa tine sa nu care cumva sa aluneci sub ea de pe movila de zapada pe care te-ai catarat ca sa-i faci loc sau masina sa patineze si sa intre in tine…Prima data cand am vazut ca au intrat cu buldozere in oras a fost vineri cand domnul Ungureanu a anuntat ca face o vizita sambata si au curatat putin in centru 1-2 strazi pe unde presupun ca trecea domnia sa…In restul orasului acelasi patinoar, aceeasi munti de zapada…Exista bunavointa, toata lumea a curatat cat a putut, cunosc oameni care au facut pneumonie (dupa ce muti 2m de zapada la -10C) etc. Dar autoritatile aici nu fac nimic…Si acum compar cu orasul meu din Ardeal: la primul fulg de zapada masinile sunt pe strazi imprastiind sare si nisip, drumarii strang muntii de zapada formati de oamenii care si-au curatat trotuarul, parcarile si ii muta pe camp, in padure unde nu deranjeaza pe nimeni…Acest sfarsit de saptamana am fost in Bucuresti si a fulguit putin am vazut multe masini care carau zapada in afara orasului si care imprastiau sare si nisip…E de o nesimtire crunta acest domn sa ii faca lenesi pe acesti oameni. Lucrez cu oameni care au mers pe viscol cu zapada de 3m 17km pe jos ca sa ajunga la locul lor de munca…Cum indrazneste? Nu toata lumea are elicopterul la usa….Si se platesc taxe catre stat, rovignete, impozite pe case, pe masini, TVA etc. Si nu se poate curata o capitala de judet? Intru in contact cu oameni din toata Vrancea si din Buzau…Oameni din sate care au chemat masini de deszapezire din Iasi pe cheltuiala lor sa curete ulita pana pe drumul national care nu era curatat…Si politia nu te lasa sa-l cureti, ca tine de ministerul transportului…Prost inceput pt. acest Ungureanu…Da vina pe cei care-ti platesc tie excursia cu elicopterul…Cand am vazut declaratia lui m-am gandit imediat la Basescu care il critica pe un domn inundat ca nu si-a tencuit casa pe care statul i-a construit-o dupa ce cu un an mai inainte a fost inundat…De ce tu statul nu ai facut un baraj? Sau sa faci casa omului nu intr-o zona inundabila? Acum un alt cod portocaliu…Speram ca va fi mai bine desi slabe sanse tinand cont ca nu s-au curatat nici prima, nici a doua zapada…Doamne fereste de un cutremur sau de o incalzire brusca…Inainte sa criticati (cum recunosc ca o faceam si eu o data) veniti si traiti aici, cunoasteti oamenii de aici…Sunt oameni cu suflet, de treaba, saritori, harnici, dornici sa faca mai mult si sa fie mai bine pt. ei si ai lor, dar fara ajutorul autoritatilor care sa organizeze, sa dea exemplu, sa ajute…este prea putin…

    Raspunde

  13. Haotik

    publicat @22:55 12 February 2012

    Nu prea m-am uitat la stiri zilele astea ca am fost plecat din tara, etc. Dar azi din intamplare am auzit un primar care prezenta situatia in nu stiu ce sat si m-a impresionat.

    Citez din memorie: “M-a sunat si prefectu sa ma intrebe daca imi mai trimite 100 de jandarmi, l-am refuzat, i-am spus ca ma descurc cu oamenii din sat si cu militarii si utilajele care deja le am, sa trimita jandarmii in alta parte unde poate e mai mare nevoie de ei…. eu am dezapezit deja arterele principale si acum lucram la …”

    Raspunde

  14. Cami G.

    publicat @09:28 13 February 2012

    “Fu un reporter ieri la Glodeanu Silistea. De la ziar. Subtire imbracat, cu medicamentele pentru inima uitate acasa, merse el fo doi kilometri prin nameti, sa ia pulsul sinistratilor. Seara, cand se intoarse in Bucuresti, ma suna. “Ma, ce vazui io acolo nu prea seamana cu ce arata ashtia la televizor”. Adica? “Pai, sunt case ingropate in zapada, sunt locuri unde atingi cu mina varful de la cumpana fantanii, insa astea sunt la margine, langa camp. Spre centrul satului, zapada e ca in Bucuresti”. Pai, scrie ce-ai vazut! “Ma cam codesc, ca nu ma cred ashtia, dupa cate vazura la televizor”. Soarta! “Si baiatul ala, Ungureanu, cam avu dreptate cand le zise de la obraz ce le zise. Aia prin centru erau la derdelus sau stateau si sa uitau la altii cum dau la lopata”. Pai, scrie si asta! “Cum sa scriu, fata? Tu nu vezi ce-i la televizor?!”.”

    Raspunde

  15. cristian

    publicat @09:34 13 February 2012

    Da, romanii au aplecare spre lenevie

    Nu, nu se poate astepta ca lumea imbatranita de la tara sa deszapezeasca DRUMURILE si sa lege satul din nou la satul vecin ! Niciodata nu s-a intamplat asta. Poti croi doar o cale scurta de acces.

    Comentariul premierului a fost calculat. Intocmai ca toate temele lansate de presedinte, imparte opinia publica in doua. Nutret e suficient

    Raspunde

  16. aurel

    publicat @10:22 13 February 2012

    Mai da’ ce oameni harnici ai in bloc. Ce-as mai vrea si eu asa vecini. Nu faci schimb?

    Raspunde

  17. pitu

    publicat @11:17 13 February 2012

    Cabral,iti dau dreptate,am citit postul si comentariile tale.
    Sunt oameni bolnavi sunt oamenii batrani,insa muuulti mai muuuulti sunt in birturi,lenesi etc….
    un batran zicea ca i-au cerut bani ca sa dea cu lopata …
    cineva trebuie sa spuna lucrurilor pe nume!!!! ungureanu nu s-a referit la batrani si la bolnavi….s-a referit la cei apti -care sunt in procent muuult mai mare- dar care nu pun mana pe lopata

    Raspunde

  18. Aura Rusu

    publicat @11:17 13 February 2012

    Noi intotdeauna am fost de vina si am fost lenesi, nu? Se pare ca noul prim-ministru a inceput lucrurile cu stangul in mod cert! Pacat…pacat de noi toti si de ceea ce am ajuns sa fim. Stiti care va fi urmatoarea miscare presupun…Basescu se va alia cu Dan Diaconescu si se va crea era “BASEDIACONESCIANA” :) )! Aproape ca tara va putea fi vazut ca si o telenovela. Si se pare ca vor urma pe OTV multe multe episoade, ceva de genul “Tanar si nelinistit”:)).
    Zi buna! Pupici Cabral!

    Raspunde

  19. Marmotica

    publicat @14:21 13 February 2012

    La noi pe strada nu au intrat utilajele pentru ca nu au cum sa treaca de masini. Ar insemna sa le strice la toti masinile, dar fiecare nenica a dat zapada de la el din fata curtii. Acum , vorba ta daca nu facem si noi cat putem se numeste lene. Ok, astepti sa vina ala sa te dezapezeasca, dar cand nici la apa nu ajungi, fa naibii o carare. ii mai vazusem pe batranii din Moldova la tv ca saracii ( pe aia ii inteleg) nu au putut sa dea zapada din curte si cand si-au chemat consatenii, aia au cerut bani. Si nu putini. Trebuie sa profitam si din asta, nu ?

    Raspunde

  20. Ovidiu

    publicat @15:41 13 February 2012

    Mai eu chiar nu pot sa inteleg, cat de mult merge pentru unii altruismul si omenia.. Adica ok sunt 10, 20 de oameni care stau in birt si beau.. is drojdia societatii.
    Dar hai mai fiti seriosi ca nu cred nici in ruptu capului ca majoritatea is LENES si BETIVI…
    Pai oamenii aia is de mai multe zile in frig napraznic, fara curent, fara alimente, in conditii grele de trai + ca e zapada si nameti cat muntele… acolo nu e ca si la @CAMI G care da 10 min cu matura in fata blocului… sa fim seriosi totusi.
    Arata la stiri pe PRO tv si explica acolo Catalin Radu Tanase ca si lama sau bulodezrul ce naiba de utilaj era.. ca abia putea la o miscare sa inainteze 50cm. Arata un bulodezer mic sus peste nametii aia mari si altul jos cum lucrau in tandem ca sa inainteze in nameti.. si ca abia abia inaintau. Explica acolo in reportaj mici detalii.
    Apoi daca 2 UTILAJE mama lor de utilaje.. abia puteau sa faca o carare.. un om cat rezista sa sape, cat poate sa inainteze? ce poate sa faca un om???
    O alta chestie ce unii nu inteleg, acolo zapada nu-i pe o alee.. acolo este peste tot, iar ca sa muti un Munte de zapada oricat de mare si tare ai fi.. nu poti singur. Cu lopata o arunci zapada dintr-o parte in alta.. dar ca sa poti muta toata si sa iti faci curat serios in curte.. de unu singur ii foarte greu.
    Va spun sincer am 1.87m aprox 90 kg si 30 de ani da eu unu singur nu cred ca as fi reusit sa infrang nemetii aia de 3m. Nu mai vb ca sa ma duc sa ajut pe vecinul si sau vecina. Ajuti pe unu altul.. da nici asa stii eu sunt SUPER MAN si sunt EROU.
    Iar asa sa scriem e foarte usor.. toti sunt zmeii zapezilor.. toti punem mana si ne ajutam.
    De ce naiba PRO tv ul a creat o linie telefonica speciala? (Claudiu Pandaru a spus ca sa anunte autoritatile si sa le ajut.. Autoritati care in mod evident ca au fost depasite )
    Nu stiu ce naiba ne tot mint astia cu televizorul.. :D
    Offf mare ii gradina asta in care toti sunt altrusit si buni. De aia merge tara asta asa cum merge.

    Raspunde

    • basic_instincts

      publicat @22:28 13 February 2012

      e un pic de logica in ce spui numai ca lipseste parametrul timp. utilajele alea trebuiau sa circule nonstop pe toata durata ninsorii si nu dupa ce s-a creat un zid de 4m. stiu ca pare usor absurd ce spun, dar e o metoda clasica in alpi. nu lasa sa creasca strat pe strat, nu mai vb de troiene. asta pt zonele de acces. in padure nu are decat sa ninga cat vrea. acolo o detoneaza controlat numai pt a evita avalansele. dupa mine, strict legat de drumurile publice este indolenta autoritatilor locale.

      Raspunde

  21. ioana

    publicat @15:48 13 February 2012

    Eu locuiesc in Cehia de vreo 3 ani. In blocul in care stau eu nu avem femeie de servici, ca mai peste tot pe aici asa ca o data sau de doua ori pe luna (e lista, ne semnam), fiecare tb sa spele la el pe etaj. Apoi de vreo 2, 3 ori pe am ai de spalat in jurul blocului, la parterul blocului, etc. Iarna asta am avut noroc, am picat cand nu era zapada, dar iarna trecuta, cu prietenul meu, am dat la o parte toata zapada din parcarea din spate si din fata blocului. Nu eram obligati, ca se putea circula, trebuia doar sa dam la o parte ce era pe trotuar, dar asa e normal.

    Raspunde

  22. Ovidiu

    publicat @15:52 13 February 2012

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/mortii-sunt-lenesi-la-nesfarsit-9226888
    Cu permisiunea lui Cabral sper sa fie vazut si link ul acesta si citit de mai multi..
    Ca deja mi se pare ca toti is BETIVI, LENESI si asa mai departe.
    “Gandeste liber” sau nu?!

    Raspunde

  23. basic_instincts

    publicat @22:21 13 February 2012

    sa imi dau cu presupusul de la distanta e cam aiurea…totusi am o observatie. daca in ce priveste curtea omului acolo el trebuie sa se gospodareasca singur si atunci se vede cine e mai vrednic/lenes etc, in ce priveste strazile/drumurile publice acolo ar fi trebuit sa mearga utilajele nonstop, pe toata durata ninsorii exceptionale. asta e metoda in tarile civilizate. in minte in vine elvetia, tara pe care o cunosc destul de bine si unde am invatat ca iarna este un anotimp care poate fi iubit :)

    Raspunde

  24. Miruna

    publicat @10:40 14 February 2012

    Eu cred ca sunt mai multe nuante aici. 1. Problema era in principal la sate unde populatia este peste 80% formata din batrani. Batrani care au stat de cateva zile fara curent si fara alimente deci sa le ceri sa mai si dea cu lopata- sunt de acord in fata blocului, casei cand vorbim de oameni care pot face asta. 2 Pentru drumuri deszapezite platesc impozite si slava domnului platesc o gramda. Dat fiind ca muncesc pentru a plati impozite as vrea sa nu fie nevoie sa muncesc si pentru a-mi deszapezi singura. Din punctul meu de vedere e ca si cand m-as duce la restaurant si dupa ce am platit nota chelnarul imi bate obrazul ca nu mi-am spalat vasele. 3 Moral/ Civic e intr-adevar mana si sa ajuti, dar eu nu platesc premierul sa-mi dea lectii de moralitate si sa ma certe. Sunt de acord ca oamenii ar trebui sa se implice mai mult si ca este nevoie de solidaritate, dar ca stat nu poti inlocui politici si masuri adecvate cu solidaritatea oamenilor. Mi se pare de neacceptat sa dai 11 milioane de euro pe deszapezire si pe urma sa spui dai vina pe oameni…

    Raspunde

  25. Mihnea

    publicat @12:49 14 February 2012

    Cred ca daca ar fi se ne luam dupa aceasta afirmatie neargumentata titlul articolului se potriveste ca o manusa. Adica, nu poti scoate la dat zapada pe toata lumea, asadar se pot exclude persoanele bolnave, batranii si copiii. Dar daca este un indemn la munca pentru cei care pot sa-si dea zapada din fata casei dar nu o fac este altceva.

    Depinde la cine face referire primul-ministru in afirmatia lui si care a fost contextul exact in care a spus-o, altfel lasa loc de interpretari.

    Raspunde

  26. lp

    publicat @16:42 15 February 2012

    Raspunde

  27. accidduzzu

    publicat @18:30 15 February 2012

    Sa cureti trotuarul nu-i acelasi lucru cu a iesi dintr-o casa acoperita de zapada. Oi fi matale bartai omu’ da’ nu cred ca te poti pune contra cu natura dezlantuita, sa fim seriosi. Iar pentru desteptii care afirma ca zapada trebuie data non-stop altfel se depune strat (WOW, cata perspicacitate), voi ati vazut ce romanasi tineri si inalti ca bradu’ populeaza satele noastre?! Oamenii aia ar fi trebuit sa reuseasca cu lopata unde astia se poticneau cu buldozerul, nu-i asa?

    Cat priveste declaratia asa-zisului premier, mi se pare o mojicie marca TB. Asa stapan, asa sluga!

    In rest sanatate si multa minte, ca vad ca-i plin blogu’ matale de deszapezitori de meserie, fruntasi la dat Like-uri pe FB sau aiurea, ca nu-i asa … cu 10000 de like-uri se face primavara ;-)

    Raspunde

  28. Lup Alb

    publicat @18:49 15 February 2012

    Mah, ce sa zic….Am citit o parte din commenturi, care da, care ba….
    Da’ eu am o singura nedumerire: stie cineva pe pielea lui , cum s-au descurcat comunistii in ’54 si ’74 pe zapezile alea mari-mari? Cine a dat zapada atunci, si mai ales, de ce? Cumva de frica partidului?

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @19:01 15 February 2012

      Asta mi-a zis si mama, acum ceva ani se iesea la lopata… ca trebuia. Si cei care cracneau… o faceau in fular.

      Raspunde

      • Lup Alb

        publicat @19:09 15 February 2012

        :D Oricum , este normal la un popor bolnav de libertate.

  29. helen

    publicat @22:15 15 February 2012

    Are dreptate noul ministru ,desi a fost riscanta declaratia ,ca si-a luat o multime de suturi..Omul s-a referit la cei care se lamenteaza si asteapta sa dea statul la lopata in fata caselor lor..Cei care sunt captivi in casa ,intr-adevar, au nevoie de ajutor din partea autoritatilor si societatii civile ,insa mentalitatea romaneasca este imbecila ,statul trebuie sa faca tot ! Gresit

    Raspunde

Lasa un comentariu