De sufletel 2. De la Christianne
publicat @ 10 June 2009 in categoria > de sufletel
Taguri: > de sufletel, Billie Myers - Kiss the rain, dragoste, relatii, sentimente, sfaturi, zambet
Ce spui tu, Christianne: [...] Nu pot sa iti descriu ca pe langa faptul ca e dragutz, mai are si alte chestii care ma atrag foarte mult la un barbat/baiat: e stangaci si are o voce... gen Cozorici asa... profunda. Eram ca o piftie. Am petrecut 1 uichend cu el si prietena mea. Nu s-a intamplat nimic. Dar s-a aprins valvataia la mine. Au mai trecut cateva sapt si am mai petrecut un uichend impreuna, noi 3... ca stateam la prietena mea acasa, ca nah, era singura sansa de a-l vedea. Si asa cum stateam noi de vb, la un moment dat zice el ca domne, baiatul trebuie sa faca primul pas, in nici un caz fata. Iti imaginezi ca s-a naruit o parte din speranta mea... si atunci s-a activat automat sistemul de autoaparare psihic si au intrat in actiune ambitiile si mi-am zis ca oricat de mult mi-ar placea de el, nu il voi contacta niciodata ca nu vreau sa ii stric feng shuiu pe care il are el in cap referitor la relatii. Cred ca au mai trecut vreo cateva saptamani de la faza asta. ne-am revazut la ziua prietenei mele, am stat toata seara de vb cu el si parintii ei... Apoi, ne-am mai vaz de 1 mai... si iar am stat toti 3, 3 zile. i-am gatit bai nene si a mancat de si-a lins si degetele apoi. la un mom dat prietena mea a cedat de oboseala si s-a dus la somn. si am ramas noi 2 sa ne uitam la filme. stiu ca iti sta inima in gat, dar nu... NU A FACUT NIMIC!!!!! nici macar gluma aia proasta pe care o faci la cinema cand amortesti si iti intizi mana pe scaunul ei... NIMIC FRATEEEE! Ma rog, ne-am uitat la o porcarie de film aleasa de mine si apoi la una aleasa de el. Si atat!!! Iti dai seama ca in intervalul in care nu ne vedeam imi cam trecea de el, dar dupa uicehndurile astea ma aprindeam iar. Concluzia e asta: io sunt in cap dupa un artist boem, el cica ii face curte acum unei alte artiste si cu mine nu da nici un semn! Ce draqu sa fac??? P.S. am uitat sa iti zic ca suntem nascuti in aceeasi zi (2 lei), e mai mic cu 3 ani decat mine si... sunt indragostita. Deci..., tu asa, k mascul feroce ce esti, ce zici? merita deranjul? Eu cred ca ar fi 3 variante: - ori, pentru ca tu esti foarte hotarata si infipta, l-ai speriat, si lui ii este clar ca nu va putea vreodata sa fie cu adevarat barbat cu tine; si in cazul asta nu vad alta varianta decat in a-i arata si partile tale vulnerabile, in a-l lasa sa te descopere si altfel, in a te deschide in fata lui si asa sa-i stergi teama. Dureaza dar daca asta e... atunci va merge. Dar va trebui sa-l dadacesti ca pe-un copil, mai ales ca-i si mai mic decat tine. - ori nu te place; in cazul asta trebuie sa vezi daca partea care nu-l atrage la tine e fizica sau de comportament. Daca e de comportament, ajungem fix la ce spuneam mai sus. Daca e fizica... depinde de ce si cum. Ar trebui sa vezi ce ar putea sa nu-i placa. - ori e tantalau si boem, e in lumea lui si alearga dupa zuze cu pletele-n vant si cu iasomii infipte in par. N-ai ce-i face in cazul asta, inafara de a te apuca de pictura, si nu cred ca e cazul. Oricum, din ce-mi spui, cel putin la repezeala, nu cred ca v-ati potrivi. Cred ca ar trebui sa-ti dai seama care dintre variante se aplica, si sa te apuci de treaba, dar nu inainte, din cate-mi spui e cam cur-sucit, si daca nu te pregatesti cum trebuie... dispare.
ruxxa
publicat @02:39 10 June 2009
hmm…parerea mea…e prea visator baiatul pt o fata ca ea
realitatea poate fii mai frumoasa decat visele
bafta
super_fotbal
publicat @03:10 10 June 2009
amice esti aproape genial cu blogu asta…
vlad
publicat @03:34 10 June 2009
mai e si a patra varianta.poate e gay!!daca nu o placea nu ar mai fi stat sa vada filme numai ei 2.
EmPtY
publicat @03:38 10 June 2009
sau io fi rusine sai zik fetei ca o iubeste si el :X:X:X
Oricum fata cred ca e de 1000 de ori mai de treaba decat el :X
Si cred ca a avut si o inspiratie in alegerea filmului >>>:|
somnulescu
publicat @03:38 10 June 2009
sunt de acord cu Bestia aici, nu merge, incearca sa gasesti pe altcineva sau zi-i in fata sa stii una si buna.
bestie nu ai somn
apropo, buna alegere –
BILLIE MYERS – Kiss The Rain
Laura
publicat @03:55 10 June 2009
eu vad 3 chestiuni pe minus:
- el e artist (boem sau nu) si in general artistii-s o alta specie de oameni (cu multe figuri, toane, trairi emotionale distorsionate, bla bla blaaa…) dar, poate ca ar fi fost un plus, daca si ea era artista, pe principiul minus cu minus da plus.
- e mai mic cu 3 ani (e un minus, desi unii/unele or sa zica ca nu-i asa; pana la urma e un minus, minus 3)
- nu i-a dat nici cea mai mica urma de molecula de semn ca ar place-o; i-a placut mancarea facuta de ea, dar asta nu inseamna decat ca i-a placut ce a gatit (chiar, ce i-o fi gatit?)
eu zic sa “forgetabouthim” si sa aiba rabdare, ca iese soarele si pe strada ei, cat de curand.
)
PussyCat
publicat @04:05 10 June 2009
sigur l-a speriat
Jademan
publicat @06:43 10 June 2009
Aoleo, dacă nu-l ‘arzi’ – măcar o dată! – tot degeaba!!
cristina
publicat @07:44 10 June 2009
hai ma ma lasi….adica stau de atata timp impreuna, ba la filme, ba nu stiu unde…si nu se da la ea…eu cred ca nu are nicio treaba.ori cu ea, ori cu femeile in general.e ciudat tipul.nu-ti mai pierde timpul.am vazut un comment cum ca l-ai speriat.fratilooorrrr.cum adica l-a speriat.da asta nu e barbat?ce e?se sperie de o femeie?iar va spun eu ceva.unui baiat cand ii place de o fata ….ii place si acea fata nu scapa.clar.
Giuliano
publicat @12:10 10 June 2009
CORECT !!!!!
-X-
publicat @08:12 10 June 2009
“- ori e tantalau si boem, e in lumea lui si alearga dupa zuze cu pletele-n vant si cu iasomii infipte in par. N-ai ce-i face in cazul asta, inafara de a te apuca de pictura, si nu cred ca e cazul.”
… ori e un tip foarte normal care nu vede de ce ar trebui sa faca ‘primul pas’ catre cineva care nu il atrage …
Laura Meleaca
publicat @08:26 10 June 2009
Eu nu cred ca l-a speriat sau ca a facut ceva nepotrivit. Pur si simplu…nu e interesat de ea. probabil o vede ca pe o persoana de treaba si atat. Asta e! Se mai intampla! ce nu inteleg eu, din lipsa lui de interes, de ce si petrecut weekendurile si 1 mai cu ele???
XaeL
publicat @08:33 10 June 2009
mie imi iese textul din pagina in marginea din dreapta si nu am idee ce ii pot face sa se vada randul complet. in caz ca e important, am mozilla.
XaeL
publicat @08:34 10 June 2009
P.S: la fel si in internet explorer 8. si nu tot textul, doar raspunsul tau
Crazzy
publicat @11:05 10 June 2009
si la mine…opera am eu
Tibanu
publicat @08:46 10 June 2009
Poate e doar foarte timid. Stiu ca back in the days am plimbat o fatuca vreo saptamana pana sa fac ceva. Si asta in fiecare seara. Pur si simplu imi placea atat de tare de ea, ca atunci cand trebuia sa se intample ceva… orice eu eram pe langa.
Vasi
publicat @10:34 10 June 2009
Dar macar tu nu ai avut “geniala” idee sa spui tare si raspicat ca “baiatul trebuie sa fac primul pas”. Eu sugerez sa faca ea primul pas, si daca tipul face nazuri, sa “forgetabouthim” cum zicea cineva. Sa-l faca pentru a nu-si reprosa ulterior ca l-a lasat fara sa incerce. E mare jungla asta si mai sunt destui.
Bogdan Sorlea
publicat @09:00 10 June 2009
Grrrrr! 2 lei >:)
Joujou
publicat @09:16 10 June 2009
dupa cate se vede, tipul nu e interesat de “cristina noastra”. e artist, si am cativa amici artisti, si stiu cam cum sunt: in lumea lor, cu fitze pe cap, visand la cai verzi pe pereti si ne-avand ochi pt cineva “comun” de langa ei. si pt chestia asta, tre sa ii ignori
) (ignoranta doare
) )
in plus, e cu 3 ani mai mic. cunosc situatia asta si stiu multi “barbati” care nu ar accepta ca sa fie cu o femeie mai mare decat ei, pt ca s-ar simit mereu in inferioritate, si considera ei, si-ar pierde din masculinitate. si chiar daca i-ar placea fata, datorita orgoliului destul de mare, nu trec peste ideea lor preconceputa si punct.
in plus…tipu a zis ceva important: barbatu tre sa faca primu pasul. din chestia asta eu inteleg o idee: el a prins de veste ca tipa l-ar placea, si pt a se pune in garda si in acelasi timp pt a transmite finut un msg, cum ca nu o place, a mai si precizat “opinia lui” vis-a-vis de o relatie. i-a zis clar: tipu face primu pasul. cu alte cuvinte: eu nu l-am facut, deci nu te plac, deci stai cumintica in bancuta ta si…nu strica amicitia.
a stat la filme cu ea…. ok! unde-i problema? poti sta saptamani intregi alaturi de cineva la filme , fara a se intampla nimic, daca unul din parteneri nu vede in celalalt “nici o atractie”.
ca si sfat pt “cristina” : uita-l si incearca sa nu strici relatia de amictie formata pt “un foc de paie”. tu doar crezi ca o relatie cu el ar fi cel mai frumos lucru care ti s-ar putea intampla la ora actuala, insa, nu stii daca ai fi cu adevarat cu el, ai mai fi de aceeasi parere. o relatie care porneste doar pt ca unul din parteneri a tras bine de sfori, garantat nu merge. sclipirea tre sa existe din ambele parti, chiar daca poate una din parti e mai “dotata” in sclipire. dar macar exista la amandoi. dar cand la unul lipsete cu desavarsire….imi pare rau, relatia respectiva se va termina si va lasa in urma regrete si rani in suflet. iti doresti asta?
vb unui prieten: balta-i plina de peste…asa ca, go on!
Maria Magdalena
publicat @09:52 10 June 2009
mda… e foarte usor sa intretii un blog cu telenovelele altora. nu iti trebuie decat, cum ii ziceau unii…scoala vietii?
Hai cabral, eu stiu ca poti mai mult!
Si daca nu poti…mult succes cu “acasa” online.
somnulescu
publicat @11:05 10 June 2009
Nu te obliga nimeni sa citesti ce scrie..asta ca sa fiu rautacios. Insa daca lumea cauta ajutor de ce sa nu primeasca?
Maria Magdalena
publicat @11:30 10 June 2009
Corect, nu ma obliga si citesc. e gresit?
Sau e gresit sa auzi critici despre ceea ce citesti? Sau e gresit sa te exprimi? nu pentru asta e facuta aria de commenturi de la un blog? pentru libera exprimare? nu scrie niciunde ca trebuie sa fi de acord…
de aia psihologii castiga atat de bine in America, pentru ca oamenii cauta aprobari
vlad
publicat @12:15 10 June 2009
foarte bine ca expune aici telenovelele altora.ce vrei sa fie pe un blog?acesta e cel mai tare si cel mai diversificat blog pe care il stiu.plus ca omul(desi nu il cunosc personal)e clar ca are si suflet.e singurul dintre bloggerii mari care a avut posturi legate de oameni grav bolnavi care necesita ajutor,desi astfeld e posturi nu il ajuta cu nimic in materie de trafic,din contra.asta mie imi spune ca CABRAL e in primul rand un super caracter.iar de telenovelele amuzante la care faci referire,nu pot spune decat ca ar trebui sa reprezinte mici lectii de viata pentru toti prostii din lumea asta care isi ruineaza viata din pricina unor curve.
Maria Magdalena
publicat @12:21 10 June 2009
@ Vlad
am un exemplu de dat: americanii au foarte multi psihologi, succesul Oprah este exemplu elocvent…si totusi:
in america rata divorturilor este cu mult mai mare decat rata divorturilor din europa.
Oare de ce? sunt europenii mai ingusti la minte?
sau: au atatia psihologi pe cata prostime exista…posibil. asa o fi si la romani?
vlad
publicat @12:38 10 June 2009
nu cred ca aici cabral o face pe psihologul.si oricum ,chiar daca ar face-o ,e o chestie de cateva zile maxim.apoi vor urma alte teme,alte idei.de asta spun ca e diversificat blogul.incearca diferite abordari.unele au succes mai mare,altele mai putin.oricum eu ma asteptam sa scrie oamenii care au ceva greu pe suflet.nu nimicuri dintrastea.ce poate sa ii zica cabral?poate fata e urata cu spume.
NEWS
publicat @10:04 10 June 2009
tine`o tot asa cabral… we luv you !
CALU LU FAT FRUMOS
publicat @10:11 10 June 2009
A gata, ai terminat-o cu dolce vita, daca ai deskis subiectu asta ti-ai blocat activitatea pentru urmatoarele 3 luni
Sa te tii emailuri !
ionut
publicat @10:26 10 June 2009
Fa tu primul pas si o sa-l faca el pe ultimul – adica “la revedere”. Macar filmul sper ca a fost fain. Cu cat tragi tu mai tare de el, cu atat va trage el mai putin de tine, asa ca, daca ai inceput sa il bagi in seama mai mult decat te-a bagat el in seama, atunci, primul pas e al tau.. cu toate riscurile de rigoare
Cabral Ibacka
publicat @12:39 10 June 2009
Asta spuneam si eu…
eNd
publicat @10:34 10 June 2009
Daca o sa te mai uiti la filme cu el, eu zic sa luati si cateva sticle de bere la bord, asa o sa prindeti curaj amandoi, tu ca sa ii poti spune ce simti pentru el si el ca sa iti spuna in fata tot ce simte pt tine.La urma ii poti spune ca ai fost ametita si ai vb numai prosti, in felul asta ai o scuza in caz ca te refuza.
Cabral Ibacka
publicat @12:39 10 June 2009
subterfugii, eh?
oana
publicat @13:46 10 June 2009
chiar crezi ca nu a folosit el sau nu a mai auzit scuza asta?
de ce sa-ti ceri scuze ca iti place o persoana? ii zici, iti raspunde sau nu si cu asta basta… nu moare nimeni daca e nu
Flory16
publicat @10:38 10 June 2009
Sincer, mi se pare un pic aiurea sa incercam sa dam sfaturi. Nimeni nu se poate pune in situatia altcuiva, decat daca trece prin asa ceva. CEle doua povesti de mana acum, au la mijloc o a treia persoana. Un triunghi conjugal. AM putea incerca sa intelegem ce simte o persoana, cum poate cuceri pe cel/cea de sex opus, dar in niciun caz, cum poate interveni intr-o alta relatie. Nici macar nu este corect ce se intampla. In cazul primei povesti ar insemna ca ea sa isi acorde o sansa, furandu-i sansa asta celor doi de a indrepta ceva in relatia lor. Si acum intrebarea este, daca cea care este plecata, “rivala Natashei” (nu am gasit alt pseudonim), iti trimite un mail cu povestea ei si iti cere un sfat cum sa indrepte lucrurile intre ea si iubitul ei, ea fiind plecata, relatia s-a distantat, dar il iubeste mult? Ce i-ai raspunde? Sa lupte pentru el? Asa cum i-ai raspuns si primei? Nu, nu e deloc corect. E ok sa dai sfaturi atunci cand nimeni nu are de suferit, atunci cand iubesti cu adevarat si esti gata de sacrificiu pentru persoana iubita. Dar ce sacrificiu fac acele persoane care despart un cuplu, doar pentru a fi ele fericite? Cred ca e un pic copilaresc sa gandim ca iubirea e un lucru atat de minor. Ea se formeaza, dureaza, se simte, te amageste, te face sa suferi, te faci sa zambesti, dar e acolo. Nu trebuie sa o grabesti, pentru ca altfel vor aparea zeci si zeci de iubiri.
Cabral Ibacka
publicat @12:37 10 June 2009
Intrebare simpla: unde e problema daca apar zeci si zeci de iubiri?
Am putea spune ca, daca nu au durat, nu au fost cele corecte? Sau am putea spune altceva…?
Flory16
publicat @23:29 10 June 2009
O iubire adevarata nu se cladeste prin despartirea altor persoane. Daca o femeie iubeste un barbat “luat”, cand il va cuceri va disparea acea atractie pentru fructul orpit, si va cauta alt fruct, astfel pentru ea tot timpul va fi altul mai atragator. Aceste Doamne Bovary nu pot sa le asociezi cu iubiri adevarata, ci doar cu aventuri.
Sincer, ca femeie, as aprecia un barbat care ma respinge, stiind ca are prietena, mi-ar da siguranta unui om care nu vrea doar aventuri si femeie care stiu sa filtreze.
Cu totii iubim de la gradinita, dar nu toti avem sansa de a fi fericiti tot restul vietii. Iar pentru a ne-o crea, trebuie sa fim corecti cu noi.
karmapolice
publicat @10:51 10 June 2009
e virgin, clar
P.S.-am scapat io sfirsitu’cu Nelu?
Nae
publicat @11:02 10 June 2009
Ba uritule, sper ca incetezi cu chestiile astea lacrimogene, altfel o sa ajungi sa primesti mai multe mailuri cu povestiri mai naspa si mai aiurea decit aia de la VDC (sper ca stii saitu`). Si ce se mai aude cu nea Nelu?
Cabral Ibacka
publicat @12:36 10 June 2009
Nu sunt ba urat, sunt exotic… n-auzi?!
Nelu e bine, vrea sa plece in vacanta.
Ada
publicat @11:03 10 June 2009
Imi place ideea ta, cu ocazia asta citesc si eu pataniile altora, le cunosc si inteleg dilemele si trag concluzii si invataminte din sfaturile tale.
As avea si eu niste mici/mari dileme, dar deocamdata am norocul sa fi gasit un om deschis la cap, pe aceeasi lungime de unda si caruia nu-i e frica sa spuna lucrurilor pe nume, de cate ori am avut ceva, am discutat si rezolvat. Deci e de bine.
Way to go, Dr Love!
Cabral Ibacka
publicat @12:35 10 June 2009
Simache
publicat @11:07 10 June 2009
In posturile de sufletel nu se face caterinca.
Nu, nu se face.
Cabral
Bogdan
publicat @11:14 10 June 2009
Cabral, no offense dar mi se pare ca nu te pricepi la femei :d … Uneori ele trebuie sa faca primul pas. Punct! Nu e greu deloc si oricum trebuie s-o faca pentru ca nu are ce pierde. Si macar afla care e treaba cu el…
Cabral Ibacka
publicat @12:27 10 June 2009
No offense taken, dar am rezerve…
Si nu, femeile nu trebuie sa faca primul pas. Pentru ca de-aia suntem barbati si nu carlige de rufe, sa facem ceva, nu sa stam ca tutii pe marginea drumului.
A, ca femeia trebuie sa arate o oarecare deschidere… e altceva.
oana
publicat @11:36 10 June 2009
been there, done that!… si inca o fac!
ma confuzeaza oamenii ge genu asta… ok, nu-ti place de tipa, la ea se vede pe fata ca e limba dupa tine, iesiti, mergeti la mare in grup micutz, ea isi zice ca nu o place si o lasa moale dupa care el insista si insista sa va vedeti, ea zice ok, pe fata ei se citeste iar ca e moarta dupa ea, dar el nimic!
nu ma mai chinui sa inteleg! ce s-o intampla, s-o intampla, daca s-o intampla!
Maria Magdalena
publicat @12:22 10 June 2009
Da Oana, asa e!
Stropinela
publicat @12:44 10 June 2009
Toate fetele astea care scriu aici chestii de corazon ar trebui sa vada filmul ” He’s Just Not That Into You”. Vi-l recomand cu mare drag. Spune niste adevaruri foarte…adevarate, daca pot sa spun asa
Eu am invatzat multe de acolo. Cabrale, poate te uiti si tu la el si ne spui apoi parerea ta, cum vezi tu filmul asta din punctul de vedere al unui barbat. Zice bine ce zice acolo? Sunt tare curioasa. Te pup!
Attilla
publicat @13:20 10 June 2009
Buhahahahahahahahahahahahahahahahahaa
)
So…..nu e un comentariu rautacios….doar realist
Aceasta asa zisa “dragoste”ridica intotdeauna probleme; intotdeauna sunt semne ba de la el…ba de la ea….dar oare sunt pe bune semne ????
Adica…nu poti merge la un film cu o tipa fara sa fie ceva intre voi ??? (pe bune acum …cred ca la Terminator 2 sau Top Gun m-as putea uita in doi de nenumarate ori fara sa dau absolut nici o importanta respectivei Eve de langa mine
2. Fara sa fie un lucru deplasat….nu trebuie sa le-o tragi la toate cele pe care le intalnesti in viata…am un prieten,arhitect acum baiatu (adicatelea tot un fel de artsit), care arata super belea…genul ala cu plete crete…bronzat aproape permanent…..patratele pe el…erau aproape toate moarte dupa el prin liceu si facultate…mergea baiatu la mare si in 2 si in 3…il durea fix un lucru, cum sa ajunga cat mai repede si ieftin sub masa…faceam toti misto de el “Ai rezolvat-o ma p-aia ??” ; “Da-le ma-n pana mea…hai sa bem o bere”
3. Lasand la o parte lamentarea asta…..pana la urma…poate tipa e chiar urata…da urata rau…..uneia ca ei nu-i poti spune nici in fata “Ba se sparge oglinda si apune soarele’ si nici nu te poti combina fara sa-ti para rau juma de viata.
4. “s-a aprins valvataia”; pai si de ce naiba nu zice ceva legat de asta ??? Aproape-ntotdeauna m-au terminat tipele care fac pe printesele virgine adormite . Ca pana la urma …pana la dragoste e cale lunga ..la inceput e doar o atractie fizica pur animala..
5. @cabral : Chiar ai de gand sa pui pe blog categorie aparte pentru “Din dragoste “???
6.Era la un moment dat cineva cu un post legat de psihologii din SUA si de rata divortului ca e mai mare la ei…..pai e normal asa…ca divortul reprezinta o solutie, o solutie acceptata cu greu dar oricum mai buna decat “stau cu el/ea desi ma insala/bate/nu ne mai intelegem ca asa am zis in biserica/avem copii/ne-am obisnuit/ce-or zice rudele…..
autoarea
publicat @19:03 10 June 2009
hahahahahaha.
spre norocul meu am si eu oglinzi in casa. si sunt intregi (asta pt ca nu se sparg de “uratenia mea”).
dar nah, fiecare e liber sa zica ce vrea!
Miha
publicat @13:27 10 June 2009
Eu chiar nu le inteleg pe femeile astea…de ce sa tragi de un barbat care iti transmite clar ca nu are nicio treaba cu tine?!Ca femeie nu e normal sa iti doresti sa fi curtata,adica pur si simplu sa isi faca datoria de barbat?Si sunt atatia pe lumea asta.Sau poate sunt eu de moda veche…
Attilla
publicat @13:33 10 June 2009
Datoria de barbat ?!?!?!?!?!?!?!?! Unde naiba scrie chestia asta ?!?!?!
Probabil ca strabunica-mea considera ca bataia primita lunar e tot o datorie de barbat …:D:D
oana
publicat @13:40 10 June 2009
asta cu datoria de barbat nu o inteleg nici eu. poate unii barbati se sperie atunci cand o tipa ii zice “bah asta, stii eu ceva ptr tine acolo” ceea ce nu mi se ok.
nu poti sa spui ca e datoria barbatului sau a femeii sa exprime ceva. ala care simte, sa spuna…ptr ca celalalt nu poate sa-i ghiceasca gandurile si nici nu trebuie
Blogroll