cabral.ro

Inselatul. Incheiem cu o intrebare… daca afli ca prietena ta este inselata ii spui?

Gata, cu asta am incheiat cu subiectele despre inselat, ca bagam lumea in depresie…

Iar intrebarea de final este simpla: daca afli ca prietena ta este inselata de iubitul sau sotul ei… ii spui sau astepti sa se prinda singura?

Sau… daca afli ca prietenul tau este inselat de iubita sau sotia lui cu un altul… ii spui sau il lasi sa afle din alta parte?

77 comentarii

  1. luciana

    publicat @21:59 07 January 2012

    Nu zic nici de ma pici cu ceara:)
    E un echilibru mult prea precar si sa imi iau eu o asa responsabilitate..de cele mai multe ori e fara sens pentru ca
    Daca e o EA:dupa ce ii zic eu ca al ei umbla cu cioara vopsita
    1-ala poate sa se jure ca nu,s-o trateze ca pe o printesa vreo saptamana si ea sa-l creada
    2-poate sa ii zica:ti-am zis dintotdeauna ca prietena aia a ta nu ma sufera si tu iesi mereu cu ea la cafea sau:”pai normal ca vrea sa ne desparta,e geloasa pe relatia noastra perfecta,ar vrea si ea barbat ca mine,d-aia inventeaza”
    In toate cele 3 situatii eu pic de donkey:)

    Daca e un EL si ii zic:mai,doamna asta a ta am vazut ca nu e doar a ta
    1-Susparata il poate ameti ca sa vezi c-o fi c-o pati,ca nu era ceea ce pare si ca ce ranita se simte de astfel de banuieli
    2-II interzice aluia sa mai vorbeasca cu mine in viata asta pe motiv ca bag strambe si ca mereu am fost indragostita de el
    Dezavantaj eu iarasi:)
    Ca sa nu mai zic de cazurile in care el/ea stie deja dar nu poate sa se desparta si eu doar sucesc cutitu` in rana.Sau cupluri care trec peste asta iar eu raman doar oaia neagra.Ori cazul in care primesti un raspuns de genul:ce pretentii sa mai am ca eu am inselat-o de 10 ori pana acum?
    Sau am vazut si cazul cand dupa un astfel de episod(de care cel inselat nu a aflat)relatia a mers perfect si oamenii au o casnicie reusita in continuare.
    Iar cand deja sunt casnicii si sunt implicati copii problema e cu atat mai dureroasa:poate omul cauta experiente exotice pe care sotia nu i le mai ofera;poate el e un partener bun pentru ea si ea traieste fericita nestiind adevarul.
    Depinde mult si de context:ca de ma duc eu sa ii zic cuiva ca i-am vazut perechea la o cafea cu cineva si ca mi s-a parut ca isi faceau ochi dulci e deja adolescentin.
    Intrebarea cu ii spui sau nu mi se pare legitima asa pana in jurul varstei de 20 de ani,dupa aia sa te bagi in problemele unui cuplu mi se pare deja inconstienta si rea vointa din partea ta.
    Singura situatie in care actionez(am actionat)a fost cand iubitul unei prietene ducea viata dubla de 1 an si ceva,eu am aflat si am aranjat lucrurile astfel incat cei 3 sa se intalneasca “accidental”.Si acum consider ca daca ii spuneam individei verbal pateam o faza ca cele enumerate mai sus…

    Raspunde

    • Lara

      publicat @18:45 08 January 2012

      Si care au fost urmarile dupa ce i-ai facut sa se intilneasca cei 3?

      Raspunde

      • luciana

        publicat @00:13 10 January 2012

        Pai am aflat la un moment dat ca individul merge cu cealalta la un film si i-am sugerat prietenei mele ca as vrea sa merg la filmul ala(nu voiam nici sa insist,sa trag de ea) Din fericire a zis ca de mult vrea sa vada filmul ala si sa mergem(deci am facut cumva sa creada ca e decizia ei ca mergem acolo) si desigur ne-am intalnit.A iesit cu scandal:prietena mea intreba cine e aia pe care o tine de mana,cealalta intreba ca cine e asta de-ti cere explicatii.Prietena mea s-a despartit de el;initial tot zicea:”numai dumnezeu a vrut sa ma intalnesc atunci ca daca ne casatoream,etc”.Dupa ce a trecut timpul si s-a inchis rana i-am spus planul si desi initial a fost revoltata ca de ce nu i-am spus de cum am aflat,s-a razgandit repede si mi-a zis ca mai bine ca am facut asa ca la ce sentimente puternice avea atunci pentru el poate nu credea sau il ierta…oar de el nu mai stiu nimic.

  2. Ionut

    publicat @02:10 08 January 2012

    salutari!!

    1 . daca sunt amici/cunostinte/ colegi/prieteni cu care relatia nu e foarte apropiata:
    – NU te bagi!
    – esti o persoana rautacioasa, iti place sa barfesti,sau o persoana foarte morala, o sa`ti scape porumbelul si ii spui.
    2 . daca pretenii sunt apropiati atunci cel mai de bun simt mi s-ar parea sa-i spui celui care inseala ca stii cum sta situatia, si ar fi bine sa faca ceva …intr-un sens sau altul(ori cu unu\a ori cu altul\a).

    morala: orice ai face tot o sa racesti relatiile cu persoanele in cauza…

    Maestre Cabral, subiect de discutie: este posibil ca cel mai bun prieten al unei persoane sa fie de sex opus?

    Raspunde

  3. Iulya

    publicat @02:39 08 January 2012

    Daca am vazut si sunt sigura 100% ii spun.Prietena mea imi este ca o sora si nu as vrea sa stea langa cineva care isi bate joc de ea.

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @02:52 08 January 2012

      Ai facut asta vreodata? Care a fost feed-back-ul?

      Raspunde

      • Iulya

        publicat @13:43 08 January 2012

        Din fericire nu am avut ocazia :D

  4. Cardreader

    publicat @02:48 08 January 2012

    Depinde in ce relatii de prietenie esti, daca este o prietena apropiata ii spun pentru ca are incredere in judecata mea, dar daca este doar o prietena sau mai mult, o cunostinta, nu prea m-as baga pentru ca eu as pica de fraiera.
    Au fost cazuri in care, aflandu-ma in gasca lui de prieteni, unul dintre ei isi insela sotia si toata lumea stia, mai putin ea.

    Raspunde

    • Cabral Ibacka

      publicat @02:52 08 January 2012

      Cazurile in care toti stiu, mai putin cel inselat nu… sunt cele mai crunte.

      Raspunde

      • Alx

        publicat @03:43 08 January 2012

        Ingrozitor este atunci cand stiu toti, afla si el, apoi o cere de nevasta,

      • Lara

        publicat @18:41 08 January 2012

        Alx, hahaha, si atunci nu ai vorbit in vint? Sunt si astfel de cazuri in care El sau Ea sunt luptatori. Nu se lasa dusi de o birfa sau mai multe

  5. Ketherius

    publicat @07:35 08 January 2012

    Nu, nu am spus.

    De ce? Pentru ca normal este ca fiecare sa fie atent la iubitul/iubita lui/ei si sa simta cand ceva e in neregula. Daca nu isi da seama singur(a), e clar ca relatia nu este ce ar trebui sa fie.

    In plus, dragostea e oarba si irationala; daca ii spui unei persoane indragostite ca iubitul/iubita inseala, se vor intampla doua lucruri: primul este ca tu te incarci de vina, ca purtator al unei vesti proaste, iar al doilea este vei deveni responasbil(a) pentru ce se va intampla – cearta, suferinta, despartire, nedespartire si convietuire chinuita de aminiri dureroase.

    Raspunde

  6. Caliope

    publicat @08:38 08 January 2012

    E o vorba din batrani: fiecare cu fleorba(ciorba) lui. Daca prietena iti povesteste ca treaba merge alandala poti da un indiciu sau pune intrebari care s-o faca sa ia in considerare ca se intampla ceva in fleorba ei. Dar daca nu, bunul simt spune ca n-ai voie.

    Raspunde

  7. mirey

    publicat @09:59 08 January 2012

    Nu,nu si nu. Lasa-i sa afle singuri si sa se descurce fiecare cum crede ca e mai bine. E dureros sa dai o asemenea veste.

    Raspunde

  8. Maria

    publicat @12:56 08 January 2012

    Aş prefera să las prietena/prietenul să afle singur ,e mai bine aşa . Dacă -i spui nu te crede . Mai să vadă cu ochii lui /ei ce se întâmplă.

    Raspunde

  9. M

    publicat @15:05 08 January 2012

    Nu e usor sa dai un raspuns daca nu ai fost pus in situatia asta. Ideea,din punctul meu de vedere, este strans legata si de caracterul prietenului/prietenei . Daca persoana este mai cerebrala, desi indragostita, poate as face intr un fel sa descopere singura dar sa-i spun direct in fata nu cred sau nu stiu, probabil mi-ar fi teama si sa nu-mi pierd prietenul/a si de necunoscut. Depinde si de caz, daca e unul grosolan, gen toata lumea stie numai ea nu,atunci DA,I-AS SPUNE. Asta e o crasa nesimtire , nu pot sa tolerez asa ceva si am pretentia ca nici oamenii pe care ii iubesc sa nu fie supusi la asemenea tratamente, asta in cazul in care pot face ceva. Dar exceptand crasa nesimtire,cred ca as incerca sa fiu diplomata. In general, ce nu stii nu doare, sunt convinsa ca multi stiu ca sunt inselati dar se fac ca nu stiu pentru a nu suferi si pentru a nu pierde ce au construit.Nu pot sa-i condamn, conteaza mult caracterul persoanei inselate, foarte muuult. E greu sa sa ai puterea sa construiesti mereu si mereu.Obosesti intr-un final si mai tolerezi.Intrebarea e,cat tolerezi?Asta decide fiecare in parte. Nu stiu 100% ce as face dar cred ca DIPLOMATIA n-as ucis niciodata pe nimeni.Iubim tradarea dar uram tradatorul, este o vorba total adevarata, TU CE AI FACE CABRAL???

    Raspunde

  10. alina

    publicat @15:07 08 January 2012

    eu i-as spune dar depinde si de persoana,felul in care crezi ca reactioneaza!iubirea e oarba…din pacate.

    Raspunde

  11. Lara

    publicat @15:30 08 January 2012

    Am zis in ultimul post: A spune cuiva inseamna sa-ti bagi nasul unde nu-ti fierbe oala.

    Persoanele din jurul meu(persoanele din blog se ex clud. ) pe care le-am auzit instiintind barbat ii, femeile in cauza sub aparentele morale de ajutor binevoitor ascundeau nesinceritatea.

    Unul/a se pocaise si era mai catoli c/a decit Papa.

    Unul /a tocmai ce-a fost depistat/a. Nu mai aveau curajul sa continue. Invidiosi: sa moara si caprele vecinilor.

    Unul insela. Ura acest defect cind il vedea la altii. Pe el insusi cu bolovanul nu putea sa se urasca si atunci singura varianta era sa-l deranjeze farimita din ochiul vecinului.

    Unul/a nu reuseste sa-si gaseasca nici macar un singur partener/a pentru el/ea iar altii de ce minuesc mai multi/e in acelasi timp?

    Unul/a cu mustele pe caciuli ( stiu clar ca sunt inselati de proprii lor parteneri dar isi iarta partenerii pt. ca pe ei ii iubesc iar vinovatul/a e amantul/a in cauza) si atunci se descarca invinuind si pirind pe cei ce fac acelasi lucru.

    Cel mai comic. Doua familii sot/sotie. Prieteni. Sotia dintr-un cuplu se indragosteste de sotul din celalat cuplu(un adevarat Don Juan, bine inarmat cu toate calitatile lui, ba chiar il intrece: face si un sex extraordinary.) Totul se termina intre cei 2 amanti cind in cercul lor restrins apare o a 3-a pereche unde sotia se indragosteste tot de Don Juan. Era inevitabil. Nu se putea altfel. Don Juan le schimba. Amanta inselata ii deschide ochii sotiei: Cum poti sa-I permiti sa te insele cu propria ta prietena?
    ETC

    Raspunde

    • Lara

      publicat @15:49 08 January 2012

      A aparut o Lara in facebookul lui Cabral. Lare sunt multe. Nu sunt eu aia. Eu nu am facebook.

      Raspunde

      • Lara

        publicat @16:53 08 January 2012

        Sau: Tovarasa invatatoare, uitati, Guta m-a desenat.

  12. Lara

    publicat @17:50 08 January 2012

    Exemplu trist doar pentru ca el e infirm: CE STIE TOT SATUL STIE SI BARBATUL

    .
    EA: 16 ani, needucata, apartine unei familii desculte, frumoasa, politicoasa, sufletista se casatoreste cu EL: 40 ani, educat, bani, facultati, si-a pierdut piciorul intr-o actiune militara. I l adora pentru ca el reprezinta si ii ofera tot ceea ce ea n-a avut. El o adora pentru ca ii ofera tot ceea ce el simte ca pierde: TINERETEA. Au trei copii. Casatoria e perfecta. In curind el imbatrineste pe cind ea continua inca tinara. Apar amantii si odata cu ei birfele.
    “Stie tot orasul ori el, saracul batrin infirm, nu stie nimic,” se supara un binevoitor si o si zice: “Tu nu vezi? Nevasta ta te insala!”
    In familie nu se schimba nimic. Ea nu-si neglija nici copiii si nici pe el ceea ce, banuesc ca l-a facut sa raspunda: “Noi ne iubim mult si avem incredere unul in altul. Eu am incredere in sotia mea.”

    Exemplu comic:
    EA: 26 ani, educate, frumoasa, desteapta foc, sufletista, se casatoreste cu EL care are aceleasi calitati, doar virstele nu coin cid, el are cam spre 50. Fac 2 copii cit inca se mai Poate. In curind ea incepe sa apeleze la amanti. Groaznic. Culmea. Pina si femeile au nevoe de viata sexuala.
    Dar de fiecare data cind EA incepea o aventura ii marturisea sotului: ‘Iubitule, uite, toti ma invidiaza pentru ca te am pe tine. Steluta de cind tinjeste dupa un director ca tine. St I ce birfeste? Zice ca ma culc cu Vic. , cel pe care l-ai angajat luna trecuta. Nici macar nu-l cunosc. Ea mi-a zis de el. (Sau John sau Ion, dupa caz. Si Stelele abunda, slava domnului. Dar: Cite stele sunt pe cer pina ziua toate pier. Punc MARE.)

    In felul asta ea si-a pastrat casnicia. Si amantii, banuesc.

    Rog ca barbatii de dupa 40, casatoriti sau cuplati cu tinerele sa n u se inspaiminte. Fizic, ei ,daca au reusit sa n u se ingrase arata foarte bine. Pot innebuni orice tinerica. Exemplele mele sunt exact de dinainte de-a se inventa VIAGRA.

    Raspunde

  13. Cami G.

    publicat @18:06 08 January 2012

    Pentru mine prietenia inseamna mult. Mi-am ales cu grija si cu sufletul prietenii. Pentru ca-mi sunt importanti, parerea/punctul lor de vedere conteaza pentru mine si am investit incredere in prietenie. Atunci cand mi-ai devenit prieten, ai intrat in viata mea deci, faci parte din ea. Si nu doar la bucurii si veselie. Orice mi-ar fi… e si “ciorba ta” – pentru ca-mi esti, si-ti sunt prieten.
    Nu stiu cum ti-as spune ca omul pe care-l iubesti … incearca si altceva. Insa, ti-as spune. Nu inainte e a fi convinsa ca este asa. Uzand de toata diplomatia de care sunt in stare. Daca alegi sa renunti la prietenia noastra, considerand ca-mi depasesc atributiile, iti respect decizia. Insa, vei fi oricand binevenit … pentru ca, odata, am ales sa-mi fii prieten si asta inseamna mult.

    Raspunde

    • Cami G.

      publicat @10:26 10 January 2012

      Incerc sa pun altfel intrebarea:
      Suntem pe strada impreuna: tu, prietenul meu, si cu mine. Tu observi ca o masina se apropie cu viteza de mine si exista posibilitatea sa ma ia in plin: cum procedezi? Astepti sa vezi daca ma izbeste sau nu – pentru ca nu e “ciorba ta”? In cazul in care se intampla, speri ca salvarea va ajunge la timp si voi fi bine? Iar daca nu se intampla nimic, respiri usurat?
      Poate ca mi-ar fi fost mai bine daca m-ai fi avertizat?! Poate consecintele nu ar fi fost de aceeasi anvergura?! Poate mi-ai fi dat posibilitatea de a alege: daca raman pe loc sau ma feresc?!
      Aici vorbesc despre prieteni, si nu despre cunostinte, vecini…. Prieteni pe care am ales sa-i primim in suflete si-n case, sa ne fie parte din viata.

      Raspunde

  14. Glass and Iron

    publicat @19:27 08 January 2012

    Depinde de situatie. In general, nu este cazul sa ma bag, nu este treaba mea. Ei doi sunt maturi si stiu in ce se baga. Faptul ca eu aflu ceva ce mie mi se pare nepermis nu imi da dreptul sa intervin in relatia lor. Mai ales ca poate nu stiu absolut toate detaliile situatiei.
    Dar in anumite cazuri este bine sa reactionezi. Daca afli ca relatia “de smotoceala” trece de simpla “smotoceala” si poate avea urmari neplacute, te implici – doar este vorba despre prietenul / prietena fata de care ai respect si devotament. Intervii direct – discuti cu unul dintre cei din cuplu, sau indirect – discuti cu “outsider”-ul.
    Cu specificatia ca discutia cu “outsider”-ul nu trebuie sa se transforme intr-o “smotoceala” pe cinste ! :)

    Caz : ei doi sunt prieteni din copilarie – au batut acelasi strazi, au tras cu aceeasi prastie, au fluierat dupa aceleasi fete dar si la aceleasi meciuri, au chiulit de la aceleasi ore in acelasi parc … acum sunt maturi, amandoi casatoriti … merg impreuna sa se intalneasca cu sotiile lor la o petrecere unde ele s-au dus mai devreme … pe drum unul da nas in nas cu o fosta mare iubire din liceu, celalalt intelege situatia si se retrage … amandoi intarzie la petrecere, iese cu ceva scandal, dar mic, pentru intarziere … timpul trece … dupa un timp, “tacutul”, cel care se retrasese si in tot acest timp tacuse malc in legatura aventura prietenului, afla ca “aventurosul” daduse pe gura o chestie a dracului de urata : ca nu cumva sa isi faca probleme in casnicie, “aventurosul” il bagase pe el in fata, cum ca el avusese aventura si ca din aceasta cauza intarziasera … “tacutul” nu a mai spus nimic (si asa casnicia lui se cam ducea pe apa sambetei, din alte motive) … :(

    Raspunde

  15. Ana

    publicat @10:25 09 January 2012

    Doar daca ar fi vorba de cele mai bune prietene ale mele. As purta o discutie in prealabil cu “domnul” .In rest nu ma bag.

    Raspunde

  16. Aby

    publicat @23:38 09 January 2012

    Eu n-am inteles o chestie nici in ziua de azi,poate o s-o inteleg in acest post. Doua prietene bune Ana si Maria isi povestesc intre ele ce viata au. Amandoua isi recunosc una la alta ca si-au inselat oarecum iubitii. Maria zice ca s-a terminat pe cand Ana o roaga pe Maria sa o acopere uneori cand se intalneste cu amantul, fapt pentru care Maria il aproba (doar sunt prietene de 7 ani). Peste 2 zile Ana se gaseste cu iubitul real al Mariei care au 6 ani impreuna al i-a in fata unei biserici isi adopta o fata plina de smerenie si ai zice:
    Vezi ca Maria te inseala! printre altele ai mai face cate un compliment pe sub caciula si ca ai pare rau dar vrea spre binele relatiei lor. El pleaca trist la tara sa se gandeasca la relatia cu Maria. Aceasta simte ca ceva nu-i in regula si se duce dupa, in acest timp primeste un telefon de la Ana:
    Fata hai sa-ti fac cunostiinta cu un tip student la medicina!! e super tare bla-blauri! Maria refuza,,,se duce dupa al ei la tara,vorbesc se impaca,,etc.
    Ana si Maria numai exista in ziua de azi,prietenie ratata de 7 ani pentru ca Ana si-a tradat prietena cea mai buna.
    Ceea ce nu inteleg: de ce Ana zice ca le vrea binele daca tot ea o suna pe Maria sa-i zica ca vrea sa-i faca cunostiinta cu un tip, daca tot ea in urma cu 24 de ore s-a dat cu curu de pamant ca le vrea binele relatiei in fata iubitului Mariei.
    Adica lui ai spune vezi ca te inseala,iar ei ai zice hai sa-ti fac cunostiinta? asta nu o pricepusi,poate unii din voi m-ar putea ajuta sa inteleg.

    Raspunde

  17. alex

    publicat @07:57 10 January 2012

    Ii spun evident.

    Raspunde

  18. victor georgescu

    publicat @12:25 10 January 2012

    Nu m-as baga de buna-voie intr-o asemenea situatie, indiferent de cat de apropiata este relatia mea cu inselatul/inselata. Insa daca as vedea ca inselatul/inselata sunt chiar cu capul in nori si nu percuteaza la semnalele din jur, probabil mi-as lua inima in dinti si as interveni. Cu toate ca este foarte foarte dificil sa ai tu, din exterior, o dovada clara ca cineva inseala….

    Raspunde

  19. Craciunel

    publicat @10:52 11 January 2012

    Eu nu as spune ceva concret insa as incerca sa ii atrag atentia asupra unor lucruri si sa o/il fac sa fie mai atent/a si sa poata afla singur/a.

    Raspunde

  20. anca

    publicat @13:22 12 January 2012

    Sunt doar doua persoane carora le-as spune chiar si daca as avea doar banuieli: surorii de care sunt foarte apropiata si prietenei mele cele mai bune (ne stim de multi ani si am trecut impreuna prin multe). Tin cu ele orice ar fi si nu as putea sa ma uit indiferenta la un asa tablou. In rest, nu ma bag din multele motive mentionate si mai sus.

    Raspunde

  21. Alina

    publicat @14:57 12 January 2012

    Am fost/sunt si eu in situatia asta si am decis sa tin pentru mine. De ce? In primul rand, pentru ca persoana de la care am aflat nu e tocmai de incredere. In al doilea rand, pentru ca stiu ca prietena mea nu o sa se desparta de el, no matter what. Si atunci ce rost mai are?

    Raspunde

    • Matronul

      publicat @15:16 13 January 2012

      are, uneori oamenii isi fac curaj sa renunte dupa ce aduna suficiente confirmari ca ar fi cazul sa o faca. scuze pentru ca m-am bagat in seama, mi-a sarit in ochi

      Raspunde

  22. Oanna

    publicat @22:08 12 January 2012

    Imi vad de gastele mele si tac. Chiar daca as fi cu siguranta tulburata si revoltata. Nu e treaba mea si oricum, la bafta mea, pun pariu ca aia doi s-ar impaca dup-aia si m-ar acuza pe mine ca am incercat sa bag zazanie intre ei. Sunt genul ala de om caruia i se intampla faze de genul asta, asa ca aleg sa ciocu’ mic si joc de glezne.

    Raspunde

  23. Matronul

    publicat @13:27 13 January 2012

    greu ceea ce intrebi. cat de bine ar fi daca viata ar fi o aritmetica fixa care ne-ar permite sa incadram situatiile pe grupuri, pe foldere, ordonat, sa scoatem la nevoie solutia care stim ca-i corespunde dosarului respectiv cu probleme si sa o aplicam. sa vindecam ranile asa… lejer..toate cu acelasi medicament. din pacate fiecare aspect al vietii noastre se sprijina pe context, pe factori de luat in calcul, pe circumstante. situatiile sunt diferite, noi suntem diferiti cu totii, iata o panza de paianjen cu miliarde de posibilitati, iar noi ne leganam pe ea in semiechilibru purtand in noi iluzia ca avem controlul. pana acum am aberat offtopic. eu as spune unui prieten/ prietena daca as afla ca este inselat/a. eu personal as face asta. pentru ca daca vorbim despre o prietenie cu persoana inselata, acea prietenie implica responsabilitati. a sta la distanta, a ramane “curat pe maini”, ar anula orice sens al ideii de prietenie si deci deja vorbim despre o cu totul alta situatie. ok.. hai ca am facut prea mult pe desteptul intre oameni faini, va urez un vineri 13 minunat ! atentie la semafoare ! :P

    Raspunde

  24. Softmace

    publicat @20:00 14 January 2012

    Astept, poate se prinde singur. In caz contrariu, ii spun in cel mai nedureros mod.

    Un film pe tema asta: The Dillema
    http://www.youtube.com/watch?v=TU8JFk7aXyA

    Raspunde

  25. Roxana

    publicat @15:53 16 May 2012

    Clar i-as spune, indiferent de cum ar decurge lucrurile dupa. As face un bine pentru viitorul prietenei..chiar daca s-ar supara pe moment, in viitor mi-ar fi recunoscatoare..e traita chestiunea pe propria-mi piele! daca nu zici..nu esti prieten cu adevarat! parerea mea..

    Raspunde

Lasa un comentariu